Skip to content

Σ’ ενα βραχακι στην Αλλονησο.

May 11, 2008

Το δεσποιναριον με την μαμα του κυρια Δαφνη Μ.

σ’ενα βραχακι στην Αλλονησο

η Τινα ηταν ακομα μωρο, ενος ετους,

δεν την παιρναμε μαζι μας στα βραχια εμεις οι μεγαλες!

Στη γιορτη της μητερας θυμαμαι τα ομορφα μας καλοκαιρια στα νησια.

UPDATE:

Αργουσε να με παρει τηλεφωνο η μικρη Δαφνη και ανησυχουσα. Το ερριξε στον υπνο γιατι χτες η ομαδα της κερδισε στην κωπηλασια, και πηγανε με τα αλλα παιδια και το ξενυχτησανε. Παω να ετοιμαστω να γινω μια ωραια μαμα τωρα και να βγω για βραδυνο φαγητο με τα αγορια μου. Καλη βδομαδα σε ολους.

31 Comments leave one →
  1. May 11, 2008 11:14 am

    Καλημερα σας κυρια Δαφνη!
    Εξαιρετικη εγινε η κορουλα σας το Δεσποινακι!
    Εισαστε σιγουρα περηφανη για αυτην!
    Επιτρεψτε μου να σας στειλω μια ανθοδεσμη για την γιορτη της μητερας,που ειναι αυριο!
    Την στελνω σε σας με σεβασμο,γιατι η δικη μου μητερα “εφυγε” πολυ νωρις!
    Τα σεβη μου!

  2. May 11, 2008 1:16 pm

    Χρόνια μας πολλά… Να μας χαίρονται τα παιδάκια μας και βέβαια να τα χαιρόμαστε και εμείς, όπως και τις μαμάδες μας, με όλη μας την ψυχή…..

  3. May 11, 2008 2:25 pm

    Να σε χαίρονται βρεεε😀

    και εσύ να χαίρεσαι τη μανούλα σου! (μα καλά, πόσο ψηλές είστε πια?!]

  4. May 11, 2008 3:13 pm

    Χρόνια Πολλά και να χαίρεσαι και τη δική σου μαμά Δεσποινάκι μου.
    Έστειλα το ωραιότερο μπουκέτο σήμερα στη δική μου, που μου λείπει τόσο πολύ!
    Φιλιά Πολλά

  5. May 11, 2008 3:26 pm

    Χρόνια Πολλά στις μαμάδες και στις μαμάδες των μαμάδων. Εύχομαι να βγάλετε παρόμοια φωτογραφία πολύ σύντομα, με τα ίδια χαμόγελα.

  6. May 11, 2008 5:31 pm

    @Κωστη μου, εισαι ψυχουλα βρε καλο μου. σ’ ευχαριστω.

    @Ευη μου να μας χαιρονται και να τις χαιρομαστε.

    @γιατρουλη, σ’ ευχαριστω. Χααα μαλλον ειναι η προοπτικη της φωτογραφιας. Μεσσαιου υψους και οι δυο μας.

    @μελισσουλα, να χαιρεσαι κι εσυ τη μαμα.

    @Φαντασματακι σ’ ευχαριστω πολυ. Περσυ τετοιο καιρο ειχα βαλει μια προσφατη με τις δυο μας. Η μπλογκομαρμανγκα την καταπιε κι αυτη ομως. Φιλια.

  7. May 11, 2008 5:48 pm

    χρονια της πολλα…να την χαιρεσαι!!! καθε γιορτη της μητερας θυμασαι τα καλοκαιρια σας, ισως γιατι ο ελευθερος χρονος και η ελαττωση των υποχρεωσεων μας δινουν την ευκαιρια να εκφρασουμε καλυτερα την αγαπη μας, να πλησιασουμε ο ενας τον αλλον, να χαλαρωσουμε, να ΖΗΣΟΥΜΕ!!!
    αυτο συμβαινει και σε μενα…ανατρεχω συνεχεια στα καλοκαιρια μου, εχουν γινει σημεια αναφορας πολλων πραγματων…ειναι ο σκοπος κι ο στοχος των βαριων χειμωνιατικων ημερων…πολλα φιλια!!!

