Skip to content

σαν σημερα

June 1, 2008


Σαν σημερα οταν εκλεινα τα εφτα, ηρθε ο παπους ο Ροδολφος με μια αγκαλια τριανταφυλλα κι αυτο το γραμμα μεσα στην ανθοδεσμη. Ειναι το πιο ομορφο και ισως το πιο παλιο δωρο που εχω μεχρι σημερα. Σημερα βρισκεται σε ασημενια κορνιζα και σε περιοπτο σημειο στο σαλονι μου. Ο παπους μου ηταν ο πιο ομορφος αντρας στην Αθηνα κι εγω ημουν περηφανη γιατι ημουν η αγαπημενη του. Η δικια του Δεσποινα χαθηκε πολυ νωρις. Στα γεννεθλια μου παντα κοιταω το γραμμα και συγκινουμαι. Παει αλλος ενας χρονος

Σας φιλω γλυκα!

Υ.Γ. Αυτο το μπαρμπεκιου με διελυσε. Αφου ολη μερα ειχε λιακαδα, μια ωρα πριν ερθουν οι φιλοι πλακωσαν οι κεραυνοι και τα χαλαζια. Τελικα με χιλια ζορια τα καταφερα. Περασαμε πολυ ομορφα αλλα μεσα . Θα σας τα γραψω αναλυτικα. Προς το παρον ευχομαι σε ολους καλη βδομαδα.

https://i0.wp.com/www.fashiontelevision.com/images/news2007-06/img_in_yves_saint_laurent_Getty.jpg

Υ.Γ.2 Μολις ακουσα οτι εφυγε ο μεγαλος Υβ Σαιν Λωραν.  Κριμα!

Καλο του ταξιδι.

30 Comments leave one →
  1. June 2, 2008 1:12 am

    Είναι κάτι δώρα!!! Μια στιγμή, ένα τίποτα, και όμως σημαδεύει και συνοδεύει για πάντα…
    καλημέρα

  2. June 2, 2008 1:27 am

    Συγκινήθηκα κι εγώ… πάντως οι ευχές προφητικές!!
    Να τα εκατοστήσεις αγαπημένο Δεσποινάκι και στο σπιτάκι σου!
    φιλιά πολλά πολλά και χρωματιστά

  3. margarita permalink
    June 2, 2008 1:56 am

    Xilioxronh kai eytyxismenh … Esy papous Rodolfos ego thios Kyriakos..

    kai kati meres kai stigmes pou mas riskoun me xamogelo sta xeilia kai dakrya sta matia

    M.

  4. June 2, 2008 2:14 am

    Χρόνια πολλά Δεσποινάκι μου! Εκτός από ωραίος ο παπούς είχε και ωραία
    γράμματα! Ετσι και εγώ εχω κρατήσει τα γράμματα του παπού μου όταν το καλοκαίρι πήγαινα διακοπές μου έγραφε γράμματα ο παπούς. Είμαι σίγουρη ότι και οι δύο θα ήταν πρώτης τάξεως bloggers αν ζούσανε τώρα!
    Πέθανε και ο μοδιστρος και ήταν σχετικά νέος! Φίλι

  5. June 2, 2008 2:28 am

    “Ειν η ημέρα που το φως εχαϊδεψ η ματιά σου”. Αυτό λέει? Τι φοβερή έκφραση! Με συγκίνησες με τον παππού…
    Πολύχρονη Δέσποινα και με υγεία!
    Πάντως η ευχή έπιασε! Μέσα στα λουλούδια είσαι και φαντάζομαι με αυτά τα λίγα που διαβάζω μέσα στη χαρά. Να συνεχίσεις έτσι!
    Καλημέρα και καλό μήνα!

  6. Εβίτα permalink
    June 2, 2008 2:42 am

    Πολύχρονη, υγεία,τύχη, πολλές χαρές και συγκινήσεις!

  7. Φλο permalink
    June 2, 2008 2:47 am

    Χρονιά πολλά και καλά!

  8. margarita permalink
    June 2, 2008 3:03 am

    My first comment disappeared!!! Snifff..

    Alla epimeno .. Xilioxroni kai panta me xares kai anamesa se filous agaphtous… E kai an rixei kai kanena xalazaki ..to indoor BBQ einai poly usual sto Bavaria ( hihihi) den peirazei.. ta gerania sou mono na mhn xalasoune..

    Margarita polyglott.. the next comment on arabic..

  9. June 2, 2008 6:22 am

    Να σε χαιρόμαστε!!!!
    Χρόνια σου κολλά και εντοιχισμένα😛
    Μην φοβάσαι τα χαλάζια! Έχουμε κι άλλα😉

  10. June 2, 2008 7:29 am

    Ενα μεγαλο ευχαριστω σε ολους που περασαν απο δω και αφησαν τις ευχες τους. Θα επιστρεψω στον καθενα ξεχωριστα αργα το βραδυ. Εδω σ’ αυτο το μικρο κουτακι των σχολιων, αφηνω πολλα φιλια.

