Skip to content

σεισμος

June 8, 2008

Απο την ιστοσελιδα του USGS Ευχομαι να μην ακουσουμε ασχημα νεα στη συνεχεια. Η Ηλεια δοκιμαζεται για δευτερο χρονο.

Details

Magnitude 6.1
Date-Time
Location 38.029°N, 21.464°E
Depth 10 km (6.2 miles) set by location program
Region GREECE
Distances 35 km (20 miles) SW of Patras, Greece
125 km (80 miles) NNW of Kalamata, Greece
190 km (120 miles) SSE of Ioannina, Greece
200 km (125 miles) W of ATHENS, Greece
Location Uncertainty horizontal +/- 7.7 km (4.8 miles); depth fixed by location program
Parameters NST= 73, Nph= 73, Dmin=393.2 km, Rmss=1.48 sec, Gp= 47°,
M-type=moment magnitude (Mw), Version=7
Source
  • USGS NEIC (WDCS-D)
Event ID us2008taaw

Instrumental Intensity Image

17 Comments leave one →
  1. June 8, 2008 10:52 am

    Οι ειδήσεις εδώ λένε 6,5 Richter, 1 νεκρός και δεκάδες τραυματίες.

    Δεν πρόλαβαν να ανασάνουν οι άνθρωποι😦

  2. June 8, 2008 11:57 am

    :((
    itan oi dikoi mou katw ekei kai mou eipan oti itan pragmati megalos seismos, ton eniwsan poly. Itan apo aftous pou pane deksia aristera ta ktiria kai kounithikan para ma para poly ta spitia , ta evlepan otan vgikan eksw:/

    Ma pragmatika, oti swthike apo pyrkagia na paei apo seismo? eleos ligo me tin perioxi ..

  3. June 8, 2008 12:16 pm

    Mόλις είδα τα νέα στο BBC και είδα τις πληροφορίες από US και κλικ στο Δεσποινάκι να το δώ από πρώτο χέρι και ιδού όλες οι πληροφορίες.. Πολύ λυπηρό και τρομακτικό για το κόσμο εκεί σε αυτή την περιοχή… ..

  4. Κατερίνα permalink
    June 8, 2008 12:44 pm

    Πολύ δυνατός στην Αθήνα το νοιώσαμε για τα καλά.Δύο νεκροί και τραυματίες στην Πάτρα. Ο Θεός να φυλάει. Δεύτερη δοκιμασία για τους ανθρώπους, τι να πω

  5. June 8, 2008 1:13 pm

    Ξερεις πώς ήταν;;Σαν να είμαστε σε βάρκα και κουνιόμαστε…δεν ειχε ούτε τράνταγμα ούτε βοή….περίεργος σεισμος και δεν έμοιαζε με άλλους…..
    ο θεος να μας φυλάει.

  6. June 8, 2008 2:28 pm

    Φρίκη Δεσποινάκι! Η Ηλεία είναι φτωχή περιοχή και πλήττεται αλύπητα απορώ πως θα ορθοποδήσουν αυτοί οι άνθρωποι. Και οι δικοί μου κατασκήνωση απόψε στην αυλή μέχρι να περάσουν οι επιτροπές να αξιολογησουν τις ζημιές. Ούτε λόγος να φύγουν από εκεί.
    Τώρα ακούω στις ειδήσεις ότι τα διεθνή μέσα κάνουν πνέυμα σχολιάζοντας ότι μια και είναι Κυριακή καθυστέρησαν οι Έλληνες να καταλάβουν τι συμβαίνει και οι αμερικάνοι ενημέρωσαν πρώτοι για το επίκεντρο και την ένταση του σεισμού. είδομεν…

  7. margarita permalink
    June 8, 2008 2:48 pm

    mou to eipe kai h foberh aderfh pou eitan se kati baftisia..

    alla seismos einai ..DEN problepontai ayta ..konzam didaktoriko petaxame sta skoupidia .. Sth Ellada exei seismous .. oso gia to kratos .. Ti tha kanei meta..prin den mporei na kanei tipote.. As stamathsoune toulaxiston oi geophysikai na bgainoun kai na sfazontai sta kanalia..

    elpizo toulaxiston na mhn erthoun stou amoirous ths perioxhs pali kapaki foties kai plhmmyres .. Gia ayta to kratos (???!!) tha mporouse naexei kanei polla..

    Margarita ( den ta mporo pia ayta ta greeklish mpu kboun thn fora)

  8. personlich permalink
    June 8, 2008 2:49 pm

    Περασα να σου πω μια καλημερα!
    Οταν νοιωθω μονος,το παθαινω αυτο.
    Επισκεπτομαι ανθρωπους που αγαπαω!

  9. June 8, 2008 3:03 pm

    εγω δεν ακουσα τιποτα…αν και ειπαν πως εγινε αισθητος στην αθηνα.
    η μητερα μου που ηταν στο εξοχικο κοντα στη βοιωτια λεει πως ταρακουνηθηκαν λιγο!
    το κακο ειναι πως υπηρξαν θυματα…κριμα!!!

  10. June 8, 2008 3:25 pm

    @mad Πολυ πιθανον η πρωτη εκτιμηση του USGS να ειναι λανθασμενη. Παντως μεχρι στιγμης δε το εχουνε αλλαξει.

    @Griz Ηταν το ειδος του σεισμου Γκριζουλα μου ελπιζω οτι θα σταματησει να κουνιεται πολυ και θα ηρεμησουν τα πραγματα.

    @Penelope Εμενα με πηρε τηλεφωνο μια φιλη μου απο την Αυστραλια και μου το ειπε. Συνηθως δεν αναβω τηλεοραση τα πρωινα. Ετρεξα στην ιστοσελιδα και βρηκα αυτο που εβαλα.

