Skip to content

Acqua di Parma – Το αγαπημενο αρωμα των σταρ

June 14, 2008
tags:

H Audrey Hepburn, η Ava Gardner, ο David Niven και ο Cary Grant, ειχαν κατι κοινο μεταξυ τους. ολοι φορουσαν την κλασσικη κολωνια Acqua di Parma. Αυτη η περιφημη κολωνια ταιριαζε απολυτα στην κομψοτητα και το στυλ τους.

Η Acqua di Parma colonia εκανε το ντεμπουτο της στην ομωνυμη πολη το 1916 σαν ανδρικη κολωνια για να αρωματιζει μαντηλακια τσεπης. Στα χρονια της χολυγουντιανης γκλαμουριας τις δεκαετιες του τριαντα εως και του πενηντα η μυρωδια του δασους με τονους σικελιανικου λεμονιου και δεντρολιβανου κερδισε τους μεγαλους σταρ. Ξεπερασε σε προτιμηση τα βαρια παριζιανικα αρωματα της εποχης και εγινε το συμβολο της Ιταλικης κομψοτητας.

Αργοτερα τις δεκαετιες του εξηντα μεχρι εννενηντα, αρχισε να χανει την δημοτικοτητα του αναμεσα σε τοσα καινουργια αρωματα που εμφανιστηκαν στην αγορα. Τρεις Ιταλοι επιχειρηματιες λατρεις των κλασσικων αρωματων οι Luca Montezemolo, Diego Della Vale και Paolo Borgomanero το λανσαρησαν ξανα στην αγορα διατηρωντας το χαρακτηριστικο κυλινδρικο κιτρινο κουτακι του.

Απο τις συγχρονες σταρ λατρεις του Acqua di Parma ειναι οι Sandra Bullock, η Sharon Stone και το Despinarion. 😛

Η δροσερη σειρα Blu Mediterraneo, ειναι εμπνευσμενη απο τις Ιταλικες εξοχες της Τοσκανης. Αργοτερα (πριν δυο χρονια περιπου) κυκλοφορησε το κατ εξοχην γυναικειο αρωμα Iris Nobile εμπνευσμενο απο το υπεροχο λουλουδι των Φλωρεντιανων κηπων.

Η κλασσικη Acqua di Parma στο παλιο κλασσικο art deco μπουκαλι λεγεται Colonia Assoluta. Υπαρχει ακομα και το Fico di Amalfi με το αρωμα του συκου.

Οι φωτογραφιες εκτος της τελευταιας ειναι απο το μπουντουαρ του Δεσποιναριου.
Εδω η ιστοσελιδα της εταιρειας. Λατρευω αυτο το κιτρινο χρωμα.

Σας φιλω γλυκα!

26 Comments leave one →
  1. personlich permalink
    June 14, 2008 9:41 am

    Να χαρω εγω την… τριτη σταρ!!!!:)
    Σε χαιρομαι φυσικα!!!!!
    Καλο και ξεγνοιαστο ΣΚ και σε σενα.φιλι!

  2. June 14, 2008 10:43 am

    θα τους στείλω mail να σε συμπεριλάβουν στην επόμενη διαφημιστική τους καμπάνια!!! (δεν είχα ιδέα για το άρωμα αυτό-άσχετο.)
    Φιλάκια και καλό Σ/Κ!

  3. June 14, 2008 2:03 pm

    Αχ βρε Δέσποινα, είμαι Ταύρος με ωροσκόπο ταύρο, αν και δεν πιστεύω και πολύ σε αυτά τα πράγματα, έχω αυτή την αδυναμία στις πολυτέλειες, η οποία δεν έχει προλάβει ποτέ να εκφραστεί γιατί πάντα κάτι άλλο έχει προτεραιότητα…Ωραία είναι..ίσως κάποτε,,,πρίν είναι πολύ αργά ..χα..χα

  4. June 14, 2008 2:48 pm

    Σταρ μου εσύ! Αυτόγραφο θα ΜΕ στείλεις?

