Skip to content

sunday color splash

April 26, 2009

Για να χρωματισω λιγο το απογευμα της Κυριακης σας (εδω ειναι πρωϊ ακομα) φερνω μερικες φωτογραφιες που σκορπια εβγαλα τις τελευταιες τρεις μερες. Καθεμια απο αυτες θα μπορουσε να ειναι αναρτηση απο μονη της, αλλα η ανοιξη ειναι τοσο γεματη απο χρωματα και χαρα που τις στριμωξα ολες εδω. Και γιατι σημερα ολο και κατι καινουργιο θα δω και θα το φωτογραφισω. Ακομα θα επιχειρησω να αφιερωσω καθε φωτογραφια σε οποιον απο σας μου ερχεται στο νου βλεποντας τις. Καμια ιδιεταιρη προτιμηση η αδυναμια, απλα ενα παιχνιδι ταυτισης. Τα πιο γλυκα μου φιλια, ειναι πολυ χαρουμενη σημερα.

p4250085

Επι τελους η πασχαλια μου ειναι ολανθιστη,  μια εβδομαδα μετα το Πασχα.  Στην μελισσουλα που μοιραστηκε τις πασχαλιες του κηπου της μαμας της με ολους την προηγουμενη εβδομαδα.

p4190003

Νεραγκουλες στο βαζο μου. Στον Ραδιο Θ. Μαρκονη που φωτογραφιζε νεραγκουλες στην εξοχη.

p4240051

Πανσεδες σε ομορφα χρωματα στη ζαρντινιερα στο κτιριο του γραφειου μου.  Στην Μαριζα που παλευει με τα χρωματα.

p4240038

Το λενε δενδρο του Ιουδα εδω και ανθιζει τελος του Απριλη οταν οι μανολιες βγαζουν φυλλαρακια.

p4240041

Λεπτομερεια απο τα ντελικατα ροζ λουλουδακια. Στην Ευη που λατρευει το ροζ.

p4250052

Χρωματιστα κανω φορ σεηλ εξω απο το σπορ καταστημα LL Bean.  Στην So Far γιατι της χρειαζεται λιγο χρωμα εκει στα σκοτεινα.

p4240049

Καινουργια φυλλαρακια σε σφενδαμνοειδες δενδρο εξω απο το γραφειο μου.  Στην Αριστεα της Βρεταννης γιατι μου θυμιζουν μεταξι.

p4250055

Αλογακι σε καρουσελ. Στην Κοκκινη Ταλισκερ γιατι ειναι παραμυθενιο

p4190004

Μουστοκουλουρα στο πιατακι μου, πασπαλισμενα με καρυδι.  Στη luna γιατι ειναι στρογγυλα σα φεγγαρια

Θα συνεχισω την αναζητηση εικονων που να μου θυμιζει κατι απο σας.

23 Comments leave one →
  1. April 26, 2009 10:18 am

    Α ρε φιλενάδα… Με μια ανάρτηση μίλησες κατευθείαν στην ψυχή μου… Στα ροζ που θα έρθουν λοιπόν, και θα είναι τα ομορφότερα και τα πιο φωτεινά απ’ όλα τα προηγούμενα…. Φιλιά πολλά, πολλά…..:-)

  2. Ρούλα permalink
    April 26, 2009 10:29 am

    Kαλησπέρα από τη βροχερή και σχεδόν χειμωνιάτικη Ξάνθη!
    Μας έφερες την άνοιξη στο σπίτι μας ταλαντούχο δεσποινάριο!
    Πριν ένα μήνα έψαχνα μια φωτο με πασχαλιά για να τη βάλω πρώτη διαφάνεια σε εργασία ημερίδας και τελικά βρήκα μετά από αρκετό ψάξιμο στο διαδίκτυο.Πολύ άργησαν να ανθίσουν φέτος οι πασχαλιές ή έγινε νωρίς η ημερίδα.
    Απαπα δεν την ξαναπατάω!Μια βόλτα να κάνω στο μπλογκ σου και φυσικά αν μου το επιτρέπεις θα βρω ότι θέλω!Πολύ ωραίες οι φωτο!
    Δένδρο του Ιούδα το λένε εκεί ,κουτσουπιά το λέμε στο ελλάντα(τελευταία το έμαθα και εγώ).
    Καλορίζικοοοο το νέο σου γραφείο!!!
    Κερνάω σάμαλι με ντοντουρμά και μια γλάστρα πλατύφυλλο και μυρωδάτο βασιλικό για το γραφείο σου.

