Skip to content

καστανα

November 6, 2008

kastana21
Η σκηνη διαδραματιζεται σε φιν φον “σπερμαρκετ” με ποικιλα βιολογικα προϊοντα.
Η τριανταρα κυρια prepy στην εμφανιση και πολυ υπερηφανη που ψωνιζει στα βιολογικα, με ενα κινητο στο αυτι, ρωταει την φιλη της απο την αλλη μερια, τι αραγε να ειναι αυτα τα μεγαλα καφε nuts που λεγονται chestnuts. Το δεσποιναριον φριττει στη διαπιστωση οτι υπαρχει κοσμος που δε ξερει τι εστι καστανο. Η τριανταρα αναρωτιεται τι μπορει να φιαξει με αυτα νατς και το δεσποιναριον θελει πολυ να της μαθει πως να παιζει πεντοβολα.

kastana31

Τα καστανα εχουν κανει ηδη ενα μακρυ ταξιδι απο την Ιταλια οπου δεν εχουμε ιδεα τι βιολογικη καλλιεργεια προηγηθηκε. Το δεσποιναριον ξερει πολυ καλα τι θα κανει με τα μεγαλα καφε νατς!  Οτι πιο απλο και νοστιμο. Θα τα χαραξει και θα τα ψησει στη φωτια.

kastana10
Θα ηταν παραλειψη, μηνα Νοεμβρη να μη φερουμε λιγα καστανα να μυρισει στο μπλογκ. Τρελλαινομαι για καστανα σε οποιαδηποτε μορφη. Η βελουδινη ουδετερη γευση τους δενει ποικιλομορφα και στη μαγειρικη και στη ζαχαροπλαστικη. Η μεγαλη μου λατρεια ειναι τα μαρον γκλασε που ομως δεν τα βρισκω εδω. Ετσι παρηγγειλα στον Ερρικο της Προβηγκιας να μου φερει παλι ενα κουτακι να περασω μερικες στιγμες σε αλλα επιπεδα γευσης!

kastana112

Ετσι, αναπολωντας τα παιδικα μου φθινοπωρα, τοτε που οι Οκτωβρηδες και οι Νοεμβρηδες ειχαν βοριαδες,  εκθεση για την αποταμιευση,  μυρωδιες απο τα κουμαρα της Μαλακασσας,  κυκλαμινα της Παρνηθας, και κασταναδες στις γωνιες με φουφουδες, αναπολωντας λοιπον και ξεφλουδιζοντας τα βιολογικα ιταλικα καστανα εδω στο αμερικα..

.. ονειρευομαι τα μαρον που ερχονται την παραμονη της γιορτης μου.maronΣας φιλω γλυκα και ευχομαι Καλο Σαββατοκυριακο.

34 Comments leave one →
  1. November 6, 2008 10:56 pm

    Δεσποινάκι μου και εμένα μου αρέσουν πολύ τα κάστανα όταν τα χρησιμοποιούν σε γέμιση ειδικά. Λοιπόν έχω τέσσερις από αυτές τις ‘γαβαθες’(τιςς βρήκα στο Μαρούσι) και τα Αλβιονάκια ξέρουν οταν βγαίνουν στην επιφάνεια είμαστε ετοιμοι να φτιάξουμε γλυκά και παίρνουν τις ποδιές τους. Και να φανταστείς με τόσα ταξίδια δεν έχουν σπάσει !Βεβαια την τελευταία φορά τις έβαλα στη βαλίτσα μου γιατι οι μεταφορείς είπαν δεν χωράνε, μεγάλο τραύμα σου λέω… χχ

  2. November 7, 2008 2:00 am

    Καλημέρα, Δεσποινάκι!
    Τα κάστανα δεν γνώριζε η τριαντάρα κυρία; Εδω να δεις τα παιδιά που λένε πως το γάλα το φέρνει το σουπερ μαρκετ όταν τους δείχνεις την αγελάδα στον κάμπο!
    Φιλάκια με την καστανένια γεύση στο στόμα

  3. November 7, 2008 2:06 am

    Δεν τρέχει κάστανο, που δεν ξέρει η κυρία τα κάστανα!!
    Μου αρέσουν και τα σοκολατάκια με κάστανο! μμμμμμμ!!
    Καλή καστανοπαρασκευή!

