Skip to content

μια παλια ιστορια

June 29, 2008

Η ιστορια ειναι παλια – παμε πισω τον Αυγουστο του 2005 – και μου φαινεται πως βρισκομαι σε φαση “ΜΕΜΟΥΑΡ” . Ακουω στις ειδησεις οτι το εμπορικο πλοιο Αγιος Ευστρατιος εχει καποιο ρηγμα κι εχει παρει κλιση στο Περαμα. Ευτυχως τωρα εκει δεν υπαρχουν ανθρωποι. Ομως ειναι γεματο νταλικες με εμπορευματα και οπως ειναι φυσικο προσπαθουν να σωσουν τις περιουσιες του κοσμακη.

Αυτο λοιπον το καραβι και το πληρωμα του, το “θαυμασα” απο κοντα μολις τρεις εβδομαδες πριν το γεγονος. Σας μεταφερω την σκηνη και τη φωτογραφια που τραβηξα εκεινο το απογευμα στο λιμανι της Χιου.

P1010129.jpg picture by despinarion

Καθομαστε με τον Ερρικο στο καφενειο των μαστιχοπαραγωγων και τσακιζουμε διαφορα γλυκα του κουταλιου. Μπαινει ο Αγιος Ευστρατιος στο λιμανι καμαρωτος καμαρωτος! Κανει τη μανουβριτσα του, ψιλοανοιγει την μπουκαπορτα και αρχιζει να πλησιαζει το μωλο. (ελα με τον κ… ενα πραγμα)

Μονο που η ταχυτητα με την οποια τον πλησιαζε ηταν ΠΟΛΥ μεγαλη. Γουρλωνει ο Ερρικος τα ματια και μου λεει. Ο μ@@@@@ θα πεσει απανω στην προβλητα και θα την σπασει! Ετσι και εγινε, δινει μια στο μωλο και να τα τσιμεντα να σπανε απο δω κι απο κει. Συγχρομως μεσα απο το βαπορι πετανε το σκοινι. Το βουταει ο αλλος ο μ@@@@@ ο λιμενικος και δενει το σκοινι γρηγορα – βουρ βουρ βουρ – γυρω απο το τσιμεντενιο παλαμαρι.

-αυτα τωρα γινονται πολυ πιο γρηγορα απο οτι τα διηγουμαι και τα διαβαζετε –

Κανει γκελ το βαπορι και αρχιζει να πηγαινει προς τα πισω. Το σκοινι αρχιζει να τεντωνεται επικινδυνα. Πετιεται ο Ερρικος ορθιος και μου λεει: Αν δε προλαβει να λυσει το σκοινι θα σπασει το παλαμαρι και θα χτυπησει ανθρωπους. Οι ανθρωποι ξερετε πως μαζευονται στους μωλους οταν φτανουν τα παπορια! Σαν να ειναι το τελευταιο παπορι εβερ! Σπαει το παλαμαρι κι ευτυχως δε χτυπησε κανενα. Κωμικοτραγικη κατασταση. (Τσιτσοοοοο το λιμανι φευγει!!)

Το δικο μας συμπερασμα οτι το πλοιο ειχε για καπετανιο μαλλον καποια αρκουδα. Αν σε καθε λιμανι που παει σπαει κι ενα μωλο, πως να μην εχει ρηγμα.

P1010127.jpg picture by despinarion

Το καφενειο των μαστιχοπαραγωγων στην προκυμαια τηε Χιου.

“Εσκυψες και μουπες πως τον Μαρτη, σ’ αλλους παραλληλους θαχεις μπει”. Στους παραλληλους της αμφισβητησης και στα μηκη της απογνωσης. Συντεταγμενες της καρδιας!

17 Comments leave one →
  1. personlich permalink
    June 29, 2008 7:15 am

    ΣΑΒΟΥΡΕΣ!
    Για οποιους τους ναυτικουςορους γνωριζουν.
    Σε φιλω.

  2. June 29, 2008 7:27 am

    Λακωνικοτατος αλλα ακριβεστατος. Κι εγω σε φιλω Κωστακη.

  3. June 29, 2008 7:42 am

    κάτι παρόμοιο έζησα στην Πάτρα όταν περίμενα στην προβλήτα με το αυτοκίνητο να πάρω το φέρυ να έρθω εδώ. Από τον αέρα ένα διπλανό καράβι έσπασε τους κάβους και ερχόταν πάνω στο δικό μας… αλλά ευτυχώς εκείνος ο καπετάνιος ήταν αετός και κατάφερε να το αποφύγει κυριολεκτικά στο παρά ένα.. καταλαβαίνεις ο γιαπωνέζος έγινε κατακόκκινος κεραυνός και εξαφανίστηκε!!
    Τέλος πάντων ατυχήματα συμβαίνουν και οι άνθρωποι λάθη κάνουμε απλά πρέπει κάποια στιγμή να επιβάλλονται και οι ανάλογες κυρώσεις στους υπεύθυνους γιατί πολλά περνούν στη μούγγα ειδικά στην ακτοπλοϊα

  4. June 29, 2008 8:02 am

    Θυμασαι βρε μελισσουλα εκεινο το “παπορι” τον Πορτοκαλη Ηλιο; Ε ; Εκανε γραμμη καπου στον Αργοσαρωνικο. Απο παιδακι το θυμαμαι στον Πειραια. Και μου αρεσε τοσο το ονομα που θαυμαζα αυτους που του ειχαν δωσει αυτο το ονομα. Το καραβι του χρονου θα γινει 60 ετων παρακαλω. Ακομα νομιζω κανει ταξιδακια, αλλα με αλλο ονομα.

