Skip to content

οι κοκκινες, οι πρασινες, οι θαλασσιες!

April 4, 2011

Καθε γυναικα λιγο πολυ αγαπα τα bijoux. Αλλες αγαπουν τα αληθινα μονο, αλλες ξοδευουν πολλα χρηματα σε faux, αλλες αγαπουν τα απλα και διακριτικα κοσμηματα και αλλες φορτωνονται την Αρτα και τα Γιαννενα πριν καθε εξοδο.  Τα αληθινα κοσμηματα απο χρυσο, ασημι και λευκοχρυσο  και μαλιστα οταν ειναι φιαγμενα  με τεχνη και στυλ, ειναι υπεροχα και ανεκτιμητα.  Σιγουρα καθε γυναικα διαθετει καποιο  δαχτυλιδι κημειλιο απο γιαγια, η αγαπημενο κοσμημα του αρραβωνα,  η ισως μια σειρα περλες που αγορασε η ιδια η της εκαναν δωρο.  Αλλες μπορει να εχουν πολλα αλλες λιγα και  αγαπημενα.  Εδω δεν θα μιλησουμε γι αυτα.

Σημερα  θα μιλησουμε για λιγωτερο ακριβα κοσμηματα που φοριουνται ομορφα το καλοκαιρι σε μια πρωϊνη εξοδο, ενα βραδακι για ποτο, η ακομα και στην παραλια.  Θα μιλησουμε για το καινουργιο χομπυ του δεσποιναριου.  Ειναι πολυ νωρις ακομα για να μιλησω  σαν οιδημων γιατι βρισκομαι στο σταδιο της μελετης και μαθησης.  Συγχρονως εχω προμηθευτει μερικα υλικα και κανω πρακτικη. Ειμαι ομως και παρορμητικο δεσποιναριον και θελω να σας τα παρουσιασω.

Πριν προχωρησω, θελω να πω, σε ολη αυτη την ιστορια που εχει αρχισει ενα μηνα τωρα,  εχω επισκεφτει δυο τρια μεγαλα καταστηματα προμηθευτων ημιπολυτιμων λιθων.  Περασα ωρες χαζευοντας και μελετωντας, τα χρωματα,  την υφη και την ποικιλια τους.  Ειναι τοσο ομορφες πετρες που μαγευομαι.  Παραλληλα χαζεψα και περλες και κρυσταλλα.  Τα υλικα ειναι (σχετικα) οικονομικα.  Σχετικα με αυτα που κυκλοφορουν ετοιμα  δεμενα στα καταστηματα.  Μια σειρα για παραδειγμα απο ονυχα λευκο  η rose quartz περιπου 30 εκατοστα που μπορει να γινει κολλιε κοστιζει περιπου 8 ευρω.  Υπαρχουν και ακριβοτερα, οπως το turquoise η η acuamarine που η τιμη ειναι διπλασια αλλα και παλι δεν συγκρινεται με τα κοσμηματα των καταστηματων.

Μετα απο τους ημιπολυτιμους λιθους, μου αρεσουν οι  χρωματιστες τσεχικες γυαλινες χαντρες, τα κρυσταλλα,  τα μουρανο,  οι περλες, μετα τα κεραμεικα και τελος (λιγο) οι ξυλινες χαντρες.  Υπαρχουν και πλαστικες και κατι σπορια και διαφορα αλλα που δεν με ενδιαφερουν.

Showcase λοιπον για τους μπλογκοφιλους μου και  παμε να σας δειξω τι φιαχνω.

Αυτο ειναι το πρωτο μου εργο.  Κεραμεικες και ασημενιες χαντρες,  σε χρωματα λευκα, μωβ και  μπεζ.

Κολιε απο aquamarine και ασημενιες χαντρες που σημερα για την Deborah.   Λατρευει αυτες τις πετρες και  ειμαι σιγουρη οτι θατης αρεσει.  Η καρδουλα ειναι καποια πετρα κι αυτη αλλα δε ξερω. Την βρηκα σε ενα καλαθι με κομματακια που ηταν προσφορα για μερικα σεντς.

