Skip to content

σουπιες γεμιστες

June 13, 2008

Ο ευγενεστατος και ψηλος μου αναδεξιμιος Γιωργος Χρηστινιδης με καλεσε σε ποιητικο μπλογκοπαιγνιο σοβαρων προδιαγραφων. Το τετραστιχο που μου ζητειται να γραψω πρεπει να περιεχει τις λεξεις: Σοφια, παρεουλα, σουπια και προθεση. Σκεφτηκα λοιπον τη φιλεναδα μου τη Σοφια που τη γνωρισα εδω στην “Γουασινγκτον” τυχαια μεσα απο ενα φορουμ και ηρθαμε και κολλησαμε, αλλα μετα η ακαρδη με εγκατελειψε για την Καμπερα γιατι τελειωσε η αποστολη της εδω. Σημερα μαλιστα πεταει για Αθηνα για τις καλοκαιρινες της διακοπες. Κι επειδη ξερω οτι θα μπει καποια στιγμη να διαβασει της το αφιερωνω με αγαπη.

Σοφία μου πού έφυγες κι έμεινα μοναχή μου
χωρίς τήν παρεούλα σου στην Γουασινγκτον ψυχή μου,
στο λέω δέν είχα πρόθεση νά μαγειρέψω άλλο,
μα έφιαξα γεμιστή σουπιά καί σούκανα σινιάλο.

Θενκ γιου Τζωρτζ νταρλινγκ! Με τον Γιωργο εχουμε ιδιεταιρη σχεση. Ημουν η πρωτη που εγραψε στο μπλογκ του και με ..βαφτισε ..νονα του.. Πλακα θαχει που ο γκουγκλης οταν του ζητησεις σουπιες γεμιστες θα σε φερνει εδω και θα διαβαζεις τη σημερινη μου μ.. μπαρδον.. το σημερινο μου αριστουργημα!

Σας φιλω γλυκα!

8 Comments leave one →
  1. June 13, 2008 7:37 pm

    Αγαπημένο Δεσποινάριον,
    Γιατί τόχεις ρίξει στις συνταγές ψυχή μου; Χάθηκαν οι πισίνες στην Ουασιγκτόνα να πάς να αράξεις και να μαυρίσεις; Χάθηκαν οι δρόμοι με τα αλέας να περιπατήσεις και να δώσεις σινιάλο στην άσκηση;
    Με έχεις αναστατλωσει με τή μαγειρική τώρα που έχω δρομολογήσει τα αγόρια στη νηστεία. Ευτυχώς ο Αλεξανδρίνος πάει στη γιαγιά του στη Λευκάδα να φάει κάτι το παιδάκι κι ο Τέντ τρώει μεγάλο λάντσ στη δουλειά.
    Λυπήσου με την τελούσα εν διαίτη!

  2. personlich permalink
    June 13, 2008 10:11 pm

    ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
    ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
    😦

  3. June 13, 2008 10:42 pm

    @ Ιουστινη. Αγαπημενη Καναδεζα κατ αρχας απεχθανομαι τις πισινες γιατι βρωμανε χλωριο και μου ξεθωριαζουν το μαλλι. Προτιμω αμμουδιες βοτσαλακια και αλλα μεσογειακα παραφερναλια του καλοκαιριου, ξερεις ομπρελλιτσες βατραχοπεδιλα .. Ασκηση αλλο τιποτα, σημερα που δροσισε εκανα μια τεραστια βολτα περιπου τριωρη και κατεληξα σε ενα χαριτωμενο κινεζικο οπου καταναλωσα ΜΟΝΟ ενα σπρινγκ ρολ και μερικες γαριδες. Βλεπεις εχω κοψει κι εγω μασες, απλα αναρτησεις κανω, δε σημαινει οτι εφαγα μια κουπα πατατες. ΕΙπαμε ειχα μερικα παλια ετοιμα και τα εφερα. Ασε και ηταν φουλ αυτη η εβδομαδα που να κατσω να σκεφτω να γραψω κατι πιο ουσιαστικο! Μακαριζω και το ελληνικο τριημερο.
    Δεν ειμαστε καλαααα, νηστικο τοχει το παιδι!!! Πφφφ

    @Κωστα … τι ματια μου; παρε απο δω την παλιομουριτσα, Χαμογελασε!

  4. June 14, 2008 3:15 am

    Καλά Δεσποινάκι πλάκα πλάκα έχεις γίνει πηγή έμπνευσης για την καθημερινή μαγειρική είχα βαρεθεί τόσο πολύ κάθε μέρα τι να μαγειρέψω για τα αλβιονάκια και τον Τζόνυ και μου δίνεις ιδέες … Σήμερα θα κάνω αυτά τα σπαράγγια για μετά το παρτυ. φιλί σαβατοκύριακου

  5. June 14, 2008 4:05 am

    Δέσποινα πονηρή σουπιά
    τι σου μελλε να πάθεις
    εκτός από ζημαρικά,
    ποιήματα να πλάθεις!

  6. personlich permalink
    June 14, 2008 4:12 am

    :))

  7. personlich permalink
    June 14, 2008 4:12 am

    🙂

  8. June 14, 2008 7:02 am

    @Penelope Α! καλη επιτυχια με το παρτυ και αν γινεται για γεννεθλια, να ζησει το μικρο μας Αλβιονακι. Φιλακια.

    @Stiliano
    Εγω που λες δεν ηθελα
    ποιηματα να σκαρωνω
    ηθελα μια καυτη αμμουδια
    πανω για να ξαπλωνω
    Μα ελα που στην Γουασινγκτον
    λειπουν οι παραλιες
    και ετσι αναγκαζομαι
    να γραφω ……………..

    @personlich Μια χαρα καλα παμε! Φιλακι!

Leave a Reply