    Η εντοπιση των υπεθυθνων ειναι ενα σηριαλ στην ελληνικη πραγματικοτητα. Και δε σαρκαζω εδω, το λεω και με ποναει.

  5. June 29, 2008 10:12 am

    Μπράβο, μπράβο…Κι αν ξαναμπώ εγώ σε πλοίο, να μου τρυπήσετε τη μύτη…Θέλουμε και τουρισμό, αυτός μας μάρανε!!!

  6. June 29, 2008 11:32 am

    Από ότι έχω ακούσει , πολλοί καπετάνιοι κάνουν κόντρες, και όταν είναι να μπούνε σε λιμάνι, και στους χρόνους, και αυτός είναι ένας λόγος που γίνονται αυτά τα τριτοκοσμικά!
    καλή βδομάδα

  7. June 29, 2008 2:21 pm

    Και μετά όταν μας λένε ότι τα πλοία είναι πιο επικίνδυνα από τα αεροπλάνα δεν το πιστεύουμε!!!

  8. June 29, 2008 2:22 pm

    Καλέ, εγώ η αγενής ξέχασα να πω καλησπέρα. Καλησπέρα Δεσποινάκι μου καλό

  9. June 29, 2008 3:48 pm

    Τέτοιες εμπειρίες δεν έχω, γιατί αν και έχω ταξιδέψει πολύ δεν έχω ταξιδέψει τόσο πολύ με καράβια.
    Ο ‘Πορτοκαλής Ήλιος’, όμως είναι το καράβι των παιδικών μου χρόνων. Έκανε δρομολόγιο Πόρο, Ύδρα, Ερμιόνη, Σπέτσες και με αυτό ξεκινούσαν με κόπο και βάσανο ( για τους γονείς μου οι διακοπές μου στην Ερμιόνη) μια και δεν ήθελα καθόλου να κάνω τη διαδρομή με το αυτοκίνητο αλλά μόνο με καράβι.
    Καράβι ροκ ν’ ρολ ο Πορτοκαλής Ήλιος.. λοιπόν
    Πολλά φιλιά, εκεί στο DC !

  10. personlich permalink
    June 29, 2008 4:09 pm

    Πως να πει απλα κανεις μια καλησπερα;
    Ισως με ενα φιλι.

  11. June 29, 2008 7:36 pm

    @artanis Α! αρτανακι αν ηταν ετσι δε θα μπαιναμε πουθενα και δε πηγαιναμε και πουθενα.

    @Σοφια. Καλα δεν αμφιβαλω οτι υπαρχουν και παλαβοι, καλη βδομαδα και σε σενα Σοφιτσα.

    @meropi Ειναι να μη σου τυχει Μεροπη μου. Καλη σου μερα

    @so_far Ειχα παει στον Πορο διακοπες καποια χρονια αλλα μικρη καπου 6 χρονων και δε θυμαμαι πολλα πολλα. Το μονο που θυμαμαι ειναι το ονομα, οπως επισης και το ονομα μιας ταβερνας που τρωγαμε και τη λεγανε Ασπρο Γατο. Να υπαρχει αραγε ακομα; Εμ βεβαια ροκ το καραβακι! Φιλακια!

    @personlich

  12. June 29, 2008 7:39 pm

    @personlich μωρε πατησα το σαμπμιτ πριν προλαβω να σου στειλω κι εγω μια καλησπερα μα φιλακι. Καληνυχτας. Αυριο ξημερωνει μια αλλη μερα ελεγε καποια φιλη μου πολυ συχνα και ηταν πολυ σοφο. Καθε καινουργια μερα ειναι και καινουργια αρχη.

  13. June 29, 2008 10:34 pm

    Ευτυχώς που η Λευκάδα είναι η μόνη νήσος στην οποία μπορείς να φθάσεις δια ξηράς , περνώντας απο γεφυρούλα. Ούφ! Επαθα ένα συμπούρμπουλο με όλες αυτές τις αφηγήσεις περι ναυαγίων και άλλων δεινών!
    Πάω για νάνι τώρα. Με κούρασε η μέρα, τη μιά σφοδρές βροχοπτώσεις και την άλλη ήλιος ηλιάτορας! Δεν ήξερα τι φιλιά να στείλω, ηλιόλουστα ή βρεγμένα;
    Καλή εβδομάδα πρωτευουσιάνα και περιμένω να πάς το βιβλίο μου βόλτα στο Λευκό Οίκο! Ετσι;

  14. Κατερίνα permalink
    June 30, 2008 4:22 am

    Και να ήταν το μόνο!! Υπάρχουν πολλά σαπιοκάραβα μικρά και μεγάλα που είναι με το ένα πόδι ….στο βυθό. Έγινε “ματσόλα” στη ναυτική γλώσσα , θα λένε όσοι ξέρουν, όπως διαβάζω και παραπάνω.
    Καλημέρα καλή εβδομάδα φιλούδια Δεσποινάκι

  15. June 30, 2008 1:25 pm

    Καλες – πολύ καλές – διακοπες καλο μου Δεσποινοριον, φιλακια🙂

  16. June 30, 2008 2:54 pm

    Μόλις σου έστειλα ένα invitation στο Facebook

  17. June 30, 2008 9:20 pm

    @Ioustini Χα χα βρε Ιουστινη, αυτο το μια λιακαδα μια βροχη το εχουμε εδω και μια βδομαδα καθε μερα, καθα φορα που κοιταω εξω απο το παραθθρο βλεπω και κατι αλλο.

    @Κατερινα Καλη βδομαδα Κατερινακι

    @roadartist Σ’ ευχαριστω γλυκεια μου αλλα αργουν οι διακοπες μου, απλα παραμυθιαζομαι εδω μονη μου.

    @So_Far. Χο χο παω να δω.

Leave a Reply

