Skip to content

εαρινες συμφωνιες

April 25, 2008

Χτες το απογευμα σταματησα στον farmer Joe που εχει ομορφα λουλουδια και πηρα μερικα για το Πασχα.

Σημερα λοιπον εφερα λουλουδια.

1. Τριανταφυλλα απο ανθοπωλειο της Βιεννης

2. Περσυνες τουλιπες – φετος δεν εχουν ανθισει ακομα.

3. Νεραγουλες στην αγορα Viktualien Market στο Μοναχο.

4. Χτεσινη φωτογραφια – Το δεντρο του Ιουδα στον κηπο μου.

5-6-7. Νεραγκουλες απο το φυρτωριο του Τζο. Σκεφτομαι να στολισω τα Πασχαλινα τραπεζια με μικρα γλαστρακια

8. Ορτανσια επισης απο το φυτωριο του Τζο.

9-10-11. Νεραγκουλες

12. Η πασχαλιτσα στον κηπο μου

13. Γερανια που δεν προλαβα ακομα να φυτεψω στις γλαστρες

14-15. Δυο κρεμαστες γλαστρες που αγορασα και κρεμασα στο πισω μερος του σπιτιου, μια ροζ και μια με γαλαζια λουλουδακια.

Εψαχνα για βιολεττες που μου θυμιζουν Μεγαλη Παρασκευη αλλα δε βρηκα.

Γλυκυ το εαρ και τα φιλια μου σε σας.

18 Comments leave one →
  1. April 25, 2008 9:34 am

    Α! Δεσποινάκι μου,
    Νάσαι καλά που γέμισες τη νύχτα χρώματα και μυρωδιές εδώ στο μοναχικό Μόντρεαλ. Οι Καναδοί κατετρόπωσαν τους Φιλις και τα αγόρια έχουν πανηγύρι! Το τέρμα της νίκης το έβαλε ο Τομ Κωστόπουλος και οι Ελληνάρες μου έχουν ξετρελλαθεί. Τέτοια επιτυχία, λέμε.
    Θα πάς Επιτάφειο;
    Καλή κατάνυξη μετ΄εγκωμίων.
    Φιλιά καληνύχτας. Μμμμ, μυρίζω άνοιξη στον κήπος σου!
    Ιουστινάκι

  2. April 25, 2008 10:35 am

    Απίστευτα όμορφο ! δεν έχω λόγια για να μην το χαλάσω..

  3. April 25, 2008 11:34 am

    βρε Δεσποινάκι τι όμορφα!!! θέλω τουλίπες όχι περσυνές, φετινές. σε εμάς εδώ φουλ άνθος. νεραγκούλες έχει και η μαμά μου κλαψ. η τελική απόφαση θα παρθεί σήμερα, εισητήρια υπάρχουν, οπότε αεροδρόμιο αύριο το πρωί και ίσως…. αύριο το βράδυ να είμαι στο εξωτικό χωριό μου. φιλιά πολλά και Χρόνια Πολλά αγάπη.

  4. April 25, 2008 1:22 pm

    Αχ, άντε και είχες καιρό να φέρεις λουλούδια!!! Το πιο χρωματιστό “άσπρο” μπλογκ της γειτονιάς, τώρα και το πιο ευωδιαστό!!!!

    Νεραγκούλες, νούμερο δύο αγάπη, μετά τις ανεμώνες για μένα – οπότε merci🙂

  5. April 25, 2008 1:48 pm

    Τριανταφυλλα κοκκινα ειναι τ’αγαπημενα μου.
    Κοκκινα και τα αυγα.
    Ολα κοκκινα και ομορφα.
    Καλημερα.

  6. April 25, 2008 3:50 pm

    What a feast in our eyes!!!! Despinaki !
    P.s εχω αφιέρωση για μας για σας και για εκείνους εκεί κάτω….

