Skip to content

interior decoration

August 9, 2009

P7130193 (1024x768)

Αρχισα λοιπον εχθες παρουσιαζοντας τον αδειο μου χωρο και σημερα οπως υποσχεθηκα ερχομαι να σας δειχω τα κομματια που εχω παραγγειλει και τα περιμενω να παραδοθουν το Σεπτεμβρη.  Οι φωτογραφιες ειναι βγαλμενες στην εκθεση.  Το καταστημα ειναι στην Κηφισιας,  εισαγει επιπλα Ιταλικα αλλα διαθετει και εργαστηριο επιπλοποιειας οπου κατασκευαζει παρομοια σχεδια στο ενα τριτο της τιμης.  Προσωπικα τα ψειρισα και τα δυο, και τα ντοπια και τα εισαγομενα.  Δεν θα κρυψω οτι το Ιταλικο ειχα μια φινετσα παραπανω και κυριως στο σχεδιασμο των γωνιων.  Προτιμησα ομως να αγορασω το ελληνικο για πολλους λογους.  Σαν κατασκευη (καλα εβγαλα ολα τα μαξιλαρια, κοιταξα τους μηχανισμους, τις ουγιες κλπ) μου φανηκε πολυ καλη πιο οικονομικη και καταλληλη για τον σκοπο που την θελω. Για θερινη κατοικια δηλαδη.  Βγαλτε απο πανω τα μαξιλαρακια και τον καταλογο του καταστηματαρχη,  και σκεφτητε τον..συμμετρικο αυτου του καναπε.  Την γωνια την παρηγγειλα απο την αλλη μερια για να ταιριαζει στον δικο μου χωρο.

Το τραπεζι στη μεση ειναι απο φυμε κρυσταλλο και ειναι εισαγωγης Ιταλικο. Κοιταξα και τα Ελληνικα αλλα δεν μου γεμισε κανενα το ματι.  Αυτο μου αρεσε. Βαρυ αλλα λιτο. Βγαλτε απο πανω το ασπρο πιατο του καταστηματαρφη και επι πλεον και κυριωτερον, βγαλτε το ηλιθιο χαλακι απο το πατωμα.

P7130183 (768x1024)

Η τραπεζαρια τωρα ειναι οξυα και πιστεψτε με, χανει στη φωτογραφια.  Εχει επι πλεον δυο φυλλα  που μπαινουν στη μεση.  Οι καρεκλες με δερματινη θεση και γαζια ειναι ολο το ντεκορ.  Εδω πραγματικα δεν ειδα καμμια διαφορα στην απλοτητα και φινετσα μεταξυ Ιταλικων αντιστοιχων τραπεζιων και καρεκλων και Ελληνικων.  Και φυσικα οπως ειπα πριν στο ενα τριτο της τιμης.   Δε θα αναφερω ακομα το καταστημα που τα παρηγγειλα, θα το κανω μετα την παραδοση, εκτος αν ενδιαφερεται καποιος οποτε υπαρχει και το μεηλ.

Ακομα στο σπιτι οπως βλεπετε στη φωτογραφια, εχουν μπει τρεις παλιες εικονες που δεν εχουν βρει ακομα την θεση τους.  Η μαμα του Ερρικου τις εφερε μαζι με ζαχαρη για να ειναι γλυκεια η ζωη εκει.  Ακομα εχουμε καφετιερα,  ενα σερβιτσιο καφε νοριτακε απο το 1950 που μου χαρισε η μαμα μου αρ ντεκο στυλ, πιαστρακια για τις κατσαρολες,  αλατι , πιπερι,  ενα σετ μαχαιροπηρουνα κομπλε που τα κουβαλαγα απο εδω γιατι τα βρηκα σε σχεδιο και τιμη που με ξετρελλαναν και απο 6 πιατα ποτηρια για την αρχη. Πα μαλ!!!  Α ξεχασα, δυο πετσετες της κουζινας,  σχαρα μεταλλικη για να στραγγιζουν τα πιατα, κι ενα AVA περλε σε πρασινακι!!!!

Πλακα πλακα, καθε φορα που βαζω μεσα κατι, χαιρομαι σα μικρο παιδι.  Τωρα ομως θελω να ριξω την τρελλη μου ιδεα για να μου πητε τη γνωμη σας.  Βρηκα δυο πολυθρονες βγαλμενες στην αχρηστια απο την μαμα του Ερρικου. Χρονολογια 1960 δανεζικες.  Οι μπρουτζινοι μηχανισμοι ειναι σαν καινουργιοι.  Η πλατη  πεφτει πισω και γινονται αναπαυτικες για ξαπλωμα και διαβασμα. Καθε μια εχει και το αντιστοιχο σκαμπω για τα ποδια.  Σκεφτομαι λοιπον να αλλαξω την στοφα, να φρεσκαρω τα ξυλα σε σκουρο καφε και να τις φερω στο σπιτι.  Το ελευθερο το εχω,  τον ταπετσιερη τον βρηκα.  Ενα υφασμα σε μεταξωτη στοφα στα χρωματα που επισυναπτω, και .. τι λετε;  Δηλαδη κατι ψευτορετρο που κυκλοφορουν σημερα ειναι πιο καλα;   Αυτο ειναι οχι απλα γνησιο ρετρο, αλλα αφου λειτουρει τοσο καλα 50 χρονια.. θα αντεξει λιγα ακομα!

