Skip to content

καλοκαιρι στα Χανια

June 7, 2008

Το καλοκαιρι εδω θυμιζει ενυδρειο. Μολις βγεις εξω σε πιανει αυτη η υγρασια που την εχει αισθανθει οποιος εχει ταξιδεψει καλοκαιρι στην Αμερικη. Μολις ξεμυτισεις απο το αεροπλανο το καταλαβαινεις. 37 βαθμους σημερα με εκατο τοις εκατο υγρασια, η χαρα της περκας. Κι εγω που θελω να αισθανθω λιγο καλοκαιρι, και που ζηλευω γιατι ο Ερρικος σε δυο τρεις μερες θα ειναι στα Χανια, εφερα μερικες φωτογραφιες απο ενα προσφατο καλοκαιρι που ημουν κι εγω εκει. Ετσι για να τις βλεπω και να ονειρευομαι.

Όπου σταθώ και όπου βρεθώ
Χανιά σας μακαρίζω
λίγο να πω, σας αγαπώ
όλα σας τα χαρίζω.

Βροντά κι αστράφτει στα Χανιά
και στα Σφακιά χιονίζει
και εις τα Ρεθεμνιώτικα
η λεβεντιά αρμενίζει

Θεσσαλονίκη μου για σε
θα χάσω το μυαλό μου,
σαν είδα όμως τα Χανιά
΄χασα το λογικό μου.

Η τελευταια φωτογραφια ειναι φυσικα στον Πειραια.

UPDATE για την roadartist in Athens: Καλλιτεχνικωτατος ντακος για σενα απο το ιδιο ταξιδι.

Οι μαντιναδες απο αυτη την ιστοσελιδα.

Σας φιλω γλυκα!

31 Comments leave one →
  1. June 7, 2008 10:05 am

    37 βαθμούς κελσίου λέμε τώρα??
    πωωω ρε, κοίτα να δεις τι γίνεται… κι εμείς εδώ 15 μετά βίας
    πφφφφ (που λες κι εσύ Δεσποινάριον)
    πάντως ο Ερρίκος σου μια χαρά περνάει με τη δουλειά του.. Βιέννες, Χανιά αυτή είναι δουλειά!! Η μέλισσα του εύχεται καλό ταξίδι και θα πει στις άλλες μέλισσες να μη τον ενοχλούν όταν θα πίνει τα ουζάκια του στην παλιά πόλη των Χανίων🙂

  2. June 7, 2008 2:01 pm

    Basta, basta…..
    Εδω θα τα χαλασουμε φιλεναδα Δεσποινα!ολα και ολα!!!!
    Τι ειναι αυτα καλε; Χανια;! δεν ειμαστε με τα καλα μας θαρρω!!!!!!!!
    Μια και μοναδικη ειναι η Χωρα, ο Χανδακας! Γρικας;;;;;;;;;;;

    Να το πεις και στον Ερρικο σου αυτο!
    Ακου κει Χανια!!!!!!!!!!ουστ απο δω!χαχαχαχαχαχαχαχα

    ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΟΛΕ!!!!!!!!!!!!!!

    Τωρα μεταξυ μας μην τυχει και μας ακουσει και κανενας αλλος Ηρακλειωτης, και εγω στα Χανια τη βρισκω και ας γεννηθηκα στο χωριο του Μινωα. Αλλα οχι μονο στην πολη, στο νοτο εκει ειναι ο παραδεισος, ο νοτος του νομου Χανιων!

    Καλο του ταξιδι του Ερρικου σου…
    και μια παραγγελεια, Ερρικο να μου φιλησεις το Αγιο χωμα τση Κρητης μου, γιατι εγω μαλλον θα αργησω να το δω φετο!

    φιλακια καλοταξιδιαρικα για τον Ερρικο
    φιλακια παρηγοριας και αναμονης κουκλα για σενα!

