Skip to content

A little Madness in the Spring, is wholsome even for the King (E. Dickinson)

April 22, 2008

Εδω και δυο μερες βρεχει. Λες και κουβαλησαμε μαζι μας τη βροχη της Βιεννης και μαζεψαμε κι αλλα συννεφα στο δρομο και πλημμυρισαν τα παντα. Γυρναμε στο σπιτι Σαββατο μεσημερι και βρισκω μια προχωρημενη ανοιξιατικη κατασταση. Οι μανιολιες εχουν πεταξει απο πανω ολα τα ροζ πεταλα κι εχουν αρχισει να βγαζουν μικρα πρασινα φυλλαρακια. Οι πασχαλιες ηταν στο φορτε τους την εβδομαδα που λειπαμε. Συνηθως κοβω κλωναρακια και στολιζω τα βαζα. Με τη βροχη βαρυνανε κι αυτα, δεν ειναι για μεσα. Βρηκα στολισμενο το δενδρο διπλα στο γκαραζ που το λενε “δενδρο του Ιουδα” . Λενε οτι ο Ιουδας κρεμαστηκε απο ενα τετοιο δενδρο. Ειναι τοσο ομορφο, δεν ταιριαζει με αυτη την ιστορια.

Το δενδρο του Ιουδα

Χτες ηταν Κυριακη των Βαιων. Οι παλιοι θα ξερετε οτι στην οικογενεια μας εχουμε δυο Δαφνες. Τη μαμα μου και την κορη μου. Παντα λεγαμε οτι οι Δαφνες μας γιορταζαν την Κυριακη των Βαιων. Στην αρχη το σκεφτηκε ο μπαμπας που δε τον αφηνανε να βαφτισει ενα κοριτσακι που ηθελε Δαφνη, γιατι δεν ητανε λεει χριστιανικο ονομα. Μετα καλαμπουρι στο καλαμπουρι, παντα ευχομαστε στις Δαφνουλες μας χρονια πολλα τετοια μερα.

Φυσικα ουτε λογος κια μπακαλιαρο σκορδαλια χτες. Εβαλα για το καλο δυο φιλετακια φρεσκο μπακαλιαρο στο φουρνο, με φρεσκο εστραγκον και ελαιολαδο και ζεματισα λιγο σπανακι με σκορδο. Μετα απο ταξιδι παντα ριχνουμε τους τονους στις μασες.

Δευτερα πρωι πρωι πηρα τα δωρακια που εφερα απο τη Βιεννη για τους συναδελφους μου (κυριως σοκολατακια και λικερ) και αρχισε παλι η ρουτινα. Μονο που αυτη τη φορα αισθανομουνα μια χαρα που πηγαινα μετα απο διακοπες στο γραφειο, σα να μου ελειψαν τα παιδια εκει, δε ξερω τελικα, ισως δενομαστε με τους ανθρωπους περισσοτερο απο οσο νομιζουμε.

Ντυνομαι σα Βιεννεζα με την καινουργια μου σοκολατια καμπαρντινα, ενα φουλαρι σε μωβ και κρεμ, μια ομπρελλα τεραστια επισης σε κρεμ και γοβες καφε. Δυο βδομαδες τωρα στα καλντεριμια της Βιεννης δε φορεσα τακουνια και ξεσυνηθισα. Με βρηκα να χανω την ισορροπια μου, αλλα μαλλον εφταιγε η καταιγιδα. Αντιθετα στη Βιεννη γυρναγα με ισια μποτακια και τζηνακια σαν Αμερικανα.

Αισθανομαι οπως τον Δεκεμβρη οταν μια βδομαδα πριν τα Χριστουγεννα γυρισα απο το Σαν Φρανσισκο και ξαφνικα με επιασε πανικος να προλαβω να ετοιμαστω. Την Παρασκευη το βραδυ ερχεται η Δαφνη. Συνηθως μαζευω αρκετο κοσμο εδω, οχι απαραιτητα Ελληνες. Φετος το κραταω μικρο. Εμεις, τα παιδια, η κουμπαρα, ο (ωραιος) κουμπαρος, η Ελενη και ο Νικολακης. Και φυσικα μη φανταστειτε τιποτα σουβλες γιατι δεν εχω ασχοληθει ποτε με τετοια και δε ξερω. Παιδακια και αρνισια λουκανικα στα καρβουνα και οτι αλλο πασχαλινο προλαβω. Την Τεταρτη λεω να βαψω μερικα αυγα και κοιτα να δεις, που εχω μπογιες αλλα δε μπορω να θυμηθω που τις εβαλα. Το Νοεμβρη που καναμε ρημοντελινγκ στην κουζινα, καπου τις τακτοποιησα. Καλα, εχω φαει τον τοπο και τιποτα.