  4. November 7, 2008 3:13 am

    Ο μήνας τούτος είναι o μήνας του κάστανου, του εξαιρετικού από άποψη θρεπτικής αξίας και νοστιμότατου όσον αφορά στη γεύση καρπού. Αν και χτες ενοχλήθηκα σφόδρα, όταν από τα δύο κιλά που αγόρασα, ο άσχετος, πάνω από τα μισά μου βγήκαν σκάρτα. Tα πέταξα… Που να ξέρω…
    Πάντως το κάστανο φτιαγμένο με όλες τις παραδοσιακές συνταγές! Βραστά ή ψητά, μαγειρευτά ή γλυκά, είναι απολαυστικά!!!
    Χάθηκα λίγο, Δέσποινα, αλλά να ‘μαι και πάλι κοντά σας.

  5. November 7, 2008 3:14 am

    Χαα, να βρήκαμε και ένα πράγμα που υπάρχει σε αφθονία εδώ και μου αρέσει πολύ!!!!!!! έχουν ήδη βγει οι καστανάδες στους δρόμους και πάει η μελισσούλα και ζητάει cent gram s’il vous plait.. ζεστούτσικα και νόστιμα :)
    και τα μαρόν, και με μαύρη σοκολάτα και στη γέμιση της γαλοπούλας που τα βάζει η μάμα μου, και το αρτιζαναλ γιαουρτάκι, και το ψωμάκι από το manor, και το παγωτό που έκανε φέτος η μοβενπικ, και ένα γλυκάκι που φτιάχνουν εδώ και κάνουν κάτι σαν μους κάστανο είναι όλα θεικά!
    τέλεια τέλεια :)
    φιλιά και καλό ΣΚ, θα τα πούμε αλλά από αλλού ;)

  6. November 7, 2008 3:32 am

    φιλενάδα μου, εδώ υπάρχουν άνθρωποι που δεν ξέρουν τι εστί βερίκοκο… Με τα κάστανα φρίκαρες εσύ?:-)

  7. November 7, 2008 4:21 am

    Γεία σου …ρε Δέσποινα με τις εκπλήξεις σου!!!
    Με συγκήνησες πολύ και με γύρισες πολλά χρόνια πίσω με την φωτογραφία του καστανά από το αναγνωστικό βιβλίο του Δημοτικού σχολείου.
    Σ’ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ

  8. November 7, 2008 5:05 am

    YΓ. 1. Το κουνουπιδάκι ψηλά δηλώνει κάτι?
    2. Παραμονή γιορτής σημαίνει τι? 20/11 ?

  9. margarita permalink
    November 7, 2008 5:19 am

    φου φου και καστανα στην γωνια στην πλατεια Αμερικης οταν μας αφηνε το σχολικο και τα μοιραζομαστεν η Ερση, η Ζωη και εγω πριν παμε σπιτι για φαι… Αυτες ιο αναμνησεις μενουν.. Ευτυχως εδω εχει και κασταναδες και καστανα.. Δεν ειναικαι και ολα χαλια
    Μ….

  10. FoodJunkie permalink
    November 7, 2008 5:25 am

    Καστανα Αϊ Λα γιου! Μου αρέσει πολύ η λέξη “φιν φον” θα την υιοθετήσω

  11. November 7, 2008 6:13 am

    Τρέλλα τα μαρόν… και τα τρουφάκια…. και τα ψημένα…

    Καλό σου Σ/Κ,

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  12. November 7, 2008 6:17 am

    Εκτός από τα κάστανα μ’ αρέσει πολύ και το πιάτο που βλέπω σε μια φωτογραφία (ζωγραφισμένο στο χέρι το κόβω). Οπότε αν είχα τη φωτογραφία εδώ θα έτρωγα γρήγροα-γρήγορα τα κάστανα ούτως ώστε να αδειάσει το πιάτο και να το απολαύσω κι αυτό καλύτερα!

