Skip to content

scribe

May 7, 2008

Με προσκαλεσε η ritsmas να παιξω στο παιχνιδι με τα χειρογραφα.

” Πάρε ένα στυλό, ένα μολύβι, ένα μαρκαδόρο, μια κηρομπογιά, ένα κραγιόν και γράψε κάτι. Κάτι που να σε αντιπροσωπεύει όμως”.

Ζωγραφιζω την μπλογκοσφαιρα και γραφω σαχλαμαριτσες τριγυρω.

Μ’ αρεσε αυτο το παιχνιδι. Θαθελα να δω το γραφικο σας χαρακτηρα, οχι δε ξερω να ψυχαναλυω βασει αυτου. Ετσι απο περιεργεια. Καλω οποιον θελει να γραψει κατι.

Οι οδηγίες, εδώ

20 Comments leave one →
  1. May 7, 2008 11:46 am

    ωω πολύ ωραίο!!! ευτυχώς δεν είμαι στα καταχθόνια μπλογκ, φιουυ.
    και κάνεις και πολυ ωραία γραμματάκια

    φιλάκια, κοριτσάκι (ναι κοριτσάκι και δε θέλω χεχε)

  2. May 7, 2008 11:48 am

    αα να πω θέλω.. το χειρόγραφο Σας φιλώ γλυκά στο header μου αρέσει τόσο πολύ!!!

  3. May 7, 2008 12:24 pm

    Ζωγράφισες πάλι Δεσποινάκι! Θα με κάνεις τώρα να τα παρατήσω όλα και όλους που περιμένουν και θα τους πως έχω task από τη φίλη μου τη Ριτς στη μπλογκόσφαιρα…!! Φιλί πρωινό

  4. May 7, 2008 12:29 pm

    άργησα.. και εγώ ήρθα με χαρά να σου πω ότι έχεις πρόσκληση!! κλαψ κλαψ…

    φιλάκια, καλημερούδια!

  5. liakos2 permalink
    May 7, 2008 12:55 pm

    Δεν πρόλαβα κανέναν, όλοι είχαν προσκαλεστεί. Έπαιξα και γώ, αλλά μπορώ να πώ πολύ ωραία τα είπες. Ο φίλος του φίλου δεν είναι απαραίτητα φίλος. Σωστόν, πολύ σωστόν, εδώ ψάχνεσαι για τον φίλο..χα..χα καλημέρα

  6. May 7, 2008 1:32 pm

    Ωραιότατο!
    Σ΄ευχαριστούμε πολύ για την όμορφη συμμετοχή σου στο “ιδιογράφως”
    🙂

  7. May 7, 2008 1:33 pm

    Α! Τι όμορφα γραμματάκια… στρογγυλά στρογγυλά και όμορφα! ΔΕ ΘΕΣ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ! Εχουν δίκαιο για όσα λένε για τα γράμματα των γιατρών χαχαχα

    Καλημερούδια κούκλα 😀

  8. May 7, 2008 2:13 pm

    Τώρα που διάβασα τις οηγίες η κατάξανθη, μπορεί να πάιξω και εγώ…:-)

  9. May 7, 2008 4:23 pm

    Παρα πολυ καλο… αυτο το χαρτακι.
    Και ομορφα ζωγραφιστο.
    Πολλα φιλια και σε σενα.

    My lady, my fair lady.

  10. May 7, 2008 4:50 pm

    Ευρηματικό!!!
    Το μάτι του αδιάκριτου παρατηρεί τόνους και στίξεις, τι ευχάριστη έκλπηξη!!! Στα κείμενά σου όμως ούτε ένας τόνος! Να υποθέσω η δυσκολία του πληκτρολογίου? (Η ψιλή με την περισπωμένη με έστειλε!)
    Το δε άλφα κεφαλαίο είναι απλά ένα μικρό σε διαφορετικό size! Αυτό πρέπει να το ψάξουμε περισσότερο!!!
    Φιλιά και καλό μεσημέρι!

  11. May 7, 2008 4:53 pm

    Κάτι έστειλα ήρθε?

