Skip to content

Παιγνια, elections και αθλοπαιδειες.

May 8, 2008

Να τα παρω με τη σειρα; Μπααα σ’ αυτη τη ζωη η πολυ νοιοκυροσυνη μας εφαγε, θα τα πω ανακατα! Ακουω σημερα το πρωι για την πανωλεθρια της Χιλαρυ στη Βορρεια Καρολινα. Μου φαινεται οτι αρχισε να το ψυχανεμιζεται οτι τελειωσε το παιχνιδι και δηλωσε σημερα οτι θα συνεργαστει με οποιον τελικα ειναι ο δημοκρατικος υποψηφιος. Η μικρη νικη στην Ιντιανα δε φαινεται ικανη να της εξασφαλιζει το χρισμα, δεδομενου οτι και οι εκλεκτορες παντα πανε με το μερος αυτου που εχει το προβαδισμα. Εχουμε ακομα και την δυτικη Βιρτζινια που ειναι τελειως “λευκη” πολιτεια αλλα και η πιο φτωχη απ’ ολες, οποτε ολα παιζουν.

Εν τω μεταξυ εκεινες οι φημες και οι φοβοι οτι αν χριστει ο Ομπαμα υποψηφιος, ο ΜακΚεην εχει πιθανοτητες να εκλεγει, μαλλον εχουν εκλειψει βασει των τελευταιων πολς που θελουν δημοκρατικο νικητη οποιος κι αν ειναι.

Και το περιοδικο μοδος BAZAR του Μαιου που εχει προτασεις μεγαλων μοδιστρων πως να ντυθει η Χιλαρυ οταν θα εκλεγει μαλλον τζαμπα παει κι αυτο. Εχει ξοδεψει τοσα πολλα που καλα θα κανει να περιοριστει στο Τζει Ση Πεννυ της γειτονιας της.

Ο ΜακΚεην εν τω μεταξυ εχει αρχισει ιερο πολεμο να ξεμπροστιασει τον Ομπαμα ως αριστερο εξτρεμιστη (καλα ρε παιδια μη γελατε η προεδρια παιζεται!) παρ’ ολο που ο Ομπαμα μας βγηκε με πιο συντηρητικες δηλωσεις χτες για να παρει τα παιδια του ΜακΚεην.

Εγω παλι δεν εχω καταλαβει (ουτε ο Ομπαμα εχει καταλαβει παντως) τι σημαινει αλλαγη (οποιος την ειπε αυτη τη λεξη την πληρωσε ακριβα αν δε με απατα η μνημη). Τουλαχιστο η Χιλαρυ εξηγει και μερικα ΠΩΣ! Ο Μπαρακ βρηκε μια λεξη δυνατη και την εκανε λαβαρο.

Εν τω μεταξυ εχω μια γειτονισσα (απο αυτες που θελουν να πανε να κανουν διακοπες σε βιλλα στην Τοσκανη γιατι νομιζουν πως ολα διαδραματιζονται συμφωνα με το σεναριο του “Under the Tuscan Sun”) που ο γιος της ειναι δεξι χερι του ΜακΚεην και νομιζει οτι τοχουν. Μας ταχει πρηξει δηλαδη με το γιο της που μαλιστα τον λενε Νταμπλγιου οπως ο νυν! Μανια να δινουν στα παιδια τους ονοματα που μετα βαριουνται να τα πουν και καταληγουν να τα φωναζουν Τζεη Αρ κλπ.

Απο μεθαυριο ομως αν βγει ο Ομπαμα τελικα, και δε γινει φυλετικη αναμετρηση να μη με λενε Δεσποιναριον!

Λαιβ φρομ Γουασινγτον, φορ δε μπλογ νηουζ!

Υ.Γ. Πηρα μια βαρβατη αυξηση σημερα και εχω τρελλα κεφια (για ολα υπαρχει μια εξηγηση)

Παρτ του: Ηθελα να αναφερθω στα μπλογκοπαιγνια ακομα μια φορα. Παιζω κανενα που μ’ αρεσει αλλα δεν μπορω να παιξω σε ολα, και σας παρακαλω να μη το παιρνετε προσωπικα. Ειναι μερικα πραγματα που δεν με τραβανε, δεν μου ταιριαζουν δεν μπορω να τα κανω δεν εχω το ταλεντο να τα κανω. Ενα παιγνιον που μου αρεσε πολυ το εχασα γιατι το παιζατε πριν ενα χρονο περιπου ειναι εκεινο που φωτογραφιζατε 5 αγαπημενα αντικειμενα. Τωρα αν μουρθει καμια μερα μπορει να το παιξω σολο για να μου φυγει ο καημος!

