Skip to content

Cinchiale

June 8, 2008

Cinchiale

Neighborhood: Harbor East

822 Lancaster St.
Baltimore, MD 21202

410-547-8282


Παραδοσιακη κουζινα της βορρειας Ιταλιας. Το ονομα σημαινει αγριογουρουνο. Πανω στη μαρινα της Βαλτιμορης, εξω απο το παλιο λιμανι προσφερει υπεροχη θεα στους θαμωνες. Διαθετει δυο διαφορετικους χωρους. Την Osteria με φουλ μενου και την Enoteca για ξεκουραστη απολαυση κρασιου με antipasti.

Πριν ενα μηνα περιπου επισκεφτηκαμε την Osteria. Η σπεσιαλιτε του καταστηματος ειναι το ψητο γουρουνοπουλο, αλλα μας βγηκε πολυ παχυ. Ετσι χτες στην Enoteca, αποφασισαμε να προτιμησουμε τα θαλασσινα και τα ψαρια.

Απο τα ορεκτικα ξεχωρισα ενα συνδιασμο αγριων μανιταριων με μπολικη μαυρη τρουφα και κροστινι.

Εκεινο που αξιζει ειναι η ποικιλια των primi piatti.

Η παστα μαγειρεμενη στην εντελεια. Το πιατο δεξια ειναι cavatelli με γαριδες, καπαρη, λεπτες φετουλες σκορδο και σαλτσα απο μαρουλι. Η παστα ειχε τη γευση της γαριδας.

Το ριζοττο του Ερρικου με μπιζελακια χτενια σε λεπτες φετες μοσχοβολουσε.

Συνεχισαμε εγω με χτενια στο γκριλ και ο Ερρικος με φιλετο γλωσσας. Ενθoυσιαστηκε που βρηκε το κρασακι της φωτογραφιας που το ειχε δοκιμασει πριν δυο μηνες στο Bertinoro.

Το ψωμακι, ciabatta φρεσκο σερβιρεται με ισως το πιο νοστιμο λαδι που εχω δοκιμασει ποτε.

Το εστιατοριο εχει πολυ προσωπικο. Για πρωτη φορα ειδα στην Αμερικη να δοκιμαζει ο σερβιτορος το κρασι πριν το δοκιμασει ο πελατης. Αυτο κανονικα γινεται στα ακριβα κρασια και απο ειδικους, φανηκε οτι γινεται μονο για το θεαθηναι. Περα απο αυτο, το σερβις ειναι πολυ καλο και ολα ερχονται στην ωρα τους, το φαγητο, το σερβιρισμα του κρασιου, ο χρονος αναμεσα στα πιατα.

Απο γλυκα υστερει. Το τιραμισου του Ερρικου δεν ειχε μοκα, και η δικη μου πανακοτα ηταν νερουλη με πολυ σαλτσα απο βατομουρα. Αν υπηρχε καποια γευση κρεμας ειχε χαθει. Ο εσπρεσσο χωρις καιμακι και αρωμα.

Αποφασισαμε την επομενη φορα να σταματησουμε πριν το γλυκο, και on the way home να σταματησουμε στο “σπερμαρκετ” και να εφοδιαστουμε με το αγαπημενο μας παγωτο φυστικι .

Επισης ειδα και κατι αλλο σ’ αυτο το εστιατοριο που δε το εχω ξαναδει. Μολις αδειασει ενα τραπεζι, φερνουν και στρωνουν καθαρο τραπεζοματηλο, και αμεσως με ενα σιδερο , σιδερωνουν την επιφανεια για να μην εχει τσακισματα. Ολα καλα, αλλα μου φανηκε αστειο εγω να τρωω και ο αλλος διπλα μου να σιδερωνει.

Αυτα για σημερα, σας φιλω γλυκα!

20 Comments leave one →
  1. June 9, 2008 2:52 am

    Μου άνοιξες την όρεξη πρωί-πρωί και θα μου χαλάσεις την καλοκαιρινή μου διατροφή.Δεν πειράζει όμως γιατί θα την χαλούσα έτσι κι αλλιώς με σουβλάκια για το αυριανό ματσάκι Ελλάδα-Σουηδία!
    Αγριογούρουνο δεν έχω δοκιμάσει ποτέ…Χμμμ!Ίσως επειδή η μανούλα μου είναι από Καβάλα και το παραδοσιακό τους ήταν ανατολίτικα φαγητά.
    Μιαμ μιαμ μιαμ!Next time παγωτό φυστίκι λοιπόν!