    PS: Για μένα είσαι όντως σταρ, πέρα από τν πλάκα. Αυτό μου βγάζει η όλη σου παρουσία εδώ, αχάαα

  5. June 14, 2008 3:33 pm

    Δεν βάζω αρώματα, είμαι αλλεργική στα οινοπνεύματα που χρησιμοποιούν…Μπουχου, χου,χου…..(κλαίω τώρα…)

  6. June 14, 2008 4:57 pm

    Δεσποινάκι ετσι την πάτησα και εγώ ,να το κίτρινο που μου αρέσει να η διαφήμηση με τις σταρ γιατί είπα και εγώ, τι μου λείπει, αφού το φορούσε η Χέμπορν και ο Γκράντ ευκαιρία τώρα πάρε δύο Πηνελόπη ένα για σένα ένα για τον Τζώνυ, ξέρεις αυτή τη λύσα του καταναλωτισμού, 100 λίρες στέκονται αδιάντροπα μπροστά μου, δεν μου πάει με τίποτε ούτε εμένα ούτε του Τζώνυ…Θα στα στείλω τουλάχιστον να πιάσουν τόπο… Φιλί
    p.s το πάρτυ super πέσανε νεκρά όλα τους, και εμείς μαζί στους καναπέδες

  7. Anonymous permalink
    June 14, 2008 5:43 pm

    Αγαπημένη σούπερ-στάρ,
    Σε καταλαβαίνω με την κλασική αρωματολογία, αλλά εγώ έχω ξεφύγει και ψηφίζω απο χρόνια Jo Malone.Απο κεριά μέχρι αρωματισμένα μαντηλάκια, μέχρι ντούς και σαπούνια, όλα είναι της κυρίας. Μου αρέσει που μπορείς να συνδυάσεις διαφορετικές μυρωδιές και να ταιριάζουν!
    Φιλιά απο φιλενάδα που αγαπάει και τα occitaine. Ετσι για νάρθει το κλασικό να δέσει στο μεσημβρινοανατολικό του με λίγο άρωμα Γαλλίας. (Εσύ Ιταλία, εγώ Αγγλία, ας βάλουμε μέσα τους παραδοσιακούς!)

  8. June 14, 2008 6:37 pm

    @tutti .. καλα εφαγα ενα χαλαζι σημερα που ηταν ολο δικο μου. Μπαιννω σε ενα καταστημα και με τουτο και με κεινο ξαχνιεμαι. Ειχα αφησει και τη σκεπη του αυτοκινητου ανοιχτη. Ξαφνικα κανω ετσι και τι να δω μαυριλα. Παω να πληρωσω, αρχιζει και κατεβαζει τουλουμια. Βαζω τα παντα στην πλαστικη σακκουλα του καταστηματος παω να βγω ποταμι ο δρομος. Βγαζω και το πεδιλο το χωνω στη σακκουλα τρεχω σαν παλαβη κλεινω τη σκεπη, και με το που μπαινω μεσα βρεγμενη σα παλιοπατσαβουρα (σταρ να σας πετυχει) αρχιζει να ριχνει χαλαζι. Φυσικα περιμενα δεκα λεπτα μεχρι να σταματηει, που να πηγαινα. Εν τω μεταξυ το ποδι μολις φιαγμενο απο πεντικιουρ με μια πατουσα μαυρη ααα σταρ μαγκες μου!!! Μιλαμε για παλιοκαταστασεις και παλιοκαιρους της μισης ωρας. Μιση ωρα αργοτερα ολα ειναι παλι πιτσι! Εκτος του οτι δροσισε λιγο.

    @Κωστακη βρεμμενη σταρ σου κανει; χε χε! Φιλι και σε σενα.

    @Γκριζουλα, μπααααα μωρε δεν με παιρνουν εμενα, μια μανια να παιρνουν πιτσιρικες για σποκσγουμεν.

