Skip to content

παιζουμε μηλα;

October 10, 2009

Τις προαλλες γυριζοντας απο το γραφειο στο σπιτι εκανα μια σταση στον farmer Joe. Δε ξερω αν τον λενε ετσι αλλα μοιαζει πολυ για Τζο! Ειδα απο μακρυα της τεραστιες πλατφορμες με τις πορτοκαλιες κολοκυθες και τα χρυσανθεμα σε χρωματα ζεστα και φθινοπωρινα. Εχοντας τεσσερεις γλαστρες αδειανες και παραπονεμενες μπροστα στην εισοδο, κι εχοντας λειψει τοσο καιρο με κυριεψε η αναγκη να ..νοικοκυρευτω παλι. Σταθηκα και εφοδιαστηκα λουλουδια, μια ωραια ολοστρογγυλη κολοκυθα, αλλα και μελιτζανες και οτι αλλο φρεσκο ειχε κυριως λαχανικα για αποτοξινωση. Ενα διαλειμμα απο τις γευστικες ατασθαλιες της Αργεντινης και της Ηπειρου.
Εκεινο ομως που τραβα την προσοχη αυτο τον καιρο ειναι τα καφασια με τα μηλα. Κι επειδη πολλα απο αυτα ειναι τοπικης παραγωγης και αρα ωριμασμενα στο δενδρο τους, ο αερας μυριζει καταπληκτικα. Η αγαπημενη μου ποικιλια του Οκτωβρη ειναι ενα κοκκινο μηλο που ονομαζεται Honey Crisp. Ειναι ελαφροτατα ξυνο και παρα πολυ ζουμερο. Κανει “κρακ” στο δαγκωμα χιλιοι πιδακες δροσιας ξεχυνονται στο στομα. Δε κρατανε πολυ, λιγωτερο απο μηνα, γι αυτο απο τωρα και μεχρι το Νοεμβρη θα με βρειτε ησυχα σε μια γωνια να δαγκωνω μηλα.
Οι φωτογραφιες που ακολουθουν δεν ειναι ολες τωρινες. Σκαλισα και βρηκα μερικες παλιοτερες κι απο αλλες αγορες. Και τις αραδιαζω για Σαββατιατικη απολαυση.
Κοπιαστε!
milo1 (773x597)

PB020062 (1024x768)

honey crisp

honey_crisp (1024x779)

PB070015 (1024x768)

red delicious

mhlaraki2

a contrast game

Copy of DSC06947

granny Smith

mhlaraki3 (1024x778)

apple close up

mhla

Vienna Market

mhlaraki (1024x1004)

mhla2 (477x369)

P9250366 (1024x728)

farmer Joe’s stand

Συντομα θα φερω τα χρυσανθεμα, τις κολοκυθες, και οτι αλλο με μαγεψει εδω στην “πρωτευουσα”.

53 Comments leave one →
  1. October 10, 2009 12:35 pm

    Μου αφηνω ενα σχολιο (δεσποιναριον κερνα και δεσποιναριον πινει) απο μια επιγραμματικη αριστουργηματικη φραση της Ελληνικης λογοτεχνιας που ολοι ολοι εχουμε διαβασει:
    -Λολα να ενα μηλο!
    -Αννα να ενα αλλο!

  2. panathinaeos permalink
    October 10, 2009 3:54 pm

    Επεισοδιο 1:
    Γιατρος: ενα μηλο την ημερα, τον γιατρο τον κανει περα!
    Επεισοδιο 2:
    Ευα: αδαμ αγορι μου, θελεις ενα μηλο; ο γιατρος λεει οτι κανει περα το γιατρο!
    Επεισοδιο 3:
    Θεος: εξω απο δω κολασμενοι θνητοι!

    Τελικα οι γιατροι φταινε για ολα !

    ΥΓ. ωραια τα μηλαρακια δεσποιναριον!

