Skip to content

λεωφορος κηφισιας

August 6, 2009

Kifissias_Avenue

Θα μπορουσε να λεγεται και λεωφορος “μπαμπη βωβου” ,  αλλα κρατα πεισματικα το φιν φον της ονομα εδω και δεκαετιες.  Ο λογος για την πολυσυχναστη λεωφορο που συνδεει το κεντρο της Αθηνας με τα βορεια προαστεια.  Αρτηρια που με βολευει σε ολες τις μετακινησεις μου τωρα που η βαση μου στην Αθηνα ειναι η Πευκη.  Με βολευει ειναι βεβαια τροπος του λεγειν, γιατι  η κινηση για να βγεις στη λεωφορο, αλλα και για να κυκλοφορησεις ειναι απελπιστικη ολες τις ωρες, εκτος απο νωρις το πρωϊ 2-5 που μπορεις να πατησεις και το γκαζι.

Για πρωτη φορα οδηγησα φετος στην λεωφορο Κηφισιας.  Ωρες αιχμης, ο δακτυλιος της “Γουασινγκτων”  δεν ειναι σε καμια περιπτωση τοσο απελπιστικος.  Εκτος αυτου, εδω δεν σουρχονται τα μηχανακια και απο τις δυο πλευρες ταυτοχρονα, και κανεις δε σε αποκαλει “μαλακισμενη” .  Ειναι ομως αναγκαιο κακο. Πως αλλοιως να πας στην Κηφισια, στο Ψυχικο, στο Χαλανδρι η στους Αμπελοκηπους.  Οι ταξιτζηδες την τρεμουν αυτη τη διαδρομη ωρα αιχμης ,και σου προτεινουν την εναλλακτικη,  Τουρκοβουνια, Βεϊκου, κερδιζοντας ετσι μερικα ευρω ακομα, αλλα προκειμενου να καθεσαι και να λιωνεις μηνα Ιουλιο με καυσωνα το δεχεσαι.

Την εμαθα λοιπον σχεδον απ’ εξω φετος το καλοκαιρι την λεωφορο και ειδικωτερα γιατι εψαχνα κι εκεινα τα “μινιμαλ” επιπλα, πανω κατω.  Θελέι προσοχη ομως. Αν δεν βγεις στον σωστο παραδρομο, αν κατα λαθος παρεις την υπογεια οδο, μπορει και να βρεθεις ξαφνικα Αμπελοκηπους χωρις να εχεις τετοια προθεση.  Και αν δε ξερεις ποιοι δρομοι πανε δεξια και ποιοι αριστερα,  βρισκεσαι σε κατι γειτονιες αγνωστες που ειμαι σιγουρη πλεον οτι υπαρχει εισοδος, αλλα οχι εξοδος.

Εχουν γινει τεραστιες αλλαγες απο τοτε που ημουν παιδακι και πηγαιναμε στην κυρια Ριρη στην Αγια Τριαδα στους Αμπελοκηπους. Καμια σχεση.  Εμπορικα, Μωλ, τραπεζες που απορω πως εξυπηρετουν τον κοσμο ειδικα στο παρκινγκ. Ψαχνοντας λοιπον για επιπλα,  παρκαρα, σε παραδρομους, απανω σε νησιδες, απανω σε πεζοδρομια, παρανομα, αλλα τι να εκανα το ζαλισμενο δεσποιναριον;  Μερικα καταστηματα εχουν παρκινγκ αλλα κι εκει αν χασεις την εισοδο, αντε παλι κανε βολτες μεσω Βρηλλισιων που λεει ο λογος.

Ενα αλλο προβλημα που με σκυλομπερδεψε ειναι οτι η αριθμηση στις μεγαλες οδους, ειναι αρες μαρες κουκουναρες. Μπορεις να βρεις το ιδιο νουμερο  στην περιοχη Κηφισιας, το ιδιο στο υψος Χαλανδριου και το ιδιο στους Αμπελοκηπους παραδειγματος χαριν. Ετσι εγω που εβαλα τις διευθυνσεις των καταστηματων στη σειρα  στη λιστα μου και ειχα την εντυπωση οτι θα τα εβρισκα στη σειρα, πλανηθηκα πλανην οικτρα.  Βεβαια ακομα και ο Γκουγκλης τρελλαινεται σε κατι τετοιες περιπτωσεις. Ετσι ο ταλαιπωρος ο Ερρικος, εψαξε την διευθυνση Πειραιως 80, και τον εστειλε στον Πειραια, μεσω Εθνικης οδου και δε συμμαζευεται, ενω η διευθυνση ειναι μολις βγεις απο Ομονοια στην Πειραιως.

