Skip to content

εκμεταλλευση και ελλειψη προστασιας

March 10, 2009

cf84cf81ceb1cf80ceb5ceb6ceb1

Να πως πλουτιζουν οι ελληνικες τραπεζες  εις βαρος του κοσμακη!  Αγαπημενος φιλος απο την Ελλαδα, ερχεται προχθες  στην πολη μας,  και τον πηγαινουμε απο το αεροδρομιο στο ξενοδοχειο που ειχε κανει κρατηση.  Το παιδι προπληρωνει το ξενοδοχειο με μετρητα.  Μεταφερει απανω του, του κοσμου τα χρηματα.  Γιατι;

Εχει πιστωτικη καρτα της Εθνικης.  Εαν χρησιμοποιησει την πιστωτικη του καρτα για να πληρωσει εδω, η τραπεζα του κρατα ΔΥΟ φορες το ποσον.  Το ποσον αυτο θα του επιστραφει μετα απο ενα μηνα στην καλυτερη περιπτωση.  Εν τω μεταξυ η τραπεζα επι ενα μηνα (η και παραπανω) εχει και εκμεταλλευεται τα χρηματα του φιλου και καθε φιλου.  Συγχρονως, η καρτα του πατωνει χωρις να το καταλαβει, και χωρις φυσικα να εχει ξοδεψει τοσα χρηματα.

Η Εθνικη τραπεζα στερει ετσι στον Ελληνα που ταξιδευει, την απαραιτητη ασφαλεια που εξασφαλιζει η πλαστικη καρτα σε περιπτωση κλοπης, αναγκαζοντας τον να ταξιδεψει με μετρητα. Επισης ο Ελληνας ταξιδιωτης φαινεται να ειναι χρονια πισω στις συναλλαγες του, γιατι οι συναλλαγες αυτες ειναι προτιμητεο να γινονται με πιστωτικες καρτες.  Ειναι θεματα ασφαλειας στη μεση.

Δυο φορες, με δυο διαφορετικους γνωστους,  ετυχε να το συζητησω αυτο  προσφατα. Ο πρωτος ομως, δεν γνωριζε για την διπλη κρατηση και ξαφνικα βρεθηκε σε ξενη χωρα να εχει πατωσει η καρτα του και να μη μπορει να κινηθει.  Επισης ξερω, οτι και οι δυο ειχαν πιστωτικη της Εθνικης.  Δεν γνωριζω αν ολες οι τραπεζες στην Ελλαδα εχουν το ιδιο συστημα, αλλα μου φτανει οτι το εχει η μεγαλυτερη.  Αυτο δεν γινεται σε καμια αλλη χωρα παρα μονο στην Ελλαδα.

Επειδη θελω να ειμαι ακριβοδικαιη, και δεν ξερω αν ολες οι Ελληνικες τραπεζες  κανουν το ιδιο (αν και υποπτευομαι πως δεν ειναι….. κοροϊδα οι αλλες) , τονιζω οτι η σημερινη αναφορα, ειναι για την Εθνικη  τραπεζα.

UPDATE:  Καθε τραπεζα οταν χρεωνεται με πιστωτικη καρτα σε “ανοιχτο λογαριασμο”, οπως ειναι τα ξενοδοχεια οπου μπορεις να φας, να κανεις τηλεφωνηματα, να πιεις κλπ.  χρεωνει  ενα ποσο παραπανω. Το οποιο ομως επιστρεφεται αμα τη εξοφλησει του λογαριασμου. Αυτο που λεω  ειναι οτι η Εθνικη σε δυο περιπτωσεις εδω χρεωσε 100% απανω  σε δυο διαφορετικα ξανοδοχεια, δυο διαφορετικους ανθρωπους. Εαν δε,  πληρωσεις ακομα και την επομενη μερα  το χρεος σου, το υπολοιπο δεν το παιρνεις πισω αμεσως αλλα σε ενα μηνα και συμφωνα παντα με τη μαρτυρια των φιλων.  Δεν εχω υπ οψιν μου αν αυτο ισχυει για Αμερικη, οπως επισης δεν ισχυει για αγορες. Ο λογαριασμος ενος ξενοδοχειου ομως ειναι πολλες φορες σημαντικος και το να σου κρατανε ας πουμε ενα ποσο 500 η 1000 δολλαριων για ενα μηνα δεν ειναι μικρο πραγμα.