  13. Κατερίνα permalink
    November 7, 2008 6:58 am

    Δεσποινάκι τέλεια τα κάστανα ,μέχρι εδώ έφθασε η μυρωδιά!Έντονες αναμνήσεις από τη παιδική μου ηλικία με τη μήτέρα μου.Χειμωνιάτικα Σαββατόβραδα η οικογένεια παρείτσα με “φιν φον” (όπως όμορφα λες)καστανάκια!!!Φιλιά καλή μου φίλη και καλό ΣΚ

  14. November 7, 2008 7:48 am

    Πολύ ωραίο, νοσταλγικό και μυρωδάτο το post σου. Μου ξήπνησε παιδικές αναμνήσεις. Στην Ιρλανδία δεν έχει κάστανα, όμως εγώ μεγάλωσα στην Ελλάδα. Θυμάμαι την αρχή του χειμώνα, με τα κάστανα και τα φιρίκια – οσφρητικές και γευστικές αναμνήσεις που θα με συνοδεύουν για πάντα. Κάπου (δεν θυμάμαι πού) είχα διαβάσει ότι “πατρίδα είναι τα παιδικά μας χρόνια”. Για μένα αυτό ισχύει σίγουρα.

    Ώστε έτσι η τριαντάρα τύπισσα, δεν είχε ιδέα “τι εστί κάστανο” …

    Κατά τα άλλα, για να είμαστε και στο πνεύμα των ημερών, για να δούμε αν ο Ομπάμα θα είναι αυτός που “θα βγάλει τα κάστανα απ’ τη φωτιά”.

    Φιλικά,
    Ιρλανδός

  15. November 7, 2008 7:49 am

    καλημερα κουκλί μου…σε θελω κάτι για την αποψινή ακπομπή……..σου στέλνω μειλ και περιμένω μόλις ανοίξεις τα ματακια σου να μου απαντήσεις……
    μμμμμμμμμάκια σου

  16. November 7, 2008 8:17 am

    Κι εγώ τρελαίνομαι για κάστανα – σε οποιαδήποτε μορφή. Χθες τα φτιάξαμε βραστά, καθότι δεν μας κάνει τη χάρη ο καιρός να μας αφήσει να ανάψουμε κανένα τζάκι. Τα μαρόν γλασέ δε…. μεγάλη αμαρτία! Αν σου τελειώσουν και σε πιάσει σύνδρομο στέρησης πες μου… Με μεγάλη χαρά θα σου στείλω!!!

  17. November 7, 2008 8:56 am

    Μολις ανοιξα τα καστανα μου ματια και χαμογελω με τα σχολια σας. Στα οποια θα απαντησω το βραδακι οπως παντα. Δε ξερετε τι ειναι να ξυπνας στο Ντι Σι και να βλεπεις τετοια παρεα μαζεμενη .. δε ξερετε!! Μια μεγαλη αγκαλια σε ολους!!!!

  18. November 7, 2008 9:18 am

    Να μην τα πάρει αν δεν τα ξέρει…Μα καλά, στην Αμερική δεν υπάρχουν καστανιές; Περίεργο μου φαίνεται…
    Φουντούκια;
    Καρύδια;

    Καλό Σ/Κ…
    Φιλιά…

  19. November 7, 2008 10:13 am

    Αγαπημένο Δεσποινάκι,
    Με τη νυχτερινή εκπομπή έχασα το προνόμιο της καληνύχτας και της καστανοανάρτησης. Κι εμείς ψήναμε κάστανα στη σόμπα στη Λευκάδα αυτό το μήνα όταν ήμασταν παιδιά. Αλλά όταν πήγα φοιτήτρια στην Αθήνα κι έμενα κοντά στου Φίξ, κάναμε βάδην τη διαδρομή μέχρι το Σύνταγμα να αγοράσουμε καστανάκια απο τους περιπλανώμενους καστανάδες. Ηταν η χαρά μας να τα καταβροχθίζουμε εκεί επιτόπου μπροστά στο μνημείο του Αγνωστου Στρατιώτη. Αθώες μέρες! Βέβαια, τα κάστανα ούτε που πλησιάζουν στο σπιτι τώρα ένεκα ισχυρών θερμίδιακών μονάδων! Τί κρίμα που όλα εμπίπτουν στη στέρηση για την καλλιγραμμία!
    Καλή μέρα και σε παρακαλώ βοήθησε τον Ομπάμα να βγάλει τα κάστανα απ΄τη φωτιά εσύ που ξέρεις τα κόλπα!