    @Σοφια, να σου πω, δεν εχω ιδεα απο ωροσκοπια και ωροσκοπους να φανταστεις δεν ξερω ουτε τον δικο μου ωροσκοπο. Αν παλι σ’ αρεσει καποια στιγμη θα γινει πραγματικοτητα. Το ευχομαι.

    @Γιατρουλη μου θα ΣΕ στειλω! Χε χε βρε για ψωνιο θα με παρουν οσοι δε με ξερουν. Τη μια αυτοβαφτιζομαι αυτοκρατειρα, την αλλη σταρ. Ε ισως μια μεγαλομανια να την εχω τελικα πφφφφ😛😛😛😛😛😛

    @artanis Να μην κλαις. Υπαρχουν και ελαφρα αρωματα χωρις αλκοολ, αλλα μπορεις να παρεις μια αρωματικη κρεμα να βαλεις αν θελεις. Τσωπα!

    @Πηνελοπιτσα μου! Καλα δε το δοκιμασες πρωτα; Να σου πω για ανδρικο ουτε μενα μ’ αρεσει μου φαινεται γλυκερο. Αλλα για μενα τρελλαινομαι μιλαμε. Αν σου δοθει η ευκαιρια δοκιμασε τη σειρα Μπλου Μεντιτερανεο Αραντσια ντι Καπρι.. ειναι τοοοσο μα τοοοσο καλοκαιρινη.
    Και του χρονου να ειστε καλα να ξαναγιορτασετε το αγαπημενο αλβιονακι! Φιλακι!

    @ Ανωνυμη Ιουστινη γιατι καρδουλα μου κρυβεσαι αποψε; χε χε, ξεχασες να κανεις λογκ ιν; Τωρα να σου πω, ενω ξερω λιγο πολυ πως μυριζουν ολα τα αρωματα, αυτη δεν την εχω μυρισει και δεν εχω γνωμη. Αλλα τωρα περιεργευτηκα και θα παω να τη βρω να τη μυρισω. Για να εχω γνωμη βρε παιδι μου.
    Εχω κι αλλες που μ’ αρεσουν, οπως το Un Jardin en Mediterrannee της Hermes, το απαλο Rock n’ Rose του Valentino και δεν μπορω να βαλω αρωμα που να εχει εστω και ιχνος patchouli μεσα. Επισης μ’ αρεσει να συνδιαζω το αρωμα με το χρωμα. Τραβηγμενο αλλα λοξα! Φιλακια.

  9. personlich permalink
    June 15, 2008 1:52 am

    Πειτε οτι θελετε κοριτσια,αλλα εγω ειμαι ερωτευμενος με το πατσουλι!
    Ειμαι ερωτευμενος με την βροχη και την εικονα που αφηνει ενα μουσκεμενο φορεμα πανω στο κορμι της!
    Ειμαι και.. φαινομαι μαλλον1
    Φιλια;)

  10. June 15, 2008 2:49 am

    Και πόσο πάει το μαλλί,Miss Cine Star?
    Εγώ αυτή την εποχή φοράω το Euphoria του Calvin Klein και θα έλεγα ότι είναι πολύ ελαφρύ.
    Πάντως δεν ξέρω αν σου έχει τύχει,αλλά αν περάσει κάποιος από μπροστά σου και μυρίζει ωραία δεν του δίνεις μια άλφα προσοχή;

  11. June 15, 2008 7:37 am

    @Κωστα χμμ δε μου κανει εντυπωση που σου αρεσει το πατσουλι, ταιριαζει με τις εικαστικες σου προτιμησεις απολυτα. Και ως γνωστον η εικονα, η μυρωδια και η γευση συμβαδιζουν. Μπορει να εισαι τοσα χρονια στη Γερμανια αλλα κουβαλας το ανατολιτικο στοιχειο εντονο μεσα σου. Και αυτο δε το λεω σαν αρνητικο. Ειναι κατι που εκλειπει σιγα σιγα απο τις δυτικες και τις πολυμορφικες κοινωνιες και επισης κατι που πολλες γυναικες εκτιμουν και αναζητουν. Φιλια Κυριακατικα που ποτε δε πανε εκκλησια. χο χο !

