Skip to content

ανοιξιατικα συγυρισματα

May 5, 2008

Λοιπον λεγαμε οτι αυτο το Σαββατοκυριακο δεν πηγα πουθενα εκτος απο το πρωι του Σαββατου που βγηκα για ψωνια, αλλα θα σας πω μετα γι αυτο. Βρηκα ευκαιρια λοιπον να κανω μια αγγαροδουλεια που ηταν καιρος να γινει. Εκρυψα τα χειμωνιατικα και εβγαλα τα ανοιξιατικα και τα καλοκαιρινα. Εκ πρωτης οψεως φαινεται απλη δουλεια, αλλα μου εφαγε το απογευμα του Σαββατου και σχεδον ολη την Κυριακη. Ευτυχως τουλαχιστο που δε χρειαζεται πια να ανεβοκατεβαινω σε τρια πατωματα γιατι μεταφερω τα χειμωνιατικα σε ντουλαπες και συρταρια στο δωματιο της Δαφνης.

Ειναι ομως χρονοβορο, να δω τι θα στειλω στο καθαριστηριο, να δω ποια θελουν φρεσκαρισμα η σιδερο, να διπλωσω τα πουλοβερ στις θηκες τους. Επι πλεον να φυλαξω τις χειμωνιατικες τσαντες στις βαμβακερες τους σακκουλες, να καθαρισω και να κρυψω τις μποτες, να μεταφερω τα χειμωνιατικα παπουτσια μεσα και να βγαλω τα καλοκαιρινα. Κοντευω να τελειωσω αλλα το ωραιο ειναι οτι εχω φιαξει τρια καλαθια γεματα με ρουχα που θελουν σιδερο και πως απεχθανομαι το σιδερο δεν μπορω να σας το περιγραψω.

Δυστυχως αυτο πρεπει να το κανω μονη μου γιατι ο κυριος Μωυσης και η κυρια Καρμενσιτα που ερχονται τις Πεμπτες, δεν σκαμπαζουν απο σιδερο. Το σπιτι το κανουν λαμπικο αλλα μεχρι εκει. Κατα τη διαρκεια του ξεκαθαρισματος γεμισα και τρεις μεγαλες σακκουλες ρουχα που θα τα δωσω. Λενε οτι οταν δε φορεσεις κατι για τρια χρονια τοτε δεν θα το ξαναφορεσεις ποτε. Ειναι σωστος ο κανονας. Ομως εδωσα και κατι φουστες προπερσυνες με φραμπαλαδες τσιγγανικες. Και σκεφτομουνα πως τα φορεσα εγω αυτα τα πραγματα, φετος ουτε να τα δω δε θελω. Α πα πα.

Τελειωνω φερνοντας εδω την αγορα του Σαββατου γιατι το υποσχεθηκα στη μελισσουλα. Το γοβακι ειναι τελειως φλατ και ξωφτερνο. Το δε τσαντικο κρατιεται και σα φακελλος οταν μπει μεσα η αλυσιδιτσα του. Ειναι σε βερυκοκι λουστρινι. Καλη βδομαδα και πολλα γλυκα φιλια!

21 Comments leave one →
  1. May 5, 2008 3:32 am

    Σούπερ τα ψώνια… και η συνταγή για τα ρούχα σωστή παρόλο που εγώ κρατάω ακόμα το αγαπημένο μου τζην που το φορούσα πριν γεννήσω και ελπίζω κάποτε να αξιωθώ να ξαναχωρέσω μέσα.. Πράγμα απίθανο αν σκεφτείς πως ο γιός μου πλησιάζει αισιώς τα 17.. Δεν βαριέσαι.. ¨οσο ζω ελπίζω… Φιλάκια..
    υ.γ. Θήκες για τα πουλόβερ? Μιλάμε είσαι θεά!!!!

  2. May 5, 2008 3:35 am

    Καλη βδομαδα χαρα κου!
    Τιπουα αλλο!Κι ενα φιλι!

