Skip to content

εναλλακτικο BBQ

June 3, 2008

Πανω και κατω το τελικο αποτελεσμα. Στο ενδιαμεσο, τα υλικα. Διαφορα λαχανικα, αλατι, ελαιολαδο, ενα καλο μαχαιρακι, ενα πινελο, φωτια και παθος. Τα λαχανικα στο γκριλλ ειναι απο τις αγαπημενες νοστιμιες του καλοκαιριου. Σερβιρω με αγνο παρθενο ελαιολαδο και ξυδι απο κοκκινο κρασι. Στο τελος προσθετω λιγη ριγανη. Τα παϊδακια, τα λουκανικα και τις γαριδες δε τα φερνω για να μη χαλασω το βετζετεριαν θημ!

Σας φιλω γλυκα!

24 Comments leave one →
  1. June 4, 2008 1:27 am

    Λοιπόν, να μια καλή ιδέα για την Κυριακή! Τη ψηστιέρα την έχω, το χωράφι-κήπος-κτήμα(δεν ξέρω πως να το πω), λοπόν καλή μας όρεξη..
    φιλάκια

  2. margarita permalink
    June 4, 2008 1:58 am

    Miaaaam.. Peoteino kai haloumi cheese.. h feta me tomato. piperia kai piperaki fresko seto aloumminoxarto..

    pao tora gia na kapso tis calories pou prosthesa xtes me to non vegetarian iranian keofta.. kai ola Halal perikalo..

    Bebaia yparxei kai to primary food : do not worry be happy . alla dystyxos den hortainei

    kalh sou mera

    Margarita

  3. June 4, 2008 1:58 am

    H Γιαγιά μου το έκανε συχνά και το έλεγε Τουρλού! φιλώ και καλημερίζω

  4. June 4, 2008 2:10 am

    Ωραίο φαίνεται. Θα το δοκιμάσω.
    Το κόκκινο κρασί πίνεται πριν, μετά, ή κατά τη διάρκεια του BBQ?
    Φιλιά!!

  5. June 4, 2008 2:12 am

    Ουάου! Τώρα το πρόσεξα: Για ξίδι μιλάς;
    Ίσα που πρόλαβα!

  6. June 4, 2008 2:22 am

    τέλειο και ειδικά το καλοκαίρι ούτε που το θέλω το κρεατικό, για κανένα ψαράκι bbqed δεν θα έλεγα όχι!!
    Καλημέρα Δεσποινοινούλα

  7. June 4, 2008 3:19 am

    Τι ωραία που φαίνονται όλα! Μερικά τα μυρίζω κιόλας, φρεσκοκομένο κρεμμυδάκι, λαδάκι, πιπερίτσες, κολοκυθάκια…
    (Κι η δικιά μου μάνα τουρλού το λέει.)

  8. June 4, 2008 5:03 am

    @Σοφια ετοιμη εισαι, εκτος απο το οτι εχεις τα παντα, εχεις και πιο νοστιμα λαχανικα απο μενα. Δε το συζητω. Αναβε φωτιες λοιπον. Φιλακια.

    @Μαργαριτα, Εφιαξα και χαλουμι μαριναρισμενο σε ελαιολαδο , βασιλικο και μπαλσαμικο. Εγινε υπεροχο. Αυτο με το αλουμινοχαρτο, χμμ τελειο ακουγεται. Νεξτ ταιμ! Φιλακια κουκλα μου.

    @Πηνελοπη, ναι τουρλου το λεγαμε στο φουρνο με σκορδακι. Ετσι στα καρβουνα ειναι πιο πολυ συνοδευτικο παρα το κυριως φαγητο.

    @Στιλιανο προσεχε παιδι μου. Το λαδοξυδο ειναι για να νοστιμησει τα λαχανικα. Το κρασακι μπορει να ειναι λευκο (πριν κατα τη διαρκεια και μετα οσονουπω) αλλα επειδη ειχα και αρνισια παιδακια το συνοδεψα με ενα Ιταλικο κοκκινο, Montepullciano d’ Abruzzo.

    @μελισσουλα, τωρα το καλοκαιρι τα καρβουνα μας ειναι συνεχως αναμενα ! 😀😀 :;

    @Γιωργο, Το κρεμμυδακι στα καρβουνα ειναι η γλυκα της γλυκας.

  9. June 4, 2008 5:26 am

    @α τουτι . Λοιπον αναμεσα σε ολα εσας τα ζωυφια δεξια απανω, η Πηνελοπη κι εγω ξεχωριζουμε τελεια!!!! χε χε χε 😛😛😛😛😛😀😀😀

  10. June 4, 2008 6:55 am

    συνηθιζω τα ψητα λαχανικα…χθες για παραδειγμα ειχα κολοκυθι κομμενο σε ροδελες που αφου ροδισε, προσθεσα απανω του χτυπημενα αυγα με γαλα…ψηθηκαν αλλα 15 λεπτα ολα τα υλικα μαζι κι εγινε ενα πολυ νοστιμο φαγακι!

  11. June 4, 2008 6:57 am

    πατησα γρηγορα κατα λαθος το submit…ενω ηθελα να προσθεσω πως οι φωτογραφιες σου ειναι για αλλη μια φορα τελειες…φιλια : ))

  12. June 4, 2008 7:00 am

    Ψητά λαχανικά το καλύτερό μου..
    μου άνοιξες την όρεξη….
    πάντα τέτοια ευχάριστα ΒΒQ…

    όσο για τα ψέμματα και τις αλήθειες, ενθουσιάστηκα με την παιδική σου σχέση με την κουζίνα, δεν ξέρεις πόσο μοιάζουμε σε αυτό.. έτσι ήμουν κι εγώ παιδί αλλά μεγαλώνοντας παρόλο που είμαι λιτοδίαιτη, όποτε θέλω να χαλαρώσω μπαίνω στην κουζίνα μου και μαγειρεύω απολαμβάνοντάς το απόλυτα !

