Skip to content

μουσκεμα !

June 17, 2008

Εκατο εκατομμυρια γαλονια νερο χυθηκαν στους δρομους της κομητειας Μοντγκομερυ οπου διαμενει το Δεσποιναριον. Χτες πρωι πρωι (Δευτερα) χιλιαδες σπιτια εμειναν χωρις νερο γιατι εσπασε ενας κεντρικος αγωγος. 1200 εστιατορια κλεισανε, οχι μονο γιατι δεν υπηρχε παροχη, αλλα και γιατι υπηρχε κινδυνος μολυνσης στο δικτυο. Η γειτονια του Δεσποιναριου ηταν απο τις τυχερες περιοχες που δεν ειχαν διακοπη νερου, αλλα ολοκληρη η κομητεια ειναι ακομα σε καραντινα για μολυσμενο νερο. Εχουμε οδηγιες να βραζουμε το νερο που θα καταναλωσουμε η θα χρησιμοποιησουμε για μαγειρεμα, εστω κι αν φαινεται καθαρο.
Χθες το βραδυ μεχρι τις εννεα, ειχε αποκατασταθει η παροχη νερου σε ολοκληρη την κομητεια αλλα η προειδοποιηση για το βρασιμο του νερου εξακολουθει να υφισταται για τρεις μερες μεχρι να ολοκληρωθουν τα τεστς για την καθαροτητα του. Οι φωτογραφιες που ακολουθουν ειναι απο την ιστοσελιδα της WTOP news

Never a dull moment !

27 Comments leave one →
  1. June 18, 2008 1:11 am

    Πω.πω,κρίμα το νερό! Συμβαίνουν και αλλού λοιπόν τέτοια ατυχήματα, όχι μόνο σε μας…Ελπίζω ταχεία ανάρρωση στην Κομητεία σας!
    φιλάκια

  2. June 18, 2008 2:41 am

    Καλημέρα
    ρε συ, μια ζωή αλλιώς τη νόμιζα την Αμερική. Από τότε που πάτησες το πόδι σου εκεί (που να μην έσωνε), έχεις περάσει τυφώνες, καταιγίδες, πλημμύρες, γαμώ την πουτάνα μου γαμώ.

    Θα μαζέψω υπογραφές να σε φέρουμε πίσω. Μέχρι εδώ ήτανε!
    Πολλά (αμόλυντα) φιλιά!!

  3. φλο permalink
    June 18, 2008 3:02 am

    Τόσο νερό χαμένο…Πω,πω

  4. June 18, 2008 5:08 am

    @ Σοφια. Παντου συμβαινουν ατυχηματα, και φυσικα αν με ειχε επηρρεασει περισσοτερο με διακοπες νερου, θα ειχα και περισσοτερα ευτραπελα να σας πω. Και εδω που τα λεμε ουτε νερα εβρασα γιατι ειχα μερικα μπουκαλια καβατζα. Ειχε ομως τεραστια επιπτωση σε πολλους ανθρωπους και κυριως στο επαγγελματικο επιπεδο. Οι ιδιοι πριν μερικες μερες ειχαν κλεισει λογω διακοπων ρευματος απο τον στροβιλο. Η διαφορα ειναι στην αντιμετωπιση του ατυχηματος και στον συντονισμο.

    @stiliano Χαααα ναι καπως ετσι ειναι. Πουμα παντος καιρου γιναμε! Φιλια!

    @φλο Πραγματικα ειναι κριμα τοσο νερο να καταληξει στον παραπλησιο χειμμαρο. Δεν ειναι πια τεραστια τα αποθεματα. Ποιος τη χαρη σου εσενα, σε μια βδομαδα θα εκδραμεις! Να μου φιλησεις ολα τα παιδια εκει κατω!

  5. June 18, 2008 7:03 am

    Καλημέρα Δέσποινα! Άλλο κακό να μη σας βρει !! Χαμόγελο πλατύ πλατύ και πάμε !!!

  6. June 18, 2008 7:21 am

    Τουλάχιστον εσείς μέσα στον πανικό έχετε οδηγίες να βράζετε το νερό μην τυχόν και είναι μολυσμένο… Εδώ όσοι θα είχαν καταφέρει να γλυτώσουν από τον πνιγμό θα μπαίναν αργότερα στο νοσοκομείο με δηλητηριάση…..:-) Φιλάκια….