  7. April 25, 2008 4:41 pm

    Πανέμορφα – Καταπληκτικά – Τέλεια! Λατρεύω τα λουλούδια γμτ. Κοίτα αν έχεις χρόνο και τη βεράντα ενός φίλου που ζήλεψα εδώ. Επίσης, να προσθέσω ότι δε σχολίασα από κάτω, γιατί χτες από τη βιασύνη μου έβαλα τα αβγά κατευθείαν από το ψυγείο στην κατσαρόλα με αποτέλεσμα να μου σπάσουν τα περισσότερα. Μετά πήρα απόφαση ότι δεν είμαι για δουλειές του σπιτιού (παράτησα δλδ την ιδέα να κάνω τσουρέκια μπαρούτια σαν πέρσι) και πήγα να πλένω το τουτού μου. Ε, λοιπόν σε πληροφορώ ότι μετά από 2 ώρες χάλασε ο καιρός και έβρεξε! Γι’αυτό και σάλταρα και φεύγω εκτός πόλης για Πάσχα!

    Καλή Ανάσταση ΚΟΥΚΛΑ😀

  8. sess permalink
    April 25, 2008 5:52 pm

    ΤΙΤΛΟΣ: ΤΟ ΕΠΟΣ

    Αυτό που θα ακούσετε το έπος το ονομάζω
    Το στόρι συνανθρώπου μου που τόσο το θαυμάζω.
    Στο σπίτι μιας αρχόντισσας, τρεις ώρες απ’ την πόλη
    Γεννήθηκα κι’ ελάφρυναν της μάνας του οι πόνοι
    Μικρό δεν με τραβούσανε παρέες και παιχνίδια
    Τους γύρο μου φοβόμουνα… με νιώθανε τα γίδια.
    Στο κατηχητικό κατάλαβα ποιον δρόμο θα τραβούσα
    Του Κύριου τα πάθη του σεμνά τα μελετούσα.
    Σ’ αληθινούς πιστούς τον λόγο του να δίνω
    Το’ θελα πολύ σ’ όσους δίψαγαν για κείνο.
    Όλοι στο χωριό το συζητούσαν για το μένος
    Για την εκκλησιά που ήμουν ορκισμένος!!!
    Με βάλανε σε μια σχολή που όλοι ήταν ίδιοι
    Αντί για πράξεις θεϊκές με δίδασκαν οπίσθι!
    Δεν είναι αυτοί οι τόποι όπως μου έμαθε η θρησκεία
    Εδώ το κολαστήριο και επίγεια αμαρτία!
    Κατάλαβα και έφυγα πήγα σε άλλο «σχολείο»
    Τα ίδια, ίσως χειρότερα, μου φαίνονταν αστείο…
    ‘‘Πατέρες’’ που τους πίστεψα μου λέγαν σώπα – κάτσε,
    μικρό παιδί ρε ήμουνα… ποιον Ύψιστο φοβάστε;
    Με τον καιρό συνήθισα το νόημα κατείχα
    Κι’ έβλεπα το μέλλον μου… απ΄την δόξα δεν απείχα
    Πνευματικός με χειροτόνησε, γνωστός στην πιάτσα η Νόρα!!;
    Με μύησε στην διαφθορά… δεν άργησε η ώρα!
    Πως κάτω από το ράσο μου κρύβω μιαν αλήθεια
    «Κυρία» με τα όλα μου, το μούσι μια συνήθεια.
    «Θεόπιαστος» στο όνομα, χαλάλι για τον κόπο.
    Βαφτίσια – γάμους – έσοδα. Το κέρδος πιάνει τόπο…
    Σιγά – σιγά ανοίχτηκα με αρχαιοκαπήλους
    Με εμπόρους και από τον στρατό… φαντάρους είχα «φίλους».
    Εμένα με θαυμάζουνε επίσκοποι και Δεσποτάδες…
    Σε όλο το πανελλήνιο η φήμη μου… μυριάδες…

    Άτρωτη κυρα χωρίς οίκτο κυβερνάει
    την βλέπουμε ψηλά και το πλήθος χαιρετάει.

