Skip to content

τι θα ηθελες να ησουν αν δεν ησουν αυτο που εισαι;

October 21, 2010

Αυτος ο τιτλος θυμιζει κατι σαν λευκωμα.  Τι ειναι ερως;  Τι ειναι απιστια;  Καποια στιγμη θα κανω μια αναρτηση με ερωτησεις και απαντησεις απο το λευκωμα της γιαγιας Μαρικας (του Ερρικου).  Νομιζω οτι δεν θα πειραξει κανενα, και δεν θα εκθεσει κανενα, αφου ολοι οι γραφοντες πρωτον ειχαν ψευδωνυμα και δευτερον ολοι με μαθηματικη ακριβεια, εχουν αποδημησει εις κυριον.

Αυτος ο τιτλος ομως, ανηκε  και  σε ενα ραδιοφωνικο διαγωνισμο που εγινε πριν πολλες δεκαετιες.  Οι συμμετεχοντες  επρεπε να γραψουν καποια εκθεση και να την στειλουν στην ΕΙΡ (τοτε Εθνικο Ιδρυμα Ραδιοφωνιας) αλλα επρεπε να ειναι αρρενες. Η κυρια Δαφνη (υπεροχη μητερα του δεσποιναριου)  ηταν τοτε ενα κοριτσοπουλο (δεσποινις Δαφνη Δρακουλη) . Της αρεσε η ιδεα, αλλα υπηρχε ενα προβλημα.  Ηταν θηλυ!  Αποφασιζει λοιπον να γραψει την εκθεση και να την υποβαλλει  χρησιμοποιωντας το ονομα του μικρου αδελφου της  Ριχαρδου.  Η εκθεση ερχεται πρωτη και η δεσποινις Δαφνη πετωντας τη μασκα του αρρενος παει να παραλαβει το βραβειο της.  Απογοητευση!  Οταν οι κριτες ανακαλυπτουν την  “απατη”  ,  με λυπη την θετουν εκτος διαγωνισμου και δινουν το βραβειο στον πρωτο επιλαχοντα,  που ειχε ολα τα ανατομικα προσοντα!

Τι ειχες γραψει χαρα μου;  προσπαθω να την κανω να θυμηθει.  Στο περιπου η δεσποινις Δαφνη θα ηθελε να ηταν γιατρος με οραμα αλλα δε θυμαται να μου πει λεπτομερειες.  Φυσικα δεν επιμενω. Οταν οι μεγαλοι ανθρωποι δεν θυμουνται λεπτομερειες, δεν ωφελει να τους πιεζουμε και να τους στεναχωρουμε.

 

Κυρια Δαφνη μετα εξαχρονου Δεσποιναριου στα βραχακια της Αλοννησου ( η φωτογραφια εχει επαναδημοσιευτει οπως θα θυμουνται οι παλιοι φιλοι μου)

 

Παραμενει ομως το ερωτημα!  Τι θα ηθελες να ησουν, αν δεν εισαι αυτο που εισαι;   Το σκεφτομαι μερικες φορες.   Και ειναι δυσκολο να καταληξω σε μια και μοναδικη απαντηση.  Παντα το κατηγοριοποιω σε γυναικες και ανδρες.  Και αν ημουν γυναικα, θα ηθελα να ημουν η Κατριν Ντενεβ.  Γιατι ποια γυναικα δε θελει να ειναι ωραια;  Και για μενα η Κατριν ειναι η πιο ομορφη γυναικα (που συνυπηρξαμε χρονικα).  Αν ημουν ανδρας που θα ηταν ενδιαφερον γιατι θα μπορουσα επι τελους να καταλαβω πως σκεφτονται (οχι οτι δεν ξερω τωρα, αλλα θα ηθελα να το νοιωσω κιολας βρε παιδι μου) θα ηθελα να ειμαι ο Μαρτσελο Μαστροϊανι.  Τελικα οι χαρακτηρες που χρησιμοποιησα δεξια δεν ειναι τυχαιοι.  Τελος παντων, επειδη το ξεφτυλισα λιγο το θεμα, μια εβδομαδα ως Καρλα Μπρουνι δε θα με χαλαγε,  και μια εβδομαδα ως Μπαρακ Ομπαμα, ενα μηνα ως Σων Κοννερυ, και ενα μηνα ως Κριστιανα Αμανπουρ,  μια εβδομαδα ως Ματα Χαρι και μια εβδομαδα ως Γκραντ Εσκοφιέ.   Τελικα αν τα βαλεις ολα μαζι, παει περασε μια ζωη.  Ομως ειμαι αυτη που ειμαι, με τα καλα μου και τα αναποδα μου.  Η ιδια καρδουλα χτυπαγε εκει πανω στα βραχακια, η ιδια και σημερα γραφοντας αυτη την αναρτηση.