Τελος παντων οπως ειπαμε, αναγκαιο κακο, πως θα πας δηλαδη στο Golden Hall που ειναι τοσο ωραιο; Εδω προσοχη μπορει να χαθεις στο γκαραζ αν δε θυμηθεις σε ποιο χρωμα παρκαρες; Αφου δηλαδη περιπλανηθηκα ενα τεταρτο στο πορτοκαλι γκαραζ, και κοντεψα να πιστεψω οτι μου κλεψαν το νοικιαρικο, ξαναανεβηκα απανω, εκανα την βολτα της μωλ και ξανακατεβηκα απο το ιδιο μερος που ειχα ανεβει την πρωτη φορα. Καλα να παθω αφου ηθελα να ..κοψω δρομο.  To  Golden Hall το επισκεφτηκα για “μινιμαλ” ειδη οικιακης χρησεως οπως χαλακια για το μπανιο, καφετιερα και αλλα απαραιτητα.  Βεβαια σαν κοριτσακι που ειμαι περασα κι απο το Αττικα και απο την Καλογηρου για να κοψω τρεντς και κινηση.  Ειχαν κιολας αρχισει και οι εκπτωσεις.. και καταλαβαινετε.

Εκεινο που εμαθα φετος στην Λεωφορο Κηφισιας, ειναι οτι αν δεν κανεις παρανομια, δεν κανεις τη δουλεια σου.  Συγνωμη δηλαδη, μουρθε να φαω παγωτο απο του Βαρσου που χου!  Μου ηρθε πλειστακις οσο εμεινα εκει.  Ηθελα να παρκαρω εκει να παρω το παγωτο και να φυγω. Αμ δε!  Ολα φυσκα!  Στριβω αριστερα στο στενο και βλεπω ενα γκαραζ με φυλακα απο πισω.  Παω να μπω, και ο καρδιναλιος φυλαξ με προλαμβανει. Δεκα ευρω!  Τι λες καλωστονε,  μισο κιλο παγωτο θελω να παρω, δε θα το πληρωσω για χαβιαρι μπελουγκα!  Προσπαθω η αφελης:  Πεντε λεπτα θα μεινω!  ΔΕΚΑ ΕΥΡΩ ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ (κερι και λιβανι).  Εκτοτε  παρκαρα επι της Κηφισιας πριν τη στροφη,  ταπ ταπ τα φωτακια και ουτε γατα ουτε ζημια!  Ασε που μπροστα μου και πισω μου ηταν αλλοι 5 που εκαναν την ιδια παρανομια.

Παρ’ ολη ομως τη γρινια που ερριξα σημερα σ’ αυτο το ταλαιπωρο το μπλογκ,  η κατασταση εχει ως εξης: Βαρατε με κι ας κλαιω. Γουσταρω Κηφισιας, παγωτο καϊμακι,  Γκολντεν Χωλ,  να τρεχω στους Αμπελοκηπους να δω τη Σοφη,  και να με λενε “μαλακισμενη” .

Στο επομενο:  Μινιμαλ σοπινγκ!

42 Comments leave one →
  1. August 6, 2009 2:24 am

    Δεσποινάριον,
    Είμαι ευτυχής που μια μέρα στα ξαφνικά, (αφού με είχαν γυρίσει για χιλιοστή φορά απο τα Προπύλαια πίσω στη Συγγρού λόγω πορείας) πήρα τον Τέντ και του ανήγγειλα πως αγοράζω εδώ και τώρα σπίτι στο κέντρο. Οπερ και εγένετο. Εν τω άμα και το θάμα!
    Εκτοτε περνοδιαβαίνω την Αθήνα με τα ποδαράκια. Αντιμετωπίζω πορείες και κλοιούς με μια απίστευτη άνεση. Και ανεβαίνω την υπέροχη Κηφισσίας μόνο σε λέιζουρ τάιμ, δηλαδή σε ώρες αγρανάπαυσης.
    Και πάντως, αν δεν παρανομήσεις στην Αθήνα, δε λέει! Δε λεέι! Οπότε όρμα στα μίνιμαλ χωρίς καμία τύψη για το παρκάρισμα.
    Φιλάκια απο την νταουν-τάουνερ.

