Skip to content

amore mio (ερωτικο παραληρημα για μια αγαπη που φευγει)

March 17, 2009
tags:

..emeis oi dyo..kai to feggari.. margaritari…

Περασαμε μαζι  τεσσερα χρονια αξεχαστα. Σε κοιταζα και με κοιταζες με λατρεια .  Σε κρατουσα αγκαλια και σε προσεχα σαν τα ματια μου. Και την Κυριακη το βραδυ,  κοκκαλωσες στα χερια μου μεσα.  Προσπαθησα να σε συνεφερω κι εσυ απλα μου εκλεισες το ματι σε ενα μαυρο φοντο.

Σε αφησα να ξεκουραστεις και προσπαθησα να σου δωσω το φιλι τις ζωης.  Ξυπνησες λιγο με κοιταξες πονεμενα και ξανακοκκαλωσες.  Ποιο γιατρο να φερω  να σε δει που η ιατρικη σου περιθαλψη δεν ισχυει πια;  Σε παρακαλω μονο μη σβησεις αμεσως, ασε να παρω και να φυλαξω για παντα τις ωραιες στιγμες  μας,  τα τραγουδια μας, τις φωτογραφιες μας.  

Μη το θεωρησεις προδοσια που εψαξα και βρηκα αλλη αγαπη πιο νεα και πιο ομορφη.  “Αλλη αγαπη επιασες κι εμενανε με ξεχασες.. σαν το αποτσιγαρο σου” λεει το τραγουδι.  Αλλα οχι, δε θα σε ξεχασω ποτε.  Με σενα ανοιξα πορτα στον κοσμο των μπλογκς και γνωρισαμε τοσο κοσμο.  Ηρθαμε κοντα στην Ελλαδα, ταξιδεψαμε,  με σενα αγαπη μου.  Σε πηρα μαζι μου σε ταξιδια,  σε ειχα διπλα μου στο κρεββατι οταν ταξιδευε ο Ερρικος.  Δε θελω να σε χασω.  

Αγαπημενο μου μπλε Ντελ Ινσπαϊρον, ιπποτη της μοναξιας μου, θα σ’αγαπω παντα.  Θα φροντισω να σε αναστησω αν μπορεσω μονη μου.  Και δεν θα μπει αλλος μπλε αγαπημενος στη ζωη μου.  Προς το παρον αναγκαστηκα να παω με τον Φλωρινιωτη (*) αλλα τι να κανω αγαπημενε μου, εχω αναγκες.  Για επικοινωνια δηλαδη μη φανταστεις τιποτα πιο βαθυ πιο ουσιαστικο.  

Θα βρω μια φιλεναδα ροζ να μου κανει παρεα,  εγω αλλον σαν κι εσενα δε θα βρω.  

Δεσποιναριον το συντετριμμενον. :(

Ενα μπουκετο υστερογραφα:

1. (*) το παλιο Apple Mackintosh laptop  του Ερρικου που ειναι ασημενιο.

2. Ο σκληρος μας δισκος ειναι μια χαρα, δε χασαμε τιποτα

3. Κατι με τα μητρικα μας ειναι.

4. Περιμενουμε ενα καινουργιο πιπινι που τα κανει ΟΛΑ! 

5. Σ’ε λα βι!

6. Γι αυτο δεν γραφω εδω και μερες.  Σωζω στιγμες,  ο Φλωρινιωτης δε με κανει και πολυ κεφι, ψαχνω για γκ.. μπαρδον λαπτοπ.

7. Τα υπολοιπα αυριο. (below: pipini, lover, floriniotis)

23 Comments leave one →
  1. March 17, 2009 8:02 pm

    ὦ Φλωρινιῶτα!

