Skip to content

Χριστος Ανεστη

April 27, 2008

Σε ολους τους φιλους του μπλογκ, σ’ εκεινους που γραφουν καθε μερα, σε κεινους που ερχονται και απλα διαβαζουν, σε κεινους που περνανε ποτε ποτε απο δω, ευχομαι υγεια και αγαπη. Σε οσους περνανε φετος το Πασχα μακρυα απο την Ελλαδα, ευχομαι του χρονου να ψηνουν αρνακι κατω απο τον ηλιο της πατριδας τους.

Εδω εχουμε ακομα πεντεμισυ ωρες μεχρι την Ανασταση. Οι αυριανες μου προετοιμασιες πανε μια χαρα. Αυριο το πρωι εχω να κανονισω τις τελευταιες λεπτομερειες για το τραπεζι. Τα παιδια μαζευονται σιγα σιγα. Γραφω σε DVD την εκπομπη “στην υγεια σας ” με το γλεντακι για να τοχω αυριο να παιζει.

Η μαγειριτσα περιμενει το αυγολεμονο της. Τα καλαθακια των παιδιων ετοιμα. Η μαμα στην Αθηνα ειναι καλα. Η Τινα χτες την πηγε να προσκυνησει τον επιταφιο και ηταν χαρουμενη. Οταν η μαμα ειναι καλα και χαρουμενη εγω πεταω.

Θα επιστρεψω με φωτογραφιες (μυστικα και δοκουμεντα) Δευτερα η Τριτη βραδυ. Ως τοτε τα πιο γλυκα φιλια της αγαπης απο μενα για ολα τα φιλαρακια μου.

23 Comments leave one →
  1. April 27, 2008 6:44 am

    Χριστός Ανέστη τσαχπίνικο Δεσποινάκι! Τι ομορφιές είναι αυτές που έχεις ετοιμάσει…. έχω εντυπωσιαστεί! Και του χρόνου να είσαι καλά να κάνεις ακόμα πιο ωραία (γίνεται πιο ωραία άραγε?) Περάσαμε πολύ όμορφα τελικά, στην εκκλησία ήταν απίστευτα συγκινητικό το Χριστός Ανέστη στα Ρώσικα, στα Σέρβικα στα Κόπτικα (έτσι τη λένε τη γλώσσα των Κοπτών? δεν ξέρω) και σε μια άλλη που δεν πήρα χαμπάρι τι ήταν και φυσικά στα Ελληνικά μας. Διαφορετικά όμορφα. Και μετά ωραίο το γλέντι, 12 το βράδυ να βρεις φαγητό στην Ελβετία σε εστιατόριο είναι αδιανόητο κανένα κεμπάπ καμιά πίτσα κι αν… κι όμως είχαμε μαγειρίτσα, που έφαγα τελικά και ήταν πολύ ωραία ομολογώ, και αρνάκι ψητό. Μια χαρά όλα. Έμαθα και μια καινούρια λέξη στα γαλλικά, πως λένε στα γαλλικά βρωμόγαλλος, σαλφρανσέ!!!!!!! σουπερ και τέλειος καιρός, ούτε καν ζακετάκι δεν χρειαζόμουν. Φιλάκια πολλά πολλά και σ’ευχαριστώ που με έχεις στο νου σου🙂

  2. April 27, 2008 7:23 am

    Alithos Anesti Despoinoula! I’m just going to get ready to go the church.