  11. June 2, 2008 7:57 am

    Ειναι αδυνατον πλεον να ευχηθεις για τα γενεθλια καποιου,χωρις να πεις τα χιλιοειπωμενα και γνωστα!
    Αλλα εγω γλυκο μας Δεσποινακι,θα πω να εισαι για πολλα πολλα χρονια ακομη,αναμεσα σε ανθρωπους που αγαπας και σε αγαπουν!
    Χρονια ευτυχισμενα μπροστα σου και ολο υγεια!
    Χαιρομαι που εισαι τοσο ευαισθητη!
    Να εισαι καλα χαρα μας!

  12. June 2, 2008 11:30 am

    Οοοοοο…αν και καθυστέρησα τις ευχές μου εύχομαι να σε βρούνε όπου κι αν βρίσκεσαι.Χρόνια πολλά και καλά,καλή μου!Ελπίζω η ευχή σου σαν έσβηνες το κεράκι της τούρτας να πραγματοποιηθεί.

  13. June 2, 2008 12:15 pm

    Χρόνια πολλά!!!!!
    Με συγκίνησε το γράμμα του παπού σου.
    Θα ήθελα να γράψω πολλά, αλλά ίσως μια άλλη φορά.
    Πολλά φιλια

  14. Μαρία permalink
    June 2, 2008 1:57 pm

    Χρόνια πολλά Δεσποινάκι μου…μένω κι εγώ στη φράση “είν η μέρα που το φως εχάιδεψε η ματιά σου”….
    Να είσαι πάντα καλά και να χαίρεσαι την όμορφη οικογένειά σου…..
    πολλά φιλιά!

  15. June 2, 2008 2:44 pm

    Χρόνια πολλά τζουτζουκα…να σε χαίρονται και να τους χαίρεσαι…
    είδες οι παλιοί τί ωραία γράμματα έκαναν;;;;
    Ειναι γιατι μαθαιναν καλλιγραφία σχολειο!!!!!

  16. Blue permalink
    June 2, 2008 2:51 pm

    Έχω βέβαια ευχηθεί ήδη, και μάλιστα εις διπλούν, αλλά δεν γινόταν να μην περάσω και από εδώ να αφήσω τις ευχές μου…
    Να σε χαιρόμαστε γλυκό μου Δεσποινάκι, όλοι εμείς οι φίλοι σου εντός και εκτός νετ, αλλά κυρίως να σε χαίρεται η όμορφη οικογενειά σου…

    Χρόνια σου Πολλά κι ευτυχισμένα!

  17. June 2, 2008 3:15 pm

    Καλησπερα…θα ηθελα να σας ρωτησω καποια πραγματα,παρακαλω επικοινωνηστε μαζι μου,εχετε το email μου…
    Χρονια σας πολλα με υγεια

    ΧΡΟΝΟΣ

  18. June 2, 2008 3:23 pm

    ;Eψαχνα μια έξυπνη ευχή αλλά, τίποτα δεν μου κατέβηκε στην κεφάλα.
    ‘Ετσι λοιπόν ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ!

  19. λουνα permalink
    June 2, 2008 3:32 pm

    Σου ευχομαι….. μονο υγεια,
    ολα τα αλλα ερχονται !(..νομιζω ολα τα χεις..)
    σε φιλω

  20. June 2, 2008 4:21 pm

    χρονια πολλα!!! τι υπεροχο γραμμα…τι υπεροχος παππους…εισαι πολυ τυχερη που τον ειχες!
    ευχομαι ολο και καλυτερα πραγματα να συμβαινουν στη ζωη σου…φιλια!

  21. June 2, 2008 5:05 pm

    Πολυ συγκινητικο! Χρονια σου πολλα Δεσποινακι και καλα!
    Υγεια πανω απο ολα σε σενα και σε οσους αγαπας..
    Οτι επιθυμεις, φιλακια και πολλα χαμογελα..🙂

  22. June 2, 2008 5:20 pm

    Αχ, τι παππούς! Είδες πώς εξηγούνται όλα; Η αγάπη για τα λουλούδια, η γλύκα και το χαμόγελο, η ευγένεια της ψυχής, η ομορφιά του χαρακτήρα… Όλα κληρονομούνται🙂
    Χρόνια πολλά γλυκύτατο πλάσμα, να σε χαίρονται όσοι σε αγαπούν! Πολλά, πολλά φιλιά από πολύ, πολύ μακριά!!

  23. Μ Κ Μ permalink
    June 2, 2008 5:24 pm

    EYXOMAI ΣΤΗ ΔΑΦΝΗ ΣΤΟ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΘΟΔΩΡΗ

    ΝΑΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΙ ΚΙ ΑΥΤΥΣΙΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ ΤΗ ΜΑΝΟΥΛΑ ΤΟΥΣ

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΓΛΥΚΟ ΔΕΣΠΟΙΝΑΚΙ

  24. Μ Κ Μ permalink
    June 2, 2008 5:25 pm

    ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΙ ΗΘΕΛΑΝΑ ΠΩ!!