    Πιστοί, γριές κι’ ανύπαντρες με τάματα γεμίζουν
    Της εκκλησίας την «τράπεζα»… με μένα, ναι, πλουτίζουν.
    Κάνω παναγίες να δακρύζουν, ω! τι θαύμα;!!!
    Που είσαι Αρχιεπίσκοπε; Το τεκνό σου σε κλάσμα…
    Ενός δευτέρου, μα τι τέχνη που έχει εμπνεύσεις! Τι να πω;!!!
    Αυτά που συμφωνήσαμε… εγώ δεν σου χρωστώ.
    Σ’ επίσημα εγκαίνια σαν δίνω το παρόν μου
    Με παίρνουνε οι κάμερες στο ύφος, στο γνωστό μου.
    Κανάλια – ραδιοσταθμοί με μένα ΝΑΙ! Πετάνε,
    Τα μηχανάκια AGB τρελαίνονται άνω πάνε.
    Πολιτικοί με νοιάζονται και μου ζητούνε χάρες,
    Τις κάνω με αντάλλαγμα τις αντρικές κορμάρες…
    Ποσά τρελά εισπράττω από 5-6 εκκλησίες
    Στα ορφανοτροφεία στέλνω διάσημες κυρίες…
    Αυτές οι πραγματείες μου και χόμπι μου η σάρκα
    «Θεάρεστο» το έργο μου μικρά παιδιά και τσάρκα…
    με δόλο εξευτελίζω πολλά φτωχά παιδάκια
    μου ζητούνε εργασία, τους προσφέρω παϊδάκια…
    ακόμα οπλοφορώ και γκρεμίζω κατοικίες,
    χτίζω γκέτα πονηρά με παπαδο-ιεραρχίες!
    Έχω πέντε βίλες, τζακούζια και υπηρέτες
    Πλούτοι. Τίγκα στρέμματα και μετοχομερσέντες!
    Κομπίνες, μίζες, λάδωμα. Με όλους κάτι φτιάχνω…
    Και όσοι αντιστέκονται, σκοπό να τους πικράνω.
    «Ψωνίζω» και στην βλέψη μου έχω τσούρμο στόλο…
    να ξεθυμάνω ρε γαμώτη μου, να παίξω λίγο πόλο!!
    Αρχιεπισκοπή και Ισραήλ… στρατιά προς Άγιο Όρος
    Την βγάζω πάντα καθαρή, τόσο άπληστος ο χώρος.

    Άτρωτη κυρα χωρίς οίκτο κυβερνάει
    την βλέπουμε ψηλά και το πλήθος χαιρετάει.

    Τρενάκια – συγκρουόμενα, κλαρίνο παίζω – χώνω
    Ο ρόλος μου γνωστός. Αυτό που θέλω μόνο!!!
    Εγώ και άλλοι τόσοι ένας κολοσσός τεράστιος
    Με ασύλληπτη ισχύ και οι πιστοί φωνάζουν «άξιος».
    Ναι και μας φιλούν το χέρι που πριν το σιγιστρώναμε
    Παιχνίδι «πίσω πόρτα» που το πείσμα μας «σηκώναμε»
    Όποιος σταθεί εμπόδιο στον δρόμο μου του λέω…
    Πως μπράβους έχω φύλαξη, για τ’ άλλα εγώ δεν φταίω.
    Τις δέκα εντολές ποτέ μου δεν τις τήρησα
    Μου φαινόταν ντεμοντέ στο παρελθόν να γύριζα.
    Όρισα αυτά που μου έκαναν στο διπλάσιο να κάνω
    Εκδίκηση να πάρω, ποτέ μου να μην χάνω!
    Με κατέλαβε το πνεύμα της υπέρτατης σπατάλης,
    Της απατεωνιάς και της κακίας, και της όμορφης κραιπάλης.
    Τακουνοπαπαδό-σχιστος και προστυχο-γαμπούλα…
    Ποιο είναι καλέ το πρόβλημα; Με βάπτισαν Ντουντούλα!

