Skip to content

this is not a bookstore

May 23, 2009

P2020082 (1024x768)

Ολοι εχουμε μια λοξα, ολοι μαζευουμε .. κατι. Το δεσποιναριον εχει λοξα με τα βιβλια μαγειρικης. Η συλλογη δε ξερω ποτε εγινε συλλογη, αλλα εχει αρχισει εδω και παρα πολλα χρονια. Νομιζω οτι η πρωτη μου αγαπη με τετοιου ειδους “αναγνωσματα” αρχιζει στο πρωτο ετος των μεταπτυχιακων μου σπουδων. Βρισκω σε ενα αμερικανικο βιβλιοπωλειο ενα περιοδικο μαγειρικης με το ονομα “SPHERE” που ειχε στο εξωφυλλο μια ελληνικη χωριατικη σαλατα. Θελετε η συγκινηση της μικρης ξενητεμενης, θελετε η αναγκη να φιαξω κατι οικειο, αγοραζω το περιοδικο αμεσως, και εχω το νου μου στο ποτε θε κυκλοφορησει το επομενο τευχος.

Στη συνεχεια το περιοδικο αλλαζει χερια και γινεται ” Sphere’s Cuisine”   και λιγο αργοτερα απλα Cuisine.  Για πρωτη φορα βελτιωνεται και η φωτογραφια στο περιοδικο και ο φωτογραφος το βλεπει σαν τεχνη. Τα αρθρα επαναστατικα μεσα στην απλοτητα τους. Θυμαμαι χαρακτηριστικα ενα αρθρο για σαντουϊτς με μια εκπληκτικη εικονα του γνωστου Νταγκγουντ απο το καρτουν “Μπλοντυ” αν το θυμαστε,  ο Νταγκγουντ ηταν παντα με ενα σαντουϊτς στο χερι.

Εν τω μεταξυ ανακαλυπτω το Gourmet.  Και απο τοτε ερχεται καθε εβδομαδα.  Φευγω για το Μοναχο και σιγουρευομαι οτι η συνδρομη θα ερχεται κι εκει.

P2020092 (1024x768)

Τα βιβλια που συλλεγω ειναι απο ολο τον κοσμο, ομως εχω μια ιδιεταιρη αγαπη στα μεσογειακα και φυσικα στα Ελληνικα.   Οντας πολυ “οπτικος” τυπος , οταν ψαχνω για ενα βιβλιο δυσκολευομαι οταν ειναι  ταξινομημενα σε ενοτητες, και μπορει να φανει κουτο αλλα με βολευει να τα καταχωρω ..κατα .. χρωμα.  Παντα ξερω τι χρωμα βιβλιο ψαχνω και το βρισκω πανευκολα.

P2020091 (1024x768)

Πολλοι ξενοι συγγραφεις ασχοληθηκαν με τη συγγραφη  βιβλιων μεσογειακης κουζινας.  Μερικοι με μεγαλη επιτυχια. Για παραδειγμα αναφερω την Paula Wolfert που αν δε κανω λαθος μαζι με την Αγλαϊα Κρεμεζη, εμεινε στην Ηπειρο για να μαθει να φιαχνει πιτες.

P2020084 (1024x769)

Υπαρχει μια ενοτητα βιβλιων μαγειρικης που ειναι γραμμενα απο ιδιοκτητες εστιατοριων και παρουσιαζουν τις συνταγες τους.  Ειναι το αγαπημενο μου ειδος γιατι ειναι παντα ξεχωριστα .   Βεβαια δεν αφοριζω καθολου βιβλια με γενικα θεματα και οδηγιες.  Αναφερω τρια χαρακτηριστικα στα οποια  παντα  καταφευγω για συμβουλες.   Dean and Deluca,  Madelein Kamman και φυσικα το  Cordon Bleu.

P2020085 (1024x768)

Καποτε τα βιβλια μαγειρικης ηταν λιγα, τωρα ειναι πια τοσα πολλα που δεν ξερεις πια τι να πρωτοδιαλεξεις.  Σημερα παιζει μεγαλο ρολο και η παρουσιαση.  Μερικα συνοδευονται απο καλλιτεχνικες φωτογραφιες,  σχεδια,  υπεροχα εξωφυλλα,  εσωτερικη προσεγμενη διαταξη, με λιγα λογια ολοκληρωενες δουλειες.

