Skip to content

Καλο Πασχα

March 29, 2010

Στολιζω το μπλογκ με φιν φον αυγα και φευγω ταξιδακι. Θα ειμαι ξανα κοντα σας, το Μεγαλο Σαββατο, η ανημερα το  Πασχα, αναλογα με την διαθεσιμοτητα  του γουαϊ φαϊ. Καθε χρονο το Πασχα το γιορταζουμε εδω στο σπιτι. Καθε χρονο βαφω αυγα, φιαχνω τσουρεκια, φιαχνω κουλουρακια, ετοιμαζω αρνακι και ανοιξιατικες σαλατες. Φετος αποφασιζω να κανω ανατροπη. Γιατι αν κανουμε καθε χρονο τα ιδια,  θα βαρεθουμε τον ιδιο μας τον εαυτο.   Ειμαι πολυ ενθουσιασμενη.

Στο Δεσποιναρεϊκο αγαπαμε πολυ τα αυγα.   Ετσι φωτογραφιζω  μερικα για το Πασχαλιατικο ποστ.

Ενα γαλαζιο  αυγο απο αχατη, δωρο του Νικητα κι ενα απο ροδοχροσιτη που εφερα απο το Μπουενος Αϊρες.  Τα αυγα ποζαρουν επανω σε ενα κεραμεικο της Ταναγραιας που μου χαρισε η θεια μου η Ρεα.

Συλλογη απο κοκκινα “μεταξωτα αυγα” που εστελναν  φιλοι στα παιδια οταν ηταν μωρα.

Αυγο “δαντελα”  και αυγο ζωγραφισμενο και τα δυο απο την Πολωνια, δωρακια της αγαπημενης φιλης Μαγδας (πραγματικα αυγα χηνας)

Κιτρινο αυγο απο αλαβαστρο.

Διαφορα πορσελανινα αυγουλακια,  Limoges, Romanesco, cloisonne, που μου εχει στειλει η μαμα, κι ενα κοκκινο κεραμεικο με χαλκινο ντεκορ και περλιτσες, δωρακι της φιλης μου της Σοφης.

Κιτρινο αλαβαστρινο αυγο σε πιατακι Costa Boda.

Αλαβαστρινο αυγο σε πιατακι murano.

Ζωγραφισμενα αυγα σε papier mache.

Κοκκινο αλαβαστρινο αυγο σε μικρη ζωγραφια του Δ. Ψωμοδοτη.

Αυγα κερακια σε ασημενιες αυγουλιερες.

Κιτρινο αλαβαστρο σε ιταλικο κεραμεικο πιατακι.

Αυγο απο αλαβαστρο σε αυγουλιερα αντικα της προγιαγιας τουυ Ερρικου και ξυλινο αυγο απο την Τσεχια.

Πιατακια και μπωλακια σε πασχαλινα χρωματα και σχημα αυγου, δωρο της ωραιοτατης μου κουμπαρας.

Αυγουλακια Delft

Ενα σετ απο αυγα που ειχα βαψει πριν αρκετα χρονια και τα φυλαξα γιατι μου αρεσαν τα χρωματα. Ολα αυτα ειναι τωρα κλουβια και τα προσεχω πολυ για να μη σπασουν.

Κοκκινο αλαβαστρινο αυγο σε πιατακι Imari.

Κλασσικος λαγος σε αυγο απο papier mache.

Πλαστικα αυγουλακια με χαριτωμενες ανοιξιατικες ζωγραφιες.

Αυγουλακια γεματα σοκολατες που εφερε ο Ερρικος για τα παιδια απο την Φρανκφουρτη.

Ροζ αλαβαστρο σε αγγλικη πορσελανη Arcadia.

Αλαβαστρινο αυγο σε ροδἰ χρωμα σε τασακι Ταναγραιας και τις ασορτι μπομπονιερες της Μυρτως.

Τα αλαβαστρινα αυγα (πρταγωνιστες της σημερινης αναρτησης) ποζαρουν σε απολυτα φιν φον, θηκη αυγων απο χαρτονι ανακυκλωσης.

