Skip to content

right through

May 13, 2008

Λοιπον, απο κατι τετοιο, σαν κι αυτο που συμβαινει εδω μια βδομαδα τωρα, εμπνευστηκε – ειμαι σιγουρη – ο μεγαλος Γιωργος Ζαμπετας, οταν εγραφε το μεγα ασμα της βροχας. Η κατασταση κοντευει να ξεφυγει. Βρεχει ασταματητα. Οι δρομοι ειναι ποταμια, ο ποταμος μας (Ποτομακ) εχει παραφουσκωσει. Πολλες περιοχες εχουν προβληματα με πλημμυρισμενα υπογεια. Η γη μαλακωσε και οι ριζες των δεντρων δεν κρατανε πια. Ετσι με κορμους μεσα στη μεση του δρομου, με το ηλεκτρικο ρευμα να εχει κοπει σε πολλα σημεια, φανταζεστε το κυκλοφοριακο σημερα το πρωι.

Les Parapluies de Cherbourg (Catherine Deneuve)

Ακουω οτι ο δακτυλιος εχει φρακαρει, και αποφασιζω μια εναλλακτικη διαδρομη. Μεγαλο λαθος! Σε μερικα σημεια σε μικρους δρομους το νερο λιμναζει τοσο πολυ που μετα βιας περνω. Σε ενα αλλο σημειο τρομαζω, σε μια στροφη βλεπω να διασχιζει το δρομο με ορμη ενας μικρος χειμμαρος. Σιγα σιγα το περναω κι αυτο. Μου βγαινει η ψυχη μεχρι να φτασω στο γραφειο. Μουσκευουν και τα παπουτσια μου απο το παρκινγκ μεχρι την εισοδο του κτιριου.

Εν τω μεταξυ ειναι κι εκεινο το εκνευριστικο τσικ τσικ της βροχης. Συνεχεια εδω και μερες, στα παραθυρα, στους φεγγιτες, στο παρμπριζ, στο γραφειο. Χτες το βραδυ ειχαμε ραντεβου να φαμε στην Βαλτιμορη. Με το που ξεκιναμε να δυναμωσει η βροχη, να μη βλεπουμε τιποτα. Κοντευω να ξεχασω πως ειναι ο ηλιος. Θα μου πειτε, εδω αλλοι πνιγονται κι εσυ γρινιαζεις που βραχηκες λιγο;

Ε ναι οταν γινομαι παπαρα γριναζω!

Η περιφημη κοκκινη ομπρελλιτσα της πολιτικης κουζινας.

Στο παρον ποστ μπορειτε να θαυμασετε σπουδαιες ομπρελλες!😛

Σας φιλω γλυκα.

19 Comments leave one →
  1. May 13, 2008 9:01 am

    Μπορα ειναι…θα περασει Δεσποινακι!
    Καλη σου μερα!

  2. May 13, 2008 9:32 am

    Δεσποινάριον,
    Την ξέρω την περίπτωση τσουρου-τσούρου και ανεμοθύελλα ταυτόχρονα. Αλλά να που σου έδωσε έμπνευση κι έφερες όλο το ομπρελικό της γής. Εγώ με την αδελφή μου παρακαλούσαμε τα καλοκαίρια στη Λευκάδα να ρίξει καμιά μπόρα για να δέιχνουμε τις ομπρελίνες μας. Κι έρριχνε εννοείται προς το τέλος Αυγούστου κι εμείς γυρίζαμε πάνω κάτω στη γειτονιά σαν μικρές κυρίες.
    Α! Η πιο ωραία τραγουδίστρια στη βορχή είσαι εσύ. Σου τόπα;
    Φιλιά καληνύχτας
    Ιουστίνη

  3. May 13, 2008 9:40 am

    Ολες οι διάσημες ομπρέλες😛

    Πολύ σένια εισαι!

    PS: Πες σε όλους ότι το Τρίτη και 13 είναι λάθος προκατάληψη!

