Skip to content

η αληθεια και δυο τουρτες.

June 2, 2008

Ψεμματακι πρωτον: Ο Κωνσταντινος γεννηθηκε στο Οχαιο την ημερα που επρεπε να παω στην τελετη αποφοιτησης. Πτυχιο και μωρο την ιδια μερα! Ο Τεντυ ο μικρος μου γεννηθηκε στο Μοναχο και ειναι το Βαυαρακι μας.

Ψεμματακι δευτερον: η μαλλον ανεκδοτο. Η Δεσποινα νοικοκυρουλα. Με τιποτα, δεν εμπαινα στην κουζινα παρα μονο για να φαω. Παιχνιδια βιβλια και μαστορεματα ηταν οι αγαπημενες μου ασχολιες. Ποδηλατο ναι, κατσαρολα οχι. Χωματα ναι αλευρι οχι. Εφριττε η μαμα, να δω πως θα ανοιξεις σπιτι. Κουκλες οχι, ενα κουκλο ναυτη ειχα και τον ταλαιπωρουσα, και τραινακια. Μη κοιτατε τωρα, τωρα μεγαλωσα και χαλασα!

Αληθεια: (μπραβο Στυλιανο και Ιωαννα που μπηκατε μολις προχτες εδω😀 ) Λιγο μετα τα 34 ενα πρωι ξυπνησα με λιγο πιασμενη μεση γιατι με φυσσαγε το air condition οσο κοιμομουν. Παω να σκυψω να πιασω κατι και αυτο ηταν. Οσα δε φερνει ο χρονος τα φερνει μια στιγμη. Θλαση μυος με φριχτους πονους. Οπως ειπα και πριν εμεινα 4 μηνες στο κρεββατι. Πριν συνεχισω να πω οτι ο μυς εθρεψε και σε δυο χρονια εγινε σαν καινουργιος και δεν μου εχει αφησει κανενα προβλημα. Αυτα τα δυο χρονια ομως με ταλαιπωρησε πολυ. Τα παιδια μικρα δεν μπορουσα να τα παρω αγγαλια. Δεν μπορουσα να τους φιαξω ενα φαγακι. Ειχα αρχισει να αισθανομαι αντελως αχρηστη και ο φοβος οτι αυτο θα ποναει μια ζωη μου δημιουργησε μια ψιλοκαταθλιψη. Εστελνα τον Ερρικο με τα παιδια τα Σαββατοκυριακα εκδρομες για να μη καθονται μεσα και μιζεριασουν. Πηγα και σε ψυχολογο και μιλησα. Με βοηθησε αρκετα και εμαθα την τεχνικη της απολυτης χαλαρωσης ωστε να μην υποφερω τοσο απο τους πονους. Αυτη η περιπετεια ομως οταν τελειωσε με βρηκε με τελειως φρεσκια αντιμετωπιση της ζωης. Δε στεναχωριεμαι για μικροσαχλαμαρες, δε στεναχωριεμαι αν κατι παει στραβα, δε μιζεριαζω με τιποτα. Πρεπει να καταλαβει κανεις τι αξια εχει να μπορεσει να περπατησει για 5 λεπτα χωρις να χρειαστει να ξαπλωσει στο ενδιαμεσο για να σταματησει να χαλιεται με μπουρδες. Σημερα ειναι ενα κακο ονειρο που απλα με εμαθε να ζω πιο ομορφα και πιο σωστα.

Ψεμματακι 3: Καπνιζαμε και οι δυο μεχρι τα 30. Μαζι μια πρωτοχρονια το κοψαμε. Οποιος δε με εχει δει με ασημενια πιπα χανει! πφφφ.. Μας εμεινε μια ωραια συλλογη απο πιπες και κανενα αλλο προβλημα. Δεν μας ενοχλουν οι καπνιστες, ο καθενας κανει τις επιλογες του.

Ναι δυο τουρτες ειχαμε προχτες. Η μια για μενα και η αλλη για τη φιλη μου την Λετισια που εχει γεννεθλια την πρωτη Ιουνιου. Εδω λιγο πριν σβησουμε τα κατσαρα κερακια!

Σας φιλω γλυκα.