P7190002 (768x1024)

aw06osbo060000130-blue

800067H-19 Aqua

figaroteal-m

58 Comments leave one →
  1. August 9, 2009 1:20 pm

    Δηλαδη αγαπητον γλυκοδεσποιναριον,
    οραματιζομαστε επαναπατρισμον;
    Με το καλο φυσικα να χαρειτε το σπιτι, οπως το ονειρευεστε.
    Κρινοντας απο τις αγορες,δεν διεκρινα κανεναν..μινιμαλισμο ;)
    Αλλα κανεις παλι, δεν μπορει να επιβαλει στον αλλον την γνωμη του,
    σε οτι αφορα το γουστο.
    Εννοω,πως εγω φυσικα,αν επισκεπτομουν το σπιτι μια φορα τον χρονο και αν..
    θα διαλεγα μια πολυ λιτη επιπλωση/διακοσμηση.
    Κατι ας πουμε σε ..αφαιρετικη παρουσια.
    Κατι σαν να κυκλοφορω αναμεσα σε καλοκαιρινα λευκογκριζα συννεφακια!
    Τα σκουρα χρωματα σε εναν τετοιο χωρο,ταιριαζουν μονο σαν κοντραστ.
    Και το αν χρειαζονται,ειναι παλι κατι σχετικο.
    Εγω παλι αν ερθω σπιτι σου,θελω κεραμιδια!
    Οπως επισης θελω να δω στην εισοδο μια διακριτικη πινακιδα,που να απαγορευει την εισοδο στο ..ζευγος ..Black Κιτς!
    Αα…και μια παρατηρηση….
    Το οτι βγαινεις στο δωμα απο εσωτερικη σκαλα,το βρισκω λαθος.
    Ελπιζω να μην περναει κανεις και μεσα απο την κρεββατοκαμαρα!
    Το σωστο θα ηταν, να υπαρχει εξωτερικη σκαλα, απο την βεραντα του σαλονιου.
    Πρακτικη λυση για γιορτες με πολλα ατομα.

    Αυτα τα ολιγα αγαπητη μου Δεσποινα!
    Καλο υπολοιπο Κυριακης.

    • August 9, 2009 8:22 pm

      Αγαπητε γατε, τον επαναπατρισμο δεν τον οραματιζομαι, οπως βλεπεις τον κεχω ξεκινησει. Βεβαια δε ξερω αν θα ειναι 100% η 50-60% να το παιζω διπορτο η τριπορτο Αθηνα, Γουασινγκτων, Σαν Φρανσισκο.
      Παμε τωρα στον μινιμαλισμο. Τα καταστηματα (εκθεσεις στην Κηφησιας) παρουσιαζουν οτι πιο καινουργι και μοντερνο υπαρχει. Γυρισα περιπου 15 αφου προηγουμενως εκανα μια μικρη ερευνα αγορας απο διαφημιστικα περιοδικα. Λοιπον σε αυτο το καταστημα βρηκα οτι πιο απλο και οτι πιο σκετο και εισαγωγης και ντοπια. Εαν αυτα τα κομματια ΔΕΝ ειναι μινιμαλ, τοτε δε ξερω τι ειναι. Σε ασπρο γκρι συννεφακι δεν ειχε τιποτα. Κεραμιδια ατυχησες, αλλα αν σου κανει ενας ηλιακος θερμοσιφωνας πιο κει.. ελευθερα. Ελα ταρατσα δωμα και θα σου φιαξω ψαρακια.
      Τωρα η σκαλα για το δωμα ειναι μολις μπεις στην εισοδο αριστερα απανω. Ουτε στο σπιτι δεν μπαινεις καλα καλα. Εξωτερικη σκαλα δεν το σκεφτηκε κανεις. Αλλα χμ δε θα γινοτανε. Πανω απο εκεινο το κομματι ειναι οι ηλιακοι θερμοσιφωνες.
      Το μπλακ κιτς δε ξερω τι ειναι ξερω μονο το απλο κιτς.
      Καλη εδομαδα.

