Skip to content

Η τελεια γαριδομακαροναδα απο το telegourmet.

May 4, 2008

Χτες το βραδυ εφιαξα την υπεροχη
γαριδομακαροναδα του Θοδωρου Λελεκα.

Πιο ωραια γαριδομακαροναδα δεν εχω ξαναφαει. Πηγαινετε στο λινκ του τυπωστε την φιαξτε την και θα με θυμηθειτε! Ειναι το τελειο φαγητο για παρεα.



Πολλα γλυκα Κυριακατικα φιλια!

21 Comments leave one →
  1. May 4, 2008 10:38 pm

    Αχ pasta! Pasta να ‘ναι κι ό,τι να ‘ναι!! Και με γαρίδες, πολύ ευχαρίστως – μου αρέσουν οι γαρίδες!

  2. May 4, 2008 10:52 pm

    Δεσποινάκι μου καλημέρα τέλεια η γαριδο… και περισσότερο μου άρεσαν οι φωτο …. ετσι εικονογραφημένα όλα να μένουν στη μνήμη καλύτερα… Φιλω και χαιρετώ

  3. May 4, 2008 10:56 pm

    περιφημη φαινεται : ))

  4. May 4, 2008 11:23 pm

    μιλάμε για τρελλά γλέντια έτσι? ε δίκιο είχες να κοιμηθείς στον καναπέ. και άξιζε τον κόπο η αναμονή!!
    Επίσης το σπαγγέτι που χρησιμοποιείς, de cecco, είναι τα καλύτερα κατά τη γνώμη μου που κυκλοφορούν σε σουπερ μαρκετ.

  5. liakos2 permalink
    May 4, 2008 11:24 pm

    Καλησπέρα, θα τη φτιάξω αύριο, θα βάλω και φωτό, αν την πετύχω….
    εγώ την κάνω πιο απλή συνήθως..για να δούμε..
    καληνύχτα

  6. May 4, 2008 11:27 pm

    Ιιιιιιιι!!! Τα σάλια μου τρέξαν! Αδυναμία στις μακαρονάδες και μάλιστα με γαρίδες ή ψαρικά!

  7. May 5, 2008 12:40 am

    Δεσποινάκι μου!

    Καλά έτσι που μας τα παρουσιάζεις ..έπαθα σύνδρομο στέρησης..
    Υπέροχα! Έχω μια πείνα..!!!
    Να σε έχει η Θάλασσα καλά!
    Πάω να φάω κάτι..
    Φιλιά και αγκαλίτσες!

  8. May 5, 2008 1:01 am

    Τί ειναι αυτά βρε Δεσποινούλα;;;Επίτηδες το κανεις γλυκεια μου;;;Εχω πει το ψωμι ψωμάκι να χασω 4 κιλά και πεφτω φατσα καρτα στη μακαροναδα;;;;

  9. May 5, 2008 1:47 am

    Δύσκολο φαίνεται για να το φτιάξω! Χόρτασα όμως από τις φωτογραφίες… αν και τις προηγούμενες μέρες κάπου δοκίμασα κάτι παρόμοιο σε ένα ψαροχώρι που δεν ήταν και άσχημο.
    Καλό μήνα και καλή εβδομάδα από αύριο!

  10. May 5, 2008 1:57 am

    @ δενδρογαλη μου φιαξτο και καλεσε παρεα και θα με θυμηθεις. Να ακολουθησεις και την προταση του Θ. Λελεκα για κρασι ροζε.

    @Πηνελοπη μου χαρηκα που συνδεθηκες επι τελους, μου ειχες λειψει καρδουλα!

    @μαμα τι να σου πω, πολυ βελουδινη η σαλτσα !

    @α το ευχαριστηθηκα, το μαγειρεμα τοχω δει δημιουργια και οχι αγγαρεια. Ναι ειναι εξαιρετικα μακαρονια και οι οδηγιες ειναι ακριβως για αλ ντεντε προς το σκληρουλι, ετσι που μ’ αρεσουν.

