Skip to content

αυγα

April 24, 2008

Οι δυο πρωτες φωτογραφιες ειναι απο την Victualien Market στο Μοναχο.

Ολες οι αλλες ειναι απο την χτεσινη μου χρωματιστη κουζινα. Φιαχνω αυγα στα βασικα χρωματα. Διαλεγω μεσσαιο μεγεθος για να ειναι λιγο χοντροτσουφλα να μη σπανε. (Επισης τα αυγα σπανε οταν τα γραφουμε με βητα ..ακου αβγα!!) Τα κιτρινα παντα γινονται πιο ομοιομορφα. Τα κοκκινα ειναι τα πιο αγαπημενα. Τα φακελλακια εχουν πλαστικα γαντια αλλα ειναι για τα μπαζα. Τα χερια μου γινονται τρικολορο. Εκεινο το πετρελαιοειδες υγρο που εχουν για το γυαλισμα το πεταω, ειναι απαραδεκτο. Αλειφω τα αυγουλακια μου με ελαιολαδο και γυαλιζουν υπεροχα.

Τα αλλα τα παστελ τα πιτσιλωτα ειναι απο το στεφανι της πορτας. Η τεταρτη φωτογραφια ειναι απο τα αυγα της mareld 

Σας φιλω γλυκα!

 

 

30 Comments leave one →
  1. April 24, 2008 10:26 am

    Εγώ θα βάψω σήμερα, μόνον κόκκινα…Με βλέπω να γίνομαι…
    Ειδικά αν μπλεχτούν και τα πιτσιρίκια στα πόδια μου, που θέλουν να κάνουμε κάτι παρδαλά (αλλά εγώ αντιστέκομαι στον πειρασμό…)
    Μπράβο, πάντως, το κρατάς, αυτό είναι πολύ σημαντικό…
    Άντε και του Χρόνου, καλό Πάσχα να έχουμε! Σε φιλώ…

  2. Κατερίνα permalink
    April 24, 2008 11:58 am

    Δεν έχω δει ωραιότερο στεφανάκι με αυυυγουλάκια(δώσε προσοχή στο υυ).Εγώ, σήμερα θα ομορφήνω το τραπέζι με κοκκινα κυρίως αυγά.Είναι η ημέρα που στολιζουμε και το σπίτι με κεριά-αυγουλάκια, διακοσμούμε και με τις λαμπάδες μας το χώρο.Η νηστεία μας κάνει όλους να τριγυρίζουμε στη κουζίνα, και να παραφυλάει ο ένας τον άλλο μη τυχόν και κλέψει κουλουράκι!Γέλια και φωνες! Δεσποινούλα μου καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα να έχουμε. Φιλία.

  3. April 24, 2008 12:35 pm

    Δεσποινούλα σε εσένα θα δώσω και τα κλειδιά του σαλονοblog μου έτσι να κάθεσαι και να ξαποστένεις απο το Jetlag και τα κυματα του Ατλαντικού!The midnigth spies makes me feel chilly (δεν έχω face να σου κλείσω το μάτι)!
    Σήμερα θα τα βάψω με άλλες δύο ελληνίδες φίλες κα τα Αλβιονάκια
    φιλι πρωινό

  4. April 24, 2008 2:34 pm

    Πολύ όμορφα όλα !
    Moυ αρέσουν πολύ τα γιαλιστερά αυγά και αυτά με διάφορα σχέδια.
    Πάντα έχω και μιά πιατέλα με 16 κόκκινα.
    Σε αντίθεση με τα στολίδια των Χριστουγέννων, αυτά τρώγονται κιόλας !
    Χαχα🙂
    Καλό Πάσχα σε σενα και τους δικούς σου ανθρώπους Δεσποινάριον, να περάσετε καλά !

  5. April 24, 2008 2:44 pm

    καλημέρες… με γεια.. με γεια…

    εγώ θα έρχομαι και εδώ αν δεν σε πειράζει!!!!

    σου εύχομαι ένα απίστευτο Πάσχα!!!!!!!!!!!1

    φιλάκια αμέτρητα!!!