Σας καλοσωριζω στο καινουργιο μπλογκ.

37 Comments leave one →
  1. April 22, 2008 6:54 am

    Πολύ όμορφο post για εναρκτήριο στο καινούρι οσου σπιτάκι! Εύχομαι καλοζωισμένο να είναι και να μοιραστούμε κι από εδώ πολλά πολλά μικρά της καθημερινότητάς μας! ΚΟΥΚΛΑ μου εύχομαι μέσα από την καρδιά μου μια υπέροχη εβδομάδα, παρόλο που ξέρω ότι για τις νοικοκυρές αυτή η βδομάδα είναι ένας Γολγοθάς

    Φιλιά πολλά
    και το κούκλα πλέον στο κατοχυρώνω :-P

    PS: Πάω να διορθώσω το link χεχε

  2. despinarion permalink*
    April 22, 2008 7:01 am

    Καλως τον γιατρουλη μου. Μπαινοβγαινω εδω αποψε, βαφω τοιζχους, κρεμαω καδρα, τακτοποιω και δε το χορταινω. Σ’ ευχαριστω για τις ευχες. και για τα κολακευτικα σχολια. Σε φιλω πολυ.

    Υ.Γ. Εν τω μεταξυ βρηκα και τις βαφες για τα αυγα κι ολα καλα κι ολα ωραια!

  3. April 22, 2008 8:32 am

    Δεσποινάκι μου,
    Καλώς μπήκες στο καινούριο σου σπίτι. Βέβαια, Μας δυσκολεύει η αλλαγή, αλλά επισκέπτες είμαστε θα τη συνηθίσουμε. Εσύ πρόλαβες και τα κρέμασες και τα κάδρα και τις κουρτίνες, όλα σου. Νοικοκυρά κανονική.
    Με γειά και τα καινούρια συνολάκια, τα χτύπησες βλέπω τα ωραία σου. Να καλοδεχτείς και τη Δαφνούλα. Καλά ψησίματα την Κυριακή. Ελπίζω να λάμψει ο ήλιος και να φωτίσει την Πασχαλιά σας.
    Εμείς εδώ έχουμε καλοκαιρία -παράξενο κι όμως αληθινό!.
    Καλά βαψίματα αυγών και περιμένω να σε δώ με το καινούριο φουλάρι και την καμπαρντίνα.
    Φιλάκια καλωσορίσματος!
    Ιουστίνη

  4. April 22, 2008 9:18 am

    Καλοριζικο το νεο σου σπιτακι!
    Να το χαρεις με υγεια και κεφι Δεσποσυνη μας!
    Υγ θα το…συ..γυρισω αργοτερα!Φιλι!

  5. Blue permalink
    April 22, 2008 10:35 am

    Εύχομαι ένα εκατομύριο όμορφα ποστ στο καινούργιο σου στέκι, Δεσποινάκι… Κι εγώ να έρχομαι να πίνω τον πρωινό μου καφέ και να ξεκινώ όμορφα τη μέρα μου
    Φιλιά πολλά κι ένα μπουμπουκιασμένο κλαδάκι από την λεμονιά μου για να σου θυμίσει λίγο Μεσογειακή άνοιξη :)

  6. April 22, 2008 11:35 am

    Καλορίζικο το καινούριο σου “σπιτικό”.. Μου αρέσει πολύ η αισθητική του. Πάντα θεωρούσα τη WordPress μάλλον “μουντή” αλλά προφανώς έκανα λάθος.
    Μπήκα και βγαίνω με το δεξί ( για το καλό ) και πάω να προσθέσω το λινκ στα μπλογκς μου.. όχι δεν διαγράφω το παλιό, έχω και εκεί πράγματα να μελετήσω ακόμα.
    Καλή σου μέρα δεσποινάριον…

  7. melissoula permalink
    April 22, 2008 11:45 am

    Καλορίζικο Δεσποινάκι! και πολύ chic το come back!!!