  20. November 7, 2008 1:08 pm

    Εχω κι εγω εδω γλυκοδεσποιναριον καστανιες και καστανα.
    Κατι καστανα… να με το συμπαθειο!
    Μονο που δεν τρωγωνται.Ειναι αγριοκαστανα.Και πραγματικα τεραστια.
    Και μην τυχον περνας απο κατω η; παρκαρεις αυτοκινητο οταν αρχιζουν και πεφτουν!
    Παντως,εγω παω κανα δυο ωρες δρομο απο δω στα Γαλλογερμανικα συνορα κοντα στο Στρασβουργο και μαζευω για ολον τον χειμωνα.
    Δεν ειναιτοσο νοστιμα οσο της νοτιας Ευρωπης,αλλα τουλαχιστον..τρωγωνται βρε!!!
    Τον καστανα της φωτογραφιας απο τοαναγνωστικο..τον αναγνωρισα!!!
    Στην Αγιας Λαυρας εστηνε την φουφου!!!
    Δεσποινακι μου;;;;;
    Βαλε τα καστανα να ψηθουν και φερνω Rioja!!!
    Και αμα καινε και πολυ,μην ανησυχεις!
    Τωρα θα βγαζει τα καστανα απο την φωτια…ο Ομπαμα!!!!
    Φιλακια ομιχλωδη και καλο βραδυ!!!

  21. November 7, 2008 1:32 pm

    Ναι εκεί στο δρόμο μου στην Αγίας Λαύρας έξω από το σταθμό του τραίνου!!!! καλά λέει ο Personlich . Μικρός ο κόσμος όλοι από την ίδια γειτονιά είμαστε εδώ πέρα λοιπόν :)

  22. Anonymous permalink
    November 7, 2008 2:29 pm

    KALHSPERA APO KANADA.
    APO TYXH DIABASA TO BLOG SAS KAI SHMERA ME TO TOSO OMORFO POST SAS GIA TA KASTANA……. OPOS O PROUST ME TIS MADELEINES…. METAFER8HKA KAI EGO STA PAIDIKA MOY
    XRONIA OTAN PHGAINAME BOLTES STHN PARALIA METAKSY TOY
    FLOISBOY KAI STOY MBATH STO PALAIO FALHRO KAI EIXE
    TA GERONTAKIA ME TIS FOYFOYDES KAI POYLAGANE TA KASTANA POY MOSXOBOLOYSAN !
    DYSTYXOS EDO OPOTE TA EXO AGORASEI BGAINOYN PARA POLLA
    SAPIA KAI DEN EXOYN THN IDIA GEYSH ME AYTA POY 8YMAMAI.
    THANKS FOR THE MEMORIES.
    ANTIGONH

  23. November 7, 2008 4:50 pm

    Τρελαίνομαι για κάστανα αλλά παχαίνουν τα άτιμα….

  24. November 7, 2008 6:56 pm

    μεχρι εδω μυρισανε!!
    σε τι ιδεες με βαζεις, αλλα με αυτη την ζεστη δεν μου κανει κεφι..
    καλο Σαββατοκυριακο με ενα τραγουδακι απο τον Ντεμη Ρουσο…

    It’s five o’clock
    and I walk through the empty streets
    thoughts fill my head
    but then still
    No one speaks to me
    My mind takes me back
    to the years that have passed me by
    (interlude)
    It is so hard to believe
    That it’s me
    that I see
    in the window pane
    it is so hard to believe
    that all this is the way
    that is has to be
    It’s five o’click
    and I walk through the empty streets
    The night is my friend
    And in him
    I find sympathy
    And so I go back to the years that have to past me by
    (interlude)
    It is so hard to believe
    That it’s me
    that I see
    in the window pane
    it is so hard to believe
    that all this is the way
    that is has to be