20/10/2010

τωρα που το ξανασκεφτομαι πιο ωριμα το θεμα, θα ηθελα να ειμαι ακομα εκεινο το φαφουτικο στα βραχακια!

Α ξεχασα να σε ρωτησω, τι θα ηθελες να ησουν, αν δεν ησουν αυτο που εισαι;  Και σε φιλω γλυκα!

53 Comments leave one →
  1. October 21, 2010 4:50 am

    Αγαπημένο μου φιν φον, τί ωραίοι που ήταν οι γονείς μας και ήξεραν να κάνουν έστω και περιστασιακά ανατρεπτικά by pass στις απαγορεύσεις και τα στεγανά των καιρών τους.. βρίσκω εξαιρετικό αυτό που έκανε η μητέρα σου !!!! :smile:
    Λοιπόν… έχω αναρωτηθεί κι εγώ αν δεν ήμουν αυτό που είμαι τί θα ήθελα να είμαι.. αλλά κατά 90% καταλήγω ότι αν όχι το ίδιο θα ήθελα κάτι ανάλογο με αυτό που είμαι. Το 10% που μένει θα στο πω από κοντά και είμαι σίγουρη ότι δεν θα εκπλαγείς !!! Καλή σου μέρα από την Αθήνα εκεί στο μακρινό DC

    • October 22, 2010 10:58 pm

      Αγαπημενη μου Σο Φαρ. Η μαμα μου ηταν παντα τολμηρη γυναικα και ατρομητη. Αφοβη, επαναστατρια και μακαρι να της εμοιαζα που βγηκα ενα ζυμαρι και με κανουν ολοι οτο θελουν.
      Τωρα το 10% που θελεις να αλλαξεις ειμαι περιεργη να μαθω τι ειναι αλλα θα περιμενω υπομονετικα μεχρι να σε ξαναδω!

  2. October 21, 2010 5:04 am

    H ερώτηση είναι καλή και ενδιαφέρουσα. Αλλά εσείς το τοποθετείτε στο να είσαστε κάποια άλλη με συγκεριμένα ονόματα. Θεωρώ το ερώτημα θα ήθελε μια απάντηση ως προς την ιδιότητα, σπουδές κλπ. Π.χ. ένας γιατρός θα προτιμούσε να είχε γίνει δάσκαλος? ή να μην είχε σπουδάσει καθόλου? Μια καθηγήτρια μέσης εκπαίδευσης μήπως θα προτιμούσε να έμενε απλή …. οικοκυρά? (λεώ στη τύχη παραδείγματα). Διότι το να πω : θα ήθελα να είμαι ο …. Ομπάμα, δεν μου…. λέει!

    • October 22, 2010 11:04 pm

      Δε σας λεει αγαπητε Μαϊκ οτι τα ονοματα που ανεφερα αντιπροσωπευουν αλλα επαγγελματα και προσωπικοτητες; Ε ναι θα ηθελα να ειμαι πλανηταρχης για μια εβδομαδα, η ανταποκριτρια ρεποτερ με εξαιρετικη ευφραδεια; Εσεις ομως δε μας ειπατε τι θα θελατε να ειστε;

  3. October 21, 2010 5:28 am

    καλα, καταπληκτικη αναρτηση (εννοειται οτι το πικ της ιστοριας θα ηταν να δω ενα δεσποιναριον μπαρακ ομπαμα. (οχι δεν θα υπεισελθω σε σοκιν λεπτομερειες χαχαααααα).
    την κατ αρχην την κανω share και οταν θα επιστρεψω απο το γραφειο επεται συνεχεια σχολιασμου.
    (καλα αυτο στο ΕΙΡ τοσο ηλιθιοι;; ακου να ακυρωσουν την καλυτερη εκθεση επειδη η δαφνη δεν ηταν μητσος!)

