Skip to content

νταλιες στο Τσεπελοβο

September 26, 2009

Και οχι μονο,  μουρα, βατομουρα, νεραγκουλες, κυκλαμινα, σκυλακια, που ξεχειλιζαν απο τις αυλες και τα παρτερια εκεινη την Κυριακη πριν δυο εβδομαδες. Τρελλαινομαι για νταλιες και ομολογω οτι ειχα πολυ καιρο να δω. Τωρα που το σκεφτομαι, εδω στο Μερυλαντ δεν εχουμε νταλιες, αλλα ουτε απο εκεινα τα χρυσανθεμα τα μεγαλα τα στρογγυλα.  Ετσι κυριολεκτικα χαζεψα.

P9130070 (1024x816)

Το Τσεπελοβο ειναι απο τα πιο ομορφα Ζαγοροχωρια.  Η σημερινη αναρτηση ειναι προκαταρκτικη. Και αφιερωνεται στην Μαργαριτα που ηταν μαζι μου εκεινη την ημερα, και στην Μελισσουλα που της αρεσουν οι νταλιες.

P9130072 (1024x768)

P9131555 (1024x769)

30 Comments leave one →
  1. September 26, 2009 9:52 pm

    κα-τα-πλη-κτι-κές ντάλιες και άλλα είδη
    της ελληνικής φύσης…
    όλα αυτά στο Τσεπέλοβο?

    καλησπέρα από Αθήνα

    • September 27, 2009 11:37 am

      Καλως το Ναταλακι μου. Επεσα στην καταλληλη εποχη βλεπεις, και στερημεναη απο νταλιες εδω ο φακος δεν ελεγε να ξεκολλησει απο πανω τους. Καλημερα Κυριακης απο Ουασινγκτων και παλι!

  2. September 26, 2009 11:01 pm

    ευχαριστώ πολύ!! ναι μου αρέσουν τόσο πολύ οι ντάλιες… κι εδώ έχει παντού και σε όλους τους κήπους αλλά σαν τις ελληνικές δεν έχει πουθενά :) είναι πιο ζωντανές, πιο χαρούμενες γιατί έχουν καλύτερο ήλιο, πιο γλυκιά ζέστη και όπως και να το κάνουμε μεγαλώνουν στην ωραιότερη χώρα του κόσμου, στη χώρα των Θεών :)
    και τα μούρα… πωπωωω θεικά!!
    φιλιά πολλά

    • September 27, 2009 11:42 am

      Ειχα τοσα χρονια να δω ποσο πολλες και τοσο ομορφες νταλιες γιατι συνηθως τελος Σεπτεμβρη δεν ειναι η εποχη που ερχομαι στην Ελλαδα. Ολοι οι κηποι πολυχρωμοι. Και τα μουρα.. δε σταματαγα να τσιμπολογαω πανω απο τους θαμνους. Φιλια!

  3. September 26, 2009 11:04 pm

    Δέσποινα γλυκιά μου ωραία τα λουλούδια που τόσο αγαπώ,
    αυτήν δε την ανάμιξη των χρωμάτων ακόμη περισσότερο.
    Στο Τορόντο έχουμε νταλιες έχω φυτέψει μόνο 2-3 φορές.
    Λόγο του ότι ο κορμός είναι ψηλός κ το λουλούδι βαρύ
    είναι δύσκολο να τις κρατώ όρθιες γι αυτό δεν φυτεύω.
    Ειδάλλως είναι καταπληκτικές σαν τις φωτογραφίες που ανέβασες.
    Ακόμη εδω έχω τα λουλούδια μου ολοζώντανα.

    Καλή Νύχτα από τσιρ-τσιρ βροχερό Τορόντο

    • September 27, 2009 11:48 am

      Φετος Ευη μου δεν εβαλα ουτε γερανια το καλοκαιρι, ξεροντας οτι θα λειπω και δε θα τα φροντιζει κανεις, προχτες μολις πηγα και πηρα μερικα χρυσανθεμα για να τα βαλω στην εισοδο που κατι αδειες γλαστρες με κοιταγαν λυπημενα. Παρ’ ολο που τα γερανια ειναι γερα και δυνατα και επιζουν, θελουν κι αυτα τη φροντιδα τους. Καλη σου μερα απο την τσιρ τσιρ βροχερη Ουασινγκτων.