  6. despinarion permalink*
    April 24, 2008 3:58 pm

    @artanis. Τα κοκκινα ειναι τα παραδοσιακα και δεν τα αλλαζω με τιποτα. Τα αλλα τα φιαχνω γιατι αρεσουν στα παιδακια-καλεσμενους. Οι αμερικανοι εντυπωσιαζονται με τα ζωντανα μας χρωματα. Μαλιστα μια φιλη μου μου ζητα ελληνικες βαφες για το δικο της Πασχα. Καλη επιτυχια αποψε με τα δικα σου παιδακια και του χρονου!

    @Πηνελοπη. Αχ ναι τι ωραια ιδεα, να ερχομαι να κρυβομαι εκει να πινω και τσαι. 🙂 Φατσουλα εχεις! γραψε ; και κολλητα ) εδω στα σχολια να δεις τι ωραια θα βγει μετα. Καλη επιτυχια, φανταζομαι χαρα τα αλβιωνακια.

    @Τζονακο Καλο Πασχα και σε σενα και σε ολους τους αγαπημενους σου. Ε ναι και τα κουλουρακια τρωγονται και τα αυγουλακια και τα κουνελακια και ολα.

    @Ζαχαρουλα μουυυυ. Χαρα μου ειναι. Γι αυτο τα μαζεψα ολα σε ενα για να μη τρεχω απο δω κι απο κει να βλεπω τους αγαπημενους φιλους. Κι εγω σου ευχομαι Καλο Πασχα και πολλη αγαπη.

  7. April 24, 2008 6:24 pm

    Despinaki sto profile to blogger κατω από το e-mail σου βάλε ( my web page yours) με λινκ στο wordpress site ετσι θα είναι πιο ευκολο να μπαίνουμε αντί να μπαίνουμε μέσα απο το despinario blogspot. Γιατί όταν αφήνεις σχόλια συνήθως we click sto avatar και μας βγαζεί στο παλιό προφιλ… Δεν ξέρω αν με κατάλαβες… αν όχι θα στο στείλω step by step … xx

  8. Blue permalink
    April 24, 2008 7:20 pm

    Δεσποινάκι, κι εγώ με τα αυγά πρόκειται να καταπιαστώ λίαν συντόμως. Είπα να περάσω να πω ένα γεια όμως πρώτα αφού με το ταξίδι και τα “μάζευε βαλίτσες- άδειαζε βαλίτσες” δεν έχω προλάβει καθόλου τις τελευταίες μέρες!
    Και του χρόνου να είμαστε καλά να τα ξαναβάψουμε!
    Και … Καλή ανάσταση!

  9. April 24, 2008 7:40 pm

    Δέσποινα μου,
    πολύ ωραία τα αυγουλάκια σου. Άντε να περάσετε ωραία. Είμαι σίγουρη ότι εσείς οι Έλληνες εκεί στο εξωτερικό περνάτε καλύτερα από μας. Το είδα και με τη θεία μου που μένει New Jersey. ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ με αγάπη
    Υ.Γ. Διάβασα και την προηγούμενη ανάρτηση για τη Βιέννη. Τη θεωρώ εισαγωγή και περιμένω κι άλλα

  10. April 24, 2008 7:49 pm

    Perfect!!! Ετσι μου αρέσει που τα πιάνεις ολα στον αέρα xxx

  11. April 24, 2008 8:02 pm

    i like τρικολορο και πιτσιλωτο.

    Σοβαρα τωρα… τα κοκκινα αυγα μου αρεσουν περισσοτερο απο ολα.

  12. April 24, 2008 8:06 pm

    Τωρα ειδα το σχολιο της Αντιλοπης…
    τι πιανεις στον αερα?

  13. melissoula permalink
    April 24, 2008 8:19 pm

    Τι ωραία!
    εγώ δεν έχω και κινδυνεύω και να μην έχω και τραπέζι στο ελληνικό εστιατόριο για μαγειρίτσα που έτσι κι αλλιώς δεν τρώω…αλλά θέλω να πάω. χάλια. μαύρα.
    μα να βάλω μέσον για ένα πιάτο μαγειρίτσα????

  14. April 24, 2008 9:00 pm

    Με γεια το νέσο σπίτι! Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα!

  15. April 24, 2008 9:46 pm

    Ντε με λες μεγιεμελε μου
    καμια ομελετα θα φαμε?
    Απλα μια ερωτηση εκανα.