  3. April 26, 2009 10:55 am

    καλο μου δεσποιναριον
    τι υπεροχα χρωματα !…ανοιξη με τα όλα της!…εμενα με μαγεψε το δεντρο του Ιουδα(πρωτη φορα το ακουω) καθ’ότι φαν του ροζ γενικως(μα για πολυ ροζ μιλαμε!)
    οι νεραγκουλες πανε θαυμα στο μαρκονακι…ειναι κι εκεινος το ιδιο ομορφος :)
    (κι ελπιζω να το διαβασει αυτο!..χε!)

  4. So_Far permalink
    April 26, 2009 11:21 am

    Αχ δεσποινάριο, πριν από 1-2 ώρες τελείωσα εντελώς μετά από 3 μερόνυχτα στα “σκοτάδια” και όχι μόνο… σ’ ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου που με θυμήθηκες και ….. πάλι με τις περιπέτειες με έβαλες, όλοι πήραν λουλουδάκι κι εγώ κανώ .. πρόσεχε θα πάμε για rafting !!!!!1
    Μια ωραία ωραία Κυριακή σου εύχομαι με πολύ αγάπη από τα βόρεια

  5. April 26, 2009 11:38 am

    Excellent my dear! Και εδώ είναι όλα ανθισμένα, και χαζεύω την φύση, και πάω με 50 , και από πίσω οι άλλοι αρχίζουν και σφυράνε να ξυπνήσω!
    Ωραία που είναι η Άνοιξη!
    καλλη βδομάδα

  6. April 26, 2009 12:04 pm

    NOMIZO MAS ELIOSES OLOUS!
    poli oraio paixnidi!, kai efxaristo poli poli gia tin afierosi, pali noritera xazeva mple anthodesmes… (:))

  7. April 26, 2009 12:24 pm

    e δεν το πιστευω…

    σε ειχα ολες αυτες τις μερες στο μυαλο μου

    εβγαζα φωτογραφιες κι ελεγα
    “καμια δεν θα ειναι σαν της Δεσποινας ”

    “πρεπει να παρω μια καλη φωτογραφικη μηχανη επιτελους να βγαζω φωτο σαν της Δεσποινας ”

    “χωρις να μιμηθω τη Δεσποινα”
    πφφφφφφ

    και τωρα ερχομαι και βρισκω ενα μπουκετο φωτο
    υπεροχες!!!

    τη δικη μου φυσικα θα τη βαλω στο μπλοκ μου

    Φιλια Δεσποινακι μου

    μου εφτιαξες το απογευμα της Κυριακης και οπως θα θυμασαι ισως παντα με ριχνουν τα Κυριακατικα Απογευματα!!!

    φιλια πολλα πολλα!

  8. April 26, 2009 1:41 pm

    que belle surprise μας ετοίμασες Δεσποινάκι για την Κυριακή μας!!!
    merci bien :)

  9. April 26, 2009 1:46 pm

    Ειναι σημαντικο να εισαι χαρουμενη ;)
    Και οχι μονο σημερα!
    Φιλακια!
    Καλη βδομαδα να εχεις γλυκοδεσποιναριον!

  10. Kατερίνα permalink
    April 26, 2009 3:23 pm

    Αχ βρε Δεσποινάκι με τις αναρτήσεις σου!!Οι πανσέδες είναι σκέτη ομορφιά!Η καινούργια γειτονιά είναι γεμάτη με νερατζοπορτοκαλιές και πασχαλιές. Η τεμπελοπολυάσχολη φίλη σου δεν αξιώνεται να βγάλει φώτο.Προς το παρόν κλέβω τις δικές σου.Καλή Κυριακή καλή μου φιλιά (φιλοσοφημένα χο χο)

  11. April 26, 2009 3:43 pm

    ΤΙ ΖΕΣΤΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ;!;!;!

    ΘΑ ΣΚΑΣΟΥΜΕ !!!