23 Comments leave one →
  1. margarita permalink
    June 3, 2008 12:40 am

    OUUUF, epitalous giati den mporousa na zo me to agxos tou mystikou..

    mou thymiza to film secrets and lies…
    oso gia ton Teddy, once Bayarian always Bayarian pou lei kai o seixhs..

    To na eisai ektos normal life logw arrwstias to 3ero .. alla kai ta tria paidia pou theloun agalies kai kanakemata ,kai esy eisai teza .. prepei na eitan kolash..

    Ftou kai makrya ayta apo mas gia panta.. Insh- allah

  2. June 3, 2008 2:41 am

    Καλημέρα Δεσποινάριον!
    καλά εξεπλάγην με αυτά που διάβασα. για το μικρό σου το θυμόμουν μας το είχες παλιά όταν μας κερνούσες στο διαμερισματάκι, που μιλούσε με τους γερμανούς στο τρένο και δεν ήξερες τι τους έλεγε🙂
    Το νοικοκυριό σε παιδική ηλικία δεν μου έκανε καθόλου, κάθε πράγμα στον καιρό του που λέει και η δική μου μαμά.
    Μόνο το κάπνισμα μου είχε μείνει να πιστέψω μια που εσύ και τέτοια ταλαιπωρία με τη μέση δεν ταιριάζετε, αλλά εντάξει όλα καλά πια μιρκή μας πεταλουδίτσα! Αλλά αποφάσισα μόλις, να το πάω σιγά σιγά με το σπίτι γιατί χθες βράδυ πονούσε και η δική μου μέση😉
    Φιλιά πολλά

  3. June 3, 2008 2:42 am

    καλά οι τούρτες…. κόλαση!!!!

  4. June 3, 2008 3:03 am

    Πέρασα να πω μια καλημέρα.. Σε διαβάζω όσο πιο συχνά μπορώ αλλά τις πειρσσότερες φορές δεν προλαβαίνω όχι να σχολιάσω αλλά ούτε ανάσα να παρω… Φιλιά…

  5. June 3, 2008 3:26 am

    Καλημερα! Καινουριος επισκεπτης (επισημα)! Εχω ξαναπερασει 2-3 φορες πιο παλια αλλα τωρα ηρθα για να μεινω. Ομοιοπαθης στην “αληθεια σου” (θλαση μυος) επαναλαμβανομενη καθε 2-3 χρονια με προτιμηση τις Γιορτες των Χριστουγεννων!!! Περαστικα μας και ..λιγη τουρτα δε θα με χαλαγε. Χιλιοχρονη να πω με χαμογελο και κεφι για τη ζωη!

  6. June 3, 2008 6:29 am

    τελειες οι τουρτες με τα κατσαρα κερακια : ))
    μας ξεγελασες τους περισσοτερους…πραγματικα πολυ ασχημη η εμπειρια αυτη αλλα ευτυχως περασε οριστικα και σε εκανε και σοφοτερη…φιλια!

  7. June 3, 2008 6:35 am

    Καλησπέρα
    Έλα βρε που δεν θα καταλάβαινα πως είχε πονέσει το μωράκι!
    Δεν πειράζει όμως, άμα δεν πονέσεις, πως θα καταλάβεις τι είναι ο πόνος, πως θα καταλάβεις το δράμα των πονεμένων;
    Πολλά φιλιά!!

  8. June 3, 2008 6:47 am

    @ Μαργαριτακι. Μακρυα δε λες τιποτα. Ευτυχως απο τοτε δεν ξαναπαθα τιποτα. Γιατι το σωμα ειναι ειναι σα μηχανημα, Αν το προσεχεις, το προφυλλασσεις, το λαδωνεις τελος παντων😛 :; δε σε προδινει.
    Ο δικος μου Βαυαρος παντως δε θυμαται ουτε ενα γκουτεν ταγκ! Πφφ
    Φιλια, εσυ ετσι που πας θα μας γυρισεις μεθαυριο με μπουρκα. Για συνελθε! Πφφφφ

