Skip to content

μας πηρε και μας σηκωσε

June 4, 2008

Απο τη σελιδα του msnbc

Deadly storms hit Mid-Atlantic after Midwest

Two deaths; woman in critical condition after being impaled by tree limb

A fallen tree blocks a road June 04, 2008 in the G...

A fallen tree blocks a road June 04, 2008 in the Georgetown neighborhood of Washington, DC. A tornado watch is in effect until later in the evening after storms swept through the area, felling trees and knocking down power lines.


5:10 p.m. ET, 6/4/08

Τοβλεπα οτι σκοτεινιαζε, αλλα δεν ειχα υποψιαστει τιποτα. Λεω καποια καταιγιδα ερχεται απο αυτες τις καλοκαιρινες που τετοια εποχη εχουμε σχεδον καθε μερα. Ανυποψιαστη ετοιμαζω την τσαντα μου και κλεινω το κομπιουτερ. Με βλεπει ο Μαρκ που περνουσε απ’ εξω απο το γραφειο. Λεει. που πας, ερχεται μια τεραστια καταιγιδα. Ε! καλα του απαντω θα προλαβω μεχρι να φτασει εδω. Κατεβαινω και βγαινοντας την πορτα ειχε αρχισει να βρεχει και να φυσα. Μπαινω στο αυτοκινητο και ξεκινω. Ξαφνικα η καταιγιδα αρχισε να προχωρα με τεραστια ταχυτητα, τουλαχιστο 70 μιλια την ωρα. Στα 500 μετρα απο το παρκινγκ, στο φαναρι να γινεται χαμος. Ανοιγω το ραδιοφωνο και πεφτω σε εκτακτες ειδησεις.

Tornado warning in effect in the areas of Montgomery and Prince Georges counties. Tornado spotted in Greenbelt. Please go to the nearest shelter.

Το γραφειο μου ειναι στην Greenbelt.

Εκει ακριβως ειναι που τα χρειαστηκα. Κανω στροφη και ξαναγυρναω στο παρκινγκ με χιλια ζορια γιατι η ορατοτητα ειχε πεσει στα λιγα μετρα και το νερο επεφτε τουλουμι. Παρκαρω αλλα δε θελω να μεινω μεσα στο αυτοκινητο γιατι φοβομαι. Εαν ο ανεμοστροβιλος μετακνηθει προς τα δω σαρωνει τα παντα. Η του υψους η του βαθους. Η ομπρελλα δεν παριστανει τιποτα γιατι θα την παρει ο αερας. Βγαινω η καλη σας και προχωραω αργα προς την εισοδο του κτιριου. Φτανω μουσκεμα ως το κοκκαλο. Ανεβαινω 4 οροφους με τα ποδια γιατι υπηρχε απαγορευση για το ασανσερ.

Απανω τα παιδια οταν με βλεπουν τρομαζουν. Εχουν ηδη κλεισει τις πορτες των γραφειων και ειναι ολοι στον εσωτερικο διαδρομο. Ευτυχως εχω παντα στο γραφειο μια εξτρα ζακεττουλα και αλλαξω επι τοπου αλλοιως δεν το γλυτωνα το κρυωμα. Η καταιγιδα περνα σε δεκα λεπτα και ακουω στο ραδιοφωνο οτι τα εκτακτα μετρα ισχυουν μονο για πιο ανατολικες περιοχες. Βλεπω και το ρανταρ και ησυχαζω.

Η κινηση στην επιστροφη ευτυχως δεν ειναι προβλημα, αλλα ακουω οτι περισσοτερες απο 200.000 κατοικιες δεν εχουν ρευμα, χιλιαδες φαναρια δε λειτουργουν με αποτελεσμα να εχουν δημιουργηθει μποτιλιαρισματα. Και παλι ευτυχως για μενα λιγο πιο νοτια.

Λενε στο ραδιοφωνο οτι τοσο γρηγορα κινουμενη καταιγιδα ειχαν να δουν εδω και πολλα χρονια. Τοδαμε κι αυτο!

Αυτα λιγες ωρες πριν, αλλα για σας που θα μπειτε εδω αυριο, χτες το απογευμα. Οπως παντα ειχα και τη μηχανη μαζι μου και σας φερνω μερικες φωτογραφιες μετα την καταιγιδα.