Λιγο φλου η φωτογραφια αυτη, αλλα την εβγαλα μετο κινητο μολις τελειωσα το κολλιε.  Αυτο σε κοραλλι χρωματα ταξιδευει τωρα για την Αυστραλια στην αγαπημενη μου Σοφη.

λεπτομερεια απο διπλο κολιε σε κοκκινο και πορτοκαλι με γυαλινες χαντρες.

και ενα διπλο κολιε με μπλε γυαλινες χαντρες.

Μερικες σειρες απο ημιπολυτιμες πετρες που προμηθευτηκα προχθες για τις επομενες χειροτεχνιες μου.  Αναμεσα τους blue crazy lace , olive jade, red adventurine, dumortierite, brown crazy lace. Αυτα θα γινουν βραχιολια σε διαφορους συνδιασμους.

Οργανωμενη δεν ειμαι ακομα. Χρησιμοποιω  μικρα κεραμεικα κουπακια για να να βαλω τις μικρες χαντρουλες.  Δεν εχω καταλληλη επιφανεια για τη δουλεια με αποτελεσμα να μαζευουμε χαντρες απο παντου. Εχω μονο τρια μικρα εργαλεια που βρισκω οτι για τωρα αρκουν. Χρησιμοποιω λεπτοτατο συρματακι για τις κατασκευες μου.  Ειναι παρα πολυ ανθεκτικο  και ομορφο.

Εδω    χρησιμοποιησα παλιες χαντρες κεχριμπαρενιες.  Παλια ηταν κομπολοϊ πουε ιχε διαλυσει.  Ετσι  εγινε κολιε με ενδιαμεσες μικρουλες μπρουτζινες    χαντρες.  Μερικες τεχνικες και μυστικα εμαθα βλεποντας  βιντεακια στο youtube.  Πιανω τον εαυτο μου να κοιταει κοσμηματα παντου και να  κρινει τα υλικα την τεχνικη και τις τιμες.  Σημερα στο Bloomingdales  τραβηξε την προσοχη μου ενα χοντρο στριφτο με διαφορες λευκες πετρες.   Κι ενω προσπαθουσα να δω τι πετρες ηταν, ερχεται η ειδικη και μου λεει.   Σας  αρεσει;  Εχει περλες, ονυχα,κοχυλακια, κρυσταλλακια μπλα μπλααα μπλαααα.   Θενκιου της λεω, ειναι πολυ ομορφο! Κι απο μεσα μου ελεγα..  περλες, ονυχα,κοχυλακια, κρυσταλλακια μπλα μπλααα μπλαααα.

Το επομενο σταδιο ειναι να σχεδιαζω τα κοσμηματα σε χαρτι με χρωματα πριν τα υλοποιησω.

 

Και ενα αγαπημενο τραγουδακι που μου εστειλε η αγαπημενη μου Μαργκω οταν ειδε την καινουργια μου λοξα.  Σας φιλω γλυκα.

 

32 Comments leave one →
  1. April 4, 2011 5:19 am

    Καλημερούδια Δεσποινάκι και καλή εβδομάδα!

    Και εγώ αναρωτιέμαι, πότε τα προλαβαίνεις ΟΛΑ; Ε; Ε;

    • April 6, 2011 3:53 am

      Αν με δεις θα καταλαβεις Λιλακο, κοντευω να ρεψω .. ε κουραζομαι λιγο αλλα αυτα με ευχαριστουν. Καλημερα και καλο υπολοιπο εβδομαδας.

  2. margarita permalink
    April 4, 2011 5:26 am

    ΜΟΥΡΛΙΑ!!! πολυ μαρεσουν .. αυτο το χομπυ σου πολυ μου παει.. αν ποτε χρειαστεις ντιστριμπιουτορ στο Μοναχο πες μου.. Θα καθισω στο Βικτουαλιενμαρκτ και θα τα πουλαω σε εναλλακτικες γερμανιδες.. ( ετσι θα κανουμε και οι δυο δευτερη καριερα) .. εχω και πειρα .. διαθετω λαδι, ελιες , σταφιδες και ρακι χιχιχιχ.. μου αρεσει πολυ η λεπτομερεια της μικρης χαντρουλας αντι κομπου στα κολιε.. Αυτα ειναι η αδυναμια μου.. μπορει να μην αλλαζω κοσμηματα καθημερινα ( ουτε στο μηνα !) αλλα τα εχω στα κουτακια τους και τα χαλβαδιαζω…. φιλακια — το επομενο τραγουδι θα ειναι απρα κοκκινα κιτρινα μπλε καραβακια τραλαλα.. — να δω το ποστ θα βγαλεις.. ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑ και καλη βδομαδα.. παω στη πισινα .. 9 η ωρα πρωινη, 29 βαθμοι προς το παρον!!!