    • August 6, 2009 10:57 am

      Αγαπημενη Καναδεζα, ειναι ωραιο να μενεις στο κεντρο, αλλα εμενα μου ετυχε προαστειο. Δεν ειναι ασχημα καθολου. Η γκρινια οπως ειπαμε ειναι βαρατε με κι ας κλαιω. Δυσκολευομαι να γινω ζαμανφουτιστρια και να φερομαι σαν καθε ελληνας οδηγος αλλα μετα απο μερικες μερες το πλησιαζω. Αντιθετα ο Ερρικος, εχει ενα κουμπι (πως εχουμε τα 120 – 240 Βολτς) και μολις πιασει τιμονι στην Αθηνα, αρχιζει τα μπασιματα, τις παρανομιες που δεν τον αναγνωριζω. Εγω παλι την κανω την παρανομια, αλλα εχω ενα βλεμμα ενοχο. Φιλακια φρομ δε σαμπερμπς.

  2. Evie permalink
    August 6, 2009 3:10 am

    Α… Μένεις στην παλιά Μαγκουφάνα πηγαίναμε για ψητά παϊδάκια στα χρόνια μου. Εκεί είναι πιο δροσερά από εκεί που ειμαι εγω.
    Μένω επί της παραλιακής ακριβώς απέναντι από τον Φλοίσβο παραδίπλα της πλατείας στην Ποσειδώνος. Έχω φίλους από μικρής ηλικίας που μένουν στην Νέα Κηφισιά και στην Χώρα.
    Με το νοικιαρικο εάν φύγω νωρίς το απόγευμα μας παίρνει 1 ½ ώρα για 15-20 χιλιόμετρα διαδρομής
    Η επιστροφη πιο χειροτερο μαρτυριο. που να βρεις να παρκαρεις, θελουμε αλλη μιση ωρα για να βρουμε καταληλο μερος.
    Άσε που το Σαββατοκύριακο η παραλιακή σου την δίνει, τραυματίζομαι τόσο που δεν θέλω να ακούσω Αθήνα.
    Ολοι φευγουν για διακοπες απο την Αθηνα κι εγω παω για διακοπες στην Αθηνα, μα ζουρλαθηκα?

    Καλυνηχτα απο την παλια Αθηναια

    • August 6, 2009 10:59 am

      Ναι στην παλια Μαγκουφανα που μας πηγαιναν εκδρομη. Εσυ μη μιλας τωρα Ευη, βλεπεις θαλασσα!!!!!! Και παρ’ολο που εγραψες κι εσυ γκρινιαρικο σχολιο, κατα βαθος σ’ αρεσει. Διακοπες στην Αθηνα ναι, ετσι κανουμε ολοι εμεις που μας λειπει!! Καλημερα της επομενης.

  3. August 6, 2009 5:34 am

    Χα χα χα! Δεσποινάκι μου! Έχεις ξεμάθει από το κυκλοφοριακό χάος της Αθήνας. Αν δεν κάνεις την παρανομιούλα σου, αν δεν ανεχτείς να σε πούν “μαλακισμένη” ή “στα πιάτα σου κυρά μου”, αν δεν πεις κι εσύ τα αντίστοιχα, δεν νοείται οδήγηση.

    • August 6, 2009 11:02 am

      Ναι εχω ξεμαθει, αλλα φετος Μεροπη μου ειδα κατι καλο. Γενικα παρατηρησα οτι ο Ελληνας οδηγος γινεται πιο ευγενικος. Ειλικρινα τοσες παραχωρησεις φετος και τοσες ευγενειες πρωτη φορα τις ειδα. Εχει πηξει ο καυμενος ομως, τι να σου κανει, οσο ευγενικος και να θελεις να εισαι, ξυπνα μεσα σου το συναισθημα της επιβιωσης.

