Skip to content

Πρωτομαγια

May 2, 2008

αφιερωμενο στην lady blue

Δεν εχω αγριολουλουδα, δεν εχω αργια, δεν φιαχνω στεφανι σημερα.

Εχω ομως μια καλη φιλη. Την lady blue

που εφιαξε Μαγιατικο στεφανι και μου εστειλε μια φωτογραφια.

κι ετσι τραγουδαω..

Λουλουδια ας διαλεξουμε και ροδα και κρινα

κι ελατε να πλαξουμε στεφανια μ’ εκεινα

στο Μαη που σημερα προβαλλει στη γη.

Δεν ειχα βιολεττες

Εχω ομως μια καλη φιλη, την lady blue που μου εστειλε μια φωτογραφια απο τον κηπο της.

και τωρα εχω μια ροζ βιολεττα

και τραγουδαω

Ο Μαιος μας εφτασε εμπρος βημα ταχυ

να τον προυπαντησουμε παιδια στην εξοχη.

14 Comments leave one →
  1. May 2, 2008 7:01 am

    πανέμορφα!! φιλιά καληνύχτας πια από εδώ…

  2. May 2, 2008 7:03 am

    Καληνυχτα μεταμεσονυκτια, ανανεωμενη και γλυκεια μελισσουλα!

  3. May 2, 2008 8:03 am

    Βρε νονά… Καταρχήν χρόνια πολλά και καλό Καλοκαίρι.
    Πόσα επεισόδια έχασα; Έφυγες εσύ, μετά έφυγα κι εγώ, γύρισα και δε σε βρίσκω σπίτι. Πότε θα προλάβω να κοιτάξω όλα αυτά που ανάρτησες στο μεταξύ;
    Αστειεύομαι, με γεια το καινούριο σπίτι, είναι χαρούμενο και δυναμικό. Να είσαι πάντα καλά.

  4. liakos2 permalink
    May 2, 2008 10:48 am

    Καλημέρα, ωραίο το στεφάνι!

  5. May 2, 2008 12:26 pm

    Καλημέρα!! Ηλιόλουστη, μόνο για το Δεσποινάριον! Ήθελα να είναι Κυριακή όμως…να μην πρέπει να παω στο γραφείο. Καλά δε σου λέω τίποτα η μούρη φρεσκαδούρα σήμερα, έβαλα και την Swiss Perfection κρέμα πρωί πρωί, άντε έλα σου λέω. Φιλάκια πολλά πολλά

  6. Blue permalink
    May 2, 2008 12:39 pm

    Εγώ σου αφιέρωσα τη βιολέτα Δεσποινάκι, κι εσυ το ποστ!!! 🙂
    Ευχαριστώ πολύ!
    Το στεφάνι είναι έργο των καμαριών μου! Εγώ έκοψα μόνο τα τριαντάφυλλα, έβγαλα τα αγκάθια και έκανα ένα τελικό συμμάζεμα για να μην διαλυθεί με το πρώτο αεράκι!
    Και του χρόνου να είμαστε καλά να ξαναφτιάξουμε, κι εσύ Δεσποινάκι να μην δουλεύεις και να φτιάξεις ένα δικό σου για να τα συγκρίνουμε 🙂
    Πολλά φιλάκια

  7. May 2, 2008 1:10 pm

    Γλυκούλι!
    Έτσι κι αλλιώς το σπίτι σου μοσχοβολάει.
    Μαγιάτικο με το στεφάνι και τη βιολέτα!
    Γλυκιά και η φίλη σου!
    Και εδώ βρέχει και που λουλούδια;
    Μια φίλη μου, μου έκανε αφιέρωση από τη Ζάκυνθο
    και έλιωσα από τη συγκίνηση.
    Το Μάη με τις μοσχοβολιές του τον έχεις στη ψυχή σου.
    Εύχομαι και αυτόν να τον νιώθεις σαν ένα τρυφερό τραγούδι!
    Και του χρόνου να είμαστε καλά!
    Φιλιά!

  8. May 2, 2008 2:00 pm

    Καλό μήνα !!! Χαμογελαστό και γεμάτο χρώματα φωτεινά πάντα :)!!!

  9. May 2, 2008 3:53 pm

    Ρε τι γινεται…
    Φανταστικο.
    και το στεφανι και το ποιημα.
    Καλημερα.

  10. May 2, 2008 7:16 pm

    Μια ζεστη καλημερα σε ολους, και ιδιεταιρα στην λαιδη μου. Το στεφανι οπως ειδατε το εφιαξαν τεσσερα μικρα χερακια. Μα δεν υπαρχει πιο ομορφο πραγμα. Φυλαω τις κατασκευες των παιδιων μου και τις θεωρω εργα τεχνης. Και ειναι φυσικα!!!!!
    Θα επιστρεψω οπως παντα το βραδακι, αν δεν μου στειλει ο δικος μου προσκληση σε γευμα 😛 😛 😛 😛 😛

  11. May 2, 2008 11:46 pm

    Μόλις το είδα σκέφτηκα “πιο καλά μ’ αρέσει που είναι έτσι φτιαγμένο με αγάπη, κι ας μην είναι βαρυφορτωμένο σαν τα ετοιματζήδικα”… Ε, άμα είναι φτιαγμένο κι απ’ τα πιτσιρίκια, είναι δυο φορές πιο όμορφο!!
    Πολλά φιλιά, Δεσποινάκι μου 🙂

    ΥΓ: Αυτό που άμα σου τελειώνουν τα λουλούδια, δανείζεσαι απ’ τους γείτονες, πολύ με αρέσει!!

  12. May 3, 2008 1:29 am

    Το οτι ειναι αφιερωμενο το ποστ αυτο αλλου,δεν με εμποδιζει νομιζω να αφησω μια καλησπερα και ενα φιλι;!
    Καλη ξεκουραση Δεσποσυνη μου!

  13. May 3, 2008 2:51 am

    που είσαι μικρή και τριανταφυλλένια μου? άρχισες τις μπύρες στον κήπο κιόλας? φιλιά νυχτερινά!

  14. May 3, 2008 4:42 am

    Καλησπερα και σε σας που ηρθατε το απογευμα, με κουρασε αυτη η βδομαδα

    @Γιωργο, να τα διαβασεις ολα και μετα εχει τεστ.

    @Σοφουλα γεια σου

    @μελισσουλα, οχι ακομα δεν αρχισα τις μπυρες στον κηπο ακομα περιμενω τον Ερρικο που κολλησε με κατι Ιταλους στο γραφειο του και πειναω κιολας! Σουις περφεξιον ε? Λες να με κανει καμια δεκαρια χρονακια πιο νεα? Χμμμ!!!

    @μαι λειντυ να μυ φιλησεις τα καμαρια σου και στα δυο τους τα μαγουλακια, να τους δειξεις στο κομπιουτερ να δουν ποσο μακρυα εφτασε το εργο τους!

    @μαρελντ και του χρονου να ειμαστε καλα

    @roadartist καλο μηνα και σε σενα κοριτσακι

    @ζερουλη ουτε το στεφανι ουτε το ποιημα δεν ειναι δικα μου, αλλα ναι ειναι ομορφα.

    @δενδρογαλη. Καλως ορισες και πολλα φιλια

    @κωστακη μου ασχετο το ενα με το αλλο, θα στεναχωριομουνα αν δεν αφηνες φιλι.

Leave a Reply