  3. June 7, 2008 2:11 pm

    Δεσποινάκι μη μου λες τώρα 37 βαθμούς και εγώ θα είμαι όλο το Ιούλιο μήνα δηλαδή σε χαμάμ!! Η Κρήτη πανέμορφή και ο Ερρίκος τυχερός extra bonus για αυτόν λοιπόν! Φιλί
    p.s αυτά τα καράβια του γυρισμού πολύ με στεναχωρούν λοιπόν

  4. June 7, 2008 2:55 pm

    Δεσποινάκι μου αγαπημένο!

    Πέρασα να σου αφήσω πολλές αγκαλίτσες
    και να σου ευχηθώ να έχεις ένα πανέμορφο Καλοκαίρι!

    Ένιωσα άσχημα που δεν θα πας και συ στα Χανιά.
    Καλό ταξίδι στον Ερρίκο σου!

    Δεν έχω πάει στα Χανιά αλλά θα πω ότι λατρεύω το Ηράκλειο!
    Είναι κομμάτι της ψυχής μου!

    Εύχομαι να πας αργότερα..

    Φιλιά!

  5. Μ Κ Μ permalink
    June 7, 2008 7:52 pm

    YΠΕΡΟΧΑ ΤΑ ΧΑΝΙΑ!

    ΤΥΧΕΡΟΣ Ο ΕΡΡΙΚΟΣ

    ΤΙ ΠΛΑΝΑ ΕΧΕΤΕ ΓΙΑ ΦΕΤΟΣ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ?

    ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ

  6. June 7, 2008 10:15 pm

    @melissoula. Ναι μελισουλα μου, βρασαμε λιγουλακι σημερα. Και οπως φαινεται και οι επομενες δυο μερες ετσι θα ειναι. Οι ευχες θα διαβιβαστουν. Δε ξερω για ουζακια αλλα οι τσικουδιες ειναι δεδομενες! Φιλακια.

  7. June 7, 2008 10:19 pm

    @ΑΡΙΣΤΕΑ Το φανταστηκα οτι θα αντιδρουσες ετσι Αριστεα μου. Δεν εχω παει στο Ηρακλειο, αλλα ο Ερρικος εχει παει, ειναι σαν τον “Πετρο που παει παντου” Παραγγελια για φιλι χωματος εδοθη!!!

  8. June 7, 2008 10:21 pm

    @Πηνελοπη, το μαγιω σου, ενα δευτερο μαγιω κι ενα τριτο μαγιω. Παντως εκει που πας ειναι λιγο πιο βορρεια και πανω στο νερο δε θαναι ασχημα. Φιλακια.

  9. June 7, 2008 10:25 pm

    @μαρελντ Σ’ ευχαριστω. Α καλα δε με πειραζει πια που δε θα παω, ο Ερρικος ολο καπου παει. Οταν μπορω το σκαω κι εγω, αλλα δε γινεται παντα. Δε γινεται να αφηνω τη δουλεια μου οποτε ναναι. Στα Χανια εχω παει και περασα υπεροχα. Εχω και γνωστους και φιλους εκει και παντα φροντιζουν να περναμε καλα. Φιλια!

  10. June 7, 2008 10:27 pm

    @Μ Κ Μ Πλανα Πλανα αεροπλανα αλλα αργοτερα, θα παμε και στο νησι . Φιλακια σε σενα και στη Μ.