    φιλιά πολλά

  8. April 22, 2008 11:59 am

    Hello!!!! Εδώ είστε? Βλέπω όλες τις δουλειές τελειωμένες! Αυτό θα πει προκοπή! Καλώς σας βρήκαμε…

    Εχω φτιάξει και εγώ ένα blog εδώ αλλά γιατί το βρίσκω λίγο δύσχρηστο? Ίσως και και λίγο αργό μερικές φορές. Λάθος θα κάνω ε?

    Καλημέρα και πολλά φιλιά!

  9. April 22, 2008 1:37 pm

    Καλορίζικο και από εμάς,

    Χρόνια Πολλά στις Δάφνες σας, Καλό Πάσχα
    Και φυσικά Καλά Μαγειρέματα
    ο μπλογκομάγειρος

  10. April 22, 2008 1:48 pm

    Μπαίνω κι εγώ με το δεξί κι αφήνω ευχές για καλά ταξίδια και λαζαράκια. (Και μια προφητεία: Είμαι σίγουρη ότι οι μπογιές θα βρεθούν πριν γίνουν σαράντα τα σχόλια.)

  11. April 22, 2008 2:33 pm

    Ααααα, ανοιξιάτικη ανανέωση τώρα και στα blogs!!! Σαν τίτλος από το Maison & Decoration, ένα πράμα…………

    Καλώς σας βρήκαμε στο καινούργιο σας σπιτικό!!!

    Είμαι σίγουρη ότι θα είναι το ίδιο φιλόξενο με το προηγούμενο – η οικοΔΕΣΠΟΙΝΑ εγγυάται γι’ αυτό :)

    Πολλά, πολλά φιλιά!!!!!!!!!!!!

    (ΥΓ: δεν συμπαθούσα καθόλου τη wordpress – καιρός να αλλάξω γνώμη, ε; )

  12. April 22, 2008 2:36 pm

    Ακουσα
    πως δινουν τζαμπα φαι εδω μεσα
    Και ηρθα

    Στο τραπεζι 4 …new costumer

  13. April 22, 2008 3:29 pm

    Πολυ ωραίο Δεσποινα !!!! θέλω και εγώ !Oλες οι καλές μου και προχωρημένες φίλες έχουν wordpress…και εγώ με το passe blogspot.. xx

  14. April 22, 2008 4:13 pm

    Δεν συμφωνω.
    Εγω νομιζω οτι το blogspot τρεχει με χιλια…πεταει
    To WordPress ειναι ομορφο στην βιτρινα… αλλα ο κωδικας του εχει αρχισει και παλιωνει.
    Για βαλε μεσα εδω… δυο τραγουδια σε flash και δυο βιντεο se flash
    … μεσα στο ιδιο ποστ
    και να τα βαλεις στο κεντρο του ποστ… οχι στην ακρη
    και τοτε θα δουμε ποσο καλα θα δουλεψει το μπλογκακι
    να κανουν και οι χρηστες καμια 20 σχολια
    και τοτε…
    θα ανακαλυψεις
    οτι θα αρχισει να χολενει το μπλογκ
    Ολο προβληματα θα σου βγαζει, που συνεχεια θα θελουν καποιο update και παει λεγοντας.
    Ενω στον blogger
    καθε ποστ που κανω
    ειναι απο μονο του ενα site
    και βαζω και βαζω και βαζω
    και τιποτα δεν χαμπαριαζει
    Δουλευει σαν ρολοι

  15. despinarion permalink*
    April 22, 2008 5:02 pm

    @Ioυστινη Γιατι σε δυσκολευει η αλλαγη καρντια μου; Ενα λινκ θα αλλαξεις μονο. Τα ωραια μου τα ειχα χτυπησει ενα μηνα πριν αλλα δε τα πηρα μαζι μου ατη Βιεννη γιατι ηξερα οτι θα εκανε περισσοτερο κρυο. Αχ κι εγω ευχομαι να εχει καλο καιρο αλλα σ’ εμας μαλλον βροχουλα προβλεπεται για την Κυριακη. Σε φιλω και σε καλοσοριζω.