P2020086 (1024x768)

Μια απο τις αγαπημενες μου συγγραφεις βιβλιων υπηρξε η Julia Childs που την παρακολουθουσα και στην παρουσιαση των εκπομπων της.

P2020087 (1024x768)

Το περιοδικο Gourmet εχει και μια ετησια εκδοση με ολες τις ενοτητες (μενου) των περιοδικων της χρονιας.  Θα μου πεις, αφου εχεις το βιβλιο,  πετα τα περιοδικα.  Νο Νο!  Καποτε σε μια μετακομιση πεταξα δεκα χρονων παλια περιοδικα και το μετανοιωσα.  Ευτυχως που τοτε ειχα κρατησει μερικα παλια τευχη που ειχαν ιδιεταιρη αξια για μενα.

P2020088

Η σειρα Culinaria  ειναι μια εμπεριστατωμενη σειρα με μαγειρικες απο ολο τον κοσμο.  Αφου πρωτα πηρε την Ευρωπη, μετα αρχισε να βγαζει πιο αναλυτικα για καθε κρατος.  Προμηθευτηκα Ελλαδα, Ιταλια και Γερμανια.

P2020089 (1024x769)

Για τις ελληνικες εκδοσεις, τι να πω.  Τωρα τελευταια κυκλοφορουν υπεροχα βιβλια.  Ισως αν δειτε προσεκτικα τις φωτογραφιες μου αρεσει πολυ η γραφη της κυριας Μαριας Χαραμη.   Ο τροπος που προσεγγιζει με καυστικο τροπο οχι μονο οτι εχει σχεση με τη γαστρονομια, αλλα και οι επιλογες των θεματων της.
P2020090 (1024x769)
P2020091 (1024x768)
P2020093 (1024x834)
P2020096 (1024x768)
P2020097 (1024x693)
P5230050 (1024x752)

Εκτος απο το περιοδικο Gourmet, το  Bon Appetit  και το Food and Wine.   Εδω στην βιβλιοθηκη μενουν τα τελευταια 4 χρονια ενω σε αλλη βιβλιοθηκη στο κατω  λιβινγκ ρουμ εχουν μεταφερθει τα παλιοτερα βιβλια και τα παλιοτερα περιοδικα.  Αναμεσα στα περιοδικα πολλα ελληνικα που εφερνα κατα καιρους και πολλα ενθετα απο εφημεριδες.  Υπηρχε παλια μια φανταστικη εκδοση η “Γευση 4 εποχες” αλλα καπου σταματησε να βγαινει. Κριμα γιατι ηταν εξαιρετικο.

P5230049 (1024x764)
P5230046 (768x1024)

Εχω και μπλογκοφιλο βιβλια!

P5230045 (1024x768)
P5230044 (1024x768)
P5230039 (768x1024)

Τελος σας δινω μια γενικη αποψη της βιβλιοθηκης που εχω μαζεψει ολα αυτα τα βιβλια.  Στη γωνια που καθομαι και σας γραφω,  την εχω δεξια μου.   Καμαρωνω πολυ για τα βιβλιαρακια μου και μοιραζομαι τη χαρα και το καμαρι μου μαζι σας σημερα.  Και σιγα σιγα θα το γυρισουμε ολο το δωματιο!!   Πολλα γλυκα φιλια!

P5230048 (768x1024)

64 Comments leave one →
  1. margarita permalink
    May 23, 2009 12:02 pm

    και μετα σου λενε οτι τα ευρυχωρα σπιτια δεν χρειαζονται… κατα συμπτωση εγω σημερα αποχωριστηκα περιοδικα 5 χρονων.. αλλα οι τοιχοι μας δεν ειναι ελαστικοι .. προσπαθησα να βρω Ochsenschwanzsuppe..αλλα δεν ηξερα σε ποιο ραφι την εχεις.. να διαλεξουμε το μενου απο καποιο απο αυτα τα γκουρμε οταν ερθουμε? φιλια και καλο λοοοονγκ σ/κ

    • May 23, 2009 9:17 pm

      Ochsenschwanzsuppe μονο στο Χαρτενχολμ!!! Εδω οταν ερθεις θα σε παω στο ΜακΝτοναλτς!!

  2. panathinaeos permalink
    May 23, 2009 1:49 pm

    οποια μαγευτικη περιηγηση! βιβλιοφιλια παρ εξελανς! ευχαριστω δεσποιναριον!