Ευχομαι Καλη Ανασταση σε ολους και σας φιλω γλυκα.

28 Comments leave one →
  1. Πέννυ permalink
    March 29, 2010 5:48 am

    Εύχομαι σε σένα και την οικογένειά σου να έχετε Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα και ότι επιθυμεί η καρδούλα σας.
    Καλά να περάσεις!!!

  2. March 29, 2010 7:04 am

    Καλό Πάσχα Δέσποινα και να περάσεις όμορφα!

  3. March 29, 2010 7:20 am

    Καλό Πάσχα, Δέσποινα!
    Με υγεία και χαρά.
    Καλά να περάσετε, όπου κι αν πάτε!
    Πολλά φιλιά

  4. March 29, 2010 7:52 am

    nai alla den mas eipes pou tha pas ;)

    kala i proti me ta auga photo einai o-l-a ta lefta :D

    kala na peraseis despinarion mou!!

  5. March 29, 2010 9:26 am

    Καλα να περάσεις όπου κι αν βρεθείς!

  6. March 29, 2010 9:36 am

    Χρόνια Πολλά και Καλή Ανάσταση!
    Εύχομαι να περάσετε υπέροχα:)

  7. March 29, 2010 9:49 am

    Kαλό Πάσχα, να περάσεις όμορφα!

  8. margarita permalink
    March 29, 2010 11:24 am

    απαπα .. το ποστ της χοληστερινης!! αλλα τα μεταξωτα τα αυγα τα χαρηκα πιο πολυ απ ολα.. μουφερνε παντα η νονα μου ενα τιγκα με σοκολατακια.. μετα ειχαμε τα παπ-μασε.. τωρα δεν εχουμε τιποτις!!! καλα να περασεις… εμεις ειπαμε οδοιποροι…

  9. March 29, 2010 1:01 pm

    ξέχασες να μάς βάλεις και δυο αυγά μάτια…
    (καλό Πάσχα! εις το επανιδειν)

  10. March 29, 2010 1:37 pm

    ιιι Παναγια μου με αγχωσες… λες να αποφασισει και η μαμα μου καμια ανατροπη και να μου την κανει κι εγω ετοιμαζομαι για μεγαλα γλεντια;
    Καλο Πασχα Δεσποινακι και Καλο Ταξιδι!!!
    και συγγνωμη δηλαδη, αλλα απο σημερα μεχρι το μεγαλο σαββατο θα ταξιδευεις; πφφφ

  11. March 29, 2010 5:26 pm

    Τα αλαβάστρινα είναι ό,τι πρέπει για τσούγκρισμα ;-)

  12. orfia permalink
    March 29, 2010 6:25 pm

    Καλο ταξιδι Δεσποινα μου. Να περασεις υπεροχα , να αλλαξεις παραστασεις , να ξεκουραστεις.!!! Καλο πασχα…αν και θα ξαναευχηθουμε…παλι εδω στο Δεσποιναρεϊκο….!!!
    Φιλια πολλαααα!!

  13. March 29, 2010 7:22 pm

    Χαρούμενο Πάσχα να περάσεις Γλυκιά Δεσποινουλα μαζί με τους αγαπημένους σου ανθρώπους.
    Φιλάκια

  14. Marthaki permalink
    March 29, 2010 9:31 pm

    Καλό Πάσχα Αγαπημενο Δεσποιναριο και να περάσετε καλα!
    Υπεροχες οι φωτογραφιες σου και τρομερη το κολεξσιον σου!
    Safe travels.

  15. March 30, 2010 1:22 am

    Καλά επέστρεψε το ρουτινιάρικο Τζουστινάκι και την έκανε η Πρωτευουσιάνα με ελαφρά πηδηματάκια; Πρέπει να υποκλιθώ στην απόλυτη έκθεση Πασχαλινού Αυγού. Δεν έχω ξαναδεί ωραιλοτερη συλλογή. Σ ευχαριστώ που την είχες να με περιμένει. Δώρο άνοιξης!!!

