Skip to content

Μη το παλευεις…

May 17, 2008

Τα φιλοσοφησαμε ολα, τα θιξαμε ολα, κουβεντιαζουμε ασταματητα και συμπερασματα δε βγαινουν. Η γνωμη μου διαφερει απο τη δικη σου και αν συνεχιστει η κουβεντα, η που θα τσακωθουμε η που θα αρχισουμε να αντιπαθουμε ο ενας τον αλλο. Εμεις θα το λυσουμε το προβλημα; Τοσοι και τοσοι το προσπαθησαν. Μη το παλευεις!

Σ’ αγαπω και σε εκτιμω αλλα η εμμονη σου σ’αυτο το θεμα ειναι πολυ κουραστικη. Δε με προβληματιζει, δε με αφορα, δε με συγκινει. Με αγχωνεις ασκοπα! Χρονια τωρα προσπαθεις αλλα τιποτα δεν αλλαζει. Μη το παλευεις!

Μια εκφραση, καποιος στιχος “καπακι” που με λυτρωνει απο ασκοπες συζητησεις, μια εκφραση που δεν ειναι παντα συνωνυμο του ωχαδερφισμου. Στην καταλληλη στιγμη παιρνεις μια βαθεια ανασα και προχωρας παρακατω.

Με καλεσε η so far σε μπλογκοπαιγνιον δικης της εμπνευσης. “Είναι ένας στίχος , από αυτούς τους στίχους που τους ονομάζω “στίχος καπάκι” με τους οποίους καταλαβαίνεις ότι πρέπει να κλείσεις μια υπόθεση που δεν “τραβάει” ,όπως-όπως.” το περιεγραψε. Ενταξει καταλαβα, μη το παλευεις😀

Ειναι μια εκφραση που κι εγω αντιπαθω γενικα γιατι στην πραγματικοτητα το παλευω με δικους μου ορους μεχρι αιμα να βγει. Την εχω ομως ετοιμη μολις χρειαστει.

Αυτη τη φορα θα καλεσω την Ιωαννα , την lady blue , την μελισσουλα , την δενδρογαλη και την Σοφια που ειναι παιχνιδιαρες. Παλεψτε το!

Φιλια στην so far και σε οποιον ερθει εδω για Σαββατιατικη βολτα.

Υ.Γ. Μετα απο δυο μπλογκοπαιχνιδα απανωτα αποχωρω για εντατικη ψυχοθεραπεια. Αρχιζω με κομμωτηριο στις 10 το πρωι. Ειμαι σε φαση βελτιωτικων εργων, μη το παλευεις!

12 Comments leave one →
  1. May 17, 2008 10:36 am

    Να!Δεν προλαβα να μπω εδω και βρηκα φιλια!Τι ωραια!
    Αμα ειναι ετσι,να ερχομαι τακτικοτερα!
    Το μην το παλευεις,δεν ταιριαζει με τιποτα σε σενα Δεσποινακι μου!
    Εγω,σε φοβαμαι αμα χαμηλωνεις τον τονο της φωνης σου και λες απλα:Θελω μια απαντηση/εξηγηση εδω..και τωρα!
    Και οταν εσυ καλη μου θες κατι..το καταφερνεις!
    Καποια στιγμη θα σου μιλησω και για το πως φτειαχνουμε το προφιλ ενος αγνωστου!Φτανουν λιγα στοιχεια!Η σπουδαιοτερη πληροφορια ομως ειναι μια φωτογραφια και ενα σχολιο!
    Και οταν δεν υπαρχουν αυτα,καλουν εμενα στην υπηρεσια!
    Καλο Σαββατοκυριακο αγαπητη Δεσποινα!

  2. May 17, 2008 12:01 pm

    Σ’ ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκριση.
    Σου εύχομαι όλο και λιγότερο να είσαι υποχρεωμένη να πεις ‘μην το παλεύεις’
    Ξέρεις όταν σκέφτηκα σήμερα το πρωί το παιχνίδι, στην αρχή δίστασα. Αυτό που ζητάω από τους bloggers είναι τί θα πουν στην δική τους οριακή κατάσταση και αυτό δεν είναι εύκολο.
    Το ‘μην το παλεύεις’ έχει δυναμισμό, μου αρέσει πολύ και σου ταιριάζει νομίζω
    Και πάλι ευχαριστώ θερμά

  3. May 17, 2008 4:16 pm

    Αγαπητή Δέσποινα, σε ευχαριστώ για την πρόσκληση θα απαντήσω στο ολοκαίνουργιο μπλόγκ- ησυχία δεν έχω!-
    καληνύχτα

  4. May 17, 2008 5:28 pm

    @Κωστα μου .. ναι τα φιλια τα εχουμε σε ενα καλαθακι στην εισοδο, τζαμπα πραμμα. Σε μενα οχι δε ταιριαζει με την εννοια οτι το παλευω, αλλα δεν μπορω να παλευω με αλλους εκει που η μαχη ειναι ανιση και υπαρχουν θυματα. Προτιμω την εκεχειρια. Δε συμβαινει συχνα ομως.