  3. May 23, 2009 2:05 pm

     Αχ ζηλεύω ζηλεύω ζηλεύω!!!
    Τα θέλω κι εγώ! Όλα! Τώρα!
    Κάνω κι εγώ συλλογή από βιβλία μαγειρικής, αλλά είναι αισθητά μικρότερη από τη δική σου…
    Σήμερα μάλιστα μου ήρθε με το ταχυδρομείο το καινούριο μου απόκτημα: Falling Cloudberries της Tessa Kiros. Από το λίγο που το ξεφύλλισα μου φάνηκε υπέροχο!!
    Οι φωτογραφίες, οι ιστορίες, η αισθητική του, ένας μικρός θησαυρός:)

    • May 23, 2009 9:31 pm

      Καλως την Κωνσταντινα. Καλα παντα ξεχνιεμαι ..τσαο Κωνσταντινα. Μεγεια το καινουργιο σου βιβλιο. Τωρα τελευταια εχω κοψει ταχυτητες και τα ψειριζω τα βιβλια. Και εκτος απο το περιεχομενο παιζει ρολο και η αισθητικη. Επισης μου αρεσουν πολυ και τα λογοτεχνικα βιβλια που εχουν σχεση με την γαστρονομια.

      • orfia permalink
        May 24, 2009 8:44 am

        Δεσποινακι, η συλλογη σου ειναι απο τις μεγαλυτερες που εχω δει σε βιβλια μαγειρικης..Ειναι να την θαυμαζουμε οντως..Καθε συλλογη περιεχει αγαπη για κατι..και εσυ την αγαπας την μαγειρικη….!!Και επειδη ελεγες στην Κωνσταντινα οτι σου αρεσουν τα βιβλια που συνδιαζουν την γαστρονομια με την λογοτεχνια σου προτεινω ενα βιβλιο παλιο που εχω διαβασει- ισως να το εχεις και εσυ βεβαια-“σαν νερο για ζεστη σοκολατα- ο ελληνικος τιτλος της Λαουρα Εσκιβελ εκδοση Ωκεανιδα..
        “Como aqua para Chocolate” Laura Esquivel. Φιλακια πολλα

  4. May 23, 2009 2:43 pm

    Απλά……….
    προσκυνώ!!!
    Φιλιά με μια μεγάάάάάλη αγκαλιά

    • May 23, 2009 9:32 pm

      Τι προσκυνας βρε χαρα μου; καμια ..εικονα βλεπεις; Φιλια ενθουσιασμενο πλασμα, ποιος σε πιανει τωρα εσενα!

  5. May 23, 2009 2:47 pm

    δεν παίζεσαι!!! που βρίσκεις τον χρόνο και τα καταφέρνεις όλα, μπράβο, απίστευτη έμπνευση, λατρεύω τα βιβλία κάθε είδους, και το φαγητό, οπότε ο συνδυασμός είναι γοητευτικός
    …και σκεφτόμουν πριν λίγες μέρες, σκαλίζωντας food/recipe blogs πότε ήταν η τελευταία φορά που έφτιαξα μια συνταγή από τα ολίγα βιβλία μαγειρικής που διαθέτω…
    wow!!! είναι δυνατόν να τα έχεις ξεφυλίσσει όλα?????????

    • May 23, 2009 9:36 pm

      Μαριζακι, μερικα τα διαβαζω σα να ειναι λογοτεχνια, αλλα τα ξεφυλλιζω, αλλα τα εχω για αναφορες. Οταν μαγειρευω συνηθως δεν κοιταω συνταγες. Παιρνω ιδεες αλλα προτιμω να τις προσαρμοζω στα γουστα μας. Πραγματικα τωρε με το ιντερνετ ειναι τοσο ευκολο να βρεις οτι θελεις!

  6. May 23, 2009 3:13 pm

    Μου αρεσει αφανταστα η εμμονη σου στον…μινιμαλισμο ;) γλυκοδεσποιναριον!
    Τωρα ξερω τι βιβλιο σου λειπει.
    Θα το στειλω με την πρωτη ευκαιρια….
    Ο ερωτας περναει απο το στομαχι..λεγεται!
    Φιλια ..πολυπλοκης συνταγης!
    Καλο ΣΚ ευχομαι!