    ΣΟΡΡΥ

  25. June 2, 2008 6:07 pm

    Ένα λουλούδι έκοψα απ’ τον κήπο της καρδιάς μου
    και τό ‘στειλα για να σταθεί στην πόρτα της νονάς μου.

  26. June 2, 2008 7:06 pm

    @Σοφια. Ειναι το ποσο σε αγγιζει αυτο το δωρο, ποσο αισθανεσαι την αγαπη εκεινου που στρο εδωσε. Αυτα τα μικρα τα απο καρδιας ειναι που μ’ αρεσουν εμενα.

    @μελισσουλα. Σ’ ευχαριστω μελισσουλα μου, κι εσυ καλη προσαρμογη στημ καινουργια σου κυψελη.

    @μαργαριτα μου σ’ ευχαριστω, εσυ παντα με θυμασαι, εγω η αφηρημενη που τα ξεχναω ολα. Φιλακια δροσερα. Καποια πατατα θα εγινε το πρωι, ειχα κι εγω προβληματακια.. ματς μουτς

    @Πηνελοπη Σ’ ευχαριστω “καρδουλα” ναι ο παπους εγραφε με μελανι και κονδυλοφορο, ειχαι και στυποχαρτο. Αμεεεε!

    @Ραδιο Μαρκονακη. Πολλα ευχαριστω και σας εχω ολους στο νου μου αποψε, αντεεεεε…

    @Εβιτα Σ’ ευχαριστω κι εσενα για τις ευχες καινουργια μας παρεα.

    @Φλο. Σ’ ευχαριστω καλη μου, φιλια.

    @Αν Λου. Δε τα φοβαμαι τα χαλαζια γοργονα μου, απλα τα σιχτιριζω οτανβ μου προκυπτουν στα μπαρμπεκια!!!!

    @Κωστακη Κι εσυ να εισαι καλα κι ευχαριστω για τις ευχες σου.

    @Βαλισια Βρε καλωστοοοο βρε καλωστο. Αχ ξερεις η ευχη ηταν τεραστια γιατι μου παιρνει ωρα να σβησω τοοοοσα κερακια χε χε!

    @Στυλιανο. Φωτογραφε μου, πολλα ευχαριστω. Ε ειναι συγγινητικο το γραμμα ειναι αναθεμα το.

    @Μαρια.Εσενα σε περιμενα, δε θαφευγα σημερα αν δεν ερχοσουν. Σε νοιωθω οτι ερχεσαι συχνα. Σου στελνω κι εγω φιλακια για ολους σας.

    @Νανα Ευχαριστω Νανουκω, κι εγω εμαθα καλλιγραφια βρε αλλα μετα μου πηρανε κημπορντ. Φιλια.

    @Μαι Λειντυ Σ’ ευχαριστω για τις ευχες. Μονο εδω τις ειδα ομως, που αλλου να παω; Αποπροσανατολιστηκα η εορταζουσα!! Φιλακιαααα

    @χρονος. Τι να θελει ο χρονος και μου χτυπα την πορτα μερα που ειναι; Για να μου πει οτι περνα και δεν ξαναγυρνα? Ευχαριστω για τις ευχες και θα σας γραψω. μηπως και μπορεσω να σας σταματησω.

    @Λουνα Η καλυτερη ευχη, ολα τα αλλα τα βρισκουμε.

    @unamama Σ’ ευχαριστω, πραγματικα υπεροχος παπους δεν θα μπορουσα να φαντασω ενα καλυτερο. Δεκαπεντε χρονια ζησαμε παραλληλα δεκαπεντε αξεχαστα παιδικα χρονια.

    @roadartist Φιλακια σου μικρουλα μου. Σ’ ευχαριστω

    @δενδρογαλη Μονο τα γαλαζια του ματια δεν πηρα αλλα δε πειραζει εχω τα δικα μου τα τσακιρικα !! χεχεεεεεε! Φιλακια και σ’ ευχαριστω

    @Μ Κ Μ Την αγαπη μου και στους δυο σας Μ Κ Μ. Φιλακια Τα πιο πολλα στην Μ οκ? Βγαλε εκεινο το Πισι απο το καρροτσι, θα χρειαστει γαι αλλα.

    @Γιωργο, τροβαδουρε μου, υποθετω αυτο μου το λες με κιθαρα! Η εστω με λυρα. Φιλα !

  27. June 3, 2008 12:44 am

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ
    ολόψυχα !!!!

  28. June 3, 2008 6:23 am

    Ευχαριστω Σοφαρακι μου. Καλημερα.

  29. June 3, 2008 3:35 pm

    Άργησα; Χιλιόχρονηηηηηηηηη!

  30. Mithymnaios permalink
    June 4, 2008 6:56 am

    Κι εγώ, Δεσποινάκι, αργοπορημένος λίγο, αλλά από καρδιάς σου εύχομαι ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ! κι ευτυχισμένα!

Leave a Reply

