Skip to content

η ωριμη ανοιξη και το μικρο παιχνιδιαρικο καλοκαιρι

May 18, 2008

Οπου κι αν κανω κλικ σημερα υπαρχει μια καλοκαιρινη γευση. Σχεδον παντου. Στην “Γουασινγκτονγκ” οπως την θελει ο μπλογκερ, αφου εβρεξε μια βδομαδα συνεχεια, οι φυλλωσιες των δενδρων εγιναν τοσο πυκνες που δε βλεπω πια πισω το σπιτι των γειτονων. Αυτη την εποχη η ανοιξη ειναι σαν ωριμη κυρια που αρχιζει να ξεθωριαζει και εκει καπου το επομενο Σαββατοκυριακο παραφυλαει πισω απο μια γριλλια ενα μικρο αγορακι με ξανθες μπουκλες. Το καλοκαιρι ειναι σαν τον Κωνσταντινο μου και τον Τεντυ μου οταν ηταν τριων χρονων. Με ξανθα δαχτυλιδια στα μαλλια.

Ετσι μπαινει το καλοκαιρι τυπικα εδω, στο Σαββατοκυριακο του “Memorial Day”. Με τις πρωτες εξορμησεις στις παραλιες της ανατολικης ακτης, με τους riders των Harley Davidson, με τα γεννεθλια της Δαφνης μου με τη γιορτη του Κωνσταντινου μου, με τη γιορτη της μικρης βαφτισιμιας μου Ελενης, με τη γιορτη της αδερφουλας μου της Τινας. Τα τρια τελευταια χρονια με βρηκαν αυτες τις μερες στην Ευρωπη, Περουτζια, Σικελια, Κοπενχαγη. Φετος κι ενω θαπρεπε να μαζεψω τον κοσμο εδω να υποδεχτουμε μαζι το καλοκαιρι, με προλαβαν αλλοι.

Αποψε λοιπον παμε στου φιλου Νικητα που περιεγραψε την βραδυα σαν γιορτη ανοιξης, αλλα εγω ξερω οτι ηταν τα γεννεθλια του πριν λιγες μερες, ποτε δε το ανακοινωνει στους καλεσμενους του. Προχτες (ο Νικητας ειναι στο διπλανο γραφειο απο μενα) μου ειπε οτι το βραδυ θα εχουν και campfires. Γυρισε και η αγαπημενη Ελιζαμπεθ απο το Καταρ και εχουν διπλη χαρα.

Το επομενο Σαββατοκυριακο θα μαζευτουμε στης Λουκιας μιας και γιορταζει το Ελενακι.

Μετα παλι θα εξαφανιστει ο Ερρικος στην Ευρωπη κι εγω μονη μου δεν φιαχνω γιορτες και πανηγυρια.

Σε δυο ωρες απο τωρα θα βρισκομαι σε ενα ομορφο σπα οχι πολυ μακρυα απο το σπιτι μου. Θυμαμαι τη μελισσουλα που πηγε με τη φωτογραφικη μηχανη στους Πρερηδες στην Λωζανη και γελαω. Εγω παλι δεν μπορω να φωτογραφιζω σε τετοια μερη. Τα παιδια μου μου ειχαν κανει δωρο μια δωροεπιταγη για το Pearl Spa και παω σημερα για να με βρει το καλοκαιρακι ανανεωμενη.

Μια γλυκεια καλοκαιρινη Κυριακη σε ολους και πολλα γλυκα φιλια.

17 Comments leave one →
  1. May 18, 2008 8:54 am

    λοιπόν, είμαι moody από την ώρα που ξύπνησα (αργά ήταν)!
    ήρθα τώρα εδώ και μου έφτιαξες το κέφι. έρχεται το καλοκαίρι!!! δε μπορεί που θα πάει?? θα έρθει, εν ανάγκη θα το σύρουμε από ξανθά του δαχτυλίδια. και ναι πέρασαν δυο υπέροχες μέρες, και ναι έρχεται ένα Σαββατοκύριακο στην Ελλάδα. Μια χαρά!!! Δε γκρινιάζω άλλο, τέλος.

    Πας σε spa ε? Τέλεια, είμαι σίγουρη θα το ευχαριστηθείς, ε είναι και δώρο των αγοριών…
    Οσο για τις φωτογραφίες, ούτε εγώ με φανταζόμουν να το κάνω. Με άφηναν οι κοπέλες μόνη για να ξεντυθώ και μετά να ντυθώ κι εγώ τραβούσα φωτογραφίες και έτρεμα μη μπουν και με τσακώσουν με τη μηχανή στο χέρι σαν την κινέζα🙂
    Παντού αλλού ήμουν μόνη, οπότε καμιά ντροπή δεν είχα!!!
    Φιλιά πολλά και Καλό Καλοκαίρι😉