  2. August 9, 2009 1:41 pm

    Ωραίος ο καναπές! Έναν τέτοιο είχα διαλέξει αλλά δεν βολευόταν ο σύζυξ!
    Οι πολυθρόνες θα μου άρεσαν με το ριγέ! Τελικά αυτά που εννοώ δεν τα λένε στόρια , αλλά πανό. Τέλος πάντων, τι θέμα είναι να υπέρχει μια όμορφη αρμονία ανάμεσα στα πράγματα και ας ανοίκουν σε άλλο στυλ. Εμένα μου θυμίζει περιοδικό αν είναι όλα μονότονα. Κάτι θα βάλεις από παλιά, κάτι από μακρυά, κάτι από τα παιδιά,,,κάτι από τον εαυτό σου….Να νιώθεις ζεστα και αγαπησιάρικα, όχι σαν ξενοδοχείο!!!
    φιλιά!

    • August 9, 2009 8:25 pm

      Χα χα , εμεις καθομαστε και οι δυο και αν δεν συμφωνησουμε ο καναπες δεν παραγγελνεται. Οχι απλα τον βολευτηκε αλλα λεει οτι θελει την μερια που ξαπλαρουν! Νομιζει! χο χο χο
      Ναι τα πανω αλλη εναλλακτικη, σωστα θα τα κοιταξω κι αυτα. Ναι Σοφιτσα, τελικα εμεις οι ιδιοι ειμαστε το σπιτι που φιαχνουμε.
      Φιλια.

  3. August 9, 2009 1:46 pm

    I love that round little table. It’s amazing, it’s gorgeous.
    Good luck on decorating your summer residence. Have fun :)

    • August 9, 2009 8:27 pm

      DID you read this? Yes I am decorating my Athens (summer) house. Thanks Despina!

  4. August 9, 2009 2:19 pm

    super!! όλα, μα όλα!! αλλά το πιο σουπερ απο όλα… οι πολυθρονες της μαμάς! λεμε ναι στο προτζεκτ μεηκοβερ αλλά δεν ψάχνεις λίγο ακόμα τα υφάσματα μου φαινονται λιγο σκοτεινα αυτα :)
    καλοριζικα Δεσποινάκι

    • August 9, 2009 8:29 pm

      Ναι μελισσουλα μου. Τα δειγματα που εβαλα σημερα ετσι τα βρηκα απο το νετ για να σας δωσω μια ιδεα τι περιπου θελω να κανω. Δεν εχω αρχισει ακομα να ψαχνω στοφες. Την επομενη φορα. Ευχαριστω χαρα μου!

  5. Ρούλα permalink
    August 9, 2009 3:02 pm

    το καλύτερο σπίτι είναι αυτό που μας αρέσει και λειτουργούμε καλύτερα!αυτό που μου άρεσε περισσότερο στο σπίτι είναι… ο ενθουσιασμός σου και η επιθυμία σου να φτιάξεις ένα σπίτι φιλόξενο και για τα αγαπημένα σου πρόσωπα!
    έχω μια ιδιαίτερη αδυναμία στο λευκό και τη λιτή διακόσμηση όχι μόνο για θερινή κατοικία!μου άρεσαν ιδιαίτερα οι πέτρινες πλάκες και η επιλογή του λευκού στο χρώμα των τοίχων!μετά το φρεσκάρισμα οι πολυθρόνες της μητέρας του Ερρίκου θα ξαναζωντανέψουν,άσε που θα χαρεί ιδιαίτερα η πεθερούλα!το ριγέ θα επέλεγα
    σαν στόφα και λευκές διάφανες κουρτίνες !
    φιλάκια!!!!!!!

    • August 9, 2009 8:35 pm

      Καλα Ρουλα, με τη μαμα εχει γινει ΑΠΕΙΡΕΣ φορες η εξης κουβεντα.
      Μαμα.. Γιατι εβαλες πλακακι και δεν εβαλες ξυλο
      Εγω.. Μας αρεσει το πλακακι, ειναι δροσερο για το καλοκαιρι.
      Μ. Μα το ξυλο ειναι πιο ζεστο.
      Ε. Ναι αλλα το θελουμε δροσερο.
      Μ. Θα το μετανοιωσεις
      Ε. Γιατι;
      Μ. Γιατι ειναι σκληρο και δεν καθαριζεται ευκολα.
      Ε. Μια χαρα σφουγγαριζεται.
      Μ. Εγω θα εβαζα ξυλο, του Ερρικου του αρεσει?
      Ε. Μα φυσικα μαζι το διαλεξαμε.
      Μ. Το ξυλο θα ηταν πιο ωραιο.
      Ε. (απο μεσα μου) Γκρρρρρρρρρρ

      Ναι το λευκο βουαλ θα το σκεφτω, καλη ιδεα.
      Μερσι Ρουλακι. Πολλα φιλια.