  13. Κατερίνα permalink
    June 4, 2008 7:44 am

    Πω πω ψητά λαχανικά, η αδυναμία μου. Αυτή η σαλτσούλα η λευκή στο μπωλ τι είναι εκεί δίπλα? Α !! μήπως είναι τζατζίκι?? Το τραπέζι άψογο, όπως πάντα.Δεν αρκεί να μαγειρεύει κάποιος καλά, αλλά να ξέρει να σερβίρει.Τα χεις και τα δύο Δεσποινάκι μου. Αν ήμουν κοντά σου , θα γινόμουν μια γεματούλα φιλενάδα, χι χι!!Φιλάκια γλυκά

  14. June 4, 2008 9:13 am

    χμμμμ 🙂

  15. June 4, 2008 10:24 am

    Ελα για τσάι το βράδυ έχω aristocracy this time xx

  16. June 4, 2008 10:41 am

    Δέκα με τόνο σε όλα!
    Έχω βλέπω υλικό και για τον καζαμία….

  17. June 4, 2008 1:28 pm

    Κι εγώ θέλω να μάθω τί είναι η σάλτσα, αν και έχω την υποψία οτι είναι σάλτσα γιαουρτιού με λεμόνι…
    Ωραία ιδέα, εγώ σήμερα είχα σπετζοφάϊ…
    Χρόνια πολλά κιόλας…Έτρεχα συνέχεια τις προηγούμενες μέρες, και έχασα 2 αναρτήσεις…

  18. June 4, 2008 1:29 pm

    Πλάκα έχει αυτό το ζουζουνόπραμα…Όσο πάει και το συμπαθώ…

  19. personlich permalink
    June 4, 2008 3:07 pm

    Χμ!Οκ!…δεν λεω!
    Δεν μπορω να πω ψεμματα ευκολα!
    Αλλα,εχεις τιποτα κουνελακια στον κηπο σου;
    Ετσι ..απλα ρωταω γλυκοδεσποιναριον!
    Αμα εχεις διοτι,τοτε ταισετα με ολα αυτα τα υπεροχα ζαρζαβατικα,που ειναι στην συνταγη!
    Αστα να φανε καλα!Τα αγαπω ιδιεταιρα τα κουνελακια!
    Κυριως αμα ειναι παχουλουτσικα…και ξεροψημενα!!!
    Να εισαι καλα χαρα μας!
    Μου ανοιξες την ορεξη γενικα!
    Φιλια για επιδορπιο!

  20. margarita permalink
    June 4, 2008 4:06 pm

    opos eho xanapei mou leipei h mousikh ypokroush..

    To: bale ki allo piato sto trapezi 8a eitan oti eprepe..
    kalh nyxta .. meta apo geuma me barbounia from Gulf..

    salaam M

  21. June 4, 2008 6:55 pm

    @unamama Σ’ ευχαριστω μαμακα, δηλαδη κατι σε ογκρατεν το εκανες;

    @so far. Αλλαζει ο ανθρωπος οσο μεγαλωνει, κι εδω που τα λεμε τα παιδακια ειναι για να παιζουν, αλλα εγω μιλαμε ακομα και φοιτητρια δε χαμπαριζα. Το μπιμπικιου της φωτογραφιας ειναι η θερινη μου κουζινα! χε χε! Φιλια!

    @Kατερινα. Με λαχανικα και τζατζικι δε παχαινεις βρε Κατερινιω! Φιλακια!

    @Πηνελοπη, μα φυσικα θαρθω καρδουλα! Περιμενε με κατα τις οχτω!

    @Radio Marconi καλε μου πρεπει να συντονισουμε, Ιουλιος ερχεται οσονουπω. Φιλια!

    @αρτανις..τζατκικι ειναι βρε αγαπη μου! αλλα και σκετο γιαουρτακι ταιριαζει απολυτα.

    @Κωστακη γατουλης εγινες; Καταλαβα αρνεισαι να γινεις ενα απο τα δικα μου τερατακια. Και κουνελακια εχω, και ελαφακια εχω, και καμια αλεπουδιτα περνα ποτε ποτε. Τουφεκι δεν εχω ουτε προκειται να αποκτησω. Οτι θες απο το χασαπη καλο μου. Κουνελοβουρστ θα ζητησω να δω αν εχοουν!

    @Μαργαριτα, σαλαμ μωρο μου. Κακοπερνας βλεπω! Φιλακια!
    Τι επινες βρε αποψε?

  22. margarita permalink
    June 5, 2008 1:24 am

    nero kai lemon cooler exei edo to menu..
    pou na to bro to krasi..
    eimaste se unlicenced perioxh..

    M.

  23. margarita permalink
    June 5, 2008 1:33 am

    Fetos me exeis kopsoxoliasei me tis peripeteies sou mesa sto autokinhto..
    kala ki esy paidi mou o kosmos hanetai kai esy bgazeis fotos??
    eipa kai ego giati den mou apantaei sto mail?
    ante na rixo kai ego kanena kyrie elhson molis bgei o imamhs…
    Mou thymises thn periptosh me to ice rain sto Monaxo, pou o kosmos den to pisteve stis eidhseis kai bgheke exo na bebaiothei.. Sto hospital tous teleiose o gypsos.!!.
    Promise na mhn kaneis alles tarzanies…kai na exeis kai papotsia allaxia perikalo oxi mono zaketaki

    Take care

    Margarita

  24. An-Lu permalink
    June 5, 2008 3:30 am

    Mmmmmm!!!! Super!

Leave a Reply