  2. margarita permalink
    March 18, 2009 2:22 am

    H prwth agaph, koykla moy, den lhsmonietai!!! oute me roz… antikatastaseis..
    perimenw na balw LINUX sto diko mou manzalari kai meta ta ellhnika…

  3. margarita permalink
    March 18, 2009 2:24 am

    your new mazaflari me petaei ektos…

  4. March 18, 2009 3:20 am

    Αααχ, πόσο σε καταλαβαίνω φιλενάδα μου… Το πρώτο μου laptop, ένα Fujitsu, με εγκατέλειψε με συνοπτικές διαδικασίες αρκετά χρόνια πριν… Από τότε έχουμε περάσει πολλά από την ζωή μου… Και δεν κατάφερα να δεθώ με κανένα… Κάθε χρόνο αλλάζω αγκαλιά… Και αντιστρόφως ανάλογα από ότι με τις πραγματικές, την τεχνολογική μου αγκαλιά την θέλω κάθε φορά και μικρότερη… Έτσι, βρέθηκα πρόσφατα με ένα καινούριο Vaio μια σταλιά, άσπρο και γλυκό σαν γλύκισμα αλλά τι να το κάνεις… Σαν το πρώτο μου δεν θα είναι ποτέ κανένα….:-)

  5. March 18, 2009 3:31 am

    Πάρε το ροζ, Δεσποινάκι μου, έτσι όπως λες θα κάνει και παρέα στον μπλε ιππότη σου. Μόνο μη τον στείλεις στην ανακύκλωση… άστον…
    Οι πρώτες κι οι παλιές αγάπες δεν ξεχνιούνται…

    Καλημέρα κι ασπασμούς!!!

  6. March 18, 2009 3:32 am

    Άπονη, άκαρδη, μα με τον Φλωρινιώτη??? Τα μητρικά αφαιρούνται και ευτυχώς που δεν έπαθε εγκεφαλικό οπότε θα κρατήσετε και τις αναμνήσεις σας.
    Ένα πιπίνι πως να το κάνουμε, φέρνει μια ανανέωση και άμα τα κάνει όλα …βλέπω τον ιππότη της μοναξιάς πολύ σύντομα ιππότη της λεγεώνας των προδομένων!
    Καλημέρα!!!

  7. March 18, 2009 4:12 am

    To roz to roz!
    Θα σου πηγαίενι τρέλα! Άντε και λέω τι γράφει τώρα! Δέσποινα μπήκα στο φέισ μπούκ με λένε….sofia, Ti πρωτότυπο!!
    Πήγα να σε βρώ αλλά δεν έβγαλε τίποτα η αναζήτηση! κλαψ!
    καλημέρα

  8. March 18, 2009 4:41 am

    πέρασα κι εγώ δύσκολες στιγμές πρόσφατα… και πάνω που τον κλαίγαμε, και πήραμε το νεούδι, αναστήθηκε…. και τώρα κάνω απιστίες γιατί ο παλιός είναι αλλιώς αλλά ο νέος είναι ωραίος…. εννοείται να τον ανακυκλώσεις και να τον θυμάσαι με αγάπη!

  9. March 18, 2009 9:13 am

    έχουμε το ίδιο πιπινι!! dell bubblegum ειναι και το δικο μου :)

  10. March 18, 2009 3:10 pm

    χα χα χα! Όλα αυτά για ένα λαπτοπ???? Κι εγώ που σκέφτηκα σε ποιον σκέφτεται η Δεσποινούλα να δώσει τα παπούτσια στο χέρι???

  11. March 18, 2009 3:34 pm

    (below: pipini, lover, floriniotis)
    Χα, χα, χα!!! Η λεζάντα της χρονιάς :)

    Οι αποχωρισμοί, ακόμα και με τα άψυχα, για μερικούς ανθρώπους είναι δύσκολοι… Κι εγώ μέσα!

  12. March 18, 2009 3:46 pm

    A να χαθείς και τρόμαξα!
    Μέχρι που ανέφερες την λέξη “μπλε” νόμιζα ότι μιλάς για το κατοικίδιο σου.Αλλά ακόμα και με το μπλε θα μπορούσες να αυτοσχεδιάσεις και τελικά να καταλήξεις στο παπαγαλάκι σου.