Παρτ θρη: Η Δαφνη μου εχει αγωνες κωπηλασιας το Σαββατοκυριακο (χομπι ειναι)

Αυτα για αποψε, σας φιλω γλυκα!

19 Comments leave one →
  1. May 8, 2008 7:51 am

    Δεσποινάριον,
    Σωστή η ανάλυσή σου. Η Μπίλλαρυ φαίνεται πως θα υποχωρήσει μπροστά στο ρεύμα του Ομπάμα. Είναι ποταμός μη αναστρέψιμος. Ωστόσο, προσωπικά πιστεύω πως η Χίλαρυ θα ήταν καλύτερη στο τιμόνι της διοίκησης γιατί έχει πείρα στο Λευκό Οίκο και μπορούσε να ξαναδώσει πνοή στην οικονομία σας. Αντίθετα, ο Ομπάμα δεν έχει αποδείξει τον εαυτό του στην πολιτική. Ελπίζω να μη μείνει μόνο στη ρητορεία γιατί η χώρα πάσχει απο ανασυγκρότηση.
    Οσο για τον Μακέιν, πήγε κι έβαλε το ποδάρι του στο στόμα με την περίφημη παραδοχή πως οι Αμερικάνοι πήγανε για τα πετρέλαια στο Ιράκ!!! Χά!Χα!Χα! Οσα έκρυβε η αλεπού ταβγαλε στη φόρα το προβατάκι!
    ΄Σε βλέπω κεφάτη και χαίρομαι. Εγώ είμαι μπλεγμένη σε ένα σωρό γραφειοκρατικές υποχρεώσεις και…. πνίγομαι!
    Φιλάκια καληνύχτας απο τα βόρεια σύνορα
    Ιουστινακι

  2. May 8, 2008 11:53 am

    Αν βγει ο Ομπάμα πρόεδρος, δεν ξέρω για πόσο ακόμα θα πατάει τα πόδια του στη γη, υπάρχει προηγούμενο!
    …Καλοφάγωτα, τα λεφτά της αύξησης εννοώ!!!
    Και παίξε εκείνο το παιγνίδι για να μην σου μείνει απωθημένο. Έχω και μια ιδέα, να παίξουμε το “Αλάτι και Πιπέρι”, να φωτογραφίζουμε τις αλατοπιπεριέρες που έχουμε στο τραπέζι μας!, να φτιάξουμε και ένα site και να τις μαζέψουμε! Πως σου φαίνεται?
    Αυτό που έστειλα ήταν η …απορία μου, γιατί αργούσε να εμφανιστεί το προηγούμενο μήνυμά μου και δεν ήξερα τι έγινε! Οπότε …χαλάρωσε! :-))
    Καλημέρα, έχει αεράκι και κάνει μια ψυχρούλα εδώ….

  3. May 8, 2008 12:02 pm

    Συγχαρητήρια για την άυξηση φιλενάδα!!!! Να την εορτάσεις αναλόγως παρακαλώ!!!!
    υ.γ. Και εγώ Ομπάμα θα ψήφιζα πάντως… Στεγνά….

  4. liakos2 permalink
    May 8, 2008 12:04 pm

    Κατα αρχήν, μπράβο σου για την αύξηση. Τώρα μη γελάς που λέω μπράβο.Δασκάλα είμαι , το έχω συνηθίσει, και όλοι το θέλουμε εδώ που τα λέμε.
    Διάβαζα το πόστ και άκουγα στη ΝΕΤ τα ίδια. Προσωπικά δεν πιστεύω ότι θα υπάρχει μεγάλη διαφορά, όποιος και να βγεί.Πρέπει να μαζέψουν τον στρατό από το Ιράκ, να φροντίσουν την περίθαλψη των φτωχών, να πάρουν μέτρα για την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση κλπ που τα ξέρεις και για αυτό δεν τα γράφω. Τέλος πάντων, να έχει ΄φώτιση όποιος και να βγεί, αλλά να δω γερμανούς και άγγλους να χειροκροτάνε έγχρωμο ….Η φαση….
    καλημέρα