  6. Χριστινα permalink
    August 9, 2009 4:05 pm

    α ρε Δεσποινακι….μ’εφτιαξες τωρα!!! η ιδεα για τις πολυθρονες ειναι καταπληκτικη κ ακριβως αυτο που θελω να κανω κ εγω με καρεκλες τυπου Λουδοβικου σε εκρου ξυλο ντεκαπε(να κρατησω δλδ τον παλιο σκελετο κ να βαλω καινουριο πιο μοντερνο υφασμα)
    Μ’αρεσε πολυ το τριτο ριγε υφασμα που δειχνεις σε τσαγαλι/σοκολα! σουπερ καλοκαιρινο :-)

    καλα, εισαι απαιχτη σε ολα σου , δε θα ησουν στη διακοσμηση του ρετιρε?

    • August 9, 2009 8:38 pm

      Αυτο που θελεις να κανεις τι ειχε κανει παλια η μαμα μου. Ταιριαζουν και σ’ αυτο που θελεις τα πετρολ, μπλε και γαλαζια χρωματα. Και φυσικα το μεταξωτο σαντουγκ ειναι για μενα ιδεωδες για κατι τετοια.

  7. orfia permalink
    August 9, 2009 4:57 pm

    Το ασπρο του καναπε τελειο ειδικα δε για καλοκαιρι…, οι πολυθρονες επισης..θα ηταν κριμα να πεταχτουν, εδω κανουν τις καινουργιες με παλαιωση οπως σωστα γραφεις..αλλα στο υφασμα…θελει ενα ακομη ψαξιμο…(βεβαια ολα αυτα ειναι τοσο προσωπικα…) αν διαλεγα μεταξυ αυτων που παραθετεις σαφως το ριγε…αλλα επειδη προκειται κυριως για καλοκαιρινες…κυριως ..ξαπλες..θα το προτιμουσα πιο ανοικτο σε χρωμα……!!Το καφε δερμα της καρεκλας της τραπεζαριας…πραγματι απαιχτο…μου αρεσε ο συνδιασμος.. Το πιο υπεροχο σε ολο αυτο το project ομως Δεσποινακι ειναι η λαχταρα και ο ενθουσιασμος οταν υλοποιουμε κατι που εχουμε στο μυαλο μας…Τρελλαινομαι για αλλαγες και παντα ολο και κατι αλλαζω στο σπιτι ετσι για ανανεωση… Φιλακια πολλα..

    • August 9, 2009 8:41 pm

      Πραγματικα Ορφια μου, πιο μεγαλος ειναι ο ενθουσιασμος μου απο αυτα που κανω. Και σου λεωωω, χανει πολυ η τραπεζαρια στη φωτογραφια. Οι αλλαγες μου αρεσουν κι εμενα, ποτε δε θα δεις τα ιδια πραγματα για πολυ στο ιδιο μερος. Εκτος απο τα επιπλα που εχουν βρει τον τοπο τους, οτι μπορω να μετακινησω το μετακινω! Φιλακια και καλο ταξιδι.. νομιζω αυριο φευγεις.

  8. August 9, 2009 5:18 pm

    Πολυ ωραια και λιτη διακοσμηση.Ο λευκος καναπες is so cute,οι παλιες πολυθρονες αψογες,εγω εχω μεγαλη αγαπη σ”αυτα.Νομιζω πως το ριγε ειναι ενα ωραιο πανι και θα ταιριαξει περιφημα.Τι καλα και ποσο χαρουμενα ειναι ολα αυτα.Με το καλο και με το δεξι.

    • August 9, 2009 8:42 pm

      Σ’ ευχαριστω Γιαννα μου, τωρα χαιρομαι που χαιρεστε κι εσεις μαζι μου. Ειναι τελικα μεταδοτικγη η χαρα.

  9. August 9, 2009 5:56 pm

    Δεν φαντάζομαι να παρήγγειλες άσπρους καναπέδες Δεσποινάκι μου. Σε λίγους μήνες, θα λερώσουν. Ως σχέδιο ωραίο, αλλά άσπροι?
    Αυτό με τις παλιές πολυθρόνες μου άρεσε. Go for it.
    Άντε και καλορίζικο το σπίτι!

    • August 9, 2009 8:45 pm

      Χα χααα ναι ασπροι ειναι. Μεροπη μου, δεν σκεφτομαι πρακτικα, σκεφτομαι αν μου αρεσει κατι. Τα μαξιλαρια βγαινουν και πανε καθαριστηριο αν χρειαστει. Σ’ ευχαριστω πολυ για τις ευχες.

  10. August 9, 2009 6:01 pm

    Να ‘μαι πάλι!