    • April 6, 2011 3:51 am

      Φικτουαλιεν μαρκετ; Στα καλαθια θα τα βαλεις τα αριστουργηματα μου; Εσυ εισαι μινιμαλ φιλεναδα, απορω πως σου αρεσουν αυτα. Εσενα ποια εναι η αγαπημενη σου πετρα; Φιλουμπες και καλημερες.

      • margarita permalink
        April 6, 2011 8:35 am

        ετσι ειμαι εγω η Μαργκω των εκπληξεων.. και μινιμαλ και συντηρητικουρα ειμαι σε πολλα .. αλλα απο χρωματα θα μπορουσα να ειμαι παπαγαλος!! ολα ανακατεμενα και φανταχτερα.. εκτος απο το κιτρινο . αυτο μονο για διακοσμηση και λουλουδικο ειναι.. να φανταστεις μαυρο πραγμα εβαλα για πρωτη φορα στα 28 μου ..

        • April 6, 2011 10:11 pm

          Το κιτρινο μου αρεσει Μαργκουδακι! Οχι μονο σε λελουδια αλλα και σε ζακεττακια!

  3. April 4, 2011 5:49 am

    Αυτό είναι υπερπαραγωγή λέμε!!! Λοιπόν μου άρεσε το κολιέ τα κοραλί φλου και οι πέτρες οι διάφορες που αγορασες τελευταία και το κεχριμπάρι το τελευταίο … .
    Εγώ τα φοράω όλα και μου αρέσουν ολα από χρυσά μέχρι ψευτουριά, το κόσμημα μπορεί να αλλάξει 180 μοίρες το ντύσιμο και μπορεί να προσθέσει χαρακτήρα και στυλ αλλά βέβαια υπάρχει και ο κινδυνος της τσιγγανας τουρκογύφτισσας ;)

    • April 6, 2011 3:47 am

      Ευχαριστω καρδουλα. Νομιζω οτι θα σου πηγαινουν τα λευκα για το καλοκαιρι αλλα και τα γαλαζια και τα πρασινα. Να θυμασαι παντα το χρυσο κανονα. Δε φοραμε τρια μπιζου μαζι. Δυο μονο ( βραχιολια σκουλαρικια η κολιε βραχιολια. η δαχτυλιδια βραχιολια. Κυριως οταν ειναι ογκωδη. Ετσι αποφευγουμε την τουρκογυφτια!

  4. orfia permalink
    April 4, 2011 6:23 am

    Μου αρεσουν ολα, τα χρωματα και οι συνδιασμοι -σε αυτο εγω ειμαι πολυ κακη-, το κοραλλι επαγγελματικη δουλεια…πολυ φινο !! Περιμενουμε υπολοιπες ιδεες!!! Φιλια πολλα χρυσοχερα μου!

    • April 6, 2011 3:45 am

      Φιλια κι απο μενα κι ευχαριστω Ορφια μου, οταν φιαξω μερικα ακομα θα τα φερω.

  5. Πέννυ permalink
    April 4, 2011 8:54 am

    Οτι και να πω θα’ναι λίγο… μπράβο και πάλι μπράβο και χαρά στην υπομονή σου… υπέροχοι συνδιασμοί χρωμάτων στο βραχιόλι, εξαιρετικά πρωτότυπο το κοραλλί κολιέ… πολύ μου άρεσε και το acquamarine… συγχαρητήρια κυρία μου!!!

    • April 6, 2011 3:43 am

      Ευχαριστω Πεννυ μου, κι εμενα αυτα ειναι τα αγαπημενα μου. Το κοραλλι δεν ειναι ιδεα μου, ειχα δει ενα παρομοιο περσυ, αλλα οι πετρες μου ειναι πιο ομορφες απο αυτες που ειχα δει.