    • October 11, 2009 1:24 pm

      Η αγαπημενη παροιμια της κυριας Δαφνης που τρωει μια μηλια στην καθησια της! Και μας λεει οτι οταν φυγει απο τον ματαιο τουτο κοσμο, θελει μερικα μηλα μαζι της για ναχει ως τον παραδεισο.
      Παντως εμενα ο δικος μου ο γιατρος, ολο συνταγες μου γραφει, ακομα κι αν βηξω.. μακαρι να μου εδινε μηλα!

  3. October 10, 2009 4:20 pm

    μου αρεσουν μονο στην tarte aux pommes του Μαρίνο. είναι το βαρετό φρούτο της δίαιτας, δεν τα συμπαθώ…άσε που στο παλιό γραφείο ο Μίκαελ Μπρόζντα δάγκωνε τα μήλα του τόσο δυνατά που μου ερχόταν να τον μπουφλίσω :-)
    καλό υπόλοιπο ΣΚ!!

    • October 11, 2009 1:31 pm

      Να σου πω την αληθεια γενικα δε μου αρεσουν εκτος απο αυτα τα χανυ κρισπ. Ειναι πραγματικα το κατι αλλο. Η ταρτα πρεπει να ειναι ωραια. Η μαμα μου εφιαχνε παλια κατι παρομοιο, ενα λεπτο κεηκ και απανω ειχε λεπτες φετες μηλα. Ξερεις.. απο αυτα που τα αναποδογυριζουν. Ηταν πολυ καλο και κυριως γιατι το κεηκ δεν ηταν πολυ γλυκο!
      Σ/Κ/Δ για μενα.. εχω αργια τη Δευτερα!!! ΧΟ ΧΟΟΟ!

  4. October 10, 2009 5:17 pm

    Κι εγώ αφήνω αζ γουέλ επιγραμματικό σχόλιο:
    Μίλα μου για Μήλα!

    • October 11, 2009 1:32 pm

      Κοιτα με να σε κοιτω να περναμε τον καιρο! (ασχετο αλλα αυτο μουρθε σε επιγραμματικο!)

  5. October 10, 2009 5:48 pm

    Πέρασα να σε δω Δεσποινάκι καθότι χαμένη το καλοκαιράκι
    σού φερα και το μπουρμπουλάκι:)
    Ομορφα και λαχταριστά τα μηλαράκια σου:)
    έκανα και μια μικρή αναδρομή στο μπλογκ σου.. είδα με χαρά ότι είχες πάει Γιάννενα- Ζαγοροχώρια και διάβασα με πολύ ενδιαφέρον τις ετυπώσεις σου καθώς λέμε κιεμείς να πάμε προς τα κει κατά τα μέσα του Νοέμβρη.. και μάλιστα θα μεινουμε στο Τσεπέλοβο που είδα ότι σου άρεσε:)
    Aν δε βαριέσαι και έχεις να μου προτείνεις πού να πάω,τι να δώ, τι να δοκιμάσω θα χαρώ πολύ..:) Αλλά υπολόγισε μόνο για 4-5 μέρες.. μη μου βγάλεις πρόγραμμα για ένα μήνα:P
    σε φιλώ και πάντα όμορφα να περνάς

    • October 11, 2009 1:37 pm

      Καλως την βροχουλα και χιλια ευχαριστω για το μπουρμπουλακι μου.
      (παρενθεση για ασχετους σχολιαστες, μπουρμπουλακι=μικρο κανατακι κεραμεικο γεματο με δακρυα απο μαστιχα Χιου)
      Απο το Τσεπελοβο ημουν περαστικη, αλλα αν πας για 4-5 μερες, αξιζει να πας στο Μετσοβο και να δεις δυο πραγματα. Την πινακοθηκη και το οινοποιειο. Ο Νοεμβρης εκει θα ειναι χαρμα! Το Τσεπελοβο ειναι οτι πρεπει για ξεκουραση αλλα και για βολτα στη φυση. Πηγαινε στην κεντρικη πλατεια στο καφενειο και ζητα να φας “στραγκιχτο” μια γαλατοπιτα με φυλλο. Και παρε μια ομπρελλα μαζι σου, οι βροχουλες εκει ειναι καθημερινες! Φιλια χαρα μου!

