Skip to content

ασπρο – 2 (Andalucia)

March 14, 2010

Ασπρο “δε σηκουελ” ας το πουμε, και ηταν προγραμματισμενο απο χτες. Χτες ομως οι βουλες του καιρου μας επιφυλαξαν εκπληξεις απροσμενες. Μια καταιγιδα με δυνατους ανεμους ειχε σαν αποτελεσμα να ξυπνησουμε χωρις ρευμα. Οταν το ρευμα κοβεται εδω, δεν εχουμε ουτε θερμανση, ουτε σταθερα τηλεφωνα ουτε Ιντερνετ. Και ενω την γλυτωσαμε με ολοκληρο χιονοαρμαγεδωνα, ηρθε τωρα μια καταιγιδουλα να μας παραλυσει. Να μη τα πολυλογω, ηρθε το ρευμα ξανα μετα απο 11 ωρες, και δε το πολυκαταλαβαμε γιατι φυγαμε απο το σπιτι. Το χειροτερο μου ειναι οτι μου στερησε την πρωϊνη μου Σαββατιατικη βολτα στα μπλογκς και στα αλλα σοσιαλ μηντια, αλλα αναπληρωνω σημερα.

Ηθελα πολυ να φερω αυτο το μικρο αλμπουμακι που εφιαξα απο ενα παλιο αρχειο με φωτογραφιες απο την Ανδαλουσια.  Η Ανδαλουσια τα καλοκαιρια εχει τοσο πολυ φως και τοσο λευκο, που φανταζομαι συναγωνιζεται σε λευκοτητα τα δικα μας αιγαιοπελαγιτικα νησια.  Τοτε δεν υπηρχε θεματικη προθεση στις φωτογραφιες μου.  Οτι ελαμπε και αστραφτε κατω απο τον δυνατο ηλιο, μου κεντριζε την προσοχη.

Χωρις ιδιεταιρη σειρα,  ελατε μαζι μου να δουμε ποσο ομορφο μπορει να ειναι το ασπρο, οταν η φυση, ο ανθρωπος, και ο ηλιος εχουν κεφια. Και στην Ανδαλουσια ποτε δε χανονται αυτα τα κεφια.

Ronda σκαρφαλωμενη σε αποκρημνα βραχια.

San Fernando.  Οταν το λευκο ρυτιδιαζει με το χρονο.

Jerez.  Στον προαυλιο χωρο της οινοποιιας Tio Pepe

H Camera Obscura, sto  Palacio de Villavicencio sto Alcazar του Jerez.

Jerez. Λευκα αστρα σε χαμαμ στο Αλκαζαρ.  Η παρουσια της αραβικης κουλτουρας ειναι εντονη παντου στην Ανδαλουσια.

Cadiz.  Μπακαλικακι, ψιλικατζιδικο.

Arcos de la Fontera.  Καλντεριμι

Ronda. Εκκλησια

Granada.  Η πολη οπως φαινεται απο το Alcazar.

Arcos de la Fontera. Καμπαναριο.

Arcos de la Fontera. Η καταλευκη πολη

San Fernando.  Μυνημα εληφθη..οβερ!

Σας φιλω γλυκα και ευχομαι καλη εβδομαδα.

19 Comments leave one →
  1. Χριστινα permalink
    March 14, 2010 2:20 pm

    αυτη η αναρτηση δε θα μπορουσε να γινει σε πιο καταλληλη στιγμη για μας καθως η Νοτια Ισπανια ειναι ο επικρατεστερος προορισμος για honeymoon :)
    muchas gracias Despaniol!!

    • March 15, 2010 1:56 am

      Ειναι πολυ ωραια επιλογη για μηνα του μελιτος η Ανδαλουσια Χριστινακι. Ρομαντικη, ερωτικη, γκουρμεδιαρα και κουκλα.

  2. March 14, 2010 2:21 pm

    τί όμορφο άσπρο είναι αυτό!
    ορίστε τι έχει να πει γι’αυτό ο ‘ομιλών τοίχος’ της γειτονιάς Νεβέ Τσέντεκ του Τελ Αβίβ (που πεθύμησα, ομολογώ)

    αφιερωμένα -και η ανάρτηση :

    http://alloukiallou.blogspot.com/2009/09/blog-post_19.html

    αλλά και το βιντεάκι:

    • March 15, 2010 2:00 am

      Σ’ ευχαριστω βρε Γκαμπυ μου. Και για το ποστ και για το κομματι. Ειναι υπεροχο. Χαιρομαι που σου αρεσε.

  3. Aliki permalink
    March 14, 2010 5:06 pm

    Ax kuria Despina, ti oraies pictures, mou thimisate to proigoumeno m trimino….alla afto pou eine magiko eine oi perigrafes sas! ! !

