Skip to content

mandarina duck

May 1, 2008

Ολοι θα ξερετε την περιφημη Ιταλικη φιρμα ειδων ταξιδιου mandarina duck. Χαρακτηριζεται απο τα εντονα αλλα γλυκα χρωματα και απο τα κομψα σχεδια της. Στην Βιεννη βρισκεις παρα πολλα καταστηματα με συλλογες της.

Εκεινο που ισως δεν εχετε δει απο κοντα ειναι η απιθανη παπια που εδωσε το ονομα της σ’ αυτη την φιρμα. Την πραγματικη mandarina duck. Ουτε κι εγω την ειχα δει μερχι που βρεθηκα στη Βιεννη και συγκεκριμενα στους κηπους των ανακτορων του Schönbrunn. Εκει σε μια λιμνουλα κι ενω περπαταγαμε αμεριμνα με την Μαργαριτα και τον Αλοις, λεει για μια στιγμη ο Αλοις: Α! μια mandarina duck! Αυτοματα η Μαργαριτα κι εγω κοιταξαμε γυρω να δουμε ποια στυλατη υπαρξη κρατα καποια ομορφη τσαντα. Τα γυναικεια μυαλα λειτουργουν περιεργα!

Ομως εκει μπροστα στα ματια μας κολυμπουσε το πανεμορφο τουτο πλασμα. Κοιταξτε το! Σαν πριμαντονα που ξερει ποσο αξιζει, διεσχιζε τα νερα καμαρωτη και αγερωχη. Κοιταξτε την απο κοντα ποσο ομορφη ειναι. Δειτε πως καθρεφτιζεται στο νερο. Σαν ψευτικη φαινεται. Σαν καποιος να την ζωγραφισε. Εμεινα μαγεμενη αγαπητοι φιλοι με την κουκλα παπια και γι αυτο αποφασισα να της αφιερωσω δικο της ποστ.

Εδω βλεπετε το σπιτι της ομορφης mandarina duck. Την λιμνουλα στο Schönbrunn. Και ενα μερος απο τις καταπρασινες αλεες στους κηπους.

Σας φιλω γλυκα!

14 Comments leave one →
  1. May 1, 2008 10:24 am

    εχει φανταστικα χρωματα στο φτερωμα της η παπιτσα!
    να πιστευω οτι ξεκινησε απο κει η αφορμη για την ονομασια της η αλυσιδα καταστηματων;
    εσυ δεν αγορασες κατι απο αυτην τη “μαροκινρη”;!πως τα καταφερες;!
    εγω πηγα ετσι απλα την πρωτη φορα στη βαβαυρια και στο επομενο ταξιδι πηγα με το τροχοσπιτο!
    περιττο να πω οτι δεν ειχε θεση ουτε για καρφιτσα στην επιστροφη!!!!!!!

    την μαρκα αυτη δεν την ειχα ουτε ακουστα, ψαχνω να δω αν υπαρχουν καταστηματα εδω που να την διαθετουν τωρα αμεσως!

    φιλια πρωινα, πρωτομαγιατικα!
    καλο μηνα Δεσποινα!

  2. Blue permalink
    May 1, 2008 10:31 am

    Καλά έκανες και της αφιέρωσες δικό της ποστ Δεσποινάκι… Είναι μια πάπια καλονή!
    (Πάω σε πίσω ποστ για να ευχηθώ, για να μην είμαι εκτός θέματος!)
    Φιλάκια πολλά