    • May 23, 2009 10:06 pm

      Καλα τωρα το καταλαβες Γατε οτι ειμαι διχασμενη προσωπικοτητα; Και απλη και πολυπλοκη, και ετσι και γιουβετσι; Ο ερωτας περνα απο τα ματια και τα ακροδαχτυλα μας, και οχι απο το στομαχι. Αυτα τα λενε οι πεθερες στις νυφες για να σιγουρευτουν οτι θα περνανε καλα οι κανακαρηδες τους χε χε!!
      Καλο Σαββατοκυριακο, εγω εχω ΚΑΙ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ ΟΦΦ!!!! χο χο χο!
      Φιλια με σως ταρταρ.

    • May 24, 2009 9:18 am

      Ναι…λες και δεν το ειχα καταλαβει!
      Τι σοι Γατος θα ημουν ;)
      Παντως αυτο με τις πεθερες..δεν ισχυει!
      Η δικια μου τουλαχιστον,σε καμια απο τις δυο κορες που εχει,
      δεν μετεδωσε..την τεχνη!
      Ισπανιδα γαρ..τι περιμενεις ;)
      Στα δυσκολα..μαγειρευω εγω!
      Και μαλιστα απιθανα.

      Ας υπαρχει ερωτας λοιπον,κι ας περναει κι απο..απεναντι!
      Ετσι..με μικρα βηματακια,σε τικ τακ μποτακια ;)

      Καλο οφφ λοιπον.Αλλα δεν ζηλευω.
      Εμεις ειχαμε την Πεμπτη που μας περασε,
      και θα εχουμε παλι την αλλη Δευτερα,
      λογω Πεντηκοστης!

      Φιλακια.. Ισπανικης συνταγης ;)

      • May 24, 2009 10:05 am

        Ο έρωτας περνάει απέναντι με την μορφή παπουτσωμένης … γατούλας ;)

        • May 25, 2009 8:54 am

          Ο ερωτας επισης περναει απ’τον φουρνο στην καταψυξη, οπως λεει και ο γνωστος Νιονιος!

  7. May 23, 2009 4:35 pm

    Είναι υπέροχα! Ευτυχώς που ο τίτλος ήταν διευκρινιστικός γιατί θα νόμιζα όντως ότι επρόκειτο για bookstore. Μπορούμε τουλάχιστον να ερχόμαστε να δανειζόμαστε κανένα;

  8. May 23, 2009 4:40 pm

    Κι εγώ που νόμιζα ότι μόνο εμείς έχουμε πρόβλημα χώρου λόγω των βιβλίων ;-)

  9. May 23, 2009 10:10 pm

    Οχι γοργονιτσα μου. Οποτε ειχαμε μετακομιση, οι ανθρωποι που τα μετεφεραν ειμαι σιγουροι οτι μας εβριζαν απο μεσα τους. Τα δυο τριτα του βαρους του ..νοικοκυριου ειναι βιβλια.

  10. May 24, 2009 1:10 am

    Αγαπημένη μου,
    Πρέπει να το ομολογήσω πως είσαι πολύ σοβαρή βιβλιοφάγος στα περι μαγειρικής. Δικαούσαι να είσαι περήφανη για τη συλλογή σου, αλλά σου λείπει το βιβλίο των βιβλίων ΟΙΝΟΜΑΓΕΙΡΕΜΑΤΑ, ένα εκπληκτικό βιβλίο μαγειρικής με βάση τα ελληνικά κρασιά, το οποίο έχει μεταφραστεί και στα αγγλικά. Το απόλυτο δώρο για τους ξενους φίλους με υπογραφή της Νίκης Μηταρέα (εκδόσεις Ελληνικά Γράμματ).
    Τρέχω αλλά σε σκέφτομαι και σ΄αγαπώ
    Ιουστινάκι σε πιλάλα

    • May 24, 2009 7:54 am

      Τζουστινακι, αυτο χαρα μου ειναι το επομενο βιβλιο που θα παρω, ομολογω οτι δεν το ειχα υπ’οψιν μου. βλεπεις οταν δεν εισαι εκει, σου διαφευγουν τοσα και τοσα οπως τα αγαπημενα μου ενθετα για βιβλια και η ενημερωση. Πηγα λιγο και το εψαξα και απ’οτι ειδα οχι μονο ειναι μια προσεγμενη εκδοση αλλα εχει και φανταστικες κριτικες απο ανθρωπους οιδημονες που εκτιμω ιδιεταιρα. Ευχαριστω για την πληροφορια κι ευχομαι να περνας τελεια…πιλαλωντας.

