Skip to content

τού ντού

November 16, 2008

tree

Πρελουδιον εορτων

Σαν Φρανσισκο Δεκεμβρης 2007

Εχω καταντησει αηδια πια, και σας ντρεπομαι, που ολο λεω οτι θα συγκεντρωθω και θα βαλω τα “του ντου”  σε μια σειρα, και ολο αποπροσανατολιζομαι η σκορπια.  Μουφυγε ο μισος Νοεμβρης    με κολοκυθοπιτες, κοκοττες και διαφορα τηλεποικινωνιακα ανα την υφηλιο.  Ως εδω!

1. Μολις σταματησει η βροχη – η σπαστικη – (τσικ τσικ στους φεγγιτες, τσικ τσικ στο παρμπριζ, τσικ τσικ στα παραθυρα, βρεμμενες ομπρελλες και το χειροτερο, μαλλι σκατα) να παρω τηλεφωνο τον Χοσε με το ρουφηχτηρι να μαζεψει τα φυλλα. Διοτι ειναι οικτρη η εικονα εξω με τα βρεμμενα φυλλα πατημενα. Το μονο καλο με τη βροχη ειναι οτι εχω χαρει τις πρασινες πηλοβατιδες.  Καλα που θυμαμαι και τις βγαζω πριν σκαρφαλωσω στο κρεβατι.

2. Να παω στο Σαν Φρανσισκο αρχες Δεκεμβρη

3. Να ψωνισω δωρα για γεννεθλια και ονομαστικες γιορτες που ερχονται και να τα στειλω ον ταϊμ. Και αυτο δεν ειναι το προβλημα!  Το δυσκολο ειναι να αποφασισω ΤΙ θα παρω για τον καθενα. Εδω με θελω καβουρα να περπατω στα καρβουνα.  Εαν το δωρο θα ταχυδρομηθει δεν πρεπει να ειναι βαρυ ουτε ευθραυστο, και οι επι πλεον παραμετροι κανουν τη ζωη μου δυσκολη.

4. Να παω στο Σαν Φρανσισκο αρχες Δεκεμβρη

5. Να επεναλαβω το ποϊντ 2 με Χριστουγεννιατικα δωρακια.

6. Να παω στο Σαν Φρανσισκο αρχες Δεκεμβρη

7. Να κλεισω εγκαιρα ραντεβου στο σαλον για ρεκτιφιε και ανανεωση γιατι πως θα αντικρυσω την ψητη γαλοπουλα σε τετοιο χαλι!  Τι θα πει το πτηνο!  Ευτυχως που για Θενκσγκιβινγκ αλλος μαγειρευει οποτε δεν εχω να σκεφτω ΚΑΙ αυτο.

8. Να παω στο Σαν Φρανσισκο αρχες Δεκεμβρη

9.  Να σκεφτω και να κανονισω απο τωρα για χριστουγεννιατικες μαζωξεις γιατι οσο το κωλοβαραω, τοσο καποιος αλλος θα με προλαβει στις ημερομηνιες.

10. Να παω στο Σαν Φρανσισκο αρχες Δεκεμβρη

11. Να στολισω Χριστουγεννιατικα ΠΡΙΝ παω στο Σαν Φρανσισκο αρχες Δεκεμβρη.  Διαφορετικα  μου μενει μια βδομαδα μεχρι τα Χριστουγεννα και δεν μπορω να το παιξω μαγειρισσα, ντεκορατρις και εργαζομενη ταυτοχρονα.

12. Να παω στο Σαν Φρανσισκο αρχες Δεκεμβρη

13.  Να αποφασισω τι θα φιαξω φετος τα Χριστουγεννα, γιατι  .. δε σας ειπα οτι τα Χριστουγεννα μαγειρευω εγω. Θελω ομως να ξεφυγω απο τα τετριμενα. (εκτος φυσικα απο τα γλυκα που δεν τα διαπραγματευομαι)  Καλα δε μιλαμε για πολυνησιακα, αλλα γαλοπουλα και ψαρι φαγαμε κατα κορον. Μολις αποφασισω θα σας ενημερωσω.

14. Να παω στο Σαν Φρανσισκο αρχες Δεκεμβρη

15.  Να χαρω γιατι πηρα μεηλ απο τον Ερρικο οτι το Σαββατο στις 22 μας περιμενουν στην “KOMI” Γιες γιες γιες ΓΙΕΕΕΣΣΣΣ!!!!