  4. liakos2 permalink
    May 13, 2008 11:23 am

    Καλημέρα από την ηλιόλουστη Κάρυστο! Μέχρι να φτάσει το σχόλιο, (τόσος δρόμος….) θα έχει βγεί και κεί. Πάντως ελπίζω να μην δημιουργηθούν περισσότερα προβλήματα, και να σας δούμε στις ειδήσεις. Σε μια τέτοια περίπτωση, πάρε την ομπρέλα της Mary Poppins και απογειώσου!!!
    Στο youtube βρήκα βίντεο με τον Akhment the happy terrorist. Eίναι πολύ αστείο. Θα σου φτιάξει το κέφι.
    Καλημέρα

  5. May 13, 2008 11:48 am

    ακόμα και με τη βροχή κοκεταρία είσαι, τι να πω…
    έλα εδώ, έχουμε ανεπανάληπτες λιακάδες
    φιλιά και σου στέλνω όλο μας τον ήλιο

  6. May 13, 2008 1:18 pm

    Πόσο την σιχαίνομαι την βροχή!!! Σε καταλαβαίνω απολύτως και συμπάσχω με όλη μου την ψυχή.. Υπομονή… Πολλά φιλάκια μυκονιάτικα…

  7. May 13, 2008 2:45 pm

    Κρίμα να μην μπορούν να γίνουν εξαγωγές βροχής. Την έχουμε τόσο ανάγκη!

  8. May 13, 2008 3:54 pm

    Αυτά όλα συμβαίνουν, Δεσποινούλα, στην Ουάσιγκτον; Τέτοια τα είχαμε συχνά στην τροπική Βενεζουέλα, όπου ζούσα πολλά χρόνια… Τροπικές βροχές και στη συνέχεια ένας ήλιος να!
    Πάντως, εδώ στην Αθήνα βασιλεύει ο Ήλιος ο Ηλιάτορας!!!

  9. May 13, 2008 4:09 pm

    @Κωστακη μου καλε, κι εγω ετσι ελπιζω, ισως απο αυριο, ισως! Καλο σου απογευμα.🙂😉

    @Iουστινη μου, εσυ κι αν ξερεις απο τετοια! Απλα εδω η βροχη κρατα αααντε 2-3 μερες. Αυτη τη φορα πεισμααα!!! Μ’ αρεσουν οι ομπρελλες οι μακρυες. Τις αγαπησα οταν ο μπαμπας εφερνε στη μαμα ομπρελλες απο την Γαλλια και την Ολλανδια. Μετα η κυρια μαμα τις εξαφανισe προς χαριν των κομπακτ και συγχιστηκα! Τωρα εγω εχω δυο μικρουλες για ταξιδι κυριως, αλλα παιρνω παντα ομπρελλες με αναστημα!! Φιλια Καλημερας, μαζευεσαι κι εσυ οσονουπω, εννοω σε βαλιτσες!

    @γιατρουλη ΤΙΙΙΙ Τριτη και 13; Α πα πα φτου, εγω παω με την ελληνικη προκαταληψη, οχι με την αμερικανικη που θελει την αποφραδα μερα Παρασκευη και δεκατρεις. Δηλαδη ..χτες ηταν τα μισα αναποdα, σημερα θαναι ολα???? Ματς μουτς

    @λιακος2 Σοφια μου θα κοιταξω να το δω κι αυτο. Νομιζω εχω δει τη φωτογραφια του εν λογω σε 2-3 μπλογκς ηδη. Ειναι φυσιογνωμια ο νεος!! Φιλια!

    @μελισσουλα, χαααα ειδες, με το ασπρο ξορκιζω τη βροχη αλλα δε λεει να σταματησει η π… παλιοβροχη εννοω!

    @Ευη μου που βρισκεις και ωρα απο το νησι και με ολη τη δουλεια να ερχεσαι και εδω, Πανω εκει που ολα ειχαν ανθισει και θελαν ηλιο για να θεριεψουν, μιλαμε κοντευουν να σαπισουν!! Φιλια!

    @Πασταφλωρα μου ειδες; ακομα και στις καιρικες συνθηκες ανισοτητα σ’ αυτο τον πλανητη. Αστα !!

  10. May 13, 2008 4:14 pm

    @Μηθυμναιε μου, εσεις με τα χαμογελα σας τα ηλιολουστα τα ευρωπαικα, φερατε φως στο μπλογκ. Και καλα βρε παιδι μου, αλλο η Βενεζουελα ..εχει πιο τροπικο κλιμα, εδω φαινεται οτι εκτος απο το οτι συναντιωνται ολα τα καθ.. μπαρδον οι πολιτικοι του κοσμου, συναντιωνται σε καποιο υψος και τα ρευματα του καιρου και γινεται μπαχαλο. Αυτη τη φορα ηταν συναντηση κορυφης!! Φιλια Στρατο!