  16. March 30, 2010 8:06 am

    Καλά, είσαι φοβερή.. Και με ενέπνευσες, και ανέβασα και εγώ τα αυγά μου στο blog.. Να περάσεις υπέροχα φιλενάδα μου !!! Φιλάκια πολλά σε όλους σας…

  17. elekat permalink
    March 30, 2010 10:21 am

    Τι να πρωτοδιαλέξω απο τη συλλογή;;;
    Εκείνο δε με την ζωγραφιά του Ψωμοδότη ήταν το κάτι άλλο!
    Πεθαίνω για τις photos και τις συλλογές σου!
    Ενα blog κόσμημα!
    Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση Δεσποινάκι!
    Να περάσεις υπέροχα και να χαρείς την οικογένεια και τους φίλους σου!
    Α μπιεντό!

  18. March 30, 2010 4:48 pm

    Εξαιρετικα και πανεμορφα τα αυγουλακια σου Δεσποινα.Εχω κι εγω μια συλλογη με αυγα του Πασχα,αλλα τα δικα σου ειναι πανεμορφα.Καλη Ανασταση σου ευχομαι.Οπου κι αν πας να περασεις υπεροχα και να χαιρεσαι την οικογενεια σου.

  19. March 31, 2010 12:25 pm

    Καλή Ανάσταση, Δέσποινά μου και να περάσετε όμορφα και οικογενειακά. Εμείς Θεσσαλονίκη, η μικρή με ωτίτιδα να κλαίει και ο καιρός βελτιούμενος, αλλά μένει ανεκμετάλλευτος.
    υγ. υπέροχες οι φωτό

  20. πρεσβύωψ permalink
    March 31, 2010 3:16 pm

    Kαλό Πάσχα. Να είστε καλά.

  21. March 31, 2010 4:02 pm

    Πανέμορφα χρώματα!!!!

    Γιορτινοπασχαλινό μου Δεσποινάκι, να περάσεις όμορφα.Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα με ολόψυχες ευχές για υγεία και ευτυχία.
    ps: Σου είπα πως σ αγαπώώώώώώώώώ???ή το ξέχασα???
    Φιλία φιλάκια

  22. March 31, 2010 5:23 pm

    Kαλή Ανάσταση Δεσποινάκι!!!
    σε ό,τι προσμένεις και ονειρεύεσαι!!!
    Να περάσεις όμορφα
    φιλάκια πολλά

  23. March 31, 2010 7:41 pm

    Yπέροχα όλα !! μόλις τελειώσα στο βάψιμο των αυγών και σου εύχομαι Καλή Ανάσταση και Καλο Πάσχα Δεσποινάκι χχο

  24. FoodJunkie permalink
    April 1, 2010 8:54 am

    Χρόνια Πολλά και καλή Ανάσταση. Ωραία συλλογή με αβγά, μόνο ένα faberge λείπει…. :-)

  25. April 2, 2010 12:42 pm

    Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα Δεσποινάκι μας :)

    Καλέ τι υπέροχα αυγά είναι αυτά; Τα Delft και τα αλαβάστρινα της τελευταίας φότο όμως, μου αρέσουν πιο πολύ από όλα τα άλλα.

    Φιλάκια!

  26. April 4, 2010 10:49 pm

    Αγαπημενοι μου μπλογκοφιλοι, ευχαριστω πολυ για τις ευχες σας. Τωρα πια ας πω Χριστος Ανεστη σε ολους και ας ευχηθω ξεχωριστα στον καθενα σας καθε ευτυχια, και πολλη αγαπη στη ζωη σας. Ματς μουτς επι εικοσιπεντε!

  27. April 5, 2010 4:14 pm

    Kalo Pasxa, Xristos Anesth!

  28. April 5, 2010 10:20 pm

    Χριστος Ανεστη Γιαννη
    Χ επι 26

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 30 other followers