  11. June 8, 2008 1:26 am

    Αχ τι ωραίες φωτογραφίες Δέσποινα μου! Μυρίζουν καλοκαιράκι. Και ο Ιούνιος ο καλύτερος μήνας, αφού δεν έχουν πιάσει ακόμα οι ζέστες…

  12. margarita permalink
    June 8, 2008 1:51 am

    oses xores kai na gyrisa ENA einai to kalokairi .. Ellada , karabia ,limania, trapazakia exo, 8erina sinema, marithes , tsipoura ( emeis kamari mou eimaste apo to Bolo den pinoume tikoudies) tzitzikia, giasemia ..odo gia tous 37 sas ela stous 45 me th apolyth ygrasia kai tha deis th diafora kai an mporeis lyse mou thn aporia .. Ti kanoun tetoia epoxh oi neoellhnes sto Dubai?? tous blepo sto hotel kai leo apo pou xanoun kai erxontai sth sauna gia holidays?? …

    kai kalo ta3idi ston Errico
    margarita

  13. June 8, 2008 2:07 am

    Ο συνδυασμός που σκοτώνει 37 C & υγρασία .. τροπικό ενυδρείο.. το έχω ζήσει νοτιότερα στην αμερικάνικη ήπειρο και έπαθα το απόλυτο σαλτάρισμα, δεδομένου ότι με ρίχνει απίστευτα αυτός ο συνδυασμός …
    Τα Χανιά είναι υπέροχα, όπως και όλη η Κρήτη..
    Το ντόκι στο τέλος … ο Πειραιάς δεν ομορφαίνει σχεδόν ποτέ…

  14. June 8, 2008 4:18 am

    Teleia ta xania…… Oneiremeni i kriti..latreuw kai tous ntakous..🙂

  15. June 8, 2008 6:28 am

    @Μεροπη. Ετσι ειναι Μεροπη μου, τουλαχιστο πριν μερικα χρονια αυτο που λες ηταν πραγματικοτητα. Τωρα ριχνει κατι καυσωνες απο Μαη μηνα καμια φορα και μας αλλαζει τα φωτα.

    @Μαργαριτα Ελα μου ντε! Τι κανουν; Αχ τα γιασεμια! Περναγα γιασεμια σε πευκοβελονες και τα πηγαινα μπουκετακι στη μαμα μου. Και τωρα μου λεει γεμισε τον κηπο και το μπαλκονι λουλουδια και με περιμενει. Σε φιλω Μαργαριτακι.

    @So_Far Αυτος ο συνδιασμος ριχνει τους παντες βρε σοφαρακι μου. Γιατι νομιζεις οι αμερικανοι δεν εχουν ανακαλυψει τα “τραπεζακια εξω” ; Γιατι τα παραθυρα τους ειναι παντα κλειστα;
    Οσο για το ΝΤΟΚΙ ειδες ποσα ΤΡΟΚΙΑ εχει που περιμενουν να μπουκαρουν στην μπουκαπορτα; Φιλια κουκλα.

    @roadartist Εσενα μικρο μου σου εφερα τον ντακο σου. Ματς μουτς.

  16. Φλο permalink
    June 8, 2008 8:49 am

    Με ξεσήκωσες….Χανιά, Κρήτη αγαπημένη. Μετρώ μέρες για τα Χανιά, λόγω συνεδρίου του ετέρου ημίσεως. Και μετά έχει και 2ο γύρο, μόνο διακοπές και παραλία…

  17. June 8, 2008 8:51 am

    Ααααα, υπέροχα τα Χανιά, πήγαμε το περασμένο καλοκαίρι…Ήταν φανταστικά, όπως είναι σε όλη την Κρήτη, καταπληκτικά…
    Πολύ ωράια ανάρτηση…Για μένα δεν έχει ντάκο;
    Θέλω κι εγώωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω!!!!!!!!!