      • October 11, 2009 2:10 pm

        Α και παρε τυρια απο τον Τσελιγκα μονο στην κεντρικη πλατεια του Μετσοβου. Κρατανε μια χαρα μεχρι να τα πας στο νησι! Μετσοβισιο γιδισιο ειναι η προσωπικη μου λατρεια, με το μετσοβονε δευτερο και το βλαχοτυρι τριτο. Αν θυμηθω και τιποτε αλλο θα στο γραψω.

  6. Ρούλα permalink
    October 10, 2009 7:12 pm

    α,και στο ελλάντα έχουμε καλέ κυρία τέτοια μήλα,ξινούτσικα τραγανά,που δινουν το αίσθημα του κορεσμού σε μεγάλες λιγούρες!σήμερα τα βρήκα και γω από ένα πλανόδιο ακατέργαστα χωρίς το περιττό γυάλισμα που ποτέ δεν κατάλαβα γιατί εξακολουθούν να το κάνουν μιας και σε αποτρέπει να τα πάρεις!
    αν μου επιτρέπετε αγαπητώτατε παναθήναιε και με όλο το θάρρος και συγνώμη δηλαδή συνεχίζω το θεατρικό
    Επεισόδιο 4:
    γιατρός:ένσταση θεέ μου εγώ ποτέ δεν είπα κάτι τέτοιο!δάχτυλος των αμερικανών ήταν για να πουλήσουν τα απούλητα μήλα τους!
    Επεισόδιο 5:
    Αδάμ: Kολόμβε την περιέργειά σου μέσα!
    ρητορική ερώτηση: τα χρυσά μήλα των Εσπερίδων και το μήλον της Έριδος τι ποικιλία να ήταν άραγε?

    • October 11, 2009 1:40 pm

      Χα χα βρε Ρουλα, δε τα παρουσιασα για αμερικανικα! Ομως αυτα τα χανυ κρισπ ειναι ενα ονειρο. Και σωστα, το εχουμε ξαναπει.. οτι γυαλιζει ..δεν ειναι φιν φον! Τα μηλα των εσπεριδων ηταν γκολντεν.. και το μηλον της Εριδος ηταν σαπιο μηλο!

  7. October 10, 2009 8:22 pm

    Είναι το είδος των μήλων που μου αρέουν. Σκληρά, ξυνά και ζουμερά! Ωραίες οι φωτό!

  8. orfia permalink
    October 10, 2009 11:37 pm

    καιρος για μηλοπιττα…!!!

  9. October 11, 2009 5:11 am

    Καλημερα ομορφη στο γλυκοδεσποιναριον!
    Αν και ησουν κρυμενη στην γωνια,
    σε..εντοπισα ;)
    Ακουσα το..κρακ της ..δαγκωματιας!
    Που το θυμηθηκες βρε νεανισκη το..παιγνιδι αυτο;
    (το..παιζανε και τα αγορια;)
    Παντως εγω,προτιμω τα φιρικια Πηλιου,
    που δυσκολα τα βρισκω εδω.
    Αλλιως ..τρωω σταφυλια!
    Φιλακια στα μηλα…μπαρδον..στα ζυγωματικα ηθελα να πω ;)
    Καλο υπολοιπο Κυριακης Δεσποινακι!
    ( απο κατα κοσμον γνωστον ως
    παλιογατο,αλλιως δια το πιστον kostas vrakas)

    Υγ 1..Ενα μηλο την ημερα,κανει τον μαναβη πλουσιο!

