Skip to content

κοιτα με στα ματια!

May 30, 2008

Η Una Mama , η Artanis και η μελισσουλα με καλεσαν να παιξω στο παιχνιδι με τις αληθειες και τα ψεμματα. Μια απο τις παρακατω ιστοριουλες ειναι αληθινη. Οι αλλες τρεις ειναι παλιοψεμματα. Για να δουμε τι θα πειτε κι εσεις. Ευχαριστω και τις τρεις κοπελιες.

Η Μαργαριτα ΔΕΝ επιτρεπεται να παιξει γιατι θα γινουμε βιδες!

Την Τριτη 3 Ιουνιου θα σας πω την αληθεια.

Οχι μη μου ζητατε να σας κοιταξω στα ματια!

Παμε!

1. Πριν αρκετα χρονια οταν τελειωσα τις μεταπτυχιακες μου σπουδες, εργαστηκα για τρισυμισυ χρονια στο Μοναχο στη Γερμανια. Εκει γεννηθηκε το δευτερο παιδι μου, ο Κωνσταντινος. Ακομα και σημερα ποτε ποτε τον λεμε Βαυαρο.

2. Oταν ημουν μικρο κοριτσακι, παντα βοηθουσα τη μαμα μου στην κουζινα. Απο τοτε αγαπησα την μαγειρικη. Μιλαμε για το κοριτσακι δεξι χερι.

3. Λιγο μετα οταν εκλεισα τα 34 χρονια μου επαθα μια γερη θλαση μυος στην μεση. Αυτο με κρατησε 4 μηνες στο κρεββατι, και μου κοστισε δυο χρονια με φυσιοθεραπεια και ψυχολογικα προβληματα.

4. Δεν υπηρξα ποτε καπνιστρια. Αυτο ειναι το μονο πραγμα που διαφερουμε με τον Ερρικο, που καπνιζει σα φουγαρο!

Σας φιλω γλυκα!

24 Comments leave one →
  1. margarita permalink
    May 31, 2008 1:39 am

    Den eimai zaboliara gia auto kai den paizo.. eimai san to paidiko tragoudaki me thn mikrh Elenh pou den thn paizoun oi filenades ths..

    Sniffff…
    kalo s/k koukla mou, gia emas edo kalh bdomada.. Auto to arabiko w/e me exei bgalei ektos troxias..

  2. May 31, 2008 1:53 am

    Εγώ γέλασα με αυτό που είπες για την Μαργαρίτα ότι θα γίνετε ‘βίδες’ . Τι να σου πω Δεσποινάκι μου tricky, μάλλον το πρώτο ίσως? Μαργαρίτα εσείς εκεί δουλειά δεν έχει ελληνικό σ/κ … Φιλί πρωινό

  3. May 31, 2008 3:20 am

    λοιπόν, εγώ λέω το τέταρτο. Καλημέρα Δεσποινάκι μας

  4. May 31, 2008 3:29 am

    Αναμφιβολα το 1!
    Ημουν συναδελφος σου τοτε και δεν μου εδινες καθολου σημασια!
    Με σνομπαρες!
    Ποιος να το ελεγε,πως θα σε ξαναβρισκα στην μπλογκοσφαιρα εντελως αλλαγμενη!
    Και τοσο τρυφερη!
    Υγ Μαθε κοριτσι μου να …λες ψεμματα!!!!

  5. May 31, 2008 3:42 am

    Καλημέρα
    εγώ πιστεύω το 3.
    Επειδή το βλέπω πολύ τραβηγμένο να κάνεις πλάκα με θέματα υγείας.
    Φιλιά!

  6. May 31, 2008 4:03 am

    Πιστεύω ότι το δώρο είναι πίσω από την κουρτίνα νούμερο 2, κι ελπίζω το 3 να είναι μια παλιοψεματάρα τεράστια χωρίς ίχνος αλήθειας. 🙂

  7. May 31, 2008 4:54 am

    Mr K ποιο ειναι αληθεια ψαχνουμε να βρουμε.. πφφφφ μετά παραπονιέσαι ότι σε διαβάζουμε διαγώνια και δε σε καταλαβαίνουμε.. άντε πια

  8. May 31, 2008 4:56 am

    ναι οκ, μπερδεύτικα ενταξει σορυ

  9. May 31, 2008 5:51 am

    το 2 στανταρ. οου γες!

  10. May 31, 2008 7:48 am

    Και εγώ το 1 θα πάρω για αληθινό … Για να δούμε… 🙂

  11. May 31, 2008 7:55 am

    Καλημέρα,,,χμμμμ…..χμμμμμ να πώ το πρώτο,χμμμμ θα πώ ότι βοηθούσες την μαμά. Ότι σου άρεσε η μαγειρική,
    φιλάκια

  12. May 31, 2008 8:19 am

    @tutti (οπως λεμε τουτι φρουτι) Δε θαθελα να σχολιασω τα δικα σας σχολια ακομα γιατι φοβαμαι οτι θα προδοθω. Εξ αλλου εχω τρεχαματα σημερα και αυριο. Οργανωνω BBQ στην βεραντα με μερικους φιλους και εχω και τα καλλωπιστικα μου σημερα στο σαλοοοοον ντε μπωτε (αβεκ υν προνονσιασιον φρανσεζ) Μετα απο δυο δυνατους καφεδες, μια ωρα με τη μαμα στο τηλεφωνο ειμαι ετοιμη να φερω τα πανω κατω! Τσαο μπλογκοαγαπες!