    @Βαλισια μου το δικο σου οντως ειναι πολυ ωραιο και ελαφρυ αλλα εχει και το κατι τις το εξωτικο του μεσα. Σου ταιριαζει. Το Acqua di Parma που βασικα θεωρειται κολωνια και οχι αρωμα, περσυ στον τοπο του το αγορασα περιπου 80 ευρω αν θυμαμαι καλα, εδω το ιδιο εχει γυρω στα $120
    Μα φυσικα, παιζει ρολο η μυρωδια που αφηνεις πισω σου, αλλα η μυρωδια πρεπει να περναει μαζι σου και οταν χανεσαι να χανεται κι αυτη. Πολυς κοσμος “λουζεται” το αρωμα η την κολωνια και σε μια παρεα μπορει να γινει αποπνικτικος. Οπως πολλες φορες μπαινω στο ασανσερ και μπορω να σου πω τι φοραγε η προηγουμενη που κατεβηκε.

  12. June 15, 2008 9:30 am

    Να θυμηθώ να αγοράσω μερικά στη γιορτή μου..

  13. June 15, 2008 10:01 am

    Ooooχi οοοχι ελπιζω να σε προλαβω. Μη το παρεις αυτο δε θα σου πηγαινει! Για σενα θα παρουμε Drakkar Noir. Μονο πες ποτε γιορταζεις!

  14. June 15, 2008 11:34 am

    Παρακαλώ προσθέστε στη λίστα με τους σταρ-φίλους της Acqua di Parma, μετά από εσάς εννοείται, και τον TeLeGourmet.🙂
    Είμαι ορκισμένος φαν της Colonia Intensa, αλλά και του εκπληκτικού Cipresso di Toscana, από τη σειρά Blu Mediterraneo. Αυτό το τελευταίο απίστευτο άρωμα, το μύρισα έκπληκτος στη φύση, κάνοντας βόλτα με τα πόδια, πέρυσι το καλοκαίρι, σ’ ένα πανέμορφο δάσος με ψηλά μαύρα έλατα, στην Ορεινή Κορινθία!…

  15. June 15, 2008 3:47 pm

    Ε! μα καλα το ειπα το αρωμα των σταρ! Welcome to the club αγαπητε Ted. Μα δεν ειναι εκπληκτικο πως παιρνουν εκχυλισματα απο παντου και κλεινουν ολες τις μυρωδιες της φυσης σε ενα μπουκαλακι!

  16. personlich permalink
    June 15, 2008 5:50 pm

    Λιγο πριν παω για “βουτια”,ειπα να αφησω λιγο απο το μονο αρωμα που φοραω,απ οτι θυμαμαι ον εαυτο μου.
    CACHAREL..δεν ξερω αν το εγραψα σωστα.
    Θα το δω σε λιγο στο μπανιο.
    Κλαψ…δουλευω αυριο!
    Μακια!

  17. June 15, 2008 5:58 pm

    Κλαψ κι εγω!!! Ε ναι το Cacharel ηταν το κατ εξοχην ανδρικο αρωμα της .. εποχης μας Κωστακη. Ωραιο ηταν, τωρα ξερω πως μυριζεις κιολας! Καλη βδομαδα ναχεις. Παντως παρατηρω οτι αν σ’ αρεσει κατι δε ξεφευγεις να δοκιμασεις κι αλλα. Και καλα η κολωνια αλλα τα κρασια βρε παιδι μου.. αν ησουνα εδω θα σε κερναγα ενα Κιαντι Ντα Βιντσι, αντε καλη σου νυχτα πια εσενα. Εχει πεσει νεκρα λογω τριημερου, και καλοκαιριου. Σκεφτομαι να κανω ενα ποστ τη βδομαδα, με εχει παρει απο κατω το μπλογκαριο!!!
    Μακια σου!