  4. August 6, 2009 5:35 am

    και η μουντζα, η κλασσικη νεολελληνικη μουντζα,

    ειναι ολα τα λεφτα, και μου εχει λειψει…

    καλημερα

    • August 6, 2009 11:02 am

      Χα χααα, ακομε εκει εισαι εσυ? Δεν ειπαμε κατεβα Ελλαδα?

  5. August 6, 2009 6:40 am

    Συμφωνώ και επαυξάνω… Μια που ζω κοντά στην Κηφισίας και την διασχίζω πάνω – κάτω τουλάχιστον μια φορά την ημέρα, ξέρω απολύτως τι εννοείς και φυσικά, μια χαρά το χειρίστηκες το θέμα… Άλλωστε, η Ελλαδίτσα είναι η χώρα της παρανομίας… Από την Κηφισίας μέχρι τις δημόσιες υπηρεσίες και πάει λέγοντας, αν δεν παραβείς από ελαφρώς μέχρι βαρέως τους νόμους, δουλειά δεν γίνεται… Οπότε… Βουρ στα πεζοδρόμια και καλή μας όρεξη για παγωτά και καφεδάκια που όμοια τους όμως δεν έχει πουθενά….:-))) Φιλιά φιλενάδα μου….

    • August 6, 2009 11:04 am

      Παντως Ευουλα, εστω και λιγες μερες ανακαλυπτεις μικρα μυστικα της κυκλοφοριας που εσυ φυσικα εισαι μαστερ σε αυτα. Και το κακο ειναι οτι μολις συνηθισεις, … πρεπει να φυγεις! Φιλια αγαπη μου!

  6. August 6, 2009 6:47 am

    Ο έλληνας είτε πεζός είτε οδηγός είναι αλλιώς μαθημένος. Έχει σχέση λίγο με Κάιρο (ξέρεις για την κίνηση στο Κάιρο?).
    Πάρε και μια διαφήμιση που θυμήθηκα με την ευκαιρία!

    Είπα καλημέρα; Δεν είπα!
    Καλημέραααααα!!!

    • August 6, 2009 11:08 am

      Χα χααα ναι την εχω δει τη διαφημηση. Πολυ καλη! Ενα κουφο που ειδα μια μερα, στην δεξια λωριδα Κηφισιας μπηκε μια τυπισσα σε αντιθετη φορα απο της κυκλοφοριας γιατι ηθελε να βγει ενα δρομο πιο πισω και δεν ηθελε φυσικα να κανει το γυρο του λεκανοπεδιου. Ευτυχως ενας οδηγος που ερχοτανε κανονικα και την ειδε μπροστα του σταματησε. Καραφλιασε βεβαια αλλα δεν ειπε τιποτα.

      • August 8, 2009 2:00 pm

        Αυτό το κουφό που λες το κάνω πολύ συχνά κι εγώ με τα αλάρμ αναμμένα πάντα για να σταματούν αυτοί που έρχονται από απέναντι. Όχι όμως στην Κηφισίας!

  7. August 6, 2009 6:47 am

    Εγκώ ντεν ξέρει να οντηγκεί, αλλά εκτός αυτού, Κηφησίας , Αθήνα και περίχωρα κλπ είναι terra ingognita…
    Πώς τα βγάζετε πέρα εσείς, δεν μπορώ να το καταλάβω…
    Όπου με πάει το μετρό, πάω…Τα υπόλοιπα, ούτε και στο Google Earth τα κοιτάζω…
    Καλημέρα και φιλιά απο ΝΖ…

    • August 6, 2009 11:09 am

      Καλα εσυ εισαι αμποριτζιναλ τωρα χαρα μου, θα οδηγεις και απο δεξια. Φιλια!