  12. Blue permalink
    May 7, 2008 5:31 pm

    Πολύ μου άρεσε το σημείωμα 🙂
    Μου θύμισε κάτι σημειώματα που αντάλλασσαμε στο σχολείο με τις συμμαθήτριες μου την ώρα του μαθήματος !
    Φίλιά πολλά!

  13. May 7, 2008 6:27 pm

    Πρωινη κλεφτη ματια στα σχολια, ο ηλιος λαμπει, εχω διαθεση για κοπανα αλλα δε με παιρνει, κοντα σας παλι το βραδακι!!!!
    Τι εστειλες Μαρκονακι μου? Εμας εστειλες με το ποστ σου χτες βραδυ!!
    Καλα λεμε εφιαξε ο καιρος κι εχουμε πηξει στις προσκλησεις!! Που να πρωτοπαμε ε? Πφφφ! Φιλια σε ολους!!!

  14. May 7, 2008 8:16 pm

    Δεσποινάριον,
    Τα γράμματά σου προδίδουν ΑΙΩΝΙΑ ΝΙΟΤΗ! Μείνε μ’ αυτήν για να σκορπίζεις αισιοδοξία στη μπλογκογειτονιά μας.
    Φιλιά απο ηλιόλουστο-ακόμη- Μόντρεαλ
    Ιουστίνη

  15. May 7, 2008 8:51 pm

    Μου αρεσει παρα πολυ η αναλυση που εχεις κανει για την Μπλογκοσφαιρα.
    Εδω μιλαμε για αναλυση τωρα, οχι παιξε-γελασε.
    Καλησπερα.

  16. May 8, 2008 3:12 am

    Γειά σου Δεσποινιώ Πολυ πολυ ομορφο και τόσο μα τόσο τακτοποιημένο γλυκειά μου.\σε φιλω ριτς

  17. May 8, 2008 3:22 am

    Αχ, let me leave a pitsi-pitsi: Ωραία, ωραία… Κι εμείς σε φιλούμε γλυκά!

  18. May 8, 2008 4:55 am

    @μελισσουλα σ’ ευχαριστω πολυ και για πολλα.

    @Πηνελοπη μου, το ηξερα οτι θα σε επειθα τελικα. Εχει πλακα παντως!

    @Ζαχαρουλα χαρουλα μου, ολοι σημερα την ιδια αναρτηση εκαναν.

    @λιακος2 Δε ψαχνομαι Σοφακι, αλλα χαιρομαι οταν βρισκω ανθρωπους στο ιδιο μηκος κυμματος.

    @Allu Fun Marx ..Ω μα η ευχαριστηση ηταν ολη δικη μου.

    @Καλημερουδια γιατρουλη μου. Γραψε μου μια συνταγη μωρεεεεε!!!

    @Ευη, ελα παιδι μου παιξε!!! Το προβλημα με τους περισσοτερους ειναι οτι δεν βρισκουν στυλο πια!

    @ζερο the rain in Spain stays mainly in the plain!!!! taram taram.

    @marconi ποτε δεν σταματησα να βαζω οξειες περισπωμενες και αλλα σημεια στιξεως. Εδω δεν εχω την δυνατοτητα, η μαλλον δεν εψαξα αρκετα. τι εστειλες (φαγωθηκα)

    @μαι λειντυ ναι κατι τετοια φιαχναμε και στο προχειρο την ωρα ανιαρων παραδοσεων.

    @Φιλια κι απο μενα Ιουστινακι, να και καποια που αναλυει το γραφικο χαρακτηρα. Μη ξεχνς οτι εχω ιδιοχειρη αφιερωση σου, με ψιλες δασειες περισπωμενες και ολα τα συμπαρομαρτουντα.

    @ζερουλη, ε τι τωρα ρε μπλογκερ μου, μπρικια κολλαμε? πφ!

    @Ριτς σ’ ευχαριστω για την προσκληση, το διασκεδασα πολυ.

    @Πιτσι πιτσι γατουλι!!

  19. May 9, 2008 1:18 am

    Τελεια…….. 🙂 Ωραια γραμματα κάνεις 🙂

  20. May 13, 2008 8:49 pm

    Καλέ, δεν σε είχα πάρει χαμπάρι εσένα!!!!
    🙂

    Πολύ όμορφο!!!
    🙂

Leave a Reply

