Skip to content

μια χαλαρη καλοκαιριατικη Δευτερα

May 28, 2008

Σημερα λογω ζεστης δεν θα γραψουμε τιποτα πολυπλοκο, τιποτα που να προβληματιζει. Δε θα παμε ταξιδι, ουτε καν εκδρομη. Ελατε να καθησετε χαλαρα παρεουλα μου, εδω στην σκια του κηπου, οπως καθομουνα σχεδον ολη μερα τη Δευτερα που μας περασε. Κατω απο τα μεγαλα δεντρα και κατω απο την ομπρελλα να μη μας καιει ο ηλιος.

Θα φιαξουμε φραπεδιες και θα ξεφυλλισουμε περιοδικα.

Θα πιουμε κρασακι μεχρι να μας αρεσουν ολα στη ζωη μας.

Θα κοιταμε το αεροπλανο που θα μας παει μακρυα, στην Ελλαδα ας πουμε.

Και σαν τον κισσο τον μπερμπαντη, θα διαπλεκομαστε.

Περσυ στις 14 Μαη, ειχα γραψει ενα μικρο ποστ για το καλοκαιρακι. Το βρηκα και το ξαναφερα:

… Το κορμι μου βαθουλωνε πιο βαθεια μεσα στ’αχυρο, το κεφαλι μου εγερνε προς τα κατω, μ’επαιρνε ενας λιγολεπτος υπνος που δεν τον μολογουσα σε κανεναν. Ηταν γλυκος — και στο ξυπνημα σαν να γυριζα απο αλλους κοσμους. Αλλα ο καμπος γελουσε και τα σταφυλια κρεμονταν απ’την κληματαρια ωριμα, και το χερι μου πηγαινε να κοψει, το στομα μου να τα γευτει, κι ελεγα μεσα μου οτι απ’ολους τους κοσμους, απ’ολα τ’αστερια που ειναι κοσμοι, ισως η γη ναταν η ωραιοτερη.

Απο τα <<Ψαθινα Καπελλα>> της Μαργαριτας Λυμπερακη. (1946)

Ειμαι τελειως κολλημενη μ’ αυτο το κομματι.

Βρηκα και το σχολιο της αγαπημενης λαιδης που μου απαντησε με αποσπασμα απο το ιδιο βιβλιο. Περσυ τετοιο καιρο σχεδον γραφαμε μονο η μια στην αλλη.

“Eκείνο το καλοκαίρι αγοράσαμε μεγάλα ψάθινα καπέλα. Της Μαρίας με κεράσια γύρω-γύρω, της Ινφάντας με γαλάζια μη-με-λησμόνει, κι εμένα με παπαρούνες κόκκινες σαν τη φωτιά. Έτσι όταν ξαπλώναμε στα στάχυα, ο ουρανός, τ’αγριολούλουδα κι εμείς γινόμαστε ένα. (…)”

Σας φιλω γλυκα με ενα μεγαλο φιλι που ελπιζω να κρατησει αρκετες μερες.

34 Comments leave one →
  1. May 29, 2008 12:52 am

    Απολαυστική Δευτέρα !!!
    μου άρεσε αυτό το :πέρσι τέτοιο καιρό γράφαμε μόνο η μια στην άλλη μου θύμισε τις δικές μου πρώτες μέρες στη μπλογκόσφαιρα
    Καλή σου μέρα !!!! εκεί στο UZA

  2. May 29, 2008 1:28 am

    καλημέρα Δεσποινάκι καλοκαιρινό! στην καινούρια βεράντα αυτό θα είναι το πρώτο πράγμα που θα κάνω, προς το παρόν τα ‘χω παίξει…
    φιλιά πολλά

  3. May 29, 2008 2:07 am

    Πάρα πολύ ωραία και χαλαρά, πάντως στις περιγραφές μεταφέρεις το συναίσθημα με πολύ γλυκό τρόπο. Δίπλα έχεις φωτογραφίες από την Γεωδαισία. Με έχει φάει η περιέργεια, τι είναι αυτό? Τώρα που πήγε το ρομπότ στο Άρη και κάνει το μηχάνημα αναλύσεις, εσείς από κάτω τα τακτοποιείτε και τα ταξινομείτε η είναι κάτι άλλο? Μέχρι και το γκούγκλι έψαξα αλλά δεν μου είπε τίποτα. Αν δεν σου είναι δύσκολο σε παρακαλώ, πές μου τι είναι αυτή η επιστήμη!!
    καλημέρα

  4. margarita permalink
    May 29, 2008 2:20 am

    kalokairaki exei kardia mou
    kai h agaph mou kalokairaki.