    • October 22, 2010 11:06 pm

      Αν γινομουν Ομπαμα, θα σε εφερνα στον λευκο οικο για συμβουλο, στανταρ! Εκει να δεις τι θα εγραφες! :lol:

  4. margarita permalink
    October 21, 2010 6:39 am

    καλα ντε, γανιασα να γινω αυτο που ειμαι , να αλλαξω τωρα?? το μονο που θα ηθελα ομως οντως .. μια μερα με αλλα ματια , αετισια ας πουμε… χωρις καμμια παθηση…. τωρα βεβαια δεν μπορω να φανταστω κανεναν απο αυτους που περιγραφεις να εχουν αυτο το καταδικο σου πηγαιο αυθορμητο γελιο ( και σιγουρα οχι η Κατριν η ο Μπαρακ…) ΥΓ με φανταζεσαι ομως σαν μαντουβαλα???
    ΥΓ2 δεν υπαρχει πουθενα το πρωτοτυπο της εκθεσης κας Δαφνης?? κριμα..

    • October 22, 2010 11:11 pm

      Χα χαααα! Πως ειναι η Μαντουβαλα; Ιδεα δεν εχω! Μαργαριτακι σ’ ευχαριστω για το γλυκο που ειπες! Εσενα δεν θα μπορουσα να σε φαντασω τιποτε αλλο απο Μαργαριτα. Το πρωτοτυπο δεν υπαρχει δυστυχως. Και κατι αλλα πρωτοτυπα που ειχε δυστυχως τα εδωσε και πανε κι αυτα! Φιλια!

  5. October 21, 2010 6:46 am

    ti tha ithela na eimai an den eimai auto pou eimai? kaliteros anthropos tha elega…

    isos kai na epelega ena allo epagelma poio poli sta Ellinika dedomena :(

    poia tha ithela na imoun an den imoun auti pou eimai? I Monica Belucci tha apantousa xoris deuteri skepsi ;)

    kalimera despoinarion…

    • October 22, 2010 11:15 pm

      Καλυτερος ανθρωπος μπορεις να γινεις, απο σενα εξαρταται και τα κριτιρια ειναι μονο δικα σου. Μονικα Μπελουτσι ε, ολες Μονικες απ’ οτι καταλαβα θελουν να ηταν. Ενας κοσμος γεματος Μονικες. Βλεπω πολλους να χαμογελουν!

  6. orfia permalink
    October 21, 2010 6:49 am

    Καλα….η μαμα σου δυναμικη και πρωτοποριακη για εκεινη την εποχη…!! και τι απογοητευση οταν το περιβαλλον σε πληγωνει με τα τοσο στενα του πλαισια…!! Τελοσπαντων στο ερωτημα τωρα…τι θα ηθελα να ημουν….Νομιζω οτι μετα απο πορεια τοοοοσων..πολλωωων δεκαετιων….δεν θα ηθελα να αλλαξω τιποτε απο τον παλιοχαρακτηρα μου (αμετανοητη)…ουτε να γινομουν αντρας…κλπ, αλλα βρε δεσποινα μου μια πιο ψηλη….πιο ωραια….πιο λεπτη…εεε ναι θα ηθελα…(ματαιοδοξια ε??? χαχαχαχα!!) Ωραια αναρτηση.! Σε φιλω γλυκα…

    • October 22, 2010 11:18 pm

      Φανταζομαι οποιος δεν θελει να αλλαξει τιποτα ειναι σουπερ ευχαριστημενος με τον εαυτο του. Τωρα τα αλλα διορθωνονται, ακομα και το υψος με ενα ζευγαρι δεκαποντα. Μια χαρα!

  7. October 21, 2010 8:55 am

    Eγώ ήθελα να ήμουν χορεύτρια του πατινάζ και να είχα σαρώσει όλα τα κύπελλα του κόσμο εκ μέρους της Ελλάδας :P

    • October 22, 2010 11:19 pm

      Αυτο μαλιστα Ειναι ΟΡΑΜΑ! Για την Ελλαδα ρε γαμωτο! Φιλια καρδουλα!

