Skip to content

bruschetta

June 10, 2008

Winding down for the summer. Almost there!

Εδω θα χρησιμοποιησω τοματουλες Ρομα η αλλοιως πομοντορο η αλλοιως “κομοντορια” οπως τις λεει η νησιωτισσα πεθερα μου. Οχτω ειναι αρκετα για ενα ορεκτικο καλοκαιρινο και δροσερο. Τα ριχνω σε βραστο νερο για μερικα δευτερολεπτα ωστε να ξεφλουδιστουν ευκολα. Τα κοβω κατα μηκος και αφαιρω τα σπορια. Τα κοβω μικρα κυβακια. Στην ειδικη πρεσσα για σκορδο λιωνω μια σκελιδα και την ανακατευω με την τοματα. Προσθετω ελαιολαδο κατα προτιμηση αρωματικο. Στη συνεχεια προσθετω το μυρωδικο της αρεσκειας μου (αναλογα τη διαθεση η το γευμα που ακολουθει), ψιλοκομμενο μαιντανο η βασιλικο η ριγανη. Φρυγανιζω λεπτες φετες ψωμι και οπως ειναι ζεστες τις περναω με με μισοκομμενο σκορδο για να παρουν γευση. Βαζω μια κουταλια απο το μιγμα της τοματας στην φρυγανιτσα και εχω το καλοκαιρινο ονειρο μπροστα μου να με προκαλει ασυστολα. Καλη μας ορεξη.

Σας φιλω γλυκα!

19 Comments leave one →
  1. June 10, 2008 10:46 pm

    αχ δε μπορώ να θυμηθώ πώς το λέει η μάνα μου (ισπανικό όνομα χρησιμοποιεί γμτ). Τέλειο, δροσιστικότατο και διαιτητικότατο! Φέρνω ψωμάκι αχνιστό να βουτήσω!

    PS: Τα τοματίνια περιέχουν μπόλικο ουρικό οξύ. Δεν κάνει να τα τρώνε σε ποσότητες οι καρδιοπαθείς με αρρύθμιστη πίεση και καθόλου αυτοί που έχουν πρόβλημα με τα νεφρά τους😉

  2. margarita permalink
    June 11, 2008 1:08 am

    kale to errixes sto elafro faghto h einai mono to appetizer?? Shn Ispania pasaleiboune gia prwino sto kapsalismeno psomi ladaki kai freskia trimmenh tnomata.. They skip the skordo .. oso gia mena .. dose mou tnomata kai feta ladaki kai ligo psomi kai eimai in paradise..

    kai NAI exo olo to equipement alla tha to afhso ston seixh..

    edo DEN ebrexe eimaste statheroi sto 40 ari…

    M.

  3. June 11, 2008 1:09 am

    Εμείς τα κάνουμε πάνω σε παξιμάδι, λαδάκι, φέτα, ρίγανι μμμμμ!
    Καλημέρα

  4. June 11, 2008 2:02 am

    Τα λες, τα φτιάχνεις, αλλά δεν μας στέλνεις με ένα mail μια μερίδα να τα δοκιμάσουμε!

  5. June 11, 2008 2:09 am

    Δεσποινούλα σ`ευχαριστώ πολύ για το banner!!!!
    Οσο για το φαγάκι σου …μου τρέχουν τα σαλια!!

  6. June 11, 2008 2:25 am

    Για τις φίλες/ους που θέλουν να φτιάξουν το συγκεκριμένο orderve θα σας διευκολύνει πολύ να κάνετε ένα χ με το μαχαίρι στον ποπό της ντομάτας πριν τις βράσετε.Κατόπιν ενός λεπτού στην κατσαρόλα με ήδη βρασμένο νερό τις βγάζετε και τις ξεφλουδίζετε με μεγάλη ευκολία.Προσοχή μην καείτε!
    Καλημέρα.Για μια ακόμη φορά αφού διάβασα την ανάρτησή σου πάω να φάω τώρα.ΤΩΡΑ όμως!

  7. June 11, 2008 2:30 am

    αυτό είναι που λένε τα μεγάλα πνεύματα συναντιούνται.. απόψε για να συνοδέψουμε τα κρασιά μας θα έχουμε bruschetta!! πολύ νόστιμο φαίνεται πάντως… Δεσποινάριον μερακλήδικο!
    καλημέρα και φιλιά πολλά🙂

  8. June 11, 2008 2:32 am

    μόλις είδα το σχόλιο της Valisia, ανοίγεις εστιατόριο upper class με chef και sous-chef :)))

  9. June 11, 2008 5:40 am

    Αυτή η συνταγή είναι τόσο δροσιστική και για το καλοκαιράκι ένα και ένα,
    μου αρέσει πολύ ο βασιλικός και δίνει ιδιαίτερα ωραία μυρωδιά!
    Δεσποινάκι ευχαριστώ πολύ για όλα! Φιλί

  10. June 11, 2008 6:29 am

    @ mad A! Το ιατρικο ανακοινωθεν. Με λιγη ζαχαριτσα λυνεται το προβλημα της οξυτητας, αλλα κοιτα, πριν με πιασουν προβληματα ουτικου οξεως και καρδιας θα παρατησω το μπλογκινγκ. Πφ πρωινιατικα

    @Μαργαριτα, Καλα εσυ δε τρωγεσαι, μες την καλη χαρα πρωι πρωι θα τα πουμε μετα! Πφ

    @Σοφια κι εγω φυσικα τα κανω με παξιμαδακια η τοματουλα παει με ολα.