    klp tragoudouse h Giobanna ( mh mou peis pali pou ta thymithika auta ta melo tragoudia..) Aytes oi meres einai panta oi pio omorfes .. H arxh tou kalokairiou .. einai autes oi stigmes pou me lyonei h nostalgia.. Kai fetos pali tha tis xaso… Edo tora o kosmos ta mazeuei ta trapezakia apo exo kai metaferei th zoi tou sto A/C… Tha mou peis me mhn griniazo kai dikio exeis .. Agaphsa taxidiari kai ego opos leei kai o famous uncle..

    perimeno me agonia the definition and explanation of Geodesy!!!! sth Sofia ..
    pro panton ton skopo kai th shmasia..
    A nai, psaxnontas brhka kai poia einai h alln pelaths tou Baggelh le coiffeur..

    Filakia Margarita akoma 3 meres magiopula..

  5. Εβίτα permalink
    May 29, 2008 2:25 am

    Πρώτη φορά σας γράφω αν και σας διαβάζω συχνά, μ΄αρέσει ο τρόπος που γράφετε. Το απόσπασμα απ τα Ψάθινα Καπέλλα ήταν η αιτία να σας γράψω. Λατρεύω αυτό το βιβλίο! Τόσα χρόνια πέρασαν απ΄την πρώτη φορά που το διάβασα και η ίδια πάντα αίσθηση. Καυτό καλοκαιρινό απομεσήμερο, φώς, γεύσεις, μυρωδιές, αισθήσεις κι αισθήματα.
    Νά είστε καλά!
    Καλημέρα

  6. Κατερίνα permalink
    May 29, 2008 2:31 am

    Δεσποινάκι μου.καλημέρα.Από την ίδια διεύθυνση σου γράφω, δεν καταλαβαίνω για τι τρυπώνουν στο σπαμ. Ο καιρός και εδώ καλοκαιρινός με τη διάθεση μόνο για βόλτες φραπεδιές και παρεούλα.Ο κήπος σου μου αρέσει πολύ και το φανάρι που παίζει με το κισσό θα είναι το επόμενο θέμα που θα ζωγραφίσει η φίλη σου.Προς το παρόν έχει πήξει στη δουλειά, τρέχει με συναντήσεις μέχρι αργά. Φιλάκια καλοκαιρινά

  7. May 29, 2008 3:49 am

    Τσαγκαροδευτέρα δηλαδή?
    Τέλεια είναι. Ήδη πίνω φραπεδάκι, αυτό το χωρίς γάλα δεξιά!
    Καλημέρα!!!!

  8. May 29, 2008 3:55 am

    Καλημέρα – και φαίνεται πραγματικά όμορφη η μέρα εκεί…

    Γίνεται παρακαλώ αυτό το αεροπλάνο που θα σας φέρει στην Ελλάδα να πάρει εμένα και να με πάει πίσω στα δικά σας τα μέρη;… (it’s one of those days…)

    Καλή εβδομάδα και καλή συνέχεια…

  9. May 29, 2008 4:08 am

    Καλημέρα
    τι να πρωτοθαυμάσω; Τις φωτό, την αισιοδοξία σου, την καλή σου διάθεση;
    Κρατώ το μεγάλο σου φιλί, και ελπίζω και εγώ, να κρατήσει αρκετές μέρες…

  10. May 29, 2008 4:21 am

    Καλα κρασιά πρωι πρωί εδώ ήθελα να το γράψω το προηγούμενο ποστ ;):)

  11. Φλο permalink
    May 29, 2008 5:13 am

    Μέσα στη ζέστη της Θεσσαλονίκης, ο κήπος-δάσος λειτουργεί κατευναστικά…Τι ωραίο και συνάμα τι σκληρό βιβλίο, όπως το καλοκαίρι.

  12. Blue permalink
    May 29, 2008 6:28 am

    Μου είχες θυμίσει τα εφηβικά μου χρόνια τότε Δεσποινάκι… με τα Ψάθινα καπέλα και τις αδελφές μου… το διαβάζαμε πάντα τα καλοκαίρια στην Υδρα και ψιλοταυτιζόμαστε με τις ηρωίδες… Μαλώναμε μάλιστα με τη
    Χ. ποια έμοιαζε περισσότερο με την Ινφάντα…
    Τι όμορφο να είσαι 14-15 χρονών, και τι κρίμα να μην καταλαβαίνεις τότε, πόσο όμορφο είναι!
    ΅
    Τι ωραία που πέρασες την ημέρα στον κήπο κάτω από τη δροσιά της ομπρέλας και με παγωμένο κρασάκι … Εδώ έχει σχεδόν καύσωνα και σήμερα πέρασα το πρωινό στο κέντρο… Μόλις μπήκα σπίτι εκατσα 5 λεπτά στη βεράντα και χαζευα τη ροδιά… Δεν είμαι τυχερή που την έχω εδώ?
    Φιλάκια

