Skip to content

λιγο πριν ….

June 26, 2008

Ό,τι από σένα τώρα έχει μείνει
σε μια φωτογραφία της στιγμής
είναι αυτό που δεν τολμούν τα χείλη
σ’ εκείνο το τοπίο της βροχής.

Όλα μου λεν πως έχεις κιόλας φύγει
κι ας λάμπει η ξενοιασιά της εκδρομής.
Εσύ όπου να πας, σ’ όποιο ταξίδι,
σε λάθος στάση θα κατεβείς.

Χρόνια μετά και κάτω απ’ τη μαρκίζα
σε βρήκα που ’ρθες για να μη βραχείς,
ίδια η βροχή τα μάτια σου τα γκρίζα
μα τίποτα, όπως πάντα, δε θα πεις.

Μονάχα εγώ ρωτώ χωρίς ελπίδα
πού μένεις, πού κοιμάσαι και πώς ζεις,
κι εσύ που ξέρεις όσα η καταιγίδα
δεν έχεις κάτι για να μου πεις.

[ Κάτω απ’ τη μαρκίζα Στίχοι: Μάνος Ελευθερίου Μουσική: Γιάννης Σπανός ]

24 Comments leave one →
  1. June 27, 2008 12:55 am

    Καλημέρα δεσποινάριον ! Απίστευτα όμορφες φωτογραφίες, μου αρέσουν πολύ τα σύννεφα στον ουρανό , ειδικά το φθινόπωρο ..
    είναι ίσως γιατί και εγώ πετάω στα σύννεφα και όχι μόνο κυριολεκτικά !
    Οι στίχοι μελαγχολικοί, ταιριάζουν με τις εικόνες αλλά δεν θέλω να σταθώ στη μελαγχολία, τουλάχιστον και άλλο από όσο την έχω τιμήσει..
    Πολλά φιλιά…

    ΥΓ να πούμε το σύννεφο Cloud-ι, για να μου γράψεις Πφφφφ!!!
    να ευθυμήσουμε λίγο;

  2. June 27, 2008 3:08 am

    Δεσποινάκι καλημέρα!! Τί σ’ έπιασε μωρέ; Καλοκαιράκι!!! Σκάει ο τζίτζικας έξω!!! Χρειάζεσαι επειγόντως διακοπές στο Ανατολικό Αιγαίο!!!

  3. June 27, 2008 3:35 am

    πφφφ συννεφιές….
    συννεφιές συννεφιές όταν δεν σε βλέπω έχω ακεφιές!!
    Καλημέρα Δεσποινούλα

  4. June 27, 2008 5:01 am

    Ναι, καλο το ποστ.
    Και ο ουρανος ταιριαζει με το τραγουδι.
    Την καλημερα μου.

  5. An-Lu permalink
    June 27, 2008 5:46 am

    I’m impressed!

  6. June 27, 2008 6:37 am

    @So_Far Ηδη ειχαν αρχισει να πεφτουν οι πρωτες σταλες οταν ετρεξα εξω με την καμερα και φωτογραφιζα τον οριζοντα μου. Δεν ηθελα να βγει μελαγχολικο, αλλα παντα μουρχεται αυτο το τραγουδι στο νου με τις καταιγιδες. Και μαλιστα μου ερχεται με τη φωνη της Μοσχολιου αλλα δεν το ειχα ευκαιρο. Και το κλαουντι (κατα Αudi) εφερε στορμι, και δε χρειαστηκε να ποτισω τις γλαστρες. Τα συννεφα εδω στον ουρανο μου κανουν πολλες φορες τρελλα παρτΙΑ! Σε φιλω!

    @gvarvakis Καλωστονε και παλι. Μου βγηκε λιγο μπλου η γκρι το ποστ σε χρωμα και στιχο, αλλα σε βεβαιω. Παρασκευη ειναι .. λιακαδα εχει σημερα, και η προσμονη ειναι γλυκεια.