16. Να παω στο Σαν Φρανσισκο αρχες Δεκεμβρη

17.  Να κανω λιγο τα τζαμια .. γιατι ο Μοζες δεν κανει τζαμια.

18. Να παω στο Σαν Φρανσισκο αρχες Δεκεμβρη

19. Τελος πρεπει να σκεφτω τι θα παρω μαζι μου στο Σαν Φρανσισκο εκτος απο τις φλατ μποτες κι ενα ζευγαρι γοβες.  Παντα κολλαω στα σημαντικα!

20. Α και να θυμηθω να παρω τον Ερρικο απο το αεροδρομιο την Παρασκευη! Φτου γαμωτο ποτε θα τα προλαβω ολα;

san_francisco1142

Union Square η κατα Δεσποιναριον η πλατεια των θαυματων, φιλοξενει εκτος απο μεγαλεμπορες, και καλλιτεχνες με ονειρα.

29 Comments leave one →
  1. November 16, 2008 11:23 am

    Να μην ξεχάσεις να πας στο Σαν Φραντζίσκο βρε Δεσποινάκι αλλα γιατί τόση έννοια ? Θαυμα είναι τη λατρεύω μου θυμίζει Ευρώπη και μου αρέσει το τραμ του και οι κατηφόρες και η θέα με του Αλκατράζ και οι sunbathed φώκιες. φιλί χχ
    p.s μου έχει μείνει τραύμα με αυτή τη πόλη γιατί χάθηκα οδηγώντας και ο Johnny με περίμενε, εφτασa μετά από 4 ωρες ;)

  2. November 16, 2008 11:33 am

    Εχασα αυτά τα υπέροχα μάτια στο Banner, pourquoi???

  3. November 16, 2008 11:52 am

    Δεσποινάριον, να μας εξήγήσεις τί συμβαίνει με το Σαν Φραντσίσκο, καλέ μου. Θα σκάσουμε αν δεν μάθουμε όλες… Για Αθήνα μεριά δεν χρειάζεται να ξεχάσεις τίποτα. Εδώ είμαστε, σταθεροί και ακμαίοι.
    φιλια και η κολοκυθόπιτα φίνα

  4. November 16, 2008 12:56 pm

    Ξέχασες ότι πρέπει να πας Σαν Φρανσίσκο αρχές Δεκέμβρη. Δεν τα ξεχνάνε αυτά τα πράγματα! Φιλιά!

  5. November 16, 2008 1:18 pm

    μήπως σου λείπει το Δαφνάκιον?? μήπως σου λείπει πολύ όμως??
    δεν υπάρχει περίπτωση να ξεχάσεις να πας στο Σαν Φρανσίσκο αρχές Δεκέμβρη!
    εγώ θα στολίσω Χριστουγεννιάτικα άμεσα, θα το έκανα απόψε αλλά είμαι καλεσμένη σε δείπνο με χοιρινό με σέλινο μιαμ μιαμ!! μέσα στην εβδομάδα θα βγουν τα στολίδια από το Σαλτσμπουργκ και το καικάκι μου! χαμός θα γίνει :)
    φιλάκια και που είσαι… να τα πούμε πριν πας στο Σαν Φρανσίσκο ε :) :) :)

  6. November 16, 2008 4:29 pm

    Πολύ γέλασα Δεσποινάριον, με το σαν φραντσίσκο!
    Δεν πιστεύω να ξεχάσεις τον Ερρίκο?
    Τα δώρα, πράγματι μεγάλος μπελάς! Μου αρέσει πάρα πολύ να σκέφτομαι τι τι και το πως για τον καθένα, αλλά φέτος λόγω εκτάτων εξόδων θα το παίξω κινέζα. Μόνο τα μικρά, που είναι και πολλά..
    Καλά ξεμπερδέματα με όλα
    καλή βδομάδα

  7. November 16, 2008 5:22 pm

    Ουάου!!! Φουλ πρόγραμμα φιλενάδα…. Βάλε τα θέματα σε σειρά και ξεκίνα!!!! Και μην ξεχάσεις να πας στο Σαν Φρανσίσκο στις αρχές του Δεκέμβρη!!!!!! Φιλιά…

  8. November 16, 2008 6:23 pm

    @Πηνελοπη κι εγω το λατρευω το Σαν Φρανσισκο. Και αποφευγω να οδηγω σ’ αυτη την πολη. Περπαταω παρα πολυ, παιρνω το τραμ, εχει και φανταστικες συγκοινωνιες. Ασε το μετρο! Λατρευω την ηρεμια των ανθρωπων, λες και το στρες περασε απ’ εξω απο την πολη αυτη. Λατρευω τα εστιατορια, λατρευω τα δωματια που μου κρατα η Δαφνη. Φιλι.
    Υ.Γ Μου φανηκε πολυ δεσποιναριον μαζεμενο εκει πανω βρε Πηνελοπακι.