Σας φιλω γλυκα!

25 Comments leave one →
  1. June 5, 2008 2:08 am

    Καλημέρα (?)
    τι να πω. Ένα Δεσποινάριο τόχουμε, έστω και στη ξενητιά. Αυτό μας έλειπε: Να μας το πάρει ο μαλάκας ο Tornado!
    Χαίρομαι που είσαι καλά. Μια ακόμα εμπειρία!
    Πολλά φιλιά!!!

  2. June 5, 2008 2:33 am

    Σκετο θρίλλερ παιδί μου ήταν αυτό ….. ησύχασα και ανακουφίστικα πια οταν φόρεσες την δεύτερη ζακετουλα στο γραφείο! Ο Θηλυκός Τζέημς Μπόντ πάντα σώνεται και έχει και καβάντζα ζακετούλες…pheww!
    Ο πράκτορας σου στην Αλβιόννα έχει να κάνει με τις πλημμύρες και
    το ποτάμι που φουσκώνει οβερ οβερ!Φιλι

  3. June 5, 2008 2:34 am

    ετσι έκανα και την Αλβιόνα πληθωρική με τα δύο ν…….

  4. June 5, 2008 3:06 am

    Ευτυχώς που πρόλαβες και γύρισες .. αψήφιστα παίρνω κι εγώ πολλά πράγματα που έχουν να κάνουν με τον καιρό, βέβαια tornado δεν έχω συναντήσει ακόμα στη ζωή μου,
    αλλά πάντα υποτιμώ αυτές τις καταστάσεις..
    Τελικά πρέπει μεγαλώνοντας να γίνουμε και λίγο συντηρητικοί λέω στον εαυτό μου συχνά…

    Όσο για την πληθωρική Αλβιόννα, προχθές έβλεπα στο weather report ότι περιμένατε heavy rain , όπερ και επιβεβιαώθηκε από όσα διάβασα

    Και το άσχετο της ημέρας στην ελληνομαερικανιά:
    απάντησα στο μπλόγκι της Δέσποινας …

    Ξέρω ξέρω έχω μια μονοτονία αφού τελειώνω τις λέξεις σε -όκι, -όγκι αλλά προς το παρόν έτσι μου βγαίνει μόνο… το παλεύω πάντως να το ξέρεις, θα ‘μεγαλουργήσω’ το χειμώνα που έρχεται στο υποσχομαι
    (για να γελάσεις αυτό μετά τη χθεσινή ταραχή )

  5. June 5, 2008 3:34 am

    Ohmygod!
    Άλλο tornado να μην σας βρει!

  6. June 5, 2008 3:52 am

    καλά κι εσύ που σηκώθηκες να πας με τέτοιο καιρό?
    βέβαια κι εγώ το ίδιο θα έκανα και μπορεί και να μη γύριζα πίσω μόνο για να μην ανέβω 4 ορόφους με τα πόδια 🙂
    εκτός από το τορνέιντο τα ίδια είμαστε κι εδω… πφφφφφ πια

  7. June 5, 2008 4:02 am

    τρελαινομαι για τετοιες καταιγιδες!
    τις παρακολουθω βεβαια παντα μεσα απο το σπιτι και απο την τηλεοραση, αλλα το απολαμβανω!
    μου αρεσουν!

    γινονται πολλες καταστροφες, χανονται ζωες πολλες φορες και περιουσιες ολοκληρες, ομως εγω εκ του ασφαλους το απολαμβανω!
    απολαμβανω την οργη της μανας φυσης, εχει και αυτη δικαιωμα να εξωργηζεται και να μας το δειχνει!

    εχει διαφορα απο το ψιλοβροχο που πεφτει καθε μερα ολη μερα, μια καταιγιδα!

    φιλια …σαν καταιγιδα!

  8. June 5, 2008 4:36 am

    Πω πωωωωωωω τι θα πάθαινε το Δεσποινάκι μαααααααααας!!!!!!!!
    χιχιχιχι!!!!!!!
    Εμπειρίες……

  9. June 5, 2008 4:51 am

    Τί λες τώρα;
    Είσαι πολύ καλή ρεπόρτερ,φίλτατη!
    Καταιγίδα ήταν και πέρασε!
    Εδώ στο Ελλάντα πάντως το βράδυ την ζακετούλα την χρειάζεσαι αν και Ιούνιος!