    Υγ 2..Το μηλο,κατω απο την μηλια θα πεσει.
    Εκτος αν και το εδαφος ειναι..κεκλιμμμμμενο,
    και βρεθει κατω απο ..την καρυδια ;)

    Υγ3..Η δαγκωματια στο μηλο,
    ειναι η…ακτινογραφια των..δοντιων μας ;)

    • October 11, 2009 1:45 pm

      Αγαπητο παλιογατο ειδα οτι αφησες και μπιλιετακι. Λες να εχουμε παιξει μηλα καποτε και να μη το θυμαμαι; Αλλα θα το θυμοσουν εσυ ε; Αχ ναι τα φυρικια ειναι τελεια οταν ωριμαζουν στα δενδρα! Γλυκα γλυκα! και δυο μπουκιες το καθενα.
      Και τωρα που σε βλεπω αναπολω τα ωραια απφελ στρουντελ που ετρωγα στη Γερμανια. Και τα απφελ κουχεν και τα απφελ σαφτ και ολες τις νοστιμιες. Κεντουσαν με τα μηλα οι Βαυαρεζοι!

  10. October 11, 2009 8:49 am

    Παίρνω το κόκκινο ζουμερό ζουμερό σκέτη απόλαυση, και όπως λέει και η καλή μου orfia καιρός για μηλόπιττα ρολό με καρύδια:))

    • October 11, 2009 1:47 pm

      Μηλοπιττα ρολο με καρυδια; χμμμ.. δε το εχω υπ΄οψη μου, φιαξτο μας Κατριν μου.

  11. margarita permalink
    October 11, 2009 9:25 am

    Μήλο μου κόκκινο ρόιδο βαμμένο
    μήλο μου κόκκινο ρόιδο βαμμένο
    γιατί μι μάρανες το πικραμένο
    γιατί μι μάρανες το πικραμένο.
    .
    Πηγαίνω κι έρχομαι μα δε συ βρίσκω
    πηγαίνω κι έρχομαι μα δε συ βρίσκω
    βρίσκω τη πόρτα σου αμπαρωμένη
    τα παραθύρια σου φεγγοβολούνε.
    .
    Ρωτώ το πάπλωμα που ειν’ η κυρά σου
    ρωτώ το πάπλωμα που είν’ η κυρά σου
    κυρά μ’ δεν είνι δω πάεισι τση βρύση
    πάεισι να πιει νιρό και να γεμίσει
    κατι σε τραντισιοναλ.. οσο για μηλα.. μονο Ζαγορας και τα φυρικια..που κατι τα εχουν κανει και τα μεταλλαξαν.. δεν μοσχοβολουν οπως παληα στη γιαγια στο Βολο..

    και ας ξεχασουμε και ας θαψουμε τα μηλα της εριδος..

    • October 11, 2009 1:49 pm

      Καλως τη σαρακατσαναμ! Πραγματικα τα φυρικια ειναι πολυ ωραια, σε μια οικογενεια μηλων, η μαμα ειναι κοκκινη, ο μπαμπας πρασινος και τα φυρικια τα μικρα αγορακια!

      • margarita permalink
        October 11, 2009 3:04 pm

        ω ναι βρε μαναριμ, εδω εχουμε πηξει στο μηλο σε ολες τις μορφες και χρωματα .. αλλα σαν το φυρικι το τοτε τιποτε.. ξεχασες να αναφερεις τα
        Apfelkuecherl, kai ta Apfeltaschen.. δεν περναει η ρημαδα η Κυριακη..

  12. October 11, 2009 12:07 pm

    εγω παντως ειδα την αναρτηση προχτες
    μετα επεσε το ματι μου στα φρεσκα κατακοκκινα μηλα που εστειλε η πεθερα μου

    και εκανα μια μηλοπιττα ονειρο!!

    Τωρα στο λεω σε θεωρω υπευθυνη για τα 2 κιλα που πηρα σιγουρα εσενα και τις λαχταριστες σου φωτο!