Σας φιλω γλυκα.

UPDATE 2  Παραθετω το δευτερο σχολιο της Ορφιας που εξηγει αρκετα πραγματα.

” Καλημερα και παλι . Νεωτερα απο το μετωπο των Τραπεζων και δη της Εθνικης. Οπως εγραψα και πιο πανω επειδη με ενδιεφερε το θεμα , ρωτησα το υποκαταστημα της περιοχης μου οπου εχουμε δοσοληψιες ως εταιρεια. Ο υπαλληλος λοιπον μου εξηγησε οτι αυτη η χρεωση δεν εχει να κανει με την τραπεζα αλλα με την επιχειρηση που σε χρεωνει. Γινεται συχνα στο εξωτερικο και αυτο εχει να κανει τι “μηχανακι¨χρησιμοποιει η επιχειρηση π.χ το ξενοδοχειο. Αν ειναι π.χ. visa αλλα αλλης τραπεζας και σου κτυπησει την δικη σου της Εθνικής, λεει, τοτε για να ειναι ασφαλης η επιχειρηση οτι θα παρει τα λεφτα της, κανει τη διπλη χρεωση και στα επιστρεφει με αντιλογισμο στο λογ/σμο. Αυτο συμβαινει επισης και οταν οι κρατησεις η οι αγορες γινονται μεσω internet η απο το τηλεφωνο… Ταδε εφη… ο υπαλληλος ο υπευθυνος για τις καρτες…. Με λιγα λογια τα ματια μας δεκατεσσερα και ρωταμε εκ των προτερων τι “μελλει γενεσθαι”…   “

UPDATE 3 Λοιπον αποψε ειχα την ευκαιρια σε μπαρακιον να συζητησω με τον φιλο απο την Ελλαδα για το φλεγον θεμα μας.  Εμαθα λοιπον οτι εδω στην Αμερικη πολλες φορες οταν χρησιμοποιει καρτα της Εθνικης η τραπεζα κανει αυτοματα δεσμευση σε πολλες συναλλαγες οχι απαραιτητα με ανοιχτο λογαριασμο.  Στο σουπερ μαρκετ για παραδειγμα. Ο λογος ειναι οτι  σαν καλη τραπεζα που θελει να κερδισει το κατιτις της περιμενει τουλαχιστο 18 ημερες (μινιμουμ) για να επιλεξει συμφερουσα συναλλαγη στο νομισμα.  Αστερια ειναι!  Φυσικα οι cash cards δεν ειναι δεκτες σε συναλλαγες στην Αμερικη.  Αυτα και κλεινω το ποστ και τα ματακια γι αποψε.

27 Comments leave one →
  1. March 11, 2009 1:19 am

    καλημέρα, δεν ξέρω τι να σου πω, πραγματικά μου κάνει μεγάλη εντύπωση..
    Ο γυιός μου έχει κάρτα της Αγροτικής, εχει γυρίσει την Ευρώπη και δεν έχει αντιμετωπίσει πρόβλημα..
    μια όμορφη μέρα να έχετε
    φιλιά καρυστινά

  2. March 11, 2009 2:40 am

    Καλημέρα Δέσποινα.
    Θα τους κοπούνε αυτά τα κόλπα οσωνούπω! Αλλιώς, μπάι μπαι λάβ, θα βρω καινούργια μπάνκ.
    φιλιά