  9. November 16, 2008 6:25 pm

    @Ριτσα στο σαν Φρανσισκο ειναι η κορη μου η Δαφνη. Και φυσικα ποτε δε ξεχναω να πηγαινω. Οσο για την Αθηνα ποτε δε βγαινει απο την καρδια μου. Μα ποτε. Σε φιλω!

  10. November 16, 2008 6:31 pm

    @μελισσουλα Σημερα ηταν μια μερα μουντη και μουτρωμενη εξω. Με τιποτε δεν μου εκανε κεφι για σουλατσα. Βγηκα βεβαια για λιγο αλλα γυρισα νωρις και βαλθηκα κι εγω να ψιλοστολιζω. Κρεμασα μερικα στεφανια, επλυνα τα χριστουγεννιατικα φλυτζανια του καφε. Ετσι για να δωδω λιγο χρωμα. Τα υπολοιπα το γουκηκεντ των ευχαριστιων.
    Ναι μου λειπει μωρε!! Φιλια.

  11. November 16, 2008 6:33 pm

    @Σοφια ακομα και ενα γλυκο φιαγμενο απο σενα ειναι μεγαλο δωρο και ενδειξη οτι τον αγαπας και τον σκεφτεσαι τον φιλο, τον γειτονα. Τα μικρα πραγματα δινουν μεγαλες χαρες. Καλη εβδομαδα

  12. November 16, 2008 6:34 pm

    @Ευη Αχ αχ αχ απο που να αρχισω, που θελω να φυγω για τη δυση ΤΩΡΑ!!! Φιλακια!

  13. November 16, 2008 7:16 pm

    Δεσποινάκι μου,
    Να μη ξεχάσεις να βάλεις στη βαλίτσα συνολάκια για όλς τις ώρες και για κωπηλασία, γιατί η Δαφνούλα θα σε σβουρήξει παντού. Την κόβω τελείως κλωνοποιημένη επέκτασή σου.
    Οσο για τον Ερρικούκο, μήπως του αξίζει να τον ξεχάσεις μια και χαιρότανε φθινόπωρο στην Προβηγκία και αλλαχού; Οχι μωρέ, να πάς να τον μαζέψεις γιατί είδες τι Αλπεις μας εδώρισε. Αν έμενε στην Πρωτεύουσα μόνο μουντάδα και γύμνια δέντρων θα κατέγραφε.
    Εδώ ο καιρός με τρομερούς ανέμους , μουντός. Οι καλεσμένοι πάνε στο καλό κι έτσι θα δουλέψω απο αύριο. Ελπίζω να τελειώσει και το τελευταίο σύμπτωμα της γρίππης, ο καταραμένος πονοκέφαλος.
    Φιλάκια σματς! σμουτς!

  14. November 16, 2008 10:49 pm

    @Ιουστινακι Αχ ματια μου δεν εχω στολη κωπηλασιας, τι να κανω, να παρω; Μπα ασε δεν ειμαι εγω να με παρασερνουν τα ποταμια ουτε να τραβαω κουπια. Μπα ειμαστε τελειως διαφορετικες .. νομιζω οτι ειναι η προεκταση της γιαγιας της της Δαφνης και απλα τα χρωματοσωματα πηδηξανε μια γεννια (εμενα)
    Ο Ερρικουκος περιπλαναται στην Αθηνα, Αναβυσσο, Διονυσο και διαφορα αλλα ζηλευτα μερη. Σημερα πηγε βολτα τους γονεις του στη θαλασσα. Ντογκ Λαϊφ αν εχεις ακουστα!
    Φαε κατι και παρε ενα εξεντριν παιδι μου!!!!!! Καληνυχτα και περαστικα, να εξατμισθει πια αυτος ο πονοκεφαλος

  15. panathinaeos permalink
    November 17, 2008 3:00 am

    Δεσποιναριον! Προτεινω να πας (η να ξαναπας) στο υπεροχωτατον Σαν Φρανσισκο στο εστιατοριο French Laundry του σεφ Keller. Ειναι μια εμπειρια που αξιζει οβερ εντ οβερ αγκειν! Καλη διασκεδαση!