    χχχχχχχχχχχχ

    • October 11, 2009 1:54 pm

      Προχτες αγαπη μου.. δεν υπηρχε η αναρτηση! Παθαινεις κι εσυ αυτο που εχω κι εγω, ταϊμ μπουδρουκλ!
      Οκ δε με πειραζει που πηρες 2 κιλα, κι εγω πηρα 2-3 το Σεπτεμβρη αλλα η μαμα μου λεει οτι καλα εκανα και γεμιζει το μαγουλακι μου. Δες το ετσι το θεμα!!! Φιλακια.

  13. October 11, 2009 12:44 pm

    Μελέτη σε πράσινο-κόκκινο-καφέ… Πολύ καλές οι φωτογραφίες σου. Και δεν είσαι καν στην Ελλάδα με τα πολλά είδη μήλων. Συχνά αναρωτιέμαι τι φωτογραφικό εξοπλισμό έχεις… :-)

    • October 11, 2009 1:59 pm

      Χα χα χρυσο μου ηλιοτυπο!! Μια μικρουλα Olympus stylus και την τρελλα μου. Και αν τις δεις πιο προσεκτικα, δεν ειναι αξιωσεων. Ομως κι εγω τις βλεπω.. ωραιες γιατι ειναι ..δικες μου!

  14. October 11, 2009 1:44 pm

    Zηλεύω, έχω χρονια να ευχαριστηθώ μήλο. Τα πιο πολλά έχουν γεύση πατάτας.

    • October 11, 2009 2:03 pm

      Ελενη (μου επιτρεπεις τον ενικο) νομιζω εχεις μεινει στην περιοχη εδω καποτε. Οποτε καταλαβαινεις τι εννοω. Ισως να τα θυμασαι αυτα τα Honey crisps!! Σιγουρα ομως θυμασαι τις υπαιθριες αγορες του Οκτωβρη και το αρωμα που πλανιοτανε πανω απ τα καφασια!

      • October 14, 2009 8:49 am

        Αν τα θυμάμαι λέει; Αλήθεια υπάρχουν ακόμα οι διάφορες coops;
        Όσο για τον ενικό, επιβάλλεται, άλλως τε εγώ τον άρχισα.
        φιλιά

        • October 14, 2009 11:53 pm

          coops παντα υπαρχουν Ελενη. Καποτε οταν ηταν
          τα παιδια μου μικρα πηγαινα. Οχι πια.

  15. October 11, 2009 2:09 pm

    Τα μήλα του φθινοπώρου είναι υπέροχα.
    Εγώ βέβαια μπορώ να μιλήσω μόνο για pommes de terre εδώ κάτω, και όχι απλά pommes.
    Την καλησπέρα μου Δεσποινάριο

    ΥΓ Πάντως Σάββατο που θα είμαι Αθήνα, θα φτιάξω μηλόπιτα, την πεθύμησα

  16. October 11, 2009 2:14 pm

    Επι τελους εγω χαιρομαι που γυρνας στην Αθηνα! Σε χανουμε για μερες .. για μηνες, αλλα παντα γυρνας εδω και τοτε λαμπει η μπλογκοσφαιρα. Ε ναι μπες κι εσυ στην κουζινα.. μια φορα το μηνα! Καλο ταξιδι επιστροφης λοιπον!

  17. October 11, 2009 2:19 pm

    Πηγε δεκα και τεταρτο, εχω πιει δυο καφεδες παρεα σας σημερα εδω στα σχολια. Και ηταν ενα πολυ ωραιο ξεκινημα Κυριακης. Σας ευχαριστω οσο δε φανταζεστε, εδω στην Γουασινγκτων, η παρεα σας ειναι οχι απλα ευχαριστη, αλλα φτανει να αγγιζει.. ενα Κυριακατικο πρωϊνο στην Αθηνα. Την αγαπη μου σε ολους και ολες.

  18. October 11, 2009 8:21 pm

    “You’re the apple of my eyes”

    Εγώ λατρεύω της Β.C του Canada τα μήλα.