  8. October 21, 2010 12:04 pm

    Μην με περάσετε για ψωνάρα παρακαλώ αλλά θα ήθελα να ήμου πάλι εγώ.. Με καλύτερο μεταβολισμό ίσως , με φυσικό ξανθό μαλλί και μόνιμη αποτρίχωση… :-))))) Φιλάκια

    • October 22, 2010 11:21 pm

      Σορυ ρε Ευουλα αλλα τοτε τι θα μας εγραφες εμας; Ολα θα ηταν τελεια ΠΦΦΦΦΦΦΦ!

  9. October 21, 2010 12:26 pm

    Καλημέρες, καλησπέρες, ανάλογα την Ήπειρο!
    Χάθηκα λίγο γιατί πήρα τα βουνά!!!!
    Η μαμά πρωτοπόρος, τώρα εξηγούνται όλα………
    Εγώ λοιπόν θα ήθελα να ήμουν λίγο Μπελούτσι, λίγο Αρβελέρ, λίγο Τζέην Φόντα, λίγο Γκρέις Κέλυ και στο αντρικό λίγο Σων Κόννερι, λίγο Κλούνεει, λίγο Μπον Τζόβι, Ρομπιν Ουιλιαμς, Σινάτρα…………….
    και λιγότερο ευαίσθητη…….παρορμητική….. και τελικά μια χαρά είμαι όπως είμαι γιατί αλλιώς δεν θα ήμουν εγώ!
    Σε φιλώ

    • October 22, 2010 11:24 pm

      Ποπη μου ποια βουνα; Εγω σε παρτυ σε ειδα! Επι τη ευκαιρια, πολυ ωραια η εκδηλωση σας! Εσυ αφου εκανες μια βολτα στο Χολυγουντ αποφασισες οτι θελεις να μεινης ..εσυ. Μια χαρα! Φιλια!

  10. October 21, 2010 1:09 pm

    Πιο ελεύθερη από τα “πρέπει” μου.
    Πιο ζαμαν φου δηλ.

    Άλλο παράπονο δεν έχουμε ;-)

    • October 22, 2010 11:29 pm

      Δεσποινακι μου! Κι αυτο αλλαζει. Μια αρχη να γινει! Σε φιλω!

  11. Aliki permalink
    October 21, 2010 1:49 pm

    poli omorfi i anartisi sas….oso aqnafora to erotima ego apo diasimous tha ithela na eime i Audrey Hepburt i tha ithela na eime Ballarina…..alla nomizo oti tha protimousa na eime delfini!

    kalo sas apogevma

    • October 22, 2010 11:31 pm

      Δελφινι; Χμμ, καλυτερα Μπαλλαρινα Αλικακι. Παντως φυσιογνωμικα μια χαρα Ωντρεϋ θα ησουν!

  12. October 21, 2010 7:19 pm

    λοιπόν, είμαι μια χαρά ως εγώ! ποιος ξέρει τι ζόρια τραβάνε στ΄αλήθεια όλοι οι αυτοί οι λαμπεροί; δεν θέλω να μάθω καν. θέλω la vie d’artiste όπως ακριβώς τη ζω :)

    • October 22, 2010 11:38 pm

      Χα χα πολυ ωραια λοιπον συνεχισε ετσι! :)

  13. Ρούλα permalink
    October 21, 2010 8:24 pm

    Σκέφτομαι τι πίκρα θα εισέπραξε η μανούλα σου! Η ευρύνοια σε καμμιά περίπτωση δεν χαρακτήριζε εκείνη την εποχή, θα μπορούσαν να κάνουν τουλάχιστον ένα διαγωνισμό αρρένων και ένα διαγωνισμό θηλέων( βγάζουν μια ψύχρα οι εκφράσεις, μπρρ). Θυμάμαι που δεν έγινα σημαιοφόρος στην παρέλαση αν και είχα την υψηλότερη βαθμολογία γιατί δεν ήμουν άρρεν, πάτησα πόδι και πήρα τη σημαία στη δοξολογία που γινόταν και έπρεπε το σχολείο να παραστεί. Καλό λουλούδι ήμουν από τότε…
    Θα ήθελα να ήμουν εκείνη που θα είχε τη χαρά να ανακοινώσει ότι βρήκε επιτέλους το φάρμακο για τον καρκίνο, να μοιραστώ αυτή τη χαρά και λύτρωση! Από εμφάνιση θα ήθελα να ήμουν Μόνικα Μπελούτσι :)

    • October 22, 2010 11:51 pm

      Ρουλα, λυπαμαι, τη Μονικα την πηρε αλλος. Ωραια σε βρισκω και σαν παιδι αλλα και σαν ανθρωπο με ονειρα. Φιλακια!