  16. April 24, 2008 10:46 pm

    Δεσποινάκι μου!
    Πολύ όμορφα τα έφτιαξες!
    Σαν να βλέπω έκθεση!
    Και του χρόνου!

    ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!!!
    ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΛΑΜΠΡΗ!!!
    Φιλάκια!

  17. April 24, 2008 11:09 pm

    Γιαχαμπιμπι μου
    που εχεις παει?
    εχω αρχησει να ανησυχω, πανε ωρες που χαθηκες
    εισαι καλα?
    ολα καλα?

  18. April 24, 2008 11:22 pm

    Ωραια ειναι!Κρατας τα εθιμα βλεπω κι εκει!
    Εμεις εδω τιποτα!
    Ασε που κινδυνεουμε κι απο χοληστερινη!χα χα!
    Καλησπερα Ντεπυ!Ευχες δεν αφηνω ακομα,μιαςκαι θα τα ξαναπουμε σιγουρα!
    Φιλι!

  19. April 24, 2008 11:43 pm

    Είναι θαύμα να μπορεις να φτιάχνεις και να παρουσιάζεις τόσο ομορφα πασχαλινά πράγματα….
    ευχες εκ βαθέων Δεσποινιώ
    ριτς

  20. Kατερινα permalink
    April 25, 2008 1:20 am

    Δεσποινάκι καλησπέρα. Μετά μουσικής βάψιμο αυγών, έγιναν τέλεια!Έσπασε ένα μόνο, μεγάλη επιτυχία!!! Σου έγραψα και από το γραφείο το μεσημέρι αλλά δεν το έλαβες.
    Ίσως υπάρχει κάποιο πρόβλημα εδώ.Θα το δω. Ζηλεύω αυτό το καλόγουστο πασχαλινό στεφανάκι.Καλόγουστο σαν και σένα.
    Φιλιά για καλό βράδυ. Ματς μουτς.

  21. April 25, 2008 1:31 am

    Τα κόκκινα, τα κόκκινα!!! Τα κανονικά είναι τα κόκκινα!!! Και βεβαίως γράφονται αυγά…………………….. Φιλιά αγαπημένη🙂

  22. April 25, 2008 3:43 am

    ωχουυ δες τι μου κάνετε όλοι σας με τα πασχαλιατικά σας….θα τους παρατήσω όλους και θα πάω στη μαμά μου κι εγώ! ψάχνω εισητήριο τώρα αμέσως.

  23. April 25, 2008 7:32 am

    Δεσποινάκι,
    Ωραία τα αυγά σου, θα έλεγα χρώματα απο καλλιτεχνικά χέρια. Εγώ παιδεύομαι αφοτου προέκυψαν οι φυτικές δήθεν βαφές. Δίνω , παίρνω κι όλα πιστιλωτά μου βγαίνουν. Δεν πειράζει, φέτος ο Αλεξανδρίνος τα έφτιαξε και είναι μούρλια!
    Καλή Ανάσταση. Θα πάς στον Αγιο Κωντναντίνο ή στη Βηθεσδά; Η μήπως υπάρχει άλη κοντινότερη εκκλησιά εκεί στην Ουασιγκτώνα;
    Οπου κι αν πάτε να περάσετε καλά. Καλή Ανάσταση!

  24. April 25, 2008 7:36 am

    @Penelope ΟΚ το φιαξαμε το μαραφετι νομιζω.

    @Μαι λειντυ Καλη Ανασταση Θα φυγεις; Εφυγες; Γυρισες; Που εισαιιιιι;

    @Μεροπη σ’ ευχαριστω πολυ και ευχομαι και σε σενα Καλη Ανασταση. Ε οχι και εδω να ειναι καλυτερα το Πασχα δε νομιζω. Κι εγω δεν εχω επαφες με την Ελληνικη κοινοτητα εδω και δε ξερω και πολλα.
    Φυσικα και ηταν μονο μια εισαγωγη για τη Βιεννη. Θα επανελθω μετα το Πασχα.

    @ζερο μου ζογκλερινα ειμαι, μπουκαλια πιανω στον αερα. Τι αλλο ρωτησες; ΟΜΕΛΕΤΤΑ; Βρε αντιχριστο πλασμα μεγαλοβδομαδιατικα! Τι αλλο ρωτησες α χαθηκα, ναι χαθηκα .. αποψε γυρισα σπιτι εννια η ωρα και ειμαι διαλυμενη. Θελω να γραψω ενα ποστ αλλα δε νομιζω να τα καταφερω.

