Skip to content

Βιεννη – Fashion city

May 13, 2008

Kärntnerstraße , Seilergasse, Michaelerplatz, Schadekgasse, Hauptstraße, Hauptstraße, Sterngasse, Neubaugasse, Plankengasse, καπου εδω ειναι μαζεμενη η haute couture και η απολυτη χλιδη της Βιεννης. Παμε μια βολτα να χαζεψουμε στις βιτρινες, κι αν μας γυαλισει κατι, μπαινουμε και το… δοκιμαζουμε! Και μετα με πολυχρωμες τσαντες στα χερια, θα πιουμε ενα melange και θα χαζεψουμε την κινηση.

Για τις δεσποινιδες και κυριες που τους αρεσει να χαζευουν τις ομορφες βιτρινες και ενιοτε να ξεφτυλιζονται και στα ψωνια. Κι εκεινη την κιτρινη φουστιτσα με το ασπρο πουκαμισακι στο Γκουτσι ειναι δικα μου. Κατω τα χερια!

Σας φιλω γλυκα.

UPDATE: Το ποστ απευθυνεται επισης στους κυριους που αρεσκονται στις βιτρινατες βολτες. Καλοκαιρι ερχεται, να ανανεωθουν κι αυτοι με καποιο μονδελακι. Και μετα οταν παμε για καφε να κρατανε τις βαρειες μας τσαντες.

16 Comments leave one →
  1. May 14, 2008 1:54 am

    Nαι η φουστίτσα είναι μουρλια! Πολλά χρώματα βλέπω στη μόδα της Βιέννης …ποιό χρώμα επικρατεί στην Ουάσινγκτον αυτό το καλοκαιρί?
    Με ενδιαφέρει ιδιαίτερα το east coast αυτό το καλοκαίρι και τι φοριέται!
    Και εμείς εδώ είμαστε να σου κρατάμε παρέα τα βράδυα … και με μουσική…
    φιλώ ‘καρδούλα’

  2. May 14, 2008 2:07 am

    τι ωραία βόλτα! πολύ ωραία η φουστίτσα και το πουκαμισάκι, εγώ θέλω την άλλη βιτρίνα του Gucci και κάτι απο το Feragamo θα θέλω σίγουρα!!
    ωραία δεν είναι που γίνεται της τρελλής από τα χρώματα φέτος το καλοκαίρι? Η Vogue κάθε μήνα είναι μια πανδαισία χρωμμάτων!
    καλημέρα φιγουρίνι!!

  3. May 14, 2008 4:39 am

    Διέκρινα ένα ωραίο κουστουμάκι …παγωτατζή για το καλοκαίρι!
    Καλημέρα!

  4. May 14, 2008 6:10 am

    Και σε μενα αρεσει να κανω βολτα και να χαζευω σε βιτρινες μαγαζιων.
    Πολυ ομορφες ολες αυτες οι φωτο που μας δειχνεις.
    Δοκουμεντα λεμε…
    Καλημερα μαιν μπλογκερ.

  5. May 14, 2008 6:22 am

    @Πηνελοπιτσα μου, η “Γουαστινγτον” δεν ειναι κεντρο μοδας, ειναι κεντρο δολοπλοκιων!!! Στην ανατολικη ακτη παντα επικρατει το πρεπυ σταυλ εκτος απο τη Νεα Υορκη που παιζουν τα παντα. Παντως εμενα η καλοκαιρινη μου προτιμηση ειναι παντα ασπρο (για ολες τις ωρες) με καποιο χρωματιστο αξεσουαρ. Φιλακια (σε σκεφτομουνα χτες το βραδυ που εφιαχνα το σλαιντ !!)

    @μελισσουλα, καλημερα, οντως τα χρωματα φετος ειναι τρελλα και οι συνδιασμοι πιο ωραιοι απο καθε αλλη χρονια.

    @Μαρκονι παιδι μου ελα κι εσυ στη βολτα, και για παγωτατζηδες θα βρουμε και για φωτογραφους και τα παντα. Καλημερουδια δου.

    @ζερο μπλογκερινο μου, ναι ειναι δοκουμεντα. Καλα σφαλμα μου να μη το αφιερωσω ΚΑΙ στους κυριους. ΠΑΩ ΝΑ ΕΠΑΝΟΡΘΩΣΩ.

  6. Κατερίνα permalink
    May 14, 2008 6:26 am

    Μεγάλη αδυναμία ο συνδιασμός άσπρο-μαύρο!Μία επίσκεψη προς Gucci μεριά δεν θα με χάλαγε καθόλου. Η βόλτα φοβερή, ανάσα ξεκούρασης! Βάζεις το ραβδάκι σου κάθε φορά. Φιλιά καλό μεσημέρι

  7. May 14, 2008 7:20 am

    Μπράβο…Και γω τώρα θα σου κρατήσω κακία…
    Μετά από τόσα φαγητά, γλυκά, καφέ, αναρτήσεις φωτό, και διάφορα άλλα που μας έδειξες (χαιρέκακα) από τη Βιέννη, τώρα στρίβεις το μαχαίρι, και ρίχνεις και αλάτι στην πληγή…Εύγε…, μόνον αυτό έχω να πω…, εύγε…
    Μπουχου χου (κλαίω τώρα).