    Μιας και ξέρω από Αθήνα ζήλεψα πάρα πολύ και το σπίτι και τα έπιπλα. Γενικά ζήλεψα που είσαι εσύ εκεί και εγώ εδώ :) Αλλά τι να κάνουμε! Αυτά εχει η ζωή!

    Λοιπόν πίσω στα δικά σου, το σπίτι για τα στανταρ της Αθήνας είναι φυσικά πρώτης ποιότητας. Τα έπιπλα μου πάνε πάρα πολύ μιας και το μίνιμαλ είναι το αγαπημένο μου στυλ. Αν και σε πάρα πολλά παραμένω Ελληνάρας….

    Έχω κάνει πολλές ζήλιες με το σάιτ σου γενικότερα τους τελευταίους μήνες…

    Άντε με το καλό να έρθετε πίσω να δείτε τη γλύκα ! :)

    Φιλιά από Greenbelt!!!

    • August 9, 2009 8:48 pm

      Σι μου Ες μου Λακωνακι μου.. ελα να σου πω ενα μυστικο! Δεν ειμαι ΕΚΕΙ! ΕΔΩ ειμαι. Ναι με 96 βαθμους σημερα και αυριο πρωι πρωι θα ειμαι στο γραφειο στην Γκρηνμπελτ! Αυτα τα εκανα τον Ιουλιο στην Αθηνα. Αλλα δε γινοτανε να τα κανω ολα αυτα και να ποσταρω κιολας!! Σε φιλω χαρα μου, μη ζηλευεις αλλο..

  11. August 9, 2009 7:57 pm

    Πολύ καλές επιλογές,τουλάχιστον του γούστου μου,τα είχα δει και όταν σμίξαμε!Εξαιρετικές!
    Για τις πολυθρόνες μου αρέ το ριγέ

    Φιλί

    • August 9, 2009 8:49 pm

      Θα δουμε κι αλλα υφασματα Κατριν μου. Ναι ναι στα ειχα δειξει στην καμερα. Φιλακια και καλη εβδομαδα.

  12. August 9, 2009 9:08 pm

    Δεσποινάκι,
    Γουστάρω καναπέ γωνία και τραπεζάκι ζόρικο! Πολύ στυλάτο λέμε. Γουστλαρω και λιτή κομψή τραπεζαρία. Κι επι πλεόν τις καρέκλες της πεθερούλας, που με ένα λίφτινγκ θα γίνουν θεϊκές. Αριστα δέκα στο σύνολο.
    Τώρα για το μεταξωτό ριγέ, δεν τις βλέπω θέλουν κάτι σε πάλ χρώματα, αυτά τα στυλάτα αφαιρετικά νετσέν, ξέρεις.
    Δηλαδή τις έχω δεί αυτές τις καρέκλες τόσο ριγέ, που με έχουν κουράσει στα σπίτια των συγγενών του Τέντ στο Μόντρεαλ. Πολύ της μοδός λέμε, τα δανέζικα τότε και τώρα!
    Θα φέρω κρεβατοκάμαρα εξοχικου απο το δανέζικο σπίτι, ορίτζοναλ λέμε.
    Μεγειά μικρή μου και να το χαρείτε το φιν φον σπιτικό σας με υγεία και τα παιδόπουλα των παιδιών!!!

    • August 10, 2009 12:20 am

      Ευχαριστω Καναδεζα μου, οπως ειπαμε τα υφασματα ειναι ενδεικτικα, εβαλα τρια που γενικα μου αρεσαν αλλα δεν εχω δει αλλα. Προφανως εχω ακομα πολυ δουλεια.

  13. August 9, 2009 9:15 pm

    Yes I read it and Google Translate helped me. :D And be sure that i read all your posts. :)
    Soooo, I’m watching you :))

  14. Αγγελική permalink
    August 9, 2009 9:22 pm

    Ααααα!!! Η καλύτερή σας! Σα νιόπαντροι!!!
    Με το καλό να τα φτιάξετε όλα!
    Τα έπιπλα υπέροχα! Και θα έρθω σίγουρα να πω τα “καλορίζικα” από κοντά!
    Μια αντίρρηση μόνο για τις δανέζικες πολυθρόνες : γιατί όχι μονόχρωμη ταπετσαρία σε αντίθεση με τα άσπρα-μαύρα-γκρί (π.χ. σε κεραμιδί ή πορτοκαλί ή ακόμα και σε κόκκινο);

    • Αγγελική permalink
      August 9, 2009 9:23 pm

      … ή και κίτρινο, βέβαια…

    • August 10, 2009 12:26 am

      Μα φυσικα και θα ερθεις Αγγελικη μου. Θα το σκεφτω και το μονοχρωμο. Πρεπει να βρω καποια ενδιαφερουσα αποχρωση για να καταληξω ετσι. Απλα σκεφτηκα οτι ενα εμπριμε θα διασκεδασει λιγο την διχρωμια ασπρο καφε. Οριτζιναλυ ηταν σε κιτρινο χρυσαφι.