  13. May 29, 2008 6:54 am

    Μα καλά βρε Δεσποινούλα …όλη μέρα εκει θα τη βγαλετε;;;Δεν έχετε δουλειές…μαγείρεμα…τζάμια…σκάλες….όπως έχουμε εμεις εδώ;;;
    Χμμμ…..καλά λένε ότι η Αμερική δουλειά δεν έχει και κανει τον κόσμο πάνω κάτω!!!!χιχιχιχι!!!!!
    Μμμμμμμμμμμμμμμάκια με εκχύλισμα κισσού(ένα κι ένα για την κυτταρίτιδα)

  14. May 29, 2008 7:24 am

    τι υπεροχο βιβλιο χριστε μου! δεν υπαρχει ανθρωπος που να το εχει διαβασει και να μην το εχει ερωτευτει!
    ευχαριστω για την ομορφη φιλοξενια στον κηπο σου…διαθετει ολα τα καλα για να ανακουφιστουμε απο την ξαφνικη ζεστη που μας αποκανε…φιλια!!!

  15. May 29, 2008 7:29 am

    Ωραίο απόσπασμα από αγαπημένο βιβλίο! Αυτό και ένα ακόμα, το “Ένας θεός ξεπετιέται” είναι από τα βιβλία που έχω συνδέσει με εικόνες, μυρωδιές και ήχους καλοκαιριού!! Βρε τι μου θύμισες, παιδικά χρόνια… Α, είναι κι ένα τραγούδι-ωδή στο καλοκαίρι, που αγαπώ πολύ! Μου το θύμισες και θα το ανεβάσω 🙂

    Σε φιλώ πολύ (αχ μου έλειψες…)

  16. May 29, 2008 7:31 am

    Η πρώτη φωτογραφία, με την καταπράσινη ομπρέλα, κάτω από τα καταπράσινα φυτά, είναι πολύ σκανδαλιστική… Σε προσκαλεί να καθίσεις από κάτω της, όχι όλη μέρα, όλο το καλοκαίρι!

  17. May 29, 2008 7:49 am

    xmmm το φιλί θα κρατήσει αρκετές μέρες…busy then
    there you are.. then the post
    Tα ψαθινα καπέλλα πόσο μου άρεσε βρε Δεσποινάκι, το ελληνικό καλοκαίρι ήταν για μένα αυτό το βιβλίο και λιγότερο του Λακαριέρ…. Ετσι τα έλεγα και εγώ με το Sofaraki στις αρχές και με προέτρεπε να γράφω πιο συχνά και μου είχε φανεί τόσο περιέργο όλο το concept του blogging.. Δεν είναι μακριά τώρα η Ελλάδ νατο καλοκαιράκι έφτασε … Φιλί

  18. May 29, 2008 8:14 am

    Μια συντομη καλημερα σε ολους που ζητησανε σημερα λιγη δροσια εδω. “…busy then
    there you are..” ειπε η Πηνελοπη και ποσο δικιο εχει. Μακαρι να ητανε ολες οι μερες σαν την Δευτερα που μας περασε. Θα επανελθω με σχολια αργα το δικο μου βραδυ. Μεχρι τοτε πολλα φιλια σας στελνω με το τζετ που αφησε ασπρη γραμμη.

  19. Blue permalink
    May 29, 2008 9:10 am

    ΩΧ!!!!! Παραλίγο να το ξεχάσω!
    Χρόνια Πολλά και Όμορφα στη Δάφνη.
    Να τη χαίρεσαι Δεσποινάκι μου!

  20. May 29, 2008 1:05 pm

    Αγαπητο μου γλυκοδεσποιναριον,μολις γυρισα απο ενα 12ωρο ταξιδακι!
    Το μποτιλιαρισμα δεν το ειχα προγραμματισει!
    Το ποστ δεν θα το σχολιαχω τωρα!
    Θα πω μονο,να χαιρεσαι την κορουλα σου την Δαφνη!Πολυχρονη!Να τα χιλιασει!
    Και Δαφνοστεφανωμενη να την χαρεις!
    Θα τα πουμε!Φιλια!