    @Μελισσουλα, ηταν ο μεγαλος τοτε 3.5 χρονων προς τα 4 και εμαθε την γλωσσα πολυ γρηγορα στο Κιντεργκαρτεν. Εν τω μεταξυ εγω ετοιμαζα το τριτο και γινοταν καθημερινα καυγας, οχι κοριτσι θελουμε, οχι αγορι θελουμε. Οσο για τη μεση ειπαμε περασμενα ξεχασμενα. Τομαθα το μαθημα μου. Οι μυς πρεπει να ειναι ζεστοι ελαστικοι και να προθερμαινονται. Αν εκεινο το πρωι ειχα κανει ενα ζεστο ντους και δεν εκανα αποτομες κινησεις δε θα υπηρχε και το κακο ονειρο. Και αν η γιαγια μου ειχε καρουλια… παμε παρακατω, και μαλιστα με γνωσεις ορθοπεδικης που θα τις ζηλευε φοιτητης της ιατρικης. Φιλακια πολλα.

    @Ευουλα το ξερω κουκλα μου. Αλλα το αποτελεσμα θα ανταμειψει κι εσενα κι εμας (τους αναγνωστες)

    @panther03 Καλως ορισες Πανθηρα .. Μα καλα τοσα δωρα κουβαλας τα Χριστουγεννα και πιανεσαι! Περασα λιγο και απο το πολυ ομορφο μπλογκ σου , αλλα θα το χαζεψω με ηρεμια το βραδυ μου. Παντωε εγω εχω μαθει τα μυνηματα που μου στελνει το σωμα. Οταν παθω καμια ψυξη η κουραστω, τα παραταω ολα και ξεκουραζομαι μερικες ωρες. Εχω μαθει να διακρινω τη λεπτη γραμμη μεταξυ κουρασης και καταστροφης.

  9. June 3, 2008 6:52 am

    @μαμακουλινα Ετσι ειναι μια κακη εμπειρεια μπορει να γινει μαθημα, αλλα τα βλεπουμε ετσι μονο οταν ειναι περαστικα. Φιλακια

    @Στυλιανο, ειχες δικιο που ελεγες οτι δεν θα επαιζα με θεματα υγειας. Σε κανει πιο δυνατο απο πολλες αποψεις, πιο ευαισθητο και πιο προσεκτικο. Φιλια.

  10. June 3, 2008 7:44 am

    Ενα κεράκι;;;;Και μάλιστα κατσαρό;;;;
    Ααα…..εγώ Δεσποινούλα μου είμαι τυπική στα γεννέθλιά μου.
    Τα κεράκια είναι ίσια, από αυτα τα σαχλαμαρικα που τα φυσσας και σβήνουν και μετά ανάβουν πάλι και βέβαια τοποθετημένα σε …..μανουάλι!!!!!!!
    μπουαχαχαχαχα!!!!!

  11. June 3, 2008 8:13 am

    To μυρίστηκα ότι κάποιο λάκο έχει η φάβα με την Βαυαρία ΄τες πα’. Αυτό με την υγεία λοιπόν έχεις τόσο δίκιο! φιλί

  12. June 3, 2008 8:58 am

    @Νανα ε ενα τι να κανουμε βρε Νανουλα, αν τα βαλω ολα δε θα μεινει τουρτα.

    @Φιλι Πηνελοπη μου σημερα εχω ενα ραντεβου στις 10 και χαζολογαω δεξια αριστερα στην μπλογκοσφαιρα, και καταληγω στο συμπερασμα οτι υπαρχουν πολυ ωραια μπλογκς που θελω να τα διαβαζω και εχω φτασει κι εχω ξεπερασει τα ορια των δυνατοτητων μου. Δε προλαβαινω πια και πρεπει να πατησω το κουμπακι σλοου νταουν. Καλοκαιρακι ειναι.

  13. June 3, 2008 9:05 am

    Μμμμ! το τρίτο ψεμματάκι ήταν επίτηδες διατυπωμένο έτσι για να με μπερδέψει!
    Αυτή η τούρτα …βουνό φαίνεται!
    Να είσαι πάντα καλά και μακρυά από τις κακοτοποιές!
    (και χθες περάσαμε πολύ ωραία!!! Ζήλεια!!!)

  14. June 3, 2008 9:27 am

    @Radio Marconi. Ε ναι επιτηδες τοκανα! Για να σε μπερδεψω. Και καλα σου κανω, σκετη ιντριγκα εισαι! Χε χε! η μαλλον οπως θαλεγες εσυ. Χο Χο!

  15. Μ Κ Μ permalink
    June 3, 2008 9:51 am

    πω πω πω πω τι τουρτες ηταν αυτες!!!