    @Κωστα σε περιμενω να μου το συγυρισεις με τον δικο σου ανεπαναληπτο τροπο. Φιλι καλωσορισματος.

    @μαι λειντυ παντα διπλα μου εδω και χρονια και παντα με τον καλο λογο. Σε φιλω κι ευχομαι να μπορω να σου κανω παρεα τα πρωινα.

    @So_Far Σ’ ευχαριστω κι εσενα. Λοιπον αντιθετα εμενα μου αρεσε η λιτοτητα της wordpress. Καποια στιγμη εφτανα και στο δικο μου και στα αλλα να λεω, βρε μπας και ειναι παραφορτωμενα; Μηπως ξεπερασα την λεπτη γραμη χαρα-κιτς; :) Σ’ αυτη τη φαση θελω να επικεντρωθω στην παρουσιαση του λογου και της εικονας. Ειμαι αισιοδοξη. Ενα μηνα το προετοιμαζχα σιγα σιγα. Καλη σου μερα καλη μου.

  16. despinarion permalink*
    April 22, 2008 5:05 pm

    @δενδρογαλη. Σ’ ευχαριστω για τα καλοσωρισματα και φυσικα θα προσπαθησω να ειμαι το ιδιο δεσποιναριον. Η ψυχη δεν αλλαζει. Φιλακια.

    @Πηνελοπη. Καλα εμεις ξεραμε αλλον για ζουλιαρη! :) Ειναι θεμα συνηθειας, διαβασε κι αυτα που θα γραψω παρακατω στο ζερο. Φιλακια πολλα.

  17. despinarion permalink*
    April 22, 2008 5:07 pm

    @Μπλογκομαγειρε Σ’ ευχαριστω παρα πολυ. Ενας απο τους κυριωτερους λογους που το εκανα αυτο ειναι για να φερω μαζι τα δυο μπλογκς, το καθημερινο και το (υποτιθεται) μαγειρικο αλλα τοσο αγαπημενο.

  18. despinarion permalink*
    April 22, 2008 5:21 pm

    @ Ζερο κατ αρχας το 4 διπλα στο παραθυρο και στ τζακι ειναι παντα ρεζερβε κι εχει το ονομα σου. Δε βλεπεις λεει απανω “Ρεζερβε by μπλογκερ μου”

    Δεν εκανα την αλλαγη απο τη μια μερα στην αλλη. Το παλεψα, διαβασα τα μειον και τα συν. Εγραψα στον μπλογκερ πανω απο ενα χρονο, και φυσικα ξερω τι με ενοχλουσε εκει. Οπωσδηποτε θα βρω κι εδω ισως πραγματα που δε θα μ’ αρεσουν ομως να σου πω τι μου αρεσει πολυ. Μου αρεσει το management και το editing και γενικα οι λειτουργιες του dashboard τις βρισκω πολυ πιο φιλικες στο χρηστη. Μετα μου αρεσει η αισθητικη αν και περιορισμενη. Μου αρεσει ο τροπος που γινονται τα σχολια, και η μεγαλυτερη προστασια στο σχολιασμο. Η λειτουργικοτητα με κερδισε μπλογκερ μου. Αυτα προς το παρον. Ενα βιντεο στη μεση του μπλογκ το εχω δοκιμασει μια χαρα. Αυτο με τα πολλα σχολια (καμια εικοσαρια) δε το καταλαβα αλλα θα το προσεξω. Εκεινο που παρατηρησα κι εδω και στον μπλογκερ ειναι οτι απο browser σε browser , διαφερει ο τροπος που γινεται το εντιτινγκ. Εχοντας μοζιλα και σαφαρι εχω καποια εναλλακτικοτητα αλλα αυτο ισχυει και στα δυο. Σε φιλω και παλι και σε καλωσοριζω, και καθε παρατηρηση σου ειναι περισοτερο απο ευπροσδεκτη μιας κι εχεις ασχοληθει περισσοτερο απο εμενα.

  19. despinarion permalink*
    April 22, 2008 5:34 pm

    @μελισσουλα Σ’ ευχαριστω καλη μου μελισσουλα, φιλακια.

