Skip to content

πατατοσαλατα

June 12, 2008

Με το παρον ποστ κλεινει η καλλιτεχνικη μου κουζινο-τριλογια, ντοματα, σπαραγγι, πατατα και τα παραλειπομενα απο το περιφημο μπαρμπεκιου καποιου περασμενου Σαββατοκυριακου.

Winding down even more for the summer.

Βραζω και καθαριζω μικρες πατατουλες με κοκκινο φλουδι. Τις κοβω σε κοματια “μπουκιτσες”. Πολυς κοσμος εδω στο αμερικα, τρωει τις πατατουλες με τα φλουδια. Λοιπον οταν η πατατουλα ειναι ψητη, κραταει ωραια μεσα και ψηνεται πιο ομορφα με το φλουδι. Στην σαλατα ομως το φλουδι το βρισκω λιγο σκληρο. Ειναι και αυτο που λεει η μαμα μου, τι ειμαι εγω να τρωω φλουδια; Κοβω κρεμμυδι σε λεπτες φετες και το τριβω με χοντρο αλατι να φυγει η σπιρταδα. Στο τελος μαλακωνει και γινεται σχεδον διαφανες. Το ξεπλενω με πολυ νερο, να φυγει ολο το αλατι, και το ανακατευω με τις πατατες. Αλατακι πιπερακι και φρεσκοκομμενο μαιντανο. Τελος λαδι και ξυδι απο κοκκινο κρασι. Η πατατοσαλατα αυτη ειναι ωραια και με καπαρη.

Σας φιλω γλυκα.

16 Comments leave one →
  1. June 13, 2008 2:24 am

    κι εμένα μου αρέσουν οι πατατούλες με τα φλούδια 🙂
    ακόμα και το μπωλ που μας σέρβιρες τη σαλάτα είναι ασορτί στα χρώμματα βρε Δεσποινάριον…. τι είσαι εσύ παιδί μου??

    υγ εγώ όταν την κάνω θα βάλω και κάπαρη, γιατι μου αρέσει πολύ
    σε φιλώ

  2. June 13, 2008 3:09 am

    Καλά…Μπάινω κάθε μέρα και πέφτω πάνω σε φαγητά…. Και μετά με πιάνει μια λιγούρα και την πέφτω σε ότι βρω μπορστά μου… Τώρα πάω για κρουασάν στο Ivy….. Φιλάκια πολλά!!!
    υ.γ. Ελλαδίτσα δεν έχει το πρόγραμμα φέτος να σας δούμε?

  3. June 13, 2008 4:36 am

    Δεσποινάκι είναι να μην μπεί κανείς πεινασμένος στο site σου αλοίμονο του, κάθε πρωί μου τρέχουν τα σάλια το μόνο που με συγκρατεί είναι αυτό το μπλουτζήν που είναι τσίτα ..φιλι πρωινό

  4. June 13, 2008 5:06 am

    Καλημέρα
    πως καταφέρνεις και βάζεις τις συνταγές, την επόμενη μέρα, αφού τις φτιάξουμε σπίτι;
    Γράφε τις σε παρακαλώ μια μέρα πριν.
    Ευχαριστώ!

  5. June 13, 2008 7:20 am

    Απίστευτο!Τώρα μόλις έφαγα το ίδιο ακριβώς πιάτο.Έτσι λίγο να το κάνουμε vegeterian γιατί καλοκαίρι και τοξίνες δεν λέει.
    Μας έφτιαξες την μέρα!
    Κάνε και καμιά συνταγή με καρπουζάκι και περίεργα σχέδια.
    Καλό απόγευμα

  6. June 13, 2008 7:32 am

    Εφταμισυ ακομα με τον καφε διπλα και το βρεμμενο μακλλι ακομα στην πετσετα αλα μαχαρανη της Καπουρταλας, λαμβανω την τιμη:

    @μελισσουλα, σημασια στη λεπτομερεια ματια μου. Καλο σου ταξιδι εσενα!

    @fevis δε φανταζεσαι ποσο μου λειπεις, δεν παει πια το χερι αυτοματα εκει πρωτο πρωτο οπως παλια κι εχω χασει την μπλογκοσειρα μου! Να περνας ενα ομορφο και γεματο καλοκαιρι. Το δικο μου, μα φυσικα εχει σχεδια και φυσικα θα τα πουμε. Σε φιλω παρα πολυ .

    @χαααα Πηνελοπη τα μπλου τζην ειναι σαν τους παλιους κορσεδες! Φιλακι!

    @Στιλιανο, μααα επρεπε να μου το πεις μωρε οτι προχτες ειχατε σπαραγγια με προσουτο! που να το φανταστω η γυναικα. Καταλαβα, πατατες εχτες, ολοι βαριουνται να μαγειρεψουν με τη ζεστη.

    Σας ειπα ομως τερμα τα μαγειρεματα για λιγο. Θα ασχοληθουμε με αλλα θεματα για λιγο. ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!