  13. March 18, 2009 5:36 pm

    Αφού ο σκληρός είναι καλά και δεν χάσατε τίποτα, μικρό το κακό! Η νέα αγάπη θα σου δώσει φτερά!

  14. March 18, 2009 5:48 pm

    Εχω τόσο καιρό να ρθω στα μέρη σου και πέφτω σε…νεκρολογία! Να ξερες τι τρομάρα πήρα…

  15. March 18, 2009 5:56 pm

    @Gabriel προσεξε μη σε δω και βαλεις περισπωμενη στη Φλωρινα γιατι τοτε θαρθω στη Ροδο να σου κανω τονικα σεμιναρια. Να κανω και λιγο τουρισμο οσονουπω.

    @Μαργαριτα. Τι εβαλες βρε πουλακι μου ντεσκτοπ; Το καινουργιο δεν το εχω ακομα, θα γραψω ενα ποστ να εξηγω πως και γιατι.

    @Φεβις. Το σκεφτηκα κι εγω φιλεναδα να παρω ενα μικρο, αλλα μιλωντας με ειδικους (γιατι εκανα και ερευνα η πονηρη) μου ειπαν οτι το μικρο κουραζει στα ματια. Ετσι κατεληξα στις 15.4 ιντσες που ειναι μεσσαιο μεγεθος.

    Ακομα ομως εδω τα βραδυα δανειζομαι τον Φλωρινιωτη. Φιλακια.

    @Μηθυμναιος Θα προσπαθησω να το φιαξω μονη μου αν μπορεσω Στρατο. Αν συμφερει δηλαδη. Προς το παρον και μεχρι να αρριβαρει η δεσποινις, κανω διαγνωστικα τα βραδυα.

    @Ραδιο Μαρκονη Χαααα! Ευτυχως που υπαρχει και ο Φλωρινιωτης και σωζει καταστασεις. Προσωπικα εμενα με κουραζει στη χρηση. Ειπαμε Μαρκονακη μου σ’ ε λα βι!

    @σοφια Ψαξε με λατινικους χαρακτηρες ονομα και επωνυμο. Σκετο sofia δε μου βγαζει τιποτα ουτε εμενα. Και οταν εβαλα το επωνυμο σου μου βγηκαν κατι ξανθες οπτασιες! Πφ!

    @Μαριζακι οταν βολευεσαι με κατι, δυσκολα το αλλαζεις. Αλλα καποτε φτανει ο κομπος στο χτενι που λεμε. Φυσικα αν δε μπορεσω να το φιαξω θα παει στην ανακυκλωση.

    @μελισσουλα Πηρα το στουντιο 15 με εξτρα κολπα.

    @Μεροπη ολα ενταξει, δε διωχνω κανενα. Αλλα ξερεις πραγματικα το αγαπουσα το παλιο μπλε λαπτοπ.

    @χειμωνιατικη θαλασσα ετσι ειναι δενομαστε με τα πραγματα.

    @Βαλισια, οχι γλυκο μου πλασμα, δεν εχω κατοικιδια. Ενα παλιολαπτοπ λατρεμενο με προδωσε. Εγω δεν ειχα σκοπο να το παρατησω!

    @Ασπα Ετσι φανταζομαι Ασπακι, εχω πολλη δουλεια οταν ερθει.

    @Νικος Λιο λυπαμαι που σε τρομαξα μετα απο τοσο καιρο αλλα φανταζομαι να καταλαβες γρηγορα το αστειο. Αν ηταν σοβαρο μονο ποστ δε θα εγραφα.

  16. March 18, 2009 6:22 pm

    μή μέ πληγώνεις πλῆζ (τό ὁποῖον “πλῆζ” εἶμαι πεπεισμένος ὅτι περιστᾶται!)