  15. Χριστινα permalink
    August 9, 2009 9:40 pm

    ειπες τις 2 αγαπημενες μου υφασματολεξεις : ΜΕΤΑΞΩΤΟ ΣΑΝΤΟΥΚ! λοιπον, δεν ειχα καταλαβει ποσο πολυ μπορει να συννενονουμαστε, θα σε συμβουλευτω αρκετες φορες οταν με το καλο μετακομισω! (την εκατσες!)

    • August 10, 2009 12:27 am

      Βρε Χριστινακι, αν δε ταιριαζαμε δε θα .. ταιριαζαμε. Οποτε θελεις μιλα μου. Ειπαμε, σας φροντιζω απο την αλλη ακρη του Ατλαντικου.

  16. August 9, 2009 10:55 pm

    μέ μεγάλη μου χαρά διαπιστώνω πώς ἐπιτέλους ἀρχίζεις καί ξεπερνᾶς τήν ἰταλομανία σου.
    αὐτό εἶχα νά πῶ μόνο καί τέλος.
    ραχαμίμ πιά μέ τούς μακαρονᾶδες (ναί! περισπῶνται!) :-)

    neshikot mi-Tel Aviv

  17. August 10, 2009 12:30 am

    Ω καρο μιο μπαμπινο καλωστο. Με εχεις παρεξηγησει ραγκατσινο μιο. Εγω Ιταλομανης; Νο νο .. Μιλλε μπατσι και θα τα πουμε.

  18. Evie permalink
    August 10, 2009 1:25 am

    Γεια σου καλή μου Δεσποινα.
    Με γεια σου η νέα επίπλωση με το καλό να την παραλάβεις.Όλα ωραία κι αεράτα.
    Επειδή ζητάς γνώμες θα γράψω ειλικρινά αλλά με φόβο την δικη μου. Αρχίζω τα μπλα μπλα …..

    Γωνία καναπές τελείως λευκός.Τοίχοι άσπροι. Ταβάνι άσπρο.
    Αποτέλεσμα ο καναπές μπορεί να φαίνετε γαριασμένος εάν και τα δυο δεν είναι τα ίδια άσπρα χρώματα. Οπότε οι τοίχοι χρειάζονται αλλαγή χρώματος, σε παστέλ που μπορείς να πάρεις από το πέτρινο πάτωμα, από πίνακα (εάν προσθέσεις), από κομμάτι μοντέρνου χαλιού κτλ
    ΩΧ, ΩΧ ακούω γρρρρρρ

    Καρέκλες αγαπημένης πεθεράς, ωραίες και χρήσιμες.

    Εάν αλλάξεις το χρώμα του ξύλου καλό θα είναι να φέρεις το χρώμα του ξύλου της τραπεζαρίας για να έχεις σύνδεσμο με το σαλόνι και το στρογγυλό τραπέζι.
    Η ακομη τηκ ξύλο που θα φαίνετε από τα έπιπλα στην βεράντα. Όχι άλλο, διότι ήδη έχεις άλλο χρώμα ξύλου κερασι που διακρίνεται από το κομμάτι της κουζίνας. Γρρρρρρρρρρρρρρρρρ?

    Ύφασμα.
    Τα χρώματα αυτά των υφασμάτων είναι σκούρα και πολύ γυαλιστερά για το καλοκαιρινό μοντέρνο ντεκόρ που θέλεις να κάνεις, επίσης λαβε υπόψη σου τα φωτιστικά σου που ειναι μοντερνα.
    ΤΟΝΕ ΟΝ ΤΟΝΕ ύφασμα (όχι ρίγες) με τα ίδια αλλά μεγάλα μαξιλάρια για τον καναπέ.
    Μεταξένιες άσπρες ελαφριές, αεράτες κουρτίνες που να πέφτουν στο πάτωμα λίγο πιο μακριές.

    More Γρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρ?