    Άτρωτη κυρα χωρίς οίκτο κυβερνάει
    την βλέπουμε ψηλά και το πλήθος χαιρετάει.

    Το παρόν κείμενο δημιουργήθηκε με την αφορμή των σεξουαλικών και οικονομικών σκανδάλων των εκκλησιαστικών παραγόντων του 2004

    ΠΙΚΟΥΛΑΣ ΠΑΝΟΣ

  9. margarita permalink
    April 25, 2008 6:08 pm

    Ωραια τα λουλουδακια σου, ειδικα οταν απο το παραθυρι μου βλεπω χαλαζι..
    Ποσα χρονια μπορει κανεις να το αντεξει?? Αλλα δεν μουρμουριζω αλλο ..
    σου στελνω λιγες μαργαριτες για να δεσει το συνολο.. περνω την ομπρελλα
    αυτη με τα λουλουδακια ( ξερεις.. ) και παω να βρω καπου την ανοιξη..

    Μ.

  10. April 25, 2008 6:47 pm

    καλορίζικο το νεο σπιτι δεσποινα

    ενα τριανταφυλλακι κοκκινο και μια ορτανσια
    θα σου φερω για τα εγκαινια

    Καλή Ανάσταση
    Και μην ξεχάσεις τη μαγειριτσα το Σαββατο το βράδυ

    στην ξενιτειά είναι πιο νόστιμη…

  11. April 25, 2008 7:28 pm

    Σας ευχαριστω ολους που περασατε απο τον κηπο. Θα απαντησω ξεχωριστα στον καθενα αργοτερα λογω πιεσης χρονου. Τα φιλια μου και σε οσους ερθουν εδω αργορτερα.

  12. April 25, 2008 10:50 pm

    Δεσποινα
    το ειδα το βιντεο
    πολυ καλο
    σε ευχαριστω πολυ.

  13. April 26, 2008 1:44 am

    Αααπσου!!!
    Ειμαι και λιγο αλεργικουλης σε τοσα διαφορετικα λουλουδια!
    Γιατι δε περιμενες λιγο ακομη να μου χαρισεις την μυρωδια του γιασεμιου!;
    Σε φιλω στα κλεφτα,πισω απ τον μαντροτοιχο Δεσποινακι!
    Υγ.. ασε με να ονειρευομαι!

  14. Blue permalink
    April 26, 2008 4:03 am

    Μοσχοβόλησε το blog Δεσποινάκι!
    Βιολέτες ήθελες και δε μου έστελνες ένα μνμ να σου στείλω εγώ? Αύριο πρωί-πρωί θα βγω στον κήπο να τραβηξω φωτό τις πιο όμορφες να σου στείλω!
    Φιλάκια!

  15. April 26, 2008 4:34 am

    @Καλησπερα Ιουστινακι. Οντως μυριζει ανοιξη εδω. Η αρχη της ανοιξης ειναι η πιο ομορφη εποχη, αν κανει λιακαδα αυριο θα παω μια βολτα στη γειτονια να βγαλω φωτογραφιες κηπους.

    @Σοφαρακι ( μου επιτρεπεις ε; ) τα λουλουδια ειναι για να τα απολαμβανουμε πες κατι δε τα πειραζει. Σε φιλω.

    @μελισσουλα, εγω θαθελα να πας στο χωριο σου. Αλλα αν τελικα μεινεις εκει, ομορφα θα περασεις. Η παρεα μετραει.

    @δενδρογαλη αραγμενη σε λουξ σουιτα και διαγουσα γατισια (οχι σκυλισια) ζωη. Να περνας ομορφα. Φιλια

    @ζερο. Καλημερα ζερο μου, χαρηκα που σου αρεσε το βιντεο, αυτο μουρθε στο μυαλο μολις διαβασα τα δικα σου. Φιλια.