  8. May 11, 2008 6:13 pm

    Δεσποινάκι μου γλυκό,
    Να σε χαίρονται τα παιδιά σου κι εσύ με τη σειρά σου να χαίρεσαι τη μακρινή μαννούλα. Ξέρω τι πόνος είναι γιορτάζεις μακριά της κάθε χρόνο. Αλλά τα λουλούδια και η αγάπη σου θα τη συντροφεύουν σήμερα.
    Φιλιά ανοιξιάτικα απο μαννούλα του βορρά
    Ιουστίνη

  9. May 11, 2008 6:15 pm

    Ξέχασα να γράψω παρατήρηση πως έπεσες κάτω απο τη μηλιά. Η μαννούλα tres a la mode με φλάτ παπουτσάκι to die for !!!

  10. May 11, 2008 7:04 pm

    @ουνα μαμα Παντα τα ζουμε τα καλοκαιρια πιο εντονα μαμα μια. Και εχω παρατηρησει οτι οσο περναν τα χρονια τα καλοκαιρια μικραινουν και οι χειμωνες μεγαλωνουν. Να χαιρεσαι κι εσυ τη δικη σου και να σε χαιρεται και η κορουλα σου. Φιλια.

    @Ιουστινη Ιουστινακι σ’ ευχαριστω πολυ. Παντα ηταν και ειναι περιποιημενη και ομορφη. Και ο καυμος της μεχρι που εγινα 22 χρονων ειναι γιατι δεν γινομουνα “δεσποινις” αλλα φοραγα τζην και μποτακια και ειχα το μαλλι “σκουπα” . Τωρα πια λεει οτι της εμοιασα τελικα! Και ειναι αληθεια, της μοιαζω και φυσιογνωμικα. Σε φιλω.

  11. May 11, 2008 8:56 pm

    H κυρία Δάφνη με το ωραίο όνομα και με την ωραία και τσαχπίνα κορούλα της που της έφυγε μακριά….
    (τώρα έγινε και μία διάσημη μαμά!)
    Πολλά φιλιά και χρόνια πολλά Δεσποινάκι μου!

  12. May 11, 2008 9:33 pm

    Χρόνια πολλά στις απανταχού μανούλες!

  13. liakos2 permalink
    May 11, 2008 9:54 pm

    Αγαπητή Δέσποινα, θα ήθελα να ευχηθώ για την ημέρα, να χαίρεσαι και συ τη μαμά σου, εύχομαι να την δεις σύντομα, και να περάσετε πολύ χρόνο μαζί.
    Καληνύχτα

  14. May 11, 2008 10:57 pm

    Χρόνια πολλά και σε σένα και στη μαμακασου!!!!
    Υ.Γ. στη φωτο τα πέδιλά της τα έχει φέτος ο Μοσχούτης στη βιτρινα του!!!!

  15. Blue permalink
    May 12, 2008 1:24 am

    Δεσποινάκι μου,
    Χρόνια σου Πολλά να χαίρεσαι τα καταπληκτικά παιδιά σου και την γλυκύτατη Κα Δάφνη…
    Εγώ θυμάμαι την περσυνή φωτο πολύ καλά και ήταν το ίδιο όμορφη με αυτή τη σημερινή!

  16. May 12, 2008 1:24 am

    Aυτό δεν πιάνει για το πόστ αλλά ότι θυμάται η ‘Penelope χαίρεται’ ‘αλλοι κοιτάνε τα παπούτσια και άλλοι τα πόδια ‘βρε Δεσποινάκι τι ωραία μακριά πόδια που έχεις’!!!

  17. liakos2 permalink
    May 12, 2008 1:51 am

    Πάλι εδώ να σε ρωτήσω κάτι. Τώρα που είσαι τόσα χρόνια μακρυά, αν ήσουν στην Ελλάδα, θα ενθάρρυνες το παιδί να μείνει έξω? Ο γιός μου ο μεγάλος, αν και 15, έχει αποφασίσει να γίνει αεροναυπηγός από τα 8, και δεν αλλάζει με τίποτα. Τέτοια δουλειά δεν υπάρχει στην Ελλάδα.Όλες του οι επιδόσεις του το επιτρέπουν. Με έχουν ζώσει τα φίδια, και δεν ξέρω ,πως να του μιλήσω. Θα μου πείς, ακόμα είναι μικρός, να τελειώσει Λύκειο, Πολυτεχνείο και βλέπουμε. Όμως έτσι μου έλεγαν και για το Proficiency και για τα γαλλικά, και τους υπολογιστές, και τα τελείωσε, μικρός μικρός. Δεν θέλω να γίνω εμπόδιο, αλλά ούτε και να το βλέπω μια στο τόσο. Εγώ μόνο που σκέφτομαι τη μαμά σου, να περιμένει την κόρη της, συγκινούμαι..Δεν ξέρω, είναι και η μέρα….
    Καληνύχτα

