Skip to content

ενα γερανι κοκκινο λουλουδισε στη γλαστρα

May 31, 2008

Μ’ αρεσουν μονο τα κοκκινα.
Τα διπλα.
Μ’ αρεσει η μυρωδια τους γιατι ειναι πιπερατη.
Μ’ αρεσουν μου κρατανε παρεα μεχρι τον Νοεμβρη.
Μ’ αρεσουν γιατι μου θυμιζουν Ελλαδα και Μεσογειο.
Μ’ αρεσει και η μυρωδια των φυλλων τους.
Τα καινουργια μου γερανια.
Τα φυτεψα την Πεμπτη.
Και σας τα εφερα!

Μαζι φυτεψα και βασιλικο, ματζουρανα και θυμαρι.
Για να περναω απο διπλα και να μοσχοβολαει.

Πολλα γλυκα φιλια!

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!

19 Comments leave one →
  1. June 1, 2008 12:20 am

    Δεσποινάριον, καλημέρα και καλό μήνα!!
    Κοιμήθηκα στις 10 με τα ρούχα και ξύπνησα στις 05:30. Τα λουλουδάκια μου σκεφτόμουν πρωί πρωί σήμερα που δεν μπορώ να τα πάρω όλα μαζί μου, το bonjour και το γιασεμί θα έρθουν μόνο και εκεί θα φυτέψω άλλα. Τα υπόλοιπα θα τα πάρει ο Rodolphe στο βουνό να τα φροντίζει!!
    Το βασιλικό που φύτεψες οι γάλλοι τον λένε basilique grecque γιατί έχουν και έναν άλλο που μόνο ψηλώνει και δε φουντώνει καθόλου!

    υγ αύριο έχουμε γιορτή? θυμάμαι καλά?

  2. margarita permalink
    June 1, 2008 2:01 am

    kalo mhna me myroudies mesogeiakes.. ( dyosmo giati den ebales??)

    kai oi margarites by the way wraio an8os einai .. fwteino, aplo kai etoimo na to madiseis .. m agapa, den m agapa..

    thn agaph mou kai ena matso margarites sou stelno..

    M.

  3. June 1, 2008 3:51 am

    Καλημέρα
    δεν ξέρω πως τα κατάφερες, αλλά το άρωμά τους έφτασε ψηφιακά στο δωμάτιό μου.
    Σε ευχαριστώ!

  4. Κατερίνα permalink
    June 1, 2008 5:09 am

    Ομόρφηνες την είσοδο του καλοκαιριού με χρώματα και μυρωδιές. Θα σκάσω. Δεν έχω καταφέρει να συντηρήσω βασιλικό και έχω ένα καυμό με αυτό.Κάτι δεν ΄κάνω σωστά.Πάλι θα κλέψω από σένα. Καλό μήνα και καλό καλοκαίρι Δεσποινάκι.

  5. June 1, 2008 6:26 am

    @μελισσουλα μου, φανταζομαι κουραση. Καλα θα τα βρεια τα μπειμπι ντολ σου καποια στιγμη και θα σταματησεις να κοιμασαι μα τε ρουχα. 😉
    Εδω βρισκω τον πλατυφυλλο ευκολα, τον σγουρο σπανια κι εχουν αλλο ενα ειδος μωβ βασιλικου που οπως ειπες μεγαλωνει καθετα και δε φουντωνει. Εχει και τη σωστη μυρωδια. Οι αγαπημενοι μου στην Ελλαδα ξερουν ποσο μ’ αρεσει ο βασιλικος. Και οταν πηγαινω βρισκω παντα οπου παω βασιλικους να με περιμενουν να χωσω τη μυτη μου μεσα! Φιλακια.

  6. June 1, 2008 6:29 am

    @μαργαριτακι Καλο μηνα και σε σενα … δυοσμο εχω παντα κατω στον κηπο καθε ανοιξη φουντωνει και παιρνει δρομο και πνιγει τα παντα. Ειναι γερης κρασεως ο δυοσμος. Οταν πιανει δε ξεπιανει. Οι μαργαριτες το ξερω ειναι υπεροχες και δε τις μαδαω ποτε γιατι δε θελω να ξερω την αληθεια. Μ’ αρεσει μια ζωη μα υποψιαζομαι. Φιλια κουκλα!

  7. June 1, 2008 6:31 am

    @Στυλιανο, ειδες ποσο διακριτικο και ποσο αλλοιωτικο αρωμα εχουν; Δε σε μεθαει, δε σε κουραζει, το γερανι σα λουλουδι μου θυμιζει διαχρονικη αξια και υπομονη. Φιλια καλε μου.

