Skip to content

garden update – Ιουνιος

June 21, 2008

Σφιξαν οι ζεστες, οι μπλογκερς πηραν τα βουνα, τις θαλασσες και τα νησια. Κι εγω στην αστατη “Γουασινγκτων” περναω μερες μοναξιας και βαρεμαρας. Ουτε να σκεφτω, ουτε να γραψω. Αφηνω καποιο σχολιο που και που σε σας αλλα που να το δειτε αφου κολυμπατε! πφ! Δρομο παιρνω δρομο αφηνω, αγοραζω ροζ σαγιοναρες, καλοκαιρινα αερινα cover ups, και αρνουμαι να μετρησω τις μερες μεχρι τις διακοπες γιατι καταντα ψυχοφθορο. Διαβαζω τρια περιοδικα και την “Φυγη” της Σωτης Τριανταφυλλου. Παραγγελνω 4 βιβλια απο Ελλαδα. Τρεφομαι αποκλειστικα με λαχανικα για μερικες μερες. Μια βουτια στην πισινα της Λετισιας απεναντι, λιγο μπλα μπλα, λιγο χαζι. Κανονιζω την αυριανη εξοδο. Βγαζω φωτογραφιες τα λουλουδακια που εχουν ανθισει πανω στους θαμνους παντου. Και σταματω να γρινιαζω γιατι κατα βαθος, αυτη η μοναξια με ημερομηνια ληξης, μ’ αρεσει.

23 Comments leave one →
  1. personlich permalink
    June 21, 2008 11:50 pm

    Ειναι υπεροχο να ξυπνας και να βρισκεις λουλουδια!
    Μα λυπηρο,αμα λειπει το ενα και μοναδικο που σου αρεσει!
    Καληνυχτα χαρα μας!

  2. June 22, 2008 5:41 am

    @personlich A βρε Κωστακη ειδες, αν σκεφτομουνα λιγο χτες δεθα το ειχα γραψει ετσι το ποστ, ειμαι απαραδεκτη, αλλα καπου στο τελος της μερας συνηθως βγαινει ο απολογισμος τηου συναισθηματος. Το κακο ειναι οτι επιμενω να γραφω οτι μουρθει, κι εμενα μου φευγει το βαρος, αλλα παει και καθεται αλλου. Καλημερα πλεον. Καλοκαιρινη, λουλουδατη και ομορφη ευχομαι.

  3. June 22, 2008 7:20 am

    Αχ βρε Δεσποινάριον για τον κήπο σου τι να πω πια… αληθινός παράδεισος!!! Και με την πισίνα της Λετίσια ολοκληρώνεται το σκηνικό και οι μέρες περνούν και τελειώνει η μοναξιά σου. Εγώ γύρισα από τον Κυριακάτικο εκκλησιασμό, έκανα ένα εσπρέσσο φρέντο και τώρα την κάνω για την πισίνα του trois couronnes γιατί στη λίμνη αρνούμαι να κολυμπήσω κι ας μου λέει το Ιουστινάκι ότι το δοκίμασε και είναι ωραία.
    Καλημέρα και πολλά πολλά φιλάκια

  4. June 22, 2008 7:30 am

    Η λιμνη ειναι λιμνη, ουτε καθαριζεται ουτε ανανεωνεται, κι εμενα μου δινει την αισθηση του στασιμου και νομιζω οτι θαρθει να κατσει πανω μου ολη η γλιτσα. Μπλιααχ.. Εδω που τα λεμε ουτε και οι πισινες με ενθουσιαζουν γιατι μυριζουν τα φαρμακακια τους. Θαλασσα αλμυρη κατα προτιμηση στη Μεσογειο και ειδικωτερα οπουδηποτε στο Αιγαιο ειναι η προτιμηση μου. Ε Ε Ε ρχεταιιιι… Τη φωτογραφια την εβαλα βασικα για το ροζ. Μου φανηκε τοσο ομορφο. Οσο για τη μοναξια μου, ειπαμε εχει κι αυτη τα πολυ καλα της οταν ξερεις οτι δε θα κρατησει πολυ. Ξερεις ποοοσα πραγματα εκανα που οταν ειναι ο Ερρικος εδω με ξεμυαλιζει και τα αναβαλλω; Ασε που φερνω το πρωινο και τον καφε απανω, που κανονικα τα αλλα Σαββατοκυριακ δεν μπορω να το κανω γιατι θα αρχισουν τα ΜΜΜΜ!! Χρρρ Χρρ ΜΜΜ!, Πφφφφφφ!