  3. orfia permalink
    March 11, 2009 2:45 am

    Καλημερα Δεσποινα. Το κειμενο σου με εβαλε σε σκεψεις. Επειδη προκειται να ταξιδεψω Σιγκαπουρη στον γυιο μου, εβγαλα μια πιστωτικη καρτα της Εθνικης-σημειωνω οτι ειμαι αντιθετη με τις πιστωτικες καρτες λογω αναξιοπιστιας των τραπεζων εδω στην Ελλαδα- και σημερα κιολας θα περασω να ρωτησω γιαυτο που αναφερεις.! Αν ισχυει,αμεσως θα ζητησω να μου την ακυρωσουν…ελεος πια με αυτο το κρατος….!!! οτι θελουν κανουν ολοι χωρις εναν ελεγχο.!! Ποτε θα γινουμε μια χωρα που να σεβεται τους πολιτες της!!!! Φιλια απο Αθηνα

  4. March 11, 2009 2:49 am

    Καλή σου μέρα, Δεσποινάριον,
    Προσωπικά έχω μία πιστωτική, που είναι συνδεμένη με το κινητό μου και μου κάνει έκπτωση στον λογαριασμό του κινητού ανάλογα με την κίνηση της κάρτας, της Citibank, και δεν μου κάνει τέτοια κόλπα. Τη χρησιμοποίησα πρόσφατα σχετικά στην Βαρκελώνη χωρίς τέτοιες χρεώσεις.
    Φιλιά πολλά

  5. spizaetos permalink
    March 11, 2009 3:08 am

    Όντως η citibank δεν κάνει τέτοια κόλπα. Ενδιαφέρον αυτό με την Εθνική..

  6. March 11, 2009 3:40 am

    Το συζήτησα και με ένα πρώιν Εθνικάριο. Ακούγεται παρατραβηγμένο αυτό με τη διπλή χρέωση. Μήπως έγινε από λάθος? Δεν έχει λόγο (πέραν καθαρά της κλεψιάς) να το κάνει η τράπεζα. Αυτό που μπορεί να συμβεί μετά από ταξίδι στο εξωτερικό είναι περίεργες χρεώσεις πχ μπύρες, ποτά από το ξενοδοχείο που δεν τις έχεις κάνει και που σε αυτή τη περίπτωση αν το πάρεις χαμπάρι με ένα τηλέφωνο διορθώνεται. Θεωρητικά η εταιρία που κάνει το outsourcing μπορεί να χρεώσει ότι θέλει! Θα το κρατήσω για να ρωτήσω και άλλους. Από την άλλη η CITΙ σε σκίζει με το επιτόκιο!!!!!

    Καλημέρα από την Ανοιξιάτικη Αθήνα!!!

  7. March 11, 2009 4:31 am

    αυτό πρώτη φορά το ακούω… και έχω ακόμα την πιστωτική της Εθνικής και τη χρησιμοποιώ χωρίς ποτέ να έχω αντιμετωπίσει τέτοιο θέμα.

  8. March 11, 2009 4:55 am

    δέν τό ἤξερα αὐτό!
    καλά κάνω καί δέν ἔχω πιστωτική κάρτα.
    μόνο χρεωστική (cashcard)
    καί τό αὐτό συμβουλεύω ὅλους σας.
    ἄ , καί κάτι ἄλλο : ποτέ μά ΠΟΤΕ Ἐθνική (τεράστιες οὐρές καί ἐξυπηρέτηση ἄσ’τα νά πᾶνε)

  9. March 11, 2009 4:56 am

    καί κάτι ἄλλο πού σοῦ τό χρωστάω ἐδῶ καί καιρό :πολύ ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ μοῦ ἀρέσουν οἱ ἐναλλαγές τῶν είκόνων σου στόν τίτλο. Μερακλοῦ!!

