Skip to content

Naschmarkt – Βιεννη

May 15, 2008
tags:
Επειδη αυριο ειναι Σαββατο και σιγουρα θα βγειτε για ψωνια, σκεφτηκα να σας προετοιμασω λιγο.

Μια επισκεψη λοιπον σημερα στη μονιμη αγορα της Βιεννης που λειτουργει καθημερινα με οτι πιο φρεσκο και οτι πιο πικαντικο μπορει να προσφερει αυτη η πολη. Εκτεινεται κατα μηκος πολλων τετραγωνων και ειναι ουσιαστικα ενας μακρυς διαδρομος με τα καταστηματα και τους παγκους δεξια και αριστερα.

Μονιμες καντινες με τραπεζακια κατω απο τον Βιεννεζικο ηλιο δεχονται τους μεσημεριανους επισκεπτες για φαγητο. Λουκανικα, tafelspitz, και καλη μπυρα.

Εποχιακα λουλουδια

Τοματες, πιπεριες και κρεμμυδια, σε κανουν να φαντασιωνεσαι γεμιστα!

Γογγυλια, ραπανια, πατζαρια και οτι πιο τραγανο βγαινει απο τη γη.

Με τετοια ποικιλια και φρεσκαδα, η αποφαση του τι θα μαγειρεψω σημερα γινεται παιχνιδακι συνδιασμων, εκτος αν εισαι απλα παρατηρητης σαν εμενα που απλα ηθελα να βουτηξω ενα ραπανακι και να το ροκανισω!

Τα τραπεζακια περιμενουν τους μεσημεριαμους επισκεπτες.

Και ο αγαπητος γυρος (ντοννερ κεμπαπ). Η Βιεννη ειναι τοπος που η ανατολη και η δυση συναντιωνται σε εθιμα, δημογραφια, και φυσικα στο φαγητο.

Φυτα, μυρωδικα και ματζουνια παντος τυπου.

Πιπερια και μπαχαρικα απο ολα τα μερη του κοσμου.

Μηλα λαχταριστα που κανουν τον καθε Αδαμ να αμαρτησει.

Στα πιο ομορφα χρωματα και με τις πιο δυνατες ευωδιες.

Και οτι υπαρχει σε χρυσο πιο ομορφο μετα τον ηλιο.

.. και σε πρασινο …

.. και σε ασπρο …

.. και σε κοκκινο …

… και σε ροζ.

Τα Σαββατα το πρωι σε επεκταση της αγορας λειτουργει παζαρι οπου μπορει να βρει κανεις πολυ ενδιαφεροντα παλια αντικειμενα. Απο παλια βιολια και παρτιτουρες μεχρι σερβιτσια πορσελανινα, κοσμηματα ρετρο και εργα τεχνης. Συνηθως οι εμποροι προερχονται απο την ανατολικη Ευρωπη.

Και οταν φτασει το τελος της ημερας, οι καρεκλες στοιβαζονται, τα ρολα κατεβαινουν και ο δρομος καθαριζεται. Οι ανθρωποι εχουν ακομα λιγες ωρες ξεκουραση γιατι απο τα χαραματα θα ειναι παλι στο ποδι.

Σας φιλω γλυκα και ευχομαι καλο Σαββατοκυριακο.

20 Comments leave one →
  1. May 15, 2008 10:05 pm

    τρεις το πρωί λέει ο Μαζώ, τώρα είναι 4 εδώ… και δεν κοιμάμαι😦
    ήρθα λίγο, και επιτέλους φαγώσιμα που ταιριάζουν με τη δίαιτα μου!!!!!
    τελικά το βούτηξες το ραπανάκι? εγώ πάντως δεν θα το άφηνα.
    και οι tulpen τι όμορφες πάντα…
    πολύ ωραίες φωτογραφίες Δεσποινάκι μου.

    απόψε, στη συνάντηση που προηγηθηκε, τα καλύτερα τα καλυτερότερα για σένα!! αύριο να δεις τι έχει να γίνει!!
    φιλιά αγαπημένο και πάω μπας και κοιμηθώ🙂

  2. May 15, 2008 10:15 pm

    Μελισσουλα ηρθα και διαβασα, αλλα δε με αφηνει ο μπλογκερ να αφησω μυνημα αποψε. Νομιζω οτι μου θυμωσε που τον παρατησα για την Γουορντπρες . Το ραπανακι δε το βουτηξα, αλλα δoκιμασα ελιες και μια γεμιστη πιπεριτσα με τυρι. Το παζαρι ηταν πατεις με πατω σε εκεινο το Σαββατο, αλλα δεν ηθελα να ξεκολλησω απο κει. Χαλβαδιαζα ενα σετ μαχαιροπηρουνα σαν του παπου μου και αν δεν ειχα ταξιδι και περιορισμενο χωρο θα το επαιρνα.
    Τι εγινε μας ξεσκονισατε ολους; χαααααα!!!! Φιλια θα δοκιμασω να αφησω σχολιο αργοτερα.