    Ευχαριστώ για την ώρα σου
    Φιλιά

    • August 10, 2009 9:59 pm

      Γεια σου Ευη μου. Οοοχι δε θα ακουσεις Γκρρρρρ γιατι τα ειπες ολα απο μια φορα. Η μαμα μου τα λεει σαραντα. Οποτε μη μου φοβασαι, ελευθερα μπλα μπλα. Μαλιστα σε βρισκω σωστη σε πολλα. Το πατωμα λοιπον ειναι ελαφρα πιο σκουρο απο τον τοιχο και ο τοιχος ιδιο ασπρο με τον καναπε. Πρεπει να μπει μεσα για να τα δω ολα μαζι καλα. Μετα βλεποντας και κανοντας.
      Για χαλι θα δω ακομα. Ουτως η αλλως τωρα παω καλοκαιρια, αλλα καποια στιγμη θα πρεπει να το σκεφτω.
      Τα χερια ναι σκουρα θα τα εκανα σαν την τραπεζαρια, αλλα ο χωρος ειναι μεγαλος και τοσο λιγο ξυλο δεν μπερδευεται, οσο για το τηκ ειναι εξω, δεν υπαρχει οπτικα στον εσωτερικο χωρο.
      Και υφασματα ακομα δεν εχω δει. Τωρα οι συνδυασμοι, ιδια μαξιλαρια με στοφα η ιδιες κουρτινες με μαξιλαρια δεν με εμπνεουν ιδιεταιρα να σου πω την αμαρτια μου. Εχω ακομα πολυ χομγουερκ!!!!!!! Κι εγω σ’ ευχαριστω πολυ, μηπως εισαι ντεκορατρις;;;;;;

  19. Evie permalink
    August 10, 2009 1:28 am

    Ξεχασα, Καλη εβδομαδα ελπιζω δροσερη

    • August 10, 2009 10:00 pm

      Απο δροσια..αλλο τιποτα 97 με 100% υγρασια!

  20. Marthaki permalink
    August 10, 2009 3:30 am

    Δεσποιναριο, Εχω δουλιες με φουντες, οπος λεμε, και γι’αυτο εχω μεινει πολυ πισω με ολα τα ποστικς. Καλοριζικο το θερινο σπιτι, και ολες σου οι εκλογες φαινονται υπεροχες. Καληνυχτα και θα τα πουμε σε λιγες μερες.
    Φιλακια

    • August 10, 2009 10:01 pm

      Κανε Μαρθακι τη δουλεια σου και σ’ ευχαριστω για τις ευχες. Και περιμενε τον ταχυδρομο! Φιλακια.

  21. August 10, 2009 7:49 am

    Τέλειος ο καναπές! Και ο επαναπατρισμός (μερικός ή ολικός;))
    Όσον αφορά τις πολυθρόνες, εννοείται να τις φτιάξεις!! Το τελευταίο ύφασμα όμως μου κάνει πολύ πιτζάμα μεταξωτή του Παπαγιαννόπουλου (αν δεν ήταν ασπρόμαυρες οι ταινίες είμαι σίγουρη ότι αυτά τα χρώματα θα είχε!)
    Καλή εβδομάδα!

    • August 10, 2009 10:02 pm

      Οοοχι οι πυτζαμες του Παπαγιαννοπουλου θα ηταν κλασσικα μπορντω με μπλε, ο Κωνστανταρας παλι ισως να φοραγε ετσι λαδιες!!

  22. margarita permalink
    August 10, 2009 9:02 am

    σε συντομια.. στις πολυθρονιτες κατι σε ριγε μεν αλλα οχι γυαλιστερτο ,και με καποιο χρωμα πιο εντονο για φως και ζωη.. το ασπρο μονο θα σε κουρασει..αλλα εμενα η σπεσιαλιτε μου ειναι τα φωτιστικα.. οποτε θες αλα μπρατσετα σε συνοδευω .. μην ξεχνας εχουμε και τις κονεκτιονς… Μ. και καλη βδομαδα ε??

    • August 10, 2009 10:05 pm

      Εσυ φωτιστικα ε; Ενταξει θα σε περιμενω. Θελω φωτα οροφης για υπνοδωματια και κουζινα. Τωρε εχω απλα.. γλομπακια! Καλη εβδομαδα.

  23. August 10, 2009 10:11 am

    Πολύ ωραίες επιλογές, συμφωνώ και επαυξάνω…Και το διαμέρισμα φανταστικό…
    καλά να περνάτε, σε φιλώ…

  24. August 10, 2009 6:42 pm

    Buone sera ragazza το διαμέρισμα είναι φίνο και καλορίζικο! κανε ότι τραβάει η ψυχή σου ! Η πεθερά μου θα είχε χωρέσει πεντα σαλονάκια μέσα στο λιβινγκ ρουμ σου ;)xx

  25. August 10, 2009 10:07 pm

    ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ;;; Γυρισες, γυρνας, θα γυρισεις, γραφεις,εγραψες, σε εχασα!!!!χχ

  26. August 10, 2009 10:26 pm

    Καταπληκτικές επιλογές! Ο καναπές μοιάζει πολύ με τον δικό μας. Ανυπομονώ να δω το τελικό αποτέλεσμα :)

  27. August 10, 2009 10:36 pm

    Α! θα αργησει λιγο Ασπακι μου, αλλα θα σας κραταω ενημερους. Και φυσικα θα ερθετε στο οπενινγκ ναϊτ (οποτε γινει) συμπουρμπουλοι!

