Skip to content

αλλου

June 16, 2008

στο βαθος η Ευβοια

Άνοιξε το παράθυρο να μπει
δροσιά να μπει του Μάη
εμείς γι’ αλλού κινήσαμε γι’ αλλού
κι αλλού το μπλογκ μας πάει

Υ.Γ. Που θα μου παει, θα κατεβασω τα πανια, θα βαλω μπρος την μηχανη και θα στριψω το τιμονι εκει που θελω εγω. Αυριο ο ουρανος θα ειναι πιο γαλαζιος και η θαλασσα χωρις κυμματα…. αλλοιως δε σαλπαρουμε.

Υ.Γ. 2 Πρωτη φορα εχω γραψει κι εχω σβησει τοσα πολλα σε ενα μπλογκ.

UPDATE  Φιλια σε ολους που ξεχασα (ηθελημενα) να τα γραψω χτες βραδυ εδω.  Οπως και ναχει θα επιστρεψω το βραδακι με σχολια για τον καθενα. Η προσμονη των διακοπων παντα μου ειναι ευχαριστη και ποτε δε με στεναχωρει,  κι ας ειναι λογω υποθεσεων λιγο αργοτερα, δε βιαζομαι.  Καποιο προβλημα ειχα (εχω) με την στενη μου σχεση με το μπλογκ και με την ροτα του και με τα κυμματα του, και μου βγηκε ετσι χτες το βραδυ.   Ειναι ομως υπο ελεγχο , οπως και ολα τα αλλα, ακομα και το γρασιδι. Καλη μερα σε ολους καλο απογευμα στην ελλαδα με τον καυσωνα.  Εξω εχει μια πρωινη δροσουλα απο αυτες που αφηνουν παντα οι ξαφνικες καλοκαιριατικες καταιγιδες.  Σε ολες και ολους για τον καλο σας λογο ενα ευχαριστω.  Μετα απο  οχτω ωρες υπνο,  εχω τη δυναμη να παλεψω οχι μονο με  τη σκια που ριχνουν στο φεγγαρι οι αντενες των δορυφορων του φεγγαριου, αλλα και με  τα κυμματα  τηε μπλογκοθαλασσας.

15 Comments leave one →
  1. Μ Κ Μ permalink
    June 16, 2008 7:14 pm

    συντομα θα δεις το γαλανο ουρανο μας και θα τα ξεαχσεις ολα!!

    αυριο θα εχουμε μινι καυσωνα κι εμεις!!!

    φιλακια πολλα

  2. June 16, 2008 10:14 pm

    Πιθανον να θυμηθω κι αλλα τοτε Μ. Να προσεχεις και τους δυο σας ετσι γλυκο μου;

  3. June 16, 2008 10:16 pm

    Και τους τρεις σας μωρε ηθελα να πω. Και τους τρεις σας!

  4. June 16, 2008 10:31 pm

    Δεσποινάριον,
    Μια νοσταλγία την έχεις πάθει για την πατρίδα του καύσωνος. Είναι φανερό. Την έχει κάνει κι αυτός ο Ερρίκος στις γαλανές παραλίες και μας έχει σπάσει το ηθικό ομαδικώς. Σε ποιά κάτεργα θα τον καταδικάσουμε όταν -με το καλό- έρθει; Θα τον βάλεις να κουρεύρει γρασίδι τα Σαββατοκύριακα, αυτό είναι η θεία δίκη του μεγάλου κήπου με το μέγαρο στην πρόσοψη.
    Να βγάλεις φωτογραφία και να μου την αποστείλεις. Εγώ είμαι στο σπίτι της λίμνης και ξεκουράζομαι γράφοντας πάντα μετα μανίας. Λες και θα σωθεί το μελάνι του νού!
    ΥΓ. Γιατί βγήκα ανώνυμος η καναδέζα στο προηγούμενο πόστ; Γιατί ήρθε το Vaio φτιαγμένο και καθαρό απο το σέρβις!!!

  5. June 16, 2008 10:56 pm

    ΟΜG! :-O

    *Λείπει κείμενο

    ΕΥΤΥΧΩΣ ΔΗΛΑΔΗ, γιατί ήρθα να σου κλείσω το μάτι😉
    Ξέρεις πολύ καλύτερα από πολλούς μας για τις λιακάδες της ζωής και άσε τις φουρτούνες λίγο πίσω κούκλα

  6. June 17, 2008 12:02 am

    Καλημέρα ! έχει δίκιο η Ιουστίνη .. είναι η περίοδος που εξαντλείται και το σιδηρούν απόθεμα “αντοχή για αντιμετώπιση του χειμώνα” ..
    Έρχονται οι διακοπές στην Ελλάδα, κοντά είναι, 17 Ιουν. λέει σήμερα το ημερολόγιο..
    Πάντως από το μπαλκόνι μου που βλέπω θάλασσα σου λέω ότι είναι λάδι , μια και έρχεται μινι καύσωνας και έτσι δεν είναι και πολύ ωραία..
    Πολλά φιλιά και περνούν οι μέρες …

  7. June 17, 2008 12:44 am

    Νοσταλγία σε έχει πιάσει ε? Συσσωρευμένη κούραση και όλα τα γνωστά.
    Οι διακοπές πλησιάζουν φαντάζομαι και όλα θα είναι ελπίζω τέλεια.
    Υγεία πάνω από όλα, και όλα καλά!
    καλημέρα

  8. June 17, 2008 1:51 am

    καλημέρα αγαπημένη μου.. έμπλεξα με την δουλειά και χάθηκα!!!!