  2. margarita permalink
    June 9, 2008 3:13 am

    kala , oti eprepe meta thn angastikh diaita tou week end..
    Agriogourouno mono apo thn pethera mou..

    ti thn htheles kai esy tn panna cotta ? stick to the cheese and wine.

  3. June 9, 2008 3:20 am

    Καλά σε φαντάζομαι την έκπληξη του σερβιτορου μόλις σας φέρνει το καθε πιατο να βγάζεις τη μηχανή και να τραβάς!!!!
    Εδω αν τοκανες θα νόμιζαν πως είσαι του ΣΔΟΕ!!!!!
    Καλή βδομαδα χωρις σεισμούς Δεσποινούλα!!!

  4. June 9, 2008 3:25 am

    καλημερα…ποσο ομορφα ηταν ολα!!!
    φιλακια…

  5. June 9, 2008 4:48 am

    Και εγώ το ίδιο θα πω!
    Δεν μπορώ να φανταστώ οι άλλοι να τρώνε δίπλα σας, κάποιοι σερβοτόροι να σιδερώνουν τραπεζομάντιλα ενώ άλλοι να τα πίνουν δοκιμάζοντας τα κρασιά (χικ!) και εσύ να φωτογραφίζεις τα πιάτα!
    Καλημέρα και καλή εβδομάδα!

  6. June 9, 2008 5:42 am

    Εγώ έχω αρακά σήμερα…Και σιγά να μην τον φάω, μετά από όλα αυτά…
    Πω, πω, πω, πω, πω, κάτι πιάτα…

  7. June 9, 2008 5:53 am

    Τα φαγητά από τις περιγραφές σου και μόνο τα λιγουρεύτικα!!
    τα γλυκά όχι, ούτε τον καφέ, η Νεσπρεσιερα μου τον κανει σαφως καλυτερο, χα.
    καλα αν μου σκασει στο εστιατοριο σιδερο στο διπλα τραπεζι θα τους ρωτησω αν μπορω να φερνω και τα δικά μου ασιδερωτα να τα περνανε ενα χερακι 🙂
    αν ειναι δυνατον.. επιπεδο κανενα

  8. June 9, 2008 6:22 am

    Με πέθαναν οι φωτογραφίες σου (και οι περιγραφές)! ΛΑτρεύω τα ποστς με τα φαγητά!!! 🙂

  9. June 9, 2008 7:08 am

    @ a tutti: Το βραδακι οπως παντα με σχολια για ολους. Αυτο που θελω να πω ειναι οτι τις φωτογραφιες τις εβγαλα στα κλεφτα, και φυσικα δε φωτογραφισα ολα τα πιατα. Ουτε εβγαλα φωτογραφιες του χωρου γιατι θα με προδιδε το φλας. Επισης απο σημερα σας κανω συμταρασταση. Σιγα μη τρωω καθε μερα απο 3-4 πιατα αλλα κι αυτα ηταν μικρα! Οταν λειπει ο γατος, η γατα τρεφεται με σαλατες. Φιλια σε ολους, καλη εβδοματα και τα ξαναλεμε .

  10. June 9, 2008 1:41 pm

    Δεσποινούλα
    Καλησπέρα.Σας βάζω μια έκκληση.Πρόκειται για τη βαφτιστήρα μου.

    Το Σάββατο 7 Ιουνίου στις 12 και μισή το βράδυ αυτοκίνητο αγνώστων στοιχείων χτύπησε μια 26χρονη κοπέλα καθώς διερχόταν την Κηφισίας στο ύψος του ΜΕΤΡΟ Μεγάρου Μουσικής και την εγκατέλειψε.
    Οι περαστικοί ειδοποίησαν την Τροχαία Καισαριανής και το ΕΚΑΒ το οποίο τη διακόμισε τραυματισμένη στο Ναυτικό Νοσοκομείο όπου και νοσηλεύεται.
    Παρακαλούμε θερμά όποιον γνωρίζει κάτι για την υπόθεση να επικοινωνήσει με την οικογένεια στο τηλ. 210-9650418. Θα σας είμαστε ευγνώμονες.

  11. June 9, 2008 4:11 pm

    ωωω βλέπω αλλαγές στο header!! ωραίο!!

  12. June 9, 2008 5:18 pm

    Παίκτριά μου εσύ και στο ιταλικό,
    Ημου νμια εβδομάδα στη χώρα του ονειρεμένου φαγητού. Δεν με ψήνεις πως οι Αμερικανοιταλοί είναι αντάξιοι της κουλτούρας τους στην κουζίνα. Αλλά τα πιάτα είναι δελεαστικά στην Οινοτέκα, ομολογώ.
    Καλή σου όρεξη (εγώ τελώ εν διαίτη)
    Φιλιά πολλά απο νεφοσκεπές-τί άλλο; -Μόντρεαλ!