  18. June 8, 2008 8:51 am

    Δεν έχω πάει παρά μόνο στο Ηράκλειο. Ε, δεν μου άρεσε και πολύ! Οι φωτογραφίες δείχνουν έναν πολύ διαφορετικό τόπο από αυτόν που είδα στο Ηράκλειο. Κάθε πόλη διαφορετική. Ελπίζω να σας φτιάξει ο καιρός!
    καλή βδομάδα

  19. June 8, 2008 8:52 am

    Δεσποινάριον,
    Πόσο υπέροχα συλλαμβάνει το μάτι σου τις ομορφιές του τόπου μας! Εξαιρετικό δώρο για ένα πρωινό Κυριακής στο μοναδικό μου Μόντρεαλ. Κι εδώ έχει 37 με υγρασία αλλά ο τόπος ζεί ένα τεράστιο πάρτυ. Η πόλη κλυδωνίζεται απο τα μαρσαρίσματα των αγωνιστικών αυτοκινήτων, όλοι χορεύουν τρελλά, η μπύρα κυλάει άφθονη απο παντού.Καλό ταξίδι στον Ερρίκο σου και να πιεί στην υγειά μας!
    Κι εσύ μη μελαγχολείς, βγές στον κήπο σου να δείς την οργιώδη βλάστηση και να τη μοιραστείς μαζί μας.
    Πάτως, είδες οι καθηγητάδες; Μια ζωή συνέδρια, ταξίδια και ζεμανφού!
    Φιλιά σου

  20. June 8, 2008 10:42 am

    Θα πάω φέτος! Και Ελαφονήσι! ΤΕΛΕΙΟ!

    [γιατί όλοι βγάζουν τόοοσο ομορφες φωτό και εμένα μου βγαίνουν όλες μάπα, αν και έχω πολύ καλή φωογραφική? σνιφ]

  21. An-Lu permalink
    June 8, 2008 11:15 am

    Ζήλεψαααααα…φωτιές που μας ανέβεις Δεσποινάκι….

  22. June 8, 2008 1:10 pm

    Δεσποινούλα μου τα Χανιά είναι το ωραιότερο μέρος της Κρήτης,
    η Κρήτη το ωραιότερο μέρος της Ελλάδας,
    τα δε Χανιά χωρίζουν τσι ανθρώποι από τα ζζζζζωα!!!!χιχιχι!!!

    Γύρω στα τέλη Αυγούστου, μετά το Θεολόγο , θα κατέβω Αλίκαμπο να φτιάξω μια σκεπή που έχει γείρει….σε περιμένω να σουλατσάρουμε πάνω στις μηχανές μέχρι τα Σφακια,την πατρίδα της γιαγιάς μου, και να γεμίσουμε τα πνευμόνια μας αέρα από τις Μαδάρες

  23. June 8, 2008 3:35 pm

    @ Φλο Βρε Φλο, μπας και το δικο σου ημισυ παει στο ιδιο συνεδριο με το δικο μου; Εχει σχεση με το Πολυτεχνειο Κρητης;

    @αρτανις φαε ματια ψαρια κουκλα μου.

    @Δεν μελαγχολω καθολου. Λειπει ο γατος, η γατα κατι θα βρει να κανει ταχουμε πει αυτα! Ο δικος μου τοχει παραχ… παντως.

    @γιατρουλη, παρε μια φτηνη σαν τη δικη μου παιδι μου και θα δεις !

    @Αν Λου γοργονα μου, παρηγοριεμαι με ευτα.

    @Νανα, οντως ειναι υπεροχα, και φιλοξενα και πολυ ξεχωριστα. Λατρεψα τη βλαστηση που συνδιαζει μεσογειακα και τροπικα φυτα.

  24. φλο permalink
    June 9, 2008 3:01 am

    Mε το Πολυτεχνείο Θεσσαλονίκης & Calgary. Λες να είμαστε γνωστοί και να μην το ξέρουμε?

  25. June 9, 2008 6:58 am

    Ειμαι 99% πως ναι. Οχι απ’ ευθειας αλλα μαλλον εχουμε κοινους γνωστους!
    Τουλαχιστο στο ΑΠΘ γνωριζω καμια δεκαρια ατομα μεταξυ των οποιων και ο kουμπαρος μου, και απο το Calgary, 3-4 ατομα, εαν μαλιστα μου πεις οτι περσυ τον Ιουλιο πηγες στην Περουτζια, τοτε μαλλον εχουμε συναντηθει!!!!