  2. May 18, 2008 9:35 am

    AAXX Τι ωραία!! Δέν έχω πάει ποτέ σε σπά. γιατί πρώτον δεν έχουμε εδώ και δεύτερον…..δεν έχει δεύτερον. Η αλήθεια είναι ότι δεν νομίζω να υπήρχε γυναίκα πάνω στην γη που να της δυνόταν η ευκαιρία και να μην πήγανε!
    Σου εύχομαι όταν διαβάσεις το σχόλιο, να είσαι ανανεωμένη και ευχαριστημένη, να περνάς καλά με τους φίλους σου, να χαίρεσαι τα παιδάκια σου, που από ότι φαντάζομαι δεν είναι πια παιδάκια, για να κάνουνε τέτοια δώρα, και τον Ερρίκο φυσικά που σε καμαρώνει!
    Καλό Καλοκαίρι, και αν έρθεις Ελλάδα, ελπίζω να συναντηθούμε.

  3. May 18, 2008 10:08 am

    Να χαιρεσαι τους ανθρωπους που αγαπας Δεσποινακι!
    Και παντα καλοκαιρια στις καρδιες σας!
    Καλημερα και καλη Κυριακη χαρα μας!Φιλι!

  4. May 18, 2008 10:49 am

    καλορίζικο το νέο σπιτάκι!
    να χαίρεσαι τους αγαπημένους σου που γιορτάζουν και να καταευχαριστηθείς το δωράκι σου🙂

  5. May 18, 2008 12:27 pm

    Το έχω κανονίσει για Τετάρτη παρέα με καλή μου φίλη. Βέβαια και οι δύο θα θέλαμε να είμαστε στης Elizabeth Arden και όχι στη Γλυφάδα… αλλά δεν πειράζει, πού θα πάει …..
    Πολύ καλοκαιρινό το κείμενό σου σήμερα, όλοι συνεννοημένοι είμαστε μου φαίνεται …
    και ξέρεις μου αρέσει αυτή η συνεννόηση χωρίς να έχει τυπωθεί τίποτα πριν…
    Να περνάς καλά με τους αγαπημένους σου …
    πολλά φιλιά εκεί στη μακρινή Washington ..

  6. May 18, 2008 1:22 pm

    να σου πω οτι σκεφτομουνα ακριβως τα ιδια αυτες τις μερες;!
    για σπα δεν το βλεπω αν και εχω μια ορεξη να μην σου πω, αλλα μια βολτα απο την αισθητικο και την φυσιοθεραπευτρια μου που κανει κατι μασαζ…να θελεις να μεινεις εκει κατω απο τα χερια της για παντα, θα τα κανω!!!!!

    παρε με μαζι σου, φιλια πολλα απο τα καλα τα Κυριακατικα!

  7. May 18, 2008 3:31 pm

    Λοιπόν σας έπιασε το καλοκαιράκι με τη So Far! Mπράβω τα αγοράκια σου σε σκέφτονται! Το Spa ότι καλύτερο ….(κοντεύω να κάνω μεταπτυχιακά) x

  8. May 18, 2008 11:12 pm

    @μελισσουλα. Και να ηθελα να βγαλω φωτογραφιες δε γινοτανε. Περιβολη πετσετα και ρομπα τα πραγματα στο λοκερ, ξαπλα τεζα τα χερια σε ζεστα γαντια με κρεμα, το φχαριστηθηκααααααααα!!! Περισσοτερα ισως αυριο. Και ετσι μπραβο, γρινιαρογατο πια νιαρ νιαρ! Καλη βδομαδα και να τελειωνει γρηγορα.

    @Σοφια, Κακως να ανοιξουμε ενα σπα κι εκει. Λοιπον εχει η Ελλαδα μερη που μπορεις να φιαξεις κατι τετοια και να ερχεται ολη η Ευρωπη κατω. Τωρα εδω που τα λεμε μια βουτιτσα στη δικη σου θαλασσα ειναι το καλυτερο αναζωογονητικο. Φιλια Σοφουλα. Ευχαριστω για τιε ευχες.

    @Κωστακη μου, σ’ ευχαριστω, φιλι και σε σενα, καλη βδομαδα.

    @cook Σ’ ευχαριστω πολυ για τις ευχες. Καλη σου μερα.

    @Σοφαρακι, σημερα εκει ηταν δυο κοπελες που ειχαν ερθει μαζι. Πολυ ωραια ειναι ετσι, ρηλαξαρεις κουβεντιαζεις χαλαρωνεις. Στην Ελιζαμπεθ Αρντεν δεν εχω παει, τη βλεπω εκει στο δευτερο οροφο στην Wisconsin Ave απεναντι απο την Mazza Gallerie που παω καμια φορα. Νομιζω οτι η λιστα αναμονης ειναι τεραστια, ετσι εχω ακουσει. Τι μου λες τωρα, μια χαρα ειναι και η Γλυφαδα. Σε φιλω.