  13. June 9, 2008 6:08 pm

    ααα κι άλλες αλλαγές, από ακριδο-κατσαρίδα έγινα ξανά γεωμετρικό σχηματάκι!! βασικά είμαι ανάμεσα σε δυο ποστ και δεν ξερω τι να ανεβάσω. και επειδή δεν θελω να αποφασίσω γυρνάω στα ξένα σπίτια…και κάνω σχόλια!!
    φιλιά

  14. June 9, 2008 6:16 pm

    @Valisia Ολα μου τα ιταλικα για ενα σουβλακι. Αυτο που δοκιμασαμε την προηγουμενη φορα ηταν το γουρουνακι γαλακτος, αυτο ηταν παχυ. Το αγριογουρουνο οπως ολα τα κυνηγια ειναι απαχα αλλα και σκληρα. Φιλακια κουκλιτσα.

    @Margarita. Ε κοιτα το καλο γλυκο φαινεται στα γαλλικα απο την κρεμ μπρυλε και στα ιταλικα απο την πανακοττα. Να μην διαμορφωσω γνωμη; ε; 😛 😛 😛 😛 😛

    @NanaTsouma. Ευχομαι περαστικα στην βαφτηστηρα σου και ελπιζω να μη χτυπηθηκε πολυ και να γινει γρηγορα καλα. Ασυνειδητοι πια, γεματος ο τοπος.

    @unamama φιλακια μαμακουλινα.

    @Radio Marconi Αυτο με το σιδερο πρεπει να το ερευνησω. Οποια αλλη λεπτομερεια και να δεις, ειναι κλεμμενη απο καλα εστιατορια της Ιταλιας. Αυτο μηπως ειναι ιταλικη ετικεττα και δεν το εχω ανακαλυψει ακομα; Πφ που θα μου παει.. Καλη βδομαδα Μαρκονακη μου.

    @artanis φατε ματια ψαρια αρτανις μου

    @melissoula. Εν τω μεταξυ οι ιδιοκτητες ειναι βεροι Ιταλοι οχι ιταλοαμερικανοι. Την αλλη φορα θα ρωτησω. Ειδες χεντερ, απο μια βραδυνη φωτο στη Βαλτιμορη προχτες.

    @Griz. Ε εδω συνδιαζουμε την ταβολα με οτι αλλο μας κατεβει Γκριζουλα μου. Το “οτι θυμαται χαιρεται¨δεν εχει πεθανει.

    @Ioustini Λοιπον σουπερ Καναδεζα, ουτε εγω ψηθηκα περι αυτου. Παντως απο αλλα ειναι κατα τι καλυτερο. Μα δε γινεται να κανουν τα παντα οπως στην Ιταλια. Δε θα παει κανενας αμερικ(λ)ανος μετα! Κι εγω ΤΩΡΑ τελω εν διαιτη. Και με βοηθανε οι περιστασεις. Φιλια απο την βραζουσα Ουασινγκτων.

  15. June 9, 2008 6:18 pm

    Ε ναι λοιπον γρινια γρινια φαγωθηκατε, η μια ειμαι ντοματα, η αλλη ειμαι ζωυφιο, ο αλλος ειμαι κατσαριδα, παρτε πατςγουωρκ να ησυχασετε. Πφ

  16. June 9, 2008 9:17 pm

    Νονά έχεις πρόσκληση για παιχνίδι.

  17. June 9, 2008 10:09 pm

    Τον νονο που σε βαφτισε χρυσο μου! Ερχομαι να δω! 😛 😛 😛

  18. Κατερίνα permalink
    June 10, 2008 4:08 am

    Αυτό που κάνεις με τα φαγητά είναι το αγαπημένο μου.Φωτοπαρουσίαση που σκανδαλίζει!Όχι μόνο το στομάχι , αλλά και όλα όσα συνεπάγονται μετά από ένα καλό δείπνο. Φιλάκια πολλά.Καλημέρα

  19. Κατερίνα permalink
    June 10, 2008 4:15 am

    Κοίτα, το φορεματάκι το μπλε μου άρεσε πολύ και μου πήγαινε.Το συνδίαζα με ψηλά ασημένια πέδιλα. Τώρα????? Κλαψ κλαψ

Trackbacks

  1. Pazo - Baltimore « ασπρο

Leave a Reply