    It’s five o’click
    and I walk through the empty streets
    The night is my friend
    And in him I find sympathy
    He gives, gives me day
    gives me hope
    and a little dream too

  25. November 7, 2008 7:51 pm

    Να πώ ότι δεν με εντυπωσίασαν οι φωτογαφίες;
    ψέμα θα πώ!
    …για το θέμα όμως…καλύτερα πέρνα να δείς!
    Τα φιλιά μου στην καινούργια(;) Αμέρικα!

  26. November 7, 2008 9:41 pm

    @Penelope Καρδουλα ναι μου αρεσουν σαν γεμιση πτηνων και κυριως γαλοπουλας. Για να μη σου πω οτι τρωω μονο τη γεμιση. Τετοιες γαβαθες ειχε η μαμα απο την γιαγια και στα παιδικα μου ματια ηταν παντα γεματες με ενα ζυμαρι που φουσκωνε μεσα. Αυτη που βλεπεις ειναι μικρογραφια των οριτζιναλ. Την βρηκα στα Αρμολια στη Χιο και μου φανηκε το μεγεθος τοσο βολικο κι ευκολο να μεταφερθει και συγχρονως να μου ξυπνα εκεινες τις μνημες. Σημερα χρησιμοποιειται για σαλατα η για να .. σερβιρω καστανα.. Φιλι Σαββατοκυριακου. Και να μου ζουληξεις τα Αλβιωνακια!

    @Φωτεινη Ελπιζω οτι τα παιδια κανουν.. μαυρο χιουμορ. Και ποιος αλλωστε δε γνωριζει το παιδικο ποιηματακι.. η καλη μας αγελαδα βοσκει κατω στη λιακαδα!! Φιλια προς Ρεθυμνο.

    @Σοφια Μου εχουν μεινει 5-6 θα περασουμε και σημερα. Που να φαω μια γαβαθα μονη μου. Καλο Σ/Κ

    @MITHYMNAIOS Εμ μεσα ησουνα βρε Στρατο; Το μονο που μπορω να σκαρφιστω ειναι να κοιταμε ενα ενα τα καστανα και να τα ζυγιζουμε στο χερι, αλλα εκτος του οτι ειναι χρονοβορο, μπορει και να προκαλεσουμε τα γελια στο μαναβικο!! Περαστικα η γριπουλα και σιδερενιος.

    @μελισσουλα Α!!!!! ναι το ξερω, και στο Μοναχο ευχαριστιομουνα καστανα μελισσουλα. Σαν γκαμ βρε ειναι δυο καστανα ε; Εδω που τα λεμε ειναι χορταστικα παναθεματα οποτε τι να τα κανεις παραπανω. Εγω πηρα μισι κιλο και ακομα τα λιβανιζω!!!!! Ολα αυτα τα καλουδια που περιγραφεις ειναι οντως θεσπεσια αλλα ομολογω οτι παγωτο καστανο δεν εχω γευτει. Σε πρωτη φαση θα ειδοποιησω τον περιοδευοντα Μαντονο να δοκιμασει και να μου πει! Ο ανταποκριτης μας στην κυανη ακτη αναφερει…. Φιλια και καλο ταξιδι.

    @fevis Καλα Ευη το βερυκοκο ειναι σπανιο φρουτο εδω, και οταν εμφανιστει την ανοιξη για λιγο.. δε μυριζει παναθεμα το .. και φρουτο που δε μυριζει.. δεν τρωγεται.. Ε φρικαρα. Αμαν πια μονο τα χαμπουργκερς ξερουμε; !!!