  14. October 21, 2010 8:30 pm

    λοιπόν, στάνιαρα από όλη την πιλάλα της μέρας και αφού σκεφτόμουν το ερώτημά σου συχνά πυκνά, εν τέλει αποφάσισα ότι δεν θα ήθελα να ήμουν κανείς άλλος παρά μόνο εγώ, αυτός που είμαι και έτσι όπως είμαι, με τα καλά μου και τα στραβά μου. φουλ στοπ.
    όμως θα ήθελα να μην ζω σε αυτή τη χώρα έτσι όπως είναι, γιατί τα στραβά της είναι πιο πολλά απ’όσα έχω τη διάθεση να αντέξω.
    στείλε με οπουδήποτε , αλλά όχι εδώ.
    θα έπαιρνα μαζί μου μερικούς φίλους και φίλες και θα αρχίζαμε ξανά από την αρχή και θα ρίχναμε όλοι μας μαύρη πέτρα πίσω μας.
    θα έκλεινα και το μπλογκ και θα άνοιγα καινούργιο. ολοκαίνουργιο. όλα από την αρχή!
    όσο για την εμφάνιση , να σού πω. έχω κάποια δίκαια αιτήματα νομίζω, που καλό θα ήταν να εισακουσθούν : θέλω άλλους 5 πόντους ύψος, θέλω λίγο πιο ίσια μαλλιά, θέλω να απαλλαγώ από το στομαχάκι που δεν το θεωρώ καθόλου σέξυ , ε , και να πω την αλήθεια και λίγο πιο σφιγμένοους μύες δε θα τούς απέρριπτα…
    σ’όλα τ’άλλα, καλώς στέκω, οπότε -αυτά.
    νομίζω πως απάντησα. :-)

    • October 22, 2010 11:58 pm

      Δηλαδη παλι μπλογκερ θα γινοσουν, δεν υπηρχε περιπτωση. Και οχι να μην αλλαξεις εμφανιση. Οι μυες ειναι θεμα γυμναστικης, ασε λιγο το μπλογκινγκ και πηγαινε γυμναστηριο. ΦΦ! Αλλα απο οτι βλεπω πιο κατω αλλαξες παλι γνωμη. Οποτε δε συνεχιζω αλλο εδω!

  15. zwaki permalink
    October 21, 2010 9:50 pm

    Κοίτα σύμπτωση! Αυτή η ερώτηση με (ξανα)βασάνιζε προχθες όλη μέρα και όλη νύχτα! Ε λοιπόν, προχθες το πρωι πηγαίνοντας κατυφής στη δουλεία μου είδα μπροστά σε ένα φραγμένο οικόπεδο μια πλουμιστή γάτα κουλουριασμένη να κοιμάται. Την καλοτύχισα και την προσπέρασα…. Μετά από έξι ωρες στο κάτεργο, επιστρέφονταες στο σπίτι μου, ξαναπέρασα από το ίδιο μέρος . Η γάτα ήταν ακόμη εκεί αλλά ανάσκελα αυτή τη φορά για να την χτυπάει καλύτερα ο ήλιος! Αυτή ήταν η μόνη αλλαγή στη ζωή της! Αυτό το εξάωρο που εγώ δούλευα η γάτα κοιμόταν και ονειρευόταν και χαιρόταν τον ήλιο και τη ζωή και δεν είχε ούτε μισή έγνοια! Ε λοιπόν, αν ξαναγεννιόμουν θα ήθελα να ήμουν γάτα και ας ήμουν και βραχύβια!

    • October 23, 2010 12:02 am

      Γατα; ΓΑΤΑ; τωρα και το ψευδωνυμο που εχεις διαλεξει δειχνει φιλοζωϊα. Αλλα διακρινω μια απογοητευση για την ανθρωπινη υποσταση. Γατα! Δεν το σκεφτηκα ποτε. Μαλλον θελω να παω σε υψηλοτερο επιπεδο απο οτι ειμαι τωρα νοητικα. Φιλια!