  13. May 31, 2008 8:42 am

    εγω θα διαλεξω την δευτερη ως σωστη!!!
    θα σου ευχηθω να περασετε τελεια στο μπαρμπεκιου-παρτυ που οργανωνεις και θα περιμενω με ανυπομονησια την σωστη απαντηση!
    ευχαριστω που ανταποκριθηκες…φιλια!!!

  14. May 31, 2008 8:57 am

    Καλησπέρες!
    Χμμ .. δεν είμαι καλή στο να βρίσκω τι γίνεται σε αυτό το παιχνίδι!
    Πιθανό μου φαίνεται αυτό με τη μαγειρική.
    Από την άλλη πρέπει να χεις πολλή φαντασία για να έπλασες το πρόβλημα υγείας!
    Επίσης πιθανό μου φαίνεται και το πρώτο. Αλλά και το τέταρτο!
    Θα πω στην τύχη ..
    ουφ δε μπορώ αγχώθηκα, παραιτούμαι!
    Θα πω στην τύχη χμ..
    4!!

    Φιλάκια και να πάνε όλα great με το BBQ!

  15. FoodJunkie permalink
    May 31, 2008 10:30 am

    Επειδή έχω πάθει μέση θα συμφωνήσω πως φαίνεται το πιο αληθινό!

  16. λουνα permalink
    May 31, 2008 2:18 pm

    Νομιζω πως εχεις ζησει στην Γερμανια και δεν μου φαινετε απιθανο να γεννηθηκε ενα απο τα παιδια σου εδω.
    Σε φιλω

  17. May 31, 2008 3:06 pm

    Εγώ πιστεύω ότι με τη μαγειρική τα πας πολύ καλά, λόγω μαμάς. Δεν ξέρω γιατί μου φαίνεται ψευτούλι η γέννα στη Γερμανία και ο τραυματισμός…
    Αυτά και καλό Σ/Κ. Καλά να περάσετε στη σύναξη.

  18. Blue permalink
    May 31, 2008 3:45 pm

    Xμμ… Δε θα ήταν καθόλου σωστό να πω αφού το ξέρω ποιο είναι αληθινό… ή μήπως να έλεγα για να θολώσω τα νερά…
    Μπα… δε θα πω! 😉

    Καλά να περάσετε Δεσποινάκι μου! Να μας γράψεις νέα του BBQ
    Φιλάκια πολλά

  19. June 1, 2008 4:19 am

    Δύσκολα μας βάζεις…
    Η πιθανότητα να ήσουν το δεξί χέρι της μαγείρισας είναι πολύ μεγάλη, ένεκα της Tavola Bianca. Αν λειτουργήσω ως αστυνόμος-ερευνητής Marc θα έλεγα το 4, δεν βλέπω κανένα πακέτο τσιγάρα στο τραπεζάκι με τους φραπέδες στην προηγούμενη ανάρτηση.
    Καλημέρα και καλό μήνα!

  20. Κατερίνα permalink
    June 1, 2008 5:03 am

    Λοιπόν: Η πρώτη γιατί παρασύρθηκα απο προηγούμενους και η 2 παίζει γιατί φαίνεται από τα καλούδια σου. Φιλάκια καλή Κυριακή και καλό μήνα.

  21. June 1, 2008 6:19 am

    Τελικα παιξατε ολοι ε; Ετσι μουρχεται να σας κοιταξω στα ματια για να καταλαβετε ποια ειναι τα ψεμματα. Και παλι θα μου επιτρεψετε να μη σχολιασω τα σχολια γιατι οοοοολο και κατι θα μου ξεφυγει. Σας ευχομαι καλη Κυριακη και ετοιμαζομαι για το μπαρμπεκιου παρτυ. Φιλια.

  22. June 1, 2008 2:26 pm

    Αλήθειες; Μμμ… είμαι μεταξύ 1 και 2 … αναποφάσιστη

  23. June 1, 2008 4:24 pm

    Θα έλεγα το 3 κανονικά, αλλά τελικά θα διαλέξω το 2…Το ξέρουμε οτι μαγειρεύεις ωραία, τί νόμιζες, οτι δεν σε διαβάζουμε συχνά;
    Χα,χα,χα,χα,χα!
    Χαίρομαι που έπαιξες το παιχνίδι, Καλό μήνα και καλό καλοκαίρι…

  24. June 1, 2008 11:53 pm

    Αυριο λοιπον οι απαντησεις και η αποκαλυψη της αληθειας. Φιλια σε ολους και καλη βδομαδα

Leave a Reply