  10. Κατερίνα permalink
    June 5, 2008 5:24 am

    Και γω να σου πω το ίδιο θα έκανα.Δεν πρέπει να υποτιμούμε τις καταστάσεις και να ορμάμε. Είναι επικινδυνο. Στο άλμπουμ των εμπειριών κι αυτό. Δεν παίζεσαι όμως!! Είχες την διάθεση παρά το φόβο και την αγωνία για δοκουμέντα.Ένα κορίτσι που δεν μεγαλώνει ποτέ!!!
    Φιλούδια, αγαπημένη και πολύτιμη Δέσποινα

  11. margarita permalink
    June 5, 2008 7:01 am

    Uuuuups.. ta comments ta egrapsa se lathos post!!
    den kolaei katholou to tornado sto laxaniko..

    Tha sou paro eikonitsa na kollhseis sto caro sou Despinarion na prosexeis!!
    Edo as usual sauna me 43 bathmous .. No rain today

    M.

  12. June 5, 2008 7:09 am

    @tutti

    Ξημερωσε μια μερα περντακαθαρη με ενα ηλιο τεραστιο. Προβλεπεται και πολυ ζεστη με υγρασια, αυτο που με μια λεξη λεγεται συχλιο και αντιμετωπιζεται με “μεσα και κλιματισμο” εκτος αν εισαι αμφιβιο.

    Θα γυρισω οπως παντα (στο μπλογκι μου) με σχολια το βραδυ ξεχωριστα
    Τον Ιουνιο αυτες οι καταστασεις ειναι συνηθισμενες στην περιοχη μας, απλα δεν φανταζεσαι οτι θα περασουν απο διπλα σου.

    Μαργαριτα σε νοιωθω εδω γυρω εισαι. Μολις ανοιξα το μπλογκι μου μυρισε Λωρα Μερσιε λεμον σαμθινγκ!

    Φιλια σε ολους, α τουτ α λ’ερ

  13. June 5, 2008 8:13 am

    Τέλος καλό, όλα καλά!
    Μας άγχωσες πάλι και είναι η δεύτερη φορά με αυτοκίνητο!!!
    Θα προτιμούσα βέβαια φωτογραφίες από το χαμό, αλλά τότε η καρδιά σου θα δούλευε όπως τα πιστόνια της μηχανής! Ντάπα-ντούπα, ντάπα-ντούπα.

  14. June 5, 2008 12:37 pm

    Χαμος εγινε ε?
    Πραγματι εισαι καλη ρεπορτερ εσυ.
    ραπορτα, θελουμε κι’αλλα ραπορτα
    απο σενα, γλυκεια μου ρεπορτερ.
    Καλα εκανα και σε εγραψα στο μπλογκακι μου… Δεσποιναριον Press.
    Κατι ηξερα.

  15. June 5, 2008 12:39 pm

    Παλι σαν μαμουνι με εβγαλε το συστημα.
    Ρε λες να ειμαι μαμουνι τελικα?
    Birdie, birdie… niam, niam…

  16. June 5, 2008 12:40 pm

    Κοιτα να δεις που δεν αλλαζει το μπαγασικο με τιποτα λεμε τωρα
    …birdie , birdie… niam niam
    τσιου, τσιου…

  17. personlich permalink
    June 5, 2008 3:26 pm

    Να προσεχεις!
    Να προσεχεις γλυκοδεσποιναριον!
    Αλλαξαν πολλα πραγματα!
    Και οσον αφορα το κλιμα,εγινε εξισωση με 3 αγνωστους ,,,και βαλε!
    Εμεις εδω στην Γερμανια,ζουμε τα τελευταια χρονια ,κυκλωνες… και τυφωνες,που.. παραδοσιακα απουσιαζαν!
    Αλλαξαν οι καιροι!
    Τους αλλαξαμε θα ελεγα!
    Καλυτερα να μου λειψει το φωτορεπορταζ..παρα εσυ!
    Σοβαρα το λεω!
    Να …σε προσεχεις!
    Φιλια κουκλα μου!