  8. June 1, 2008 7:30 am

    @Καλημερα Κατερινιω, χα χα ουτε αυτο το μεηλ δεν αρεσει στον σπαμερ. Καλα γραφε εσυ κι εγω θα κοιταω στο ντενεκε και θα τα φερνω πανω. Μηπως βρε τον παραποτιζεις τον βασιλικο. Δε θελει πολυ νερο. Φιλακια.

    Επισης εστειλα απαντηση στο μεηλ σου της Παρασκευης αμεσως αλλα χτες μου ηρθε ειδοποιηση οτι το καθυστερςι, για να μη νομιζεις οτι σε εγραψα.. οχι σου εγραψα!!! Ματς μουτς

  9. λουνα permalink
    June 1, 2008 8:19 am

    Το πρωτο εγω το ξερω ως ….ερωτα, ειναι…?
    για τον δυοσμο εχεις απολυτο δικιο!

  10. June 1, 2008 8:45 am

    @ Luna Εδω εχουν την ονομασια impatients δηλαδη ανυπομονα, Αραααα μιας και ο ερωτας ειναι ανυπομονος, ερωτες θαναι. Δε την θυμαμαι την ελληνικη ονομασια αλλα ισως να το λεγαμε διαφορετικα. Σε φιλω

  11. June 1, 2008 9:42 am

    καλο μηνα!!! πολυ ομορφα τα γερανια σου : ))

  12. June 1, 2008 10:27 am

    Καλό μήνα κούκλα! Πολύ όμορφα τα λελούδια 😀

  13. June 1, 2008 11:53 am

    Εχασα την ευκαιρια!
    Ηθελα να γινω βασιλικος στο παραθυρι σου!
    Φτου γμτ!
    Και ματζουρανα επισης!
    Αλλα με προλαβες και εβαλες αλλα αγαπημενα σου.. φυτα!
    Παρε μεσα το γερανι πριν βραχει!
    Καπου, σε καποιο τραγουδι το ακουσα, πως δεν πρεπει!
    Μια υπεροχη πρωτομηνια σου ευχομαι!
    Και στελνω ενα φιλακι!

  14. June 1, 2008 1:16 pm

    Καλησπέρα, σου εύχομαι να κρατήσουν και να ομορφαίνουν την ζωή σου. Εδώ έχω μια μεγάλη λεβάντα. Υπέροχο άρωμα. Σε λίγες μέρες θα βάλω βασιλικούς που κρατάνε μακρυά τα κουνούπια!
    Καληνύχτα

  15. June 1, 2008 1:29 pm

    σήμερα φύτεψα και εγώ μια τριανταφυλλιά!!!!!!!!

    χα χα.. καλό μήνα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  16. June 1, 2008 1:42 pm

    Despinaki καλο μήνα λοιπόν με τα γεράνια σου και τα μυρωδικά σου, αυτό το wordpress μου αρέσει πολύ για τις δυνατότητες που έχεις με τις φωτογραφίες… Φιλί

  17. June 1, 2008 2:23 pm

    KAΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΔΕΣΠΟΙΝΑΡΙΟΝ !!!!!

  18. June 1, 2008 4:27 pm

    Εγώ πάλι γιατί το “κόβω” ψιλοροζ; Κι εγώ φύτεψα προσφατα ένα, αλλά δεν ξέρω τί χρώμα είναι…Βρήκα ένα κομμάτι σπασμένο και παραπεταμένο και το μάζεψα…Άντε να δούμε…
    Καλό μήνα σου είπα;

  19. June 1, 2008 11:08 pm

    @una mama Καλο μηνα μαμακουλινα και σ’ευχαριστω

    @γιατρουλη ευχαριστω ματια μου, καλο μηνα

    @Κωστακη, καλο μηνα λελουδι μου, σωστα λενε αλλα αντε α κουβαλαω δεκα γλαστρες βαρειες μεσα οποτε βρεχει, θα ειχα διαλυσει.. φιλι

    @Σοφια ειχα λεβαντες στο παλιο μυ σπιτι και ειχανε θεριεψει. Εδω δεν τα εχω καταφεραι ακομα

    @Ζαχαρουλα αντε ολες κηπουρινες γιναμε

    @Φιλι πρωτομηνιατικο Πηνελοπακι μου. Καλα πρεπει να δει ς ποσο ευκολα βαζει φωτογραφιες κλικ εντ ντραγ αλλο πραμμα σου λεω.

    @σοφαρακι, Καλο μηνα και σε σενα κουκλα μου, τωρα εκει το καλοκαιρι ηδη ειναι εν εξελιξει.

    @αρτανις μαλλον ειναι η φωτογραφια, ειναι κατακοκκινα τα γερανια, Α θα πιασει η μαμα μου μια ζωη ετσι τα πολλαπλασιαζε. Καλο μηνα και καλη βδομαδα.

Leave a Reply