    @Βεργου Δημητρα Ωραια εικονα ε; Ειδες μερικες ζωγραφιες ειναι τοσο κλασσικες και χαραζονται στη μνημη μας για παντα. Αυτη ειδικα ειναι τοσο μα τοσο αυθεντικη, με το μαλλινο σακκακι και την τραγιασκα, με τον μαντροτοιχο.. Χτες οταν βρηκα αυτη τη φωτογραφια, πηγα μετα και κοιταζα το αναγνωστικο που κουβαλαω μαζι μου και εμεινα με ενα χαμογελο στα χειλη διαβαζοντας παλι για την Λολα και την Βασδεκη!!!!

    @Φωτεινη Σ Εχεις ενα ματι εσυ!!!! Το κουνουπιδακι ειναι απο επερχομενη αναρτηση με θεμα που δεν εχω σκεφτει ακομα!!! Επισης ειναι ασπρο και ταιριαζει με το μπλογκ. 20/11 ναι ειναι η μερα που ο περιπλανωμενος Ερρικος θα γυρισει απο την Γαλλια αφου πρωτα περασει απο Αθηνα ετσι για να ζηλεψω!!

    @Margarita Φυσικα και ΔΕΝ ειναι ολα χαλια. Τα καστανα, τα πρετσελς που τα πας; τα μαρτσιπανακια; την οξενσβαντςσουπε; Αυτη κι αν ειναι!! Θυμαμαι που ειχαμε βγει προς αγραν σουπας οι δυο μας και τελικα τη φαγαμε σχεδον στο ορθιο στην Φικτουαλιεν Μαρκτ .. Κις!

    @Foodjunkie Λοιπον Ιωαννα αυτη την εκφραση την ειχαμε σκαρφιστει με την αδελφη μου οταν ειμασταν μικρες για να δηλωνουμε το ομορφο, το κομψο, το υπεροχο, το λαχταριστο! Η πλακα ειναι οτι με το που την εφερα στο μπλογκ την υιοθετησαν πολλοι. Ασε που οταν την αναφερω σε παρεες αμεσως γινεται αναρπαστη. Λοιπον μηπως να ονομαζα το μπλογκ φιν φον;

    @glarenia Ολα τρελλα γλαρενια.. Καλο Σ/Κ και σε σενα.

    @gerasimos Το πιατο οντως οπως ελεγα και στην λαιδη Πηνελοπη, απλο και παραδοσιακο. Ολη η ομορφια στην απλοτητα. Καποια στιγμη θα το φερω.. αδειο να το απολαυσεις!!

    @Κατερινα Καλο Σαββατοκυριακο Κατερινιω! Ελπιζω να ξεκουραστεις. Παντα αυτα τα συνδεουμε με την παιδικη μας ηλικια ισως γιατι τοτε απολαμβαναμε πραγματικα!

    @irlandos Πατριδα ειναι τα παιδικα μας χρονια. Ναι Ιρλανδε, μολις ειπες κατι που το αισθανομαι μια ζωη με λιγες ουσιαστικες λεξεις. Οσο για τον Ομπαμα, φοβαμαι οτι τα καστανα παραψηθηκαν ηδη αλλα ολο και κατι θα εχει μεινει μεσα στην καρδια τους.

    @Nana Tsouma Σου απαντησα με την τσιμπλα στο ματι. Σ’ ευχαριστω και παλι Νανα με κακομαθαινεις!! Φιλια!

    @Ασπα εισαι πολυ γλυκο πλασμα. Ο αντιπροσωπος μου στον τοπο παραγωγης εχει μια λιστα ΝΑΑΑ!!!! Φιλακια και σ’ ευχαριστω!!!

    @Artanis Πως δεν υπαρχουν καστανιες, αλλα μη πας πολυ μακρυα, ρωτα ενα παιδι που μεγαλωνει στην πολη, αν εχει δει καστανιες με καστανα. Καλο Σ/Κ και φιλια και σε σενα. αι φουντουκια εχουμε και καρυδια. Τα φουντουκια βεβαια δεν τα ξερουν ολοι.. ενω τα πηνατς!!!!