  16. November 17, 2008 3:51 am

    Μακαρι να μπορούσα και ‘γω να πάω στο Σαν Φραστζίσκο για τις μέρες των Χριστουγέννων. Οταν μένεις σε μια μικρή πόλη σαν την δική μας θέλεις και λίγη από τη βαβούρα της μεγαλούπολης, θέλεις και λίγο καυσαέριο.
    φιλιά.

  17. November 17, 2008 4:47 am

    Δεν αστειεύομαι και ούτε κολακεύω τα μάτια ήταν υπέροχα! μουτράκι απίθανο ! σού λέω χχχχ

  18. Κατερίνα permalink
    November 17, 2008 4:58 am

    Είμαι σίγουρη πως τίποτε δε θα ξεχάσεις!Μόνο η συνάντηση με τη Δαφνούλα αρκεί μάτια μου, και όλα θα τα θυμάσαι και θα τα τελειώσεις.Δεν μπορώ να σε φανταστώ να ξεχνάς κάτι εσύ!! Έχεις δίκιο για τις γιορτινές μαζώξεις από τώρα πρέπει να ρυθμιστούν. Τα καλέσματα πάνε και έρχονται! Σχεδόν τελείωσα την εργασία.Ένα ΣΚ γεμάτο γραφές,πολύ κούραση.Ευτυχώς έλλειπαν και τα παιδιά και είχα ησυχία.Μια διακοπή Σαββατόβραδο για Baraonda σε μια κοινωνική υποχρέωση (ήταν τέλεια από όλες τις απόψεις)και συνέχισα όλη τη Κυριακή Δεσποινιώ.
    p s: Τον Ερρίκο Δεσποινάκι,τον θυμάσαι???
    Φιλιά και καλημέρες φιλεναδίτσα

  19. margarita permalink
    November 17, 2008 5:28 am

    καλα ο Ε. ετρωγε ψαρια ( σιγουρα ) και δεν τον βρηκα αλλα οτι εχει κλεισει ηδη το τραπεζι για την ΚΩΜΗ.. νο κομμεντ..

    Α και να μην ξεχασεις να πας με τον Ε, στο Φρισκο..!! ( το σχολιο με την στολη κωπηλασιας μου αρεσε ιδιαιτερα και εχει οργιασει η φαντασια μου για αθλετικ λουκ..)

    και ετσι ασχετο για τη μερα ….ψωμι παιδεια ελευθερια… Ντοινγκ…

  20. November 17, 2008 6:27 am

    Εγώ θα κλείσω το μπλογκ πριν τις γιορτές, και θα το ανοίξω ξανά , μετά το ταξίδι και την εγκατάσταση…
    Α, ναι…
    1.Να θυμηθώ να ξανανοίξω το μπλογκ στην Ν.Ζηλανδία
    2.Να θυμηθώ να ξανανοίξω το μπλογκ στην Ν.Ζηλ
    3.Να θυμηθώ να ξανανοίξω το μπλογκ στην Ν.
    4.Να θυμηθώ να ξανανοίξω το μπλογ
    5.Να θυμηθώ να ξανανοίξω το
    6.Να θυμηθώ να ξανανο
    7.Να θυμηθώ να ξ
    8.Να θυμηθ
    9.Να θυμ
    10.Να
    11…

  21. Εβίτα permalink
    November 17, 2008 8:09 am

    “….και το χειροτερο, μαλλι σκατα” …
    Ααααααααααχ, αυτά είναι προβλήματα !
    Συμπάσχω … Μεγάλο δράμα !!!!

    υγ. Αχ πως θέλω ταξιδάκι … κι ας μην είναι στο Σάν Φρανσίσκο … σνίφ …

    Καλή εβδομάδα Δεσποινάριον !