  6. April 4, 2011 9:25 am

    Χρυσοχέρα!

  7. April 4, 2011 10:01 am

    Η δημιουργία είναι νιότη!!Τελεία και παύλα Δεσποινάκι μου, τελεία και παύλα!!
    Και απ εδώ πολλά πολλά μπράβο, όχι τόσο για το χρόνο που αφιερώνεις αλλά απ το γούστο που διαθέτεις να συνδιάζεις χρώματα και λίθους.
    Αυτό το κεχριμπαρένιο έγινε το αγαπημένο μου.

    Σμουατσα:)

    • April 6, 2011 3:40 am

      Σμουατς. Το κεχριμπαρενιο δεν ειναι δημιουργια, ειναι μαλλον “αναστυλωση”. Μ’ αρεσει να σχεδιαζω δικα μου. Εκει ειναι ολη η διασκεδαση για μενα. Φιλακια!

  8. April 4, 2011 10:45 am

    Τώρα χτύπησες φλέβα…
    Λοιπόν, τυρκουάζ με κοράλλι – συνδυασμός αχτύπητος, θα με θυμηθείς :)
    Να ανεβάζεις να βλέπουμε συχνά, ναι??

    Φιλιά και καλές εμπνεύσεις!

    • April 6, 2011 3:38 am

      Ναι Γουϊντερση μου ειναι ωραιος συνδιασμος. Παντως τωρα εχω κολλησει σε κοκκινο με κιτρινο και μπλε με ασπρο και πρασινο. Φιλια!

  9. April 4, 2011 11:44 am

    bravo Despinarion… einai omorfo na katapianesai me tetoia themata :) kai episis na ta kaneis dorakia :D alla to kalitero einai oti blepeis pos leitourgei i agora ;)

    • April 6, 2011 3:37 am

      Εχω αρχισει να τα βλεπω ολα με διαφορετικο ματι Λονλινακι μου. Πρεπει να ειμαι και τρεντυ ε; :P

  10. April 4, 2011 12:50 pm

    Έχεις ακούσει την παροιμία…Του προκομένου όλα του φτουράνε? Ε, λοιπόν μου φαίνεται ότι σου ταιριάζει γάντι!
    Πάρα πολύ ωραίο το χόμπι σου! Μια ανηψούλα μου το άρχισε για χόμπι και έκαν και σεμινάρια, και τώρα τα πουλάει κιόλας!
    Λοιπόν, καλή υπομονή και υπέροχες δημιουργίες σου εύχομαι!!
    Μενι μενι κισσις!

    • April 6, 2011 3:34 am

      Σκεφτομαι κι εγω να παρακολουθησω μαθηματα. Εχουν εργαστηρια στα χαντραδικα, θα το κοιταξω. Ευχαριστω πολυ Σοφια μου και μενυ κισσες φρομ μη του!

  11. April 4, 2011 1:01 pm

    Είναι υπέροχα, στο είπα άλλωστε και όταν τα πρωτοείδα.. Εγώ προσωπικά λατρεύω αυτού του είδους τα μπιζού για το καλοκαίρι – μόνο στο αριστερό μου χέρι φοράω καμιά δεκαριά βραχιόλια με διάφορες χάντρες, και άλλα δυο τρία στο πόδι- γιατί ταιριάζει με το hippie look που λατρεύω και που πάει σούπερ και με το νησάκι.. Οπότε, be ready για να σου στείλω παραγγελία… :-))))) Φιλιά!

    • April 6, 2011 3:33 am

      Χα χα φανταζεσαι να το κανω μπιζνα; Βραχιολια εχω κατι ωραιες ιδεες, θα φιαξω ενα το Σ/Κ και θα το κοτσαρω κι αυτο! Φιλακια!

  12. April 4, 2011 4:28 pm

    Δεσποινάριον η χρυσοχέρα….Πότε τα προλαβαίνεις ολα αυτά?????

    • April 6, 2011 3:30 am

      Ποτε ε; Πιστευω οτι οταν θελεις να κανεις κατι βρισκεις χρονο και σε ξεκουραζει κιολας!