  10. March 11, 2009 6:28 am

    Εγώ τουλάχιστον με την Alpha δεν είχα ποτέ πρόβλημα. Εμ, είναι πολλά τα λεφτά, Δέσποινά μου, ακριβά και τα πούρα και τα γεύματα με αστακούς για τα χρυσά παιδιά της Εθνικής Ασφαλιστικής και δεν βγαίνουν οι άνθρωποι. ΑΝ όλοι βάλουμε ένα μικρό χεράκι….
    Εγώ ακούω πάντως Εθνική και τρέχω μακριά (έχω και μια θητεία στον τραπεζικό χώρο και ξέρω :) )

  11. March 11, 2009 6:53 am

    Και μένα με παραξένεψε γιατί χρησιμοποιώ πολλά χρόνια κάρτες διαφόρων τραπεζών όπου βρίσκομαι και δεν είδα παράλογες χρεώσεις. Πρέπει να το ψάξουν και φυσικά να ανεβάσουν ντεσιμπέλ στη συζήτηση αν πέσουν σε ‘ύφαλο συνεννόησης’

  12. orfia permalink
    March 11, 2009 8:08 am

    Καλημερα και παλι . Νεωτερα απο το μετωπο των Τραπεζων και δη της Εθνικης. Οπως εγραψα και πιο πανω επειδη με ενδιεφερε το θεμα , ρωτησα το υποκαταστημα της περιοχης μου οπου εχουμε δοσοληψιες ως εταιρεια. Ο υπαλληλος λοιπον μου εξηγησε οτι αυτη η χρεωση δεν εχει να κανει με την τραπεζα αλλα με την επιχειρηση που σε χρεωνει. Γινεται συχνα στο εξωτερικο και αυτο εχει να κανει τι “μηχανακι¨χρησιμοποιει η επιχειρηση π.χ το ξενοδοχειο. Αν ειναι π.χ. visa αλλα αλλης τραπεζας και σου κτυπησει την δικη σου της Εθνικής, λεει, τοτε για να ειναι ασφαλης η επιχειρηση οτι θα παρει τα λεφτα της, κανει τη διπλη χρεωση και στα επιστρεφει με αντιλογισμο στο λογ/σμο. Αυτο συμβαινει επισης και οταν οι κρατησεις η οι αγορες γινονται μεσω internet η απο το τηλεφωνο… Ταδε εφη… ο υπαλληλος ο υπευθυνος για τις καρτες…. Με λιγα λογια τα ματια μας δεκατεσσερα και ρωταμε εκ των προτερων τι “μελλει γενεσθαι”…

  13. March 11, 2009 11:58 am

    Ακούγεται παράλογο, δεν ξέρω…

    Εγώ πάντα χρησιμοποιούσα αυτή της STANFORD και δεν είχα ποτέ, μα ποτέ τέτοιο πρόβλημα… με την κάρτα μου.
    Αντίθετα με τις καταθέσεις μου, όπου μου τα πήραν ΟΛΑ!!! μια κι έξω! Κι έμεινα να κάνω παρέα με την ελπίδα…

    Έτσι είναι, Δεσποινάκι μου…

  14. panathinaeos permalink
    March 11, 2009 1:46 pm

    απο την ταξιδιωτικη μου εμπειρια, και την εκτεταμενη χρηση πιστωτικων καρτων, σημειωνω τα εξης:
    – με την εισοδο στο ξενοδοχειο, γινεται δεσμευση ενος ποσου στην πιστωτικη
    – η δεσμευση ποσου δεν ειναι χρεωση, απλα μειωνει το διαθεσιμο ποσο για χρεωσεις
    – το καθε ξενοδοχειο εχει δικη του πολιτικη σε οτι αφορα την δεσμευση ποσου για τα προσθετα οπως μινι μπαρ, ταινιες, κλπ
    – υπαρχουν και ξενοδοχεια που δεν δεσμευουν ποσο εκ των προτερων
    – με την πληρωμη του λογαριασμου αποδεσμευεται το πλεοναζον ποσο, αν υπαρχει κατι τετοιο

    η πολιτικη για τη δεσμευση και την αποδεσμευση ειναι του ξενοδοχειου και οχι της τραπεζας

    μια φορα ειχα μεινει σε ενα ξενοδοχειο μεγαλης αμερικανικης αλυσιδας στην ευρωπη οπου δεσμευσαν το τριπλασιο ποσο απο το ποσο του δωματιου!