  7. June 18, 2008 7:34 am

    Ατυχήματα συμβαίνουν παντού, συντονισμός και οδηγίες σε άλλες χώρες. Εδώ το ρόλο τον έχει ο κάθε άσχετος παρουσιαστής τηλεόρασης ή επίσημα το κράτος κατόπιν εορτής! Άσε που θα μας έπρηζαν με το θέμα μέχρι να «ανακαλύψουν» καινούργιο.
    Γεια σου καπετάνισσα!!!🙂

  8. June 18, 2008 10:05 am

    Λοιπόν κοίτα σύμπτωση πάλι μιλούσα στο skype με ενα αδελφικό μου φίλο που μένει στην ίδια περίπου περιοχή με εσένα και μου έλεγε για το συμβάν.. Εσύ εκεί να προσέχεις όλα, λέμε! Φιλί

  9. June 18, 2008 12:21 pm

    πωπωω!!! καλά όλα τα ακραία καιρικά φαινόμενα εκεί έρχονται?
    και μετά μιλάω κι εγώ για παλιόκαιρο.. καλοκαίρι έχουμε καλοκαίρι🙂

  10. June 18, 2008 12:50 pm

    Κι έλεγα μόνον εδώ έχουμε αυτά τα χάλια…Απ ‘ότι φαίνεται τα έχετε κι εσείς εκεί…
    Ψυχραιμία, καλή μου ψυχραιμία…

  11. personlich permalink
    June 18, 2008 12:58 pm

    Μην “μασας”γλυκοδεσποιναριον!
    Σαμποταζ ειναι!Κολπο γκροσο!
    Ειδαν την προηγουμενη σου αναρτηση και ποσο νοσταλγεις/επιθυμεις το υγρο στοιχειο
    και ειπαν να σε δελεασουν!
    Αλλα τι να καταφερουν οι ασχετοι του…γκυκου νερου;)
    Φιλια θαλασσινα!

  12. June 18, 2008 3:03 pm

    Είναι αυτό που λένε, ενός κακού μύρια έπονται.
    Πάντως η διακοπή νερού είναι η μόνη που δεν αντέχω με τίποτα όσο για το δίκτυο παροχής είναι το πρώτο που πρέπει να συντηρείται για λόγους δημόσιας υγείας όπως και το δίκτυο φυσικού αερίου για λόγους ασφάλειας. Οι βλάβες σε αυτά τα δύο ή η έλλειψη συντήρησης είναι απλά απαράδεκτες.

  13. June 18, 2008 6:03 pm

    Δεσποινάκι μου,
    Μήπως να την κάνεις προς τα εδώ για να φύγει το κακό σύννεφο; Διαβλέπω ένα περίεργο καλοκαίρι εκεί κάτω. Σε περιμένω όποτε γουστάρεις για το τζάζ φέστιβαλ. Αρχίζει στο τέλος του μήνα. Ελα για παρτυ!!!
    Φιλί σβουρηχτό

  14. June 18, 2008 6:05 pm

    ΥΓ. Σε παρακαλώ, αφού με ξέκανες απο ντοματούλα, μήπως μπορείς να μου δώσεις κόκκινο χρώμα στο πάτσγουορκ; Αυτό το κεραμμυδί με αποκαρδιώνει. Δεν είναι για μένα!!!

  15. June 18, 2008 6:20 pm

    Και γιατι να βράζετε το νερό βρε Δεσποινούλα;;;Εμφιαλωμένο δεν πουλάνε στην κομητεία;;;LOL
    Τέτοια σου λέω και δε μπορείς να με ξεχάσεις

  16. June 18, 2008 6:35 pm

    Δεσποινάκι , μάθε τους εκεί πέντε πράγματα για τα δίκτυα νερού κλπ!
    Φιλάκιαααα!!!

  17. June 18, 2008 8:25 pm

    @gvarvakis. Καλημερα σου πανθηρα μου, αλλαξες ταυτοτητα. Μα φυσικα χαμογελαμε, ειναι το σημα κατατεθαν μας.

    @fevis Χα σωστα, μα πρεπει να δεις οταν παιρνουν συνεντευξη απο τους “πληγεντες” δεν φωναζουν ολοι μαζι “που ειναι το κρατος” εκτος απο εμενα βεβαια λογω κεκτημενης ταχυτητας!

    @Radio Marconi Καλως το ναυτη μου! Μα σου πω, εδω ο κοσμος ακολουθει τις οδηγιες. Δεν κανει ο καθενας του κεφαλιου του. Αυτο καμια φορα (τι καμια φορα.. τις περισσοτερες) εμεις το θεωρουμε μειονεκτημα των αμερικανων, λεμε ααα δες οτι τους λενε κανουν, αλλα σε κατι τετοια προλαβαινει και σωζει καταστασεις.