    @Πηνελοπη, παρα πολυ ομορφο και σου ειπα, αισθανθηκα οτι ηταν για μενα.

    @γιατρουλη, πολυ ομορφα τα λουλουδια του φιλου σου και ενδιαφεροον το μπλογκ. Καλη Ανασταση εκει που πας, φιλια!

    @Παμο Πικουλα Καλη Ανασταση σας ευχομαι.

    @Μαργαριτα, αχ βρε μωρο μου παλι βροχες και χαλαζια αμαν πια. Κατεβα μωρε λιγο πιο νοτια κι εκει εχει ανοιξη, αν δεν την βρεις ελα εδω ματια μου. Σε περιμενω. Φιλια καλη μου φιλεναδα.

  16. April 26, 2008 4:40 am

    @Ναταλια Σ’ ευχαριστω Ναταλακι μου, χιλια φιλια και ευχες για το Πασχα.

    @ζερουλη μου πφ δε σε ειδα σημερα!

    @ Κωστακη θα μας δουνε βρε προσεχεεεε!!! Ασε γιασεμια δεν εχω δεν ευδοκιμουν εδω σ’ αυτο το κλιμα. Προσπαθω τρια χρονια να φιαξω μια μπουκαβιλλια και δε γινεται. Μολισ πεσει η πρωτη παγωνια.. κακαρο!

    @Μαι λειντυυυυυ, θαθελα να ειμαι εκει που εισαι. Θυμαμαι μια φορα που περιεγραφες κατασταση στην πλησιον πολη με κατι αντικες που ειχες βρει. Αχ πως μ’ αρεσει να ψαχουλευω σε παλιους θησαυρους. Βιολεττες μοσχοβολιστες η αγαπη μου. Χωνω τη μυτη μεσα και μεθαω.

  17. April 26, 2008 4:41 am

    @Ναταλια παλι, φυσικα και θα φιαξω μαγειριτσα. Με συκωτακι μονο βεβαια αλλα θα την φερω κι εδω, οχι παιζουμε.

  18. aplirotos permalink
    July 23, 2009 8:27 pm

    ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ & ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟΣ
    (Αφού άλλες φορές, που μελέτησα και ενημέρωσα, δεν πήρα ούτε ένα «ευχαριστώ»)

    1. Σύνταξη Καταγγελίας στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή για μαζική παραβίαση του κοινοτικού δικαίου από την Ελλάδα στο χώρο της Εργασίας.
    Προϋποθέσεις:
    α. Να μου δοθούν σωστά και τεκμηριωμένα στοιχεία (1) για δικαστικές αποφάσεις που έχουν εκδοθεί τα τελευταία 10 χρόνια για διαζύγια και καθορισμό του γονέα που θα έχει την επιμέλεια, (2) σε πόσες από αυτές η επιμέλεια των ανήλικων τέκνων έχει δοθεί στην μητέρα, (3) σε πόσες από αυτές η επιμέλεια των τέκνων έχει δοθεί στον πατέρα, (4) Με συγκεκριμένα παραδείγματα, πώς έχει επηρεαστεί η ικανότητα του στερημένου από την επιμέλεια πατέρα να ασκήσει το επάγγελμά του, τόσο αποτελεσματικά, όσο ο άλλος συνάδελφός του στην εργασία ή ανταγωνιστής του στο επάγγελμά του (χάσιμο χρόνου για να τρέχει να δεί το παιδί του, άγχος, αγωνία για το τι θα γίνει το παιδί του ή μήπως πάθει κάτι μακριά του, που θα βρει ψυχολόγους ενώ δε μένει μαζί του πληρωμή διατροφής κλπ σε σχέση με έναν άλλο που έχει την επιμέλεια του παιδιού του και ζεί μαζί του).
    β. Να έχω κάνει προηγουμένως γνωμοδότηση για τις προϋποθέσεις που απαιτούνται για μια τέτοια ενέργεια (βλ. παρακάτω & τιμοκατάλογο).
    γ. Αμοιβή 100 Ευρώ (50, προκαταβολή και 50 με την σύνταξη της καταγγελίας). Σε περίπτωση που δεν βρω επαρκή στοιχεία για μια θεμελιωμένη καταγγελία, δεν θα χρεώσω τίποτα και θα επιστρέψω την προκαταβολή.