  17. March 18, 2009 6:27 pm

    @Gabriel Καλα καλα δεν ερχομαι μη κανεις ετσι τσωπα (το τσωπα προφανως με περισπωμενη αλλα δεν μου βρισκεται) Οταν ερθει το καινουργιο λαπτοπ θα του βαλω και περισπωμενες να μου βρισκονται :lol: :lol:

  18. March 18, 2009 7:06 pm

    πανεύκολο δεσποινάριον , πανεύκολο!
    το word2003 ἔχει ἀπό μόνο του πολυτονικό. ἐπιλέγεις γλώσσα (ἑλληνικά) καί μετά ἐπιλέγεις πληκτρολόγιο (πολυτονικό).
    τόσο ἁπλά!
    (μή μοῦ πεῖς, στίς περισπωμένες ὑπάρχει θέμα, δέ λέω. ἀλλά στίς δασεῖες ὄμως….σκί-ζο-μεν. n’est-ce pas?)

  19. March 18, 2009 7:18 pm

    @Gabriel Σαφως και σκιζομεν. Στον γραπτο λογο παντα βαζω πνευματα και πρωτα πρωτα δεσεις στον Ερρικο. Οχι παιζουμε!

  20. March 18, 2009 11:45 pm

    Αν… είχες πάει κατά τις 5 του Γενάρη στο δικό μου… κι ο σκληρός κι ο …μαλακός δίσκος!!! ευτυχώς που η κόρη μου ΄κατά τύχη (προαίσθηση?) είχε φορτώσει τον εξωτερικό!!!
    Καλή υπομονή. Τ’ άλλαξα σχεδόν όλα! Πήρα, λοιπόν και δύο συμβόλαια, για καλό και για κακό, μα πάλι τρέμει το …καρδάκι μου!
    Σε φιλώ, Δεσποινούλα μου,
    Υιώτα, ΝΥ

  21. March 19, 2009 3:37 am

    Με το καλό να την δεχτείς τη νέα σου αγάπη!
    Εδώ δεν ισχύει το ρητό “ο παλιός είναι αλλιώς!”
    Και να το προσέχεις , ειδικά το σκληρό του! ΄-)
    Εύχομαι ωστόσο να έχεις φτιάξει και το παλιό λάπι-τόπι σου!

  22. Sophaki permalink
    March 19, 2009 3:47 am

    Ti na sou kanei to kahmenouli……Posa ksenyxtia na anteksei allo? Posa
    ksypnhmata mesa sta agria mesanyxta? Poses aypnies na giatrepsei allo?
    Ase ta taksidia…..apo to krevati ston kanape, apo to tzaki sto ksefwto,
    apo thn kouzina sto living kai pali pisw……Nisafi…….ekleise ta matakia tou…

  23. March 19, 2009 7:02 am

    @Aστοριανη Θυμαμαι Υιωτα μου που ειχες προβληματα. Αφου τα αλλαξες ολα, μη φοβασαι πια. Ενα καλο αντιβαϊρους και ολα θα πανε καλα. Τι να σου κανουν κι αυτα μηχανηματα ειναι θελουν την συντηρησουλα τους. Κι εγω σε φιλω Υιωτα μου γλυκεια.

    @Λιακαδα Σ’ ευχαριστω. Μαλλον θα πρεπει να περιμενω καμια δυο εβδομαδες. Οσο για το παλιο, δε τοφιαξα ακομα, αλλα εχω την υποψια οτι ειναι ο εξαεριστηρας που δε δουλευει σωστα. Προς το παρον το παλιο μακ ειναι εδω και ας το λεω φλωρινιωτη λογω ασημενιας στολης, μια χαρα επικοινωνουμε

    @Σοφια Χααααα εσυ ξερεις τι περασε κοντα μου ο ιπποτης μου. Θυμασαι οταν τον ειχα πρωτοπαρει που τον λεγαμε δεινοσαυρο. Ουτε θυμαμαι γιατι. Τοτε το πρωτο που ειχα κανει ειναι να συνδεθω με “καραβακι” Θυμασαι εκεινα τα ξενυχτια; Χαααα! Παντως ποτε ποτε τα ανοιγει τα ματακια, δεν μπορει να μη με βλεπει παιδι μου!!!! Χο χο χο ! Φιλακια Σοφακι μου.

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 30 other followers