    Κι άμα είναι γυαλιστερά από απέξω ξέρω ότι είναι ελεύθερα από ζουζούνια.

    Καλή εβδομάδα Γλυκιά Δέσποινα

    • October 12, 2009 9:58 am

      Οταν ειναι γυαλιστερα απ εξω, εγω φευγω Ευη μου, γιατι .. καλα το εχω ξαναπει! Οτι γυαλιζει δεν ειναι φιν φον. Προτιμω να κοψω το μηλο και να βεβαιωθω οτι ειναι ενταξει. Παω να διαβασω τις μαρτυριες του Νοηματος παρακατω που ξερει απο μηλα και αλλα πολλα! Καλο Θενκσγκιβινγκ σημερα εκει στον Καναδα!
      Φιλια!

  19. Με νόημα permalink
    October 12, 2009 12:45 am

    Τα μήλα, όπως και τα περισσότερα φρούτα, δέχονται επιθέσεις απο κάθε λογής παράσιτα ή έντομα που έχουν την κακή συνήθεια να κάνουν τριπούλες στην σάρκα του μήλου, ή να γεννούν τα αβγά τους στον πυρήνα. Αποτέλεσμα προϊόντα ακατάλληλα για την αγορά!
    Ιδιαίτερα τα μήλα παρουσιάζουν την μεγαλύτερη ευαισθησία και γι αυτό, χρησιμοποιούνται απο τους παραγωγούς, μέχρι 20 διαφορετικά χημικά (ταυτόχρονα). Η κατανάλωση αυτών των μήλων και ιδιαίτερα χωρίς αποφλίωση, μπορεί να είναι και αργή αυτοκτονία. Δέν γνωρίζω αν στην Αμερική είναι υποχρεωτική η αναγραφή των χημικών που έχουν χρησιμοποιηθεί στα σημεία πώλησης, αλλά, πρέπει να σημειώσω πως εδώ στην Ιαπωνία (που δέν είναι) μόνον ένας παραγωγός υπάρχει που έχει καταφέρει να παράγει βιολογικά μήλα και αυταά βέβαια στοιχίζουν μιά μικρή περιουσία.
    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    • October 12, 2009 10:04 am

      ΗΜΟΥΝ ΕΤΟΙΜΗ ΝΑ ΚΑΝΩ ΧΡΑΑΑΑΑΤΣ και με εκοψες στο καλυτερο! Μετα απο αυτα που γραφεις, μεταπηδω απο τα μηλα στις μπανανες και βγαινω απο την γωνια μου .. σου πεταω τα υπολοιπα μηλα στο κεφαλι και ψαχνω με το μικροσκοπιο μπας και δω κανενα αυγο εντομου κοντα στα κουκουτσια!!!!
      Αστειευομαι Νοημα μου. Μια χαρα μας τα λες, εδω στο Αμερικα δεν αναγραφεται τιποτα διπλα στα.. καφασια. Εκτος απο την ενδειξη.. οργανικο. Και φυσικα ειδικα στο μηλο η εξωτερικη εμφανιση κανει μπαμ οταν εχει .. γιαλιστικα. Πραγματικα ενδιαφερουσες οι πληροφοριες σου. Χ

  20. October 12, 2009 5:07 am

    Και εγώ για την Λόλα ήθελα να γράψω αλλά με πρόλαβες… Δεν μου αρέσουν τα μήλα, παραμόνο όταν τα κάνουμε μηλόπιτα.. Λατρεύω όμως τις μπανάνες και τους ανανάδες… Είμαι εξωτικό παιδί τελικά, πως να το κάνουμε… ¨η μήπως είμαι απλά ξωτικό? :-))))

  21. October 12, 2009 10:09 am

    Αυτο Ευη το Χανυ Κρισπ αν το δοκιμαζες θα σου αρεσε. Εγω μονο δυο βδομαδες του Οκτωβρη τρωω μηλα και μονο αυτα! Καλως μας ξαναρθες στην εξωτικη ..Αθηνα ( κοιτα πως παραμυθιαζομαι οτι ειμαι κι εγω εκει)

  22. October 12, 2009 6:24 pm

    Με όλο το θάρρος επίτρεψε μου Δεσποινακι να γράψω δυο λόγια απευθυνόμενη στο μπλογκ σου και να απαντήσω στην Κυρία με το πολύ το Νόημα.