  8. margarita permalink
    August 6, 2009 8:31 am

    κοιτα εγω ως γνωστον λεωφορειο μετρο και α πιε.. αλλα ο Σουμαχερ της οικογενειας.. ( φοβερρη αδερφη..) εχει αποφασισει μετα απο χρονια ψαξιμο και παραδρομους και εναλλακτικες διαδρομες.. ( το μαρτυριο της μεσογειων στο προτεινω την επομενη φορα )εχει αποφασισει οτι η Κηφισιας πηζει αλλα κααθεσαι μαι περιμενεις.. και σκεφτεται και αυτη το σπιτι στο κεντρο..
    αλλα ΤΙΠΟΤΑ δεν συγκρινεται με το μποτιλιαρισμα στο Ντουμπαι.. εκει μονο η εμπειρια της Κηφισιας σε σωζει.. ( και ο σειχης βεβαια ΔΕΝ την ειχε..) Προς το παρον κανω την ξεναγο σε 12 Ελληνες που θαυμαζουν το γερμανικο οδικο συστημα και τους ανοικτους δρομους.. για αποτομη προσγειωση λεω να τους παμε με το αυτοκιητο Σαββατο στις λιμνες.. χιχιχιχιχι

    • August 6, 2009 11:12 am

      Τι θα γινει με σενα, ολο στη γυρα εισαι και ολο ξεναγησεις! Νομιζα οτι ξεναγουσες την Χουαχιμπα. Ποτε σου προεκυψε το Μανος Τουρς? Που θα τους βαλεις 12; (Ενας μηνας μας εμεινε!!!!!!!)

      • margarita permalink
        August 6, 2009 11:25 am

        πολυ μου αρεσε το Μανος τουρς.. καλε μονο για τραπεζωμα τους ειχα .. μενουν σε χοτελ.. ειναι ΟΛΟΙ κουμπαροι και συγκουμπαροι της Ε. και 80% εκπαιδευτικοι.!! αυτο τα λει ολα .. με τ απαιδια τους .. αυτο λεει τα υπολοιπα..

        τωρα παω σε μια διαλεξη για μας τρανσπορτ… μ

  9. August 6, 2009 8:45 am

    εμένα πάλι μου αρέσει τόσο πολύ να οδηγώ με κίνηση στην Αθήνα!! βάζω μουσικούλα και χαζεύω τους διπλανους που νευριάζουν και τις βιτρίνες :)
    άσε που όταν έχει κίνηση δεν υπάρχει περίπτωση να σου σπάσει την επιγονατίδα κανένα βλαμμένο που νομιζει πως ειναι ο Σουμαχερ ;)
    οσο για το παρκαρισμα… ενα εχω να πω, αν δεν παρκαρεις μια φορα στην Αθηνα τοτε απλα δεν ξερεις να παρκαρεις. βλεπω τα ζαβα εδω που εχουν κατι θεσεις 4 μετρα και ζοριζονται να παρκαρουν το μιτζετ καρ και σκεφτομαι οτι πολυ θα ηθελα να τους δω στη Σκουφα ας πουμε Σαββατο μεσημερακι χο χο χο
    φιλακια

    • August 6, 2009 11:16 am

      Συνηθως επειδη ειμαι λιγο καιρο στην Αθηνα και βιαζομαι να τα .. χωρεσω ολα, παω βιαστικα απο το ενα μερος στο αλλο και δεν το απολαμβανω. Καποιο βραδυ γυριζαμε με τον Ερρικο απο τον Καλαμο και του λεω, δε παμε απο Αγιο Στεφανο να δω πως εχει εξελιχθει η Νεα Ερυθραια. Κινηση αλλα ηταν η μονη διαδρομη που ευχαριστηθηκα εται με μουσικουλα, και μου αρεσε τοσο ωστε το εχω βαλει στη λιστα. Την επομενη φορα θα παω βολτα σοπινγκ εκει! Σε ηλικια 5 χρονων ειχα περασει ενα καλοκαιρι εκει. Χωραφια και εξοχικα μονο! Φιλακια.
      Υ.Γ. Στη Σκουφα κανενα προβλημα, ο κοσμος δεν τα αφηνει πια εκει.. μη του τα καψουν.

  10. August 6, 2009 9:50 am

    ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ…της παρανομίας…ω! Παρανομία.
    Είναι η συνέχεια του γνωστού ειρωνικού πάντα σχολίου ” Ελλάς το μεγαλείο σου, ποτέ δεν βασιλεύει”, για τους νεωέλληνες.
    Την αποφεύγω την οδό Μπάμπη Βωβού σαν “ο διάολος το λιβάνι”

    • August 6, 2009 11:17 am

      Α δε ξερω Πηνελοπακι, εγω..παντα απο τον ισιο δρομο!!!!

