Skip to content

με ταχυτητες μεγαλες

June 5, 2008

Οι διαφημησεις της diesel παντα τραβανε την προσοχη μου. Κι αυτο γιατι εχουν εντονο το στοιχειο της υπερβολης. Τωρα εδω που τα λεμε εκτος απο πανακριβα τζηνακια αυτες τις μερες εχει ακριβηνει και το πετρελαιο diesel. Μια περιουσια θελεις για να ντυθεις και να κυκλοφορησεις, Περσυ ειχα φερει τις διαφημησεις με θεμα το global warming. Πολλοι το θεωρησαν χλευασμο προς το καταστροφικο φαινομαινο του θερμοκηπιου, αλλα προσωπικα το βρισκω εντελως επικαιρο. Η υπερβολη ειναι σημειο των καιρων και η ραγδαια μεταβολη του κλιματος ειναι πραγματικοτητα.

Φετος το θεμα τους ειναι οι γοργοι ρυθμοι που χαρακτηριζουν τις ζωες μας. Σαν την μανουλα της φωτογραφιας που αλλαζει το μωρο της on the way to the market. Τωρα που θα το παρατησει οταν φτασει στο “σπερμαρκετ” ειναι αλλο θεμα.

Μου επεσε στα χερια ενα μικρο περιοδικο που στελνει γνωστο (και φιν-φον συγχρονως) μεγαλοκαταστημα της περιοχης μας. (Ο Μπαμπινιωτης δεν την εχει την λεξη φιν-φον αλλα σημαινει εξκουιζιτ! ) Το φιν-φον λοιπον περιοδικο με πληροφορει οτι το εν λογω καταστημα εχει φιαξει ενα on line service για τον πολυασχολο νεο και νεα (η μεσηληκα οσονουπω) πολιτη. Τους λες παραδειγματος χαριν οτι θα ταξιδεψεις σε καποιο μερος μαζι με ενα μπεμπακι σαν το ταλαιπωρο της φωτογραφιας ας πουμε. Εκεινοι λοιπον σου βρισκουν diaper και formula service και babysitter αν θελεις. Στα παραγγελνουν σου κανονιζουν ντελιβερυ και το μονο που εχεις να κανεις, ειναι να κλεισεις εισητηρια αν δηλαδη δε στα εχει κλεισει ο ατζεντης σου.

Τρεχω κι εγω τρεχω και δεν προλαβαινω. Τουλαχιστο δεν αγχωνομαι και πολυ για το τι θα φορεσω το καλοκαιρι, εχω την personal stylist μου. Και μαλιστα εχει πολυ καλο γουστο. Ευχαριστω Βαλισια μου.

Σας φιλω γλυκα!

21 Comments leave one →
  1. June 5, 2008 11:27 pm

    Για να δούμε πού θα πάει αυτή η κατάσταση , γιατί η τόσο μεγάλη άνοδος του πετρελαίου είναι αδικαιολόγητη…
    έχω κάτι στο μυαλό μου, που το εξηγεί εν μέρει, αλλά και πάλι αυτό το σενάριο δεν είναι γι’ αυτή τη στιγμή, είναι για άλλες συνθήκες…
    Το κακό είναι ότι έχουμε διαμορφώσει τον τρόπο ζωής σε απόλυτη συνάρτηση και εξάρτηση με το καύσιμο και ίσως εκεί να βρίσκεται και το όπλο της αντίστασής μας..
    Για το stylish blog της Valisia συμφωνώ απόλυτα, πολύ καλά κάνεις και το ακολουθείς…

    Ελληνο-βαρβαρότητα δεν έχει σήμερα εδώ, τη συμπλήρωσα στο tornado post …

  2. margarita permalink
    June 6, 2008 2:35 am

    Exeis dikio.. Edo pou exoun petrelaio( alla klaigontai oti einai too expenisive!!?)
    den biazontai ,den trexoun, den agxonontai… Insch allah kai no problem

    ase den thelo na erxiso ali thn mourmoura..briskoun kati m.. ala seixh na tous lynoun ta problhmata.. oso gia to style sou kalo einai.. keep it

    margaro–next week terma to luxury back to european true life.. —
    fasina ,douleia, broxh klp… etoimazomai psychologika..