  18. May 12, 2008 2:00 am

    @Πηνελοπηηηηη χαχααααα… γελαω με το τελευταιοοοο, αντε σε κολλησα του παλιου δεσποιναριου οτι θυμαται χαιρεται ε!! χεχεεεε ναι βρε εχουμε ωραια ποδαρακια στην οικογενεια! Οσο για τη μαμα μακαρι να μπορουσα να της δειξω το μπλογκ. Της εξηγω τα Σαββατα που μιλαμε με τις ωρες, τι κανω και λεει ναι ..ναι ..αλλα δεν ειμαι σιγουρη οτι το αντιλαμβανεται πληρως. Της ελεγα τις προαλλες γραφω αυτο γραφω εκεινο γιατι τη ρωταγα πραγματα που θυμοτανε απο τα παλια. Μακαρι να φτασω στην ηλικια της και να εχω την υγεια και τη διαυγεια της.

    @ονειρομαγειρεματα. Ανταποδιδω τις ευχες

    @λιακος2 Σ’ ευχαριστω Σοφουλα.

    @Νανουλα μου σ’ ευχαριστω κι εσενα, ειδες παιδι μου, πως ξαναγυριζουν οι μοδες!

    @μαι λειντυ. Φιλα γλυκεια μου, να σε χαιρονται τα καμαρια σου κι εσενα. Θυμασαι περσυ τσουκριζαμε κρασακι σετο μικρολιμανο! Και η Κυρια Δαφνη ειχε ασπρα ομορφα μαλλακια.

  19. May 12, 2008 2:11 am

    @Σοφουλα μου. Δε θα στεκομουνα ποτε εμποδιο στα ονειρα οποιουδηποτε παιδιου μου. Και σωστα λες, εχει ακομα μελλον. Ασε να τελειωσει με το καλο και θα δεις. Πολλα παιδια που βγαινουν εξω ξαναγυρνανε. Η αεροναυπηγικη εχει μελλον και στην Ελλαδα. Εμεις διαλεξαμε μια ειδικοτητα που δεν ειχε πολλες εφαρμογες στην Ελλαδα. Την διαστημικη γεωδαισια. Και ειμασταν δυο, οταν ειναι ενας μονος του γυρνα πιο ευκολα.
    Εχεις δικιο παντως, για τη μαμα. Παρ’ ολο που δειχνει να το αντιμετωπιζει με ψυχραιμια, κατα βαθος της λειπω και μου λειπει. Παρεπιπτοντως εχω μια μικρη αδελφη στην Αθηνα την Τινα και δεν ειναι τελειως μονη της.
    Ασε που ισως σου δοθει η ευκαιρια να πας να επισκεφτεις κι αλλα μερη, οπως εκανε και η δικη μου μαμα παλιοτερα. Ομως Σοφια δεν κοβεις τα φτερα κανενος παιδιου. Η κορη μου η Δαφνη ειναι στην Καλιφορνια.

  20. May 12, 2008 2:35 am

    Χρόνια πολλά μαμάδες!!! Κι πάνω απ’ όλα χρόνια πολλά στη μαμά μου, που με υπομένει αδιαμαρτύρητα🙂

  21. May 12, 2008 9:11 am

    Χρονια πολλα λοιπον και στην δενδρογαλομητoρα! (ΑΜΑΝ ΛΕΞΗ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑ!!!) Ματς μουτς!

  22. May 12, 2008 11:11 am

    Συγχαρητήρια στη Δάφνη, καλά δεν θα κέρδιζε εδώ ολοκληρη μπλοκοπαρέα την σκεφτότανε και τις εδινε ευχές.. φιλιά

  23. FoodJunkie permalink
    May 12, 2008 1:46 pm

    Δέσποινα πολύ ωραία η φωτογραφία και συγχαρητήρια στη Δάφνη! Σε έχω κάνει tagged για το six word memoir. Αν θέλεις να πα΄ρεις μέρος έχει πλάκα.