  18. June 5, 2008 3:36 pm

    Για να δουμε μετα απο τοση ωρα εχει αλλαξει?
    brdie birdie… niam niam λεμε…

  19. June 5, 2008 3:37 pm

    Ρε τι γινεται…
    δεν αλλαζει το μαμουνι με τιποτα.
    birdie birdie … αει… niam niam… λεμε…

  20. June 5, 2008 3:43 pm

    εσείς εκεί βασανίζεστε με καταιγίδες κι εμείς εδώ με πυρκαγιές…Ας ελπίσουμε φέτος να μη μας βρει κακό….

  21. Μ Κ Μ permalink
    June 5, 2008 5:38 pm

    ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΕΙΣΙΑ ΚΑΛΑ !

    ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ

    ΦΙΛΑΚΙΑ ΜΙΣΤΟΣ ΜΑΡΙΝΑ

  22. June 5, 2008 7:49 pm

    @Stiliano Μα τον ειδες βρε παιδι μου να μου την πεσει στο ετσι; Ασε πριν 3 χρονια ειχα τυχει σε χειροτερη περιπτωση. Αυτη τη φορα ημουν τυχερη που ημουν ακομα κοντα στο γραφειο.

    @Penelope Η ζακετουλα ειναι must στο γραφειο Πηνελοπη μου γιατι οταν ανοιγουν τα κλιματιστικα στο φουλ, ξεπαγιαζουμε. Φιλακια σου!

    @so_far Ε κι εγω τις υποτιμουσα σοφαρακι μου μεχρι που κατατρομαξα μια δυο φορες και προσεχω. Δεν ειναι συντηρητισμος, επιβιωση ειναι τελικα. Συντηριτικη δεν προκειται να γινω ποτε, αφου δεν εγινα μεχρι τωρα παει πεταξε το πουλι! Πως να το πω επαθα “σοκι” πφφφ

    @anlu Μακαρι γοργονα μου απο το στομα σου και στου γκοντ τ’ αυτι.

    @melissoyla Τι λενε μωρε, θα γυρισει ο καιρος, εξ αλλου πλησιαζει ο καιρος των διακοπων. Φιλια.

    @ARISTEA Ναι καλα ειναι να τα βλεπεις απο μεσα απο το παραθυρο αλλα οταν εισαι εξω δεν σου αφηνει περιθωρια για θαυμασμους.

    @NanaTsouma. Αντε μωρε Νανουλα να μου ελειπε το βυσσινο. Μακια σου

    @Valisia Ναι Βαλισια μου, τα βραδακια κοντα στη θαλασσα με ζακετουλα, που θα μου παει!

    @Κατερινα. Τα δοκουμεντα εκ του ασφαλους παντως. Φιλακια.

    @Μαργαριτα. Θαυμασα το χαμπιτατ σου ματια μου. Μη τα παρατησω ολα κι ερθω εκει! ΦΦΦΦΦ!

    @Radio Marconi Ασε μαρκονακη δεν ειμαι γεννημενη ρεπορτερ, απεγνωσμενες προσπαθειες κανω, δεν ειμαι για καταιγιδες, ξαναγυρναω στις ντοματες μου!

    @Ζερο. Βρε μπλογκερ μου, ακομα δε καταλαβες, απαξ και η Πρες αποφασισε οτι εισαι πρασινο ζωυφιο με πεντε τριχες και δυο κατσαρα χερια, παει και τελειωσε!

    @personlich Προσεχω γατουλη! Προσεχω και σ’ ευχαριστω.

    @Μεροπη Οι πυρκαγιες ειναι πολυ χειροτερες απο αυτες τις περαστικες καταιγιδες. Καταστρεφουν ανεπανορθωτα. Κι εγω ελπιζω να μη γινει τιποτα. Οι πυργαγιες εκει με πονανε πολυ.

    @Μ Κ Μ Φιλακια και σε σας!

  23. June 5, 2008 11:22 pm

    σόκι σόκι χαρντοσόκι;

    Σου είπα, θα μεγαλουργήσω το έχω πάρει απόφαση πια

  24. June 6, 2008 3:12 am

    Πω, πω, τρομερό…Κι εμάς εδώ βρέχει σήμερα, αλλά καμιά σχέση με την κοσμοχαλασιά τη δική σας…

  25. June 6, 2008 6:18 pm

    @So_Far Ποιος σε σταματαει εσενα;

    @αρτανις λεγε λεγε εσυ ηρθε η βροχη και στα μερη σας. χε χε!

Leave a Reply