  15. wintersea permalink
    March 11, 2009 1:47 pm

    Ομολογώ ότι δεν το έχω ακούσει αλλά δεν μου κάνει καμία εντύπωση, αν συμβαίνει… Όλα σχεδόν ληστρικά γίνονται στην Ελλάδα. Από τον καφέ που πίνεις, μέχρι τις χρεώσεις στις πιστωτικές!

  16. March 11, 2009 2:18 pm

    Δεσποινάκι λατρεμένο,
    Η αυθαιρεσία των τραπεζών είναι δεδομένη. Στην Ελλάδα έτι περισσότερον διότι είναι Μπανανία ακόμη στην εξυπηρέτηση των πολιτών.
    Πάντως, ο οικομολόγος Τεντυ συμβουλεύει αυστηρώς μετρητά και μόνο στα ταξίδια AMEX!!!
    Φιλάκια κι επι το έργον
    Τζουστινάκι τρελλαμένο

  17. March 11, 2009 2:39 pm

    Eίμαι κατά των πιστωτικών καρτών.Θα προτιμούσα μόνο χρεωστικές αν και θα τα κατάφερνα με μια πιστωτική λόγω εγκράτειας.Παρόλα αυτά σου κάνει την ζωή πολύ εύκολη και την ίδια στιγμή όταν έρχεται ο λογαριασμός σπυ’ρχεται να θέλεις να τα βάψεις μαύρα.
    Να’σαι σίγουρη.Οι τράπεζες είναι έννομοι τοκογλύφοι.Κρατάει χρόνια αυτή η κολώνια…

  18. March 11, 2009 6:19 pm

    @a tutti Μετα απο την πρωτοβουλια της αγαπημενης Ορφιας να ρωτησει στην τραπεζα να μαθει λεπτομερειες, ας μου επιτραπει να προσθεσω το σχολιο της σαν υστρογραφο στο κυριως κειμενο. Οσα πιο πολλα ξερουμε τοσο πιο καλες επιλογες κανουμε.

    @venceremos Καλημερα Καρυστινη μου, προφανως καθε τραπεζα εχει τα δικα της, παντως καλα θα κανουμε να ρωταμε και να διαβαζουμε τα ψιλα γραμματα. Φιλια.

    @Ορφια. Σε ευχαριστω πολυ που μας εφερες ολες αυτες τις πληροφοριες. Στεκομαι σε αυτο που εγραψες. “Ο υπαλληλος λοιπον μου εξηγησε οτι αυτη η χρεωση δεν εχει να κανει με την τραπεζα αλλα με την επιχειρηση που σε χρεωνει.” Μου φαινεται λογικωτατο και ομολογω οτι δε πηγε εκει το μυαλο μου. Σε ξενοδοχειο της ιδιας σειρας με χρεωση σε αμερικανικη βιζα δεν ειδα κατι τετοιο. Σκεφτομαι μηπως η επιχειρηση πραττει αναλογα με προηγουμενη φερεγγυοτητα, εαν δηλαδη υπαρχει καποια αξιολογηση των τραπεζων που να προκαλει αυτες τις κρατησεις.

    Αν ειναι δηλαδη να τα χωσω στα ξενοδοχεια. Ομως γεγονος παραμενει οτι ο χαμενος ειναι ο κατοχος της καρτας. Και παλι σε ευχαριστω για τις διευκρινησεις Ορφια μου.

    @Φωτεινουλα μου, οσο καλη και να ειναι μια καρτα πρεπει να ξερουμε λεπτομερειες και να διαβαζουμε τα ενημερωτικα φυλλαδια. Οι οροι αλλαζουν συνεχεια. Φιλια και σε σενα.