  8. Blue permalink
    May 14, 2008 7:35 am

    Η κίτρινη φουστίτσα δικιά σου Δεσποινάκι… Εγώ θα πάρω κάτι σε μωβ…. αυτό το ζακετάκι που με προσπέρασε βιαστικό πάω να του ρίξω άλλη μια ματιά γιατί μου έκλεισε το μάτι!
    Φιλάκια πολλά!

  9. May 14, 2008 7:40 am

    Οταν με σκέφτεσε να μπαίνεις για ενα english tea στο drawing room της Penelope’s μπορεί να έχω αυπνίες και να συναντηθούμε με αυτό το sinusiti που έχω τελευταία κάπου όρθια θα με βρείς μπροστά στο lapt-top otherwise summer time I will be East Coast East Hamptons μεριά έλα να συναντηθούμε αφού δεν μπορούμε στην πατρίδα! Φιλί
    p.s το μοντέλο με τα γυαλιά es tu?

  10. May 14, 2008 8:46 am

    τι μου κανεις τωρα? φατε ματια ψαρια!!! θα παω να ξεσπασω στο κοντινοτερο εμπορικο και αιτια θα εισαι εσυ ; ))
    τελεια τα μαγαζια…φιλακια!!!

  11. May 14, 2008 9:48 am

    Καλημέρα αγαπητή Δέσποινα, που μας ξεσηκώνεις με όλα αυτά τα ωραία.
    ‘Εχω ένα όνειρο ματαιοδοξίας! Μια μέρα να πάω και να ψωνίσω μέχρι τελικής πτώσεως, και ας τις κουβαλάω εγώ τις τσάντες!!
    Και εδώ πάντως φέρνουν πολύ ωραία πράγματα, και απο την Ιταλία παρακαλώ!! Χωριό, χωριό, αλλά στυλάτο, τρομάρα μας!!
    χαιρετισμούς θαλασσινούς

  12. May 14, 2008 10:47 am

    Αυτο ηθελα να ρωτησω κι’εγω…
    το μοντελο με τα γυαλια ειναι γνωστη μας?
    do you have her phone number please?
    i want to ask her one question …πληζ

  13. May 14, 2008 11:03 am

    Ωραια πραγματα!Πολυ ωραια λεω!
    Κι εγω τρελλενομαι για ψωνια σε τετοια μαγαζια δεσποιναριον!
    Εκει σε αυτα τα στεκια,συναντας τις πιο σεξυ γυναικες!
    Και οσο για τις φορτωμενες τσαντες στα χερια των γυναικων,ειναι προβλημα!Περπαταω δυο βηματα μπροστα,και ανοιγω …τις πορτες!Δεν μπορουν οι φουκαριαρες με τα χερια γεματα!
    Καλημερα φιγουρινι μας!Φιλακια!

  14. May 14, 2008 7:47 pm

    @Κατερινα. Χαιρομαι που θαρχεσαι τωρα παλι πιο συχνα. Να προσεχεις.

    @Αρτανις μου εχω κι αλλα να φερω να σας δειξω, δε τελειωσα ακομα. Μα να μη μοιραστω μαζι σας ολα αυτα τα ομορφα; Ελα ασε τα μπου χου χου τωρα

    @Μαι λειντυ, βρε κι εμενα μου κλεινουν ματια αυτα!

    @Πηνελοπη μου οκ θαρθω το εσπερας για τσαι. Περαστικα το κρυωματακι. Το καλοκαιρι καρδουλα θα χαρω πολυ να τα πουμε. Φιλακι. Α! λοιπον το μοδελο με τα γυαλια δεν ειμαι εγω. Δε λεω μου φερνει λιγο στο μαλλι αλλα προκειται περι αγνωστης Βιεννεζας που βρεθηκε μπροστα στο φακο μου.

    @μαμα ελα αυριο να μας πεις τι ψωνια εκανες.

    @Σοφια μου δε φανταζομαι να φανταζεσαι οτι ψωνιζα στη Βιεννη μεχρι τελικης πτωσεως. Μια βολτα εκανα εβγαλα φωτογραφιες και τις εφερα. Δεν εχω καμια αμφιβολια οτι εχει ομορφα πραγματα παντου. Το καλοκαιρι στο νησι κι εγω βρισκω πραγματα ομορφα. Καποτε ψωνιζα πολυ στην Ελλαδα, τωρα ομως δε συμφερει πια. Συμφερει ας πουμε να ψωνιζεις ιταλικο παπουτσι στην αμερικη παρα στην Ιταλια.

    @ ζερο μου ατυχησες ρε μπλογκερ μου. Αν τοξερα θα της το ζηταγα το τηλεφωνο της, θα ελεγα, μανδαμ ο μπλογκερ ενδιαφερεται. Μπητε φρουιλαιν θα ελεγα μπητε.

    @Κωστακη, γεια σου τζεντλεμαν μου εσυ. Φιλακια και σε σενα.

  15. May 15, 2008 11:00 am

    Κριμα.
    Πρεπει να ψαξω σε ολο το ιντερνετ τωρα.
    Φωτιες μου αναψες, φωτιες.

  16. May 15, 2008 8:44 pm

    Α! κοιτα, εχεις μεγαλυτερες πιθανοτητες να πας (βρουμ) Βιεννη και να σουλατσαρεις στους σινιε δρομους. Η νεα φαινοταν ντοπια, ειχε και σκυλακι. Μια τουριστρια δε σερνει σκυλακια. Φιλια βρε, αντε σου βρηκα τη λυση.

Leave a Reply