  7. June 13, 2008 7:36 am

    @Βαλισιααααα μολις σε προλαβα. Ελα μωρε δε ξερω απο τετοια κολπα με καρπουζια, αλλοι τα κανουν κι εγω τα θαυμαζω. Ασεεε καλοκαιρι ειναι καρπουζια θα πεδαιυουμε; Παμε μπανακι καλυτερα. Εσυ μαλιστα .. εισαι σα να σε βλεπω, με ενα λαπτοπ στο βραχακι! Φιλιαααα.. παω να στεγνωσω το μαλλι!

  8. Anonymous permalink
    June 13, 2008 7:52 am

    Γιαμ γιαμ, πολύ chic!

    Δεν σε ξέχασα με το μπλογκοπαίγνιον, αλλά 1ο: δεν λειτουργεί το link του ποστ και 2ο: δεν καταλαβαίνω τι πρέπει να κάνω!

  9. personlich permalink
    June 13, 2008 9:32 am

    Αμαν πια!
    Δυο κιλα πηρα τελευταια,μπαινοντας εδω;)
    Κατι μου λεει,πως τρεχεις και δεν φτανεις αυτες τις μερες,για να ανεβαζεις συνεχεια συνταγες!
    Καλα να εισαι,καλα να περνας και καλο ΠΣΒΚ;)
    Θα τα πουμε.
    Αφηνω κι ενα φιλακι να το βρεις, αμα γυρισεις απο το γραφειο.

  10. June 13, 2008 9:43 am

    Πειρασμός είσαι, πουλάκι μου…Όποτε μπάινω όμως στο ποστ, θέλω να …γουρουνιάσω…Απα, πα, πα, πήγαινε οπίσω μου, πειρασμέ…
    Με σαλτσούλα ροκφορ, το έχεις δοκιμάσει;
    800 θερμίδες η ματιά, που να τολμήσεις να πάρεις και μπουκιά…
    Φιλάκια , φιλάκια πολλά, που είναι και διαίτης, δεν παχαίνουν καθόλου…

  11. June 13, 2008 10:50 am

    Despoina, the skins of the potato are full of nutrients and patatasalata is so good with a psaraki.

  12. June 13, 2008 10:57 am

    @Peter:You’re “all the money” with your descriptions!

  13. June 13, 2008 1:29 pm

    Ναιιιι! Μ’αρέσουν τα φαγητο-ποστς σου! Σλουρπ!!! Γιαμ γιαμ!!
    Αυτά είναι!
    (την κάνω κι εγώ αυτήν την πατατοσαλάτα, όχι τόσο προσεγμένη αλλά με αυτά τα υλικά εν πάσει περιπτώσει! Βάζω και παραπάνω καμιά φορά :p )
    Filiaa!

  14. June 13, 2008 1:50 pm

    Το ρίξαμε όλοι στις πατάτες. Εγώ έβαλα πολλά λαχανικά, λάχανο κόκκινο,
    ντομάτα, αγγούρι, λιαστή ντομάτα, μαρουλάκι, ρίγανι, πατάτες φυσικά…μμμμμ αύριο μπριτζολίτσες!!
    Καλή μας όρεξη!

  15. June 13, 2008 6:50 pm

    @Anonymous Ωραια τωρα εσυ ποιος εισαι, γιαποιο μπλογκοπαιγνιο μιλας και τι δεν καταλαβαινεις. Υποψιαζομαι οτι εισαι η Ιωαννα αλλα παλι…. ;;;;;;;;;;

    @personlich. Τις ειχα μαζεμενες ετσι και τις εβαλα τη μια πισω απο την αλλη. Η αληθεια ειναι οτι δεν εχω και πολυ ορεξη να γραφω τελευταια, αλλα μπορει να αλλαξει αυτο. Θα δουμε. Καλο Σ/Κ επισης Κωστα.

    @artanis Ειπαμε θα κανουμε διαλειμμα τωρα. Το πολυ πολυ να σας βαλω τιποτα διαιτητικα.

    @Peter .Παντελακηηη οταν βρασει το φλουδι πανε τα θρεπτικα συστατικα. Ετσι δεν ειναι; Δεν εχω ιδιεταιρο προβλημε με τα φλουδια αλλα μερικοι καλεσμενοι μου εχουν. Αχ ψαρακι.. οπως φαγγρι ε!

    @Valisia Ο Παντελης (που μας το παιζει Πητερ) ειναι ο καλυτερος και ο πιο μερακλης μαγειρας βορρεια της Ουασινγκτον λεμε.

    @Griz. Ξεχασα να πω οτι της παει και η μουσταρδα αν ειναι καλα διαλυμενη στο λαδοξυδο. μμμμ!

    @Σοφια Καλα εσυ δε συζητω, οτι ειχε ο μπαξες. Και προφανως πιο φρεσκα και πιο γευστικα απο τα δικα μου. Που θα παει… χμμ

  16. June 14, 2008 2:16 am

    Καλημέρα Δεσποινάκι μου,
    λοιπόν μ’ αρέσει κι εμένα η πατατοσαλάτα. Αλλά γιατί να φύγει η σπιρτάδα από τα κρεμμύδια;;; Αστην να μείνει εκεί. Μ’ αρέσει. Χα χα χα

Leave a Reply