    τρεχανα τα σαλια της Μαρινας!!!!

    φιλακια

  16. June 3, 2008 12:03 pm

    Εγώ θα μείνω στο κομμάτι ΤΟΥΡΤΑ.
    Μπορώ να έχω ένα κομμάτι ΤΩΡΑ;(ερώτηση με διάπλατο χαμόγελο ως τα αυτιά)

    Υ.Γ:Για να μην την ξαναπάθεις με την μέση σου ή μετακόμισε σε θερμό κλίμα και ξεκίνα γυμναστικούλα(κατά προτίμηση κολύμπι)

  17. June 3, 2008 1:34 pm

    Nα λοιπόν τα μυστικά σου τα μάθαμε! Να δούμε πότε θα το κόψω και γώ….
    καληνύχτα

  18. June 3, 2008 1:36 pm

    Nα λοιπόν τα μυστικά σου τα μάθαμε! Να δούμε πότε θα το κόψω και γώ….
    καληνύχτα

    γιατί δεν το παίρνει το σχόλιο?

  19. June 3, 2008 2:50 pm

    πολυ ωραιες τουρτιτσες ..🙂
    και εγω εκει κολλησα..

  20. June 3, 2008 3:19 pm

    Γεννεθλια λοιπον, να ζησεις να τα εκατοστησεις και ολα τα κλασσικα εικονογραφημενα που λεμε τετοιες μερες και δεν περναμε αμεσως στο ψητο!
    εεεε Λαθος…. στην τουρτα ηθελα να πω!!!!!!
    δεν εμεινε κανενα κομματι;!στειλτο απο δω ντε!δεσποινουλα μου!!!!!!
    (με φωνη ναζιαρικη για να σε καλοπιασω)

    καιρο ειχα να περασω απο δω, αλλα το καταχαρηκα οπως παντα.

    “Με βοηθησε αρκετα και εμαθα την τεχνικη της απολυτης χαλαρωσης ωστε να μην υποφερω τοσο απο τους πονους.”

    αυτην την προταση θελω να μου την κανεις οσο πιο αναλυτηκα γινεται σε παρακαλω πολυ, οχι απο εδω ομως, εντελως προσωπικα, εχεις το e-mail μου, αν εχεις και λιγο χρονο να μου διαθεσεις θα μου γεμιζες χαρα τη μερα μου.
    Αυτη την τεχνικη ψαχνω και εγω!

    φιλια δεσποινα

  21. June 3, 2008 5:40 pm

    Αχ τις βλέπουμε, που τις βλέπουμε, δεν μας λες και τις γεύσεις;;… Έτσι να καταστραφούμε τελείως!… Φιλιά, φιλιά🙂

  22. June 3, 2008 7:07 pm

    @Μ Κ Μ Παρε παιδι μου της Μαρινας μια τουρτα μη οαθει τιποτα η κοπελα!😛

    @Βαλισια, φυσικα, εδω που τα λεμε την μοιρασα την τουρτα, αλλοιμονο μου να την ετρωγα ολη μονη μου. Εδωσα και μαζι..
    Οσο για το κολυμπι εκανα για καιρο μετα απο αυτο σε πισινα, περα δωθε. Ειναι οντως το πιο σιγουρο αθλημα και γυμναζει ολους τους μυς.

    @Γεια σου Σοφακι, το πηρε και το ξαναπηρε.

    @roadartist γλυκατζουδικο κι εσυ.

    @Αριστεα, σου εστειλα ηδη μεηλ. Να πω κι εδω οτι η μεθοδος αυτη που εμαθα για χαλαρωση λεγεται biofeedback relaxation. Φιλακια.

    @δενδρογαλη: η πισω ειναι αμυγδαλου με φραουλες. Η μπροστινη ειναι με κολοκυθι ναι ναι με κολοκυθι και καρυδια μεσα. Το κολοκυθι κανει τη ζυμη πιο ζουμερη. Ειναι κολπα αμερικεν αυτα.

  23. June 5, 2008 3:44 am

    Η πρώτη τουρτα φάτσα-κάρτα φαίνεται σπιτική!
    Μμμμμμ!
    Και πάλι να σε χαιρόμαστε!

Leave a Reply