  3. melissoula permalink
    May 1, 2008 2:16 pm

    καλή πρωτομαγιά Δεσποινάκι!
    πανέμορφη η μανταρινα!! έχουμε και στο Montreux στη λίμνη μας!!! καλά τα χρώματα είναι εκπληκτικά όμορφα και ζωντανά. κόκκινα, μωβ πορτοκαλιά απίθανα συνδυασμένα στο μικρό τους κορμάκι. για τους κινέζους είναι το σύμβολο της συζυγικής πίστης και τρυφερότητας!!!
    μάλιστα οι κινέζοι όταν βλέπουν ένα ερωτευμένο ζευγάρι λένε:”δυο μανταρίνες παίζουν στο νερό”. επίσης είναι μεγάλες ψωνάρες και σπάνια κάνουν παρέα με άλλες πάπιες!! αλλά μπορεί να είναι επειδή οι άλλες δεν μιλούν μανταριν κινέζικα🙂. φιλιά πολλά! και σου στέλνω ένα μπουκετάκι muguet (lily of the valley), το λουλούδι της ευτυχίας το λένε οι βρωμογαλλοί μου και το τιμούν ιδιαίτερα σήμερα!

  4. May 1, 2008 2:41 pm

    Επέστρεψα και εγώ!!!! Καλημέρα λοιπόν, χρόνια πολλά και καλό μήνα!!!! Σε πεθύμησα….:-)

  5. May 1, 2008 3:10 pm

    Χαρές που θα’ κανε ο Ντέμης μας αν συναντούσε μια μανταρίνα ντακ στον κήπο!

  6. May 1, 2008 5:04 pm

    Κι υστερα,σου λενε καποιοι,πως υπαρχουν …ασχημοπαπα!Α..πα πα!
    Τελικα οι μυθοι ειναι για να καταριπτονται!
    Καλο μηνα γλυκοδεσποιναριον!
    Υγ θα ειναι υπερβολη,αν γραψω πως σου μοιαζει στην νωχελικοτητα της κινησης και …στην αρχοντια;
    Φιλι γλυκο, κουκλιτσα μας!

  7. May 1, 2008 6:49 pm

    Kουακ κουακ, φιλια με ραμφος σε ολους, θα ξαναρθω το βραδακι διοτι ενω εσεις καααααθεστε, εγω πρεπει να λυσω ενα προβλημα που με παιδευει απο προχτες, να παω σε ενα μητινγκ, να περασω ενα τεστ για σοφτγουεαρ σεκιουριτι, και να χαμογελαω συγχρονως. Τι να προλαβω η γυναικα! Η Πρωτομαγια εδω δεν εχει καμια υποσταση. Ciao!!

  8. May 1, 2008 8:26 pm

    Μου αρεσουν και μενα αυτα, τα βαλιτζακια.
    κουακ κουακ κουακ

    Καλο μηνα.
    Καλη Πρωτομαγια

  9. liakos2 permalink
    May 1, 2008 9:55 pm

    Γιά σου Δέσποινα, είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ όμορφη αυτή η πάπια. Κόλλησα πάνω στην οθόνη. ΦΟΒΕΡΗ ,και ο κήπος βεβαίως βεβαίως. Σε όλο τον κόσμο έχουν αξιοποιηθεί τα παλάτια και οι κήποι, μόνο στην Ελλάδα μας έχει φάει το κόμπλεξ και τα αφήνουμε να ριμάζουν…
    Ελπίζω όλα να πήγαν καλά, και το μήτινγ,και το πρόγραμμα και όλα.
    Καληνύχτα

  10. May 2, 2008 1:23 am

    Μια οι Πασχαλιάτικές σου νοστιμιές, μια τα γλυκά, τώρα οι τσάντες και τα εξωτικά παπιά…Κυρία Πρέσβη (που έλεγε και μια παλιά διαφήμηση) μας κακομαθαίνετε…

  11. May 2, 2008 1:52 am

    Νομίζω ότι δεν με αφήνει να κάνω σχόλιο!!!… Ας κάνω ένα τεστ (ακόμα)…

  12. May 2, 2008 2:22 am

    Ναι;; γεια σας, γεια σας, μ’ ακούτε;;; Σας έχω αφήσει σχόλιο στο δικό μου blog! (δεν μπορώ άλλο η γυναίκα, από το απόγευμα προσπαθώ!)