    Τι τρελός καιρός είναι αυτός χθες και σήμερα ; Και θα συνεχιστεί μέχρι Τετάρτη-Πέμπτη…

    Ευτυχώς που κρατάνε τα αποθέματα φραπέ !…καλό απόγευμα :))))))

  12. April 26, 2009 4:54 pm

    Ωωωωω!!! Ευχαριστώ πολύ για τις νεραγκούλες! και ήμουν έτοιμος να σε προκαλέσω σε …κόντρα!
    χα,χα cook, τις δικές μου νεραγκούλες, τις φωτογράφισα δυο ώρες πριν τον καφέ μας στη θάλασσα, σε ένα διάλυμα του κατακλυσμού!
    Μου άρεσε πολύ και η φωτογραφία με τα κανό.
    Καλό βράδυ!!!

  13. margarita permalink
    April 26, 2009 5:06 pm

    EEEERXOMAIII… tis koutsoupies tis oreinis Naupaktias tis 3ereis??

  14. April 26, 2009 5:21 pm

    Καλησπέρα Δεσποινάκι!
    Χαίρομαι ιδιαίτερα που είσαι πολύ χαρούμενη σήμερα και μας έφερες χρώματα κι αρώματα στη γειτονιά (εκείνα τα μουστοκούλουρα μου σπάσανε τη μύτη!)
    Ξέρεις κι εγώ χάρηκα σήμερα γιατί μίλησα στην Αριστέα της Βρετάννης, που την έχω λίγα χιλιόμετρα μακριά μου αυτές τις μέρες. Μόνο που δεν κατάφερα να τη δω. Βγήκα και σήμερα στην εξοχή και καταχάρηκα φωτογραφίες με λουλούδια. Αρκετοί κάνουν και μπάνιο στη θάλασσα. Μιλάμε για προχωρημένη άνοιξη.
    Φιλιά πολλά

  15. April 26, 2009 6:40 pm

    @fevis Πολλα φιλια φιλεναδα, κι εμενα ολα ροζ μου φαινονται σημερα, το ροζ δεν ειναι μονο μπεμπε, ειναι γλυκο και αισιοδοξο.

    @Ρουλα ω σ’ευχαριστω για τις ευχες και τα κερασματα. Ναι Ρουλα παρε οτι θελεις απο τις φωτογραφιες, τις μοιραζομαι μαζι σας. Δε νομιζω οτι αργησαν οι Πασχαλιες, μαλλον το Πασχα ηρθε νωρις φετος.

    @Κουκ το κακο με ολα αυτα τα δεντρα ειναι οτι η ανθοφορια κρατα μια βδομαδα και μετα πρεπει να περιμενεις εναο χρονο ολοκληρο ξανα. Ναι ο Μαρκονακης ειναι κουκλος και γλυκο παιδι και τον αγαπαμε ολοι και ολες.

    @Σο Φαρ επι τελους βρε χαρα μου τελειωσες!! Να υποθεσω οτι θα επιστρεψεις τωρα; Δεν ξερω πως μου ηρθε, ειχα στο νου μου κατι κοτερα απο περσυ, εσενα διπλα στη θαλασσα, να σου ευχηθω καλη επιστροφη.

    @Σοφια δε πειραζει ας τους να προσπερασουν, εσυ σιγα σιγα και να απολαμβανεις. Ειναι κουκλα η ανοιξη!!! Φιλια.

    @Μαριζα μου, χαμενη στις αποχρωσεις ευχομαι να βρεις το πιο ομορφο μπουκετο του κοσμου!!!

    @Ταλισκερ ιν ρεντ χαρα μου, η Δεσποινα δεν εχει μηχανη αξιωσεων, μια κοινη ολυμπους ντιτζιταλ μικρουλα εχει. Ασε που εσυ εκει που εισαι εχεις εικονες που εγω ουτε να τις ονειρευτω δεν μπορω. Σε φιλω πολυ, χτες ειχα πακετακι απο την .. αλλη ..πρωην ..αμερικανα την Σοφη. Θυμασαι που μας ελεγες αμερικανες και επαιρνα αναποδες; χε χε!!

    @μελισσουλα σε μον πλαιζιρ σερι.

    @Γατε ναι ειναι σημαντικο να ειμαστε χαρουμενοι αλλα δεν το κανονιζουμε μονο εμεις αυτο. Οταν ολα γυρω μας πανε καλα τοτε πιο ευκολα χαμογελαμε. Κις και σονες βοχε.

    @Κατερινα, καλα κανεις ξεκουρασου, διαβασε φιλοσοφησε!! Φιλακια και καλη εβδομαδα.