    @Penelope Ευκαιρια να ερθεις να δεις τον αδελφικο σου φιλο! Προσεχω βρε καρδουλα! Φιλακι!

    @melissoula Ε! τωρα εσπασε ενας αγωγος, δε θα τολεγα ακραιο καιρικο φαινομενο βρε μελισσουλα μου.

    @artanis Αρτανις μου τι νομιζεις επειδη τη λενε η πρωτευουσα του πλανητη ειναι και ολα τελεια; Μπααα αντιθετα το χαλι της το μαυρο εχει σε μερικες περιοχες. Ετσι μουρχεται να παω να σου φιαξω μια φωτογραφικη καμπανια να δεις χαλι, αλλα φοβαμαι μη και δε γυρισω!

    @Personlich Τους εχω μαθει Κωστακη μου, δε με ξεγελαν εμενα τους ειδα ολο το κονγκρεσσο που ειχαν πεσει και διαβαζαν το προηγουμενο ψυχολογικο μου σα τρελλοι! Πφ. Φιλια απο την κανουλα!

    @So Far Οντως αυτο σκεφτομουνα χτες. Εγω δεν ειχα προβλημα αλλα μια φιλη μου ειχε πριν μερικες μερες με το στροβιλο διακοπη ρευματος και τωρα διακοπη νερου. Τι ειναι χειροτερο; Με το ρευμα αναγκαστηκε να πεταξει οτι ειχε στην καταψυξη. Με το νερο αλλες ταλαιπωριες. Αλλα ειναι παντα το θεμα της μολυνσης. Αυτος ηταν ενας πολυ παλιος αγωγος και ηταν προφανωε θεμα συντηρησης.

    @Ioustini Σ’ ευχαριστω Ιουστινακι. Δε μου ειναι ευκολο να φυγω αυτο τον καιρο αλλα ασε με να το επεξεργαστω. Παντα ετσι ειναι εδω τον Ιουνιο, ξεσπαει στα καλα καθουμενα, αλλα ειπαμε εδω δεν προκειται περι φυσικου φαινομενου αλλα ανθρωπινης αμελειας. Θα σε ξανακανω απ αυτο που ησουνα, αλλα δε νομιζω οτι ηταν ντοματα, μαλλον πατατα ηταν, επισης δε ξερω αν η Πρες θα θυμαται τι ησουν πριν. Δεν εχω επιλογη στα χρωματα. Αν μπορουσα θα σε εκανα κοκκινη της φωτιας.

    @Nana Ειμαστε μια φτωχη κομητεια. Εγω να φανταστεις ειμαι η κομμησα της φαμπρικας.

    @Griz Να σου πω κατι, η διπλωματικη μου εργασια ηταν στην εδρα υδραυλικων εργων και υδρολογιας. Κατι απο σωληνακια θυμαμαι να τιυς δειξω. Φιλακια συναδελφουλα μου.

  18. June 18, 2008 8:33 pm

    Ενταξει Ιουστινη, σε θυμαται η Πρες. Ξαναγινες πατατα.

  19. June 18, 2008 10:27 pm

    Εστω και πατάτα, έχω ανθρώπινη μορφή. Σε ευχαριστώ που μου ξανάδωσες τη μορφή μου μαγισσούλα μου με το ραβδί της πρές!!!

  20. Κατερίνα permalink
    June 19, 2008 1:53 am

    Καλημέρα Δεσποινάκι, εύχομαι τώρα που σου γράφω να έχουν μπει τα πράγματα σε σειρά και να ξαναβρήκατε το ρυθμό σας.Να προσέχεις και το καλοκαίρι εδώ είναι.Έλα σε περιμένουμε.Απόψε θα είμαι στους Βράχους στη συναυλία της Ελευθερίας με Γαλάνη.Θα σου αφιερώσω τις πιο όμορφες μελωδίες για να σε γλυκάνω. Φιλία απο την καυτή Αθήνα, τα υπόλοιπα νέα της Μυκόνου by mail!!