  3. June 6, 2008 4:07 am

    Ειναι η νεα παγκοσμια πραγματηκοτητα, “τρεχατε ωρε μπας και προλαβουμε να Ζησουμε!”

    ολα να τα προλαβουμε μην χασουμε κατι!
    ανασφαλειες εκφραζουμε και τιποτα αλλο, μετα τρεχουμε στους ψυχοτραλλλα να δουμε τι δεν παει καλα!

    ποσα χρονια ζει η χελωνα και ποσα ο λαγος;

    η διαφημηση της μαρκας ρουχων που εμφανιζεις σημερα προβαλει τελεια την κατασταση……και εχει τα Ρουχα!
    εγω τουλαχιστον τα λατρευω! πηγαινα στο γυμνασιο οταν αγορασα το πρωτο μου πανταλονι, ελιωσε στην κυριολεξια πανω μου!

    Δεσποινα σηκωσαι λιγο το ποδι απο το γκαζι και δεν πειραζει !
    ωραια ειναι να στα λεω, στην πραξη κολλαμε ολοι!
    μακια σου

  4. June 6, 2008 4:46 am

    την ειδα την διαφημιση αυτη πριν ενα μηνα περιπου στο down town και ψιλο-σοκαριστηκα…
    σε μενα περασε καποια μηνυματα…ηταν σα να μου ελεγε…’παρε το χρονο σου….τι κανεις εκει?’
    μερικες εταιρειες εχουν απιστευτες καμπανιες…
    αλλα εντυπωσιακες ειναι και καποιες πολυχρονες τακτικες διαφημισης προϊοντων…που παρουσιαζουν το ιδιο θεμα με παραλλαγες οπως η silk cut για παραδειγμα…παντα κατι κοβει το μωβ μεταξι…βεβαια εδω εχουμε να κανουμε με βλαβερο προϊον και καθολου μηνυματα!
    by the way…τι ηταν αυτο που παθατε χθες στα ξαφνικα δεσποινα μου?
    εδω οι σεισμοι, εκει οι ανεμοστροβιλοι…προσοχη μεγαλη!!!! και φιλιαααα!!!

  5. June 6, 2008 5:10 am

    Καλημέρα, είναι ανατριχιαστική η διαφήμηση, και οι υπηρεσίες. Τα πάντα αρκεί να μη χάνουμε χρόνο από την δουλειά..Εναι τρομερό, και τα παιδάκια να ταπιάνουν ξένοι άνθρωποι, δεν τα σκέφτονται? Πού είναι τα δικαιώματα των παιδιών? Δεν είναι άλογο να το δέσεις έξω απο το σαλούν?!!!
    καλημέρα

  6. June 6, 2008 5:20 am

    Με ταχύτητες μεγάλες μοναχά η γη αλλάζει!!!!!!
    Καλημερα Δεσποινούλα

  7. June 6, 2008 5:38 am

    Οι διαφημίσεις αυτού του είδους στόχο έχουν κυρίως τις μάζες των μεγαλουπόλεων. Για αυτούς (για μας) που η μέρα έχει μόνο “δουλειά – σπίτι”. Ζηλεύω τους ρυθμούς στην επαρχία, εκεί που η μέρα κάνει στάση για καφεδάκι, παρέα για τσιπουράκι, βόλτα το απόγευμα και χαλαρή κουβέντα. Που θα μου πάει, “θα την κάνω”!! Οι ταχύτητες οι μεγάλες ας έχουν στόχο τις κοινές δράσεις των ανθρώπων, για την προστασία αυτών που μας έχουν απομείνει ακόμα…! Καλημέρα