  5. May 8, 2008 12:31 pm

    To καλύτερο πολιτικό ποστ Δεσποινάκι ! Συγχαρητήρια τι ωραία ικανοποίηση για σένα και βέβαια πολλά κέφια λίγο είναι! και καλό είναι που η Δάφνη ασχολείται πολύ ενεργά με τον αθλητισμό και ειδικά αυτό χόμπυ είναι ένα και ένα για team spirit και ανταγωνισμό που θα της χρειαστεί τόσο πολύ στο μέλλον! Φιλώ

  6. May 8, 2008 2:50 pm

    Πες με αφελή, αλλά θέλω να πιστεύω ότι ο Ομπάμα θα καταφέρει να αντιστρέψει ως ένα βαθμό την “ευγενή συνήθεια” του αμερικάνικου παρεμβατισμού, κάτι που θα ήταν αδύνατον να κάνει η Χίλαρυ (που είναι και αντιπαθητική). Νομίζω ότι θα είναι ένα μεγάλο βήμα στη διεθνή πολιτική σκηνή. Από την άλλη, επειδή μου είναι πολύ αντιπαθείς και οι WASP, θεωρώ ότι η εκλογή Ομπάμα θα βοηθήσει ίσως να επουλωθεί αυτό το εσωτερικό χάσμα που υπάρχει στην αμερικανική κοινωνία. Ευσεβείς πόθοι;;; Μπορεί.

  7. May 8, 2008 3:10 pm

    κι εγώ Ομπάμα, δαγκωτό!
    καλη επιτυχία στη Δάφνη, κι ας είναι χόμπυ τι πειράζει?
    και λαστ μπατ νοτ λιστ, πολλά πολλά συγχαρητήρια για την αύξηση κοριτσάκι!!
    σε φιλώ

  8. liakos2 permalink
    May 8, 2008 3:50 pm

    Παρασύρθηκα απο τα πολιτικά, και ξέχασα να ευχηθώ καλή επιτυχία στο παιδί. Τουλάχιστον θα καταλαβαίνει καλύτερα όταν της λένε…Έχεις να τραβήξεις κουπί……
    πάλι καλημέρα

  9. May 8, 2008 4:29 pm

    θα ηθελα να δω που πηγε η αυξηση!!!!!!!ελπιζω να την γλεντησες για τα καλα! Οι προσπαθειες ανταμοιβονται παντα, θελω να πιστευω τουλαχιστον!
    ολα ειναι ενα παιχνιδι τελικα!!!
    Δαφνη δωστους να καταλαβουν τι αιμα κυλαει στις φλεβες σου!!!
    σου ευχομαι να την δεις Δεσποινα τη Δαφνη σου, παντα με φυλλα απο το ονομα της στο κεφαλακι της!

    καλο σαββατοκυριακο με πολλα φιλια και ηλιο απο μια καταπρασινη πλεον Νορμανδια!

  10. May 8, 2008 7:21 pm

    a tutti: χαλαρο πρωινο γιατι εχω ενα μητινγκ στις 10 και θα παω κατ’ ευθειαν.

    Ιουστινακι στην σημερινη Αμερικη που ειναι παντα πιο πισω σε ανοιχτα μυαλα, μια γυναικα φιγουραρει παντα με τα “ελαττωματα” του φυλου της . Η οικονομια θελει πραγματικα αναδιαρθρωση γιατι δεν ειναι απλα αμερικανικη οικονομια αλλα παγκοσμια οικονομια. Παντου τα παντα Ιουστινη μου, μας τρωνε οι μικροδιαφορες καθε Χιλαρυ με καθε Ομπαμα και η μεγαλη εικονα διαμορφωνεται απο αλλους.