  21. Κατερίνα permalink
    June 19, 2008 2:13 am

    Aααααα, να το, το μπλε φορεματάκι. Στυλιστική αποκατάσταση!!!Τα ασημί Prada πεδιλάκια έτοιμα .Χαμογελάκι καλή μου φίλη, να περάσουν όλες οι ταλαιπωρίες που σας βρήκαν. Φιλάκι

  22. June 19, 2008 2:51 am

    ε ναι δεν θα το πεις ακραιο καιρικο φαινομενο σωστα. αλλα εγω δεν διαβασα για τον αγωγο, διαβασα πλυμμηρες το συνδυασα και με τον τυφωνα και το εφτιαξα το καιρικο φαινομενο🙂
    Παντως οπως και να ‘χει ακραιο ειναι…

  23. June 19, 2008 5:05 am

    Σε συνθήκες κρίσης, προηγείται το νερό του ρεύματος. Επειδή με το ρεύμα υπάρχει υποστήριξη σε κρίσιμα κέντρα από δικές τους γεννήτριες π.χ. νοσοκομεία
    Αλλά το νερό, είναι η δημόσια υγεία .. που είναι πάνω απ’ όλα.

  24. June 19, 2008 6:05 am

    @ioustikni Για παπατα Αυλωνας σε κοβω, ασε που νομιζω οτι η Πρες εδωσε την ντοματα σε ενα περαστικο αναγνωστη απο τη χωρα του ανατελλοντος ηλιου. Πφ!

    @Katerina Βρε Κατερινακι, εσυ πρεπει να ανοιξεις ενα μπλογκ. Νομιζω οτι θα ειχες πολλα να πεις. Εκει στη συναυλια αποψς ευχομαι να φυσηξει ενα δροσερο αερακι και να παρει τον καυσωνα. Καλη διασκεσαση και σ’ ευχαριστω απ’ την καρδια μου για την ομορφη σκεψη και την αφιερωση. Εχω τωρα και τον αντιπροσωπο μου εν μεσω καυσωνα στην Αθηνα.

    @melissoula Ακραιο σε μεγεθος, αλλα σε μερικα εικοσιτετραωρα ειχε αποκατασταθει παντελως. Τουλαχιστο ετσι αναφερουν οι ειδησεις. Τωρα τα παραλειπομενα ειμαι σιγουρη οτι θα υπηρξαν, κανεις δεν αγαπα να ταλαιπωρειται.

    @So Far -aki Μα ναι λογικο ειναι να ειναι η δημοσια υγεια πανω απο ολα στη μεγαλη κλιμακα. Και φυσικα εδω οι οδηγιες και ο συντονισμος για την προληψη (συμφωνω οτι ηταν απαραδεκτο να σπασει ενας τετοιος αγωγος) στα ΜΜΕ ηταν μεγαλυτερη απο την καλυψη του τεχνικου ατοπηματος. Καπου οι παραλειψεις προσπερνιουνται στον γενικο πανικο (παγκοσμιο το φαινομενο)

  25. φλο permalink
    June 19, 2008 6:21 am

    Σχεδιάζω όλη την ημέρα να λιάζομαι στις παραλίες του Νότου και μετά θα πηγαίνουμε σε δοκιμασμένα και αγαπημένα μέρη για φαγητό, όπου πολύ φοβάμαι ότι πάλι με τις παρέες για γεωδαισία θα μιλάνε…, και γω θα κλέβω το φαί τους -))) . (Α, στα Χανιά έχει μια καταπληκτική δημοτική αγορά, σε περίπτωση που θέλεις ο Ε. να σου κουβαλήσει νοστιμιές.)

  26. June 19, 2008 6:34 am

    Καρδουλα μου, θα σου φιαξω μια αναρτηση απο τη δημοτικη αγορα, να γλυφεις τα δαχτυλα σου! Χα χαααα.. Την εχω επιστεφτει με το παραπανω. Ε να σου πω αν τους πιασεις αλλο θεμα παρασυρονται. Οι πιο πολλοι ξερουν και πεντε πραγματα πιο εξω. Αλλα καταλαβαινω αυτο που λες. Κι εγω ακομα οταν τελειωνει το συνεδριο θελω να ξεφευγω. Ομορφο ταξιδι, ονειρεμενο θα ειναι, να το χαρεις με ολη σου την ψυχη. Φιλια.

  27. φλο permalink
    June 20, 2008 2:56 am

    Σε ευχαριστώ Δεσποινάκι. Κρίμα που δεν θα ‘σαι, να γνωριζόμασταν από κοντά, να κάναμε βόλτες στη Δημοτική και να βγαίναμε για φαγητό. Τη λατρεύω τη Δημοτική, πάντα ψωνίζω, μου θυμίζει τα marchés που ψώνιζα στη Γαλλία. Εύχομαι να τα πούμε στο επόμενο συνέδριο, it’s a deal!

Leave a Reply