    ωραία φωτό!!!!!

    που θα πας διακοπές?????????????????????????????????????????????????????????????

  9. June 17, 2008 3:24 am

    Αύριο θα είναι πιο γαλάζιος Δεσποινάριον? Αλήθεια λες? εγώ σε πίστεψα τώρα να ξέρεις🙂
    Καλημέρα και πολλά φιλιά

  10. Blue permalink
    June 17, 2008 4:56 am

    Υπομονή Δεσποινάκι … Και ο ουρανός θα είναι πιο γαλάζιος και η θάλασσα μπουνάτσα κι εσύ θα σαλπάρεις για… αλλού…

    Διάβασα όλα τα ποστ σου, που είχα χάσει, αλλά ήμουν εντελώς εκτός κλίματος πλέον για να σχολιάσω οτιδήποτε. Ελπίζω ότι δε θα ξαναμείνω τόσο καιρό μακρυά γιατί μου έλειψες!
    Φιλάκια πολλά!

  11. An-Lu permalink
    June 17, 2008 5:07 am

    Από το “πέρασμα” της Αρκίτσας είναι η φωτό😉

  12. June 17, 2008 5:35 am

    Τι Αλλού Δεσποινάκι αυτή η θέα του σπιτιού του καλοκαιρινού! Μου φαίνεται στις ίδιες γειτονιές τριγυρίζουμε στην πατρίδα…..!!!!Φιλι

  13. June 17, 2008 10:28 am

    Δεν παω πουθενα
    εδω θα μεινω….
    Φοβαμαι τον “καυσωνα” την γυνη και την θαλασσα;)
    Με καθηλωσες δεσποιναριον ονειροπολον!
    ……………………………………………………………..
    Δεενν φεεευυγωωω
    αν δεν φυυυγουμε μαααζιιι!
    Ωπ!Ειμαι στον “αερα”:)
    Φιλι!

  14. June 17, 2008 1:38 pm

    Άσχετο, αλλά ο καλός ο καπετάνιος οδηγεί το σκάφος εκεί που θέλει και με τα πανιά μόνο. Κινδυνέψαμε να τσακιστούμε στο Ιόνιο πάνω σε κάτι βράχια όταν έσπασαν τα γρανάζια του τιμονιού και η λαγουδέρα πριν μερικά χρόνια! Παρ΄όλα αυτά μπήκαμε στο λιμάνι αέρα πατέρα και δέσαμε.
    Με τα κύμματα της μπλογκοθάλασσας καλά τα πάμε, με τις φουσκομπλοκοθαλασσιές τι κάνουμε? (λέω και καμμιά σαχλαμάρα!)

    Γειά σου δεσποινάριον, μην ανησυχείς καλά το πας!!! :)))

  15. June 17, 2008 10:13 pm

    @Ιουστινη Ειναι ευχαριστο που γραφεις συνεχεια, τι αλλο θελεις, εμπνευση και δημιουργικοτητα. Η νοσταλγια ειναι μονιμη, αλλα οχι η αφορμη του χτεσινου ποστ.

    @mad γιατρουλη κλεισε μου το ματι παιδι μου, ευτυχως τελικα που ελειπε το κειμενο γιατι ελεγε διαφορα που θα ειχα μετανιωσει αν τα ειχα γραψει. Η παρορμητικοτητα ειναι καλη αλλα οχι εδω μεσα. Σημερα ειναι αλλη μερα και ολα ειναι πιο ομορφα.

    @So Far χε χε παρηγορια στον αρρωστο ε; 😀😀😀 Πολλα φιλια και σε σενα ταξιδιωτισσα μου.

    @Σοφια Σωστα πανω απ’ ολα υγεια. Ολο το ξεχναμε και χαλιομαστε με κατι σαχλαμαρες!

    @Ζαχαρουλα Καλωστο το κοριτσι μας. Η φωτογραφια ειναι απο τις πιο αγαπημενες μου του περσυνου καλοκαιριου. Οι διακοπες κανονιζονται σιγα σιγα, θα δουμε.

    @melissoula Εδω παντως ητανε μια υπεροχη μερα. Ισως η πιο ομορφη του φετεινου καλοκαιριου. Πηγα μια τεραστια βολτα μετα το γραφειο και χορτασα λιακαδα.

    @Blue Ματια μου κοιτα. Αφου εισαι καλα και μπορεις και ξεφευγεις για αρκετα να το κανεις, ειναι πολυ σημαντικο. Φυσικα και μου λειπεις αλλα καλοκαιρακι ειναι, ολοι ξεδινουμε. Σε φιλω!

    @An Lu Η φωτογραφια ειναι απο την παραλια Αγ. Αποστολων.

    @Penelope Λες βρε καρδουλα; Φιλι σκαστο!

    @Vrakas Kostas Μισο λεπτο να κανω πιο κει να καθησεις! Και μη κοβεις το ασμα στη μεση, μπα σε καλο σου. Φιλι auch.

    @Radio Marconi ΜΠΡΑΒΟΟΟΟΟ ειπες τη σωστη λεξη, σωστος καπετανιος. Αυτο ειναι το προβλημα, ο καπετανιος ειναι πολυ ασχετιλας και δε ξερει να κουμανταρει το καρυδοτσουφλο με πανια. Αλλα ειπαμε, υπαρχουν και τα κουπια! Δεν ανησυχω αφου το λες εσυ.

Leave a Reply