    Μαρκονακι, θα το παιξω το παιχνιδι, στ’ αληθεια ειναι το μπλογκοαπωθημενο μου. Οσο για τισ αλατοπιπεριερες ειναι εξαιρετικη ιδεα. Μια μερα ηλιολουστη ζεστη για εκδρομη εδω. Απο αυτες που σκεφτομαι τι καλα να ειχα βγει στη συνταξη γαμωτο!!! χαααα

    Ευουλα μου σ’ ευχαριστω πολυ.

    Σοφια μου, για την εξωτερικη πολιτικη και κυριως για αυτη που αφορα την Ελλαδα, δεν εχει διαφορα. Ας φιαξει την οικονομια οποιος βγει λιγο γιατι αυτη καθοριζει πολλα αλλα. Σ’ ευχαριστω πολυ.

    Πηνελοπη μου, η Δαφνη ολο κατι τετοια κανει, φετος ειναι σε μια ομαδα κωπηλασιας και κανει πρακτις τα Σαββατοκυριακα. Προπερσυ πηγε σε μια σχολη γαλλικης ζαχαροπλαστικης και εμαθε να φιαχνει αριστουγηματα. Ανησυχο πλασμα. Πιο πολυ ομως απ’ολα ειναι ενα απιστευτα καλο παιδι μα απιστευτα και δε το λεω γιατι ειναι δικο μου, εγω απο εκεινη μαθαινω. Σε φιλω. Να λοιπον, θα σας φιαξω ενα ποστ απο εκεινη τη σχολη, δε πειραζει που θα ειναι σα διαφημηση, κομματι της ζωης μας ειναι κι αυτο!

    Μελισσουλα μου σ’ ευχαριστω κι εσενα.

    Πασταφλωρα, μακαρι να τον αφησουν μωρε, και ποιος δε τα θελει ολα αυτα!

    λιακος2 Σοφουλα μου, γραφει η Δαφνη απο την Καλιφορνια γραμμα στη γιαγια Δαφνη στην Αθηνα, (στα ελληνικα που τα εμαθε εδω και με μερικα πανεπιστημιακα μαθηματα) Δεν ξερει τον ορο κωπηλασια και γραφει; “γιαγια μπαινω σε μια βαρκα και τραβαω κουπι” και με παιρνει φρενηρης η μαμα τηλεφωνο: ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ;

    Αριστεαααα η αυξηση ακομα ηταν μια ανακοινωση, δε τα πηρα προκαταβολικα, απο το επομενο πει τσεκ παιδι μου. Καλο Σαββατοκυριακο και σε σενα. Εισαι σε ενα υπεροχο μερος κοιτα να εμπνεεσαι τωρα!!!

  11. personlich permalink
    May 8, 2008 9:00 pm

    Παρ οτι ολα δειχνουν οτι θα χασει η Μπιλαρυ,εγω πιστευω πως στο τελος θα θριαμβευσει!Αλλως τε,μου υποσχεθηκε πως θα ..με παρει στο οβαλ γραφειο για πρακτικαντ!
    Η οικονομια της Αμερικης,παει κατα διαολου!Ας την αφησουμε να παει!
    Πιο φτωχοι και πιο εξαρτωμενοι,δεν θα γινουμε!
    Οι αλλαγες επερχονται απο μονες τους,οταν ωριμασουν με το περασμα του χρονου!
    Τα μπλογκοπαιγνια….εεε ναι, ξερεις την γνωμη μου!
    Ειναι σαν να πας σε ενα εστιατοριο,και να ρωτας τον σερβιτορο τι…θα φας!
    Λες και εχουμε ολοι την ιδια ορεξη/διαθεση οταν μας προσκαλει καποιος!
    Να χαιρεσαι την Δαφνη!
    Μου αρεσε που ειπες,πως μαθαινεις απο αυτη!
    Το ιδιο κανω κι εγω!Η ζωη παει προς τα εμπρος!Εμεις πρεπει να προσαρμοστουμε αναλογα και να ακολουθουμε!Γιατι αν προσπαθησουμε να φτιαξουμε τα παιδια μας σαν κι εμας,τοτε παμε κοντρα στο μελλον!Κοντρα στην εξελιξη!
    Οσο για την αυξηση,ειναι καποιες φορες,που σημαινει αναγνωρηση!
    Στην περιπτωση σου,ειμαι σιγουρος!
    Ηλιολουστα φιλια Δεσποσυνη μου!