  28. August 11, 2009 1:22 pm

    Θα συμφωνήσω με την Άσπα για τις επιλογές.
    Ειδικά για τον καναπέ ο Ερρίκος έχει δίκιο που θέλει να κάθεται στη μεριά της γωνίας : ξέρουμε εμείς οι άνδρες!
    Άντε με το καλό να τελειώσετε όλες τις αγορές και να χαρείτε το σπίτι σας.

    Επειδή σε ένα σχόλιο διάβασα ότι ψάχνεις για φωτιστικά σου στέλνω ορισμένα links, θέλουν λίγο ψάξιμο αλλά αξίζουν.

    http://www.artelight.co.uk/

    http://shop.ges-bo.de/?language=en

    http://www.ambientedirect.com/en/eur/ove_all_en.php (και άλλα πολλά εκτός από φωτιστικά)

    Τα περισσότερα “φωτομάγαζα” στην Αθήνα αντιπροσωπεύουν ότι δεις σε αυτά τα links.

  29. August 12, 2009 12:31 am

    Σ’ ευχαριστω Βασιλακη μου, παω να τα χαζεψω. Το προβλημα μου ειναι οτι δεν ειμαι συνεχεια εκει!

  30. August 17, 2009 7:07 pm

    Καλησπέρα,

    Πραγματικά πολύ ωραίος ο χώρος και ενδιαφέρον το blog σας συνολικά. Σκοπεύω να ανανεώσω καναπέ/καρέκλες κτλ και ήθελα να ρωτήσω αν έχετε υπόψη σας κάποιο καλό ταπετσιέρη για να κάνει αυτή τη δουλειά. Επιπλέον ήθελα να ρωτήσω: το ύφασμα να το πάρω από τον ίδιο ή από κάπου αλλού. Ελπίζω να μη σας κούρασα, φιλικά, Belbo

    • August 18, 2009 1:38 am

      Καλησπερα Belbo, και ευχαριστω για τα καλα σου λογια. Στην αναρτηση γραφω οτι ξερω που θα τα παω. Γιατι μου αρεσε η δουλεια που εκανε σε μια φιλη και θα με παει εκεινη. Δε ξερω αν ειδες, ειμαι κατοικος εξωτερικου και στην Αθηνα ερχομαι λιγο τα καλοκαιρια. Το καλυτερο ειναι να ψαξεις στη γειτονια σου. Παρεπιπτοντως αυτος που ανεφερα ειναι καπου στην Πευκη .
      Καλο ειναι να βρεις τα υφασματα που σου αρεσουν, να ξερεις περιπου τι θελεις και ανο ταπετσιερης εχει κι εκεινος υφασματα να συγκρινεις και να αποφασισεις. Μακαρι να μπορουσα να σε βοηθησω παραπανω. Μου φαινεται τελειως αστειο να δινω συμβουλες απο την Ουασινγκτων σε Αθηναιους!
      Αν θελεις μπορω να ρωτησω, αν σε βολευει η περιοχη.

  31. August 18, 2009 7:34 am

    Η Πεύκη είναι μια χαρά! Αν γίνεται στείλτε μου τα στοιχεία (για να μην κουράζω τους υπόλοιπους μπορείτε και στο thebelbo@yahoo.com), ευχαριστώ και πάλι, Belbo

  32. August 18, 2009 9:22 pm

    Θα φροντισω αγαπητε Belbo. Ελπιζω μονο να μη θελετε να αρχισετε το προτζεκτ αυριο. Θα περιμενω να γυρισει η γνωστη μου και να μου δωσει τις σχετικες πληροφοριες. Μολις τα μαθω θα σας γραψω.

  33. FoodJunkie permalink
    August 19, 2009 5:50 pm

    Όλα ωραία τα έπιπλα, πρόσεξεμόνο μην γίνει ψυχρός ο χώρος. Στα δανέζικα θα έβαζα κάτι πιο μοντέρνο για στόφα, πιο pop ίσως, αλλά γούστα είναι αυτά. Είναι πανέμορφες οι πολυθρόνες αυτές και είμαι σίγουρη πως θα κρατήσουν όντως για πολλά ακόμη χρόνια. Άντε με το καλό να ευχηθώ!

  34. August 20, 2009 12:29 am

    Και παλι ευχαριστω για τις ευχες. Ακομα Ιωαννα μου δεν εχω αρχισει να ψαχνω υφασματα. Θα περιμενω να μπουν οι ασπροι καναπεδες και μετα …

  35. September 7, 2009 11:43 am

    I recently came across your blog and have been reading along. I thought I would leave my first comment. I don’t know what to say except that I have enjoyed reading. Nice blog. I will keep visiting this blog very often.

    Sara

    http://paintingdrawing.net

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 30 other followers