    @σπιζαετε καλημερα. Η citibank εχει αλλα μειον που δε θελω να υπεισελθω τωρα, και ενα απο αυτα το αναφερει ο Μαρκονης στο σχολιο του.

    @Μαρκονη μου, περιμενα να πεις κατι εσυ που εισαι στα μεσα και στα εξω. Το σχολιο της Ορφιας ηρθε να ξεκαθαρισει αρκετα πραγματα. Οσο για το τηλεφωνο που διορθωνει καταστασεις, επιτρεψε μου να σου πω οτι ο “πρωτος φιλος” εκεινος που την επαθε ηταν στο τηλεφωνο 3 ωρες για να βρει ακρη. Απο το σπιτι μου. Φιλια Μαρκονακη.

    @μελισσουλα. Τι να σου πω μελισσακι μου, θα σε παραπεμπψω στη δευκρινηση της Ορφιας.

    @Γαβριηλ. Χρησιμοποιω cashcard για αναληψεις απο φενα ΑΤΜ και πιστωτικη για ξενοδοχεια και εστιατορια. Σ’ ευχαριστω για τα κομπλιμενδα Γαβριλακο μου.

    @Δωρα Τσιρκα Σαν φορολογουμενη και στην Ελλαδα εχω και ελληνικο λογαριασμο και η τραπεζα που ανεφερες ειναι η αγαπημενη μου.

    @Σο_Φαρ Να σου πω ουτε εγω θα ελεγα τιποτα, αλλα με παραξενεψε η περιπετεια των δυο φιλων και γι αυτο το εγραψα. Χαιρομαι που μαθαμε μερικα πραγματα σημερα.

    @Μηθυμναιος Η STANFORD δε μου φαινεται ελληνικη αλλα μπορει και να κανω λαθος.

    @Παναθηναιε αγαπητωτατε, η μαρτυρια σας ερχεται να ενισχυσει το σχολιο της αγαπητωτατης Ορφιας μας. Ναι δεν ειναι χρεωση αλλα δεσμευση αλλα εμενα κατι μου βρωμαει . Οταν το χρημα ειναι δεσμευμενο, καποιος επωφελειται. Το ξενοδοχειο; η τραπεζα; Διοτι οταν εγω εξοφλησω το ξενοδοχειο και φυγω, τοτε πρεπει να αρθει αμεσως η δεσμευση. Εν τοιαυτη περιπτωσει γιατι στην καρτα αυτο δεν φαινεται παρα ενα μηνα αργοτερα;

    @χειμωνιατικη θαλασσα. Τι να σου πω τωρα, μερικες αποριες μου λυθηκαν σχετικα με το μπαχαλο, αλλα η ουσια ειναι οτι στο τελος χαμενος ειναι ο πελατης της τραπεζας.

    @Ιουστινακι, χαρα μου εδω εισαι εσυ ακομα; Εχει δικιο ο Τεντ. Κας καρντ χρησιμοποιω στις καθημερινες μου συναλλαγες, ακομα και σε ταξιδια για ΑΤΜ γιατι πολλες φορες βολευει το συναλλαγμα. Προσωπικα δεν μου εχει τυχει κατι τετοιο εξτρημ. ΑΜΕΧ αϊ ντου νοτ ληβ χοουμ γουιδαουτ ιτ αλλα σπανια την χρησιμοποιω. Ελα χαρα μου, καλο ταξιδι

    @Βαλισια ετσι ειναι κουκλιτσα μου, ειναι ευκολια οι ρημαδες, και ολα αυτα τα πριμ και ξεπριμ ειναι γλυφιτζουρια, σιγα μη χασει η τραπεζα. Απλα επειδη δυο φορες ειδα παιδια (αυτα ειναι και ωεα παιδια μολις αρχισαν την καριερρα τους ) να ταλαιπωρουνται, ειπα να το θιξω το θεμα. Νομιζω καλα εκανα, κατι μαθαμε παλι σημερα!