    @σοφαρακι το χαρηκα, συνεχεια της αυτοκριτικης του προηγουμενου ηταν για μενα. Πολλες φορες το ρημα παλευω δε σημαινει πεισμα, αλλα ταλαιπωρια. Αυτο το δευτερο ειναι που με φερνει στο οριο. Φιλακια.

    @Σοφια μου οποτε θελεις και αν θελεις, ξερεις πως ειμαι εγω με τα παιχνιδια, ουτε παρεξηγω ουτε δισταζω να πω οτι σε καποια δεν μπορω να παιξω. Φιλια.

  5. May 18, 2008 12:48 am

    Ε, δεν την παλεύω!

    Πολύ αφοπλιστική για ατάκα πάντως. Δύσκολα θα τη χρησιμοποιούσα. Προτιμώ το “καλά, μη φας” (έχει και κουζίνα μέσα που σε θυμίζει χιχιχι)

  6. May 18, 2008 5:48 am

    μου αρέσει το μη το παλεύεις, πολλές φορές οι συζητήσεις είναι περιττές και μπορεί να προκαλέσουν μεγαλύτερα αδιέξοδα.
    Θα παίξω. Σύντομα. Πώς να αρνηθώ δική σου πρόσκληση και μάλιστα ονομαστική!
    Καλημέρα κοριτσάκι!!!

  7. May 18, 2008 7:18 am

    Despinaki κάτι παρόμοιο νομίζω είναι και το δικό μου ‘μοττο’ ‘move forward the next….’ Γιατί η ζωή είναι έτσι τελικά! φιλιά κυριακατικά x
    p.s είχα κεφια πάλι για joneses παιχνίδια!

  8. May 18, 2008 7:37 am

    @γιατρουλη, καλα εφιαξα πεντε μεζεδες και με εχετε συνδεσει με την κουζινα. Καλα που μου το θυμησες να πεταξω καμια καλοκαιρινη ιδεα.
    Το “καλα μη φας” εχει μια δοση απαξιωσης και δε θα τολεγα. Το “μη το παλευεις” παλι εχει μια δοση ηττοπαθειας που δε με πειραζει να βγαινει προκειμενου να αποφυγω ασκοπες συζητησεις.

    @μελισσουλα μου, με την ησυχια σου οποτε θελεις και οταν θελεις, καλοκαιρακι ειναι ωρα να χαιρεσαι τις ομορφιες του. Σε φιλω.

    @Πηνελοπη καρδουλα, πολυ σωστο, αν δεν προχωρησουμε στο επομενο, δεν την προλαβαινουμε τη ζωη, μας αφηνει πισω. Φιλακια.

  9. May 18, 2008 8:03 am

    το ‘χω ήδη έτοιμο, θα το ανεβάσω σε λίγο🙂
    δεν είναι καλοκαίρι πια εδώ😦
    κάνει κρύο σήμερα και το πρωι έβρεχε κιόλας και χθες που ήρθα έβρεχε…
    χάλια

  10. May 18, 2008 8:36 am

    Θα φιαξει βρε μελισσουλα. Να σκεφτεσαι την Παρασκευη και το Σαββατο που ηταν τοσο ομορφα. Οι ομορφες μερες θα ξαναρθουν. Ασε πουυυ.. καλα εσυ δεν θα πας Αθηνα το επομενο Σαββατοκυριακο; ΣΤΑΜΑΤΑ λοιπον! χεχε!
    Μαλλον θα το δω οταν γυρισω.

  11. FoodJunkie permalink
    May 20, 2008 2:03 am

    Ευχαριστώ για την προσκληση Δέσποινα, και για την ανταπόκριση στο δικό μου κάλεσμα. Είμαι πηγμένη στις κούτες, μετακομίζω αύριο, και δεν έχω χρόνο ούτε για κομμωτήριο….🙂

    Μόλις τελειώσω θα το παίξω το παιχνιδάκι

    Φιλιά!

  12. Blue permalink
    May 21, 2008 1:38 pm

    Αχ! Είχα πρόσκληση για παιχνιδάκι και το πήρα μόλις τώρα είδηση!!!!
    Δεσποινάκι μου…. διαβάζω διαβάζω και δεν προλαβαίνω να σχολιάζω! Μα πόσες μέρες έλειψα πια!??!
    Δεν βλέπω την ώρα να τελειώσω να παίξω το παιχνιδάκι! Πολύ μου άρεσε η ιδέα!

Leave a Reply