    @Αριστεα μου ενα μασσαζ τελειο! Ασε ξανανοιωσα, και χρησιμοποιουν κατι προιοντα πασαλειψατερ που μοσχοβολανε πρασινο τσαι. Νομιζω οτι το πρασινο τσαι ειναι η απολυτη σπα μυρωδια. Να πας Αριστεα μου, αντε επι τελους στο φιαξανε το ιντερνετ? Φιλακια ουαν γουεη Γουαστινγκτον-Νορμανδια

    @Α ναι, η αληθεια ειναι οτι πρωτα μπηκα στο δικο της, ζεσταθηκα με το καλοκαιρι της και μετα εγραψα εγω. Τωρα παλι ζεστη τροπος του λεγειν, εκει γυρω στους 18-20 βαθμους εχει κολλησει. Φιλακια.

    @a tutti μολις γυρισα απο την γιορτη του Νικητα στην Αλεξανδρεια της Βιρτζινια. Δεν ειναι μακρυα απο εδω, τρια τεταρτα δρομος. Για καινουργιο ποστ ουτε λογος. Ειμαι πτωμα. Μεχρι και καζατσοκ χορεψα. Πολλα φιλια! Βουρ νανακια.

  9. May 19, 2008 1:52 am

    Πώς πήγε το μποτέ? χαχαχα!

    Καλημέρα και καλή εβδομάδα😀

    PS: Σήμερα, πριν γιορτάσουμε, να σκεφτούμε πως θυμόμαστε τη γενοκτονία των Ποντίων. Μακάρι να αναγνωριστεί και από τις ΗΠΑ οσονούπω

  10. May 19, 2008 3:35 am

    πως το λέει η μαμά σου, άντρα θέλω τώρα τονε θέλω? ε πες μας για το σπα ντε… ήρθα πρωί πρωί και τίποτα, ψιχουλάκια…
    Καλημέρα παμπερντ λειντι!! και θα τελειώσει γρήγορα η βδομάδα γιατί την Παρασκευή δεν δουλεύω χοχοχο!!

  11. May 19, 2008 4:35 am

    Πολύ μου άρεσε το δώρο των παιδιών. Μπράβο τους.
    Να δω τα δικά μου θα με σκέφτονται????
    Ας πιούμε στην γιορτή της Άνοιξης λοιπόν!
    Καλή εβδομάδα και να χαίρεσε τους δικού σου!!!

  12. May 19, 2008 6:07 am

    @mad Το μπωτε μια χαρα πηγε γιατρουλη μου, Ματαιοτης ματαιοτητων καλε μου. Ε τωρα αφου το ξερεις οι αμερικανοι θα στρεναχωρεσουν τους τουρκους?? Παντως δε το θυμομουνα ουτε ακυσα σημερα ειδησεις. Σ’ ευχαριστω.

    @μελισσουλα. Τι να πρωτοκανω η γυριστρα. Καποια στιγμη θα γραψω και γι αυτο. Διαβασα και της Ευης που το κλεινει παλι και στεναχωρεθηκα. Αλλα κι αυτη αγχωθηκε με το μπλογκινγ την καταλαβαινω. πφ Δευτερα πρωινιατικα αντε να ανεβασω τωρα τη διαθεση.

    @μαρκονι Εσενα σε σκεφτεται ολη η μπλογκογειτινια, τα παιδια σου δε θα σε σκεφτουν; Τι λες τωρα. Στην υγεια της ανοιξης και οσων γιορταζουν αυτη τη βδομαδα. Καλη βδομαδα.

  13. May 19, 2008 9:14 am

    πολύ ενδιαφέρον blog με ωραία κείμενα και φωτό. πολύ καλή δουλειά. μπράβο

  14. May 19, 2008 11:53 am

    Δεσποινούλα μου μετά το spa τί προβλέπει το πρόγραμμα;;;χιχιχιχι!!!!

  15. May 19, 2008 6:16 pm

    @vaggelis vlahos Καλως ορισες και σ’ ευχαριστω Βαγγελη. Απο οτι ειδα εχεις κι εσυ ενα πολυ ενδιαφερον φωτογραφικο μπλογκ.

    @νανα μου, μετα το σπα μαλλον καμμια σπανακοπιττα με βλεπω να τσακιζω! Μακια σου.

  16. May 19, 2008 6:23 pm

    @νανα Βρε νανουκω, εκλεισες τα σχολια σου? Τι εκανε βρε παιδια αυτη η Νανα?

  17. Blue permalink
    May 21, 2008 1:41 pm

    Μετά την κούραση των τελευταίων ημερών έχω να δηλώσω τα εξής:
    1. Θέλω κι εγώ spa….
    2. Μου είναι απαραίτητο…
    3. Το χρειάζομαι…
    4. Σε ζηλεύω Δεσποινάκι!!!!

Leave a Reply