  3. April 27, 2008 11:45 am

    Καλημέρα Δέσποινα μου,
    ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ. Φαντάζομαι θα τον έχετε αναστήσεις κι εκεί. Εδώ (στην Ελλάδα) ο καιρός είναι βροχερός σήμερα. Το αρνάκι έχει μπει στο φούρνο κι έτσι δεν με πολυπειράζει. ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ

  4. April 27, 2008 1:37 pm

    Τις πιο θερμές και ειλικρινείς μου ευχές για κάθε τί καλό και σε σένα και στην οικογένειά σου !
    Το Πάσχα για τους έλληνες του εξωτερικού είναι πολλές φορές “πιο πολύ Πάσχα” από ότι είναι για τους Έλληνες που μένουν εδώ.
    Εύχομαι όλοι εδώ να ευχόαμστε γεροί και πιο καλά από ότι είμαστε τώρα για όλες τις επόμενες χρονιές
    Ευχές! ευχές ! νοικοκυρο-δεσποινάριον !!!!

  5. April 27, 2008 1:49 pm

    Αληθως Ανεστη.

    Την αγαπη μου και τα φιλια μου.
    Καλημερα.

  6. April 27, 2008 4:45 pm

    Χριστός ανέστη! Και του χρόνου να είσαστε καλά!

  7. April 27, 2008 5:29 pm

    Χρονια πολλα!Καθε ευτυχια και υγεια στην οικογενεια σου Δεσποινα!

  8. April 27, 2008 7:43 pm

    Χριστός Ανέστη και μεγιές. Με υγεία και χαρά..εκεί στη ξενιτιά!

  9. April 27, 2008 8:25 pm

    Μπλογκερ μου…
    πως τα περασες?
    ηταν καλη η Ανασταση?

  10. April 28, 2008 4:30 am

    Ευχές και να περνάτε καλά, εκεί στα ξένα.

  11. April 28, 2008 7:33 am

    Σας ευχαριστω ολους για τις ευχες. Εξαντλητικη ηταν για μενα σημερα η ημερα. Ειμαι τοσο κουρασμενη που δε ξερω αν θα ερθω αυριο. Περασαμε ομορφα παντως. Κανονικα θα επρεπε να κατεβαζω τις φωτογραφιες μου αλλα δεν εχω αντοχη για τιποτα. Αυριο παλι ειναι εργασιμη μερα αλλα περα απο αυτο εχω και μια μικρη μικρουλα δοκιμασια που ελπιζω να παει καλα. Πολλα φιλια στον καθενα ξεχωριστα.

  12. April 28, 2008 11:29 am

    Despinaki mου καλημέρα just to say I am thinking of you! Ολα θα πάνε καλά … Φιλω

  13. April 28, 2008 12:45 pm

    Χριστος Ανεστη Δεσποινα ….και ολα θα πανε κατ ευχην, στη μικρουλα δοκιμασια σου!

    αντε και του χρονου

  14. πρεσβύωψ permalink
    April 28, 2008 1:18 pm

    Χρόνια πολλά!! Ολα να πάνε καλά.

  15. Mithymnaios permalink
    April 28, 2008 2:04 pm

    Χριστός Ανέστη, Δεσποινάκι μας!!!
    Να είσαι πάντα καλά να φτιάχνεις ομορφιές.
    Με την αγάπη μου.

  16. jodimop permalink
    April 28, 2008 2:19 pm

    Χρόνια Πολλά Δέσποινα και καλωσήρθες στο WordPress. Έχει προβλήματα με τα κουμπιά στα δεξιά, εκτός και αν δεν ξέρω πώς να τα προγραμματίσω. Για παράδειγμα το κουμπί του Food Blog Search δεν βγάζει το Search…

    Πάντως ωραίο το νέο site, πολύ sleek…

  17. April 28, 2008 8:14 pm

    Την καλησπερα μου.
    Ελπιζω να εισαι καλυτερα.

  18. Μαρία permalink
    April 28, 2008 10:32 pm

    Δεσποινάκι μου χρόνια πολλά….πάντα με υγεία και χαρά
    Κι ελπίζω να πέρασε πια η μικρή δοκιμασία
    φιλιά πολλά
    Με αγάπη
    Μαρία

  19. Μαρία permalink
    April 28, 2008 10:34 pm

    Ξέχασα να ευχηθώ για το καινούριο σου σπιτάκι…καλορίζικο…είναι πάρα πολύ όμορφο….κάτι ήξερες εσύ!!