  11. margarita permalink
    August 6, 2009 11:05 am

    κουκου… τζα… εμ και συ που δεν θες την παρανομια… το ευαγγελιο του αυτοκινητοζωου ελληνα ειναι .. αφου ετσι κανουν ολοι… καλε την κυριακη μπαινουν στο τουτου για να παρουν εφημεριδα.. ( ειναι λεει γιατι ειναι βαρια τα ενθετα..) τωρα δεν το ψυχαναλυω.. ελπιζω βεβαια το παγωτο να ειταν καιμακι.. Μ.

    • August 6, 2009 11:20 am

      Το παγωτο ηταν ΜΟΝΟ καϊμακι. Μια απο τις φορες της εξορμησης στου Βαρσου, που βρηκαμε παρκινγκ, καθησαμε εκει.. και σε θυμηθηκα. Ομως απο κινηση, εντεκα το βραδυ.. ΤΙΠΟΤΑ λεμε. εμεις και αλλες 2 παρεες. Νεκρα Μαργαριτα. Τωρα που ειναι ολοι αυτοι που παρκαρουν δε ξερω! Ισως πηγαινουν στο Εβερεστ, εκειι ειχε κινηση. Ο Βαρσος εχει βγαλει κατι μπισκοτακια σε φιν φον κουτι!!!

  12. August 6, 2009 12:20 pm

    Aν δεν μποτιλιαριστείς και λίγο τι στο καλό στην Αθήνα είσαι??.. και όσο ζεις εδώ τόσο πιο εύκολα βρισκεις να παρκάρεις!! Άπλετο πάρκιγκ!! Πάνω , κάτω , δεξιά , αριστερά, μια χαρά χε χε!!
    Φιλιά καλή μου και αγωνιώ για το σόπιγκ!!

  13. August 6, 2009 2:52 pm

    Καλημερα στο γενναιον γλυκοδεσποιναριον!
    Εγω παντως μετα απο εικοσι χρονια απουσιας,
    θα το σκεφτομουν να οδηγησω εκει!
    Ακομη κι αν η Κηφησιας,ειχε δεξια κι αριστερα,
    μονο βιτρινες ..με κοριτσια ;)
    Αλλα ποτε μην λες πως δεν υπαρχουν χειροτερα..
    Οδηγα και στο Παρισι,κι ελα πες μου.
    Γερμανια και..παλι Γερμανια!
    Φιλακια καυτα!Λογω..καυσωνα!Εχουμε 31 βαθμους!

    Υγ..Μην το ξεχασεις.
    Το Σαββατο,ειναι η παγκοσμια..ημερα μου ;)

    • August 7, 2009 12:25 am

      Τι ειναι; Παγκοσμια μερα του ατιθασου γατου; Παω να δω το παγκοσμιο ημερολογιο μου. Καλησπερα Κωστη.

  14. Ρούλα permalink
    August 6, 2009 3:27 pm

    τας ταμάμ για μένα η οδήγηση στην Αθήνα!!όχι μόνο ένοχο βλέμα θα είχα ,μη σου πω θα παραδινόμουνα στον πρώτο τροχονόμο!α!πα πα!ίσως είμαι από τις ελάχιστες περιπτώσεις που δεν εκνευρίζομαι με την κίνηση,απεναντίας χαζεύω,σκέφτομαι,αρκεί να γνωρίζω από πού να πάω!
    μου άρεσε που αποτυπώνεις την πραγματικότητα χωρίς μιζέρια και τονίζεις πιο πολύ τα θετικά της Αθήνας!
    φιλιά

    • August 6, 2009 11:11 pm

      Μα Ρουλακι, δεν ειμαι αμερικανα τουριστρια, αθηναια ειμαι, αν δε παινεσω το σπιτι μου θα πεσει να με πλακωσει!