  16. October 21, 2010 9:50 pm

    Δεσποινάριον,
    Πρώτον θέλω να πώ ότι η μαννούλα σου γνώρισε το σκληρό πρόσωπο της ανδροκρατούμενης κοινωνίας εκείνη την εποχή. Κι εγώ το γνώρισα μερικές δεκαετίες αργότερα, κάποτε θα την αφηγηθώ αυτή την ιστορία, που με χάραξε.
    Και στο υπαρξιακό ερώτημα τί θάθελα να ήμουν αν δεν ήμουν το Τζουστινάκι, θάλεγα ότι θάθελα νάμουν τίγρης να ζώ σα θηρίο στη ζούγκλα, να μην έχω αισθήματα, να σέρνομαι απ΄το ένστικτο της αυτοσυντήρησης.
    Αυτό θάθελα νάμουν , ένα άγριο ζώο της ζούγκλας!
    Φιλί βρεγμένο του φθινόπωρου

    • October 23, 2010 12:09 am

      Τιγρις! Απιθανη απαντηση. Με εκπλησσεις και δεν με εκλπησσεις ταυτοχρονα. Σκεφτομαι να ανοιξω ενα μπλογκ ψυχολογικο και να ερμηνευω αυτες τις δηλωσεις! Ας πουμε εδω θα ελεγα, κατι σε κρατα περιωρισμενη και θελεις να το πεταξεις απο πανω σου και να πας στη ζουγκλα. Καποια στιγμη πες μας Καναδεζα μου τι εγινε και σε στεναχωρεσε κι εσενα το παλιοσυστημα. Φιλακια με λιακαδες και ζεστες!

  17. October 21, 2010 11:27 pm

    Δεκαεξι χαρες μου! Διαβασα τα σχολια σας, χαμογελασα, στραβομουτσουνιασα, ξεκαρδιστικα! Θα επανελθω αυριο με σχολια επι σχολιων! Την αγαπη μου σε ολους!

  18. October 22, 2010 6:01 am

    Μιάς και είμαι εν πολλοίς ικανοποιημένη με αυτό που είμαι (κι ο,τι δεν μου αρέσει, μπαίνω στη διαδικασία να το αλλάξω), θα πω δύο άτομα που θα ήθελα να είμαι, μόνο κατά 10% και χάριν παιδιάς: η Σούζαν Σάραντον (και για να έχω τα ίδια γενέθλια!) και η συνονόματή μου Jollie (όχι μόνο για χάρη του Μπραντ αλλά κυρίως λόγω των brats!)

    • October 23, 2010 12:36 am

      Αντζελινα, εισαι απιθανο πλασμα και να μην αλλαξεις ποτε. Η Σουζαν Σαραντον ειναι εκπληκτικη γυναικα και ηθοποιος. Φιλια!

  19. October 22, 2010 7:45 am

    Α χα χα!! Εδώ είμαστε, πολύ καλό!!
    Λοιπόν πριν γράψω να σου πω, πως τη θυμάμαι αυτή τη φώτο με τη μαμά την είχες ναι ξαναβάλει. Και λέγαμε για τα πεδιλάκια φιν φον που φορούσε!! Χάρμα η κ. Δάφνη, χάρμα και το κουτσοδόντικο γλυκό κοριτσάκι!! Χάρμα σου λέω.

    Θα ήθελα λοιπόν όταν ήμουν μικρό να ήμουν πιο όμορφο όχι κοκαλιάρικο και μαυριδερό και να με ήθελε 0 Μπάμπης. Να έσκαγαν όλες στο σχολείο απ τη ζήλεια τους. Τώρα, θα ήθελα να είμαι όπως είμαι και ξαφνικά να γινόμουν διάσημη ζωγράφος, να έκανα εκθέσεις, να γύριζα το κόσμο, να να να να ….!!
    Εντάξει μωρό μου, εντάξει το παρακανα το κατάλαβα;)))
    Φιλάκια ματσα μούτσα:))

    ps:ο ταχυδρόμος άραγε τη χτύπησε τη πόρτα?? Όχι γιατί αν δεν….να το ερευνήσω!!Φιλί:)

    • October 23, 2010 12:57 am

      Οχι δε το παρακανες καθολου! Καθολου! Δεν εχει ορια η φαντασια του ανθρωπου. Καβαλετο και φυγαμε. Ναι για τον ταχυδρομο σου ειπα! Και για τον Μπαμπη σου ειπα! Αντε να σοβαρευτω! Κατερινα δε νομιζω οτι θα σοβαρευτουμε ποτε! Φιλακια! Ευχαριστω πολυ!