  5. June 22, 2008 7:50 am

    αχ αυτά τ’αγόρια που όλο μας ξεμυαλίζουν και μετά λένε ότι εμείς τους παρασούρνουμε :))
    και το ροζ και το κίτρινο (που είναι και πολύ μόδα φέτος) είναι εκπληκτικά
    κι εμένα μ’αρέσουν αυτού του τύπου οι μοναξιές!!
    για τη λίμνη και τις πισίνες συμφωνούμε πολύ, απλά η πισίνα είναι η καλύτερη εναλλακτική μας στις ξενιτιές μας. στην Ελλάδα ούτε που σκέφτομαι να βουτήξω σε πισίνα, μόνο στο απέραντο γαλάζιο του Ιονίου και του Αιγαίου μας!!
    τα μμμ χρρρ χρρρ μμμ απαγορεύονται ειδικά τα ΣΚ, είναι νόμος :)))

  6. June 22, 2008 8:02 am

    Το Αιγαιο ειναι γαλαζιο, το Ιονιο ειναι σμαραγδι, ας μας το επιβεβαιωσει καποιος απο το Ιονιο! Καλες βουτιες λοιπον. Φιλακια.

  7. June 22, 2008 9:25 am

    Πρώτον! Καλή Κυριακή σε όλους. Ωραία λουλουδάκια Δεσποινάκι και ωραία η μοναξιά με ημερομηνία λήξεως γιατί σου δίνει την ευκαιρία να αναδιπλωθείς, να οργανωθείς και να επιθυμήσεις τον καλό σου.
    Εμείς οι πολύπλαγκτοι τα ξέρουμε αυτά και τα εκτιμούμε δεόντως.
    Τώρα όσον αφορά στη λίμνη, δυστυχώς κάνετε λάθος. Δεν συγκρίνεται η ομορφιά του νερού της με τις βρωμοπισίνες. Εμείς δίπλα ακριβώς απο το εξοχικό μας έχουμε φίλο με πισίνα που μας παρακαλάει να κολυμπήσουμε αλλά αρνούμαστε.
    Φυσικά, μιλάμε για λίμνη που τη μοιράζονται μερικά παρόχθια σπίτια και όχι όλη η υφήλιος! Δεν επιτρέπονται βάρκες με μηχανές, δεν χύνονται απόβλητα και έχει κανονική αμμουδιά χωρίς ίχνος φυκιών σε κάποια σημεία. Σας λέω είναι απόλαυση!
    Φιλάκια

  8. June 22, 2008 9:31 am

    Και το τερατακι (το ξαδερφακι του Λοχ Νες) που το πας; Α πα πα! Φιλακια!

  9. June 22, 2008 10:48 am

    Καλωσόρισες στην γειτονιά μου(την παλιά μα όχι
    ξεχασμένη).
    Είχα κι εγώ βαρεθεί τη μοναξιά μου στο wordpress
    και είπα να αλλάξω γειτονιά !
    Χαίρομαι που θα έχω εσένα στο χώρο αυτό !
    την καλημέρα μου !

  10. June 22, 2008 10:59 am

    Πέρυσι ήμουν Λευκάδα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Θα ανεβάσω στο μπλόγκ μερικές φωτογραφίες
    Όνειρο ,όντως σμαράγδι!