    2. Σύνταξη Σχεδίου ατομικής Προσφυγής στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων (την οποία όμως θα πρέπει –με φροντίδα του ενδιαφερόμενου – να αναλάβει εν ενεργεία δικηγόρος και, αν συμφωνεί, να τη διαμορφώσει με τον τρόπο του, να την υπογράψει και να την υποβάλει στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων)
    Σημείωση: Η υπόθεση είναι δύσκολη, επειδή δεν υπάρχει προς το παρόν επαρκής νομολογία του παραπάνω δικαστηρίου στα θέματα «προστασίας της οικογένειας» που να είναι ευνοϊκή για τον πατέρα.
    Προϋποθέσεις:
    α. Να μου δοθεί εγγράφως και με σαφήνεια – όχι αοριστολογίες – το ιστορικό της υπόθεσης του ενδιαφερόμενου και οι αποφάσεις (Πρωτοδικείου, Εφετείου, Αρείου Πάγου) που έχει βγάλει μέχρι σήμερα.
    β. Να έχω κάνει προηγουμένως γνωμοδότηση για τις προϋποθέσεις που απαιτούνται για μια τέτοια ενέργεια (βλ. παρακάτω & τιμοκατάλογο).
    γ. Αμοιβή 100 Ευρώ (50, προκαταβολή και 50 με την σύνταξη του σχεδίου Προσφυγής στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων). Σε περίπτωση που δεν βρω επαρκή στοιχεία για μια θεμελιωμένη Προσφυγή, δεν θα χρεώσω τίποτα και θα επιστρέψω την προκαταβολή.

    3. Γνωμοδότηση.
    Προϋποθέσεις:
    α. Ο ενδιαφερόμενος να μου γράψει σε ένα χαρτί τι ακριβώς θέλει, για να μην υπάρξει παρανόηση.
    β. Αμοιβή 50 Ευρώ (25 Ευρώ προκαταβολή και 25 Ευρώ μετά το τέλος της γνωμοδότησης, έστω και αν δεν βγήκαν ικανοποιητικά αποτελέσματα ή που να αρέσουν στον ενδιαφερόμενο).

    4. Μελέτη Υπόθεση & Αναζήτηση νομολογίας και αποφάσεων σε νομικές βιβλιοθήκες και ηλεκτρονικές βιβλιοθήκες νομολογίας.
    Προϋποθέσεις:
    α. Ο ενδιαφερόμενος να μου γράψει σε ένα χαρτί τι ακριβώς θέλει, για να μην υπάρξει παρανόηση.
    β. Αμοιβή 50 Ευρώ (25 Ευρώ προκαταβολή και 25 Ευρώ μετά το τέλος της γνωμοδότησης, έστω και αν δεν βγήκαν ικανοποιητικά αποτελέσματα ή που να αρέσουν στον ενδιαφερόμενο).