    Χαααααα μελισσουλα, καθε φορα που μπηκες εδω ειχες παρει και μια διαφορετικη αποφαση, ησυχια δεν εχεις σημερα ματια μου. Ε αυγα λεμε δεν ειπαμε ουτε κουλουρακια ουτε τσουρεκια. Αυτα θα τα πουμε μεθαυριο. Τελικα θα πας προε τα κατω;

    @ονειρομαγειρεματα, σ’ ευχαριστω καλη μου Χρονια Πολλα και Καλη Ανασταση

    @Κωστα μου φυσικα θα τα ξαναπουμε, α δε θα τα φαμε ολα τα αυγα, θα μοιρασουμε και μερικα.

    @Ριτς ανταποδιδω τις ευχες και σ΄ευχαριστω για τα καλα λογια.

    @δενδρογαλη μου αραχτη στις θαλασσες, και στις χλιδες, να περνας ομορφα. Πολλα φιλακια!

  25. April 25, 2008 7:43 am

    Ιουστινακι δε τοξερα οτι υπαρχουν και φυτικες. Εγω κατποιες που λεγονται “ανατολη” ειχα. Μου τις στειλανε σε πακεττακι απο την Ελλαδα. Τα χρωματα καλα βγαινουνε. και ειναι κρυα βαφη. Οσο για την εκκλησια, ο Αγ. Κωνσταντινος ειναι στο DC. Υπαρχει ο Αγ. Γεωργιος στο Chevy Chase μαλλον εκει θα παμε. Φιλακια!

  26. April 25, 2008 10:33 am

    Πολύ όμορφα αυγά.. και εγώ όταν έβαφα αυγά διάλεγα παραδοσιακά χρώματα και πετούσα αυτή την αηδία για το γυάλισμα προτιμώντας pure olive oil..
    Και του χρόνου δεσποινάριον.. με υγεία !! πάνω απ’ όλα

  27. April 25, 2008 10:34 am

    Δεσποινάριον, ξέρετε ότι σε αυτή τη φωτό του avatar μοιάζετε της Έλλης Στάη;

  28. April 26, 2008 5:40 am

    @σοφαρακι γιατι μου μιλατε στον πληθυντικο; Λοιπον θαθελε η Ελλη ε; Καλααααα! πλακιτσα κανω. Παντως ακου. Την ιδια παρατηρηση εκανε και η μαμα μου οταν της εστειλα μια φωτογραφια αλλα με αποδοκιμαστικο στυλ. Πριν 4-5 μηνες οι ανταυγειες ειχαν κανει το μαλλι μου σχεδον ξανθο. Ειχα χασει τοτε και 4-5 κιλα και ειχε φανει στο προσωπο. Λεει λοιπον η μαμα. Πως εγινες ετσι σαν την Σταη. Λεω μαμα μου η Σταη ειναι ωραια γυναικα και η μαμα απαντα ΝΑΙ αλλα δεν εισαι το Δεσποινακι μου ετσι. Α! Εχω και μια που μοιαζω με την Τρεμη ε! Ελα αστειευομαι παλι. Νομιζω οτι το μονο κοινο που εχω με την Ελλη ειναι ενα στυλουδακι Κρος. Σε φιλω.

  29. April 27, 2008 1:50 pm

    Τί σου είναι οι μαμάδες πάντως !!!!!
    Έχετε περίπου ίδιες γωνίες με την Έλλη Στάη , φαίνεται και από την άλλη φωτογραφία. Απλά οι φωτογραφίσεις της Στάη και οι εμφανίσεις στην τηλεόραση βγάζουν άλλο.
    Θα βρω μια παραπλήσια να σου τη στείλω να δεις τί εννοώ…
    Ευχές και πάλι, τρέχω να σχολιάσω στην Πηνελόπη τώρα !!!!

  30. Patricia Hoose permalink
    December 28, 2011 2:29 am

    Spot on with this write-up, I actually assume this website needs rather more consideration. I’ll probably be again to learn rather more, thanks for that info.

Leave a Reply