  11. personlich permalink
    June 22, 2008 12:57 pm

    @ Ioustini Frangouli
    Ξεκινω απο Αθηνα.Καλοκαιρι,Αυγουστου αρχες.Οδηγω ενα τζιπακι ξεσκεπαστο.Σε δυο ωρες φτανω στο Ριο,περνω απεναντι με το φερυ,δεν υπηρχε η γεφυρα τοτε!Ανηφοριζω και φτανω καποτε στην γεφυρα.Οδηγωντας,περναω απεναντι.Βρισκομαι στην Λευκαδα!
    Αραζω νωχελικα σε ενα καφενεδακι.Πινω κατι να δροσισθω.Να ξεκουραστω για να παω φρεσκος στο σπιτι της κυρα Κασιανης,στο κεντρο της πολης.
    Τα δεοντα αφηνω,και συνεχιζω για το Νυδρι.Με περιμενει ο Αποστολης Βερυκιος.Αδερφικος φιλος που ζει στην Αγγλια και ανταμωνουμε τα καλοκαιρια εκει!Μερικα ποτα και καμια βουτια στην θαλασσα!Δεν ειναι ισως η καλλυτερη παραλια,μιας κι εχει τοσες πολες πετριτσες,αλλα τα νησακια απεναντι και το πρασινο που αντικρυζω…μια ζωγραφια!
    Να εκει στην ακρη,ειναι και του γνωστου συγγραφεα!
    Αφηνω τον φιλο και μπαινω στο φερυ.Παω για Μεγανησι!Στο Βαθυ!Με περιμενει αλλος αδελφικος φιλος που εργαζομαστε μαζι.Μακης Παλμος!
    Ο παππους του,πουλησε τον Σκορπιο στον Ωναση!Εμεις εχουμε την ανεση να τον επισκευθουμε αμα θελουμε!Το πρασινο γενικα,βγαινει μεσα απο την θαλασσα.Την σμαραδενια!
    Σε λιγο ερχεται και ο εργοδοτης μας και καλος φιλος Χαρης Κονιδαρης!Αρχιτεκτων,σπουδαγμενος και μεγαλωμενος στο Γιοχανεσμπουργκ!
    Οι μερες κυλανε ηρεμα με μπανακια και κουβεντουλα!Και με καλο ροζε κρασακι απο Ηπειρο!
    Οταν κανει πολλη ζεστη,παμε με το σκαφος στην σπηλια του Παππανικολη!Κρυσταλινα νερα!Δροσερα!Βουτια και απλα στην αμμουδια στο βαθος της σπηλιας.Απολαυση!
    Μα αν εχεις σκαφος,και τον Χαρη καπετανιο,γιατι να μην κανεις και τον γυρο της Λευκαδας;
    Γιατι να μην κανεις το μπανακι σου στο Πορτο Κατσικι;Ισως την πιο ομορφη παραλια;
    Αυτη λοιπον ειναι η Λευκαδα μου!
    Και οσες φορες κι αν επανελαβα το ιδιο ταξιδι,ποτε δεν επληξα!
    Τωρα μου λειπει αφανταστα!
    Καλησπερα Κυρια Frangouli!
    Υγ Ευχαριστω Δεσποινα χαρα μου για την φιλοξενια.Φιλι!

  12. June 22, 2008 1:28 pm

    Ax Δεσποινάκι μου ‘παει και κάθεται αλλού’! Από όλα τα ποστ φαίνεται ότι όλο είμαστε δρομολογημένοι για διακοπές…..! Φίλί

  13. June 22, 2008 1:34 pm

    Δέσποινα μου,
    άντε κουράγιο μέχρι να αρχίσουν οι διακοπές. Αυτό κάνω κι εγώ. Χα χα χα