  21. May 29, 2008 8:21 pm

    @so far Καλη σου μερα κι εσενα. Πραγματικα ηταν μια μερα πολυ χαλαρη. Και αυτες οι μερες, που δεν απασχολεισαι με κατι συγκεκριμενο φαινονται μεγαλυτερες. οσο για την αρχη του μπλογκινγκ, γραφαμε μια δυο φορες το μηνα και για μας μονο, πως λεμε γραφω για να με διαβαζω! Ετσι καπως. Σε φιλω πολυ.

    @μελισσουλα αντε κοντευεις, μια δυο μερες ακομα. Φιλια

    @Σοφια. Να σου πω. Γεωδαισια ειναι η επιστημη που ασχολειται με τη μελετη του δυναμικου σχηματος και του μεγεθους της γης και των πλαντηων και με τα πεδια βαρυτητας τους χρησιμοποιωντας μετρησεις απο τεχνητους δορυφορους. Για περισσοτερα σου εστειλα μεηλ για να μη συζηταμε για δουλειες εδω. Φιλακια.

    @Μαργαριτα καλα ειπα οτι εισαι κατασκοπος. Και γρινιαζεις βρε παιδι μου, Προχτες στο Πορτο, σημερα στα εμιρατα, παραπροχτες στη Βιεννη, και νιρι νιρι νιρι ΑΜΑΝ!!!! Να μου φιλησεις τον υπομονετικο αγαπημενο σου ταξιδιαρη. Αντα τσακω κι εσυ 5-6 φιλακια.

    @Εβιτα, καλωσορισες και σ’ ευχαριστω που εγραψες. Σ’ ευχαριστω για τα καλα σου λογια, να ερχεσαι και να γραφεις. Μαλλον δεν εχεις μπλογκακι ε; Αν κανω λαθος πες μου. Για να ερθω να σου κανω κι εγω επισκεψη!

    @Κατερινα, μη το παρακανεις στις υπερωριες. Αν δε κανω λαθος πρεπει να ξεκουραζεσαι και λιγο. Μπα ζωγραφιζεις κιολας; Να μου κανεις το πορτραιτο βρε!!!!! χε χε Φιλακια.

    @Ραδιο Μαρκονι!!!!! Σωστη επιλογη φραπεδιας! Ο αλλος ειναι δικος μου!!!! χο χο χο

  22. May 29, 2008 9:03 pm

    @Ted Lelekas Μα φυσικα αλλαζουμε αν θελετε! Χαιρομαι που περασατε απο δω. Τωρα ειμαι περιεργη να δοκιμασω την CAVA που προτεινετε για το καλοκαιρακι.

    @Stiliano Ε ναι τα Σαββατοκυριακα μαζευουμε αισιοδοξια και καλη διαθεση για να μας κρατησει τις μερες που τραβαμε κουπι. Φιλια.

    @Πηνελοπη αφηρημενη αχ! Χμ Νομιζω το δικο σου καλοκαιρακι ερχεται πριν απο το δικο μου.

    @Φλο Μια βολτιτσα στο δασος λοιπον. Μεχρι να δροσισει λιγο.

    @μαι λειντυ τι ομορφα που ειναι οταν μπορεις σε μιση ωρα να βρεθεις διπλα στη θαλασσα και διπλα σε μια τρελλη ροδια. Ονειρο. Φιλακια!
    Και σ’ ευχαριστω για τις ευχες.

    @Νανα τι μαγειρεμα, ριξαμε ενα στεκι στο μπαρμπεκιου και τελειωσε το θεμα. Τι μου λες για τον κισσο? Να εχω το φαρμακο σπιτι μου και να μη το ξερω? Που ειναι το μπλεντερ μου? Ματς μουτς!

    @δενδρογαλη μου, καλως μας ξαναρθες και χαιρομαι που σε βλεπω κεφατη. Ειδες σου εδωσα και εμπνευση !!!

    @Κωστακη σ’ ευχαριστω κι εσενα για τις ευχες. Πολυ συντομο ταξιδακι ε Ψεκαστε σκουπιστε τελειωσατε . Τα λεμε αυριο. Φιλια.

  23. May 30, 2008 2:01 am

    α δεν έχει καινούριο ποστάκι σήμερα? μας χαρίζεις ακόμα μια μέρα καλοκαιρινής χαλάρωσης στον αμαζόνιο σου Δεσποινάριον 🙂
    φιλιά πολλά και bonjour!!

  24. May 30, 2008 2:02 am

    αυτη η ακρίδα στο αβαταρ μου απο που ξεφύτρωσε??