  18. personlich permalink
    June 15, 2008 6:10 pm

    Νεκρα δεν θα πεις τιποτα χαρα μου.
    Αλλα και “ψυχικη” νεκρα!
    Αντε,λιγο πριν κοιμηθω,θα πιω μια γουλια απο το Κιαντι σου
    αν και δεν αλλαζω με τιποτα την rioja!Φιλια!;)

  19. June 15, 2008 6:17 pm

    Χα χααα μεγαλη μου η χαρη, νασαι καλα! Ονειρα γλυκα. Bis morgen.

  20. June 15, 2008 7:30 pm

    Δεσποινάκι μου με τα αρωματά σου… τα διάβασα και στο Σαλτσμπουργκ το πρωί αλλά τρέχοντας και ούτε καλημέρα δεν είπα!!
    Επιτέλους σπίτι μου..στον καναπέ μου!!!!!
    Φιλάκια πολλά!

  21. June 15, 2008 7:38 pm

    Μαζευτηκες; Περιμενω με αγωνια εντυωσεις και τα συναφη! Οι αλλοι εχουν τριημερο, λεω να διαδηλωσουμε, δεν ειναι κατασταση αυτηηηηη!!! εμεις δουλεια και οι αλλοι καααααθονται. Το Ερρικακι με πηρε τηλεφωνο απο την Αναβυσσο, ταχω παιξει σημερα. Εσυ ομως δεν μας ειπες ποιος αρωματοντηζαινερ σε αρωματιζει; Φιλακια Γεωργια μου

  22. June 15, 2008 7:57 pm

    ποιος αρωματοντηζαινερ με αρωματίζει? αυτή την εποχή ο Tom Ford με το Bronze Godess που έκανε για την Estee.
    To χειμώνα ο Roberto Cavalli με το Serpentine.
    αύριο θα σας τα πω όλα αναλυτικά (γιατί το update το πρωινό ήταν ξεπέτα το παραδέχομαι). ένα θα σου πω.. δεν ήθελα να φύγω με τίποτα από το Μόναχο!! φιλάκια πολλά

    υγ στην Ανάβυσσο ε? στο μαύρο λιθάρι κολυμπάει? α ρεεε και εμείς βρόχααα

  23. June 16, 2008 9:54 am

    Μου αρεσαν τα: “εμπνευσμενη απο τις Ιταλικες εξοχες της Τοσκανης”
    και “. εμπνευσμενο απο το υπεροχο λουλουδι των Φλωρεντιανων κηπων” .. ειμαι τοσο τρελαμενη με την Ιταλια, που μονο αυτο να διαβαζα.. θα με επειθαν να τα παρω.. χιχι. . φιλια!

  24. June 16, 2008 12:32 pm

    Που την θυμηθηκες αυτην?
    Ολα τα ομορφα θυμασαι εσυ.
    Μα νομιζω… οτι αναλογα με την ομορφια του μπλογκερ…
    …παει και η ομορφια του ποστ.
    Καλησπερα μπλλογκερινο μου.

  25. June 16, 2008 5:35 pm

    @μελισσουλα Τι καλα θατανε να μπορουσαμε να βαλουμε μυρωδια στο μπλογκ, να ανοιγεις και να μυριζεις τον αλλο!

    @αρτιστα μου μικρη Αθηναια, τελικα ισως θαπρεπε να με παρουν για σποκσγουμαν! χμμ

    @ζερο γεια σου βρε μπλογκερινο μου με τα σπανια αλλα ουσιαστικα σου σχολια!!!!😛😀

Trackbacks

  1. the black list – updated « ασπρο

Leave a Reply