  8. June 6, 2008 8:24 am

    Αγαπημένη Δεσποινούλα,
    Δεν θα το πιάσω το θέμα στη εσωτερική του διάσταση , περι απόλυτης βιασύνης των σημερινών ανθρώπων. Τη ζώ αυτή τη διάσταση κάθε φορά που είμαι στην Αθήνα για δουλειές και δεν επιτρέπω στον ευατό μου να συνεχίζω το παράπονο για την κοινωνία ντε τε.
    Θα το πιάσω το ζήτημα απο την πλευρά του Diesel, Energie, Replay κλπ. Γυρίσαμε όλη την Ιταλία αναζητώντας για το νέο μας παντελόνια και μπλουζάκια απο τις τρείς φίρμες της νεότητας. Αλλος κόσμος γλυκειά μου. Δε χωράει ούτε το ένα μπούτι μας στα παντελόνια των παιδιών. Πάντως, ως προσωπική στυλίστρια του γιού μου, πολύ χαίρομαι τους Ευρωπαίους που αναπτύσσουν μια άλλη αισθητική για τη νεολαία σε σχέση με τους αμρικανούς. Δες οι δέυτεροι είναι οι εφευρέτες του τζίν και τελικά η Levis έχει περάσει στα αζήτητα σε σχ’εση με τη Diesel. Πάντως, γιουστάρω να ψωνίζω για το αγόρι μου κι ας απορρίπτει τις μισές επιλογές μου!
    Φιλιά σου

  9. June 6, 2008 10:42 am

    Το στοιχείο που μου αρέσει περισσότερο σε αυτή την διαφήμιση είναι ότι η μανούλα είναι νέα.Άντε γιατί πολλές είμαστε που περιμένουμε τα 30ντα(και παραπάνω μη σου πω) για να αρχίσουμε να τεκνοποιούμε.Επίσης(άσχετο) αλλά πρόσφατα ήμουν σε μια παρέα με μια μωρομάνα κι όπου κι αν βρισκόμασταν ήταν πάντα stylish και παράλληλα βύζανε το μωράκι της.
    ΑΑααααυτή ήταν έτοιμη εικόνα για διαφημιστικό!
    Κατά τ’άλλα μου σφυρίζεις κλέφτικα όποτε θες να πάμε για ψώνια!
    Φιλί

  10. personlich permalink
    June 6, 2008 10:49 am

    Περασα να πω μια καλημερα!
    Και τι βρηκα;
    Ενα ωραιο” μωρο” να τρεχει σφεντονα στο “σπερμαρκετ”;;;;;;
    Αληθεια λεω!Αυτο δεν το καταλαβα!
    Καπως ετσι τρεχω κι εγω τελευταια.Αλλα για αλλους λογους!
    Να εχεις μια υπεροχη μερα χαρα μου!
    Φιλακι με γευση γουικεντιανη!
    Υγ Ασχετον…το personlich γραφεται κανονικα με δυο τελιτσες πανω απο το ο!
    Persönlich δηλαδη!
    Και με την νεα Γερμανικη εκπαιδευτικη μεταρυθυμιση …persoenlich!
    Αλλα τοτε,ετσι μου το κατοχυρωσε η wordpress.

  11. June 6, 2008 1:36 pm

    ταλκ του ρίχνει στον κώλο του, ή το αλατίζει;

  12. June 6, 2008 2:30 pm

    Παρά το τρέξιμο η κοπέλα φαίνεται να το απολαμβάνει! Ίσως γιατί παίζει σε διαφήμιση…
    Παρατήρησα επίσης ότι δεν ταιριάζει ο ίσκιος στο μπλουζάκι!
    Καλό βράδυ και καλή ξεκούραση!!!!

  13. June 6, 2008 6:15 pm

    @so_far Νομιζω σοφαρακι μου οτι δε χρειαζεται πολυ σκεψη για να εξηγησουμε την ανοδο της τιμης του πετρελαιου, υο θεμα ειναι πως αντιμετωπιζεται. Και η προσεγγιση σου για αντισταση ειναι θεωρητικα καλη, αλλα αντε πεισε με τωρα να μην ερθω διακοπες στην Ελλαδα το καλοκαιρι. Με σκασε και κολυμπα δε γινεται, χε χε! Φιλακια και καλο Σ/Κ

    @Margarita Τωρα που αλλαζει το κλιμα και σε καμια εικοσαρια χρονια η Ελλαδα θα εχει κλιμα Ντουμπαι θα γινουμε ολοι αραχτοι και λαιτ λογω ζεστης. Α μη μου βιαζεσαι, εχεις ακομα ενα Σαββατοκυριακο και μερικες μερες χλιδης και περιποιησης. Και οταν γυρισεις, να μου στειλεις το ιτινερερυ του Ιουλιου περικαλω! Φιλια κουκλα μου!