  4. September 26, 2009 11:42 pm

    Ξέχασα για τα γιαμ-γιαμ μούρα εδω δεν προλαμβάνουν τα τρώνε τα πουλιά.
    Πρέπει να τα αγοράσω.
    Φιλια

    • September 27, 2009 11:49 am

      Τα μουρα ηταν μαυρα και ζουμερα και γιαμ!

  5. September 27, 2009 12:45 am

    Αγαπημένο μου,
    Τί όμορφο μπουκέτο που έφερες στη νύχτα μου. Κι ότι είχα αρχίσει να μελαγχολώ με το φθινόπωρο. Μα πώς τα έπιασε ο φακός σου τόσο ολοζώντανα τούτα τα χρώματα;
    Και η φωτογραφία σου είναι εκπληκτική. Ετσι σε θέλω με πέρλες και μαλλί μοιραίο!
    Φιλάκια

    • September 27, 2009 11:53 am

      Καναδεζα μου ευαισθητη δεν θα μπορουσα να μη μοιραστω μαζι σας τα πιο ομορφα χρωματα του ταξιδιου μου. Ειδες; προχτες εκοψα το μαλλακι 3-4 ποντους και συνηλθα! Σιτυ λουκ λεγεται και αντικατεστησε το βουκολικο λουκ. Τωρα πια ξανα στην πρωτευουσα, να προσαρμοζομαστε! Φιλια!

  6. September 27, 2009 5:44 am

    Καλημερούδια Δεσποινάκι

    Πανέμορφες :), σε ευχαριστούμε

    • September 27, 2009 11:53 am

      Καλημερα Λιλακο, χαρα μου ειναι οπως παντα.

  7. September 27, 2009 6:23 am

    μύρισ’ ὁ τόπος…

    • September 27, 2009 11:55 am

      και μεσα στη γκριζιλα στα ζαγορια, αυτα τα λουλουδακια ηταν πραγματικο στολιδι..

  8. September 27, 2009 6:45 am

    Ωραιοτατες φωτογραφιες,αλλα η πιο ωραια απ’ολες ειναι αυτη με την γλυκεια blogger.Μου αρεσει που αλλαζεις τις φωτογραφιες σου συχνα.ΦΙΛΙΑ

    • September 27, 2009 11:57 am

      Ευχαριστω Γιαννα μου, εχω πονηρο σκοπο.. αλλαζω συχνα για να συνηθιζετε τις μεταβολες ωστε να μην ανεβασω καμια μερα φωτογραφια και να πητε.. καλε πως εγινε ετσι αυτη; δεν θα το αντεξω.. χε χε!

  9. μαργαριτα permalink
    September 27, 2009 7:25 am

    ευχαριστω για τα λελουδα.. κυριακη πρωι με διαδικτυακες ανθοδεσμες .. μουρλια .. εδω φθινοπωρο στο φουλ.. Οκτομπερφεστ και εκλογες ( ω ναι.. εδω ψηφιζουνν .. στην ελλαδα ειχαμε τα προεκλογικα τζουμ ταρατατζουμ.. πληρες χαος στο μυαλο μου ) αν μπορουσα να γυρισω πισω την ωρα να ξαναπαμε στο τσεπελοβο..απροπο και εμενα μου αρεσουν οι νταλιες.. καλη μερα ..

    • September 27, 2009 12:02 pm

      Μακαρι να μπορουσαμε να γυρισουμε παλι εκεινη την Κυριακη με το 4Χ4 με τις τσαϊλντ προυφ πορτες (χε χε) και με το στραγκιχτο γλυκο! Καλο Οκτομπερφεστ.. Να φανταστεις χαρα μου, οτι η Λουφτχανσα.. ειχε σπεσιαλ οκτομπερφεστ γευμα!! με μπριτζεν, με λεμπερκεζε κλπ! Α! μου εδωσες ιδεα τωρα και θα στην αφιερωσω κι αυτη! Ολαριααα ολαραααα!