    5. Σύνταξη σημειώματος για το θέμα της προδικαστικής παραπομπής στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο με βάση το άρθρο 234 της Ευρωπαϊκής Κοινότητας, που πρέπει να προστίθεται σε κάθε δικόγραφο αγωγής ή έφεσης ή αναίρεσης, ώστε το δικαστήριο (προαιρετικά, αν είναι Πρωτοδικείο ή Εφετείο και υποχρεωτικά αν είναι Άρειος Πάγος ή Συμβούλιο της Επικρατείας), να ζητάει τη γνώμη του Δικαστηρίου των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων, ως προς το τι επιτάσσει το κοινοτικό δίκαιο στη συγκεκριμένη περίπτωση, αν τίθεται προδικαστικό θέμα εφαρμογής του κοινοτικού δικαίου. Αυτό είναι πολύ χρήσιμο επειδή υποχρεώνει το δικαστή να ρωτάει το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο και διευκολύνει το να περάσουν – λόγω της αρχής της ισότητας – οι απόψεις των πατεράδων γονέων. Το δικόγραφο όμως της αγωγής, έφεσης κλπ θα το συντάσσει και θα το υποβάλει κανονικά ο δικηγόρος της υπόθεσης, που θα αποφασίσει αν θα θέσει και θέμα της προδικαστικής παραπομπής.
    Προϋποθέσεις:
    α. Ο ενδιαφερόμενος να μου γράψει σε ένα χαρτί τι ακριβώς θέλει, για να μην υπάρξει παρανόηση.
    β. Αμοιβή 50 Ευρώ (25 Ευρώ προκαταβολή και 25 Ευρώ μετά το τέλος της κατάρτισης του σημειώματος της προδικαστικής παραπομπής). Αν διαπιστωθεί ότι δεν υπάρχουν οι προϋποθέσεις για έγκυρο αίτημα προδικαστικής παραπομπής, δεν χρεώνω τίποτα και επιστρέφω την προκαταβολή.

    6. Προσφυγή κατά της απορριπτικής απόφασης της Εφορίας που αρνείται να δεχτεί ως οικογενειακά βάρη ή έξοδα για την επιμέλεια του ανήλικου, το ποσό που πληρώνει ο διαζευγμένος και στερημένος την επιμέλεια του παιδιού του (μετά θα χρειαστεί προσφυγή στο Διοικητικό Πρωτοδικείο).
    Προϋποθέσεις:
    α. Ο ενδιαφερόμενος να μου γράψει σε ένα χαρτί τι ακριβώς θέλει, για να μην υπάρξει παρανόηση.
    β. Αμοιβή 50 Ευρώ (25 Ευρώ προκαταβολή και 25 Ευρώ μετά το τέλος της κατάρτισης της προσφυγής).

    7. Αίτηση προς (1) Προϊστάμενο εργασίας (ιδιωτικού δικαίου), (2) Οικονομική Διεύθυνση Δημόσιας Υπηρεσίας ή Υπουργείου, (3) Ταμείο Συντάξεων ή Γενικό Λογιστήριο του Κράτους (προκειμένου περί συνταξιούχου) να περιλάβει επίδομα οικογενειακών βαρών, που κανονικά δικαιούται ο διαζευχθείς και στερημένος της επιμέλειας του παιδιού του πατέρας.
    Προϋποθέσεις:
    α. Ο ενδιαφερόμενος να μου γράψει σε ένα χαρτί τι ακριβώς θέλει, για να μην υπάρξει παρανόηση.
    β. Αμοιβή 30 Ευρώ (15 Ευρώ προκαταβολή και 15 Ευρώ μετά το τέλος της κατάρτισης της αίτησης).

    Προσοχή: – Δεν μετέχω σε συναθροίσεις ενδιαφερομένων πολύ περισσότερο όταν κάνουν το δωμάτιο ντουμάνι από τον καπνό των τσιγάρων τους.- Δεν ανέχομαι να με βάζουν δίπλα σε κάποιον δικηγόρο και να μας λένε και στους δύο «εσύ λές ότι γίνεται προσφυγή στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων και εσύ λες πως δεν γίνεται – ποιος λέει αλήθεια;»- Δεν επιτρέπω να βάζουν το e-mail μου και τον αριθμό του κινητού μου να παίρνει σωρεία προσκλήσεων ή ανακοινώσεων από σύλλογο ή μέλη του συλλόγου.

    Ξέρετε που θα με βρείτε. Μέσω του Προέδρου του Συλλόγου σας.

Leave a Reply