  11. May 24, 2009 2:23 am

    Τώρα ζήλεψα κανονικά….:-) Βλέπεις, έχω και εγώ την δική μου βιβλιοθήκη με μαγειρικά βιβλία αλλά μετράει μόνο τρία ράφια….:-( Τι ντροπή….
    υ.γ. Θεά όπως πάντα… Τύφλα να έχουν ο Ελευθερουδάκης και η FNAC μαζί….:-))))

    • May 24, 2009 7:58 am

      Γιες Ευουλα μπατ δις ιζ νοτ ε μπουκστορ. Παντως τωρα τελευταια εχω γινει και επιλεκτικη. Δεν ειναι δυνατον να τα εχω ολα, τωρα πια ΟΛΟΙ εχουν απο ενα βιβλιο μαγειρικης. Ετσι μετραει πια η μοναδικοτητα και η παρουσιαση.

  12. May 24, 2009 2:52 am

    OMG!!!!!!
    Τί έχεις μαζέψει εκεί καλή μου;;; Απίστευτο!!!
    Καλημέρα κιόλας…

    • May 24, 2009 8:00 am

      Της κατω γης τα χωματα εχω μαζεψει η μαζωχτρα Αρτανις μου. Αδυναμιες ειναι αυτες. Καλημερουδια.

  13. May 24, 2009 3:06 am

    Καλημερούδια Δεσποινάκι. Μου αρέσει που καμαρώνεις τα βιβλία σου. Δείχνει ότι μπορείς να χαρείς με αυτό που κάνεις και με αυτό που έχεις, και επιπλέον ότι θέλεις να μοιραστείς αυτή τη χαρά με άλλο κόσμο. Που είναι πολύ καλό. :) Είναι όντως εντυπωσιακή η βιβλιοθήκη σου. Άσε τον .. γάτο να λέει λοιπόν, χεχε. Ωραίοι είναι οι μεγάλοι και … άδειοι χώροι, όμως την γωνιά μας με τα αγαπημένα πράγματα την θέλουμε.

    • May 24, 2009 8:06 am

      Καλως το Λιλακο. Πραγματικα χαιρομαι . Ολοι χαιρομαστε με τα..χομπυ μας. Οι μεγαλοι αδειοι χωροι εξακολουθουν να μου αρεσουν. Στο μινιμαλ σπιτι που θελω να φιαξω θα εχω μονο… 10 βιβλια μαγειρικης. Ηδη εχω .. ενα εκει. Το MASTIHA CUISINE της κυριας Κοχυλα.

  14. May 24, 2009 5:15 am

    Άφού έχεις μια τέτοια συλλογή κι αν υποθέσουμε ότι τα έχεις διαβάσει κι έχεις πειραματιστεί με ουκ ολίγα,να αναμένουμε και την δική σου έκδοση επί του θέματος;

    • May 24, 2009 8:09 am

      Δεν το εχω δει ποτε ετσι το θεμα Βαλισια μου. Το κακο ειναι οτι ενω τα διαβαζω, πειραματιζομαι, φιαχνω, αυτα τα πραγματα θελουν οργανωση κι εγω δεν εχω σ’αυτο το θεμα. Ειμαι αυτο που λεμε φρη λανς μαγειρισσα.

  15. FoodJunkie permalink
    May 24, 2009 5:22 am

    Μα είναι να μην καμαρώνεις?! Συναρπαστική συλλογή και ωραία ταξινομημένη. Τελικά όμως μαγειρεύεις ποτέ από τα βιβλία, ή παίρνεις μόνο ιδέες?

  16. May 24, 2009 8:11 am

    Ιωαννα μου, σπανια μαγειρευω με ενα βιβλιο μπροστα, εκτος αν προκειται για γλυκο. Τις περισσοτερες φορες παιρνω ιδεες. θαυμαζω τον τροπο που σκεφτονται αλλοι, ενημερωνομαι, μαθαινω.