  20. panathinaeos permalink
    October 22, 2010 5:27 pm

    φιλοσοφικαι σπουδαι με Καρλ Ποππερ εις Λονδινο,
    αντικερ εις Δαμασκον,
    ιδιοκτητης τραμπ στημερ με σημαια Παρθενων Νησων,
    μεγας δωρητης της οπερας του Μαναους δια την παραστασιν της Τραβιατας επι πλωτης σχεδιας,
    εισαγωγευς καφε εις Βιεννην,
    δωρητης οργανων εις Τριεστη…
    εξερευνητης εις δαση της βολιβιας…
    αστα λα βιστα μπειμπυς!!!!

    • October 23, 2010 1:00 am

      Εδω σταματω τις απαντησεις και κλεινω το μπλογκ γιατι αποφασισα οτι θελω να γινω βοηθος του Παναθηναιου! Μπαρδον ομως αυτο το δωρητης οργανων ατην Τεργεστη. Τι λετε καλε μου, τα σκωτια μας θα δωσουμε; Α πα πα!

  21. Ρούλα permalink
    October 22, 2010 5:55 pm

    :) :) :)

  22. October 22, 2010 7:39 pm

    λοιπόν, ύστερα από ώριμη σκέψη καταστάλαξα σε κάτι πιο συγκεκριμένο.
    πες με 2.000€ αγοραζεις μια χαρα σπιτι στην Κεράλα στην Ινδία κοντά ή έστω και όχι και τόσο κοντά στη θάλασσα.
    Προμηθεύομαι με καλή σύνδεση wifi
    από εκεί αρχίζω να γράφω κείμενα περί Ινδίας, καθημερινότητας , γκουρού και τα συναφή.
    Συμφωνώ με κάποιο περιοδικό/ά να τούς στέλνω κομμάτια μέσω ίντερνετ
    με τα ψιχουλα που θα μού στέλνουνε σε ευρώ , στυην Ινδία θα περνώ ζωή χαρησάμενη, κοινῶς ζά-χα-ρες.
    τι ΦΠΑ και κουραφέξαλα.
    βρήκα τι θα ηθελα να ειμαι αν δεν ημουν αυτο που ειμαι.
    (τώρα : φουλ στοπ. άκυραι αι προηγούμεναι απαντήσεις, φιλτάτη οικοΔέσποινα)

  23. October 23, 2010 1:34 am

    Ελα Γαβριλακι οπως βλεπω ΚΑΙ αυτο το σεναριο εχει μπλογκ (γουαϊ φαϊ στην Κεραλα). Αν το αποφασισεις πες μου, εχω μια Ινδη στο γκρουπ μου απο Κεραλα, εχουμε και τα μεσα! Ενταξει σου πανε και τα καφτανια μονο ξυπολητος να μη γυρνας ναι; Και αυτα με τις ζα-χα-ρες πολυ με εκαναν και γελασα γιατι τα ιδια ελεγες και ως τουριστας στην Ναξο. Χαλιφης λοιπον στη θεση του Χαλιφη! Αυτο εχεις δυνατοτητα να το κανεις, αλλα δε νομιζω οτι το θελεις περισσοτερο απο το να εισαι εκει που εισαι. Ειλικρινα δεν μπορω να σε φανταστω εκτος Ροδου.

    • October 23, 2010 6:39 pm

      εγω οχι μονο μπορω να με φανταστω εκτος Ροδου. με εχω ηδη δει εκτος Ροδο. Αλλά ως μη-μπλογκερ, πλεον δεν μπορω να με φανταστω…..
      α προπο, μολις γυρισα απο μια προβολη ταινιας για την οποια περιμενε αναρτηση.
      για να σε βαλω στο κλιμα, δες αυτο το λινκ δεσποιναριον :-)

      http://www.xemeina.gr/

      • October 23, 2010 10:50 pm

        Εγινε Γαβριλακιον! Θα παω να δω και θα περιμενω την αναρτηση σου.