    @melissoula Πφφ γαμωτο ρε μελισσουλα! Καλο Σαββατοκυριακο μικρη μου

    @zero. Γεια σου βρε μπλογκερινο .. ειδες πηγα να φιαξω συνδιασμο και βουτηξα τουε φιλους σε μελαγχολια.

    @An Lu Ρηαλυ; Μωρε σκεφτηκα δε πα να πεσεις (στην καταιγιδα το ελεγα) εκει στην Αθηνα να σβησεις καμια φωτια!

    Ενα Καλο Σαββατοκυριακο σε ολους. Και πολλα γλυκα φιλια!

  7. June 27, 2008 6:48 am

    Ελα για φις & τσιπς εδώ στο σπίτι μου και φέρε και την κάμερα σου να πάρεις όσες φωτογραφίες θέλεις, από τέτοια σύννεφα ποικιλία ! και έχει και τσάμπα shower 😉 Eμείς εδώ τι κάνουμε δεν κρατάμε παρέα δηλαδή? και που είναι around καρφωμένη στη οθόνη είσαι ! Φιλί και καλο σ/κ

  8. June 27, 2008 6:55 am

    @Πηνελοπηηηηηηη φις εντ τσιιιιιιιιπς .. τρελλαινομαιιιιι.. Ξερεις εδω στο Μπαλτιμορ που λεει και ο μπλογκερινος μας ο ζερο, εκτος απο αγιους και αμαρτωλους εχει και μερικες μπυραριες που φιαχνουν τη λιχουδια εξαιρετικα θα ελεγα. Οταν ερθει ο ταξιδιωτης μου την αλλη βδομαδα δε μου γλυτωνουν. Σημερα παντως ειμαι καλεσμενη να φαω σε καντρι κλαμπ και δε ξερω πως σε σκεφτηκα!!!! Ελπιζω να εχει ωραιο καιρο να φαμε στον κηπο γιατι το μεσα μου πεφτει λιγο βαρυ για Ιουνιο μηνα. Φιλακια!

  9. June 27, 2008 6:56 am

    Δατ’ς γουατ αι κωλ ρηαλ ταιμ μπλογκινγκ! Παμε για καφε τωρα! Και τα συννεφα μακρυα απο μας!

  10. June 27, 2008 7:02 am

    Good!! και εγώ μόλις τελειώσα τα μπλα μπλα εριξα και λίγο ελληνική μυθολογία και τους θάμπωσα … πάω για lunch και καφε χχ

  11. June 27, 2008 7:16 am

    Ωραίος καιρός…να μετακόμιζε και λίγο προς τα δω, τον βαρέθηκα τον ήλιο…
    Βροχήηηηηηηη, βροχούλααααααααααααααα……….

  12. Κατερίνα permalink
    June 27, 2008 7:41 am

    Πολύ καλό ποστ. Είναι και η αδυναμία στη Χαρούλα, που ταιριάζει απόλυτα σε όλο το πακέτο και ας είναι μελαγχολικό. Καλοκαιράκι εδώ. Το μεσημέρι έχει φαγητό στον “Κατσούρμπο” ένα κρητικό στο Παγκράτι, που τέτοιες μουσικές τις τιμά ιδιαίτερα,παρέα με ρακιες. Καλησπέρα Δεσποινάκι καλό ΣΚ με φιλιά.

  13. June 27, 2008 7:41 am

    …Εσύ όπου να πας, σ’ όποιο ταξίδι,
    σε λάθος στάση θα κατεβείς….
    γιατί νομίζω πώς πάντα το κάνω αυτό?
    ….κι αυτή η Αλεξίου τι φωνή!!!!!
    Αχχχ Δεσποινάκι Καλό ΣΚ 🙂

  14. Εβίτα permalink
    June 27, 2008 8:30 am

    Το τραγούδι με συντροφεύει και με ταξιδεύει απ΄το πρωί ….
    Υπέροχοι στίχοι! δε με μελαγχολει η βροχή, με μελαγχολούν οι εικόνες φθοράς και το ξέφτισμα αισθημάτων μου βγάζουν.