  22. panathinaeos permalink
    November 17, 2008 1:23 pm

    αγαπητη Δεσποινα, ξεχασα να αναφερω και το εξαισιο νεο εστιατοριο Α16 του σεφ Nate Appleman στο Σαν Φρανσισκο!
    ειμαι καθολα ιδιοτελης, διοτι δεν εχω παει και σε περιπτωση που πας εσυ θα εχω και το υπεροχο σου ρεπορταζ!
    καλη διασκεδαση!

  23. November 17, 2008 1:32 pm

    τωρα…..λες να ερθω κι εγω στον Σαν Φραντζισκο αρχες Δεκεμβρη??????
    φιλια καρυστινα

  24. November 17, 2008 3:19 pm

    Mια χαρά τα περνάς πουλάκι μου!!!!
    Αχ όμορφα~~
    Νάτοι και οι καλλιτέχνες :)
    Φιλάκια πολλά!

  25. November 17, 2008 4:11 pm

    Αχ εγώ βάζω στη λίστα να μην ξεχάσω να πάω στη δερματολόγο, κι εσύ να μην ξεχάσεις να πας στο Σαν Φραντζίσκο!!!!! Οποίος εξευτελισμός………..

    Επίσης μην ξεχάσεις ποιος είναι ο Ερρίκος, χα!!

  26. November 17, 2008 6:20 pm

    Το πιο σημαντικό μετά τον Χοσέ τον ρουφήχτρα θεωρώ πως είναι το ραντεβού με τη γαλοπούλα! Επιβάλλεται να είσαι σένια!
    Αυτός ο Μοζες αδερφός του Χοσέ είναι? και αν δεν κάνει τζάμια τι στο καλό ξέρει να κάνει?
    Καλό βράδυ!

  27. November 17, 2008 8:07 pm

    @Παναθηναιε Αγαπητωτατε!!!! μεχρι εκει εχει φτασει η χαρη σας; στη Ναπα Βαλεϋ; Να σας πω! τον σεφ Κελερ τον γνωριζω μονο απο το βιβλιο του French Laundry που ομολογω οτι ειναι μια εκδοση εκπληκτικη, οχι μονο σε αισθητικη παρουσιαση αλλα και σε ακριβεια οδηγιων. Ετσι εχοντας υπ’ οψιν μου για τι πραγμα μιλατε ειμαι σιγουρη οτι η εμπειρια θα ειναι αξεχαστη. Γνωριζετε ομως οτι οι κρατησεις πρεπει να γινουν δυο μηνες πριν την ημερα του γευματος; Θα κοιταξω να δω τι γινεται. Σας ασπαζομαι που δε σας ξεφευγει τιποτα!!!!

    @Βεργου Δημητρα. Ειναι καλο να αλλαζουμε παραστασεις. Ομως Δημητρα για μενα αυτο το ταξιδι ειναι ταξιδι ηρεμιας. Ξεφευγω απο την καθημερινοτητα της Ουασινγκτων και παω σε μια πολη μεγαλη αλλα ηρεμη που η ζωη κυλα σα ποταμακι. Οπου ολοι εχουν υπομονη και χαμογελανε. Οπου η λεξη βιαζομαι δεν υπαρχει στα λεξικα. Φιλια!!

    @Πηνελοπη, χα χα καλα βρε καρδουλα .. νασαι καλα με τα γλυκα σου λογια! Θα στην ξαναφερω καποια ανυποπτη στιγμη!!

    @Κατερινα Δεν μπορεις να με φανταστεις να ξεχναω κατι; Χμ ουτε κι εγω!! Και ειδικα τον Ερρικο που .. ασε να μην αρχισω τωρα τα σοροπια εδω μεσα!!! Το Σαββατοκυριακο σου ηταν υπεροχο, και παραγωγικο, και διασκεδαση. Καλη επιτυχια τωρα στην παρουσιαση! Καλη εβδομαδα Κατερινιω!

    @μαργαριτα. Τον εψαχνες; Ειναι δυσευρετος! Παρ’ ολ αυτα βρισκει χρονο να διασκεδασει και τη μαμα του και τη μαμα μου και ολους.

    Δε καταλαβα, δεν μπορεις να με φανταστεις με αδιαβροχα κολλητα και κιτρινα σωσιβια; Πφ!