    Αυτό έγραψα πιο πάνω “Κι άμα είναι γυαλιστερά από απέξω ξέρω ότι είναι ελεύθερα από ζουζούνια”, διότι γνωρίζω καλά αυτά που γράφει το νόημα.

    Θα γράψω γενικά για τον Καναδά διότι ο κάθε Νομός έχει άλλους νόμους.

    Δεν γνωρίζω αν στην Αμερική είναι υποχρεωτική η αναγραφή των χημικών που έχουν χρησιμοποιηθεί στα σημεία πώλησης, οντως εδω στο Οντάριο είναι υποχρεωτικό μόνο στην κεντρική αγορά οπού περνούν από έλεγχο πριν πουληθούν στα σουπερ μαρκετς κτλ.

    Οι νομοι εδω ιδιαίτερα στους κλάδους φαρμακευτικής, χημικής είναι πιο αυστηροί από των γειτόνων μας πολλές φορές παίρνουν πολλά χρόνια για να εγκρίνουν κάτι καινούργιο. Περνά από κλίβανο όμως πολλές φορές έχω διαπιστώσει ότι υπάρχουν συμφέροντα, οικονομικοί λόγοι, εκ μέρους φαρμακευτικής εταιρείας κ ακόμη πολλών ιατρών.

    Εδω σε ολόκληρο τον Καναδά οποιοσδήποτε μπορεί να πουλήσει το προϊόν ως βιολογικό εάν δεν χρησιμοποιεί 1-2 χημικά. Ακόμη νόμος η σωστός έλεγχoς δεν υπάρχει όπως δεν υπάρχει στα βοτανικά. Εκτός αν τα καλλιεργείς μόνος σου, στην ουσία δεν γνωρίζουμε εάν είναι πράγματι βιολογικά. Αποτέλεσμα να ξοδεύουμε αδίκως πολλά χρήματα πιστεύοντας ότι τρώμε βιολογική τροφή.

    Ακόμη και οι Amish,Mennonites έχουν αλλάξει τρόπο διατροφής. Mπορεί να το διαπιστώσει κανείς εάν επισκεφτεί τις γειτονικές τους μαρκετες για να δει τι αγοράζουν.Many myths exist about these people and their food.

    Ευχαριστω με αγαπη

    • October 12, 2009 10:21 pm

      Μια διευκρινησουλα.. το νοημα ειναι gentleman και αλλη μια. Ειναι η δουλεια του να τα ξερει αυτα.. στο Τοκυο. Προσωπικα δεν ξερω τους νομους και ουτε πηγαινω στην κεντρικη αγορα οποτε εχω την εμπειρια του φαρμ σταντ η του λοκαλ μαρκετ. Τωρα οταν βλεπω στην αγορα τα κοινα διπλα στα οργανικα, πιστευω οτι εστω κι αν δεν ειναι ΑΠΟΛΥΤΑ οργανικα παλι πιο καλα θα ειναι. ΚΡΑΑΑΑΑΑΑΤΣΣ! oh yeah!
      Happy Thanksgiving!