    Καλό ΣΚ Δεσποινάριον, εύχομαι να είναι χαρούμενο και γελαστό !

  15. June 27, 2008 8:31 am

    επρεπε να ειχα τη μικρουλα μου εδω τωρα που λατρευει τα συννεφα,ειδικα οταν πυκνωνουν…τα βγαζει φωτογραφιες…εχει γεμισει το κινητο της παμπολες τετοιες φωτογραφιες!
    γκριζαρε ο ουρανος ξαφνικα εε? και σκοτεινιασε το τοπιο! και ηρθε στο νου το ομορφο και μεκαγχολικο τραγουδακι : ))
    γλυκια αισθηση…τα φιλια μου!!!

  16. margarita permalink
    June 27, 2008 9:39 am

    αυτο μου θυμιζει λιγο το ασμα

    μελαγχολια του Σεπτεβρη!! καλε καλοκαιρι δεν εχετε??

    φιλακια καλοκαιρινα και ηλιολουστα και καλα να περασεις στο καουντρυ κλαμπ..
    καπελλο εχεις..??

    Μ.

  17. June 27, 2008 12:02 pm

    E ρε και που να’ρθει και το Φθινόπωρο!Άκρως ρομαντική…Η φωτογράφηση στο δάσος λείπει με τέτοιο φωτισμό.Περιμένω νέο υλικό!

  18. personlich permalink
    June 27, 2008 1:00 pm

    Αμα ηθελα να δω τετοιο σκηνικο,δεν χρειαζονταν να σε επισκεφθω σημερα γλυκοδεσποιναριον!
    Αν κοιταξω απο το παραθυρο,αυτο βλεπω σημερα ρεαλ;)
    ………………………………………………
    Φαρμάκι απ’ τον ουρανό,
    νύχτα στην πολιτεία,
    μέσα σε όνειρο πικρό
    ξυπνάει μια μελωδία.

    Ω! δεσποινίς μου ουτοπία,
    δεν έχει εδώ άλλες καρδιές να κάψεις.
    Φύγε για άλλο αστερισμό,
    κι αν σου βρεθεί κάτι καλό,
    να μας φωνάξεις.

    Καλο ΣΚ χαρα μου.Φιλια!

  19. June 27, 2008 5:16 pm

    Kαλό σ/κ Δεσποινάκι!!!
    p.s. καλέ εννοούσα ψιλοβροχούλα που δεν εχει σταματήσει εδώ και τρεις μερες 🙂

  20. June 27, 2008 5:17 pm

    Δέσποινα μου,
    άλλοι καίγονται από τη ζέστη και τη φωτιά και άλλοι έχουν καταιγίδες και συννεφιασμένους ουρανούς.

  21. June 27, 2008 5:43 pm

    Ναι, σε κατάλαβα.
    Πήρε καιρό, δε λέω, αλλά κατάλαβα το τρόπο που σκέφτεσαι, που λειτουργείς.
    Πολλά φιλιά!

  22. June 27, 2008 5:45 pm

    Ελα βρε Δεσποινάριον,
    Μην τον παίρνεις τόσο κατάκαρδα τον κάλπικο ουρανό μας, που ανοίγει τους καταρράκτες ανά πάσα ώρα. Κι εδώ τα ίδια έχουμε. Λένε πως το Σαββατοκύριακο (που είναι long weekend ένεκα Canada Day!!!) θα μας σαπίσει στη βροχή. Αλλά εμείς θα είμαστε στη λίμνη γιατί δεν μασάμε απο καιρικές απειλές.
    Φιλάκια

  23. June 27, 2008 7:41 pm

    Σούπερ είναι οι φωτογραφίες με τα σύννεφα. Και το ηλιοβασίλεμα κάνουν απίστευτα σχέδια!
    Εδώ ζέστη πολύ, καλύτερα μούσκεμα από τη βροχούλα παρά από τη ζέστη!
    Καλό ξημέρωμα και πες μας για το αποψινό ντύσιμο – να υποθέσω country girl????