  15. August 6, 2009 6:52 pm

    Δεν εχω διαβασει πιο πετυχημενη εκφραση εδεω και καιρο που να με βρισκει απολυτως συμφωνη

    θα μπορουσε να λεγεται και λεωφορος Μπαμπης Βωβος
    (ο οποιος χωρισε αλλα δεν ειναι το θεμα μας αυτο λολ)

    Εμενα μου αρεσει η Κηφισιας
    χαζευω σαν μικρη επαρχιωτισσα και το ευχαριστιεμαι:)

    Αυτο που δεν μου ειχε πει ποτε κανεις
    ειναι οτι στη Κηφισια δεν υπαρχουν ουτε περιπτερα
    ουτε μινι μαρκετ
    και οσο φυσικο σου φανηκε ενα παγωτο καιμακι
    τοσο μου ειχε φανει και μενα να στειλω την εσωτερικη της φιλης μου
    να αγορασει ενα κοτοπουλο

    -στα βουνα!

    (Μετα εξελιχθηκε κατασταση κατα τα γνωστα αλλα αυτα ..αλλη ωρα :)
    πφφφφφ
    την αλλη φορα θα το παρω μαζι μου με τα πουπουλα!!!

    Παντως αν αγοραζα σπιτι
    που ολο το σκεφτομαι και πιο δυναμικα κι εγω στο κεντρο θα το επαιρνα
    Μπορει να κυκλοφορουσα με την ταυτοτητα στο στομα και κανενα περιστροφο (δεξια παντα)
    αλλα ειναι αλλη αισθηση να ειναι ολα διπλα σου
    -και να εχει και περιπτερα !!!

    χχχχχχχχχχχχχ

    φιλια Ντεπ:::))))

    • August 6, 2009 11:13 pm

      Ωραια, κατσε μισο να τα ξεμπερδεψω. Δεκα θεματα ανακατεψες, το διαζυγιο του Μπαμπη, την οικιακη βοηθο τηε φιλης σου, τα περιπτερα, και την ταυτοτητα σου. Με μπερδεψες (οπως παντα) αλλα τελικα καταλαβα γιατι τα θελεις τα περιπτερα. ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΟΨΕΙ ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ ΑΚΟΜΑΑΑΑΑ!!!!

  16. August 6, 2009 8:11 pm

    Welcome to Greece…

  17. August 6, 2009 11:14 pm

    Ναης το μπη δεαρ! Ι λαβ ιτ ντισπαϊτ!

  18. orfia permalink
    August 7, 2009 7:26 am

    ..Ειμαστε μαζοχιστες τελικα εμεις οι Αθηναιοι…εγλωβιζομαστε, μποτιλιαριζομαστε, αγανακτουμε, παρανομουμε για να παρκαρουμε..αλλα εκει εμεις…την αγαπαμε την Αθηνα μας…..δεν ξενερωνουμε με τιποτε…τι Κηφισιας, τι Μεσογειων,τι Μιχαλακοπουλου…τι στον Κηφισο…πινεις εκατο φραπεδιες…μαζι με τους φορτηγατζηδες…ακινητοποιημενος..σου λενε και τον πονο τους και μετα…φρεσκος φρεσκος..πας για να δουλεψεις…εεε τελεια…!!! Ειναι μια σχεση..αγαπης.ερωτα και γρινιας…με την Αθηνα μας..!! Φιλακια

    • August 8, 2009 12:18 pm

      Μα, οταν ειναι ο τοπος σου, τον αγαπας! Εδω αλλοι μενουν σε σεισμογενεις περιοχες, γκρεμιζονται τα σπιτια τους, χτιζουν αλλα και μενουν εκει. Εμεις τωρα με λιγο τραφικ!!! Καλο υπολοιπο διακοπων Ορφια μου, φιλακια.