  23. Με νόημα permalink
    October 13, 2009 8:10 am

    Δεσποινάκι μου θα μου έπιτρέψεις να πάρω πον λόγο αφού σχολιάστηκε το σχόλιο που έκανα απο την φίλτατη Evie (ελπίζω να ….είναι γυναίκα) για να πώ πως αρχικά τίμη μου είναι που με έκανε γυναίκα όπως ακριβώς τιμώ την αρσενική μου φύση. Συμφωνώ δέ απόλυτα με την παρατήρηση ότι τα γιαλιστερά μήλα δέν έχουν ζουζούνια. Τα ζουζούνια έχουν μιαλό και…προσέχουν τί τρώνε! Όσο για τα βιολογικά προϊόντα, εξαρτάται κυρίως απο την καταγωγή τους. Σε πολλές πιά περιοχές του πλανήτη που γίνεται εντατική καλλιέργεια, δέν είναι δυνατόν να φυτρώσει τίποτα χωρίς λιπάσματα διότι η κατάχρηση φυτοφαρμάκων έχει καταστρέψει όλους τους ζωντανούς οργανισμούς στο έδαφος που, όταν υπάρχουν, παράγουν οργανικές ουσίες, τροφή, των φυτών. Χώρες όπως η Κίνα, Ιαπωνία, ΗΠΑ, Ιταλία και άλλες, (δλεν είμαι σίγουρος για τον Καναδά) σε πολύ ελλάχιστες περιοχές, έχουν το κατάλληλο έδαφος για τέτοιες καλλιέργειες.
    Φιλάκια ΧΧΧΧΧχ

    • October 13, 2009 9:27 pm

      Παρακαλω νοημα μου.. η Ευη δεν σε γνωριζε, κι εγω μπερδευομαι πολλες φορες με τα ουδετερα ονοματα. Τελικα εχω μεινει με την εξης απορια.. να παιρνω γιαλιστερα μηλα ηηηηη να κανω το ζουζουνι; Χ

  24. Με νόημα permalink
    October 13, 2009 10:26 pm

    Όχι να μήν παίρνεις γυαλιστερα μήλα ! Εκτός απο την “χημειοθεραπεία” και την πιθανότατα γεννητική μετάλλαξη που έχουν υποστεί, το γυάλισμα,¨φυλακίζει” τις χημικές ουσίες που υπάρχουν στην επιφάνεια λόγω του ραντίσματος με παρασιτοκτόνα, ώστε το πλύσιμο να μήν έχει αποτέλεσμα. Άν πράγματι υπάρχουν ζουζούνια στο μήλο ή οποιαδήποτε λαχανικά ή φρούτα, σημαίνει πως τα προϊόντα αυτά είναι ακίνδυνα για το ζουζούνι, άρα και για μάς. Απλά το ζουζούνι, έχει την κακή συνήθεια, να τρώει χωρίς να πληρώνει…
    Κι άλλα φιλάκια
    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

  25. October 14, 2009 12:10 am

    Ευχαριστω καλο μου νοημα, εισαι ο προσωπικος μου ντραγκ εντ φουντ αντμινιστρεητορ! Σε φιλω και παω να τελειωσω το μηλαρακι μου που ειχα αφησει δτη μεση!

  26. October 14, 2009 2:54 am

    Ευχαριστώ την οικοδέσποινα Δέσποινα για αυτό το πολύ συζητημένο μήλο
    για το σχόλιο που μου επέτρεψε να κάνω και θερμά ευχαριστώ στο Με Νόημα που απήντησε με τόση προθυμία.

    Φιλιά

    • October 14, 2009 11:50 pm

      Το εξαντλησαμε ε;

      • October 15, 2009 2:58 am

        Όχι ντε έχω κι άλλα, όμως θα είναι στο δικό μου γιατί θεωρώ ότι αρκετά με φιλοξένησες.

  27. October 14, 2009 9:05 am

    Αχ τί όμορφα χρώματα…
    Υπέροχα τα μήλα σου :)
    Καλημέρα απο ΝΖ, πάω ψυγείο, ζήλεψα…

  28. October 16, 2009 4:31 pm

    θυμίζω και προειδοποιώ: το μήλο κάτω απ’ τη μηλιά θα πέσει!
    θέλω το τηλέφωνο του Farmer Joe!!!!!

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 29 other followers