  13. May 2, 2008 2:43 am

    ..σούπερ “κυρία”… ωράια χρώματα!!!

    καλό μήνα ομορφούλα!!!! φιλάκια πολλά από την Πάτρα!

  14. May 2, 2008 5:02 am

    @Αριστεα μου την μανταρινα ντακ δεν εχεις ακουστα? Βαλιτσουλες σινιε σακ βουαγιαζ κου λου που, εγω παλι μαλλον δεν ξερω την “μαροκινη”

    @Μαι λειντυ γλυκεια μου σ’ ευχαριστω για το σημερινο, θα ειναι το αυριανο μου ποστ! Ειδες ειναι η Μις Παπια!

    @μελισσουλα μου σ’ ευχαριστω για το μυγκε, μου αρσει πολυ μυριζουν υπεροχα αυτα. Περιμενω να διαβασω το ημερολογιο μιας κουην! Ασε που θυμηθηκα οτι εχω ενα γκιφτ σερτιφικετ για ενα σπα κι εγω, βεβαια δεν ειναι La Prairie ειναι Περλα αλλα θα βολευτω, δε το συζηταω. Αυριο θα τηλεφωνησω για ραντεβου. Αν ητανε η ζηλεια ψωρα θε να γεμιζ’ ολη η χωρα!!!!

    @Ευουλα ολοι σε επιθυμησαμε κι εσενα, αλλα περναγες τοσο ομορφα και ολοι χαιρομασταν για σενα!

    @Πασταφλωρα μου μπερδευτηκα, για τον Ντεμη Νικολαιδη λεμε? η για αλλο Ντεμη. Μονο αυτον ξερω και τον Ντεμη Ρουσσο. Τωρα γιατι να χαρει ο Ντεμης αφου εχει την δικη του Δεσποινουλα τελος παντων πριμαντονα κι αυτη😛😛😛

    @Κωστακη με ειπες παπια? Πφφφφ Ελα αστειζομαι, σ’ ευχαριστω δια το κομπλιμαν! Καλο μηνα.

    @ζερο μπλογκερ μου και σε σενα καλη Πρωτομαγια και καλο μηνα.

    @λιακος2 Σοφουλα ολα καλα πηγαν, και το ρημαδομητινγκ, και το τεστ περασα και το προβλημα ελυσα και χαμογελαγα, βεβαια μου πηρε ενιαωρο για ολα αυτα αλλα χαλαλι.

    @αρτανις κουκλα μου ετσι ειμαι οταν εχω κεφια, κακομαθαινω τους παντες.

    @δενδρογαλη μουυυυυ τι εγινε? νατο το σχολιο που δεν κατορθωσες να βαλεις

    ειπε η αγριογατα απο την Κω!!!!!
    Απαπαπαπαπα…. πόσες μέρες έχω να περάσω από ‘δω καλέ;;; Τι όμορφες φωτογραφίες έχεις ανεβάσει βρε κορίτσι γλυκό; Δεν θα αφήσω σχόλιο σε ΚΑΘΕ ποστ, γιατί θα ζαλιστείς να πηγαινοέρχεσαι!!!! Σου εύχομαι να είσαι πάντα καλά και να κάνεις ευτυχισμένους τους ανθρώπους γύρω σου, είτε με πασχαλιάτικα φαγάκια και δωράκια, είτε με βιεννέζικα γλυκάκια, είτε με μανταρινοπαπάκια!!!!

    Δεν την είχα δει ποτέ αυτή την πανέμορφη παπίτσα!!! (τσάντες της, έχω εννοείται…)

    Πολλά γλυκά φιλιά και ευχές για καλό μήνα🙂

    λεω τωρα εγω! Πολλα φιλακια καλη επιστροφη και να μου σε προσεχεις !!!!! Φιλακια!

    @ζαχαρουλα μαγιατικη, στελνω τα φιλια μου στην Πατρα!

Leave a Reply