    @ARISTEA Αχ βρε Αριστεα μου πως με καταλαβαινεις, γι αυτο με ενθουσιαζουν γιατι εχουν και επικαιροτητα και μοδα. Οι περσυνες ηταν πιο πετυχημενες. Μπααα στο φρενο τοχω το ποδι, τωρα μαλιστα που τελειωσε η εβδομαδα, ακομα περισσοτερο. Φιλακια.

    @unamama Πραγματικα μαμακουλινα μεριλες διαφημησεις ειναι πολυ εξυπνες και σε κανουν να σκεφτεσαι κιολας.
    Οσο για τις κακοκαιριες τετοιο καιρο εδω μας προκυπτουν στα καλα καθουμενα.

    @Sofia Μα βρε Σοφια μου δε νομιζω οτι κακοπαθε το μωρακι που το δωσανε στο μοντελο και το βγαλανε φωτογραφια. Αλλο το βαζουνε μπροστα σε παιδικες τροφες. Δε βρισκω οτι καταπιεστηκαν τα δικαιωματα του μωρου μοντελου. Ουτε ειναι το ιδιο με το να το δεσουνε.

    @NanaTsouma Κι εγω αλλαζω Νανουλα πιο γρηγορα απο τη γη, ασε!

    @panther03 Να την κανεις καλε μου φιλε, ξερω ανθρωπους που την εχουν κανει ετσι και ζουν υπεροχα. Ανθρωπινα. Καλημερα (αυριανη)

    @Ioustini Γιατι δεν εκπλησσομαι Ιουστινη γλυκεια μου και πρωτα πρωτα ΚΑΛΩΣ ΜΑΣ ΞΑΝΑΡΘΕΣ! Ειναι γνωστο τοις πασι οτι οι Ευρωπαιοι εχουν αλανθαστη αισθητικη στο στυλ και στην ενδυση. Στυλιστρια τους εχω παψει απο καιρο να ειμαι αλλα δεχομαι τις επιλογες τους. Παντως παντα μου λενε κι εμενα, φερε μας κατι ευρωπαικο. Εμενα το τριανταρι του Κωνσταντινου μια χαρα μου κανει στο μπουτι, το μακρος ειναι που εχω το προβλημα😛😛😀😀 Καλη ξεκουραση και πολλα φιλακια.

    @Valisia Σημερα Βαλισια μου σε βρισκω με ενισχυμενα μητρικα ενστικτα. Οταν ερθει η ωρα θα γινει κι αυτο. Οι μανουλες σημερα ειναι και μοντερνες και ανετες. Οπως πρεπει. Καλο Σαββατοκυριακο και που ξερεις καμια φορα μπορει να γινει και το παρεα ψωνιο. Παντα ειναι καλο να εχεις νεανικο γουστο μαζι σου.

    @persoenlich Πως δηλαδη; Με ντηζελ τζηνακι κι ενα μωρο στην αγκαλια; Προσεχε Κωστακη, μην τρεχεις και πολυ. Σπερμαρκετ ειναι κατι σαν το Αλντι που εχετε εκει.

    @Stiliano. Να σου πω το βλεπω λιγο να ξυνιζει τα μουτρακια του. Μονο το κωλαρακι του ξερει.

    @Radio Marconi. Στο μπλουζακι ειναι ο ισκιος του μωρου, μια χαρα ταιριαζει αν ο ηλιος καπου δεκα ποντους πιο αριστερα απο το αριστερο σου ματι. Κοιτα που κολλησε ο αθεοφοβος! Επισης καθε μαμα απολαμβανει με χαρα το πωπουδακι του μωρου της. Κι εγω απολαμβανω που δινεις σημασια στη λεπτομερεια. Φιλια και καλο Σ/Κ.