  25. May 30, 2008 5:41 am

    εγώ που είμαι PacMan τι να πω?
    Με πόδια, πεταχτά αυτιά και ….κέρατο!!!!

  26. May 30, 2008 6:15 am

    Οοοοχι δεν εχει ποστακι σημερα. Μου επεσε μπολικη δουλεια κι ετσι που παω ουτε αυριο θα εχει. Αν μαζευτω σημερα σπιτι στις 9 καλα θα ειναι. Χτες 6-8 φυτευα γερανια στις γλαστρες. Θα σας τα δειξω. Μετα 8-9 εβγαζα λασπες και χωματα απο πανω μου. Μετα να φαω κατιτις, και μετα κλεινω ως μπλογκερ! χε χε χε!!!!!!
    Ειδατε τι χαριτωμενα που ειναι αυτα τα αβαταρς. Τα αλλα με τα πατσγουορκ σχεδιακια με ζαλιζανε. Ετσι επελεξα τη σειρα τερατακια που σας εκφραζουν περισσοτερο. Η πρες βλεπει το νικ, σκεφτεται λιγο και δινει στον καθενα το καταλληλο εικονιδιο! Εγω δε ξερω τιποτα, η πρες τα κανει οοολα!!!! Φιλια καλημερας!

  27. margarita permalink
    May 30, 2008 6:48 am

    kala an dei o Baggelis to xtenisma alla pipi fakidomyth tha pathei eggefaliko!
    to press den mporouse na balei etsi ena louloudaki ??

    kalo xemberdema me th douleia kai perimeno ta gerania..edo sthn erhmo gia change..

  28. May 30, 2008 8:27 am

    καλά πλάκα μας κάνεις? είναι χαριτωμένα και μας ταιριάζουν?? ως τι? εγώ ακρίδα με κέρατα και ο μαρκόνι πακμαν με κέρατο επισης ?
    μήπως θες να μου πεις κάτι με τα κέρατα? ξέρεις κάτι που δεν ξέρω?
    πφφφ σαν τα ζιζανια απο τον κηπο σου ειμαστε… σε λίγο θα μας ψεκάσεις να ψοφήσουμε,χαχα
    φιλιά και καλο ΣΚ

  29. May 30, 2008 11:18 am

    χμμ…
    αυτο με το κρασακι μου αρεσε πολυ
    Ολο το σκηνικο, δηλαδη, μου αρεσε… αλλα ενα μπουκαλι κρασι θα ηταν οτι επρεπε.
    Ομορφος κηπος.

  30. May 30, 2008 11:19 am

    ωχ… σαν ζιζανιο του κηπου… με εβγαλε φωτογραφια το συστημα.
    Το συστημα ειναι ενοχο, μαι ντιαρ.

  31. May 30, 2008 1:06 pm

    Eμένα ξέρεις πού θα με βρίσκεις… στο Jet συνήθως !!
    Πολλά φιλιά !

  32. Anonymous permalink
    May 30, 2008 5:23 pm

    Πολύ ωραία ανάρτηση, Δεσποινάριο… Κι εμείς εδώ, ζεστό καιρό έχουμε, αλλά εγώ επιθυμώ να βρέξει πια… Βαρέθηκα τον ήλιο…
    Ένα φθινόπωρο για μένα, παρακαλώ…
    Φιλιά πολλά, καλό Σ/Κ…

  33. May 30, 2008 5:24 pm

    Δεν είναι ανώνυμο το προηγούμενο σχόλιο γμτ, ξέχασα να βάλω όνομα…

  34. May 30, 2008 9:35 pm

    @μαργαριτα, αυριο πια τα γερανια, αν προλαβω. Ελπιζω να προλαβω να απαντησω σε ολα τα σχολια πριν κοιμηθω..

    @μελισσουλα, τα πατσγουορκ ριναι πασε βρε αγαπη μουυυυυυ!!! να τα συνηθισεις τα κερατα, αμα η πρες λεει οτι ετσι εισαι .. ετσι εισαι.. δε θα τα βαλουμε τωρα και με το ραντομ τζενερεητορ! Πφφφφ

    @χε χε μπλογκερινο, δε με εκπλησεις! Φιλια

    @σο φαρ ασε εχω στραβολαιμιασει να κοιταω τα τζετ. Παντως αμα με δεις απο ψηλα, κατεβα! Φιλακια!

    @Αρτανις μου πηρε λιγη ωρα γιατι δεν διαβαζα το επομενο κι ελεγα, μα αυτος με ξερει ποιος ναναι! Κατσεεεεε ακομα δεν μπηκε το καλοκαιρακι..

Leave a Reply