  12. May 8, 2008 9:24 pm

    Συγχαρητήρια για την αύξηση ρεεε!

    Και καλή επιτυχία στη μικρή να της πεις😉

  13. May 8, 2008 11:10 pm

    χμμμ δίδυμος η Δάφνη σου! πάντα ανήσυχοι και πολυσχιδείς!! γιατί εσύ δεν είσαι? είσαι είσαι.
    είδες? έρχεται την επόμενη Παρασκευή η Ιουστίνη και έχουμε ραντεβού! χαίρομαι πολύ. καλά εκείνη η εβδομάδα θα είναι τέλεια. όλο επισκέψεις.
    άντε η σειρά σου πλησιάζει.
    φιλιά έτοιμα για mojito😉 και θα σε δω ξανά το βραδάκι

  14. Blue permalink
    May 9, 2008 1:28 am

    Δεσποινάκι συγχαρητήρια για την αύξηση…. Κέρασμα δεν βλέπω όμως κι ανησυχώ…. Δεν έχει και τάβολα τώρα να πάω να δω μήπως το έχεις αφήσει εκεί!!!!
    Καλή επιτυχία στη Δάφνη… Αν και της έχω εμπιστοσύνη …. Από τώρα τη φαντάζομαι με το χρυσό να ποζάρει στο φακό… Κι εσένα να βάζεις σε κορνίζα τη φωτο σε περίοπτη θέση!
    Όσο για τις εκλογές … Ίσως φταίει το απαισιόδοξο του χαρακτήρα μου αλλά σε μένα όλοι οι πολιτικοί φαντάζουν ίδιοι κι απαράλαχτοι… Ούτε το διαφορετικό φύλο, ούτε το διαφορετικό χρώμα στο δέρμα, ούτε ακόμα και οι διαφορετικές ιδεολογικές τοποθετήσεις αλλάζουν κάτι στα μάτια μου…. Είναι σαν να φοράν όλοι την ίδια μάσκα με μια ταμπέλα στο κούτελο που λέει “πολιτικός” …
    (Μες στην ελπίδα και το όνειρο ζω το άτιμο ε?)
    Φιλάκια βραδυνά αυτή τη φορά ….

  15. May 9, 2008 1:46 am

    Λοιπόν αυτό που λές μαθαίνεις από τη Δάφνη το καταλαβαίνω απόλυτα !
    Αυτό μου συμβαίνει και μένα με τα Αλβιονάκια βλέπω πλευρές του χαρακτήρα τους που πολύ θα ήθελα να έχω ! ‘Αν δεν κάνεις παιδιά δεν μαθαίνεις τη ζωή όλη’ που έλεγε και η γιαγιά μου και όλα καταλαγιάζουν μέσα σου.. Φιλω

  16. May 9, 2008 3:02 am

    Πρώτον, Ομπάμα και ξερό ψωμί!!
    Δεύτερον, καλή επιτυχία στην κωπηλάτισσα!!
    Τρίτον, μου αρέσει όταν στη δουλειά αναγνωρίζονται οι κόποι σου, η συμβολή σου και οι ικανότητές σου, εμπράκτως!!
    Τέταρτον, φιλιά!!
    (Είμαι πολύ οργανωτική, το ξέρω :Ρ :Ρ)

  17. May 9, 2008 5:54 am

    @Κωστακη μα δε μου τοχες πει αυτοοοοο!! Τοτε θα βαλω τα μεγαλα μεσα να βρει η Μπιλλαρυ γα ναρθεις να εκγατασταθεις στην πολη μας!

    @Γιατρουλη μου σ’ ευχαριστω ρεεε! Φιλια!

    @μελισσουλα, ναι διδυμος και η Δαφνη. Το ειδα μελισσουλα μου το ειδα και σας ευχομαι να περασετε υπεροχα.

    @Πηνελοπη, οι γιαγιαδες εχουν δικιο. Ειναι μεγαλη υποθεση.

    @Δενδρογαλη, για την αψογη οργανωση δυο φιλια!

  18. TEODOROS permalink
    May 15, 2008 1:28 pm

    KALISPERA

  19. May 15, 2008 8:32 pm

    Καλημερα Θοδωρε

Leave a Reply