  3. May 5, 2008 4:27 am

    ξεκίνησα πρίν μια ώρα να σου γράψω, μεσολάβησε ένα τηλέφωνο διάρκειας 1 ώρας και 15 λεπτών με μια φίλη μου από την Ελλάδα. μια ώρα μετά λοιπόν, και αφού έχω πολυλογήσει απίστευτα ήρθα ξανά.
    δηλώνω εντυπωσιασμένη με το προτζεκτ τακτοποίηση ντουλαπών. εγώ δεν κάνω τίποτα γιατί πολύ απλά με περιμένει μετακόμιση στα τέλη του μήνα. φυσικά σαν οργανωμένη που είμαι το ΣΚ πριν τη μετακόμιση θα είμαι στην Αθήνα!! το καλό όμως είναι ότι λόγω του ακατάστατου της ζωής μου και της δουλειάς μου νοικιάζω σπίτια επιπλωμένα. άρα η μετακόμιση περιορίζεται στα προσωπικά μου πράγματα, που δεν είναι λίγα όμως. δλδ καλύτερα να είχα καναπέδες παρά το ρουχο-παπουτσο- μάνι. Το σίδερο επίσης το απεχθάνομαι, μάλλον είναι χαρακτηριστικό των διδύμων😉
    οι αγορές εξαιρετικές! και το αετίσιο μάτι μου διέκρινε αγαπημένη μάρκα στο τσαντικό (χωρίς να μεγενθύνω τη φωτο παρακαλώ) και είναι και λουστρίνι…. όλα τα λεφτά. με γεια σου φιγουρίνι!!
    φιλιά πολλά και καθόλου νυσταγμένα

  4. Anonymous permalink
    May 5, 2008 6:25 am

    ΚΟΥΜΠΑΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΔΕΝ ΤΑ ΠΑΜΕ

    Ο ΓΑΜΟΣ ΤΕΛΟΣ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ ΒΟΛΟ

    ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ

  5. Anonymous permalink
    May 5, 2008 6:26 am

    Μ ΚΑΙ Μ

  6. May 5, 2008 6:29 am

    @fevis Ευη μου ναι ειναι μερικα κομματια που ποτε δε θελουμε να τα αποχωριστουμε. Ετσι κι εγω με ενα τζην ειχα μεγαλη τρελλα. Μεχρι που μια μερα ελιωσε πια στον καβαλο και εεεεε δε πηγαινε πια!!! αλλα το τραβολογησα καμια δεκαρια χρονια. Δευτερο πετσι μου ειχε γινει.

  7. May 5, 2008 6:30 am

    @Κωστακη, καληνυχτα σου κι εσενα και καλη βδομαδα.

  8. May 5, 2008 6:36 am

    @μελισσουλα μου, μετακομιζεις ε? σωστα τα επιπλα τα μεταφερουν αλλοι ..το ρουχομανι πρεπει εσυ να το κανονισεις. Τα ψιλολογια ειναι που ειναι μπελας. Ε ενταξει μωρε, μερικες μερες ανακατωσουρα, θα περασει, φιλια και καλη βδομαδα.

  9. May 5, 2008 6:37 am

    ΜΙΣΤΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!!!! Τι μου κανεις? Τι κανει το Μαρινακι? Αχ η ωρα η καλη ευχομαι, τα φιλια μου και Χριστος Ανεστη και στους δυο σας.

  10. May 5, 2008 6:40 am

    Σιγα μη και δε καταλαβα ποιος εισαι!!!!!!