  14. June 22, 2008 3:36 pm

    κι εμείς εδώ είμαστε ακόμα Δέσποινα…
    κάνοντας σχεδια για τον Αύγουστο

    τι τέλειο ροζ είναι αυτό?
    καλησπέρα από τα πάτρια εδάφη

  15. Κατερινα permalink
    June 22, 2008 4:00 pm

    Καλησπερα Δεσποινακι μου. Μη μου στεναχωριεσαι,μονη δεν εισαι σιγουρα.Εχεις τα φιλαρακια,εμας,εδω ειμαστε και τις διακοπες που ερχονται.Σκεψου τις βουτιτσες στα τυρκουαζ νερακια.Σημερα πηγαμε με τα παιδια στην Ψαθα.Ειχε αερακι αλλα ηταν ονειρο.Παγωμενα νερα που αλλαζαν χρωμα σε ορισμενα σημεια,απο τα ρευματα που εχει.Αλλου ηταν μπλε βαθυ,αλλου σμαραγδι και αλλου διαφανο.Σου αφιερωνω τις στιγμες,να χαρεις και ενα αποσπασμα απο το βιβλιο της Μ.Βαμβουνακη,”Το τραγουδι της μασκας”,για χαλαρωση.
    ” Η αληθινη αγαπη ειναι απλη,σιγουρη για τον εαυτο της,δεν εχει αναγκη υπογραμμισεων,δεν γυρευει ουτε να λαβει και κυριως ουτε να δωσει διαβεβαιωσεις. Η αγαπη ειναι αυταρκης και ηρεμη.”
    Δεν παρελειψες να μας δωσεις και αρωμα απο ανθισμενα ανθακια.Ο κηπος σου παραδεισος.Να εχεις καλο βραδυ και αυριο να εισαι καλυτερα.Φιλουδια.
    ΥΓ. Για να δω τωρα που σου γραφω απο το σπιτι θα μου βγει το μπλε φορεματακι η θα βγω αγριοζουζουνο? Ελα χαμογελασε χι χι φιλακια

  16. June 22, 2008 4:14 pm

    Δεσποινάκι θα μου επιτρέψεις να καταχρασθώ της φιλοξενίας σου και να πώ στην Personlinch πως κάπως έτσι είναι Λευκάδα άμα τη ζείς απο την απόσταση του Μεγανησιού ή γυρνώντας τις παραλίες με σκάφος. Αν όμως πείς να πλησιάσεις στο Κάθισμα ή το Πόρτο Κατσίκι με αυτοκίνητο, είναι καταστροφή τον Αύγουστο!
    Να ανεβάσετε φωτογραφίες να τις κλέψω και στο δικό μου μπλόγκ, που σας καλώ να επισκφθείτε και να αφήσετε αποτυπώματα και σχόλια.
    Χαιρετίσματα απο ραστώνη του Μόντρεαλ!

  17. June 22, 2008 4:46 pm

    τι πανεμορφα λουλουδια ειν’αυτα?
    λοιπον…βιοι παραλληλοι!!! κι εγω τα περισσοτερα γευματα τα εχω αντικαταστησει με φρουτα…και προσπαθω να τραγανισω χρονο μεχρι τις διακοπες κανοντας διαφορα χαλαρα πραγματακια : ))
    σημερα ηταν λιγο ζορικα με τους αερηδες εδω παντως!!!
    τα φιλια μου…

  18. personlich permalink
    June 22, 2008 4:52 pm

    Δεσποινα…καλο μου γλυκοδεσποιναριον……
    τι να προσθεσω εγω;
    Εγινα και η………………

  19. June 22, 2008 5:02 pm

    Ωραίες αζαλέες…Κι εγώ έχω εγκαταλείψει την κηπουρική, από τότε που άνοιξα το εργαστήριο…Τώρα όμως που φεύγουμε για έξω και θα έχω χρόνο, θα την ξαναθυμηθώ…
    Πολύ ωραίος ο κήπος σου, μου άρεσε…

  20. Μ Κ Μ permalink
    June 22, 2008 7:26 pm

    ΔΕΠΟΙΝΑΚΙ ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ! ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΜΕ ΠΟΥ ΘΕΝΑ
    ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗΣ

    ΑΛΛΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΜΕ ΤΟ ΜΩΡΑΚΙ ΜΑΣ!!!

    ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙς

  21. June 22, 2008 8:51 pm

    @kostaslogh Καλως σε βρηκα, ειπαμε αναποδη πορεια εχουμε εμεις. Και στο αλλο ηρθα. Οι φωτογραφιες σου υπεροχες, αυρι θα στειλω τον κοσμο να τισ δει!