  24. DonnaBella permalink
    October 23, 2010 1:25 pm

    αυτη που ειμαι, σε βελτιωμενη εκδοχη (λιγοτερη ταση για αγχος, πιο πλουσια κομη και ανευ κυταριτιδας).
    αλοιως, συγγραφεας και enlightened being (οεο) ζωσα στην Ταυλανδη.

    • October 23, 2010 10:53 pm

      ΚΑΛΩΣΤΗΝ! Φανταζομαι επεστρεψες, ειχαμε μεινει καπου πριν την εγχειρηση ε; Φιλια Ντοναμπελα μου και παω να δω αν ..ανανεωθηκες!

  25. margarita permalink
    October 23, 2010 8:30 pm

    ΕΚΤΑΚΤΟ ΔΕΛΤΙΟ!! τελικα μηπως επρεπε να ειμαι ξεναγος?? λεω δηλαδη.. γιατι εδω και χρονια αυτο κανω.. σε πολεις ασχετες, γιατι στη δικη μου πια ειμαι σχεδον ξενη.. (φανταζεσαι ξεναγηση σε πλ.αμερικης?)
    ΥΓ. υποθετω οτι η Μαντουβαλα ειναι οπως η Ζιγκουαλα..και ειμαι σιγουρα πιο κοντα τους, απο οτι στη καρλα μπρουνι να πουμε.. ΥΓ2.. γιατι ολοι θελουν να ειναι πιο ψηλοι? καληνυχτα μετα ωριμων σκεψεων και sauvignon blanc!!

    • October 23, 2010 10:59 pm

      Τις Ζιγκουαλες και τις Μαντουβαλες τις φανταζομαι σμιχτοφρυδες και με πιανει φρικη. Ξεναγος θα μπορουσες μια χαρα! Ξερω γιατι εχεις ξεναγησει κι εμενα. Εγω δε θαθελα να ειμαι πιο ψηλη, ποτε δεν αισθανθηκα κοντη. Το σωβινιον μπλαν που το πετυχες εκει στην αραπια;

      • margarita permalink
        October 24, 2010 2:52 pm

        κι εγω νομιζα οτι ειχαν κορμια φιδισια… τα ποτα υπαρχουν φτανει να τα πληρωσεις ..και ειναι και καλα!! σημερα ομως εχει λεμον μιντ.. κανε ενα γκαλοπ ” τι και ποιος δεν ΔΕΝ θα ηθελα να ειμαι!! εχω πολλες απαντησεις. προστ !! εις υγειαν των επιστρεψαντων.

  26. October 24, 2010 8:03 am

    Σίγουρα κάποιος σαν το Albert Einstein, τον Niels Bohr, τον Werner von Braun, τον Nikola Tesla, τον Thomas Edison ή κάτι παρόμοιο. Δηλαδή διαπρεπής στις επιστήμες και στην τεχνολογία (ο Edison δεν ήταν επιστήμων με πτυχίο αλλά ευφυέστατος και αυτοδίδακτος). Αυτούς ζηλεύω πάντα…

    • October 24, 2010 12:44 pm

      Αγαπητο ηλιοτυπον χαιρε. Η επιστημη ειναι ανοιχτη στον καθενα να γνωρισει οποια πτυχη της θελει. Χρειαζεται θεληση και γονιμο εδαφος. Και το λεω αυτο γιατι στις μερες μας πολλα παιδια εχουν διαθεση αλλα το “κλιμα” δε βοηθα καθολου. Τωρα για να διαπρεψεις στην επιστημη θελει και λιγο ευφυϊα και ευελιξια. Αυτα ερχονται με το DNA και καλλιεργουνται μεν αλλα με δεδομενη την υπαρξη τους. Πολυ φοβαμαι οτι δε θα υπαρξει δευτερη ζωη για να ελπιζουμε, οποτε δυο πραγματα εχω να πω.
      1. Τωρα οτι μπορουμε και
      2. τωρα οτι μπορουμε!
      Παντως μου αρεσουν οι επιλογες σου και κυριως εκεινη του Τεσλα.

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 30 other followers