    Και τωρα στο ψητο. Ολα τα μπλογκς σημερα γραφουν κατι για το πολυτεχνειο. Το οτι δεν εγραψα δε σημαινει οτι δεν εχω τιποτα να πω. Εσυ ξερεις αν εχω να πω η οχι. Απλα επιλεγω να κραταω αυτη τη μερα μακρυα απο διαλογους με ανθρωπους που δεν ξερω, γιατι πολλους εδω δεν τους ξερω. Και δεν ειναι μικρο το θεμα, ειναι τεραστιο και εχει σημαδεψει τη ζωη ολων μας με τον αλφα η βητα τροπο. Ακομα και με προσωπικες απωλειες. Ισως του χρονου να βρω τη δυναμη να συγγεντρωσω τα λιγα μου νοκουμεντα και να ασχοληθω πιο σοβαρα .. αν ειμαι ακομα εδω! Ειναι κι εκεινη η λεξη που σωστα ειπες.. εκπορνευση. Αλλοι λοιπον κανουν αναφορες και αλλοι πονανε σιωπηλα. Γιατι η σιωπη δε σημαινει αδιαφορια. Φιλακια χαρα μου!

    @αρτανις Κοριτσαρα μουυυυ!! η δικη μου λιστα ωχρια μπροστα στη δικη σου. Κοιτα να μη ξεχασεις τιποτα!! Λοιπον θα σε συμβουλευα να παρεις τα απολυτως απαραιτητα και εκει θα το στησεις μετα το σπιτικο. Σε σκεφτομουνα τις προαλλες οτι θα εχεις μυρια πραγματα να κανονισεις. Και ευχομαι ολα να πανε καλα και να μας λες με το δικο σου τροπο για την καινουργια ζωη σου!

    @Εβιτα. Εμ αντε να σε καταλαβει ο αλλος, που καθοσουνα μιση ωρα το πρωι με το πιστολακι και τραβαγες τη μαλλουρα να ισιωσει κι ερχεται η παλιοϋγρασια και γελωντας σε χαλαει!!

    @ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΕΕΕΕΕ!!! Στο Α16 θα παω. Μολις ειδα το σχολιο σας εναβηκα στο OPENTABLE και κανονισα. Θα προσπαθησω να σας μεταφερω την εμπειρια οταν γυρισω. Πολλα ευχαριστω για την προταση!!!

    @venceremos Μετα χαρας, θα σε περιμενω.

    @roadartist. Ωωωωω!!!!! Βρηκε η αρτιστ τη γενια της κι αναγαλλιασε η καρδια της.. :lol:

    @δενδρογαλη. Θυμισε μου το παλι αυριο βρε Κατ! Ο Ερρικος δε ξεχνιεται με τιποτα.

    @Μαρκονη!!! επι τελους να κι ενας συμπλογκερ που μα καταλαβαινει. Τιε προτεραιοτητες μου δηλαδη. Ο Μοζες καμια σχεση με τον Χοσε! Ο Μοζες ειναι ενας συμπαθεστατος δομινικανος που με τη γυναικα του ερχονται και βοηθανε στις δουλειες. Ειναι πολυ καλοι και ευγενεστατοι, αλλα δε κανουν τζαμια.. κανενας εδω δε κανει τζαμια.. Καλο ξημερωμα σε σενα Μαρκονακη.

  28. November 18, 2008 10:03 am

    ναι, Δεσποινα το καταλαβα ότι ειναι η κόρη σου., Σιγα να μην ξεχνούσες να πας… Το ερώτημα είναι πώς απλωθήκατε έτσι βρε παιδί μου ; Εμείς εδω μενουμε ο ενας γλυφαδα και ο αλλος περιστέρι ή εκαλη και εχουμε χάσει το μπούσουλα σου λεω…ασε εκεινη η πενελοπε που πηγε τόσο μα τόσο μακριά.Ουφ πια…

  29. November 18, 2008 9:55 pm

    Ξερεις Ριτσα μου καμια φορα η αποσταση σε φερνει πιο κοντα. Οταν μενεις κοντα με καποιους παντα σκεφτεσαι, α καλα παω οποτε θελω! και φυσικα δεν πας. Η Δαφνη μου ειναι εκει για επαγγελματικους λογους. Αυτο που προσπαθουν να καταλαβουν πολλοι οσον αφορα την παγκοσμιοποιηση, εμεις τη ζουμε σε ολο της το φασμα. Και φυσικα τι να πω εγω στη Δαφνη, οταν χρονια πριν εφυγα απο την Αθηνα και ακολουθησα τα ονειρα μου. Σε φιλω πολυ!

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 29 other followers