    @Στιλιανο Γι αυτο σου λεω πως να τα φιαξεις βρε κουτο.

    @Νανα ελπιζω να βγει μια ακρη, αλλα περισσοτερο ευχομαι να γινει καλα η κοπελιτσα.

    @Valisia Ανησυχο πνευμα με ολα ασχολεισαι, ετσι τις καθαριζω κι εγω πατας μια και φλουπ. Εμ μεσημερι με διαβαζεις τι να σου κανω, για καλο και για κακο να ερχεσαι αφοτ φας εδω γιατι αρχιζω να εχω τυψεις χε χε.

    @Μελισσουλα, χρονια Πολλα για σημερα. Ευχομαι να περασετε τελεια. Που να δεις που εχω και ζαχαροπλαστη. Φιλια.

    @Πηνελοπη. Με ολη μου την αγαπη καρδουλα. Να τη φιαξεις ειναι απλη ευκολη και πραγματικα νοστιμη.

  11. Κατερίνα permalink
    June 11, 2008 7:43 am

    Με ένα λευκό παγωμένο Βιβλία Χώρα είναι ό,τι πρέπει και ο βασιλικός μ αρέσει πολύ στα τοματίνια. Καλή μας όρεξη με φιλιά πολλά

  12. June 11, 2008 7:47 am

    Αυτό δεν είναι περιγραφή εκτέλεσης. Αυτό είναι όνειρο καλοκαιρινής απόλαυσης!! Μέχρι εδώ μύρισε… Καλημέρα

  13. June 11, 2008 8:36 am

    Καλοφάγωτο,
    Εγώ είμαι σε δίαιτα. Θέλω να με ξανακάνεις ντοματούλα. Δεν μου αρέσει να είμαι μέρος ενός εργοχείρου. Ως ντομάτα είχα προσωπικότητα, άσε που θα ήμουν και πρωταγωνίστρια της συνταγής σου!
    Φιλακια

  14. June 11, 2008 10:22 am

    και μετά εγώ, πρέπει να κάνω δίαιτα μια βδομάδα, για να ξεπεράσω το σοκ της μπρουσκετοφαγίας…Γιατί εγώ δεν θα περιοριστώ σε 2 φέτες…

  15. June 11, 2008 1:26 pm

    Ποο πο δεν πρέπει να σε διαβάζω όταν πεινάω :Ppp
    Ακόμα και αυτό μου άνοιξε την όρεξη! (όπως είπαν κάποιοι παραπάνω , κι εγώ τρώω ψωμί με φέτα , ντομάτα, λάδι και ρίγανη από πάνω , είναι αρκετά μεσογειακό —> μοιάζει και με τάκος της Κρήτης)

  16. personlich permalink
    June 11, 2008 1:35 pm

    Περασα να πω μια καλησπερα και τελικα βρεθηκα να κλεινω για αποψε τραπεζι στον Ιταλο απεναντι
    Απο την πεινα εφαγα και τα σημεια στιξης
    Φιλια νοστιμα αλλα χωρις την γευση σκορδου:))))

  17. June 11, 2008 11:21 pm

    @Katerina Ωραια εσυ θα κανεις την “σομελιε” σου βρηκαμε απασχοληση, φιλακια. Μας τελειωσανε τα μπλε φουστανακια.

    @panther03 Τωρα τι του μυρισε, η φρεσκια τοματα η το σκορδο. χε χε!

    @Ioustini Τι παναπει κανεις διαιτα. Η τοματα δε σου κανει; Μη φας τη φρυγανια. Λοιπον Καναδεζα μου αφου φαγωθηκατε ολοι σας με τα εκλεκτα μου ζωυφια, τωρα δε σας αρεσει που εισθε μοτιφακια! Τιποτα! μοτιφακια θα μεινετε και θα φιαξω και πατσγουορκ απο αυτα τα βλαχοαμερικανικα που τα πουλανε στα γκαραζ σεηλ τους γιατι ουτε εκεινοι δεν τα αντεχουν πια. Καποτε εφιαχνε η μαμα μου κατι τετοια δειγματα με το βελονακι, με τις ωρες μιλαμε σα δε βαριοτανε. Επισης θυμιζουν λιγο πιαστρακια της κουζινας χμμμ τι αλλο τι αλλοοοο!!! Α ναι πολλα φιλακια!

    @Artanis Εμ τι να σου κανω φιλεναδα που εισαι και λαιμαργη.

    @Griz Ολα αυτα ειναι νοστιμα Γκριζουλα μου

    @personlich Πολαυ χαιρομαι που σας παρασυρω σε περιπετειες. Ε δε θα περασες ασχημα στον Ιταλο. Δε πειραζει το σκορδο μωρε, εφαγα κι εγω χε χε!

  18. June 12, 2008 5:22 pm

    Ωχ! Καλα, δεν ξαναγράφω τπτ ιατρικό εδώ! Παρασύρθηκα γμτ γιατί ήμουν στην εφημερία και έβλεπα αυτό το θεσπέσιο πιάτο χιχιχι

  19. June 12, 2008 5:29 pm

    Ooooχι γραφε γραφε το διαβαζουν και μεγαλοι ανθρωποι!!!!😛😛😛

Leave a Reply