  11. May 13, 2008 7:21 pm

    Ξέχασα να σου πώ και το πονηρό ρητό που λένε τα αγόρια στη Λευκάδα υπο βροχήν:

    Κάλέ κοπέλα
    με την ομπρέλα
    στο Μώλο πάω
    κι αν θέλεις έλα!

  12. May 13, 2008 1:18 pm

    Δεσποινάκι τι ωραία που το έφτιαξες αυτό το ποστ με τη βροχή ! Πολύ creative λέμε!Φιλώ
    p.s μήπως έβαλες και μουσική και δεν τη ακούω?

  13. May 13, 2008 2:14 pm

    Και οι κοπέλες ακολουθούν τα αγόρια στο μώλο, Ιουστίνη;

  14. Blue permalink
    May 13, 2008 6:08 pm

    Κουράγιο Δεσποινάκι… Αργά ή γρήγορα θα λάμψει ο ήλιος και πάλι…
    (Κοίτα ποιός μιλα ε??? Αν ήμουν στη θέση σου, όχι κουράγιο δε θα έκανα αλλά θα ήμουν και πεντε φορές πιο γκρινιάρα από σένα!)
    Ω! Πόσο σας μισώ απαίσιες ψιχάλες!!!!

  15. May 13, 2008 6:31 pm

    Λοιπον κατ αρχην θαθελα να εξηγησω το μπαχαλο με τα σχολια. Το μεσημερι που ανεβηκα λιγο παρατηρησα οτι τα σχολια ειχαν λαθος ωρας αναρτησης. Πηγα λοιπον κι αλλαξα την ωρα στα σετινγκς για να φαινεται η ωρα “Γουαστνγκτον” . Αλλαζοντας την ωρα, τα σχολια που γραψατε μετα ηρθαν εδω και μπηκαν με χρονολογικη σειρα, δηλαδη πιο νωρις. Ωραια σας μπερδεψα; Ετσι ο γλυκυτατος Στρατος βρεθηκε να γραφει το επομενο σχολιο πριν απο το προηγουμενο. Σας ξαναμπερδεψα. Καλα απο αυριο τα σχολια θα μπουν στη σειρα τους και θα εχουν τοπικη ωρα.

    Και τωρα ενας ενας

    @Ιουστινη, πολυ πονηροι οι νεοι στο νησι σου. Ολοι οι νησιωτες ετσι ειναι, σε παρασυρουν σε μωλους παραλιες και αμμουδιες πφφφ.. φιλακια!

    @Πηνελοπη, οχι ακομα δεν εχω μουσικη εδω καρδουλα μου. Και δεν εχω ασχοληθει καν. Θα το κανονισω μολις φυγει ο Ερρικος για το επομενο ταξιδι του οσονουπω κι εγω θα ζω ανελεητα μοναχικα βραδυα. Κοιτα πως τα λεω για να με λυπηθειτε τωρα!

    @μηθυμναιε, η περιεργεια σου βρε παιδι μουυυυυ!!!! χαχααα

    @μαι σουητ ντηαρ λεηντυ. Τοσο που θυμαμαι καποτε που χαρισες την ομπρελλα σου στην κολλητη σου. Φιλακια μεταμεσονυκτια.

  16. May 13, 2008 9:18 pm

    και ήρθε η ώρα να πω καληνύχτα!

    υγ καλέ τι ωραία στιχάκια λένε τα αγόρια στη Λευκάδα!!

  17. May 13, 2008 9:38 pm

    Καληνυχτα καλε κοπελα!

  18. μαργαριτα permalink
    May 14, 2008 11:26 am

    Εγω σε καταλαβαινω πολυ καλα .. τοσα χρονια ολα τα βροχερα τραγουδια τα εχω τραγουδησει …. και χριστοπαναγιες εχω στειλει .. αλλα ενα καλο εχει η υποθεση.. Το δερμα χρειαζεται λιγοτερη τεχνητη ενυδατωση.. Ξερεις τι οικονομια στο λα μερ ειναι αυτη .. Χιχιχιχιχι
    Ελπιζω παντως τωρα να εχει βγει ηλιος λαμπρος…

    μαργαριτα

  19. May 14, 2008 7:52 pm

    Ναι Μαργαριτακι μου πριγκιπισσα της ανατολης εσυ! Σημερα βγηκε ο ηλιος για μια μερα και απο αυριο μεσα παλι. Μη καλομαθουμε κιολας. Φιλια.

Leave a Reply