    @Ραδιο Μαρκονι. Λοιπον εγω το παλευω περιπου ενα μηνα αλλα τελικα ειναι θεμα συνηθειας. Συνηθιζουμε να κανουμε μερικες κινησεις με ορισμενο τροπο και μπερδευομαστε. Τωρα που το δουλεψα λιγο αλλαξα γνωμη. Φιλια μαρκονι μου.

    @ σε ολους, συγνωμη που σας εβγαλα απο τη σειρα σας. εχω τρακ βρε παιδια πρωτη μου μερα. Σας φιλω!

  20. Κατερίνα permalink
    April 22, 2008 6:09 pm

    Καλορίζικο το καινούργιο σπιτάκι σου.Ήδη με τις Πασχαλινές ετοιμασίες το ζέστανες και του έδωσες χρώμα. Εύχομαι τελείως περαστικά και το δωράκι για τα εγκαίνεια ,οι φώτο με το e-mail που έστειλα.Φιλιά ολοκαίνουργια.

  21. April 22, 2008 10:38 pm

    στρειτ ειμαι … παρακαλω να γινει διορθωση…

  22. April 22, 2008 10:40 pm

    Γκονζιλα
    με Γκονζιλα το δοκιμασες?
    Βρε εισαι σιγουρη, οτι δουλευει το συστημα?
    Τελος παντων.
    Καλοριζικο το νεο μπλογκ

    Μαι Χενεραλ !!!

  23. April 22, 2008 11:14 pm

    Test!

  24. April 23, 2008 12:30 am

    Φοβάμαι να κάνω μετακόμιση μην την πάθω σαν το κομμωτή μου μερικά χρόνια πρίν μετακόμισα από Πατριαρχου Ι. Ξενοκράτους για πιο ευήλιο και ευάερο έβαλε τοξάκη να δείξει κατεύθυνση ξεκίνησα και εγώ να το βρώ στο τέλος μπερδεύτηκα και μπήκα σε άλλο κομμωτήριο και βολεύτηκα στο καινούργιο μαζί με εμένα και αλλοι πολλοί…x

  25. April 23, 2008 1:31 am

    Καλώς σε βρήκαμε και μείς…Έντάξει, βολέυτηκες; Έπιπλα, κατσαρολικά, κάδρα, φωτιστικά…, κι ό,τι χρειάζεται ένα σπίτι, τέλοσπάντων…

  26. April 23, 2008 1:48 am

    Καλορίζικο το καινούριο σου σπίτι…. Σε πεθυμίσαμε και σε βρίσκουμε εντελώς ανανεωμένη… Τι καλύτερο από αυτό μπορεί να ζητήσεις κανείς…..:-)

  27. despinarion permalink*
    April 23, 2008 2:26 am

    @done for Πανω στη βιασυνη μου το πρωι σε προσπερασα φαντασματακι μου. Σ’ ευχαριστω για τις ευχες και η προφητεια βγηκε αληθινη.

    @Κατερινα σ’ ευχαριστω και για το μεηλ και για το ομορφο σοου με τις φωτογραφιες. Καλως ηρθες κι εδω

    @ζερο χα χα τα διορθωσα μπλογκερινο μου αλλα διαβασες στραβα, οπως ηθελες εσυ.

    @Κωστακηηηη πως μικρυνες ετσι; αναμαλλιαρικο πλασμα!

    @Πηνελοπη, κατσε παιδι μου εκει που εισαι, πρεπει να αισθανθεις την αναγκη για μετακομιση. Μη κοιτας εμενα, ησυχια δεν εχω. Μια χαρα παντως σε βολεψε ο αλλος αλλοιως δε θαμενες ε; Φιλακια !

  28. despinarion permalink*
    April 23, 2008 2:29 am

    @αρτανις Ναι ναι χρυση μου βολευτηκα, πλακα πλακα αισθανομαι σα να μετακομισα απο τα προαστεια στο κεντρο!

    @Ευη μου. Ηλπιζα να ερθεις πριν φυγεις για το νησακι γιατι εισαι κι εσυ απο τις πρωτες μου μπλογκοφιλες και κακα τα ψεμματα, χαρη σε σενα ηρθε ο κοσμος εδω. Φιλια Ευη μου.