  26. φλο permalink
    June 9, 2008 8:50 am

    Ήμουν και γω στην Περούτζια πέρσυ (της προσκολλήσεως βέβαια…) Χιχι, τότε σίγουρα θα συναντηθήκαμε σε κάνα γεύμα ή βόλτα και δεν το ξέρουμε -)). Τι πλάκα…

  27. φλο permalink
    June 9, 2008 8:52 am

    Το έτερον ήμισυ ονομάζεται Χριστόφορος και είναι (τρελός) γεωδαίτης!

  28. June 9, 2008 9:08 am

    Σε θυμαμαιιιιιι τον ξερω τον Χριστοφορο Κ. κουκλα μου. Εσυ ηρθες πιο αργα σας ειδαμε ενα μεσημερακι τα δυο σας να τρωτε και σταματησαμε και συστηθηκαμε, ο Ερρικος κι εγω. Ειμαι κι εγω τρελλη (γεωδαιτις) Περσυ ειχα σγουρα μαλλια λιγο ξανθα και φυσικα ειμαι πιο μεγαλη απο σενα. Αλλα εχουμε κανει χειραψια σου λεωωωωωω!!!! Δεν εχω μεηλ σου αλλα το δικο μου ειναι despinarion@gmail.com. Κοιτα πλακααααα!!! Φιλια γλυκεια μου. Πες του Χριστοφορου χαιρετισμους απο τη Δεσποινα και τον Ερρικο.. ξερειιιιιιιιι!!!!

  29. July 3, 2008 6:55 pm

    Γεια χαρά από το Ρέθυμνο!
    Ετεροχρονισμένο το σχόλιο, αλλά τώρα βρήκα λίγο χρόνο στον υπολογιστή ελεύθερο, αφού έχουν βγει τα παιδιά βόλτα.
    Τα παιδιά στην Παλιά Πόλη κι εγώ στο ιντερνετ.
    Ήξερες πως τον ντάκο στο Ρέθυμνο τον λέμε ¨κουκουβάγια”?
    Γεωδαίτης? Δηλαδή άπό Αγρονόμος Τοπογράφος Μηχανικός ΕΜΠ, ας πούμε; Δηλώνω παρούσα! Απόφοιτος της συγκεκριμένης Σχολής.
    Πλάκα δεν έχει;

  30. July 3, 2008 6:56 pm

    Γεια χαρά από το Ρέθυμνο!
    Ετεροχρονισμένο το σχόλιο, αλλά τώρα βρήκα λίγο χρόνο στον υπολογιστή ελεύθερο, αφού έχουν βγει τα παιδιά βόλτα.
    Τα παιδιά στην Παλιά Πόλη κι εγώ στο ιντερνετ.
    Ήξερες πως τον ντάκο στο Ρέθυμνο τον λέμε ¨κουκουβάγια”?
    Γεωδαίτης? Δηλαδή άπό Αγρονόμος Τοπογράφος Μηχανικός ΕΜΠ, ας πούμε;
    Δηλώνω παρούσα! Απόφοιτος της συγκεκριμένης Σχολής.
    Πλάκα δεν έχει;

  31. July 3, 2008 8:13 pm

    Φωτεινουλα! Ναι ακριβως το πετυχες αυτη τη σχολη τελειωσα κι εγω. Μετα εκανα μεταπτυχιακα εδω στην αμερικη . Αν εχει πλακα; δε λες τιποτα. Πριν λιγες βδομαδες ανακαλυψα οτι μια κοπελιτσα που ερχοταν εδω συχνα ειναι γυναικα αλλου συναδελφου απο τη Θεσσαλονικη που τον ηξερα. Μα ποσο χαρηκα δε λεγεται! Περισσοτερα θα σου γραψω καποια στιγμη σε μεηλ. Σε φιλω συναδελφουλα!

Leave a Reply