    @personlich Κωστη μουυ τι ομορφο οδοιπορικο. Θα παρει κι αυτο τη θεση που του αρμοζει.

    @Penelope Καρδουλα εγω δεν εχω δρομολογηθει ακομα, θα ειμαι απο τις τελευταιες που θα φυγουν, οταν θα μαζευεστε εσεις θα φευγω εγω. Καλη βδομαδα.

    @Meropi Ετσι Μεροπη, μεχρι τοτε θα μιλαμε για καλοκαιρια.

    @Natalia Χαρηκα που ηρθες Ναταλακι, πολλα φιλια.

    @Katerina Δεν υπαρχει περιπτωση, οταν η Πρες αποφασισει οτι φορας μπλε, τελειωσε δεν προκειται να σε αλλαξει. Αααα τα ξερω τα νερα της Ψαθας, εχω παει αρκετες φορες. Πραγματικα παγωνμενα παντα. Πωω μου λειπει η θαλασσα. Και κοιτα, χαμογελαω σημερα, δε χρειαζεται να με γαργαλησεις! πφφφ. Η Βαμβουνακη μ’ αρεσει κι εμενα, κατ εξοχην γυναικεια γραφη. Σε φιλω κι ευχομαι καλη εβδομαδα.

    @Ioustini. Καναδεζα ειδες τι παθαινεις οταν δεν κυκλοφορεις πολυ; Δεν ξερεις οτι ο περσονλιχ ειναι ο Mr K η Κωστας Βρακας. Εχει πολλα ονοματα για να μπερδευει τις κυριες! Χο χο χο !

    @una mama Φιλια και σε σενα μαμακουλινα. Μια βδομαδα τωρα πηγα μια χαρα, αισθανομαι σαν πουλακι. Χαλαρα ομως μονο τα Σαββατοκυριακα, το καθημερινο στρες δεν το αποφευγω.

    @artanis Οι αζαλεες περασανε πριν δυο μηνες. Αυτα ειναι κατι σα χωνακια. Και μαλιστα κρατανε μονο μια βδομαδα με λιακαδα. Μετα γινονται καφετια και ειναι για αλλη μια βδομαδα χαλια.

    @ M K M Η ωρα η καλη Μ Κ Μ

  22. June 23, 2008 3:14 am

    Πολύ σωστό το Δεσποινάριο
    διαβάζει έλληνες συγγραφείς,
    φωτογραφίζει και τρώει flowers.
    Ρίχνει και τις βουτιές της στην πισίνα της Λέτσιας. Πλατς!!
    Υπομονή. Τι άλλο να κάνει;
    Σε λίγο θα έρθει διακοπές στην Ελλάδα, θα ξαναζήσει την αγανάκτηση και τη μιζέρια μας, και σε όλους θα μιλάει για τα καλά και την οργάνωση της Αμερικής. (Και θάχει κι ένα βιβλίο αμερικάνου συγγραφέα)
    Ρε μη με παρεξηγείς, ε;
    Πολλά φιλιά!!!!

  23. June 23, 2008 7:23 pm

    @Stiliano Οπ τα μισα σωστα, αλλα φυσικα και δε σε παρεξηγω βρε, με περασες για ελληνοαμερικανα, αλλα καμμια σχεση. Την αγανακτηση και τη μιζερια τη βιωνω κι εδω μεσω του ελληνικου δελτιου ειδησεων. Ποτε δεν εκθειαζω οτιδηποτε καλο μπορει να εχει η Αμερικη γιατι τις βρισκω ατοπες αυτες τις συγκρισεις σε στυλ..ειδες ο ταδεεε, ειδες εμειιιις. Βιβλιο αμερικανου συγγραφεα χλωμο γιατι δεν τελειωσα ακομα ολους τους ελληνες. Το δεσποιναριον εν κατακλειδι μπορει να το πεταξε η μοιρα στην Γουασινγκτωνα αλλα εχει μονο μια πατριδα. Την εχει δει προσωρινη κατοικος. Φιλια και σε σενα.

Leave a Reply