  17. margarita permalink
    May 24, 2009 9:11 am

    εχω απορια ως προς την εκλογη των φωτω ανω δεξια .. Μ αυτο το ουτφιτ διαβαζουμε τα περιοδικα? μαγειρευουμε αυτα που διαβαζουμε? η τα φοραμε αφου τα διαβασουμε και παμε για φαγητο.. τα τακτοποιημενα ραφια που βλεπω με ενεπνευσαν .. περιμενε μαιλ ( αν τα περνεις γιατι κανω κατι updates.χιχιχι εγω και η τεχνολογια..) α ναι και πηρα και την Κ λογω γαστρονομου και συνταγες για χταποδι.. εδω στις αλπεις καθημερινος μεζες ( μας τελειωσαν τα Ochsen)

    • May 25, 2009 8:37 am

      Καλα συγγνωμη, εσυ ΔΕΝ τηγανιζεις με μπροκαρ; Τς τς τς!! Αυτα τα φοραμε λιγο πριν φυγουμε για καποιο παρτακι. Τι θελεις να σου βγω φωτογραφια κατσιβελλα και να την ποσταρω στο βλογ; Εισαι τυχερουλα που βρισκεις εφημεριδες. Ψοφαω για μερικα ενθετα!!!!

  18. May 24, 2009 9:19 am

    Δεν ειμαστε καλα!
    εγω αν ειχα τοοοοοοσα βιβλια θα διαβαζα ολη μερα ψυχαναγκαστικα συνταγες !! Εχει ενα σπιτι τοσα βιβλια μαγειρικης???

    Μονο της Βεφας εχω! Τιποτα παραπανω !!

    Πω πω νιωθω ενα τιποτα λεμε τωρα~~~

    -να σας δειξω τη συλλογη μου με τα Μουσεια???

    -κλαψ!

    • May 25, 2009 8:39 am

      Συλλεγεις μουσεια χαρα μου εσυ; Να τα δω!!! Ειπαμε λοξα ειναι αυτη αν και τελευταια οπως ειπα και παραπανω εχω γινει πιο εκλεκτικη. ΔΕΝ ειναι δυνατον να τα εχω ολα.

  19. Marthaki permalink
    May 24, 2009 10:18 am

    Dεσποιναριο,
    Ενα πολυ γρηγορο καλημερα. Με αντιποσιαζεις πολυ με την συλλογη των βιβλιων μαγειρικης. Λοιπον, πρεπει να ξαναγυρησω να τα μελετησω, και τωρα δεν εχω ωρα.
    Υπεροχη εισαι στη καινουργια φωτογραφια, σκετη κουκλα!!!!!
    Πρωινα Κυριακατικα φιλια.

    • May 25, 2009 8:41 am

      Μαρθακι ευχαριστω, με την ησυχια σου , δε φευγει η αναρτηση, φιλια.

  20. May 24, 2009 11:02 am

    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Έλεγα κι εγώ πως έχω πολλά βιβλία μαγειρικής!!!!

  21. May 24, 2009 11:06 am

    φοβερη συλλογη…και ζηλευω που δεν ειμαι εκει να τα ξεφυλλίσω…εγω μαζευω κυριως μυθιστορηματα…και παμπολλα χαρτακια με συνταγες που αποκλειεται ποτε να προλαβω να τις μαγειρεψω όλες!…

    • May 25, 2009 8:50 am

      Κουκ μου καποτε το εκανα κι εγω αυτο με τα χαρτακια, αλλα δε γινεται δουλεια ετσι. Τουλαχιστο εγω δε τα καταφερα να τα ταξινομησω. Το θεμα ειναι οτι οταν θελω να φιαξω κατι, ψαχνω εκεινη την ωρα να βρω την πληροφορια. Ποτε δε λεω, ααα ειχα φυλαξει κι εκεινη την συνταγη.

  22. orfia permalink
    May 24, 2009 1:10 pm

    Τι τρομερη ποζαααα και τι ωραια φωτογραφιαααααα!!!! Κουκλα….

  23. May 25, 2009 1:33 am

    Αγαπητο δεσποιναριον! πως τα ξεσκονιζεις ολα αυτα; Μιλ παρντον αλλα επρεπε να μου γραψω ενα σχολιο. Α! αυριο θα απαντησω στα δικα σας. Αποψε δεν μπορω. Ειμαι πολυ Chardonnay με ολιγον γραπα. Βεντι κουαττρο μιλλε Μπατσι α τουτι.