    • March 15, 2010 2:01 am

      Αλικακι μου μικρο. Ειμαι σιγουρη οτι θα σου μεινει αξεχαστη η Σεβιλλη, οπως ειμαι σιγουρη οτι μια μερα θα ξαναπας. Ξερω ποσο σου αρεσε. Φιλακια!

  4. March 14, 2010 6:22 pm

    Πολύ όμορφη βόλτα ό,τι έπρεπε γι αυτό το απόγευμα Κυριακής!!
    Δε πιστεύω πως ο δρόμος θα με πάει ποτε στην Ανδαλουσία, οπότε το ευχαριστιέμαι ιδιαίτερα.Το καλντερίμι….τι ξεχωριστό λευκό,το ξεχώρησα Δεσποινούλι!

    Καλή εβδομάδα φιλί

    • March 15, 2010 2:02 am

      Ευχομαι να σε παει, αν τυχει μη το αφησεις. Αξιζει. Καλη σου εβδομαδα Κατερινα.

  5. March 14, 2010 11:59 pm

    Με τα μάτια τα δικά σου, Δεσποινάκι μου, φαντάζει αλλιώς η Ανδαλουσία. Παρόλο που έχω πάει, ήταν σαν να να μην έχω ξαναδεί τέτοια τοπία. Η αλήθεια είναι πάντως πως από όσα μέρη έχω πάει (είναι σχετικά αρκετά), το μόνο μέρος που θα μπορούσα να μείνω (αντί για Ελλάδα εννοώ) είναι η Σεβίλη. Με μάγεψε κυριολεκτικά.
    Όσο για την Κατρίν μας παραπάνω, το μόνο εύκολο να την παέι ο δρόμος της στην Ανδαλουσία. Τι Ζυρίχη, τι Βιέννη, τι Άμστερνταμ, τι Σεβίλη. Τι Λωζάνη, τι Κοζάνη!
    Φιλιά νυχτερινά και καλή σου βδομάδα.

    • March 15, 2010 2:12 am

      Ευχαριστω Φωτεινουλα και καλη εβδομαδα και σε σενα. Κι εμενα μου αρεσε πολυ η Σεβιλλη, κι εκεινη η περιοχη εχει κλιμα πολυ κοντινο στο κλιμα του νησιου σου. Μαλιστα θυμαμαι το συζηταγαμε, και για το κλιμα και για την βλαστηση.

  6. margarita permalink
    March 15, 2010 7:07 am

    ΟLE!!! και στιχοι Λορκα !! λουζεται η αγαπη μου στο Γουαδαλκιβιρ..
    η ποιο ομορφη πολη που ειδα στη ζωη μου ( πωπω υπερβολη) η Ροντα!!
    καλη βδομαδα !!

    • March 15, 2010 9:51 pm

      Μαργαριτακι μου, δε με ενεπνευσε ο Γουαδαλκιβιρ να παω να λουστω. Κομματακι βρωμικα τα νερα. Σ’ αρεσε η Ροντα ε; Κουκλα και επιβλητικη!
      Καλη σου εβδομαδα.

  7. elekat permalink
    March 15, 2010 9:59 am

    Μπαίνω στη μελισσούλα, βλεπω Λυών!
    Μπαίνω εδώ, βλέπω Ισπανία!!
    Αχ ωραία μας ταξιδεύετε κορίτσια!!

    • March 15, 2010 9:51 pm

      Τουριστικο γραφειο το κανεμε το Ιντερνετ Λενα.

  8. March 15, 2010 10:29 am

    ε οχι λοιπον, δεν εχει καλυτερο φως και καλυτερο ασπρο η Ανδαλουσια απο τις Κυκλαδες. ουτε καλυτερη θαλασσα :)

    • March 15, 2010 9:53 pm

      Για θαλασσα δεν μιλησα χρυσο μου. Φυσικα και δε συγκρινεται το Αιγαιο με την Μεσογειο της γειτονιας του Ατλαντικου. Ομως το ασπρο της Αρκος ντε λα Φοντερα, δεν το εχω δει πουθενα αλλου. Η πολη ειναι παλλευκη.

  9. March 15, 2010 1:34 pm

    Teleio ! Eidika edw sth mavri shragga pou eimai apo prox8es to fws ths Andalousias einai kataplhktiko …. Polla filia fin fon despinario, exw diavasei ola ta blogs poy mporousa alla den mporw na vrw 8ema gia to diko mou …

    • March 15, 2010 9:55 pm

      Χαρα μου τι να σου πω. Αν ο δικος μου ηλιος βοηθα χαιρομαι. Στεναχωριεμαι εκει στα τρισβαθα της γης που σε σκεφτομαι. Φιλια.

  10. March 16, 2010 8:50 am

    agapo kalnterimia…apla kai over :)

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 32 other followers