  14. June 6, 2008 6:28 pm

    και αφού κατάφερα να συνδεθώ με την καταδική μου ασύρματη σύνδεση, ναι δεν κλέβω πια από το γείτονα, ήρθα αν και αργά να σου πω καλησπέρα Δεσποινάριον!
    μέσα σε όλον αυτό τον πανικό των ταχυτήτων θαυμάζω τους ελβετούς που είναι χαλαροί και δεν βιάζονται για τίποτα. στην αρχή δυσκολευόμουν πολύ να με προσαρμόσω τώρα κοντεύω να γίνω ίδια μ’αυτούς!
    φιλάκια πολλά και καλό ΣΚ!!!

  15. June 6, 2008 9:47 pm

    Kαλωστο μας και ασυρματο! Ειναι εχεις δικιο, και οταν μιλανε .. αργαααα και μα στοοομφο. Τελικα καλο κανει να εισαι χαλαρος. Οποτε μπορει κανεις πρεπει να χαλαρωνει. Φιλακια και σε σενα μελισσουλα.

  16. June 7, 2008 2:33 am

    Despinaki perasa gia ενα φιλι σ/κ. (και βάζει ταλκ στο μωρό που δεν κάνει κατά τις έρευνες!) xx

  17. Κατερίνα permalink
    June 7, 2008 4:56 am

    Μέσα στη καλή χαρά είναι το κορίτσι! Ακολουθεί τους τρελούς ρυθμούς της εποχής. Και κούκλα, και mammy, και τζινάκι συνοδεία με χαμόγελα.Why not???Μ αρέσει, μιας και δεν μπορούμε να κάνουμε αλλιώς, ας το ευχαριστηθούμε! Φιλάκια Δεσποινάκι μου. να έχεις ένα καλό Σαββατόβραδο.

  18. Κατερίνα permalink
    June 7, 2008 4:58 am

    Ααα πρόοδος πήγα και στη σωστή θέση. Με αγάπησε και δεν με πετάει έξω!!Διπλά φιλιά

  19. June 7, 2008 6:40 am

    @Πηνελοπη τι μου λες; Δε κανει; Και αμα συγκαει το μωρο τι να του βαζουμε (αμα ειχαμε δηλαδη) ανθος αραβοσιτου; Φιλι και καλο Σαββατοκυριακο. Θα περασω να δω τον καιρο στη γηραια Αλβιονα και να διαβασω τα κοσμικα.

    @Κατερινα. Γιεεεεεςςςς Τοσες φορες του το ειπα, το εμπεδωσε πια. Και σου εβαλε και μπλε φορεματακι που σου παει μουρλια. Τωρα με ολα αυτα θελω να παω να παρω κανενα τζηνακι να μου βρισκεται. Καποτε προ αμνημονευτων ειχα “κλεψει” απο την κορη μου ενα Bufallo. Το λατρεψα, το φοραγα μεχρι που μια μερα ελιωσε και ανοιξε στον καβαλλο, ευτυχως στο σπιτι. Κατερινιω καλο Σ/Κ κουκλα.

  20. margarita permalink
    June 7, 2008 9:22 am

    An biazotane poly h mama tha forouse patinia, tha eixe phone set sta aytia ths gia na kanonizei tis douleies ths , kI DEN tha eixe to malli sthn trixa kai to fin fon jeenaki…

    Auta einai pou moy thn dinoun stis diafhmehseis.. Me exei dei emana kaneis otan biazomai??

    oso gia to klima.. Ta araliki yparxei sthn patrida kai xoris thn allagh tou klimatos..
    kalo S/K

  21. June 7, 2008 9:26 am

    Real Time συναντηση Μαργαριτα μου. Μολις τελειωσα με τη μαμα στο τηλεφωνο και ετοιμαζομαι για εξω! Στις τελευταιες γουλιες καφε με πετυχες. Οχι δε σε χω δει να βιαζεσαι, οποτε σε βλεπω ειμαστε αραχτες! Φιλακια!

Leave a Reply