    @Μαρκονακη οι κορες τοχουν τουμπανο κι εσυ κρυφο καμαρι χαρα μου! Λοιπον συννενοησου με την Σο Φαρ που ηθελε λουλουδακι να ανταλλαξετε με τα κανω. Καλη σου βδομαδα.

    @Μαργαριτα, ερχεσαι που ερχεσαι, στο Μοναχο; Ποτε ερχεσαι;
    Καλο ταξιδι.

    @Φωτεινηηηηη τι μου λες; Ηρθε η Αριστεα στην Κρητη. Δε φανταζεσαι ποσοι χαιρομαι που εκανε το ταξιδι που τοσο ηθελε. Την πιο μεγαλη μπλογκοχαρα μου εδωσες με αυτο που ειπες. Αν ξαναμιλησετε πολλα φιλια, πες της πως την αγαπω!!! Κι εσενα φυσικα… ματς μουτς

    @Ση ΕΕΕΕΕΕςςςςςς ατ γιου εμ ντηηηηηη!!! Καλο μου ειδες κοντευουμε να σκασουμε ..τριανταδυο βαθμους πηγε. Τι εγινε ξαναγραφεις στα σχολια, να υποθεσω οτι εφυγε η παρεουλα σου. Ασε τι επαθα σημερα. Στολιζομαι και μπαινω στο αυτο κινητο να παω μια ωρα δρομο, και τι ανακαλυπτω εκει που σπιναριζα στον εικοσιεννεα; Το Εη Ση μου δε δουλευει, μαλλον θελει φρεον γαμωτο αλλα εφτασα στον προορισμο μου σαν παπι! τι τα θελω τα στολιδια και με τρων τα μαυρα φιδιαααα!!! Καλο σου βραδυ.

  16. Με νόημα permalink
    April 27, 2009 1:49 am

    Η αποθέωση των χρωμάτων και των αρωμάτων της άνοιξης σε όλο τους το μεγαλείο. Κρίμα που δέν μπορούμε να μυρίσουμε μουστοκούλουρα μέσα απο το μπλόγκ!

    Φιλάκια
    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

  17. April 27, 2009 2:45 pm

    Παντα χαρουμενη και με ωραια χρωματα.

  18. April 27, 2009 2:53 pm

    Τα χρώματα των λουλουδιών σου υπέροχα!
    Τα αρώματα όμως από τα μουστοκούλουρα με τρέλλαναν!
    Φιλιά Δήμητρα

  19. April 27, 2009 3:49 pm

    Μας γέμισες Ανοιξιάτικες πιτσιλιές Δεσποινάκι:):)
    μου αρέσουν πολύ οι εικόνες σου..
    η Χίος σε καλησπερίζει και σου στέλνει την αγάπη και τα φιλιά της:)

  20. April 27, 2009 6:07 pm

    @με νοημα, φαγανουδικο εσυ! Τα μουστοκουλουρα εβαλες στο ματι!!! ΧΧΧ

    @Ελευθερια, ευχαριστω κουκλα μου

    @Δημητρα μου κι εσυ τα μουστοκουλουρα, βρητε τα με το ..Νοημα!

    @Σταγονα Εγω να δεις ποση αγαπη στελνω στη Χιο!! Τι θαθελα τωρα, τι θαθελα τωρα.. τυλιχταρακι απο τον Αυγουστακη!! Η λιγο κρασακι απο το βαρελι του Ιακωβου στο Καστρο!! Φιλια.

  21. April 27, 2009 6:56 pm

    Ο γείτονάς μας έχει και αυτός έναν Ιούδα (όχι κρεμασμένο) στον κήπο του.
    Είναι πολύ όμορφο δέντρο, αλλά και οι πανσέδες που έχεις στο γραφείο καταπληκτικοί.

  22. April 27, 2009 6:58 pm

    Γεια σου Βασιλακη. Ωραιο δενδρο πραγματικα. Οι πανσεδες κρατανε μερικους μηνες και συμφερουν στα παρτερια.

  23. λουνα permalink
    April 28, 2009 4:37 am

    δεσποινακι μας σε ευχαριστουμε για τις ομορφες φωτο και για τα Μουστοκουλουρα μου! φιλια πολλα και καλημερααααααααα

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 30 other followers