  24. NanaTsouma permalink
    May 25, 2009 2:46 am

    Δεσποινούλα τωρα με όλο αυτο το υλικό, στρώσου και γράψε και ένα δικό σουβιβλιο! Λίγο από δω λίγο από κει….θα βγει αμέσως!!!!!!
    Βαλε και τίτλο :”Η βιβλιοθήκη της Δέσποινας”.. έτσι για ξεκάρφωμα!!!!!!
    χαχαχα!!!!
    Σοβαρά τωρα…δεν είδα τιποτα για ευκολο και γρήγορο φαγητο….μου διέφυγε;;;
    Φιλια

    • May 25, 2009 8:56 am

      Α καλωστη Νανουκω. Κοιτα, αν ψαχνεις να βρεις λογοτεχνια του τυπου: Πως να μαγειρεψετε κοτοπουλο με 365 τροπους, δε θα βρεις :lol: :lol: :lol:

  25. May 25, 2009 3:46 am

    Θέλω να μετακομίσω στο σπίτι που στεγάζει *αυτή* την συλλογή – είμαι υπερβολικός;;; :D

    Σοβαρά τώρα: το μεγάλο μου πρόβλημα είναι το indexing. Ιδιαίτερα στο Decanter, στο οποίο η συνδρομή τρέχει από το 1997 με αποτέλεσμα έναν αδιανόητο όγκο πληροφοριών, εντελώς κρυμμένο. Με εξαίρεση τον Γαστρονόμο, που βγάζει κάθε χρόνο ένα ευρετήριο συνταγών, υπάρχει άλλο περιοδικό που κάνει κάτι ανάλογο;

    • May 25, 2009 9:13 am

      Καλως ηρθες Μπαμπακη στο “αμερικαν μπλογκ” και σε περιμενουμε να μεινης μαζι μας. :lol:
      Λοιπον στην αρχη οταν δεν ειχα τοσα πολλα, ειχα σκεφτει να το κανω μονη μου το ιντεξιν. Ομως δεν μπορεσα τοτε γιατι πελαγωσα. Τωρα πια ουτε που το σκεφτομαι. Θελει παρα πολυ χρονο να μαζευτουν οι πληροφοριες και να καταγραφουν. Ετσι εχω καταληξει σε αυτο το ‘χρωματικο” κωδικα που σε μενα λειτουργει πιο αποτελεσματικα. Αλλοιως εχω χασει ωρες ψαχοντας για κατι συγκεκριμενο με μονη πληροφορια το “βρε παιδι μου καπου εκει το θυμαμαι” . Στα περιοδικα κυριολεκτικα χανεται ο μπουσουλας. Εχω ξεχωρισει τα τευχη του Δεκεμβρη σαν αναφορα για χριστουγεννιατικα φαγητα και γλυλα. Μεχρι εκει.

  26. May 25, 2009 3:56 am

    Η περίφημη της Αλεξάνδρειας … ωχριά!! :))
    Καλημέρα
    Καλή εβδομάδα Δεσποινάκι

    • May 25, 2009 9:16 am

      Γιωργη μου σ’ευχαριστω πολυ επισης. Ειδες την αφιερωση που σου εκανα πριν λιγες μερες; Στις 18 με τιτλο “κομπος” ; Μαλλον οχι. Φιλια.

  27. May 25, 2009 9:06 am

    Τώρα τι να πω! Κλείδωσε με εκει μέσα και θα είμαι ευτυχισμένη :-)
    Εντυπωσιακή βιβλιοθήκη Δέσποινα. Εύχομαι να μεγαλώνει συνεχώς.

  28. May 25, 2009 9:17 am

    Ευχαριστω Δεσποινακι μου. Εν τω μεταξυ με εχουν μαθει και οι φιλοι και ολο και κατι σπεσιαλ μου φερνουν.

  29. May 25, 2009 10:00 am

    Πω πω!!!
    Αυτά είναι βιβλία!!!

    • May 25, 2009 8:15 pm

      Ισως για σενα να φερω τα βιβλια που φερνω απο ταξιδακια, οδηγους, μουσεια, αλμπουμ. Βεβαια δεν ειναι τοσα πολλα αλλα δεν ειναι και ευκαταφρονητα.