  10. September 27, 2009 7:54 am

    Πώπω τι όμορφα λουλούδια φωτογράφισες Δεσποινάριον!
    Ως Ρουμελιώτισσα “τσομπάνα” εγώ συγκινήθηκα πολύ ειδικά με τις ντάλιες. Ηταν τα λουλούδια που μαζί με τις τεράστιες ροζ ορτανσίες της γιαγιάς μου με τρελλαίνανε κάθε καλοκαίρι στο Μεγάλο Χωριό.
    ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ !!!

    • September 27, 2009 12:12 pm

      Κικη μου ρουμελιωτισσα, απο ολα αυτα μονο οι ορτανσιες ευδοκιμουν εδω. Οταν ανθισουν στον κηπο μου θα τις φερω. Καλο Φθινοπωρο και σε σενα.

  11. September 27, 2009 8:02 am

    Το πώς μου έχουν λείψει τα λελουδα εδώ στο καμένο τόπο δεν λέγεται ακόμα και ένα μπλόγκ με λουλούδια με γεμίζει ευδαιμονία χχ0
    p.s Μου φαίνεται θα αρχίσω να σε αντιγράφω, μόλις βρώ λίγο χρόνο ;

  12. September 27, 2009 12:15 pm

    λελουδι εισαι μονη σουυυ.. οπως λεμε στολιδι εισαι μονη σουυυ.. κι εγω τωρα τα βλεπω και παρηγοριεμαι. Απο κακτακια πως παμε;
    ωρε..πασα που μου κανεις.. λοιπον, οτι και να αντιγραψεις, εχεις το δικο σου στυλ καρδουλα το σοφιστικε, το προσεγμενο, το μοναδικο που με κανει ακομα να σε λεω καρδουλα. ΧΧΟ

  13. margarita permalink
    September 27, 2009 12:16 pm

    καλα ξυπνητουρια… καλε παλι κουρευτηκες?? κατεβασα και εγω τις φωτο μου μολις τωρα αλλα νταλιες δεν εχω!! μονο κυκλαμινα.. κριμα που βρεχει.. θες ομπρελλα?? η μασαΖ??

  14. September 27, 2009 12:28 pm

    Τι παλι; δε με ειδες την Γενοβεφα; εμενα τα κουρεματα μου δεν αντεχουν 6 μηνες χε χε!.

  15. September 27, 2009 8:55 pm

    Υπέροχες οι ντάλιες. Υπέροχη και η φωτογράφος.
    Πράγματι δεν έχει ντάλιες στο Μαίρυλαντ (εγώ το γράφω με τον παλιό τρόπο), αλλά και τα λουλούδια που υπάρχουν, τα υπέροχα σε χρώματα λουλούδια, έχεις προσέξει πως δεν έχουν άρωμα; Ούτε και οι ανθισμένες κερασιές.

  16. September 27, 2009 10:02 pm

    Καλησπερα κυρια Τσαμαδου. Ευχαριστω πολυ για τα καλα σας λογια. Ναι σωστα τα λετε, τα αρωματα που εχουμε στην Ελλαδα δεν υπαρχουν εδω.

  17. September 28, 2009 11:51 am

    Δεσποινάκι, ντάλιες μαγευτικές ,ομόρφηναν τα πάντα. Πήρες τόσες ευχαριστίες, και γω ήρθα τελευταία για τα φιλιά. Μία οι πανέμορφοι κήποι της Αρτάνις, μία και οι ντάλιες,πήρε χρώμα το άχρωμο pc στο γραφείο.
    Καλή εβδομάδα με φιλί

    • September 30, 2009 11:39 pm

      Ευχαριστω Κατερινα μου. Καλο υπολοιπο εβδομαδας μιας και σημερα ειναι ηδη Πεμπτη.

  18. September 30, 2009 9:25 am

    Υπέροχα λουλούδια…Οι ντάλιες πανέμορφες, σε όλα τα χρώματα και τα μεγέθη…
    καλημέρα από ΝΖ…

    • September 30, 2009 11:46 pm

      Καλημερα Αρτανις, εκει τωρα θα μπαινει η ανοιξη και θα ειναι χαρμα.

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 29 other followers