    @ονειρομαγειρεματα, φιαξτην κουκλα μου, εσυ εχεις και πιο φρεσκα θαλασσινα απο μενα!!!

    @μαρελντ φιλια καλη μου

    @Νανουλα μου τι διαιτα κανεις βρε χρυσο μου, εμενα μια χαρα λεπτουλα μου φαινεσαι!!

    @Μαρκονι μου δεν ειναι δυσκολη καθολου αρκει να σ’ αρεσει να μαγειρευεις, αν βαριεσαι και η ετοιματζιδικη δεν ειναι κακη!

    Απλα ενθουσιαστηκα που εγινε τοσο νοστιμη και σκεφτηκα να μοιραστω το μυστικο μαζι σας. !!! Καλη βδομαδα σε ολους!

  11. May 5, 2008 2:41 am

    Α, εσείς κάνατε εξαιρετικό φωτορεπορτάζ, μου φαίνεται με ξεπεράσατε! Σκεφτείτε ότι μόλις γύρισα από βραδινό τσιμπούσι με την ίδια παρεΐστικη σύνθεση με αυτήν της γαριδομακαρονάδας (ο φίλος μου ο Νικόλας “ζωγράφισε” με μία συναγρίδα 5.8kg στα κάρβουνα…) και διαβάζοντας το post σας ήδη μου τρέχουν τα σάλια!…

    Ευχαριστώ θερμά για την εξαιρετική διαφήμιση αυτής της πραγματικά πολύ καλής συνταγής. Αλήθεια, τι καλύτερο μπορεί να ζητήσει κανείς από καλό φαΐ, καλό κρασί και καλή παρέα;…

    ΘΛ

  12. May 5, 2008 3:48 am

    OPA despoina…shrimp and pasta were made for each other…great dish from you and Ted!

  13. May 5, 2008 3:49 am

    Α! το ειδατε κιολας? Μα εγω σας ευχαριστω για την πραγματικα υπεροχη συνταγη σας. Πολλες φορες προσπαθησα να φιαξω μακαροναδα με θαλασσινα αλλα ποτε δεν εγινε ετσι. Τα μυστικα σας για τη σαλτσα ηταν το κλειδι της επιτυχιας. Ενθουσιαστηκα τοσο χτες ωστε σκεφτηκα να μοιραστω την συνταγη σας με τα παιδια που ερχονται εδω. Αλλη μια φορα σας ευχαριστω!

  14. May 5, 2008 3:51 am

    Παντελη, εγω απλα ακολουθησα τις οδηγιες. Και φυσικα θα επαναληφθει με μεγαλυτερη παρεα.

  15. May 6, 2008 2:42 am

    Ωραίο φαίνεται…Όμως εγώ είμαι σε δίαιτα και τα παιδιά μου αν δουν έτσι βαλμένη τη ντομάτα, δεν πρόκειται να φάνε ποτέ των ποτών…Αχ, και την είδα και στη Σοφία, και το στομάχι μου πάιζει μαντολίνο…
    Υπάγετε οπίσω μου…

  16. Αντωνης permalink
    May 2, 2009 6:30 am

    Οι εικονες τα λενε ολα…Πολυ καλο !!!

  17. May 2, 2009 6:15 pm

    Πραγματικα Αντωνη, η μακαροναδα τοτ Θοδωρου ειναι εκπληκτικη, αν μαγειρευεις αξιζει να την φιαξεις. Καλως τον απο τα μερη μας.

  18. ΡΩΞΑΝΗ permalink
    August 22, 2009 10:02 am

    mmmmmm……tha to kano se ligo…fenete polli teleia!!an to petixo tha balo k foto….

  19. August 22, 2009 11:33 am

    Ρωξανη, ακολουθησε τις οδηγιες του Τεντ και σιγουρα θα το πετυχεις!

  20. anwnymoys permalink
    November 3, 2010 3:02 pm

    εγώ πάντως δεν θα πω ότι έμεινα ικανοποιημένη… δεν είχε τίποτα πράσινο μέσα της…

Trackbacks

  1. τρια χρονια blogging « ασπρο

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 32 other followers