  24. Κατερίνα permalink
    May 12, 2008 3:23 pm

    Γλυκιές αγκαλιές στις δυο μανούλες ,Μικρή και Μεγάλη,ευχές για την χθεσινή γιορτή και παραπονιάρικο δάκρυ για την μανούλα που μου “έφυγε” νωρίς.
    Όσο για τα λεπτά άκρα Δεσποινάκι μου έχω να πω οτι,ανέκαθεν οι λεπτοί αστράγαλοι,τα λεπτά μακρυά δάκτυλα.ο ψηλός λαιμός, δήλωναν τουλάχιστον,”Αριστοκρατική καταγωγή”στις κυρίες! Ε το χετε πως να το κάνουμε τώρα. Μπλέ χαντρούλες ( φτου φτου) και φιλιά.

  25. May 12, 2008 9:09 pm

    Να χαιρόμαστε τις μανούλες! Σας καμαρώνουμε για τις …ποδάρες σας και για την πρωτιά της κόρη σας!
    (Τά είπα όλα?)
    Καλή εβδομάδα να έχουμε!

  26. May 12, 2008 9:16 pm

    Καλησπέραα!!!
    Χαθήκαμε, άντε!
    Χρόνια πολλά για χτες, να σε χαίρονται!!

    Φιλάκια πολλάα

  27. May 12, 2008 9:52 pm

    Συγχαρητήρια για τη νίκη!!
    Δεν χρειάζεται να προσπαθήσεις και πολύ για να γίνεις ωραία μαμά γιατί είσαι ήδη!! Να γίνεις εκθαμβωτική ήθελες να πεις ε? πονηρούλα!!!
    φιλιά και καλή διασκέδαση

  28. Μαρία permalink
    May 13, 2008 12:32 am

    Χρόνια πολλά κι από μένα…και φυσικά συγχαρητήρια στη μικρή Δάφνη…χμμμ…τώρα που το σκέφτομαι καλύτερα…συγχαρητήρια και στη μαμά Δάφνη…έκανε καλή δουλειά….

  29. May 13, 2008 2:32 am

    ..χρόνια πολλά στις γλυκές μανούλες…. υπομονή………

    καληνύχτα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  30. Anonymous permalink
    May 13, 2008 2:50 am

    ΧΘΕΣ ΣΤΗ ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ
    Η ΜΑΡΙΝΑ ΜΟΥ ΜΟΥ ΠΕ ΘΑ ΜΕ ΚΑΝΕΙ
    ΠΑΤΕΡΑ!!!!!

  31. May 13, 2008 6:43 am

    @Penelope. Σ’ ευχαριστω κι εσενα Πημελοπη και ολη την παρεα που της ευχηθηκε. Φιλακια

    @Foodjunkie. Κι εσενα σ’ ευχαριστω, αλλα δεν ξερω που να παω για να βρω καποιο μπλογκ. Κανοντας κλικ στο ονομα σου η στη φωτογραφια σου δεν με βγαζει πουθενα. Αν θελεις πες μου που βρισκεσαι.

    @Κατερινα Λυπαμαι Κατερινακι. Ευχομαι να την θυμασαι παντα με αγαπη. Ναι βρε φιλεναδα θα με ματιασεις στο τελος. Πφ!!

    @Radio Marconi Ολα τα ειπες Μαρκονακη μου ολα. Σ’ ευχαριστω για τις ευχες και καλη βδομαδα και σε σενα.

    @Griz Εχεις δικιο Γκριζουλα μου, ψιλοχαθηκαμε. Καλως μας ξαναρθες.

    @melissoula. Ε! ναι ισιωσα και το μαλλι και η βροχη μου τοκανε παλι πφφφφ!!!

    @Μαρια Να σε χαιρονται και τα δυο δικα σου Μαρακι μου. Σ’ ευχαριστω.

    @Zaxaroula χμμ καλημερα Ζαχαρουλα γιατι σε λιγο θα ξυπνησεις.

    @anonymous Τιιιιιιι;;;;;;;;;; θα διαιωνισθει το ειδος;;; Ελααα Μιστο, με το καλο και μπαμπας. Για να βγαινεις να το βροντοφωναζεις ετσι, μαλλον εισαι ηδη χαζομπαμπας!! Φιλια σε σενα και στη Μαρινα. Θυμασαι την ιστορια με το καροτσι? Να που χρειαστηκε καποια στιγμη. 😛

Leave a Reply