  20. λουνα permalink
    April 29, 2008 12:11 am

    Xristos anesti Despoinaki ! Euxome ta kalutera kai panta me ugeia. filia

  21. April 29, 2008 3:54 am

    Χριστός Ανέστη, και πολλά φιλιά. 🙂

  22. April 29, 2008 7:45 am

    @μελισσουλα, χαιρομαι που περασες ομορφα μελισσουλα μου και αλλη μια φορα απο δω σου ευχομαι χρονια πολλα για τη γιορτη σου σημερα (εδω σημερα ειναι ακομα Δευτερα ναι) Αντε σε λιγες μερες παλι ταξιδακι εσυ. Πολλα φιλια

    @Παντελη Αχ το ειδα το αρνακι σου. Ελπιζω να ειχατε καλο καιρο για το ψησιμο

    @Μεροπη. Εβρεχε Μεροπη μου αλλα τα καταφεραμε.

    @so_far Σ΄ ευχαριστω πολυ καλη μιου, ε ναι καμια φορα με πιανουν οι νυκοκυροσυνες μου. Του δινω και καταλαβαινει και μετα ξαποσταινω μεχρι την επομενη γιορτη.

    @ζερο φιλια γιαλελελι μου

    @ονειρομαγειρεματα Τις καλυτερες ευχες μου γλυκεια μου.

    @kostas Vrakas Και σε σενα παντα αγαπη και ευτυχια Κωστακη μου.

    @Σοφια Σ’ ευχαριστω Σοφακι.

    @heliotypon Καλως ορισατε κι ευχαριστω για τις ευχες.

    @Πηνελοπη Ολα ενταξει καρδουλα.

    @Αριστεα Και του χρονου φραντσοζα μου, μια χαρα πηγαν ολα.

    @πρεσβυωψ. Κριμα να μην μπορω να σας επισκεφτω, μαλλον δεν εχετε μπλογκ. Καλως ορισατε κι ευχαριστω πολυ.

    @μηθυμναιος. Και την δικη μου αγαπη Στρατο μου.

    @jodimop Καλως ορισες κοριτσακι, ουτε συ εχεις μπλογκ ναρθω να σε δω ε; Δεν καταλαβα ομως τι δεν μπορεις να δεις. Η εικονιτσα της παλιας ταβολας σε παει στο παλιο μπλογκ. Τωρα εκει στο μπλογκερ αν χαλασε κατι δε το φιαχνουμε πια. Τωρα υπαρχει ενα μονο μπλογκ που τα εχει ολα, εδω το ασπρο. Εδω εχει μονο ενα search option που σε παει στις διαφορες κατηγοριες. Ολα αυτα σε μενα δουλευουν μια χαρα. Αν ειναι κατι αλλο που δε καταλαβα μπορεις να μου το πεις.

    @zeroulino καλα ειναι μπλογκερινο μου

    @maria, σε σκεφτομουνα, λεω με πηρε χαμπαρι που μετακομισα. Αχ ρε Μαρακι ησυχια δεν εχω! Χριστος Ανεστη Μαρακι μου

    @luna Πολλες ευχες κι απο μενα φιλεναδα

    @done for Αληθως ανεστη φαντασματακι μου γλυκο.

  23. Blue permalink
    May 1, 2008 10:37 am

    Χρόνια Πολλά και καθυστερημένα Δεσποινάκι μου…. Όλα ήταν όμορφα και καλόγουστα στο τραπέζι σου με το λευκό τραπεζομάντηλο… όπως πάντα!
    Να είσαι καλά να ετοιμάσεις και του χρόνου όλα αυτά τα καλά!
    Να χαίρεσαι τον Ερρίκο σου και τα καταπληκτικά παιδιά σου!
    Χριστός Ανέστη!

Leave a Reply