  11. May 5, 2008 11:09 am

    Δεσποινάριον,
    Με έκανες και ζήλεψα με την τακτοποίησή σου. Εγώ δεν έχω προλάβει να κάνω τίποτε πρακτικό και σέρνονται οι γούνινες μπότες με όλα τα γοβάκια (που σημειώτέον δεν φοριούνται λόγω ισχυρών βροχοπτώσεων!). Κι εκει που πάω να ανασάνω η γυναίκα , δόστου μια καταιγίδα και μου κόβεται η διάθεση για τακτοποίηση. (Ευτυχώς φύγανε οι γούνες για το ψυγείο!)
    Ασε που έτυχε και επαγγελματικό ταξίδι στη Βοστώνη και πάει το Σαββατοκύριακο! Ποντάρω στην προοπτική να φύγει ο Τέντ για δουλειές μήπως και μείνω μόνη με τα ρουχαλάκια μου για να τακτοποιήσω! Αλλά πού τέτοια τύχη! Κάποιος θα μου σφυρίξει για καφέ και μην την είδατε!
    Τέλος πάντων, έχω κάνει όρκο και σταυρό να ξεκαθαρίσω με την υπόθεση καλοκαιρινή γκαρνταρόμπα πριν το ταξίδι της Ευρώπης (αλλοιώς θα πάω με χειμωνιάτικα).
    Αχ! μόλις γύρισα με τα Missoni μου απο τη Βοστώνη και μ΄έπιασε μελαγχολία. Πώς θα τα χαρώ αν δεν βρώ τα ανοιξιάτικα τάιρια τους στις ντουλάπες;
    Γιατί με μπερδεύεις, γιατί με κάνεις να αγωνιώ με την νοικοκυροσύνη σου;
    Καλή εβδομάδα απο μουτρωμένο Μόντρεαλ

  12. Blue permalink
    May 5, 2008 2:29 pm

    Μάντεψε τι κάνω σήμερα από το πρωι, και όπως φαίνεται θα το κάνω καθημερινά όλοκόκληρη αυτή την εβδομάδα!!!
    Ναι… Σωστά μάντεψες. ‘Οτι κι εσύ… Επιχείρηση ανοιξιάτικης αλλαγής ρούχων! Θυμήσου όμως πως ήταν Δεσποινάκι μου, όταν είχες τα παιδιά μικρά και έπρεπε να ξεχωρίσεις και όσα δεν τους κάνουν πια !
    Με περιμένει δύσκολη εβδομάδα!
    Φιλάκια πολλά!

  13. May 5, 2008 4:28 pm

    Ωρε τι γινεται… συγυρισματα
    ανοιξιατικα, καλοκαιρινα
    αυτο το καλοκαιρι θα ειναι hot , πολυ hot

    μαιν Χενεραλ …γκουντ μοργκεν

  14. liakos2 permalink
    May 5, 2008 5:06 pm

    Καλημέρα, την σέρβιρα την μακαρονάδα να δεις και σύ. Πάρα πολύ ωραία..
    Καλά τελειώματα με τα συγυρίσματα..εγώ τα τέλειωσα νωρίς και σήμερα έχει μια ψύχρα.. τι να πείς..
    πολύ καλημέρα σας!!

  15. May 5, 2008 7:04 pm

    @a tutti Πολυ συντομη καλημερα. Οπως παντα θα ξαναρθω οταν θα κοιμαστε βαθεια το βραδυ. Η μερα μου που μολις αρχιζει προβλεπεται αστα να πα στα διαλα! Μουατς!

  16. May 5, 2008 8:58 pm

    Μου θύμισες ότι πάλι θα έχω αγγαρία στο σπίτι, ανέβασε, κατέβασε, και ξεκαθάρισε ρούχα! Αυτό το αν-δεν-λειώσει-δεν-το-πετάω το έχω και εγώ με τα αγαπημένα!
    Ρίξε κανένα χαμόγελο γιατί να βγει η ημέρα και καλή ξεκούραση!!!!!

  17. May 5, 2008 9:40 pm

    Δεσποινάκι μου αρέσεις γιατί είσαι τολμηρή με τα χρώματα! Εγώ εκεί άσπρο- μπέζ και κανένα μαύρο για σιγουριές Φιλί

  18. May 5, 2008 11:22 pm

    Ναι, εντάξει πολύ ωραία τα παπουτσάκια, το defaut τους το έχουν όμως, δεν έχουν τακούνι… Με αρέσουν πολύ και η τσάντα με αρέσει (σιγά Miss Melissoula κι εμείς τις είδαμε τις μάρκες – το μάτι το εκπαιδευμένο παιδί μου)!