  24. June 28, 2008 5:44 am

    @Πηνελοπη, Καλο Σαββατοκυριακο λαιδη αγαπημενη! Το Σαββατοκυριακο ειμαι καλεσμενη στο Μοντα Καρλο. Φιλια!

    @Αρτανις, αυτα τα ξαφνικα που κρατανε για δεκα λεπτα ειναι πολυ συνηθισμενα τον Ιουνιο τα απογευματα Αρτανις μου γλυκεια. Αλλα αρκουν για να αποσυμφορησουν την ατμοσφαιρα απο τις μεγαλες ζεστες.

    @Κατερινα Ρακες εσυ, ρακες ο δικος μου, κι εγω εχω μειναι να πινω μεταλλικο νερο με λαιμ! Παλιοζωη παλιοκοσμε και παλιοκΕνωνια!

    @μελισσουλαααα ΚΟΛΟΚΥΘΙΑ ΤΟΥΜΠΑΝΑ. Ελα Μοντε Καρλο αγαπη μου!

    @Εβιτα ευχομαι ενα Καλο Σαββατοκυριακο και σε σενα και χαιρομαι ειλικρινα οχι μονο που ερχεσαι αλλα που γραφεις κιολας τωρα!

    @unamama Ακριβως, επιασες το συνειρμο, το συννεφο εφερε βροχη, ημουν που ημουν μοναχη, ειπα κι ενα αχ, και βγηκε το ποστ. Φυσικα μολις βγηκε ο ηλιος χαμογελασαμε κι εγω και το μικρο Δεσποιναριον που κουβαλαω μεσα μου. Φιλια!

    @Μαργαριτα, δεν πηγα για γκολφ .. πηγα το βραδυ για φαγητο.. νο καπελλο. Μειναμε αργουλα με την κουβεντα, ειμασταν η τελευταια παρεα που εφυγε. Φιλια Μαργαριτακι. Θα τα πουμε και στο τηλεφωνο.

    @Βαλισια δε βιαζομαι για το φθινοπωρο, γενικα δε μ’ αρεσουν τα φθινοπωρα, οταν μεγαλωνει ο ανθρωπος τα φθινοπωρα μοιαζουν πιο μελαγχολικα. Θα παραφυλαξω την επομενη καταιγιδα και θα παω να χωθω κατω απο τα δεντρα. Φιλια!

    @personlich Αχ κριμα που σε απογοητευσε η μαυριλα μου, θα φερω και τον ηλιο μολισ βγη. Το τραγουδακι φανταστικο! χε χε! Φιλια.

    Τι προτιμα η @Πηνελοπη, ομπρελλα η αδιαβροχο, η αυτοκινητο απο γκαραζ σε γκαραζ ;;;;

    @Stiliano Καταλαβες; Τι καταλαβες; Εισαι σιγουρος οτι καταλαβες; γιατι εγω δεν εχω καταλαβει ακομα!! Μηπως να μου ελεγες; Πφφ Φιλια και καλο Σ/Κ

    @Ιουστινη μου ουτε μελαγχολησα ουτε μασαω. Στην πραγματικοτητα θα ελεγα οτι ο καιρος σπανια με επηρρεαζει αρνητικα κι αυτο γιατι συνηθισα τις συμπεριφορες του. Αλλες συμπεριφορες ειναι που μπορει να με επηρρεασουν κι αυτες δεν ειναι καθολου καιρικες. Αλλα νομιζω το τελευταιο ισχυει για ολους μας. Καλη ξεκουραση στη λιμνη σου! Φιλακια.

    @Radio Marconi, η μερα που θα με δητε country girl δεν προκειται να ξημερωσει. Δε μου παει το σαουθγουεστ ουτε το σκετο σαουθ! Αντιθετα, λατρευω το σταϊλ Μεντιτερανε των σιξτις και αυτο θα ακολουθησω αυτο το Σ/Κ αμεεεεεε!

Leave a Reply