  30. May 25, 2009 10:26 am

    Δεσποινάριον,
    Είσαι κούκλα στη φωτογραφία με το διάφανον. Αποπνέεις μια απίστευτη γοητεία. Λοιπόν, πρέπει να ομολογήσω πως έχω σκάσει με το ατύχημα της Μέλισσας. Πήγαμε και την επισκεφθήκαμε στο νοσοκομείο. Ηταν μία κούκλα με το ρόζ-πουά νυχτικάκι της. Δεν έχω δεί πιό όμορφη μεταχειρουργημένη, το ορκίζομαι. Μου ήρθε να τη φωτογραφίσω, αλλά το βρήκα διαστροφική κατάχρηση μιας πωρωμένης μπλόγκερ.
    Αλλά η Μέλισσα κι εσύ είστε οι πιό αρχόντισσες της μπλογκογειτονιάς. Σας λατρεύω.
    Σματς απο τη Λευκάδα μου!

    • May 25, 2009 8:26 pm

      Τζουστινακι, στεναχωρεθηκα κι εγω, ασε που δε το καταλαβα απο την αρχη παρ’ολο που ειδα διαφορα … νομιζα οτι μιλουσαν για ασχετο ατομο. Λοιπον αυτο απο οτι καταλαβα θα μπορουσε να ηταν πολυ χειροτερο. Εγω τωρα λεω δοξα τω θεω που ηταν μονο μια επιγονατιδα που ηδη δρομολογηθηκε να λειτουργησει παλι γρηγορα. Και που η μελισσουλα ειχε την φροντιδα και την αγαπη της οικογενειας της.
      Και καλα εκανες που δεν εβγαλες φωτογραφιες, εχεις γινει χειροτερη απο μενα… πφφφ
      Αντε με εχεις κανει να αισθανομαι σαν την κοντεσα Βαλεραινα. Σμουτς απο την πρωτευουσα των κεραυνων και των καταιγιδων.

  31. Melissoula permalink
    May 25, 2009 10:55 am

    Loipon dhlwnw entypwsiasmenh!! To a16 to exw ki egw, exeis kanei to crespelle me arnaki? Theiiko:-)
    Thn kanadezoula mh thn pisteueis exw to kako mou to xali, alla einai poly glykoula!! to nyxtiko einai gousto ths mamakas mou giati apo to latremeno mou matsuhisa epestrefa otan me brhke o 19arhs kai oxi apo pytzama party :-)
    Filakia polla polla

  32. Marthaki permalink
    May 25, 2009 11:20 am

    Λοιπον μελετησα και συνεχιζω να μελεταω την συλλογη, και σε βγαζω το ασπρο μου καπελλο….υπεροχη!!! Εχεις πολλα ελληνικα, ενω εγω πολυ λιγα, νομιζω ειναι περιπου δεκα.
    Με αρεσει πολυ η γασρονομικη λογοτεχνια, οι πιο αγαπημενες μου η καυμενη Laurie Colwin, και η M.F.K. Fisher.
    Καλη σου μερα!!

    ΥΣ. Περαστικα στη Μελισσουλα και σιδερενια!!!!!

    • May 25, 2009 8:30 pm

      Μαρθακι, σε φανταζομαι με τον ασπρο σου σκουφο. Σ’ευχαριστω για τις αναφορες .

      Δεν ειναι καθολου ευχαριστο οταν ενα απο τα παιδια της μπλογκογειτονιας υποφερει. Ομως η μελισσουλα ειναι δυνατη και μικρουλα και σε λιγο καιρο θα χοροπηδαει παλι!!

  33. luna permalink
    May 25, 2009 3:38 pm

    ε, τι να πω και γωωω τωρα, μοναδικο το θεαμα οπως και το περιεχομενο!
    τελειο!

    • May 25, 2009 8:31 pm

      Καλησπερα λουνακι. Ε τι να πεις; Ειπες τα καλα σου λογακια

  34. May 28, 2009 2:03 am

    Δεσποινακι μου καλημερα απο ρεθυμνο ,ειμαι εδω απο σαββατο πρωϊ και σημερα καταφερα να σε διαβασω ,μα!!!!που λενε και στη κρητη,τοσα βιβλια ,λοιπον καποια στιγμη που θα εχεις βαρεθει να μαγειρευεις να τα κανεις δωρεα σεδ καποια βιβλιοθηκη,θα σου βαλουν και τ’ονομα……..δωρητης ταδε…….ετσι εκανα και γω με τα παιδικα βιβλια.Φιλακια πολλα απο μια κρητη ολο μυρωγδιες και αρωματα.

Trackbacks

  1. συλλεκτικα « ασπρο

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 32 other followers