    @Ιουστινακι των νυχτερινων εκπομπων ( δε μου λες κανεις πιο βελουδινη τη φωνη σου λογω ωρας; χο χο χο ) Ωραια βολτα να περνας απο τους στυλους του Ολυμιου Διος να μπαινεις στην πολη της Αθηνας για να παρεις καστανα! Και αν δε τα φας ετσι ζεστα, δεν εχει αξια (μη κοιτας που εγω τα λιβανιζω) Παρε παιδι μου και φιαξε στον Αλεξ καστανα που φαγωθηκες με τις θερμιδες. Φαε κι εσυ ενα να στανιαρεις, τι θα παθεις με ενα καστανο. Ηθελα ναξερα τι μπαινει στο σπιτι σου με αυτη την θερμιδοφοβια. Κρυο κανει.. καυσιμα χρειαζομαστε!! Φιλακια απο την κολπατζου του Ντι Σι!!!

    @personlich Ε ναι τα εχω υπ’ οψιν μου τα αγριοκαστανα της κεντρικης Ευρωπης γατονι προνοητικο. Ειδες ο δικος μας καστανας ειναι ! Τοξερα οτι θα τον αναγνωριζες!! Βαζω καστανα, σε πεντε λεπτα να εισαι εδω με 2 ριοχες, μια δε φτανει. Σαββατο σημερα θα το καψουμε πελεκουδοκαστανο!! Φιλακια κουφοβρασης.

    @Penelope Ειμαστε γειτονες ειμαστε γειτονες και οι τρεις εστω κι αν αυτη τη στιγμη ειμαστε σε τρεις διαφορετικες ηπειρους!! Ελα στο παρτυ με τα καστανα!!!!!!

    @Αντιγονη απο τον Καναδα. Καλωσορισες στην Ουασινγκτων. Σ’ ευχαριστω για τα καλα σου λογια. Κριμα που σου βγαινουν τζουφια τα καστανα. Ευχομαι να πας ξανα στο Μπατη και στο Φαληρακι που ειναι παντα ομορφα, με η χωρις καστανα.

    @Κικη .. ενα να φας βρε παιδι μου ετσι γοα να σου φυγει ο καημος!!

    @brexians Αγαπητε Δημητριε, με μπερδεψες που ηρθες με διαφορετικο ονοματακι. Εμ με τη ζεστη που κανει πως να λιμπιστεις καστανα και τζακια! Κι εμεις σημερα εδω ειχαμε την ιδια θερμοκρασια με Αθηνα. Βγηκαν οι αμερικανοι με τα σορτσακια παλι εξω.
    Το τραγουδακι ειναι πολυ πολυ ομορφο και σ’ ευχαριστω πααρα πολυ! :D

    @kostaslogh Δεν εχουν αλλαξει και πολλα ακομα Κωστα στην αμερικα. Σ’ ευχαριστω πολυ, φιλια κι απο μενα.

  27. November 8, 2008 1:54 am

    Πέρασα να πώ μια καληνύχτα. Πήγα θέατρο και είδα μια καταπληκτική παράσταση, ένα μονόλογο με ζητούμενο την αγάπη. Τί να πείς σ΄αυτούς τους νέους ανθρώπους που δεν γνώρισαν γιαγιάδες και μαμάδες γύρω απο την φουφού με τα κάστανα! Ζητείται απελπισμένα, παράφωνα, πιεστικά αγάπη στην ανερμάτιστη κοινωνία της Βόρειας Αμερικής! Ζητείται εστία με φουφού και ζεστά λαχταριστά κάστανα σαν τα δικά σου!

  28. November 8, 2008 4:36 am

    το διαβασα προσεκτικα κ ψαχνω ξανα το υπεροχο συναισθημα ασφαλειας κ ηρεμιας ,οταν τα εφερνε ο πατερας σπιτι κ η μανα τα εψηνε στη σομπα πετρελαιου στο καθιστικο και μας τα καθαριζε και στριμοχνωμαστε με τ΄’αδελφια μου ποιος θα το πρωτοπαρει…
    φιλια καρυστινα

  29. panathinaeos permalink
    November 8, 2008 4:45 am

    αχ Δεσποιναριον μας! μου θυμισες ενα απο τα πολυ αγαπημενα μου γλυκα, μπαβαρουαζ με καστανα! και πολυ φοβαμαι οτι θα οδηγηθω σε ετοιμασια του παραυτα!