    Στο θέμα ανοιξιάτικα-χειμωνιάτικα-καλοκαιρινά κλπ, θα πω κάτι κι ας με μισήσουν όλοι: έχω δύο ντουλάπες κατάδικες μου, και δεν μεταφέρω τίποτα!! Η μία έχει τα πολύ βαριά, η άλλη όλα τα άλλα. Μόνο τα παπούτσια μπαινοβγαίνουν γιατί δυστυχώς έχουν μία ντουλάπα τα καημένα…

    Καλή βδομάδα γλυκοδεσποινάριον🙂

  19. May 6, 2008 2:45 am

    Ωραιότατα…Εγώ πήρα ένα ασημένιο σανδάλι και μια ίδια τσάντα, μεγαλούτσικη μάλιστα, από μακριά φεγγίζω, για να καταλάβεις την αντανάκλαση…Θα με βλέπουν τα αεροπλάνα και θα χάνουν τον προσανατολισμό τους…Το φεγγάρι βγήκε μέρα, θα λένε…

    Έχεις και πρόσκληση για παιχνιδάκι…
    Φιλάκια…

  20. May 6, 2008 3:07 am

    ..αυτήν την δουλειά πρέπει να την κάνω κι εγώ και όλο την αναβάλω…. δεν έρχεσαι και κατά δω, τώρα που “μπήκες στον χορό”??????

    καλή εβδομάδα να έχεις…. αααα το παπούτσι super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  21. May 6, 2008 7:24 am

    @Ιουστινη, ειμαι σιγουρη οτι θα τα καταφερεις μια χαρα να τα τακτοποιησεις πριν φυγεις για το ταξιδι σου. Εξ αλλου αν σου λειψει και κατι εκει που θα εισαι, ξερεις το κολπο εσυ. Πολυ ζιγκ ζαγκ βρε Ιουστινακι αυτος ο Μισσονι, Χε χε!

    @μαι λειντυ αχ θυμαμαι πως δε θυμαμαι, παντως καλυτερα λιγο λιγο, αν μπορεις να σπασεις τη δουλεια σε κομματια καλυτερα. Εγω εχω ενα προβλημα, δεν αντεχω την ακαταστασια και προσπαθω παντα να τελειωνω οσο γινεται πιο γρηγορα, εξ αλλου μονο τα Σαββατοκυριακα μπορω να κανω κατι τετοια. Φιλια ματια μου.

    @ζερο τι χοτ σε ζεστη η σε μονδελακια? Μη μου πεις οτι παρακολουθεις ΚΑΙ τη μοδα γιατι θα παθω πλακα η μπλογκερ. Χαλλο χαλλο!

    @λιακος2 Το ειδα το ειδα μερακλου Σοφουλα.

    @μαρκονι μου ετσι ειναι τα αγαπημενα δεν τα αποχωριζομαστε. Αντε αρχισε για να τελειωνεις οσονουπω, χαμογελουσα μωρε και βγηκε η μερα αλλα μου αφησε και λιγη απογοητευση. Φιλια

    @Πηνελοπη μου, οχι ιδιεταιρα τολμηρη στα χρωματα, μονο στα αξεσουαρ ισως. Αλλα αν δεις την ντουλαπα μου ειναι Ασπρο Μαυρο και καφε. Αντε και λιγο μπλε. Φιλια καρδουλα.

    @δενδρογαλη μου, στις βολτες μου που κρατανε πανω απο δυο τρεις ωρες περπατημα, δεν μπορω να διανοηθω οτι θα φοραω τακουναρες. Χρειαζονται και τα φλατ. Τα τακουνια ειναι για παρτυ, για το γραφειο και για το κ.. μπαρδον παρεκτραπην!!! Φιλια γατονι.

    @αρτανις μεγεια τα καινουργια σου καλη μου, θαρθω να δω.

    @Ζαχαρουλα ναι παιρνω το πρωτο αεροπλανο, εσυ απλα φιαξε τορτελλινια με ροκφορ!!!!

Leave a Reply