  13. April 5, 2011 2:56 pm

    Αγαπημένη μου,
    Επειδή είμαι επαϊουσα στα κοσμήματα (χρυσά μεν αλλά κοσμήματα) πρέπει να σου βγάλω το καπέλο για το υπέροχο γούστο και τα όμορφα σχέδια που ήδη μας δείχνεις. Εξάλλου, μάθε τέχνη κι άστηνε! Ποτέ δεν ξέρεις τί θα συμβεί με τον επαναπατρισμό σου, μπορεί να γίνεις αργυροχρυσοχόος αίφνης. Εμείς εδώ είμαστε ως ομάδα υποστήριξης.
    Με εντυπωσιάζεις με την αστείρευτη λαχτάρα σου για δημιουργία.
    Φιλί μουντό του καιρού μας!

    • April 6, 2011 3:29 am

      Γεια σου Καναδεζουλα μου. Ηδη εχω συνειδητοποιησει ποσο δυκολο πραγμα ειναι το κοσμημα. Αν δε ξερεις να δουλευεις χρυσο και ασημι, εισαι τελειως ερασιτεχνης. Τελος παντων οσο κρατησει το απολαμβανω. Φιλακια της πρωτευουσας με θερμοκρασιες ασανσερ!

  14. April 5, 2011 11:30 pm

    Υπεροχα Δεσποινιω, μπραβο! Εισαι ταλενταρα!
    Σχετικα με τις ημιπολυτιμες, καποιος μου ειπε οτι δεν πρεπει να τις φορας πολυ γιατι ειναι απο πετρωματα και κρατανε ακτινοβολια , κατι τετοιο……ισχυει? Γιατι κι εγω τους εχω αδυναμια…..

    • April 6, 2011 3:27 am

      Δεν ξερω Βερονικα μου αν αυτο που λες ισχυει. Οι ημιπολυτιμοι λιθοι μου αρεσουν γιατι εχουν βαρος και την αισθηση της πολυτελειας. Ευχαριστω πολυ!

  15. April 6, 2011 12:46 pm

    Αγαπημενο μου Δεσποινακι
    Ευχομαι αυτη η νεα σου ασχολια να κρατησει πολυ καιρο το ενδιαφερον σου και να σου προσφερει παντα συγκινησεις.Ειναι σπουδαιο πραγμα η δημιουργια.Εγω ξεκινησα να φτιαχνω κοσμηματα πριν μερικα χρονια και πηγαινα οπως κι εσυ σε ολα τα μαγαζια της Περικλεους, αλλα και στο Μοναστηρακι ψαχνοντας για χαντρες και ημιπολυτιμες πετρες.
    Μπορω να σου πω οτι ξοδεψα αρκετα χρηματα και εφτιαξα και μερικα κοσμηματα.Αλλα πολυ συντομα σταματησα να παιρνω χαρα απο αυτη την ιδεα και παρα πολλες χαντρες βρισκονται τωρα σε κουτια και συρταρια υποθετω γεματες παραπονο που τις εγκατελειψα.Ανοιγω που και που και τις κοιταζω αλλα δεν εχω πια ιδεες.Ξαναγυρισα στα λαχανικα μου και στον κηπο.Με τα φυτεματα εχω μια σχεση διαρκειας που δεν λεει να τελειωσει.Αλλα προκομενο μου κοριτσακι σε βλεπω πολυ ενθουσιασμενη και χαιρομαι πολυ για σενα.Και οσα εφτιαξες ειναι πολυ πολυ ομορφα.
    Περιμενω και τις καινουριες σου κατασκευες.
    φιλακια

  16. April 6, 2011 10:14 pm

    Τι να σου πω Γιαννα μου. Τωρα ειναι ” καινουργιο κοσκινακι μου και που να σε κρεμασω” Μπορει και να μου φυγει η διαθεση. Τωρα ομως με ηρεμει μου αρεσει, το βρισκω δημιουργικο κι εχω κεφι. Ακομα κι αν σταματησει να υπαρχει το κεφι, θα εχω φιαξει πεντε πραγματα και θα εχω κανει μερικα δωρακια. Σε φιλω!

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 30 other followers