  3. May 16, 2008 1:39 am

    Αχ… Είδα προτοκαλί τουλίπες, πολλές πορτοκαλί τουλίπες για την ακρίβεια που είναι οι πολυαγαπημένες μου… Τα υπόλοιπα δεν τα συζητώ καν γιατί μέχρι να τελειώσει το περιοδικό είμαι σε δίαιτα.. Κοινωνική, οικονομική και γαστρονομική… Ούτε super market να καταλάβεις δεν προλαβαίνω να πάω.. Φιλιά…

  4. Κατερίνα permalink
    May 16, 2008 1:42 am

    Ό,τι καλύτερο για να στολίσει το σπιτικό και να ομορφήνει την σκέψη μας. Δεν συζητώ για τις τουλίπες είναι αδυναμία δηλωμένη! Αλλά και τα σπαράγγια με τρύπωσαν σε μια εξαιρετική ομελέτα πω πω γουργουρίζει το στομάχι μου πρωι πρωι ΄Ελα βρε Δεσποινάκι και είμαι στη δίαιτα ακόμη!!!Μ έκαψες!! Άσχετο, αλλά θα στο πω,ότι πήρα και προσκληση για την συναυλία P.Glass-Kohen στο Badminton 8/7. Άλλος ένας λόγος, μαζί με τα τουλιπάκια,που μου φτιαξε την ημέρα.
    Μεγάλο ευχαριστώ και φιλούδια για καλό ΣΚ.

  5. May 16, 2008 2:07 am

    Τα λουλουδάκια, μακάρι να έκανα ένα τσάκ, και να έπαιρνα μια τουλίπα!
    Βλέπω καλή διάθεση, όλα καλά, καλό Σ/Κ
    πολλές καλημέρες

  6. May 16, 2008 4:56 am

    Πολύ ωραία!!!!! Τα λουλούδια, τα φρούτα, οι καρέκλες.
    Ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι τιμές για να κάνουμε συγκρίσεις!!!! Να χρησιμοποιήσω καμιά για τον καζαμία μου?
    Οι δε κόκκινες καρέκλες θα μπορούσαν να είναι και έκθεμα σε μουσείο μοντέρνας τέχνης!
    Δεν κατάλαβα μόνο τι στο καλό είναι τα φαλλικά άσπρα λαχανικά!
    Καλημέρα!!!!!

  7. May 16, 2008 7:10 am

    θέλω να φάω μέχρι και τις τουλίπες!

    υγ μωρέ λες να το κάνω και αύριο να ξυπνήσω η μικρή ολλανδέζα??

  8. FoodJunkie permalink
    May 16, 2008 7:22 am

    Πάντως πρέπει να θαυμάσει κανείς την τάξη σε αυτά τα παζάρια. Αν περάσετε από την κεντρική αγορά της Αθήνας κατά τις 12 το μεσημέρι είναι γεμάτη σκουπίδια. Οι τιμές πάντως είναι χαμηλότερες!

  9. May 16, 2008 8:16 am

    Ωραια περιηγηση Δεσποινακι μου!
    Αλλα σχεδον καθημερινοτητα για μενα εδω στην πολη μου!
    Παρατηρησα δε,πως ειναι κατα πολυ ακριβοτερα τα προιοντα εκει!
    Η αδυναμια μου ειναι οι σαλατες,που συνοδευουν …τα κοκκινιστα μου!χα χα!
    Παντως οταν ειδα στην αρχη την λεξη Nasch,ωχ ειπα μεσα μου,σε τιποτα γλυκολιχουδιες επεσε το γλυκοδεσποιναριον!
    Γιατι αυτη ειναι και η σημασια.. του Naschen!
    Καλημερα για σενα τωρα,και θα τα ξαναπουμε!
    Φιλακι!

  10. May 16, 2008 8:24 am

    @Ευη μου τι να κανεις στο σουπερ μαρκετ εκει που εισαι, σοβαρολογεις τωρα; Ασε που ολα αυτα που στερεισαι αναπληρωνονται με θεα, σχεδια και δημιουργηκοτητα. Φιλα για το Σ/Κ

    @Κατερινιω τελεια η προσκληση, και κοιτα οταν φυγεις απο το γραφειο, περνα απο το ανθοπωλειο κατω και παρε ενα ματσακι τουλιπες. Θα εχεις μια μικρη ομορφια στο σπιτι για ολο το Σ/Κ

    @Σοφια. Βλεπω οτι ολες τα προτιματε τα λουλουδια απο τα λαχανικα. Ειναι πολυ ομορφο που στην κεντρικη Ευρωπη ο κοσμος αγαπα τοσο τα κουλουδια, τα καλλιεργει και τα θεωρει μερος των καθημερινων του αγορων. Δεν ειναι τυχαιο. Ανεβαζει! Καλο Σ/Κ

    @Μαρκονι, αχ ολοι οι αντρες σκεφτονται το ιδιο. Χτες που διαβαζε ο Ερρικος το ποστ μου λεει, φαινονται οι τιμες για να τα συγκρινουν; Μα φυσικα Μαρκονι μου οποια θελεις και οσες θελεις μπορεις να παρεις, με τιμα να ζηλευεις εσυ εστω και μια δικια μου.
    Καλαααα σπαραγγια δεν εχεις ξαναδει ΜΠΡΕ; Αυτα να τα φας με σως ολαντεζ να γλυφεσαι! Καλημεδουδια σου.
    Υ.Γ Μαρκονι οι Βιεννεζοι εχουν τρελλα με την αρτ νουβω και την αρτ ντεκο. Σε ολα! και βλεπεις επιρροες παντου!