  19. August 7, 2009 6:19 pm

    Σαν βγεις στο πηγαιμο για την Ιθακη να ευχεσαι να ειναι(μικρος ο δρομος), οχι δεν την θελω την οδηγηση στην Αθηνα προτιμω να πηγαινω οπου εχει ΜΕΤΡΟ ΚΑΙ τρενο,τα λες ολα αυτα γιατι δεν ζεις ολο το χρονο στην ελλαδα, παντως αν ολοι οι ελληνες ηταν σαν εσενα Δεσποινα η ελλαδα θα μεγαλουργουσε.Μ’αρεσει η ΑΘΗΝΑ μια και εχω μεγαλωσει στο ιστορικο κεντρο της αθηνας ΟΜΟΝΟΙΑ-ΜΕΤΑΞΟΥΡΓΕΙΟ-ΘΗΣΕΙΟ μεχρι τα 16 που φυγαμε και πηγαμε πετρουπολη,αλλα οταν φευγουν ολοι οι επαρχιωτες και πανε στα χωρια τους στις γιορτες.Τοτε απολαμβανεις μια αθηνα ονειρο.Νασαι καλα Δεσποινα και να μας διαφημιζεις.Φετος πατωσε απο τουρισμο η κρητη,προβλεπεται μαυρος χειμωνας.

    • August 8, 2009 12:23 pm

      Το μετρο και το τραινο με βολευουν οταν ειναι να κατεβω κεντρο, αλλα η κινηση στο ανατολικο λεκανοπεδιο, δε γινεται ευκολα με τα τραινα. Τωρα Ελευθερια μου ο Αυγουστος ισως να φερει τουρισμο περισσοτερο, ας μη τα βαψουμε κιολας μαυρα. Εκανα λαθος; Στις ειδησεις ειπανε οτι απο περσυ εχει ανεβει ο τουρισμος.

  20. Με νόημα permalink
    August 8, 2009 7:54 am

    Καλώσ το Δσποινάκι που δέν περνά να μας δεί πιά. Φένεται έχασε κι εδώ τον δρόμο….
    Στην Αθήνα, μόνο Αύγουστο οδηγείς. Τότε που όλοι λείπουν.
    Έχεις προσπαθήσει να μπείς στην Φιλοθέη; Κι άν μπείς, πώς βγαίνεις;
    Όσο για την αρίθμηση των δρόμων, αρχίζει απο τι 1 στα όρια του κάθε Δήμου …..
    ΦιλάκιαXXXX

  21. August 8, 2009 12:27 pm

    Καλως το Νοημα που ηρθε με παραπονα. Περναω απο πολλους, ασχετα αν δεν αφηνω αποτυπωματα παντα.
    Αυτο ομως με την αριθμηση, ειναι σκετο μπερδεμα, κυριως οταν ψαχνεις να πας καπου.
    Φιλακια και σε σενα.

  22. nikos permalink
    April 20, 2010 4:34 pm

    Despinarion,

    divasa kata tyxi to keimeno gia tin kifisias, epsaxna na dw poies wres exei ti ligoteri kinisi.
    metakomizw athina apo to ekswteriko se dyo-treis mines kai tha meinw pefki.
    i diadromi gia ti douleia tha einai apo kifisias kai koitaw na vrw epiplomagaza epi aytis.
    pernaw me liga logia apo ta axnaria sou…

    poies wres exei logiki kinisi ektos apo 2-5 to prwi, diladi stis 7 to prwi as poume ftaneis katexaki se 15 lepta?
    to apogeyma kata tis 5-6 to antistrofo posi wra pairnei (kata meso oro)?

    • April 20, 2010 11:00 pm

      Αγαπητε Νικο, ειμαι μονιμη κατοικος Washington και ερχομαι στην Αθηνα λιγο τα καλοκαιρια. Μαλλον δεν ειμαι ο πιο καταλληλος ανθρωπος να ρωτησεις για τις ωρες αιχμης. Θα σου πω ομως αυτα που ξερω σιγουρα. Παιρνει πολυ ωρα να βγεις μεσα απο το Μαρουσι στη Λεωφορο Κηφισσιας. Οποιαδηποτε ωρα της ημερας. Ενα τεταρτο στο νερο.
      Για 15 λεπτα στην Κατεχακη η πισω δε ξερω να σου απαντησω.
      Επιπλαδικα εχει παρα πολλα κατα μηκος για ολα τα γουστα και δε θα δυσκολευτεις. Λυπαμαι που δεν μπορω να σου λυσω την απορια και σου ευχομαι ολοψυχα, καλο επαναπατρισμο!

  23. nikos permalink
    April 21, 2010 7:47 am

    S’ eyxarsitw gia tin apantisi sou etsi ki alloiws,
    nai, meta proseksa pws meneis dc alla itan arga.
    gia na doume pws tha paei…

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 32 other followers