  19. luna permalink
    March 11, 2009 6:44 pm

    ..ε τωρα θα γελασετε… εμεις αντιμετωπισαμε αλλο προβλημα με το πλαστικο χρημα στο ελλαντα, δεν μπορεσαμε να το χρησιμοποιησουμε ποτε μας! Τ ο 1993 στην Θεσσαλονικη μας εφαγε την καρτα το μηχανημα, μπηκαμε μεσα να την ζητησουμε και δεν μας την επιστεψαν. Μας ειπαν οτι θα σταλει στα κεντρικα και κατοπιν στην τραπεζα μας στην Γερμανια, αλλα αν θελουμε ας δοκιμασουμε αν μπορεσουμε να την παρουμε απο τα κεντρικα της Εθνικης στην Αθηνα. Περριτο να πω οτι εμεις φτασαμε νωριτερα απο την καρτα και οτι δεν την πηραμε κιολας τελικα, παροτι ειχαμε τα απαραίτητα αποδεικτικα! Εν τελει τηλεφωνισαμε στην τραπεζα μας, στον υπευθηνο για εμας και μας εστειλε τα χρηματα στον λογαριασμο της μαμας μου και με χιλιους κοπους τα πηραμε και τα μοιρασαμε στους δανιστες μας ! ..μην γελατε….
    Δεν βαλαμε μυαλο ομως και την επομενη χρονια παλι “ξεβ……στα αγγ…” ηρθαμε και παθαμε κατι χειροτερο!
    Πηγαμε στην πανεμορφη Αλλονησο και δεν ειχαν αυτοματο για να κανουμε ανληψη οποτε παλι δανιστηκαμε! Εκτοτε παντα στελνουμε τα λεφτα και μετα ακολουθουμε εμεις… ασχετο, αλλα …
    Ξερετε δα, οτι πολλοι ερχοντε στην Γερμανια για αγορα αυτοκινητου! ξαδερφια και φιλοι ηρθαν στο προσφατο παρελθον για αυτον τον λογο και για να μην τα κουβαλανε στην τσεπη τα στειλανε στον δικο μας λογαριασμο η τραπεζα μας θελει μονο να γνωριζει προηγουμε να το ποσο που θα ερθει, αλλα δεν μας χρεωσανε τιποτα!
    Εμεις πουτα στελνουμε στης μαμας μου, απο φοβο οτι θα παθουμε τα ιδια , παντα μα παντα κρατανε προμηθεια…. αυτο κιαν ειναι……

  20. March 11, 2009 7:06 pm

    Χα χα Λουνακι μου γλυκο! δε σε θελει το πλαστικο! Κι εμενα μου εχει τυχει να ειναι αδειανα τα ΑΤΜ στην Αθηνα πολλες φορες. Αυτο παλι με τις προμηθειες αλλη πληγη. Απο οπου μπορει να βγαλει ο καθενας. Υπαρχει και η λυση των travelle’rs checks. Φιλια.

  21. Κατερίνα permalink
    March 12, 2009 4:26 am

    Τα τελευταία δύο χρόνια ξεπλήρωσα και ξεμπέρδεψα με τις πιστωτικές.Ευτυχώς!!! Στα ταξίδια, μετρητα και cashcard.Η τράπεζα?? “Ληστής με δέκα χέρια”!!!!! Καλημέρα με φιλιά Δεσποινάκιον

  22. margarita permalink
    March 12, 2009 5:49 am

    πολυ ενδιαφερονατ ολα αυτα.. οτι πλαστικη καρτα εχω δουλευει και παρολο που η CITIbank εχει μεγαλες προμηθεις γενικα , προβλημα με χρεωσεις δεν ειχα..