  29. April 23, 2008 3:03 am

    Καμαρι μου, τι λενε σε τετοιες περιπτωσεις; Ιδεα δεν εχω!
    να σου ζησει να το χαιρεσαι, καλη ανατρωφη καλη μορφωση και καλη σταδιοδρομια!
    Ναι, βρε το ξερω οτι τα λενε για τα παιδια αλλα πες πως ειναι αυτο το μικρουλη που ηθελες να κρατησεις για παντα μαζι σου!ο Θωδωρης και η Δαφνη μεγαλωσαν πια!
    Αλλωστε μαζι σου μεγαλωνει και αυτο, το μαθαινεις και σε μαθαινει! ναι για το μπλογκ σου μιλαω τοση ωρα!

    Μακια Δεσποινα και να το χαιρεσαι, δεν μπηκα με το δεξι ως λενε, μπαινω παντα με το αριστερο, της καρδιας!

  30. despinarion permalink*
    April 23, 2008 3:11 am

    @zero
    ” Για βαλε μεσα εδω… δυο τραγουδια σε flash και δυο βιντεο se flash
    … μεσα στο ιδιο ποστ
    και να τα βαλεις στο κεντρο του ποστ… οχι στην ακρη”

    Δε μου λες τι θα το κανουμε εδω μεσα ελληναδικο; Μη μου βαζεις δυσκολα κι εχω να φιαξω και κουλουρακια ετσι;

  31. despinarion permalink*
    April 23, 2008 3:14 am

    @ Αριστεα μου. Τα παιδια μου τα λενε Δαφνη, Κωνσταντικο και Θοδωρη (κατα σειρα ηλικιας). Σ’ ευχαριστω για τις ευχες γλυκεια μου, με οποιο ποδι και να μπεις εσυ εισαι το πιο καλοκαρδο πλασμα. Πολλα φιλακια.

  32. April 23, 2008 3:18 am

    Δέσποινα μου,
    ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ το καινούργιο ιστολόγιο. Πώς πέρασες στη Βιέννη;; Είμαι σίγουρη ότι πέρασες ωραία.
    ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ σε σένα και την οικογένεια σου

  33. April 23, 2008 3:24 am

    αμαν με τα κουλουράκια σας όλες, όπου πάω για κουλουράκια διαβάζω και μου ‘ρχονται οι μυρωδιές. παίρνω και τη μαμάκα μου τηλέφωνο κι όλο κάτι φτιάχνει κι εκείνη. νοικοκυρά θα με κάνετε όπως το πάτε, σήμερα έψαχνα συνταγές για μαγειρίτσα….ποια εγώ η αρχιτεμπέλα! Πάω να δω κανά επεισόδιο Δρ Χάουζ να συνέλθω και δε νυστάζω κιόλας.
    φιλάκια πολλά
    αα και να σου πω που ξέχασα, ετοιμάζω ένα μικρό dinner party μια που γιορτάζω οσονούπω, και έχω αποφασίσει να φτιάξω το χοιρινό που μας έδωσες, εντυπωσιάστικα!

  34. despinarion permalink*
    April 23, 2008 6:34 am

    @Μεροπη καλως ηρθες. Περασα πολυ ομορφα και απο την αλλη βδομαδα θα φερνω σιγα σιγα εντυπωσεις και εικονες. Αποψε αρχιζω παντως με μια μικρη εισαγωγη γιατι ο κοσμος ζηταει ντοκουμεντα :)

    @melissoula καλη επιτυχια με το γουρουνακι. Ξερεις αν δε θελεις πατατες μπορεις να το σερβιρεις με πολεντα στο πιο ιταλικο. Χμ σωστα γιορτουλα ερχεται.

  35. April 23, 2008 4:13 pm

    Να το κανουμε … Αμερικαν Μπαρ

  36. Κατερίνα permalink
    April 23, 2008 5:19 pm

    Οτι θέλει σαμπανια, εδώ που τα λέμε θέλει!!Καλά, είσαι και τόσο καλαίσθητο παιδί!! Καμπαρντίνα σοκολατιά, φουλάρι σπεσιαλ. Τα γοβάκια ΄πρέπει να εκτεθούν, γλυκιά Βιεννέζα

  37. λουνα permalink
    April 24, 2008 12:17 am

    Καλοριζικο , καλως μας γυρισες και καλως σε δεχτηκαμε!
    φιλια

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 29 other followers