    @Nana Ετσι το περιεγραψε και η πεθερα μου. Χαρακτηριστικα μου ειπε “ειπα πεντε φορες Παναγια μου σταματα, και δε σταματαγε”

    @Κατερινα Το ακουσα ματια μου κριμα οι ανθρωποι. Και οι αλλοι ποθ τραυματιστηκαν πηδωντας απο το μπαλκονι αλλα τι να κανουν. Φοβηθηκε ο κοσμος.

    @melissoyla, σε σενα πηγε το μυαλο μου με το που το ακουσα. Ξερεις μουρθε στο νου η εκφραση, οπου φτωχος κι η μοιρα του, αλλα δε μ’ αρεσουν οι προκαταληψεις. Τους σεισμους δεν θα τους αποφυγει λογω της θεσης της η Ηλεια ουτε η Αχαια ουτε τα Επτανησα, ας ελπιζουμε να μη συσωρευεται πολυ ενεργεια πριν εκτονωνεται. Φυσικα κια δε θα φυγουν, που θα πανε οι ανθρωποι; Και ευχομαι οι ζημιες να ειναι αμελητεες. Ας προσεξουν λιγο αυτο εχει σημασια τωρα.

    @margarita Δε θα αρχισω την ιστορια με τους σεισμολογους και τα ΜΜΕ ταχουμε πει και πιο παλια. Μπαι δε γουεη στη Βιεννη γνωρισα τον Κωστα τον Παπαζαχο. Ειναι συμπαθεστατο ατομο.
    Το κρατος, αλλα και η τοπικη αυτοδοιηκηση, και εθελοντες χρειαζονται.

    @persoenlich. Καλησπερα Κωστα μου. Σ’ ευχαριστω.

  11. June 8, 2008 3:27 pm

    @unamama Λοιπον και η μαμα μου που μενει λιγο πιο κατω απο σενα τα ιδια μου ειπε. Ποιος σεισμος; Μηπως κοιμοσουνε εκεινη την ωρα; Επισης αν μενεις σε χαμηλο οροφο μπορει να μη το καταλαβες. Η πεθερα μου σε ρετιρε σε βορρειο προαστειο, κατατρομαξε.

  12. June 8, 2008 3:56 pm

    έτσι είναι βρε Δέσποινα δυστυχώς, όπου φτωχός κι η μοίρα του… τα παλιά σπίτια που έπεσαν κατοικούνται, δεν υπάρχουν λεφτά να φτιάξουν καινούρια και ασφαλή. απλά εύχονται μη τους βρουν τα χειρότερα, που ούτε προβλέπονται ούτε και αποφεύγονται τελικά. εμείς ζούμε με τους σεισμούς, εγώ μεγαλώνοντας έχω να θυμάμαι αρκετούς δεν θα το συνηθίσω ποτέ
    η αλήθεια είναι πως οι γονείς μου δεν έχουν και πολλές ασφαλείς επιλογές, το άλλο μας σπίτι είναι στην Πάτρα!!! μάλλον καλύτερα είναι στην αυλή..

  13. June 8, 2008 4:04 pm

    Στην αυλη ματια μου, ευτυχως ειναι και καλοκαιρακι. Μια κουβεντα ειναι το συνηθιζω. Παντα ειναι πιο μεγαλη η ελπιδα οτι δε θα γινει κατι. Μπορα ειναι θαμπει παλι η ζωη στο αυλακι. Σε θελω κοντα τους και δυνατη.

  14. June 8, 2008 4:07 pm

    Και εγώ δεν κατάλαβα τίποτα. Στο δάσος είμασταν με τα πιτσιρίκια που ήταν δεμένα με συρματόσχοινα και τροχαλίες πάνω στα δέντρα (adventure park-Μαλακάσα). Οι δικοί μου ως κάτοικοι του Πύργου, είπαν ότι πρώτη φορά είδαν τέτοιο πράγμα. Ο αδερφός μου έκανε τον ψύχραιμο αλλά όταν είδε να πέφτει απέναντι ένα κομμάτι της εκκλησίας, πήδησε τη μπάρα και άρχισε να τρέχει. Ποιά μπάρα? απλά σκέψου ότι για κάποιους λόγους στεκόταν πίσω από μια μπάρα!🙂
    Θα ζήσουμε ηρωικές στιγμές στην tv με τις μάχες μεταξύ των σεισμολόγων!
    Καλό βράδυ!!!

  15. June 8, 2008 4:14 pm

    Φανταζομαι Μαρκονακη μου. Τα χανουν οι ανθρωποι, ειναι τραγικες καταστασεις.
    Δε λες που δε καθοταν ΚΑΤΩ απο την μπαρα;
    Οσο για τους σεισμολογους μια ζωη τα ιδια. Μαχες για τα λιγοστα κονδυλια. Καλο σου βραδυ ματια μου.

  16. June 9, 2008 3:17 am

    εγω δεσποινα μου μενω στα μεσογεια τωρα…μεταξυ αγιας παρασκευης και παιανιας…λογω πολεοδομιας τα κτισματα ειναι τριοροφα (εγω μενω στον πρωτο οντως).
    εδω δεν κουνηθηκε φυλο…ημουν ξυπνια κι εβλεπα τηλεοραση…αλλα δεν ειδα καμια αντιδραση κι απο κανεναν αλλο…ηταν περιεργο!!!

  17. June 9, 2008 7:00 am

    Παιζει ρολο και η υποδομη του εδαφους και τα ρηγματα. Τι να πω. Φιλακια και καλη βδομαδα.

Leave a Reply