  30. November 8, 2008 6:55 am

    @Ioustinaki Η αγαπη μπορει να παρει οποιαδηποτε μορφη αρκει να δινεται. Υπαρχαουν παιδια που εχουν καποια ιδεα τι ειναι η αγαπη αλλα δεν την εχουν νοιωσει και την αποζητουν. Υπαρχουν κι αλλα σε ολο τον κοσμο που δεν εχουν ιδεα τι σημαινει γιατι απλα δεν υπηρξε ποτε στον οριζοντα τους. Καλημερα ευαισθητη Καναδεζα μου.

    @venceremos Ενα πιατακι καστανα εφερε διαφορετικες σκεψεις στον καθενα. Γεγονος παντως ειναι οτι σε ολους φερνουν την αισθηση της θαλπωρης. Φιλια και σε σενα.

    @panathinaeos Μετα απο αυτη τη δηλωση αγαπητωτατε, δηλωνω με την σειρα μου οτι θα ερθω να καθησω οκλαδον στο μπλογκ σας με κουταλακι ασημενιο, και να περιμενω υπομονετικα να εμφανιστει το αυτοκρατορικο γλυκο.

  31. panathinaeos permalink
    November 8, 2008 9:53 am

    αγαπητη Δ, σας ευχαριστω δια την ακρατον εμπιστοσυνην με την οποιαν ενδυετε την ταπεινοτητα μου!
    δεδομενου οτι επικειται η αναμετρηση με τον ακατανομαστο, θα περιμενετε λιγο, γιατι αν οι γαυροι με πιασουνε στα πρασα να φτιαχνω μπαβαρουαζ θα ηρεμησουν και θα φανε την κρεμουλα, αντι να ειναι τα μισητα χουλιγκανια!
    προκειμενου λοιπον αν μην χασω κι εγω την αυτοσυγκεντρωση μου ενωπιον ντερμπυ, παρακαλω να καμετε ολιγην υπομονη, να περασει η ντερμπιας ημερα, και να επιδωθω εις την μπαβαρουαζ ανευ φροντιδων και σκεψεων περι του γαυρου!
    και βεβαιως χωρις να ανοιξει το παραθυρακι για να καταστουν εις οιανδηποτε διαστασιν της υπαρξεως τους αρεστοι, συμπαθεις, η εστω ανεκτοι!
    οντας βεβαιος δια την κατανοησιν με την οποιαν θα αντιμετωπισετε το αιτημα μου, σας ευχαριστω εκ των προτερων

  32. November 8, 2008 10:08 am

    Καλε μη το συζητατε .. πρωτα η ομαδαρα!!!!!! Αλλοιμονο!!!!! :lol:

  33. Nicolas permalink
    November 9, 2008 9:26 am

    Εδώ θα βρεις τρελές απολαύσεις:
    http://www.sabaton.fr/index.html
    Έχω και μία πολύ ωραία συνταγή για Charlotte aux marrons που κάνουμε συνήθως τα Χριστούγενα, αν την θέλεις θα την σκανάρω.
    Ελλάς-Γαλλία, συμμαχία στα κάστανα.
    N.

  34. November 9, 2008 7:19 pm

    @Nicolas Καλα για μια στιγμη νομιζα οτι με ξαναθυμηθηκε ο Σαρκοζυ!! Καλως ορισατε Νικολα στην Ουασινγκτων. Η ιστοσελιδα που με στειλατε ειναι πολυ .. αμαρτωλη, αλλα την κρατησα γιατι θα μου χρειαστει. Ευχαριστω παρα πολυ για την συνταγη που προσφερεστε να μου στειλετε. Εαν κανετε τον κοπο θα φιαξω το γλυκο και θα κανω ειδικη αναρτηση! Μπονζουρ και α μπιεντο!

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 30 other followers