    @Τσαπερδονιτσα, αρκεσου στα ραπανακια, ειναι δοκιμασμενα. Σε φιλω!

    @Ιωαννα κοιτα στις 12 το μεσημερι ουτε ΕΚΕΙ ειναι πεντακαθαρα. Αυτο που βλεπεις ειναι πριν ακομα ανοιξουν. Ηταν το πρωτο μου Σαββατο εκει και κατεβηκα λογω τζετ λαγκ χαραματα. Ηταν η πιο χαλαρη και χρωματιστη μου μερα στη Βιεννη. Σε φιλω και δε σε ξεχνω. Που ειναι πιο φτηνα; Αθηνα ε;

  11. May 16, 2008 8:27 am

    @Κωστα μου τωρα σε ειδα γραφαμε παραλληλα. Εγω μολις τελειωσω εδω τα κεφαλια μεσα ως το απογευμα. Ναι μωρε θυμαμαι στο Μοναχο, καλα αλλες αγορες η Ευρωπη. Και η Αυστρια ειναι ακριβη. Σε φιλω κι εγω και σιγουρα θ ατα πουμε.😉

  12. May 16, 2008 9:07 am

    Αυτή η αγορά σε προδιαθέτει να πάρεις απ’ όλα. Καμμιά σχέση με τις δικές μας λαϊκές. Ένας χαλαρός και χρωματιστός περίπατος, όπως λες, άξιζε να τον φωτογραφίσεις και καλά έκανες.
    Σ’ ευχαριστούμε.

  13. May 16, 2008 9:39 am

    Αυτα τα ποστς σου πολυ μου αρεσουν.
    Διοτι μας μεταφερεις το τι γινεται και σε αλλους κοσμους.
    Επισης μπορουμε να δουμε και τις τιμες.
    Την καλησπερα μου.

  14. May 16, 2008 10:04 am

    Δεσποινάκι τι πανδαισία χρωμάτων είναι αυτή κοντεύε το pc να τα ‘φτύσει’
    με τις εικόνες! Οι δικές μου οι τουλίπες που τις αγόρασα γιατί ήταν Pink kai purple μου βγήκαν άσπρες και κόκκινες????😦 Τελικά το χώμα δεν είχε ένα συστατικό…… Φιλί σαβατοκύριακου

  15. truenorth67 permalink
    May 16, 2008 11:27 am

    I went to this market too and I enjoyed it alot. The seafood was of good quality and the it was good to see the stores very busy.

  16. May 16, 2008 5:09 pm

    @μηθυμναιε εχω μια μανια με τις αγορες. Οταν πηγαινω σε καποιο μερος ποτε δεν παραλειπω να επισκεφτω την κεντρικη αγορα. Ειχα κανει αναρτησεις παλια στην ταβολα απο αλλα ταξιδια. Φιλια.

    @ζερο μου ποσο εχουν τα φασολακια στη αγορα σου? Καλο Σ/Κ μαιν μπλογκερ.

    @Πηνελοπη μαλλον ο ολανδος που στα πουλησε δεν ειχα καποιο συστατικο, αυτο που λεμε τσιπα. Φιλακια!

    @truenorth67 welcome back, did you actually eat there at the stands? You don’t have a blog yourself right? Can you read this? I assume so. Maybe you could tell me where are you writing from. I hope to see you again here.

  17. melissoula permalink
    May 16, 2008 6:32 pm

    exaitias sou eimai toso xaroumeni shmera! s’euxarisw middle woman. poly.

  18. May 16, 2008 7:34 pm

    Παντα να εισαι χαρουμενη μελισσουλα. Η χαρα ειναι ολη δικη μου που σας εφερα κοντα.😀😀😀😀

  19. truenorth67 permalink
    May 16, 2008 8:04 pm

    Despina…truenorth67 is me…Kalofagas…Ai-de!

  20. May 16, 2008 8:16 pm

    Α!!!! που να σε καταλαβω, αλλοτε ερχεσαι σαν Πετρος, αλλοτε σαν Παντελης, αλλοτε σαν τρουνορθ, με μπερδεψες βρε παιδακι μουυυυυυ!!!
    Χα χαααα!!! Γεια σου Παντελακη!

Leave a Reply