    Αλλα οι ιστοριες που διαβασα εδω μου θυμιζουν εκεινη την φοβερη μερα στην πολη σας οπου οσειχης αφησε τα δακτυλικα του αποτυπωματα στην τραπεζα και μας κοιταζαν ολοι σαν να ειμαστε ΟΙ παραχαρακτες .. θυμασαι.. ??? Αλλα ενα ειναι το βασικο .. να ελεγχεις παντα τι σου χρεωνουν, τι σε πιστωνουν, ποτε στα χρεωνουν και τι προμηθειες θελουν..
    Μ.

  23. March 12, 2009 7:27 am

    Εδώ λοιπόν στη ΝΖ, υπάρχει μια κάρτα με την οποία πληρώνεις κατευθείαν μέσα από τον λογαριασμό σου, το ακριβές ποσό, σε οποιοδήποτε μαγαζί…Με την ίδια ακριβώς κάρτα, κάνεις και όλες τις αναλήψεις/καταθέσεις/μεταφορές στο ΑΤΜ της τράπεζας…Αντί για χρήματα δηλαδή, έχεις αυτήν…Λύνει τα χέρια στην κυριολοξία…Την λένε EFTPOS και μόνον αυτήν έχω στο πορτοφόλι μου πλέον…
    Για τις πιστωτικές τί να πω: Βγήκαν για να μας ταλαιπωρούν (και να μας κλέβουν…)
    καλημέρα και φιλιά…

  24. March 12, 2009 7:35 pm

    όπως λέει και ο στίχος του Σαββόπουλου … “Εθνική Ελλάδος γεια σου!”

  25. March 12, 2009 7:57 pm

    :lol: :lol: :lol:

  26. menoima permalink
    March 12, 2009 8:15 pm

    Δεσποινάκι μου συμφωνώ με τον παναθήναιο. Εγώ δέν έχω Ελληνικές κάρτες. Αγγλικές και Γιαπωνέζικες έχω. Επειδή, όταν ταξειδεύω, χρησιμοποιώ κυρίως κάρτες για διευκόλυνση (δέν τις χρησιμοποιώ σχεδον ποτέ άλλοτε). Συνήθως και κυρίως στην Αμερική, συχνά γίνονται διπλές χρεώσεις ή δεσμεύονται ποσά που αποδεσμεύονται με τά απο μία ή και δύο περιόδους (μήνες). Δηλαδή π.χ. το ξενοδοχείο δεσμεύει το ισόποσο του κόστους παραμονής ανάλογα με την κράτηση, στην συνέχεια (εάν πληρώσης με κάρτα) χρεώνει το οφειλόμενο ποσό, χωρίς να αποδεσμεύσει το προηγούμενο ποσό αμέσως, αλλά στην επόμενη ή μεθεπόμενη ανάλυση λογαριασμού που σου έρχεται.
    Φιλάκια απο την ανοιξιάτικη Ιαπωνία.
    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

  27. March 12, 2009 8:49 pm

    @Κατερινιω Καλα εκανες. Δεν υπαρχει λογος να δεσμευεσαι αν δεν υπαρχει αναγκη. Ειναι και οι καιροι πονηροι

    @Μαργαριτα χα χα πως δε θυμαμαι.

    @Αρτανις, νομιζω οτι αυτο που λες ειναι η cash card που λεμε πιο πανω.

    @Βασιλη, ετσι ετσι.

    @Με νοημα μου. Καλα τα λεει ο αγαπητωτατος, κι εσυ, και ξεκαθαρισαν αρκετες αποριες σ’ αυτη την αναρτηση. Ολα αυτα δεν αναιρουν το γεγονος οτι οι τραπεζες λειτουργουν για τα καλα και συμφεροντα της τσεπης τους πολλες φορες με προκλητικο τροπο.
    Σε φιλω κι εγω, ξερεις εδω σε δυο εβδομαδες περιπου περιμενουμε οπως καθε χρονο να ανθισουν οι γιαπωνεζικες κερασιες. ΧΧΧ

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 32 other followers

